Ja maar het begint me gewoon op te vallen, steeds meer en meer. Vandaag al 12! nieuwe slotjes. Het lijkt me gewoon dat alles weer terug gaat naar het oude.D2k schreef op 04 september 2002 @ 12:07:
neu maar af en toe springen de tranen weer in me ogen
en dan moet er gewoon ingegrepen worden
Over losse topics had ik het nietzeg nou zelf
had dat topic bestaansrecht op GoT?
imho niet. daar valt ook nix aan bij te sturen of omhoog te werken
Nu ik wel even inzoem op de topics van vandaag, ik kan zo 3 topics aanwijzen omdat de info te miniem was of dat het te simpel was. Ik ga hier wat posts neerzetten, neem dat niet persoonlijk maar ik probeer er een tendens mee aan te geven
[rml]whoami in "[ VB] Hoe krijg ik de keuze voor een prin"[/rml]
Naar mijn idee kan er wel een waarschuwing aan te pas komen. Ik denk dat dat beter in de filosofie valt van het 'behulpzaam zijn'
whoami in "verborgen bericht in een php board"
D2k in "verborgen bericht in een php board"
Hier begrijpt men de user niet helemaal heb ik het idee. Hij wil namelijk dat een deel van een startpost op een forum pas zichtbaar wordt als er gereply'ed op die post is. ( Dit wordt vaak gedaan bij FXP forums om zo mensen te dwingen een "Thnx dude" reply te doen als ze willen leechen )
Hij vraagt zich gewoon af hoe dit concept in elkaar zit (zo zie ik het iig ) en vraagt niet om mods of code als je het positief bekijkt.
[rml]whoami in "[ C++] try...except"[/rml]
De user krijgt ook problemen met het try/catch gedeelte (wat imho te voorzien was). Was het dan niet beter om hem dat in het zelfde topic te kunnen laten posten en dit topic te laten doodbloeden? Nu is er nl. een tweede topic aangemaakt (waar nu een mooie discussie is)