Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
ik denk dat ARE weg moet! lol
Macadoshis schreef op 20 september 2002 @ 21:33:
hhhmmm grappig ons een beetje treiteren... maar: all your batteries ARE BELONG to GoT....
Nee hoor
http://www.allyourbase.net/
NOFI, ik denk dat jij een hype hebt gemist, kijk maar even op Google :Macadoshis schreef op 20 september 2002 @ 21:33:
hhhmmm grappig ons een beetje treiteren... maar: all your batteries ARE BELONG to GoT....
http://www.google.com/sea...r+base&btnG=Google+Search
Het gaat er ook niet om om jullie te treiteren.
Discogs
KLOTE ZOOI!
Ja dat zal ik wel gemist hebben... lol!Wimmel schreef op 20 september 2002 @ 21:36:
[...]
NOFI, ik denk dat jij een hype hebt gemist, kijk maar even op Google :
Deze actie is nog niet afgerond maar als alles naar wens verloopt wil ik misschien nog wel eens voor leverancier spelen.DarkRider schreef op 20 september 2002 @ 21:37:
aaah kut! ik had die batterijen dringend nodig! heb ik deze hele inkoop actie gemist! Kan ze hier nergens krijgen alhoewel ik in een stad van 50000mensen woon!
KLOTE ZOOI!
!! Let op !! ik zal zelf geen actie starten omdat ik het daar te druk voor heb.
Deze actie is in handen van Macer, ik ben de man van de contacten
Ben ik de enige die laad problemen heeft met het icoon van Frostie ?
Discogs
Dat wordt flink inpakken voor Wimmel.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
(Yoda style 3001, als iemand er gek van wordt kan ik het begrijpen
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Jammer dat er nog zo weinig smarts zijn
Sorry voor het ongemak als je nog op je bestelling moet wachten, maar we zijn er echt hard mee bezig...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
kan niet w88 op me smart
het verloopt iig perfect naar mijn mening!
-
Hype welke hype? o wacht misschien een "slecht engels hype"Wimmel schreef op 20 september 2002 @ 21:36:
[...]
NOFI, ik denk dat jij een hype hebt gemist, kijk maar even op Google :
maar even serieus, wat is "all your base are belong to us"?
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Macer, denk je dat je dinsdag al gaat versturen dan? Dan moet mijn pakje er wel voor het weekend zijn, toch?
Dat plaatje met alle batterijen ziet er echt impressive uit
en wat een lading batterijtjes zeg, daar kun je je pc zelfs wel een tijdje op laten draaien
220V =spacy_ schreef op 22 september 2002 @ 14:17:
goed bezig mazer en wimmel
en wat een lading batterijtjes zeg, daar kun je je pc zelfs wel een tijdje op laten draaien
Als je dat wilt heel graag...Wimmel schreef op 20 september 2002 @ 21:40:
[...]
Deze actie is nog niet afgerond maar als alles naar wens verloopt wil ik misschien nog wel eens voor leverancier spelen.
!! Let op !! ik zal zelf geen actie starten omdat ik het daar te druk voor heb.
Deze actie is in handen van Macer, ik ben de man van de contacten
offtopic:
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
*snik* * Frostie ziet zelf zijn icoon ook niet meerWimmel schreef op 20 september 2002 @ 21:40:
[...]
offtopic:
Wazig maar eens een nieuw icoon uppen binnenkort
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Macer heeft zojuist de batterijen bij mij opgehaald en is nu onderweg naar purmerend.
Gutteguttegut gaat in Hinderlaag
Discogs
Rijd hij over de A7?...en wat voor auto heeft ie...??Wimmel schreef op 23 september 2002 @ 20:22:
kleine update
Macer heeft zojuist de batterijen bij mij opgehaald en is nu onderweg naar purmerend.
Gutteguttegut gaat in Hinderlaag
* Gutteguttegut gaat ff langs de weg staan
In principe is alles binnen behalve 43 van de 46 smarts en nog alle AAA batterijen.
Heb je dus geen smart of AAA batterijen dan kan je je bestelling snel verwachten.
Mocht je wel een van deze 2 producten hebben, zal je jammer genoeg nog ff geduld moeten hebben..
Ik kan mn AA's toch gewoon alvast op komen halen?Macer schreef op 24 september 2002 @ 08:33:
Hier ff het principe waarop ik het ga afhandelen.
In principe is alles binnen behalve 43 van de 46 smarts en nog alle AAA batterijen.
Heb je dus geen smart of AAA batterijen dan kan je je bestelling snel verwachten.
Mocht je wel een van deze 2 producten hebben, zal je jammer genoeg nog ff geduld moeten hebben..
Verwijderd
Mijne ook
Macer, denk je dat ie vóór Zaterdag aankomt?
Dat zou heel relaxt zijn, dan kan mijn oma hem hierheen meenemen
Morgen maar ff omwisselen voor Pakket 3.... En dan hopelijk morgenavond wat meer bestellingen compleet maken..
En de "ophalers" ?Macer schreef op 24 september 2002 @ 23:05:
De eerste 4 bestellingen zijn nu klaar en worden verzonden. Had al wat meer willen doen, maar ik had aan me meissie gevraagd of ze Postpakket 1 wilde halen, maar die was natuurlijk veel te klein...
Morgen maar ff omwisselen voor Pakket 3.... En dan hopelijk morgenavond wat meer bestellingen compleet maken..
* Scipionyx wacht vrolijk verder..

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
en heb als laatste besteld
Nu gaat het grote wachten beginnen op de smarts en de AAAtjes...
Was vandaag op het postkantoor en had toch niet genoeg aan Postpak 2, maar had Postpak 4 nodig.... Zo gaat het allemaal toch nog wel in de papieren lopen.. Was weer 60 Eurocent duurder en de enveloppen had ik ook niet ingecalculeerd.. (0.45 euro ps)
Er zijn nu 17 van de 78 afgehandeld.
Kan je het bovenste gedeelte van de blisterverpakkingf niet afknippen of ombuigen zodat ie toch in een doos2 past??Macer schreef op 25 september 2002 @ 20:26:
De eerste 12 pakketjes zijn klaar voor verzending. De mensen wie dit betreft hebben ondertussen een mailtje gehad.
Nu gaat het grote wachten beginnen op de smarts en de AAAtjes...
Was vandaag op het postkantoor en had toch niet genoeg aan Postpak 2, maar had Postpak 4 nodig.... Zo gaat het allemaal toch nog wel in de papieren lopen.. Was weer 60 Eurocent duurder en de enveloppen had ik ook niet ingecalculeerd.. (0.45 euro ps)![]()
Er zijn nu 17 van de 78 afgehandeld.
/dev/null
Verwijderd
Bestelling is wel compleet
Goed werk Macer! (opschieten met mijne he
en als je de batterijen eerst leeg laat lopen..Macer schreef op 25 september 2002 @ 22:46:
Nee de verpakkingen zijn vrij dik, dus dat is het grootste probleem..
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Dat maakt voor de verpakking niet uit, die is niet berekend op leeg gelopen batterijenthomaske schreef op 25 september 2002 @ 23:21:
[...]
en als je de batterijen eerst leeg laat lopen..![]()
![]()
Hmmjah, even niet bij stilgestaan.. Dan houdt het op jahWolfensteijn schreef op 26 september 2002 @ 08:43:
[...]
Dat maakt voor de verpakking niet uit, die is niet berekend op leeg gelopen batterijen

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Het wachten is op de importeur, vanaf importeur -> groothandel -> voordeur = 3 dagen.Macadoshis schreef op 26 september 2002 @ 23:27:
Al enig idee wanneer de rest komt Macer......??
De groothandel had de verwachting dat e.e.a. binnen 3 weken afgehandeld zou moeten zijn.
Ik mag volgende week contact met ze opnemen, helaas zit ik de hele week op cursus in Nieuwegein en moet ik in Hengelo nog een domeintje afconfigureren.
Ik heb wel de laptop mee, maar ik weet niet of ik in staat ben op GOT te komen.
[ Voor 0% gewijzigd door Wimmel op 26-09-2002 23:40 . Reden: quote toegevoegd ]
Discogs
Globalknowledge zeker?Wimmel schreef op 26 september 2002 @ 23:39:
[...]
Ik mag volgende week contact met ze opnemen, helaas zit ik de hele week op cursus in Nieuwegein en moet ik in Hengelo nog een domeintje afconfigureren.
dan kan ik die vakantie foto's wel vergeten...
of al mijn geld uitgeven naar gooi-maar-weg-batterijen..
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ok thanx Wimmel... ik heb niet echt haast ofzo.. maar vroeg me gewoon af hoe lang het ongeveer nog zou duren....Wimmel schreef op 26 september 2002 @ 23:39:
[...]
Het wachten is op de importeur, vanaf importeur -> groothandel -> voordeur = 3 dagen.
De groothandel had de verwachting dat e.e.a. binnen 3 weken afgehandeld zou moeten zijn.
Ik heb wel de laptop mee, maar ik weet niet of ik in staat ben op GOT te komen.
nogmaals thanx!
heheheh
Maare, ik heb de baterijen uurtje geleden ontvangen. ze liggen nu in mijn oplaader.
Alleen die dikke Mono D cellen zijn even zwaar als een AA baterij, das echt vreemd.
En nu moet ik als nog op kracht oefening als ik iemand een flinke hengst met m'n mag-lite wil geven
Maar, ik las in de handleiding dat wanneer je ze langer dan 1 week niet gebruikt, je ze het beste weer kan heropladen. Maar kan ik dit geen kwaad aangezien die lader (Gp radig) met een timer werkt?
Heb je de batterijen gewoon via de post binnengekregen of via de TNT? Ik kreeg eergister wel een mailtje dat het opgestuurd zou worden maar er was nog niks binnenHermeS schreef op 27 september 2002 @ 11:37:
[...]
Maare, ik heb de baterijen uurtje geleden ontvangen. ze liggen nu in mijn oplaader.
Alleen die dikke Mono D cellen zijn even zwaar als een AA baterij, das echt vreemd.
En nu moet ik als nog op kracht oefening als ik iemand een flinke hengst met m'n mag-lite wil geven.
* Frostie vertrouwt de postbode niet zo
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Metzie schreef op 27 september 2002 @ 14:33:
Is er al wat bekend over een mogelijke levertijd voor de smartladers en de AAA batterijen?

Frostie schreef op 27 september 2002 @ 13:05:
[...]
Heb je de batterijen gewoon via de post binnengekregen of via de TNT? Ik kreeg eergister wel een mailtje dat het opgestuurd zou worden maar er was nog niks binnen
* Frostie vertrouwt de postbode niet zo

Gues what?
Manetje van de PTT. was er vanochten vroeg bij moet ik zeggen.
Macer zou de AAA's na sturen.
Ik wil hem en wimmel alvast bedanken, super relaxed dit jongens. Toppie
Kut ptt

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ziet er mooi uit HermeSHermeS schreef op 27 september 2002 @ 17:03:
[...]
[afbeelding]
Gues what?
Manetje van de PTT. was er vanochten vroeg bij moet ik zeggen.
Macer zou de AAA's na sturen.
Ik wil hem en wimmel alvast bedanken, super relaxed dit jongens. Toppie
Wanneer zie ik je?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Was fijn geweest als hij er vandaag geweest was want dan had mijn oma hem mee kunnen nemen uit NL (woon in Belgie).
Vanavond?
Waarschijnlijk krijgen een hoop mensen het morgen dan bezorgt door de ptt.
En heb ik gewoon geluk (yippie
Ja, is goed. Kom anders ff op MSN wil je?HermeS schreef op 27 september 2002 @ 18:24:
[...]
Vanavond?.
Waarschijnlijk krijgen een hoop mensen het morgen dan bezorgt door de ptt.
En heb ik gewoon geluk (yippie).
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Vandaag bezoek gehad van de firma van Gend en Loos
43 x Powerbank Smart
56 x 2pak AAA
Echter op de pakbon staat dat er 65 x AAA verzonden was, dus ik lever het niet uit voordat ik contact heb gehad met de groothandel.
Volgens de pakbon is de bestelling nu compleet, maar ik denk dat er een doosje achtergebleven is. Ik maak me iig geen zorgen, ik heb ze al een mailtje gestuurd en zal er maandag meteen achteraan bellen.
Ik heb het al eerder gezegd...ik ben volgende week niet eerder dan vrijdag weer in staat om op het forum te komen. Verwacht voor die tijd dus geen update.
Macer als jij mij even jouw telefoonummer doormailt zal ik jouw telefonisch op de hoogte houden.
Discogs
Goed werk Wimmel!!
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Beter!! Ik wacht gewoon rustig af!! Thanx Macer & WimmelWimmel schreef op 27 september 2002 @ 19:46:
***** UPDATE *****
Vandaag bezoek gehad van de firma van Gend en Loos
43 x Powerbank Smart
56 x 2pak AAA
Echter op de pakbon staat dat er 65 x AAA verzonden was, dus ik lever het niet uit voordat ik contact heb gehad met de groothandel.
Volgens de pakbon is de bestelling nu compleet, maar ik denk dat er een doosje achtergebleven is. Ik maak me iig geen zorgen, ik heb ze al een mailtje gestuurd en zal er maandag meteen achteraan bellen.
Ik heb het al eerder gezegd...ik ben volgende week niet eerder dan vrijdag weer in staat om op het forum te komen. Verwacht voor die tijd dus geen update.
Macer als jij mij even jouw telefoonummer doormailt zal ik jouw telefonisch op de hoogte houden.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
sjares schreef op 27 september 2002 @ 22:17:
Mijn GP-tjes zijn er nog nietMaar ja geduld hebben dan maar... misschien postbode vertraging.
Idem hier met mijn Rapid..

We wachten rustig af

Jahaa!! PTT had zich denk ik even verslapen ofzow
Heb mn hele bestelling binnen
En met switching mode power supply
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
[kort antwoord modus]Metzie schreef op 28 september 2002 @ 01:47:
Zijn die smarts met 110v ondersteuning?
JA
[/kort antwoord modus]
By the way, ik heb deze keer helaas geen pics want me digicam ligt op het werk
Discogs
geweldig!
-
Verwijderd
Als je dat nog niet gedaan hebt is het ook okee, want ik was nl een van de laatste..
Ikke blij
Bedankt voor deze uitermate goeie actie, verliep zonder problemen!
Verwijderd
Ah, ok.. niet dat ik boos was ofzo, maar ik was bang dat je me vergeten wasMacer schreef op 28 september 2002 @ 15:09:
Reino, jou bestelling is nog niet verzonden, had geen verpakkingen meer, gaat volgende week de deur uit...
Volgende week is ook goed.. ik hoop dat hij er woensdag is (mijn moeder moet toch naar Den Haag)..
Heb alleen het dekseltje van de alleslader beetje vernaggelt (barst erin) door die prutsverpakking die niet open ging. Maarja, hij doet het in ieder geval
Thanks Macer & Wimmel
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Discogs
de "stuff" is aangekomen
jaaa die heb ik ooook + 4 losse
Nogmaals bedankt voor de goede actie, bijna zo goed als mijn acties
Ooee .. laat bestellen en nog eerder de spullen krijgen dan andere .... tja sommige mensen hebben pech (of hebben gewoon een smart besteld en moeten nog maar even wachtenThaHandy schreef op 28 september 2002 @ 19:24:
[...]
de "stuff" is aangekomen
jaaa die heb ik ooook + 4 losse
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik nog mee doen 1 dag over tijd
![]()
![]()
En ik had alles nog wel zo mooi ingepakt in nette doossies...sjares schreef op 28 september 2002 @ 20:07:
Hier is de PowerBank rapid ook aangekomen, dank dank dank![]()
![]()
![]()
. De TPG is wel een beetje onzorgvuldig, de hele verpakking was compleet verneukt en het donderde er bij uit
. Klote TGP.
Nogmaals bedankt voor de goede actie, bijna zo goed als mijn acties![]()
gebruik bij verzenden via post een heleboel brede doorzichtige tape om een scheurvaste buitenlaag te creeëren!Macer schreef op 29 september 2002 @ 00:19:
[...]
En ik had alles nog wel zo mooi ingepakt in nette doossies...![]()
karton kan te makkelijk scheuren, en niet alle TPG medewerkers gaan op een nette manier met andermans eigendommen om
Inderdaad, 3 bandjes tape omheen en hijs bijna TPG-er proofspacy_ schreef op 29 september 2002 @ 00:39:
[...]
gebruik bij verzenden via post een heleboel brede doorzichtige tape om een scheurvaste buitenlaag te creeëren!
karton kan te makkelijk scheuren, en niet alle TPG medewerkers gaan op een nette manier met andermans eigendommen om
/dev/null
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Normaal, bij het snelladen worden de batterijen erg heet.ThaHandy schreef op 29 september 2002 @ 16:47:
4 1800mA laden met de rapidBank stop i na 5 uur automatisch.. maar dan zijn die batts. tyfus heet graadje of 4o d8 ik ... normaal
Ik kwam er telaat achter dus de temp heb ik niet kunnen voelen (waren inmiddels dus al weer afgekoeld), maar in die universele lader (7uur) worden ze echt niet heet.ThaHandy schreef op 29 september 2002 @ 16:47:
4 1800mA laden met de rapidBank stop i na 5 uur automatisch.. maar dan zijn die batts. tyfus heet graadje of 4o d8 ik ... normaal
Ik heb ook nog een snellader van fujifilm, doet er 4 uur over om 4 aa's opteladen, maar als die klaar zijn kun je ze niet in je hand leggen en dichtknijpen langer dan 10sec. want dat brand echt (tenzijn je een hoop eelt op je handen hebt).
Je weet dat ze te warm zijn geworden op het moment dat ze uit elkaar knallen