Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft nog niet besteld, doet ie morgen, dus het is echt te laat.. Voor de mensen die niets betaald h ebben wordt niets besteld.. Hopen dat mijn geld op tijd (denk het wel, vrijdag verstuurd ABN online)..
Maar ik denk dat er redelijk wat animo zal zijn voor een tweede actie, zeker als je deze scherpe prijzen weer kan bieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Maar dat mag iemand anders doen.... ;)

Als je aangeeft dat je het geld hebt overgemaakt is er geen probleem...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik d8 al dat je er geen zin meer in had.. Maar als je de info doorgeeft aan een nieuwe organisator lijkt het me geen probleem (zelf geen zin in, woon in Belgie + doe hier al aan mee), kan die er zelf wat mee..
Overigens lijkt het me geen gek idee dat iedereen wat extra betaald, zodat de IA-leider zijn eigen bestelling gratis kan doen (bij verdere IA's), want die doet tenslotte behoorlijk veel moeite, en heeft veel gezeur aan zn kop.. Het moet dan natuurlijk wel om een redelijk bedrag/veel korting op de originele prijs gaan..
Maar, Macer, jij hebt mijn geld al binnen of kun je dat morgen pas checken (Robert Zeldenrust CJ)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
nee nog niet, maar dat heeft waarschijnlijk met bank/giro te maken. Je bestelling gaat mee.

Er in totaal 2 mensen waar ik niks van gehoord heb en geen geld van heb ontvangen.
Mooi gedaan allemaal..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Bestelling is de deur uit naar Wimmel, ik hou jullie op de hoogte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27

Wimmel

Hello

Ik ben vanavond pas rond 20:00 uur in de gelegenheid om mijn mail te lezen ivm overwerk :(
Gelukkig kan ik de bestelling via mail in orde maken, dus de bestelling ligt dinsdag bij de groothandel. Dinsdag ben ik zelf de gehele dag niet bereikbaar of in de gelegenheid op GOT te kijken. Ik moet in Hengelo een domein inrichten wat betekent dat ik morgenochtend om 5 uur al in de auto zit :( en waarschijnlijk pas laat in de avond terug ben.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vandaag is de bestel dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

**** Dit is een politie bericht ****

De befaamde oplichters Macer en Wimmel hebben de twiekertjes van GOT
opgelicht. Na een gefingeerde inkoopactie zijn ze ervandoor gegaan met 4362.54 Euro.

Ze zijn beiden voortvluchtig en voor het laatst gesignaleerd in een vliegtuig op weg naar Terschelling.

Mocht u één van de voortvluchtigen tegenkomen, waarschuw dan het de dichtsbijzijnde politiepost. Neem zelf geen actie!! beide heren zijn gevaarlijk en hebben in het verleden zelfs mensen in hun Bong-cooler setup verdronken.

Volgens ingewijden, die beide heren hebben leren kennen bij de firma Koop-Tjuchem, hebbben de mannen altijd al plannen gehad voor een patattent op een tropisch weiland.

:+ Einde Politiebericht :+

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei heeft Terschelling een vliegveld? Had ik al die jaren vanaf Zaventem kunnen vliegen 8)7

BTW: wil een modje de t en de l ff omwisselen in de topictiltle :?
-> Gestolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Shit het is te vroeg uitgekomen Wimmel, dan toch maar gewoon batterijen bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Wimmel schreef op 09 september 2002 @ 17:34:

[knip humor]

Volgens ingewijden, die beide heren hebben leren kennen bij de firma Koop-Tjuchem, hebbben de mannen altijd al plannen gehad voor een patattent op een tropisch weiland.

:+ Einde Politiebericht :+
Terschelling een tropisch eiland ??? ;)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
"waiting"

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Ja dat doet iedereen die ook besteld heeft , probeer je de boel nu te haasten ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BYM schreef op 10 september 2002 @ 20:06:
Ja dat doet iedereen die ook besteld heeft , probeer je de boel nu te haasten ofzow :?
Nou ja, ik denk dat hij gewoon wil dat Macer/Wimmel ff wat nieuws melden.. Maar Wimmel (waar het nu d8 ik van af hangt) moest vandaag heel lang werken, dus we kunnen hoogstens vanavond laat iets verw8en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:29
Er zullen heus nog wel twee weekjes overheen gaan voordat je je batterijtjes e.d. binnen hebt :(

Maar je had ook naar de winkel kunnen rennen, en ze daar kopen voor zo'n 40 procent duurder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
BYM schreef op 10 september 2002 @ 20:06:
Lange teentjes?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Huh ......?
Ik lange teentjes, hoe kom je daar nou weer bij ?

• M@cer
Rustig, er wordt aan gewerkt. Ik hoop eind van deze week de eerste bestellingen af te handelen.

• Wimmel

Wimmel

Hello

Ik ben net wakker :O , ik ben gisterochtend om 5 uur vertrokken naar Hengelo en was daar tot 23:30 bezig. Toen moest ik nog naar Den Helder rijden dus om 2 uur vanmorgen was ik thuis.

Ik heb de bestelling maandagavond doorgemailed, zodra ik me weer een beetje menselijk voel :O ga ik er even achteraan bellen ivm verwachte levertijd en dergelijke.
Zodra er nieuws is meld ik het meteen.

Discogs

• M@cer
Rustig aan hoor.... Dagje meer of minder maakt ook niet uit

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

m'n houten accublok zit al lekker in de lak,
het is nu idd ff wachtten tot ie gevuld kan worden met accu's, ipv halflege weggooi batterijen :)

• Wimmel

Wimmel

Hello

Contact gehad met de groothandel, de bestelling is in goede orde ontvangen :)
Morgen gaan ze mij de verwachte levertijd meedelen (ze schrokken een klein beetje van de aantallen >:) )

Discogs

• Wimmel

Wimmel

Hello

**UPDATE**
Ik ben zojuist gebeld door de groothandel, zij kunnen niet alles uit voorraad leveren en zijn er zelfs bang voor dat de importeur niet alle artikelen op voorraad heeft.
Ze vroegen ook nog of ik voor mezelf ging beginnen >:)

Hoe gaat het nu verder..
1 Morgen verzendt de groothandel alles wat ze op voorraad hebben. Dit zal dus voor het weekend binnen zijn.
2 Alles wat bij de importeur op voorraad is, zal een week later komen.
3 Wat de importeur niet op voorraad heeft, duurt ongeveer 3 weken.

Heeft al dit wachten nog voordelen... Jawel, waarschijnlijk zullen er Powerbank Smarts binnenkomen die al geschikt zijn voor 110 en 220 volt.
In overleg met Macer kan er dus gekeken worden of mensen vrijwillig langer willen wachten met de kans op een nieuw model smart.

De groothandel heeft toegezegd mij op de hoogte houden over de voortgang zodra ze contact hebben gehad met de importeur.

[ Voor 0% gewijzigd door Wimmel op 11-09-2002 18:29 . Reden: tiepfout ]

Discogs

Verwijderd

Ik heb de tijd wel om te wachten, om waarschijnlijk een 110/220 Volt Smart lader te krijgen.
Moeten we dat nog mailen ofzo ?

Eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het alleen 220V lader was :(

Let me know :)

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik heb ook wel tijd om te wachten.... geen probleem!!!!

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• spacy

spacy

+++

hehe cool, GoT heeft een IA, is er te weinig op voorraad in nederland >:)

dit is voor hun ook geen verkeerde korting denk ik...

Verwijderd

Hoe groot is die kans eigenlijk Wimmel dat we een 220/110V lader krijgen, kan je niet iets regelen dat je na de 2e levering de rest met zekerheid een 220/110V krijgt ?
Met zo`n bestelling moet je toch wat kunnen regelen, zou je zo zegguh....

• Wimmel

Wimmel

Hello

Even verduidelijken..

De Powerbank Smart gaat niet in het stopcontact maar hangt aan een net-adapter.
Op de site van GP staat het volgende te lezen bij de product omschrijving:
Geschikt voor 100-240Volt netspanning (vanaf medio augustus 2002, te herkennen aan een netvoeding waarop staat "switching mode power supply").
Naar aanleiding van een vraag hierover van Alannie, heb ik toendertijd de groothandel gesproken.
Op dat moment hadden zij de "switching mode" versie nog niet op voorraad. Ik denk dat er nu wel een redelijke kans is dat er enkele van het nieuwere type leverbaar worden. Voor de duidelijkheid: de oplader zelf is hetzelfde, er wordt alleen een andere adapter meegeleverd.

Het is dus niet zeker dat mensen die willen wachten hem ook daadwerkelijk krijgen, dat weten we pas als er geleverd is. Aangezien ook de groothandel niet van te voren weet wat de importeur op voorraad heeft/krijgt is er geen invloed uit te oefenen over welk type er straks beschikbaar is.

Het lijkt me zowiezo niet onverstandig om Macer of mijzelf een mailtje te sturen als je geduld hebt.

Discogs

• I_stealth_I
  • Laatst online: 18:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Gaan jullie allemaal wekelijks naar America ofzo, wat heb je aan 110V switch? Heel europa en ver daarbuiten werken met 220~230V powerlines.

/dev/null

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 11 september 2002 @ 20:58:
Gaan jullie allemaal wekelijks naar America ofzo, wat heb je aan 110V switch? Heel europa en ver daarbuiten werken met 220~230V powerlines.
My thoughts exactly

• M@cer
Sorry had het nog niet gelezen. Dit is wel gaaf, gewoon de hele voorraad GP er doorheen jagen ;)

De mensen die het eerst hebben besteld krijgen ook het eerst hun spullen, tenzij ze aangeven dat ze wel ff kunnen wachten. Ook de kleine bestellingen gaan voor.

Mensen die met smart ;) op de batterijen zitten te wachten, laat het ff weten./

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

sjiit ik ben ook altijd te laat met dit soort acties, moet ook maar eens wat meer fora gaan doorpluizen, kom hier nauwelijks :) Ik wacht met smart op een 2e inkoopactie, en als er echt helemaal geen vrijwilligers zijn om de 2e IA te organiseren wil ik het mischien wel doen (als er hier ergens in Drenthe tenminste een groothandel is >:) )

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Het eerst besteld of het eerst betaald? Ik heb als een van de eerste 6 besteld, en meteen nadat ik de mail kreeg betaald (lang geleden dus...) heb alleen batterijen, dus wachten op oplader wil ik wel (mits ik die gratis krijg) maar is geloof ik niet van toepassing...

• M@cer
Ik doe nu ff geen beloftes, maar mensen die vroeg besteld hebben en snel betaald krijgen vanzelfsprekend voorrang. Lijkt me niet meer dan logisch...

• BYM

BYM

Ik zou het wel op prijs stellen als mijn bestellinkie met "voorrang" binnen zou mogen komen, maar het hangt er een beetje vanaf begrijp ik.

In ieder geval bij deze wel alvast de mededeling dat ik met smart zit te wachten jah, ik baal van duracell alkaline meuk :( ;)

• spacy

spacy

+++

voor mij is er niet direct haast bij,
voor die (mini)penlites moet ik toch wachtten op de mini-rc's voordat ik ze kan gaan gebruiken.
en accu's voor me digicam/muis heb ik al genoeg dus daarvoor is die extra capaciteit niet ;)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:45
Ik heb 2weken geleden mijn mag-lite binnen gekregen, dus ik wacht met smart op mijn Mono D cellen.

Is het mischien ook al duidelijk waar er weinig van op voorraad is (bijv smartladers)?
Ik heb namelijk geen smart bestelt. Dus mischien heb ik geluk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 07 september 2002 @ 16:31:
zo effe met een restblokje hout en de kolomboor geknutseld
dit is dus mijn batterijhouder (hiervoor slingerden de batterijen overal over m'n buro heen)

[afbeelding]

er is plaats voor 6x4 AA penlites (tja balkje was niet breed su zitten 8x3 in het blok)
en 3x4 AAA mini penlites.

benodigdheden, breed (kort) houten balkje (vast wel als restafval bij een knutselende vader of buurman)
een vaste hand tijdens boren, of kolomboormachine
een 15 mm boor voor de AA penlites
en een 11 mm voor de AAA mini's penlite
deze 2 maten boortjes zijn normaal niet veel gebruikte maten.

na het boren heb je nog wat schuurpapier nodig, en wat verf of lak.
ik heb ook net de eerste (dikke) laag lak erop zitten >:)
Leuk gedaan! :)

Maar als die eenmaal gevuld is met batterijen, hoe weet je dan welke batterijen geladen zijn en welke leeg? Het lijkt mij handig als je bv de gaten voor de helft rood en voor de helft groen lakt. Of gekleurde stipjes naast elke gaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 02:50:
[...]
Leuk gedaan! :)

Maar als die eenmaal gevuld is met batterijen, hoe weet je dan welke batterijen geladen zijn en welke leeg? Het lijkt mij handig als je bv de gaten voor de helft rood en voor de helft groen lakt. Of gekleurde stipjes naast elke gaatje :)
lege accu's doe ik altijd direct nadat ze leeg zijn in de lader ;)
gelukkig heb ik een grote lader dus als er een setje in ligt te laden kan ik er zo nog een setje losbij in stoppen,
dus alles wat uit de lader komt gaat pas het blok in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wimmel, kan je ff een update geven???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
spacy_ schreef op 13 september 2002 @ 08:27:
[...]

lege accu's doe ik altijd direct nadat ze leeg zijn in de lader ;)
gelukkig heb ik een grote lader dus als er een setje in ligt te laden kan ik er zo nog een setje losbij in stoppen,
dus alles wat uit de lader komt gaat pas het blok in.
Wat voor apparaten gebruik je dan wel niet allemaal?

Het is beter om ze leeg tehouden als je ze lange tijd neit van plan bent om tegebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
hmm nu lees ik een ander topic, dat je ze juist weer vol moet bewaren.

Op de site van Gpbatteries.com kan ik daar niks over vinden.
zie: http://www.gpbatteries.co...NiMH/Button/features.html
http://www.gpbatteries.co.../NiMH/Button/battery.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

HermeS schreef op 13 september 2002 @ 12:30:
[...]

Wat voor apparaten gebruik je dan wel niet allemaal?

Het is beter om ze leeg tehouden als je ze lange tijd neit van plan bent om tegebruiken.
kodak dc3400 (gaan 4 penlites in)
logitech mouseman cordless optical (gaan er 2 in)
mini-rc karretje van toys'r'us (gaan ook 2 in, in controller ook 2 maar die gaan erg lang mee)
ledjes (voor & achter) op de ATB met loskoppelbare batterijhouder (ook goed voor 4 penlites)

op de laatste na wordt het allemaal regelmatig gebruikt

edit: ik gebruik een velleman VL9798 nicd/nimh lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
HermeS schreef op 13 september 2002 @ 12:52:
hmm nu lees ik een ander topic, dat je ze juist weer vol moet bewaren.

Op de site van Gpbatteries.com kan ik daar niks over vinden.
zie: http://www.gpbatteries.co...NiMH/Button/features.html
http://www.gpbatteries.co.../NiMH/Button/battery.html
NiCAD - Best om ze leeg te bewaren.
NiMH - Best om ze vol te bewaren.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

****UPDATE****

De eerste levering is binnen :)
3 * Universele laders
4 * 2pak d-cellen
7 * 9 volts blok
20 * 4 pak 1800mah AA
3 * powerbank Smart

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wm.vanegmondwm/pics/gpactie.jpg

Volgende week hoor ik van de groothandel wat de importeur op voorraad heeft en wanneer het binnen komt.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Geen Rapids ;(
Moek nog ff wat langer wachten dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

en nog geen AAA's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

ook geen mini penlites (AAA) ook nog maar effe wachtten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

besteld 88 * 4AA -> geleverd 20
besteld 69 * 4AAA -> geleverd 0

De groothandel dacht eerst dat het een grapje was >:)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Wimmel schreef op 13 september 2002 @ 19:04:
besteld 88 * 4AA -> geleverd 20
besteld 69 * 4AAA -> geleverd 0

De groothandel dacht eerst dat het een grapje was >:)
heb je hun de link en de emails geforward ??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

ff over die GP's. Ik heb er deze week ook 6 gekocht (1800) met een gewone 18-uurs lader. Heb ze allemaal geladen en in m'n Nikon gehezen, maar er is geen leven in te krijgen. Met gewone IKEA alkaline batterijen werkt het wel??? :? Iemand enig idee waarom de GP's niet werken?

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat gaat goed, wat een eikels die bij die groothandel zeg... Wanneer kan ik ze op komen halen Wimmel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Macer schreef op 13 september 2002 @ 21:02:
Dat gaat goed, wat een eikels die bij die groothandel zeg... Wanneer kan ik ze op komen halen Wimmel???
Maakt me niets uit, ik ben het hele weekend thuis. Je moet maar ff mailen.
Misschien is het handig even te wachten want je moet nu op en neer voor een paar batterijen en waarschijnlijk heb ik volgende week een grote partij erbij.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

lekkere groothandel zeg, handelen niet echt groot :) Hebben zeker normaal allemaal ordertjes voor 3 ladertjes voor het megapool zaakjes o.i.d. :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Waarom hebben we eigenlijk geen 2000 mAh besteld?
(zoals in die in de nieuwste conrad catalogus staan; nr 250339-44; pgina 558)

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~supert/tweakers/gp2000.jpg

http://202.66.146.82/listco/sg/gpbatteries/press/p020613.pdf

http://www.gpbatteries.com.hk/catalogues/NiMH2000_catalogue.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Freekdernatuur schreef op 13 september 2002 @ 21:40:
Waarom hebben we eigenlijk geen 2000 mAh besteld?
(zoals in die in de nieuwste conrad catalogus staan; nr 250339-44; pgina 558)

[afbeelding]

http://202.66.146.82/listco/sg/gpbatteries/press/p020613.pdf

http://www.gpbatteries.com.hk/catalogues/NiMH2000_catalogue.pdf
Tijdens de start van de IA waren ze (nog) niet leverbaar via de groothandel.
Nu trouwens nog steeds niet en ze staan ook nog niet bij www.gpbatteries.nl

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
k, ik wacht wel tot volgende week, is inderdaad makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

dat klopt, daar heb ik ook gezocht...
maar ze zijn dus al wel bij conrad te krijgen (hoewel ze op de website onbekend zijn)
kosten : 6,50 Euro.

(op conrad.de kent hij ze wel, en kost ie 5,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

120 mah meer merk je toch niet op 1800 mah.

GP2000 = 1920 mah

/dev/null

• HermeS
I_Stealth_I schreef op 13 september 2002 @ 23:38:
120 mah meer merk je toch niet op 1800 mah.

GP2000 = 1920 mah
Ik dacht gelezen tehebben dat de 1800 serie ook iet was over gewaardeerd. Dus dan ligt het wel hoger dan 120.

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

HermeS schreef op 14 september 2002 @ 00:34:
[...]

Ik dacht gelezen tehebben dat de 1800 serie ook iet was over gewaardeerd. Dus dan ligt het wel hoger dan 120.
http://www.gpbatteries.co...es/NiMH2000_catalogue.pdf

en dan tabel op 3e sheet

/dev/null

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wimmel schreef op 13 september 2002 @ 18:51:
****UPDATE****

De eerste levering is binnen :)
3 * Universele laders
4 * 2pak d-cellen
7 * 9 volts blok
20 * 4 pak 1800mah AA
3 * powerbank Smart

[afbeelding]

Volgende week hoor ik van de groothandel wat de importeur op voorraad heeft en wanneer het binnen komt.
In me Maglite gaan 6 D-cellen, dus als je naar gaat sturen, dan graag direct 3 pakjes, anders wacht ik wel totdat de rest er is , 1 of 2 pakjes D-cellen heeft toch geen zin voor mij, stuur die dan maar naar mensen die WEL wat aan 1/2 pakjes hebben ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
-=!ME!=- schreef op 14 September 2002 @ 17:33:
[...]

In me Maglite gaan 6 D-cellen, dus als je naar gaat sturen, dan graag direct 3 pakjes, anders wacht ik wel totdat de rest er is , 1 of 2 pakjes D-cellen heeft toch geen zin voor mij, stuur die dan maar naar mensen die WEL wat aan 1/2 pakjes hebben ;)
IKKE, IKKE _/-\o_ . Mijn helle bestelling is er!
edit:
op de aaa baterijen en de rapid lader na dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Ik had alleen een Rapid in de bestelling staan, dus nog even wachten in mijn geval.

Ach, maakt niet zoveel uit, 't heeft geen echte haast :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Dat zijn de officiele cijfers van GP ja, maar ik kan me een test herinneren waarbij bleek dat die 1800 van GP maar iets van 1750 gaven.

Tis idd niet zo'n groot verschil, maar er is dus duidelijk wel verschil.

Die 2000 van GP zijn dus eigenlijk 1900 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb wel een beetje haast dus ik zou het fijn vinden als ik niet op voorraden uit het buitenland (3 weken) hoef te wachten.. Nu zit ik namelijk met gewone batterijen te werken :( , 12 voor 5€ gaat nog, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 20:14:
Hmm, ik heb wel een beetje haast dus ik zou het fijn vinden als ik niet op voorraden uit het buitenland (3 weken) hoef te wachten.. Nu zit ik namelijk met gewone batterijen te werken :( , 12 voor 5€ gaat nog, maar toch..
Hoe duur is het goedkoopste setje (lader+batterijen) nicad's? Of werkt dat niet voor waar jij ze voor gebruikt. Die kan je later altijd nog als reserve ofzo gebruiken, of in een afstandsbediening of klok of wat dan ook.

Ik persoonlijk zou ff kijken wat het goedkoopste alternatief was om de tijd te overbruggen.
Mijn 2 centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:32

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb ik ook gedaan. 4x aa 1000mah penlite NiCd bij de gamma voor maar iets van 6 Euro.
Lader had ik nog wel dus ik red me wel eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Wat ik zo begrijp kunnen we beter allemaal ff wachten totdat de hele bestelling binnen is, het wordt anders aardig verwarrend wat ik zo begrijp.

Niet dat ik geen haast heb hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Ik zit nu in japan, ik wil dus nog wel wachten, tot de 2e lading er is. Heb het liefst een smart die ook 110v support, omdat dit vast niet me laatste keer is in een aziatisch land. :) (japan heeft 110v)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

heren, heren.
Zou u ons een beetje op de hoogte kunnen houden betreffende de voortgang van de bestelling/levering.
zankz

• BYM

BYM

Le - zen :+

Het gaat nog wel ff duren zoals ik nu lees, de importeur groothandel heeft niet genoeg op voorraad, dus ja ......

• M@cer
We wachten nog steeds op de betelling, de groothandel heeft ons niet echt serieus genomen :( en zitten nu dus in de problemen omdat ze niet kunnen leveren.

Zodra de volgende bestelling bij Wimmel wordt afgeleverd ga ik op pad om ze te halen en probeer ik alles zo snel mogelijk af te handelen.

Nogmaals excuses voor de tijd die er tussen zit, maar dit komt niet door ons maar door de groothandel.

• xonide
Hier kan niemand wat aan doen :( erg jammer.. zit maar 1 ding op:
Geduld hebben en hopen dat de groothandel jullie(ons) nu wel sirieus neemt.

-

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Kunnen jullie niet naar een andere groothandel uitwijken of zelfs naar de importeur? Niet geschoten is altijd mis lijkt me.

Antenne en masten malloot

• Wimmel

Wimmel

Hello

De importeur doet geen zaken met ons.

De groothandel neemt ons wel serieus, het was echter een dusdanig grote bestelling dat ze even aan een geintje dachten. Ze hebben binnen een half uur na ontvangen bestelling e.e.a. telefonisch met mij geverifieerd wat ik gewoon netjes handelen vind.

Het maakt niet uit waar we het bestellen, dit soort aantallen zijn ook voor de importeur geen dagelijkse kost. Batterijen hebben n.l. een beperkte 'shelf life'

Morgen hoop ik meer nieuws te hebben. In verband met een probleem bij mij op het werk ben ik niet bereikbaar en ook niet in staat de groothandel te bereiken. Ben al de hele week tot 's avonds laat aan het overwerken :(

Ik zit nu even te eten en had daardoor even tijd voor deze reply.

Discogs

• Arnold
  • Laatst online: 10-09 20:46
Wimmel schreef op 18 september 2002 @ 13:02:
De importeur doet geen zaken met ons.

De groothandel neemt ons wel serieus, het was echter een dusdanig grote bestelling dat ze even aan een geintje dachten. Ze hebben binnen een half uur na ontvangen bestelling e.e.a. telefonisch met mij geverifieerd wat ik gewoon netjes handelen vind.

Het maakt niet uit waar we het bestellen, dit soort aantallen zijn ook voor de importeur geen dagelijkse kost. Batterijen hebben n.l. een beperkte 'shelf life'

Morgen hoop ik meer nieuws te hebben. In verband met een probleem bij mij op het werk ben ik niet bereikbaar en ook niet in staat de groothandel te bereiken. Ben al de hele week tot 's avonds laat aan het overwerken :(

Ik zit nu even te eten en had daardoor even tijd voor deze reply.
ik weet niet hoe lang het nog gaat duren, maar ondertussen loopt het toch wel even, en dit soort geintjes maken het er niet sneller op...

maar wat is de precieze reden dat de importeur geen zaken met ons doet?
anders mailtje sturen naar fabrikant (dus niet importeur!) zelf, en daar uitleggen van deze actie, en probleem nederlandse importeur enzo...

want als het bijv. nog meer dan 4 weken gaat duren zit ik er toch sterk aan te denken m'n order te cancellen, en dan maar wat duurder uit te zijn....

• BYM

BYM

Waar zit de fabrikant eigenlijk gevestigd ?

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geheel begrijpelijke gang van zaken dit.

Ach, dan duurt het toch even langer: het is nu ook niet zo dat we allemaal een donornier hebben besteld, het zijn maar batterijen.

En voor de mensen die verwacht hadden dat de spullen binnen 2 werkdagen op de stoep lagen: bestel maar bij de Wehkamp.

• HermeS
Ag, als ik die groothandel was zou ik ookwel zo mijn bedenkingen hebben gehad als er vreemde mensen ineens z'n bult met baterijen bestelt.

Voor de mensen die AA baterijen dringed nodig hebben, ga even langs de blokker, 20 stuks voor 2,49. dan kun je er even tegenaan.

• Wimmel

Wimmel

Hello

In de startpost stond het volgende:
Belangrijke info:

Actie duurt tot => Zondag 25 Augustus 2002 (is verlengt)

Betalen => Binnen anderhalve week na sluiten actie
De betalingstermijn was verlengd (ivm trage betalers) tot 9 September.
Op 9 september kreeg ik van Macer het mailtje met de totale bestelling.
Dit mailtje is dinsdagochtend doorverzonden naar de groothandel.

Vanwege gebeurtenissen op het werk moest ik dinsdag 10 september op tournee naar Hengelo, hier ben ik 21 uur aan het werk geweest waardoor ik woensdag de 11 pas na 13:00 uur bereikbaar was voor de groothandel.

De groothandel had ondertussen al contact gelegd met mijn zus. Mijn zus heeft een eigen bedrijf, vandaar dat ik een K.v.K. nummer heb waardoor ik zaken mag doen met de groothandel. Zij hebben woensdagavond alsnog rechtstreeks contact met mij opgenomen.
Lees HIER nog maar eens wat ze te melden hadden.

Vrijdag de 13e kwam de eerste levering binnen, helaas voor ons was dit niet zo'n grote zending. Nu heb ik het op het moment erg druk op mijn werk, dit houd in dat ik de hele dag in de computerruimte aanwezig ben waardoor ik telefonisch (ook mobiel) niet bereikbaar ben.

Dit maakt geen verschil voor de afhandeling
De groothandel heeft vorige week al met mij afgesproken dat ze alles wat ze binnen krijgen, direkt doorsturen. Het enige punt is dat ik geen status updates kan verzorgen met betrekking tot de levertijd. Vooralsnog ga ik er vanuit dat deze week de zending van de importeur binnenkomt.

Op dit moment is het dus 6 werkdagen geleden dat de feitelijke afhandeling van de IA is begonnen. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen de batterijen het liefst de 10de al in huis hadden maar als er getoverd kon worden zou ik wel Kazan hebben geheten :+

Voor de mensen die willen weten waarom we het niet rechtstreeks bij de importeur hebben besteld. Bel de importeur maar even op. Heb ik namelijk ook gedaan en zij verwezen mij vriendelijk doch beslist door naar de groothandel.

Als importeur heb je een langlopende relatie met je groothandel, als er dan een grote order wordt geplaatst is het voor een groothandel toch ook een opstekertje.
Rechtstreeks bij de fabrikant? Hier geld hetzelfde voor en buiten dat, GP zit in Hong Kong, denk dat dat nog langer zou gaan duren.

Vergeet vooral niet al het werk dat Macer hier al in heeft gestoken, mailtjes versturen, bankzaken regelen en al wat meer. Heb dus alstublieft nog even geduld, de batterijen komen vanzelf.

Mocht iemand door de lange(re) levertijden in de problemen komen kan hij gratis een setje normale (geen oplaadbare) batterijen persoonlijk bij mij af komen halen, zodat de discman het nog een uurtje langer volhoudt. :)

Discogs

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Amen :)

* Gutteguttegut vind het niet zo erg om te wachten....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• xonide
over een status update gesproken

zo hoort het!!!!

-

• ThaHandy
  • Laatst online: 20:50

ThaHandy

Discovery Channel

Gutteguttegut schreef op 18 september 2002 @ 19:25:
Amen :)

* Gutteguttegut vind het niet zo erg om te wachten....
* ThaHandy vind dat ook :) :7

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Ik vind het allemaal wel soepel gaan hoor, duurt ff maar dat kon je verwachten. Het is flink goedkoper dan via de detailhandel maar daar moet je even geduldig op wachten. Binnen 4 á 5 weken zul je je bestelling zeker ontvangen.

/dev/null

Verwijderd

Och, of ik nog een aantal weken moet wachten is voor mij geen probleem, ik zat niet verlegen om batterijen maar dit buitenkansje kon ik natuurlijk niet laten schieten

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Dank u voor deze update, dat was waar ik om vroeg.
:>

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 15:51

thomaske

» » » » » »

Mooi gesproken! :> ;)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dit is een prima Inkoopactie. Dat 'ie wat langer duurt dan gepland is niet de schuld van Macer of Wimmel. En voor de mensen die de order dreigen te cancellen; succes met je zoektocht naar GP batterijen :). Zal niet meevallen, de groothandel heeft z'n handen vol aan een enorme bestelling :)

• spacy

spacy

+++

de batterijen veroesten niet zomaar hoor, dus we hebben alle tijd ;)
en voor de mensen die het al zat waren batterijen te kopen, voor thuisgebruik kun je ook gebruik maken van universele (cam) adapters verkrijgbaar bij de onderdelenwinkels, ze kunnen een behoorlijke stroom aan en ook zijn ze op diverse voor digicams standaard spanningen instelbaar.

• M@cer
Ik ga geen bestellingen cancellen dan wordt het helemaal een bende. Geld is al binnen en ik hoop de batterijen zo snel mogelijk te regelen.

ff geduld dus.

• BYM

BYM

Orders cancelen lijkt me inderdaad niet aan de orde nee, en ik wil graag mijn order in een keer binnen hebben dus lijkt het me fair te wachten, misschien zitten er dan straks wel die nieuwe GP2000's tussen :+

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

offtopic:
Ik zag van de week de nieuwe Sanyo 2100 op een site... :Y)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 09:42
* sjares vindt het ook niet erg om te wachten, de Canon A40 laat ook nog even op zich wachten.....

Verwijderd

Alles op zn tijd en hoe langer we moeten wachten, hoe groter de kans is dat we een 220/110V Smart Lader krijgen ;) voor degene die een smart hebben besteld :)

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Patience, my young padawan ... your batteries will be charged in due time ...

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Om vast wat verwarring te voorkomen: ik heb mijn batterijen besteld als Pjotrski, maar ik heb i.v.m. grote identiteitscrisis een nickchange ondergaan naar Elwood Blues. Als Elwood Blues kan ik mededelen dat mijn oude persoonlijkheid "Pjotrski" mij gemachtigd heeft de batterijen in ontvangst te nemen ;)

(En deze gelegenheid gebruik ik dan ook gelijk ff om die andere Star Wars fan hierboven te groeten en dit topic een subtiel kickje te geven) :)

En nog even een serieuze noot: ook ik heb nog wel ff geduld. Mijn batterijen worden opgehaald door een andere besteller die bij mij in de buurt woont, dus het zou wel fijn zijn als onze bestellingen tegelijkertijd geleverd zouden kunnen worden. Maar wat mij betreft (weet niet hoe het met mijn stadsgenoot zit) heeft het geen enorme haast dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand toch een
GP Powerbank Smart.............50,-- (adv. 79,95) (1 uurs lader + 4x GP AA 1800)
niet willen wil ik hem wel kopen hoor ben flink te laat maar heb actie niet voorbij zien komen klote zooi echt balen heb net een powerbank gekocht zo'n 15/18 uurs lader. zie ik dit shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

*** MAJOR UPDATE ***

Vandaag weer een zending ontvangen :)
Waar zitten we nu nog op te wachten ?
43 x Powerbank Smart
65 x AAA 2pak

Ik heb contact gehad met de groothandel, op dit moment durven ze geen toezeggingen te doen over de levertijd van de backorder omdat ze in dezen afhankelijk zijn van de importeur. Ze zullen wel zodra ze meer weten, direct contact met mij opnemen.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wm.vanegmondwm/pics/gp3.jpg

Macer, mail of bel mij maar even over het afhalen. Morgen ben ik helaas niet bereikbaar. Ik moet vanaf 8u30 overwerken en aangezien we >160 servers moeten updaten kan het wel tot in de late uurtjes worden.

edit:

Voor de duidelijkheid:

Besteld /Geleverd

Powerbank III 7/7
Powerbank Rapid 10/10
Powerbank Smart 46/3
Universele Lader 3/3
Caradapter voor smart 17/17
4x AA batterijen 83/83
2x AAA batterijne 65/0
Monocellen 2200mAh. 7/7
9V Blokbatterij 4/4

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Woei!
Mijn Rapid zit erbij :)
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste