In de startpost stond het volgende:
Belangrijke info:
Actie duurt tot => Zondag 25 Augustus 2002 (is verlengt)
Betalen => Binnen anderhalve week na sluiten actie
De betalingstermijn was verlengd (ivm trage betalers) tot 9 September.
Op 9 september kreeg ik van Macer het mailtje met de totale bestelling.
Dit mailtje is dinsdagochtend doorverzonden naar de groothandel.
Vanwege gebeurtenissen op het werk moest ik dinsdag 10 september op tournee naar Hengelo, hier ben ik 21 uur aan het werk geweest waardoor ik woensdag de 11 pas na 13:00 uur bereikbaar was voor de groothandel.
De groothandel had ondertussen al contact gelegd met mijn zus. Mijn zus heeft een eigen bedrijf, vandaar dat ik een K.v.K. nummer heb waardoor ik zaken mag doen met de groothandel. Zij hebben woensdagavond alsnog rechtstreeks contact met mij opgenomen.
Lees
HIER nog maar eens wat ze te melden hadden.
Vrijdag de 13e kwam de eerste levering binnen, helaas voor ons was dit niet zo'n grote zending. Nu heb ik het op het moment erg druk op mijn werk, dit houd in dat ik de hele dag in de computerruimte aanwezig ben waardoor ik telefonisch (ook mobiel) niet bereikbaar ben.
Dit maakt geen verschil voor de afhandeling
De groothandel heeft vorige week al met mij afgesproken dat ze alles wat ze binnen krijgen, direkt doorsturen. Het enige punt is dat ik geen status updates kan verzorgen met betrekking tot de levertijd. Vooralsnog ga ik er vanuit dat deze week de zending van de importeur binnenkomt.
Op dit moment is het dus
6 werkdagen geleden dat de feitelijke afhandeling van de IA is begonnen. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen de batterijen het liefst de 10de al in huis hadden maar als er getoverd kon worden zou ik wel Kazan hebben geheten
Voor de mensen die willen weten waarom we het niet rechtstreeks bij de importeur hebben besteld. Bel de importeur maar even op. Heb ik namelijk ook gedaan en zij verwezen mij vriendelijk doch beslist door naar de groothandel.
Als importeur heb je een langlopende relatie met je groothandel, als er dan een grote order wordt geplaatst is het voor een groothandel toch ook een opstekertje.
Rechtstreeks bij de fabrikant? Hier geld hetzelfde voor en buiten dat, GP zit in Hong Kong, denk dat dat nog langer zou gaan duren.
Vergeet vooral niet al het werk dat Macer hier al in heeft gestoken, mailtjes versturen, bankzaken regelen en al wat meer. Heb dus alstublieft nog even geduld, de batterijen komen vanzelf.
Mocht iemand door de lange(re) levertijden in de problemen komen kan hij gratis een setje normale (geen oplaadbare) batterijen persoonlijk bij mij af komen halen, zodat de discman het nog een uurtje langer volhoudt.