Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Er kunnen nu geen bestellingen meer gedaan worden...
hierbij het totaal.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
| Braindamage Koentjuh Macadoshis Dondaaf Melkpap M@cer Krekrrr Titanicfanatic WieMie Xonide robgee Hein Gooskens I_stealth_I Krul Crazitaxi Gemma middelkoop thomaske Eddepet Freekdernatuur Platel Crash Test Dummy D3vils0wn Richard G-Spotter -=!ME!=- Alpha-sphere spacy_ Wolfensteijn Gutteguttegut Oscar the Grouch HermeS Kaandorp Xoover Scipionyx koelkast koekiemonster Zteph Orcie NotMuch miekol Dolemite Boelen Scaver WvdWest Phreak mmedia bonelessniels Arnem_ Kluizenaar BYM Phrenetic Tak Metzie Rene Flier Michey Mennoo DeDas The_Wireless_Guy Joxer Devotion DoctorV64 LoooK Ricardo LoneGunman C0nscious Mmore-323 Alannie Kit Pjotrski Ruud2001 In totaal 72 mensen besteld |
en de aantallen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| 6x Powerbank III 8x Powerbank Rapid 45x Powerbank Smart 3x Universele Lader 17x Caradapter voor smart 76x 4x AA batterijen 70x 2x AAA batterijn 7x Monocellen 2200mAh. 3x V Blokbatterij totale bestelling is => [b]4485 Euro[/b] |
Iedereen bedankt voor het bestellen en ik hoop dat iedereen nu zo snel mogelijk het geld overmaakt. Mocht dit onverhoopt vertraging opleveren laat het me weten!!!!
Hoe eerder al het geld binnen is hoe eerder we kunnen uitleveren.
Assume there are no rules and it's one big free for all
En ik kan geen 4500 Euro voorschieten
True TrueMacer schreef op 26 augustus 2002 @ 19:08:
Dan heb je wel een mail gehad, anders had je namelijk niet kunnen betalen
Dat is 9883,64 hollandse florijnen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
en dat ga ik heel waarschijlijk verbrekenMacer schreef op 26 augustus 2002 @ 16:46:
[...]
wel graag via mail, via het topic worden geen bestellingen opgenomen...
ps. ik zit nog 20 Euro van de 4500 Euro grens (10.000 gulden !!!!!!!!!!!) af...
meel is onderweg of ik nog kan bestellen
Precies, anders ben je net zo'n incassobureau en dat is het maar de vraag of je je geld ooit nog krijgt. Heel verstandig niet aan beginnen
/dev/null
Verwijderd
Sommige mensen zijn ook zo sloom he een dag nadat de aktie aflooptThaHandy schreef op 26 augustus 2002 @ 20:25:
[...]
en dat ga ik heel waarschijlijk verbreken
meel is onderweg of ik nog kan bestellen
( Macer, mijn excuses )
Tadaa !! Leve Internetbankieren ... in ieder geval mijn geld is al van mijn rekening af ...
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
IA is gesloten
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
GP Powerbank Smart €32,5
GP Powerbank III €15,4
GP Nimh universele lader
Car adapter voor Smart €2,5
GP 4x AA 1800mAh €7,4
GP 2x AAA 750mAh €2,7
Ik verkoop NIKS. Ik plaats deze deze info om te laten weten dat het nog goedkoper kan.
In of ex. btw?? (groothandel werkt altijd ex. btw!!!)Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 08:57:
Ik zal julie is ff lekker stangen. Dit zijn de inkoop prijzen van de groothandel.
GP Powerbank Smart €32,5
GP Powerbank III €15,4
GP Nimh universele lader
GP 4x AA 1800mAh €7,4
GP 2x AAA 750mAh €2,7
Ik verkoop NIKS. Ik plaats deze deze info om te laten weten dat het nog goedkoper kan.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
MacDweal schreef op 27 augustus 2002 @ 08:57:
Ik zal julie is ff lekker stangen. Dit zijn de inkoop prijzen van de groothandel.
GP Powerbank Smart €32,5
GP Powerbank III €15,4
GP Nimh universele lader
GP 4x AA 1800mAh €7,4
GP 2x AAA 750mAh €2,7
Dus de groothandel koopt ze voor de vermelde prijs, en verkoopt ze dan met marge aan ons. En vergeet idd de btw en verwijderingsbijdragen niet.Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 09:13:
Dit zijn de inkoop prijzen VAN de groothandel.
MacDweal, ik vind het een beetje jammer dat je op deze manier moet lopen stangen. Macer is hier druk mee bezig geweest, overal gekeken of het nog goedkoper kon.
Als het wel voor die prijs kan, moet je mans genoeg zijn om het ook te kunnen leveren, zoniet bedankt voor je bijdrage.
[ Voor 0% gewijzigd door Wimmel op 27-08-2002 11:19 . Reden: quote toegevoegd ]
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Das waarschijnlijk ex btw, met btw komt een smart-lader op zo'n &eur;40 en zo'n groothandel moet natuurlijk ook iets winst makenVerwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 08:57:
GP Powerbank Smart €32,5
GP Powerbank III €15,4
GP Nimh universele lader
GP 4x AA 1800mAh €7,4
GP 2x AAA 750mAh €2,7
Dus ik denk dat de verkoop-prijzen aan particulieren bij beide groothandels ongeveer even hoog zal zijn.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik kan ook wel zeggen dat er een groothandel is waar ze 30 Euro zijn, en dan???
verder heel goed dat hun het zo goedkoop inkopen, de prijs waar GP ze werkelijk voor verkoopt zal nog wel lager zijn, maar ook de tussenweg wil er wat aan verdienen...
Is dat dan niet alleen de lader zonder batterijen¿G-PHREAK schreef op 27 augustus 2002 @ 15:56:
voor mensen die net buiten de IA zijn gevallen en in de buurt van Dieren wonen? try de megapool (megafool)..daar hangen ze verkeerd geprijst
ik heb daar voor mijn Powerbank SMART 34,99 betaald
[bij de smart van deze aktie zitten 4 AA's bij]
\o/
nee hoor , de *ACTIE* is gesloten...Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 17:11:
hmm, ik dacht dat dit topic gesloten was?
Het topic niet
\o/
nope, was inclusief 4 AA's 1800Mah-=!ME!=- schreef op 27 augustus 2002 @ 17:02:
[...]
Is dat dan niet alleen de lader zonder batterijen¿
[bij de smart van deze aktie zitten 4 AA's bij]
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Er zijn weer een hoop betalingen binnen gekomen, tnx daarvoor gaat lekker...
Vanavond verwerk ik de boel weer ff./..
zou je dan ook willen plaatsen hoeveel mensen nog moeten betallen?Macer schreef op 28 augustus 2002 @ 06:46:
In het mailtje wat ik je gestuurd heb...
Er zijn weer een hoop betalingen binnen gekomen, tnx daarvoor gaat lekker...
Vanavond verwerk ik de boel weer ff./..
En vooral wie!HermeS schreef op 28 augustus 2002 @ 09:09:
zou je dan ook willen plaatsen hoeveel mensen nog moeten betallen?
kunnen we ze schoppen, omdat ze moeten betalen!
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Op dit moment zijn er 42 van de 72 betalingen binnen, het gaat boven verwachting...
Ik noem geen namen omdat de mensen die nog niet betaald hebben dat zelf wel weten en ik geen mensen in de stres wil jagen die wel betaald hebben maar nog op de lijst voorkomen. Het kan wat langer duren van bank naar postbank.
Maar nogmaals wil ik iedereen oproepen die nog niet betaald heeft om dit zo snel mogelijk te doen, dan heeft iedereen zijn spullen des te eerder in huis...
-
Correctie.....43Macer schreef op 28 augustus 2002 @ 20:51:
Op dit moment zijn er 42 van de 72 betalingen binnen, het gaat boven verwachting...
Verwijderd
Ja en dan betaald er iemand niet en ben je de sjaakxonide schreef op 28 augustus 2002 @ 23:24:
anders plaats je alvast de order? (of moet je voraf betalen?)
Vandaag zijn er weer 4 bedragen bijgekomen op mijn rekening..
Ik zit ook nog met een bedrag wat gestort is op het postkantoor (storting door derden).
Geen omschrijving dus ik kan het bedrag niet plaatsen
Zodat je dan gewoon kan bestellen...
BYM schreef op 27 augustus 2002 @ 23:53:
Hej actie-gangers ik zie nergens een rekening nummer staan ......??
Damn ik moet toch eens wat beter leren lezen, moi excuse en ik geloof dat de betaling gistermiddag al de deur uit is gegaan dus dat zit ook wel snor
snap het.. hoop aleen dat het snel binnen is van iedereenMacer schreef op 29 augustus 2002 @ 06:59:
Inderdaad, ik had vandaag al iemand die van de bestelling afzag om een goede reden. Ik wacht tot al het geld binnen is...
-
Laatste datum dat het geld binnen moet zijn is 9 September, dan gaat de bestelling naar Wimmel voor de mensen die betaald hebben. De rest van de bestellingen worden dan geannuleerd en eventueel geld wordt dan teruggestort.
ABN Internet bankieren WERKT GEWOON (en goed)Mmore-323 schreef op 30 augustus 2002 @ 00:07:
Girotel onlineik haat et heletijd kan ie nie connecten ofzo
ik doe et wel via post
Hoop trouwens dat er snel geleverd zal worden
Uhm... sjah dat vind ik eigenlijk best logisch, maar ja, wie ben ikmiekol schreef op 02 september 2002 @ 23:03:
[...]
Stond ik laatst bij het postkantoor, wou ik pinnen, KAN ALLEEN MET GIROPAS, DAS TOCH #(&^#@(^#(&^(&&*(@^ BEZOPEN! Zo dat moest er ff uit
Ja dat hoop ik ookHoop trouwens dat er snel geleverd zal worden
u got meelMacer schreef op 02 september 2002 @ 22:45:
Lijkt me niet echt nodig, als je een mail hebt ontvangen heb je betaald... Jou betaling was vandaag binnen gekomen en de mail is reeds verstuurd...
Haha jij ook bedankt alvast...Hoi,
Het geld is binnen, bedankt voor de snelle betaling.
greetzz,
Martijn
Dat heb ik ook een keer gehad. Postbank zuigt gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fucking traag man. Ze drinken daar te veel koffie denk ik.miekol schreef op 02 september 2002 @ 23:03:
[...]
ABN Internet bankieren WERKT GEWOON (en goed)Postbank sux, fi (naar Postbank
). Stond ik laatst bij het postkantoor, wou ik pinnen, KAN ALLEEN MET GIROPAS, DAS TOCH #(&^#@(^#(&^(&&*(@^ BEZOPEN! Zo dat moest er ff uit
Hoop trouwens dat er snel geleverd zal worden
-
14 mensen die nog niet betaald hebben
Als daarvan mensen nog willen afhaken dan wil ik nog wel meedoenMacer schreef op 03 september 2002 @ 19:55:
Er zijn weer een aantal betalingen binnen gekomen vandaag, op dit moment zijn er nog
14 mensen die nog niet betaald hebben
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Voorwaarde is wel telebankieren, liefst girotel
Heh, het plaatje van je e-mail adres geeft een kruisjeMacer schreef op 03 september 2002 @ 22:39:
neem maar ff contact met me op....
Voorwaarde is wel telebankieren, liefst girotel
--- Tis al geregeld
Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Zo niet, heb jij voor mij de contact gegevens waar je de spullen in heb gekocht? Misschien dat ik dan wel een actie kan houden, tenzij het alleen voor bepaalde bedrijven weg is gelegd.
9 sept bestellen en wat is dan de levertijd?
Mijn kamera is binnen (S602) ,in 4 dagen 3 setjes Duracel Ultra
DUS...
Kan ik niet nog wat bestellen danboelen schreef op 04 september 2002 @ 14:30:
mmm, kunnen we niet eerder bestellen!
Mijn kamera is binnen (S602) ,in 4 dagen 3 setjes Duracel Ultra![]()
DUS...
Ik heb die actie niet gehoudensjares schreef op 04 september 2002 @ 14:09:
Frostie, als deze actie af ik gelopen houdt je dan nog een actie, ik denk dat er genoeg gegadigden zijn voor een nieuwe actie.
Zo niet, heb jij voor mij de contact gegevens waar je de spullen in heb gekocht? Misschien dat ik dan wel een actie kan houden, tenzij het alleen voor bepaalde bedrijven weg is gelegd.
idd graag!boelen schreef op 04 september 2002 @ 14:30:
mmm, kunnen we niet eerder bestellen!
Mijn kamera is binnen (S602) ,in 4 dagen 3 setjes Duracel Ultra![]()
DUS...
kunnen die mensen niet 'per ongeluk' in 2 delen de bestelling leveren oid?
mijn batterijen zitte nu 3 uur in de camera, dan weer 15 uur wachten tot ik weer los kan...
Dus nog ff geduld, het is zo maandag...
maar als er nou mensen zijn die al dat zooi hebben geregeld via telebankieren en het komt pas komende dinsdag op jou rekening? ga je dan 1 dagje extra wachten of zeg je dan "te laat is te laat"
Al zou je telebankieren hebben van de 'Nationale Bank van Jupiter en Mars' dan nog had het geld er al wel kunnen wezen.
Tenzij je misschien in Hoebahoeba-dorp woont op de Zuid-Afrikaanse vlakte en het geld per fietskoerier laat bezorgen bij huize Macer, dan zou het kunnen dat het nog ff duurt. Maar persoonlijk verwacht ik vanuit Hoebahoeba geen klanten, te meer omdat de stroomvoorzieningen ter plaatse dermate slecht zijn dat de kans om ooit je batts op te laden daar nagenoeg nihiel is.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Om maar te zwijgen van een internetaansluiting in HoebahoebaOscar the Grouch schreef op 05 september 2002 @ 11:26:
Mensen die nu _nog_ niet betaald hebben, gaan dat denk ik ook niet meer doen.
Al zou je telebankieren hebben van de 'Nationale Bank van Jupiter en Mars' dan nog had het geld er al wel kunnen wezen.
Tenzij je misschien in Hoebahoeba-dorp woont op de Zuid-Afrikaanse vlakte en het geld per fietskoerier laat bezorgen bij huize Macer, dan zou het kunnen dat het nog ff duurt. Maar persoonlijk verwacht ik vanuit Hoebahoeba geen klanten, te meer omdat de stroomvoorzieningen ter plaatse dermate slecht zijn dat de kans om ooit je batts op te laden daar nagenoeg nihiel is.Om nog maar te zwijgen van het tegenvallende aanbod van elektrische apparaten met batterij-compartiment aldaar.
Ja die reminder was een goed idee ja, met name de mensen die al betaald hadden maar waarvan de Postbank de naam niet herkende opdat het geld weer werd teruggestortMacer schreef op 05 september 2002 @ 11:39:
En toch komen er nog steeds betalingen binnen, vooral de reminder heeft goed geholpen
Sttur dan NOG een reminder , zodat de rest OOK betaaldMacer schreef op 05 september 2002 @ 11:39:
En toch komen er nog steeds betalingen binnen, vooral de reminder heeft goed geholpen
GP heeft vast geen oplaadbare Lion battrijen + snellader he¿
Heb namelijk net me Rio Riot besteld dus die is er over ene weekje [of 2] ook wel. Jammer dat er geen AAs in gaan [Als er ruimt ervoor is mod ik er wel een batterij vakje in
\o/
Verwijderd
Beetje offtopic, maar waar heb je die Riot besteld? Heb nu een Rio Volt SP100, maar zit toch wel te denken aan een upgrade naar een MP3-speler met hdd. En die Riot vinnik ook wel vet-=!ME!=- schreef op 05 september 2002 @ 18:09:
[...]
Sttur dan NOG een reminder , zodat de rest OOK betaald
GP heeft vast geen oplaadbare Lion battrijen + snellader he¿
Heb namelijk net me Rio Riot besteld dus die is er over ene weekje [of 2] ook wel. Jammer dat er geen AAs in gaan [Als er ruimt ervoor is mod ik er wel een batterij vakje in]
in de US of APjotrski schreef op 05 september 2002 @ 19:30:
[...]
Beetje offtopic, maar waar heb je die Riot besteld? Heb nu een Rio Volt SP100, maar zit toch wel te denken aan een upgrade naar een MP3-speler met hdd. En die Riot vinnik ook wel vetIk kon em in de pricewatch van T.net niet vinden..
www.planetminidisc.com
Voor de verzend en BTW/import kosten kun je bijna een retourtje USA kopen, maar dan issie nog 200 euro goedkoper als in UK/duitsland.
1
2
3
4
5
6
7
| Name Code Qty Each Options ---------------------------------------------------------- Rio Riot Sonic Blue:Rio Riot 1 299.95 Subtotal 299.95 Shipping 76.01 Tax 0.00 Total 375.96 |
Daar komt bij de grens nog 19% BTW en 4,5% importbelasting overheen waarschijnlijk.
\o/
voor mensen die niet betalen wordt ook geen bestelling gedaan lijkt me.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:10:
Hey, ik heb je net een mailtje gestuurd, ik wil nog misschien wat restanten van mensen die niet betalen..
en op misschien kan ook geen boomhut gebouwd worden,
(maar wel sociaal van je om de evt rest op te kopen:*))
Verwijderd
Kwam namelijk iets te laat achter deze IA ..
Ik had namelijk het vage idee dat voor de mensen dei besteld hadden al een soort "voorbestelling" was gedaan.. Anders zou ik zeggen: als het geld voor die en die datum (bv binnen een week) is overgemaakt, krijg je je setje (bestellen we voor je), anders stort ik het terug..
ABN? Dat gaat zeker een kleine week duren naar de giro, forget itVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:56:
Nee, maar als dan is de IA toch nog niet echt gesloten? Want ik heb binnen een half uur het geld overgemaakt (ABN), dus dan zou het toch geen probleem moeten zijn?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
dit is dus mijn batterijhouder (hiervoor slingerden de batterijen overal over m'n buro heen)
er is plaats voor 6x4 AA penlites (tja balkje was niet breed su zitten 8x3 in het blok)
en 3x4 AAA mini penlites.
benodigdheden, breed (kort) houten balkje (vast wel als restafval bij een knutselende vader of buurman)
een vaste hand tijdens boren, of kolomboormachine
een 15 mm boor voor de AA penlites
en een 11 mm voor de AAA mini's penlite
deze 2 maten boortjes zijn normaal niet veel gebruikte maten.
na het boren heb je nog wat schuurpapier nodig, en wat verf of lak.
ik heb ook net de eerste (dikke) laag lak erop zitten
laat deze nou net voor thuis op het buro bedoeld zijnFreekdernatuur schreef op 07 september 2002 @ 17:59:
handig voor als je met je kleine digitale camera op pad gaat; heb je altijd een reserve-blok-hout met batterijen bij je
voor onderweg zoek ik nog wel een keer van die kleine packs die GP ook weggeeft bij sommige acties...
Nope, zo'n kleine 36 uur dan is het er. Heb ik het wel over telebankieren ABN -> GirpC0nscious schreef op 06 september 2002 @ 22:34:
[...]
ABN? Dat gaat zeker een kleine week duren naar de giro, forget it
/dev/null
36 uur? Wurd. Da's aardig snel dan voor bank naar giro.I_Stealth_I schreef op 07 september 2002 @ 21:01:
[...]
Nope, zo'n kleine 36 uur dan is het er. Heb ik het wel over telebankieren ABN -> Girp
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Ja, maar het is echt zo.. moest ook geld overmaken naar een vriend (giro), duurde idd een uur of 36.. en heb dit geld vrijdag middag verzonden dus het moet er zondag wel zijn.. maandag zeker.. nu hopen dat het bezorgen etc niet te lang duurtC0nscious schreef op 07 september 2002 @ 22:11:
[...]
36 uur? Wurd. Da's aardig snel dan voor bank naar giro.
Mijn ouders gaan nl donderdag naar Nederland, dus is het te hopen dat het er dan al is..
Antenne en masten malloot
Voor de duidelijkheid, er wordt besteld voor iedereen die betaald heeft en degene die een bericht hebben gestuurd dat het geld is overgemaakt. (voor bank/giro probleem). Dat wil ik wel ff voorschieten.
Ik ga proberen om eerst de kleine pakketten (alleen batterijen) zo snel mogelijk wel te krijgen en de pakketen voor de mensen die het komen halen. Dit zal niet zo lang in beslag nemen, daarna komen de grote pakketen.
inkoopactie zelf helaas gemist, dus als je wat over houd en alsnog kwijt moet... laat maar weten