Van gppowerbank.nl:
Kan ik ook andere herlaadbare batterijen in de GP PowerBank laden?
Dit is absoluut af te raden! Iedere batterijfabrikant heeft zijn eigen "recept" om een batterij te produceren. Alle GP PowerBanks zijn volledig afgestemd op de eigenschappen van de GP batterijen. Voornamelijk de afschakelinstellingen zijn hier van belang. Het is dus mogelijk dat, door verschillen in specificaties, de lader niet juist afschakelt waardoor er gevaarlijke situaties ontstaan. Gebruik dus alleen maar GP batterijen in de GP PowerBanks.
Dus ik dacht, test ik maar ff.
Ik heb nog een setje phlips 700mah nicd en een setje varta 750 nicd
Gisteravond twee philips' in de smart gedaan en ik dacht dat die er ongeveer 50 minuten over zouden doen totdat die afslaat omdat de GP nicd's dat zouden doen na 50 min. Maar na 80 min waren ze nog niet afgeslagen en heb ik de lader maar uit het stopcontact gehaald. Mijn batterijen maar eventjes in een spelertje gedaan en ze waren iig niet kapot, en hopelijk ook niet teveel overladen

Ik merk het wel als ze verschil gaan vertonen met de andere twee die ik niet getest heb.
Conclussie, het is geen verkoopspraatje wat daar staat.
Ik vraag me wel af of er andere merken zijn die het we lekker doen in een smart.
Lijkt me wel handig als mensen die daar ervaring mee hebben dat eventjes melden?