Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer, is er nog nieuws :?
Ik zit nog steeds met smart te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

ik wacht ook nog steeds met smart op mijn smartie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
mischien een hele stomme vraag hoor, maar wanneer kan ik mijn bestelling verw8en :) ?

Aangezien me Canon Powershot A40 volgende week woensdag waarschijnlijk binnenkomt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

volgens mij had macer het erg druk deze week op ze werk. waardoor hij internet niet kon checken. Ik hoop dat hij even kan posten wanneer je de batterijen en lader kan ophalen op ze werk in hoofddorp.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Metzie schreef op 01 oktober 2002 @ 19:58:
volgens mij had macer het erg druk deze week op ze werk. waardoor hij internet niet kon checken. Ik hoop dat hij even kan posten wanneer je de batterijen en lader kan ophalen op ze werk in hoofddorp.
Ophalen :/ liever niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Ik wacht nog steeds op antwoord van Wimmel, hij mist 9 pakjes AAA bij zijn bestelling en hij wil ze pas uitleveren als alles compleet is.
Dus nog ff geduld aub

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Macer schreef op 02 oktober 2002 @ 07:05:
Ik wacht nog steeds op antwoord van Wimmel, hij mist 9 pakjes AAA bij zijn bestelling en hij wil ze pas uitleveren als alles compleet is.
Dus nog ff geduld aub
ook de smarts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 02 oktober 2002 @ 07:05:
Dus nog ff geduld aub
Maar dat hoeft mijn Rapid toch niet te stoppen?
Ik zit behoorlijk te wachten, je moet je ook voorstellen dat het voor mij lastig is, omdat ik niet in nederland woon.. Nu is mijn moeder ook in den haag, maar ze gaat morgen (of overmorgen) weer terug. Dus dan moet ik weer wachten tot iemand die ik ken daar in de buurt is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Reino,

Ik zal hem morgen op de post doen. ff pakketje halen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 02 oktober 2002 @ 17:08:
Reino,

Ik zal hem morgen op de post doen. ff pakketje halen.
Ok, tnx.. _/-\o_
Maar het is wel jammer dat je het niet bv maandag hebt gedaan, scheelt mij behoorlijk wat tijd..
Verder is het wel een goede inkoopactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ah, ik heb gistermiddag m'n Smart + caradapter + AA's van Macer gekregen te Hoofddorp, en het spulletje zit er nu in. Ff uurtje wachten, klaar!! Kei-goede actie zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

heej koelkast dan had je die van mij ook wel direct mee kunnen nemen, zoveel is Assen dan niet om rijden :+
dan kon ik direct eens zien of de persoon die ik kendde van de basisschool nog wat veranderd is... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27

Wimmel

Hello

Ik heb even 5 minuten een internet verbinding, Nieuwegein en omgeving lijkt wel een ontwikkelingsland ;)
Heb je een laptop mee met modem, wire-less lan en netwerk on-board, word je in een nieuwbouw vleugel van Van der Valk vianen getrapt waar ze nog geen aansluitingen hebben en waar ze 's morgens om 7 uur beginnen met hakken zagen en breken.

Kleine update, ik heb ondertussen wel contact gehad met de groothandel over de missende spullen. Zij denken dat het wel verstuurd is en dat de ontbrekende batterijen in de dozen met de smarts zitten. Ik had de dozen wel gecontroleerd maar heb ze waarschijnlijk aan de verkeerde kant geopend.

Morgen ben ik rond 24:00 uur weer thuis en zal het dan direct checken. Als het klopt ga ik in een hoekje zitten en me schamen.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Wimmel schreef op 02 oktober 2002 @ 19:47:
Ik heb even 5 minuten een internet verbinding, Nieuwegein en omgeving lijkt wel een ontwikkelingsland ;)
Heb je een laptop mee met modem, wire-less lan en netwerk on-board, word je in een nieuwbouw vleugel van Van der Valk vianen getrapt waar ze nog geen aansluitingen hebben en waar ze 's morgens om 7 uur beginnen met hakken zagen en breken.

Kleine update, ik heb ondertussen wel contact gehad met de groothandel over de missende spullen. Zij denken dat het wel verstuurd is en dat de ontbrekende batterijen in de dozen met de smarts zitten. Ik had de dozen wel gecontroleerd maar heb ze waarschijnlijk aan de verkeerde kant geopend.

Morgen ben ik rond 24:00 uur weer thuis en zal het dan direct checken. Als het klopt ga ik in een hoekje zitten en me schamen.
Nee niet schamen ;) maar direct versturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

iedereen kan een foutje maken.. maakt toch niks uit.....
Als je er maar wel voor zorgt dat je dat foutje goedmaakt en alle snel verstuurd... ;)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Rapid vandaag binnengekregen. De doos was ook bij mij een beetje kapotgegaan, maar de Rapid is in perfecte staat. Macer & Wimmel bedankt voor deze perfecte IA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

We moeten gewoon geduld hebben, ondanks het feit dat ik ook alleen maar een Smart en een extra setje AA heb besteld. (ik heb mijn GBA en camera en andere dingen die GP-tjes nodig hebben maar even op netvoeding gezet ... ze zijn nog steeds van plan om de revolutie uit te roepen tegen me .. ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mmore-323 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:09:
[...]

Nee niet schamen ;) maar direct versturen >:)
Ja, en dáárna in een hoekje zitten en schamen! >:)
;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

HAHA
belangrijke dingen eerst idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:20:
[...]

Ok, tnx.. _/-\o_
Maar het is wel jammer dat je het niet bv maandag hebt gedaan, scheelt mij behoorlijk wat tijd..
Verder is het wel een goede inkoopactie :)
Sorry maar zelf was je ook niet een van de snelste met je bestelling. Je was ver buiten de termijn en ik heb je er nog tussen gezet, dus zelf ook een beetje flexibel graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
spacy_ schreef op 02 oktober 2002 @ 19:22:
heej koelkast dan had je die van mij ook wel direct mee kunnen nemen, zoveel is Assen dan niet om rijden :+
dan kon ik direct eens zien of de persoon die ik kendde van de basisschool nog wat veranderd is... >:)
Reken daar maar op :)
Kwam zelfs nog _door_ assen per trein. Maarja, mijn smart was een van de eerste 2 geloof ik, weet niet of die andere dan voor jou had kunnen zijn :?

Trouwens, ik heb er nu al 20 opgeladen (ook non-GP), en het werkt nog steeds goed. Dingen worden loeiheet, en met de duurtest (zaklamp) staan er nog steeds 4 aan :)
Met dat ding kun je gelijk ook zien hoe verrot je oude Ni-Cads zijn die je al 5 jaar gebruikt, ding begint af en toe te knipperen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

koelkast schreef op 03 oktober 2002 @ 11:11:
[...]

Reken daar maar op :)
Kwam zelfs nog _door_ assen per trein. Maarja, mijn smart was een van de eerste 2 geloof ik, weet niet of die andere dan voor jou had kunnen zijn :?

Trouwens, ik heb er nu al 20 opgeladen (ook non-GP), en het werkt nog steeds goed. Dingen worden loeiheet, en met de duurtest (zaklamp) staan er nog steeds 4 aan :)
Met dat ding kun je gelijk ook zien hoe verrot je oude Ni-Cads zijn die je al 5 jaar gebruikt, ding begint af en toe te knipperen..
nee ik ahd geen lader, heb al een goeie :+
alleen paar doosjes aaa en een doosje aa was mijn bvestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:45

Aap, in die ontwikkelings stad woon ik 8) .

Als je een wifi kaartje had, had je even langsmijn huis moeten rijden (vlak bij het ziekenhuis) heb namelijk een openbaar p2p wifi netwerkje ;) , Er staat ook een acces point boven de videotheek bij cityplaze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 03 oktober 2002 @ 10:11:
[...]

Sorry maar zelf was je ook niet een van de snelste met je bestelling. Je was ver buiten de termijn en ik heb je er nog tussen gezet, dus zelf ook een beetje flexibel graag
Ja tuurlijk, ik had ook al gezegd dat ik het heel fijn vond dat ik nog mee mocht doen, dus eigenlijk heb ik geen recht van klagen.. Vooral niet omdat er mensen zijn die veel eerder besteld hebben en nu nog redelijk lang moeten wachten..
Maar _/-\o_ hoor .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Schaam je ja! >:) maar heeft wimmel al gekeken of ze erin zaten?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
.... Morgen ben ik rond 24:00 uur weer thuis en zal het dan direct checken. Als het klopt ga ik in een hoekje zitten en me schamen.
En???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
Hoe zit het nu met de aaa's, heb nl nog niks geen mail ontvnagen, neem dus aan dat dat deel nog steeds kwijt is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 08:28

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Offtopic replys getrashed.
Verzoek om weer ontopic verder te gaan. Anders sluit ik dit topic en moeten jullie maar gewoon bij de brievenbus gaan liggen wachten op jullie batts :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 04 oktober 2002 @ 15:18:
Hoe zit het nu met de aaa's, heb nl nog niks geen mail ontvnagen, neem dus aan dat dat deel nog steeds kwijt is??
Ik denk dat Wimmel vannacht lekker meteen zn bedje is ingedoken, geef hem eens ongelijk en dat hij vandaag gewerkt heeft en dat hij misschien/hopelijk vanavond ff kan kijken voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wimmel heeft een erge drukke week achter de rug, dat kan ook gebeuren en daar zullen jullie, hoe erg jullie het ook vinden, vrede mee moeten hebben. Ik hoop volgende week weer een deel uit te kunnen leveren.
Geloof ons, zodra alles compleet is zullen we alles uit leveren, het duurt ons ook allemaal al veel te lang, maar we kunnen er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

**** UPDATE ****
De ontbrekende batterijen zaten niet in een hoekje verstopt, ik ga me dus voorlopig niet schamen :)
Na meerdere malen contact te hebben gehad met de groothandel zijn we (ik en de groothandel) tot de conclusie gekomen dat de batterijen onderweg zijn verdwenen :(
De groothandel zal a.s. maandag de ontbrekende batterijen KOSTELOOS verzenden, en vindt het net als ikzelf heel vervelend dat dit is gebeurd.

Voor de mensen die het interesseert, ik heb het de afgelopen week behoorlijk druk gehad, moest vandaag nog even naar mijn werk en heb nog even een andere processor in mijn pc moeten plaatsen voordat ik deze info kon posten.

Ik heb Macer ook mail gestuurd en zal in overleg met hem bekijken hoe we de batterijen en laders het snelste bij jullie kunnen krijgen. Een mogelijke oplossing is dat hij dit weekend alles komt halen en dat ik de laatste paar AAA-tjes na ontvangst naar hem opstuur.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-08 13:25

BYM

In memoriam : De Gulden

Macer schreef op 04 oktober 2002 @ 19:48:
Wimmel heeft een erge drukke week achter de rug, dat kan ook gebeuren en daar zullen jullie, hoe erg jullie het ook vinden, vrede mee moeten hebben. Ik hoop volgende week weer een deel uit te kunnen leveren.
Geloof ons, zodra alles compleet is zullen we alles uit leveren, het duurt ons ook allemaal al veel te lang, maar we kunnen er niks aan doen.
Jammer joh, pech gehad, dingen lopen nu eenmaal zo en dit is een typisch geval van overmacht, hier kun je zelf niks aan doen dus wat mij betreft zijn jullie gevrijwaard van enige blaam !

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer, heb je mijn bestelling nou al op de post gedaan? Je zei nl. dat je het woensdag zou doen, maar er is niks aangekomen.. Ik begrijp het als het nog niet zo is hoor, er is allemaal veel gedoe..
Maar wat duidelijkheid erover zou fijn zijn (heb ook geen mail ontvangen oid). :)
Ja, ik weet dat ik flexibel moet zijn, maar als de rest met een dergelijke bestelling als de mijne hem al een week geleden had :/ Verder thumbs up (zoekt smiley) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimmel schreef op 04 oktober 2002 @ 22:31:
**** UPDATE ****
tot de conclusie gekomen dat de batterijen onderweg zijn verdwenen :(
65 <->56 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

69 Had er ook een paar voor mezelf besteld, maar dit niet vermeld omdat er anders verwarring zou kunnen ontstaan over de aantallen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

hey wimmel je hebt dus alle smarts binnen.... ga je die "geven" aan macer zodat hij ze kan versturen of wacht je totdat je alles binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb nu het grootste deel bij mij thuis staan (op die 9 AAA na). Vandaag ga ik in ieder geval weer een aantal pakketjes klaar maken zodat die morgen verzonden kunnen worden.
Verder iedereen die de pakketjes op wil halen zal vandaag een mailtje krijgen voor een afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimmel schreef op 06 oktober 2002 @ 09:29:
[...]

69 Had er ook een paar voor mezelf besteld, maar dit niet vermeld omdat er anders verwarring zou kunnen ontstaan over de aantallen.
Dan heb ik niks gezegd :)

Ik had echt zoiets van ziet niemand dit dan? Snappie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, Macer, dat ziet er goed uit d:)b!
De actie is gelukkig bijna afgehandeld :)
Ik vraag me alleen af waar mensen allemaal batterijen voor nodig hebben:
Ikzelf:
Digicam (Olympus C-4000)
MP3cdspeler (brakke Lennox).
En jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Macer schreef op 06 oktober 2002 @ 14:35:
Ik heb nu het grootste deel bij mij thuis staan (op die 9 AAA na). Vandaag ga ik in ieder geval weer een aantal pakketjes klaar maken zodat die morgen verzonden kunnen worden.
Verder iedereen die de pakketjes op wil halen zal vandaag een mailtje krijgen voor een afspraak.
I can't wait O-) :P

(zaandijk - purmerend = dichtbijijijijijijijijijijj ;) )

Maar ik ben geduldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Digicam (Fuji s602z)
Muis (Logitech cordless mouseman optical)
Gameboy advanced (De doorzichtig paars/blauwe versie)
Zaklamp (standaard)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Digicam (Fujifilm s602z)
Muis (logitech Cordeless trackball)
Zaklamp (Mag-lite 4d)
MP3 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:50:
Ok, Macer, dat ziet er goed uit d:)b!
De actie is gelukkig bijna afgehandeld :)
Ik vraag me alleen af waar mensen allemaal batterijen voor nodig hebben:
Ikzelf:
Digicam (Olympus C-4000)
MP3cdspeler (brakke Lennox).
En jullie?
Draadloos toetsenbord 4 x AA
Draadloze muis 2 x AA
AB Ati radeon 8500 All in wonder 4 x AAA
Draadloze koptelefoon 2 x AA
AB TV 2 x AAA
AB Video 2 x AA

En dan nog wat reserve batterijen voor mijn Bensu's

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3 cd speler (iriver imp-150)
Muis (logitech cordless ding)
Ladyshave (philips)

Vind het vrij logisch dat haast iedereen oplaaadbare batterijen nodig heeft. Ik heb destijds meer geld uitgegeven aan een lader en NiCadtjes dan aan mijn oude walkman.
Ik bedoel, het geld alleen al wat je uitspaart, om over de besparing van het milieu nog niet eens te spreken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WvdWest schreef op 06 oktober 2002 @ 15:58:
[...]

AB TV 2 x AAA
AB Video 2 x AA
AB's gaan bij mij meestal eerder kapot dan dat de meegeleverde batterijen op zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WvdWest schreef op 06 oktober 2002 @ 15:58:
[...]

Draadloos toetsenbord 4 x AA
Draadloze muis 2 x AA
AB Ati radeon 8500 All in wonder 4 x AAA
Draadloze koptelefoon 2 x AA
AB TV 2 x AAA
AB Video 2 x AA

En dan nog wat reserve batterijen voor mijn Bensu's
Wow.. wat heb jij niet besteld joh..
Maar ik gebruik voor dingen als Toetsenbord geen waardevolle GP's, daar kunnen gewoon Alkalines van 0,25€ per stuk in.. die gaan nu al een half jaar mee, dus dat lijkt me vrij zinloos..
Hetzelfde geldt bij mij voor adstandsbedieningen..
Maar ik zit wel te twijfelen om in mijn muis GP's te doen (cordless desktop optical) omdat die vrij vaak op zijn (1ns per maand), en het vervelend is als de oplaadbare batterijen die er nu inzitten (van de Lennox) weer opgeladen moeten worden en je met het toetsenbord meot muizen :(

En voor mijn camera houdt ik een AA setje reserve, dus in principe altijd volle batterijen bij me.. Het is nogal shit als je zonder batterijen zit bij die speciale foto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 16:08:
[...]

Wow.. wat heb jij niet besteld joh..
Maar ik gebruik voor dingen als Toetsenbord geen waardevolle GP's, daar kunnen gewoon Alkalines van 0,25€ per stuk in.. die gaan nu al een half jaar mee, dus dat lijkt me vrij zinloos..
Hetzelfde geldt bij mij voor adstandsbedieningen..
Maar ik zit wel te twijfelen om in mijn muis GP's te doen (cordless desktop optical) omdat die vrij vaak op zijn (1ns per maand), en het vervelend is als de oplaadbare batterijen die er nu inzitten (van de Lennox) weer opgeladen moeten worden en je met het toetsenbord meot muizen :(

En voor mijn camera houdt ik een AA setje reserve, dus in principe altijd volle batterijen bij me.. Het is nogal shit als je zonder batterijen zit bij die speciale foto :+
Je moet eens uit gaan rekenen wat het bespaart.
Ik vervang de batterijen van mijn muis ong. eens per half jaar. Dus je denkt wat is het nut? Maar 4 AAA's kosten zo'n 4€ gok ik. Iig ongeveer evenveel als ik nu betaal voor 2 oplaadbare. Dus na een jaar sta ik quite. Laad ik dan eens 3 of 4 keer hebben moeten laden. Dan heb ik dus 996x een setje batterijen gratis. Ok het is lange duur werk. En zoveel geld is het nou ook weer niet. Maar toch! Maakt de GP's opeens toch wel heel goedkoop.
En dit is het spaarzaamste apparaat wat ik gebruik. (op AB's na, maar daar hou ik echt eerder batterijen uit over dan dat ik er nieuwe voor nodig heb)

Moet je voor de gein eens uitrekenen wat je bespaart op energie vretende apparaten als digicam en mp3 spelers enzo. Wordt je voor je gevoel echt slapend rijk :D
En dan lijkt die dure lader ook opeens spotgoedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
IK heb hier nu 17 pakketjes staan klaar voor verzending en 6 Enveloppen.

het eind komt in zicht....

Me dozen en enveloppen zijn op nu. Dus eerst deze zending verzenden en dan komt de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Niet online
Macer schreef op 06 oktober 2002 @ 16:49:
IK heb hier nu 17 pakketjes staan klaar voor verzending en 6 Enveloppen.

het eind komt in zicht....

Me dozen en enveloppen zijn op nu. Dus eerst deze zending verzenden en dan komt de rest.
Heb je een lijst met wie in de eerste zending zit :) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh Macer, je hebt wel werk aan zeg! *duimpie omhoog smiley*

Mmore-323;
Macer was zo aardig mij een mailtje te sturen, dus ik neem aan dat hij iedereen netjes op de hoogte houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Iedereen wie zijn pakketje kan verwachten heeft inderdaad een mailtje gehad...
De rest komt er zo snel mogelijk aan. Ik hoop volgende week meer dan 90% afgehandeld te hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 06 oktober 2002 @ 17:34:
Iedereen wie zijn pakketje kan verwachten heeft inderdaad een mailtje gehad...
Argh! Weer niks :( laat je nou expres die (waarschijnlijk de enige) Rapid van mij liggen? Of is er iets met de mail ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hij komt er aan..., had het erg druk gehad donderdag en vrijdag. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, d:)b, ik dacht dat je alle mailtjes tegelijk verzonden had ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM

BYM

Erhm Macer : d:)bd:)bd:)bd:)b !!!!!!!!!!

Mensen ff wat anders , ik heb begrepen dat Macer er iets op toe moet leggen omdat een en ander toch iets duurder uitpakt dan verwacht was , is het een idee allemaal een euro-tje extra over te schrijven op zijn rekening ??

Laat maar ff horen of je dit een idee vindt Macer, ik stel in ieder geval het voorbeeld en zal een dezer dagen eventjes een euro-tje overboeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ja als het echt nodig is vind ik het geen probleem.. We hebben tenslotte flinke korting gekrgen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 14-09 18:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Als dat zo is, dan stort ik met alle plezier een eurootje hoor :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Vindt het een goed idee ;)

Als iedereen een 1 of wat meer eurotjes wil storten graag. Alles kwam toch wat duurder uit dan geplant. Doosjes wat duurder, verzenden wat duurder (alleen handtekening kan niet meer :( , moet aangetekend is gelijk 8,50 ipv 7.50)

Ik heb er aardig wat op moeten toeleggen op dit moment, maar ik heb het aangeboden, voel het dus niet als een verplichting.. :) Je kan ook wachten tot je je spullen binnen hebt en eventueel dan wat over maken..

Hierbij mijn rekeningnummer nogmaals => 8046924 tnv SGM Stengewis
In ieder geval bedankt..

Dit is mijn eerste inkoopactie dus was allemaal nog wat uitvinden en dan loop je tegen dit soort tegenvallers aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 06 oktober 2002 @ 22:42:
Vindt het een goed idee ;)

Als iedereen een 1 of wat meer eurotjes wil storten graag. Alles kwam toch wat duurder uit dan geplant. Doosjes wat duurder, verzenden wat duurder (alleen handtekening kan niet meer :( , moet aangetekend is gelijk 8,50 ipv 7.50)

Ik heb er aardig wat op moeten toeleggen op dit moment, maar ik heb het aangeboden, voel het dus niet als een verplichting.. :) Je kan ook wachten tot je je spullen binnen hebt en eventueel dan wat over maken..

Hierbij mijn rekeningnummer nogmaals => 8046925 tnv SGM Stengewis
In ieder geval bedankt..

Dit is mijn eerste inkoopactie dus was allemaal nog wat uitvinden en dan loop je tegen dit soort tegenvallers aan.
Ok, prima, maar als je het niet erg vindt wacht ik nog even tot mijn bestelling binnen is, dan geef ik graag nog wat extra's (mits alles in orde is).
Hoeveel heb je nou moeten toeleggen in totaal/per deelnemer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvdWest
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Zodra mijn bestelling binnen is zal ik wat extra's overmaken

I'm not a complete idiot - several parts are missing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

Een euro voor Macer voor al zijn inspanningen, dat moet geen probleem zijn! ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Macer. Wanneer kan er opgehaald worden? Dan krijg je de euro wel handje-contantje. :)

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
OK ff een update....

Vanmiddag heb ik de 17 pakketjes en 6 enveloppen op de bus gedaan. Dat mens achter de balie van het Postkantoor was niet echt blij met me >:) >:)

Waarschijnlijk zullen de pakketjes in de loop van deze week bezorgd worden bij degene die een mailtje hebben gehad, let op je moet tekenen dus zorg dat er iemand thuis is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

ik hoop dat er iemand thuis is anders haal ik ze wel op... en als ik het binnen heb stort ik een aardigheidje Macer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 07 oktober 2002 @ 19:35:
OK ff een update....

Vanmiddag heb ik de 17 pakketjes en 6 enveloppen op de bus gedaan. Dat mens achter de balie van het Postkantoor was niet echt blij met me >:) >:)

Waarschijnlijk zullen de pakketjes in de loop van deze week bezorgd worden bij degene die een mailtje hebben gehad, let op je moet tekenen dus zorg dat er iemand thuis is!!
Ik heb geen mailtje gekregen maar je hebt het wel gezegd.. ben je mijne niet vergeten :?
Want zaterdag ga ik zelf naar Den Haag dus dan kan ik ze prima ophalen, en dat komt niet zo vaak voor :(.
Dan kan ik ook meteen 2,5€ ofzo overmaken :)
[edit]
Ok, mailtje gekregen, sorry voor het opjagen maar ik moest er even achteraan :Y)
d:)b ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

die van mij zijn binnen!
het "WS" logotje over de plakstrip heen was niks meegebeurd.

nu de boel maar in de lader doen! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
YES!!!!!!! ik heb 'm ook binnen!
Moeten ze eerst nog een keer opgeladen worden :? of zijn ze voorgeladen?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/smart.jpg

Ik kan nooit meer zonder batterijen zitten :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/batterijen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah mijn lader + batterijen zijn ook binnen....

Toppie IA echt super geregeld Wimmel en Macer

Bedankt voor alles _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei Aerodynamic heeft het berichtje ontvangen dat de camera er is (dus alleeen nog ff ophalen).. :)
Relaxt, als ik ze echt in handen heb maak ik het extratje over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Wimmel+Macer! Bedankt mannen! hij is binnen en dat zonder dat ik een mailtje binnen had gekregen, zal vanavond een paar euro extra overmaken! _/-\o_ _/-\o_

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn binnen maar ik was niet thuis, morgen maar ff ophalen dus.

Bedankt voor de inkoopactie Macer & Wimmel :) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Ik heb zojuist bericht gehad dat de laatste setjes AAA ook binen zijn, ik zal ze zo snel mogelijk verzenden naar Macer. Ik kan echter niet beloven dat dat morgen al is omdat mijn dochter gisteren is opgenomen in het ziekenhuis.

Ze is gevallen met GYM op school en heeft haar enkel verbrijzeld. Ze hebben vandaag tijdens een 3 uur durende operatie e.e.a vastgezet, maar zoals jullie begrijpen zal ze nog enige tijd in het ziekenhuis moeten blijven. Ik heb voorlopig even vrij van mijn werk, maar pendel nu op en neer tussen het van en naar school brengen van mijn jongste dochter en het ziekenhuis.

De batterijen hebben dus even geen prio, ik hoop dat jullie er begrip voor hebbben.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Wimmel schreef op 08 oktober 2002 @ 17:47:
Ik heb zojuist bericht gehad dat de laatste setjes AAA ook binen zijn, ik zal ze zo snel mogelijk verzenden naar Macer. Ik kan echter niet beloven dat dat morgen al is omdat mijn dochter gisteren is opgenomen in het ziekenhuis.

Ze is gevallen met GYM op school en heeft haar enkel verbrijzeld. Ze hebben vandaag tijdens een 3 uur durende operatie e.e.a vastgezet, maar zoals jullie begrijpen zal ze nog enige tijd in het ziekenhuis moeten blijven. Ik heb voorlopig even vrij van mijn werk, maar pendel nu op en neer tussen het van en naar school brengen van mijn jongste dochter en het ziekenhuis.

De batterijen hebben dus even geen prio, ik hoop dat jullie er begrip voor hebbben.
shit dat is vervelend. succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Yuppie met batterijtjes zijn ook allemaal binnen en zitten nu gezellig met ze allen in de laders ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.cable4u.nl/~meerv-m0/batt.jpg

De Smart is trouwens de 100-240V versie 8)

_/-\o_ Wimmel en Macer _/-\o_
ps: Sterkte met je dochter Wimmel

grr plaatje wekr niet, ik kan geen files uploaden die groter zijn dan 1 KB :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

crashtestdummy

Ajoeto member

Zojuist kwam de postbode ook mijn pakketje brengen :*)

Goden zijn het (Wimmel _/-\o_ en Macer _/-\o_ bedoel ik, niet de postbodes (8> )

En de Smart is inderdaad de 100-240V versie. Tof!

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Wimmel succes en we snappen allemaal dat je dochter nu prio 1 heeft. Voorlopig kan ik nog aardig wat setjes verwerken, en van de 9 zijn er 2 voor mijzelf..

Ben blij dat alles een beetje begint binnen te druppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Heel erg bedankt Wimmel en macer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En sterkte met je dochter Wimmel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de postbode ook langsgeweest :)
Helaas klopt het niet helemaal :{ dus Macer je hebt een mailtje van me.

Waaraan kan je zien dat het een 110-240V versie is?

En Wimmel, beterschap voor je dochter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

aan de sticker op je adapter:
GP
SWITCHING MODE POWER SUPPLY

Model: GPPB01GSSA
PR: 100-240V~50/60Hz
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch dat ik het niet vinden kon, de adapter zat in het stopcontact :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer, Aerodynamic heeft mijn pakje gekregen..
Helaas ben je 1 Pakje AA's vergeten :/
Ik stuur je nog een mailtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
En ook hier een tevreden en gelukkig eigenaar van een Powerbank Smart + eXtra pakje AA's :)
Bedankt voor deze te gekke IA!!

@ Wimmel: Sterkte met je dochter.
@ Macer: Je bent zojuist een Euro rijker geworden ;)

Nog 1 vraagje: Moeten de batterijen eerst nog opgeladen worden? Bij andere batterijen is dat wel zo. In de gebruiksaanwijzing kan ik daar nix over vinden. Er staat alleen hoe je ze moet opladen/gebruiken, maar dat weet ik wel.

Anyone? _/-\o_

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Hey Macer en Wimmel THANX voor de "goods"
Sterkte met je dochter Wimmel...
En Macer vanavond stoort ik een extraatje!!!

THANX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

Scipionyx schreef op 09 oktober 2002 @ 17:05:
En ook hier een tevreden en gelukkig eigenaar van een Powerbank Smart + eXtra pakje AA's :)
Bedankt voor deze te gekke IA!!

@ Wimmel: Sterkte met je dochter.
@ Macer: Je bent zojuist een Euro rijker geworden ;)

Nog 1 vraagje: Moeten de batterijen eerst nog opgeladen worden? Bij andere batterijen is dat wel zo. In de gebruiksaanwijzing kan ik daar nix over vinden. Er staat alleen hoe je ze moet opladen/gebruiken, maar dat weet ik wel.

Anyone? _/-\o_
Je moet ze eerst even opladen, het maakt trouwens niet uit al waren ze vol want het is een intelligente lader.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag naar het postkantoor geweest, en een mooi tpg-proof pakketje aangetroffen :)
alles ok, nogmaals hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Bedankt Macer en Wimmel! Echt super IA! Bestelling is perfect aangekomen. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.djong/lader.jpg

(Sterkte met je dochter Wimmel.)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Dubbel.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trebbors
  • Laatst online: 12-09 16:06

Trebbors

Failure is no option!

Heb ook zo'n smart lader met batterijen maar die zijn nog zo goed als vol. Ik zal ze toch maar effekes gebruiken en leeg maken voor ik ze de eerste keer ga opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel

Wimmel

Hello

***** BELANGRIJK *****
De IA is bijna afgelopen, daarom nog even dit..
Als er problemen zijn met een lader en je denkt GARANTIE, neem dan contact op met mij.
Macer heeft het grootste deel van de IA geregeld, maar garantie gevallen kunnen het beste via mij geregeld worden omdat ik de leverancier ben.

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/18018/AAAAE6/000000

Nog even over het thuisfront, mijn dochter is sinds vanmiddag weer thuis en het ziet er naar omstandigheden goed uit. Waarschijnlijk krijgt ze alleen wat problemen met metaaldetectoren ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wm.vanegmondwm/pics/enkel.jpg

edit:

Mocht er belangstelling zijn voor een 2e IA, mail me dan ook even.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ziet er lekker uit zeg.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ga proberen van het weekend weer een aantal pakketjes klaar te maken voor verzending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wimmel schreef op 10 oktober 2002 @ 21:06:
Waarschijnlijk krijgt ze alleen wat problemen met metaaldetectoren ;)
[afbeelding]
Ik heb ook een pin in me arm en heb geen last van metaaldectoren, dus dat zal wel meevallen ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Jaa, vandaag me batterijen opgehaald in hoofddorp. Vanavond maar eens rustig kijken hoe goed ze werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Zo, er zijn weer 13 pakketjes klaar en de dozen zijn weer op. Morgen deze 13 pakketjes versturen, dus die zullen waarschijnlijk maandag/dinsdag bezorgd worden.

De ontvangers van deze 13 pakketjes hebben een mail ontvangen.

Nu nog 4 pakketjes en een aantal enveloppen versturen. Ik wil deze morgen proberen af te maken.

:*) Het eind komt in zicht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macer schreef op 11 oktober 2002 @ 18:06:
Zo, er zijn weer 13 pakketjes klaar en de dozen zijn weer op. Morgen deze 13 pakketjes versturen, dus die zullen waarschijnlijk maandag/dinsdag bezorgd worden.

De ontvangers van deze 13 pakketjes hebben een mail ontvangen.

Nu nog 4 pakketjes en een aantal enveloppen versturen. Ik wil deze morgen proberen af te maken.

:*) Het eind komt in zicht :*)
OK, prima.. Ik neem aan dat je mijn AA's nog met die enveloppen meestuurd, maar dat is niet zo erg, nu heb ik iig een beginnetje..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:41

Rico

Wie dit leest is gek....

:'( Nog steeds geen email
Maar was dan ook een van de laatsten die zich aangemeld had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik ben inderdaad van bovenaf begonnen... Excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

naar welke naam waren de betalingen ook al weer gestuurd van deze actie ?
wil nog wat extra's overmaken, en kan het niet terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

ik heb me Batterijen ook binnen bedankt voor deze goed geregeld inkoopactie

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste