Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nu zijn de Dutch Power Cows echt de beste

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Zonar
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:50
Volgens de site hebben we nu de eerste plaats te pakken _/-\o_

Met name dankzij RC5 (waar we bijna 0,7 punten halen op het totaal van 2,68) :)

Don't waste your time or time will waste you

• Stephan202
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09-02-2010
Over twee weken zakken we een plaats bij D2OL, en dan staan we geen eerste meer.

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-03 16:45
wrom staat muon er niet bij ik zal die gast ff mailen

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• JustMe
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10-07-2012

JustMe

#1 R@H

heheh, DPC roeleert weer als vanouds :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Stephan202
quote:
_DPC_Scorpion schreef op 18 December 2002 @ 13:22:
wrom staat muon er niet bij ik zal die gast ff mailen
DPAD = Muon

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• _DPC_Scorpion
ik had mail gekregen idd =]

• Zephyer
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 30-11 11:21
quote:
Yeah Baby ... :P
Nog ff en ook daar #1 ...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Zephyer pakt nog maar een biertje ... :P

BF V Stats | BF1 Stats

• Stephan202
quote:
Zephyer schreef op 19 December 2002 @ 12:27:
[...]

Yeah Baby ... :P
Nog ff en ook daar #1 ...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Zephyer pakt nog maar een biertje ... :P
Niet een beetje vroeg? :P Ach ja, waarom ook niet :)

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• Diadem
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2017

Diadem

fossiel

Het moet toch niet zo verschrikkelijk moeilijk zijn om de verschillende teams te vergelijken?

a) Je maakt een lijst van projecten
b) Je gaat voor elk van de projecten kijken hoeveel 1 statunit of key of block of hoe het ook heet waard is. Je definieert 1 computer als standaard, en gaat daarmee alle verschillende projecten benchmarken. Dit kost even, maar hoeft maar 1x.
Voorbeeld: Op de kantoor PC doe ik:
OGR-25 : 4,565,008 nodes/sec
RC5-72 : 1,377,651 keys/sec
Elke RC5-72 key is dus 3,31 keer zoveel waar als een OGR-25 node.
c) Dit doe je simpelweg voor alle projecten
d) Je pakt van elk project de eerste 10 teams, en gaat kijken of die nog in andere projecten voorkomen. Deze totalen tel je dan bij elkaar op.

e) Je hebt een betrouwbare en eerlijke top10 van teams.

Wie o wie wil dit doen?

Diadem wijzigde deze reactie 19-12-2002 14:42 (12%)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• MarkB
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Diadem schreef op 19 december 2002 @ 14:41:
Het moet toch niet zo verschrikkelijk moeilijk zijn om de verschillende teams te vergelijken?

a) Je maakt een lijst van projecten
b) Je gaat voor elk van de projecten kijken hoeveel 1 statunit of key of block of hoe het ook heet waard is. Je definieert 1 computer als standaard, en gaat daarmee alle verschillende projecten benchmarken. Dit kost even, maar hoeft maar 1x.
Voorbeeld: Op de kantoor PC doe ik:
OGR-25 : 4,565,008 nodes/sec
RC5-72 : 1,377,651 keys/sec
Elke RC5-72 key is dus 3,31 keer zoveel waar als een OGR-25 node.
c) Dit doe je simpelweg voor alle projecten
d) Je pakt van elk project de eerste 10 teams, en gaat kijken of die nog in andere projecten voorkomen. Deze totalen tel je dan bij elkaar op.

e) Je hebt een betrouwbare en eerlijke top10 van teams.

Wie o wie wil dit doen?

Bij sommige projecten telt niet alleen je proc.kracht maar ook je geheugen (Seti), of je netwerkverbing en HD (UD Think). Dit zijn zo al 2 projecten waar bovenstaande niet voor geldt, voor de andere projecten zullen weer andere dingen gelden waar men rekening moet houden. Dus zo gemakkelijk als jij het voor stelt is het niet.
Bij bv. dnet zijn er verschillende versies van de clients. De 810 is geloof ik de snelste bij OGR maar kan echter geen RC5-72 doen. Dus clientversies moeten dan ook precies gelijk zijn :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Diadem

Diadem

fossiel

quote:
MarkB schreef op 19 december 2002 @ 15:35:

[...]

Bij sommige projecten telt niet alleen je proc.kracht maar ook je geheugen (Seti), of je netwerkverbing en HD (UD Think). Dit zijn zo al 2 projecten waar bovenstaande niet voor geldt, voor de andere projecten zullen weer andere dingen gelden waar men rekening moet houden. Dus zo gemakkelijk als jij het voor stelt is het niet.
Bij bv. dnet zijn er verschillende versies van de clients. De 810 is geloof ik de snelste bij OGR maar kan echter geen RC5-72 doen. Dus clientversies moeten dan ook precies gelijk zijn :)
Natuurlijk speelt dat allemaal mee. Ik claim ook niet dat je een helemaal perfecte vergelijking zult krijgen.

Maar op zich denk ik dat als je een beetje een standaard pc neemt, bijvoorbeeld een Tbird 1 ghz met 256 MB ram, je een redelijk resultaat krijgt. UD Think ken ik dan weer niet zo goed, dus ik weet niet hoe dat invloed heeft, maar de werkgeheugen-afhankelijkheid van seti. Ach. Als je een redelijke hoeveelheid werkgeheugen neemt, moet je denk ik wel ongeveer goed uitkomen.

Verschillende clients is een probleem. Maar dat is een inherent probleem aan ranglijsten. Als Dnet morgen een client released die 1000x zo snel is als de huidige, en de nummer 1 op de ranglijst stapt niet over, dan heb ik hem in een paar maandjes ingehaald. Terwijl hij dan toch echt nog steeds harder heeft lopen rekenen dan ik.

Het eerlijkst is gewoon om al er een nieuwe client uitkomt, deze te benchmarken, en dan nieuwe blokjes volgens de nieuwe benchmark score mee te tellen, en oude blokjes op de oude manier. Maar verschrikkelijk veel gaat dat nooit uitmaken.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Alleen met d2ol staan me nog maar eerste... hoe zit het met alle andere projecten dan? :+

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• Zephyer
  • Laatst online: 30-11 11:21
quote:
Polichism schreef op 20 december 2002 @ 07:49:
Alleen met d2ol staan me nog maar eerste... hoe zit het met alle andere projecten dan? :+
Kijk maar ff bij Muon .. (zo rond 31/12/2002 staan we daar ook bovenaan ... ) :P

BF V Stats | BF1 Stats

• Diadem

Diadem

fossiel

quote:
Polichism schreef op 20 december 2002 @ 07:49:
RC5-72? OGR-25?

Volgens mij staan we bij die beide projecten best wel hard bovenaan.

• Diadem

Diadem

fossiel

Wat is die ranking trouwens vaag.

DPC krijgt 0.2384 punten voor D2OL, waar we nummer 1 staan. Maar TechIMO krijgt 0.5269 punten voor ENTRO, een of ander obscuur project, waar ze 33e staan. Niet dat D2OL zo groot is, maar toch. Waar haalt ie in godsnaam die stats vandaan?

• _DPC_Scorpion
Omdat we met DPAD voor ons beter bekend als MUON op #1 staan zal onze voorsprong wel weer groeien.

• Pjabber
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 17-08-2009

Pjabber

DPC_Team_Switch

quote:
Diadem schreef op 20 December 2002 @ 18:23:

DPC krijgt 0.2384 punten voor D2OL, waar we nummer 1 staan. Maar TechIMO krijgt 0.5269 punten voor ENTRO, een of ander obscuur project, waar ze 33e staan. Niet dat D2OL zo groot is, maar toch. Waar haalt ie in godsnaam die stats vandaan?
Er is gekozen voor een puntenverdeling gebasseerd op de grootte van een project. Aangezien D2OL een klein project (231 teams) is vergeleken met ENTRO (4297 teams) kun je bij D2OL relatief gezien niet zoveel punten behalen..

Ik denk dat dit wel eerlijk is :+

Anders zou je bij een project waar slechts 10 teams aan mee doen zeer veel punten krijgen voor de 10 plek, terwijl je er maar 1 dag mee bezig bent geweest..
Beetje extreem voorbeeld, maar zo is het wel duidelijker >:)

Team_Switch Forum

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

quote:
Pjabber schreef op 02 January 2003 @ 11:36:
[...]

Er is gekozen voor een puntenverdeling gebasseerd op de grootte van een project. Aangezien D2OL een klein project (231 teams) is vergeleken met ENTRO (4297 teams) kun je bij D2OL relatief gezien niet zoveel punten behalen..

Anders zou je bij een project waar slechts 10 teams aan mee doen zeer veel punten krijgen voor de 10 plek, terwijl je er maar 1 dag mee bezig bent geweest..
Je vermaakt je wel op je vrije dag he :+

Maar ik ga weer aan het werk want het is hier enorm druk :)

hmmz

• NightBird
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 05-12 21:13

NightBird

DPC-Crew Coding
quote:
Diadem schreef op 20 December 2002 @ 18:23:

Het is ook gebaseerd op hoeveel je voorstaat op de rest .. dus bijvoorbeeld: bij MUON waar we net SG voorbij zijn, hebben we maar een nipt hogere score dan SG.

Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa

• paknaald
  • Laatst online: 05-12 21:43
Het is sowieso onmogelijk een ranking te maken die eerlijk is. Altijd is er de mogelijkheid dat een andere verdeling een ander als winnaar aanwijst.
Dit heeft ook een Nobelprijs op zijn geweten - Kenneth. J. Arrow' theorem.

• DPCquatar
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 04-12 17:00
Zucht....................... we zijn dus niet meer de beste. DPC staat nu plaats 3.

Dank zij een nieuw project; Project Zeta

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• Cow_tipping
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 22:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote:
paknaald schreef op 05 January 2003 @ 09:42:
Het is sowieso onmogelijk een ranking te maken die eerlijk is. Altijd is er de mogelijkheid dat een andere verdeling een ander als winnaar aanwijst.
Dit heeft ook een Nobelprijs op zijn geweten - Kenneth. J. Arrow' theorem.
Tsja, als we nu eerste hadden gestaan volgens die hitparade zou er niemand om malen. Maar nu we geen eerste zijn.......... ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• McPhisto
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-04 17:28
Ik mis muon een beetje in die tabelletjes ....

• MarkB
  • Niet online
quote:
McPhisto schreef op 15 January 2003 @ 19:36:
Ik mis muon een beetje in die tabelletjes ....

quote:

• McPhisto
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-04 17:28
oink oink

Had weer eens niet te ver terug gelezen... sorry

• MadMarky
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

Er is me ook iets grappigs opgevallen bij de site van DC Rankings. Bij de science afdeling is er een project EON, waarbij zowel DPC als ARS zijn geregd. Alleen heeft geen van deze 2 teams nog results opgestuurd :?
Ik heb m'n pc nu effe op EON gezet, als ik nu wat results verstuur stijgt DPC van de 18e naar de 12e plaats, waardoor we (hopelijk) een paar schamele(maar hard nodige) puntjes erbij krijgen op DC Rankings.
Ik ga dit trouwens maar een half uurtje doen, je hebt permanent internet verbinding nodig, en dat is isdn niet echt ;)

PC | BMW Z3 Coupe

• msentinelb
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01-12 16:38

msentinelb

Arghhhhh!

We zijn nu derde bij de DC Rankings. Dat gaat hard... vorige week nog eerste

Specs van mijn bak Hier!

• Dijkhuis
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-12 09:57
quote:
Pjabber schreef op 02 January 2003 @ 11:36:
[...]

wat ik het meest vaag vind, is dat E@H project, waardoor rechenkracht.de momenteel aan kop staat (krijgen er bijna een vol punt voor), terwijl ze voor hun 4e plaats daar in totaal slechts 466.2 DAGEN cpu tijd voor nodig hebben gehad...

en ars krijgt maar .19 punt voor hun 1e plaats in seti. terwijl dat project ietsje groter is...

Dijkhuis wijzigde deze reactie 16-01-2003 15:42 (6%)

• Loco-Motiv
  • Laatst online: 23-11 22:23

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

quote:
Dijkhuis schreef op 16 januari 2003 @ 15:40:
[...]

wat ik het meest vaag vind, is dat E@H project, waardoor rechenkracht.de momenteel aan kop staat (krijgen er bijna een vol punt voor), terwijl ze voor hun 4e plaats daar in totaal slechts 466.2 DAGEN cpu tijd voor nodig hebben gehad...

en ars krijgt maar .19 punt voor hun 1e plaats in seti. terwijl dat project ietsje groter is...
Een reden voor mij om niet naar die stats te kijken. Stats zijn erg leuk, maar ze moeten wel betrouwbaar en een goede afspiegeling zijn van de werkelijkheid.
(of het moet in ons voordeel zijn :P )

last.fm

• Stephan202
quote:
MadMarky schreef op 16 januari 2003 @ 00:00:
Er is me ook iets grappigs opgevallen bij de site van DC Rankings. Bij de science afdeling is er een project EON, waarbij zowel DPC als ARS zijn geregd. Alleen heeft geen van deze 2 teams nog results opgestuurd :?
Ik heb m'n pc nu effe op EON gezet, als ik nu wat results verstuur stijgt DPC van de 18e naar de 12e plaats, waardoor we (hopelijk) een paar schamele(maar hard nodige) puntjes erbij krijgen op DC Rankings.
Ik ga dit trouwens maar een half uurtje doen, je hebt permanent internet verbinding nodig, en dat is isdn niet echt ;)
Ik heb de EON client aan de praat gekregen en 3 results ingeleverd. Daarmee staan we nu op de 13e plaats. Ik blijf het nog wel ff runnen, want als die "Just Me" voor ons niets doet, dan kunnen we zo nog een plaatsje stijgen.

Edit:
Tip voor mensen die het project ook willen runnen: vul bij de installatie je email in, later kun je bij account info je username opgeven. Volgens mij gaat het niet goed als je niet je email opgeeft bij installatie.

Stephan202 wijzigde deze reactie 16-01-2003 20:35 (11%)

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• X-G
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-03-2018

X-G

Yeah.

Ik vind die site sowieso wazig, Rechenkraft.net staat op 1 omdat ze veel meer aan de science projecten doen dan DPC! Wij juist meer de rekenprojecten })(waaarwe ook nog eens verdomde goed zijn ;))

Dus.. als ik ergens een pc'tje kan vrijmaken zal ik een v.d. lagere projecten draaien!
B.T.W. kan iemand die gast van Evolution@home emailen dat RoyalFlusher enz bijelkaar horen?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Stephan202
Nou, dat EON is ook niet alles. De client heeft een hele tijd niet met de server kunnen connecten. Omdat dit draadje wordt geschopt probeer ik het net weer, en doet ie het weer. Muon dus weer uitgezet. Maar dit is geen project wat je als service moet draaien, want voor je het weet draait je CPU op 1 of 2 procent :(

Maargoed, zolang het goed gaat, zal ik dit blijven doen.

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• Stephan202
Nu zijn de stats weer gedeeltelijk gereset. Ben van 5 naar 0 WU gedaan, sta nu weer op 1 omdat ik net wat heb ingeleverd. We zijn als DPC hierdoor wel van 13 naar 12 gestegen (het team boven ons is ook geheel gereset), maar dit slaat natuurlijk nergens op. Support op het forum is ook ver te zoeken.
Ik doe hier nix meer aan totdat ik eens wat antwoorden krijg. :(

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• X-G
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-03-2018

X-G

Yeah.

Wazig, met 2 results sta je al op de 12de plaats.. niet echt een project om mee te tellen in de stats

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Stephan202
De stats zijn weer OK, ik ga het nog een keer proberen. Ik denk alleen niet dat ik langs dat team voor DPC kom, want die gast heeft ofwel een betere comp, of laat z'n comp langer aanstaan.
Maar ik ga het toch ff proberen. Iemand zin om mee te helpen? Denk dat we in principe vrij snel kunnen stijgen hier.

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• Floppus
  • Laatst online: 05-12 18:11

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Alssik het goed gezien heb ben ik de enige geweest die EAH sinds de vorige statsrun een weekje heeft aangehad, en DPC is ineens 30 plaatsen gestegen...

Het project loopt echter niet automagisch door, dus ik had er gewoon een koetje naastdraaien, voor als EAH een wu klaarhad; dan ging die daarmee gewoon verder... :P

zallik es kijken offik niet iets kan maken wat EAH van werk blijft voorzien?

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Silk_dude
  • Laatst online: 31-12-2009

Silk_dude

Blackraven @ Trollbane

quote:
Floppus schreef op 21 januari 2003 @ 12:07:
Alssik het goed gezien heb ben ik de enige geweest die EAH sinds de vorige statsrun een weekje heeft aangehad, en DPC is ineens 30 plaatsen gestegen...

Het project loopt echter niet automagisch door, dus ik had er gewoon een koetje naastdraaien, voor als EAH een wu klaarhad; dan ging die daarmee gewoon verder... :P

Hoe zwaar is die client?

EU Trollbane: Eyahan - Tauren Hunter Ceria - Tauren Druid

• Floppus

Floppus

Adviseur

Dat kun je zelf kiezen; ik adviseer je wel bij het installeren aan te geven dat je een HELE ZWARE PC hebt; als je anders eens een zware wil doen, start de client niet, andersom kun je wel gewoon lichte workunits downloaden als je zwaar hebt ingesteld...

Ik heb gewoon 2 WU's van elk ca een week (Dual P3-600 dus 2 clients) gedownload met 10Mb geheugen per client, en weer ingeleverd...

Vooral PC's die lang niet op internet kunnen hebben profijt van deze client; je download gewoon één workunit van enkele Kb's en je client heeft werk voor zelfs tot enkele JAREN als je dat wil! En ja, alssie crasht gaattie gewoon verder waardie gebleven was, en wat ik zo gezien heb krijg je dan wel vaker results die je terug kan sturen (results file kan btw wel aardig groeien in een aantal maanden; na een jaar dus ff op CD bakken, en dan ff een dagje wachten tot je meel verstuurd is :+)

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 13:49
quote:
Floppus schreef op 21 January 2003 @ 12:07:

Eej dacht het niet he! Marcy heeft voor Dutch Power Cows Los Alcoholicos ook een 1/2 dagje meegedaan. Maar 1x in de 14 dagen stats kan ik niet mee leven. Ook vaag met die wu's downloaden enzo. Naah dit project raad ik niemand aan en heb het mooi weer gewist van mijn hd :)

• Heineken
  • Registratie: november 1999
  • Niet online

Heineken

Heerlijk Helder

Ik draai zelf sinds een weekje Seventeen of Bust. Best een leuk project moet ik zeggen. De client is errug stabiel en gebruikt maar 10 mb geheugen en inmiddels sta ik al op nr. 2 binnen DPC. DPC is de laatste week ook al 3 plaatsen gestegen. :)

Stats DPC (ik ben CrEsH btw)

"Hoe vol je leven ook is, voor bier is er altijd plaats". - *Drinkt ook wel eens iets anders...*

• Floppus

Floppus

Adviseur

quote:
Heineken schreef op 21 januari 2003 @ 12:18:
Ik draai zelf sinds een weekje Seventeen of Bust. Best een leuk project moet ik zeggen. De client is errug stabiel en gebruikt maar 10 mb geheugen en inmiddels sta ik al op nr. 2 binnen DPC. DPC is de laatste week ook al 3 plaatsen gestegen. :)

Stats DPC (ik ben CrEsH btw)

En da's dus een mooie tegenhanger, want die client kan volgens mij niet eens draaien zonder vaste internet-verbinding8)

• MarkB
  • Niet online
Wat ook leuk is bij SoB zijn de realtime stats (alleen je persoonlijke stats, niet de teamstats. Het Gammaflux gevoel kwam weer voor even naar boven :)

• Mobster
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
offtopic:
bij DFolding worden de stats om de 5 minuten geupdate :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Stephan202
Over EON:
De overige teams die in deze ranking staan, doen volgens mij niet meer actief met het project mee. Ik heb berekend, dat als DPC 700 WU inlevert, we weer op de tweede plaats wereldwijd komen te staan. (Ervanuitgaande dat er geen absurde verschillen bij overige projecten optreden).
De client draait nu goed, is zo geïnstalleerd en een WU duurt op mijn P3 933 gemiddeld 25 minuten (wisselt behoorlijk).

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• kpostuma766
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23-08-2007

kpostuma766

The Dude

zie hier

kpostuma766 wijzigde deze reactie 21-01-2003 18:05 (101%)

Some times there's a man........ Well he's the man for his time and place! Specs E@H Team WAU

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

Ik heb geprobeerd om EON te draaien, maar kon telkens niet connecten met de server. Ik zal het nu nog eens proberen...

PC | BMW Z3 Coupe

• Diadem

Diadem

fossiel

We staan daar nu ineens weer ruim bovenaan.

Ik snap die tabelletjes echt niet hoor. Volgens mij is die gast gewoon met een random number generator bezig :)

Mijn stats worden beter ;)

• kpostuma766

kpostuma766

The Dude

Een reden daarvoor is volgens mij dat Rechenkraft.net een paar dagen geleden nog volgens de DC Repository site 4e of zoiets stond bij E@H en daarvoor een bak punten kreeg. Nu krijgen ze voor hetzelfde project geen enkel punt, ze hebben niet eens een notering. Dit is een vertekend beeld want rechenkraft staat weldegelijk 2e nu bij E@H

Some times there's a man........ Well he's the man for his time and place! Specs E@H Team WAU

• MarkB
  • Niet online
http://www.msu.edu/~bercikda/team5.html
Wat betekend Local Rank. Ik zie bv UD: Local Rank 2 ik kan me niet herinneren dat we ooit 2e hebben gestaan (daily of total)

• Stephan202
quote:
MarkB schreef op 21 januari 2003 @ 20:51:
http://www.msu.edu/~bercikda/team5.html
Wat betekend Local Rank. Ik zie bv UD: Local Rank 2 ik kan me niet herinneren dat we ooit 2e hebben gestaan (daily of total)
Ik denk dat dat de ranking is van alle teams die in de repository zijn opgenomen. Maar ik krijg het idee dat die stats dan niet up-to-date zijn, want dan zouden we 1e staan voor UD.

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• Mist
  • Laatst online: 11-11 21:10

Mist

Een gevaar op de weg

Nee dat klopt wel, want Team 2ch wordt hier ook meegenomen en zij staan eerste bij UD.
Hoewel ze verder niet zo heel actief zijn ook wel terecht, want alleen bij UD hebben ze al 22.842 leden :)

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Stephan202
quote:
Mist schreef op 21 January 2003 @ 21:06:
Nee dat klopt wel, want Team 2ch wordt hier ook meegenomen en zij staan eerste bij UD.
Hoewel ze verder niet zo heel actief zijn ook wel terecht, want alleen bij UD hebben ze al 22.842 leden :)
LOL. Ze hebben zoveel punten meer dan de rest dat het me gewoon niet is opgevallen.

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• Diadem

Diadem

fossiel

Ik zit nu de client van SOB te testen. Ik zit hier achter een P3-700 ofzo (werk, niet zelf aangeschaf dus, weet niet zeker of het een 700 was).

Hij doet zo'n 43K cEMs/sec.

De overall rate van de #1 wereld ligt op 4.26M cEMs/sec, dus slechts 100 keer zo hoog. Er hoeven slechts enkele tientallen mensen, of een paar grote subteams, dit project te gaan doen en we vliegen omhoog in de rankings. Het project heeft een goede statspage, dus dat is ook de moeite waard (niet zo mooi als d.net, maar je kunt niet alles hebben).

Ik ga denk ik mijn subteam eens overtuigen over te stappen ;)

• Diadem

Diadem

fossiel

Hmm, het project is toch nogal vaag. Die client blijft anonymous bezig, wat ik ook probeer. Ik schijn niet te kunnen flushen, en blijkbaar gebruikt ie je username voor de statsnaam, en die kun je nergens meer aanpassen, dat zuigt ook.

Verder wel een leuk project

• Stephan202
quote:
Stephan202 schreef op 21 januari 2003 @ 08:05:
De stats zijn weer OK, ik ga het nog een keer proberen. Ik denk alleen niet dat ik langs dat team voor DPC kom, want die gast heeft ofwel een betere comp, of laat z'n comp langer aanstaan.
Maar ik ga het toch ff proberen. Iemand zin om mee te helpen? Denk dat we in principe vrij snel kunnen stijgen hier.
Ja! We zijn net een plaatsje gestegen in de team rankings.

zie de EON Group ranknings

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
Stephan202 schreef op 12 februari 2003 @ 19:33:
[...]

Ja! We zijn net een plaatsje gestegen in de team rankings.

zie de EON Group ranknings
Go Stephan! :)
Ik zou wel meer willen doen met Eon maar ik heb helaas geen vaste internetverbinding, dus het blijft bij af-en-toe een half uurtje :/

PC | BMW Z3 Coupe

• Stephan202
quote:
MadMarky schreef op 12 February 2003 @ 22:51:
[...]

Go Stephan! :)
Ik zou wel meer willen doen met Eon maar ik heb helaas geen vaste internetverbinding, dus het blijft bij af-en-toe een half uurtje :/
Gelukkig heb jij een snellere computer dan ik. Die punten van mij komen van m'n P3 933Mhz, dus dat kan soms best lang duren en dan is een vaste ADSL verbinding onontweerlijk. Als het tegenzit zit er zo'n berekenig tussen van meer dan een uur.
Als ik zo omreken is jou computer ongeveer 2,5 keer sneller. Ik wil er ook zo een ;)

DPAD FAQ
Dutch Power Cows

• kpostuma766

kpostuma766

The Dude

Ok als we dan toch de verschuivingen in de wat "minder bezette" DPC projecten gaan melden: 25 plaatsen gestegen bij E@H

Voor meer info zie hier

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

quote:
Stephan202 schreef op 12 februari 2003 @ 23:18:
[...]

Gelukkig heb jij een snellere computer dan ik. Die punten van mij komen van m'n P3 933Mhz, dus dat kan soms best lang duren en dan is een vaste ADSL verbinding onontweerlijk. Als het tegenzit zit er zo'n berekenig tussen van meer dan een uur.
Als ik zo omreken is jou computer ongeveer 2,5 keer sneller. Ik wil er ook zo een ;)
€60,- @ Maxpert ;) (alleen de processor dan)
Ik haal meestal een punt of vier per halfuur, gisteren tenminste.

PC | BMW Z3 Coupe

• Marcelloz
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 04-12 21:54

Marcelloz

IT dude with a beard

heb me ingeschreven voor SOB en die draait nu leuk mee op mijn P400. Die deed toch veel te lang over 1 blokje G@H, eens kijken hoe hard hij hier over draait :-)
Trouwens, anonymous krijg je in de client als je een spatie of andere non-alfa characters gebruikt... vandaar...

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True