Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nu zijn de Dutch Power Cows echt de beste

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Dankzij het inhalen van Ars bij D2OL zijn de Dutch Power Cows (volgens een bepaalde puntentelling) nu het grootste/beste Distributed Computing Team ter wereld. :*)
Oftewel we staan 1e op de Distributed Computing World Rankings 8)
Deze site berekent aan de hand van de overall positie van een 11-tal wedstrijden een DC-index. Ook kun je zien bij welke projecten we nog heel wat in te halen hebben. Maar we staan nu bovenaan!

Een hele prestatie naar ik dacht en daar mogen we best trots op zijn :7

natuurlijk is de puntentelling discutabel, maar ik vond het feit en de link te leuk om hem te laten schieten

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
jolly, het is natuurlijk helemaal afhankelijk van welke projecten je pakt. Als ze rc5 niet pakken staan we ook niet bovenaan. Duh! Je moet ergens beginnen (en eindigen natuurlijk).

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
quote:
Expander schreef op 13 augustus 2002 @ 22:49:
Ik snap het niet. Nederland is een super klein land.
Ja, maar wat heeft dat er mee te maken? (ik weet denk ik wel waar je naar toe wil).
Het is nog knapper als je bedenkt dat DPC voor 99% bestaat uit Nederlanders (met wat belgen en wat aangetrouwde buitenlanders ;)) terwijl andere top*ahum*teams ook Nederlanders in zich hebben.
OK. De basis van meeste van die teams bevinden zich dan wel in de VS dus als die allemaal zouden mergen *slik*

Maar het blijft knap. Maar ik denk dat dit (GoT, DPC) ook één van de meest heftigste communities is around zeg maar. En dan nog maar een keer mijn ondertitel _/-\o_

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Het is ook niet een vulgair display of power :P maar meer gewoon 'een ranking'.
Elk ander team kan een andere ranking maken waarin zij hoger staan.
Je zou het ook zo kunnen zien. DPC heeft als beste hun krachten verdeeld....

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Helaas :(

Door het beeindigen van RC5-64 en het verwijderen van deze contest uit de puntentelling zijn we terug geworpen naar een 2e plaats. Maar er zijn nog genoeg projecten waar we op Ars kunnen inlopen. Dus zoek nog een lege PC en zet er een client op. Het liefst natuurlijk één van een contest waar we nog achter Ars staan :P

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Er zijn misschien zelfs wel duizenden PC's die nu niets meer doen. Helaas. We zullen het toch vooral weer van nieuwe assimilaties moeten hebben ben ik bang :{

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
En dankzij het beeindigen van RC5-64 en ECCp-109 zijn we nu ook nog ingehaald door Team Anandtech. ;(

Zie: MereMortal's Distributed Computing Rankings

Deze achterstand wordt veroorzaakt door S@H en OGR-24. Net de 2 projecten waar we niet heel snel plekken kunnen pakken.
TSC, Folding@Home en Distributed Folding lijken DE projecten te zijn om ONZE 2e plek terug te pakken.

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
quote:
Pjabber schreef op 05 november 2002 @ 20:55:
Dat ben ik niet helemaal met je eens Mobster :+

De punten gaan pas hard lopen als je eenmaal in de top 10 zit (Kijk maar naar het grafiekje onder op die pagina) 1 plaats omhoog bij Genome of Think levert meer punten op dat 5 plaatsen stijgen bij één van de Foldings ....

Dus de snelste winst valt te behalen bij TSC (Daar gaan we snel de top 10 bereiken), bij Genome en bij Think naar mijn mening ;)
Maar de plaatswinst bij de projecten die ik noem is makkelijker te verwezenlijken dan bij de projecten die jij noemt volgens mij.
Maar laten we het er op houden dat we bij alle projecten omhoog moeten :+

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
offtopic:
bij DFolding worden de stats om de 5 minuten geupdate :P

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True