Toon posts:

Muis kapt ermee

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omschrijving Probleem:
- Muis valt uit tijdens besturen, zomaar. Nadat de voedingstekker uit de usbhub is gehaald en deze weer teruggeplaatst is doet de muis het weer voor een tijdje. Muis verbinden zonder hub geeft ook problemen, windows zegt dat het usb apparaat niet naar behoren werkt.

Hardware:
- Muis; Microsoft Intelli Explorer (met zo'n rood lichtje en met kabel)
- USB Hub; Dynalink
- USB 1.0 Controller op moederbord

Software:
- Windows XP
- Muisdrivers; windows XP

Hoe kan ik het oplossen?

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 21:40
Probeer eerst eens een andere USB mouse ?

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De ondergrond maakt niet uit?

Verwijderd

Topicstarter
Westereinder schreef op 13 augustus 2002 @ 19:48:
Probeer eerst eens een andere USB mouse ?
Das vrij moeilijk als je geen andere usb muis hebt.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Muis op een andere pc proberen ? Al het ps/2 verloopje erop gezet en getest of hij goed functioneerd?

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 13 augustus 2002 @ 19:49:
De ondergrond maakt niet uit?
Ondergrond maakt niet uit

• fetcher
Dat verloopje al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
fetcher schreef op 13 augustus 2002 @ 19:55:
Dat verloopje al geprobeerd?
Euhm, ja, op dit moment lijkt het te werken, maar voor hoelang, ach we zullen zien. Op dit moment doet ie et weer. Thank you all! :)

• fetcher
Hopelijk blijft ie zo werken. Ik heb op dit moment ook gewoon me verloopje ingebruik maar meer omdat ik geen usb hub heb en wel 2 usb devices :P

• Roberto
  • Laatst online: 12-08 15:44
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:47:
Omschrijving Probleem:
- Muis valt uit tijdens besturen, zomaar. Nadat de voedingstekker uit de usbhub is gehaald en deze weer teruggeplaatst is doet de muis het weer voor een tijdje. Muis verbinden zonder hub geeft ook problemen, windows zegt dat het usb apparaat niet naar behoren werkt.

Hardware:
- Muis; Microsoft Intelli Explorer (met zo'n rood lichtje en met kabel)
- USB Hub; Dynalink
- USB 1.0 Controller op moederbord

Software:
- Windows XP
- Muisdrivers; windows XP

Hoe kan ik het oplossen?
heb ik ook onder XP :X laatst deed hij het helemaal niet meer en moest ik me ms
intellie mouse 3.0 @ ps 2 zetten 8)7 :? :X ( maar goed mobo is ook kapot nu duse ike zie het wel weer met me nieuwe mobo maar in het begin had ik de probs niet )

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49
Topicstarter. Schroef je muis eens open en kijk waar de kabel de muis ingaat naar de kabel.
Ik gok erop dat er een scheur in de omhulzing van de kabel zit. (heb ik namelijk zelf ook dus ik herken het probleem :) )

MS® intellimouse voor de 2e keer kapot.
Muis Advies

Zie mijn posts in deze topics :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• JJapie
  • Laatst online: 21:52
GheGhe, ik ben dus niet de enige met het probleem... Ik heb een intellimouse USB en die suckt echt heel hard. Het stomme is dat als ik hem uit de pc trek en hem dan in 1 van me andere 800 USB poorten stop, hij het weer even doet. Totdattie er weer mee kapt en dan begin ik weer overnieuw.... :O

Is hier echt geen oplossing voor?? (Behalve dan terug gaan naar de winkel om een nieuwe te vragen aangezien je niet voor niets 3 jaar garantie hebt...)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49
GFM schreef op 13 augustus 2002 @ 20:42:
GheGhe, ik ben dus niet de enige met het probleem... Ik heb een intellimouse USB en die suckt echt heel hard. Het stomme is dat als ik hem uit de pc trek en hem dan in 1 van me andere 800 USB poorten stop, hij het weer even doet. Totdattie er weer mee kapt en dan begin ik weer overnieuw.... :O

Is hier echt geen oplossing voor?? (Behalve dan terug gaan naar de winkel om een nieuwe te vragen aangezien je niet voor niets 3 jaar garantie hebt...)
Zie de links in mijn reactie.

Mijn oplossing is dit:
ff de muis openschroeven.
Het gat waar de kabel de muis ingaat groter maken met een mesje.
Kabel omwikkelen met plakband waar die de muis binnengaat.
Klaar, nou ja, laten we zeggen dat 't probleem voor 90% is verholpen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1