Toon posts:

Muis Advies

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij advies geven voor een goeie muis, om lekker mee te gamen maar die ook een beetje precies werkt voor het normale werk op de computer(surfen enz). Ik zat eerst te denken aan optical, is dat wat?

In Iedergeval Bedankt :)

Verwijderd

Wij kunnen moelijk voor jou beslissen..... ik vind de optical zuigen terwijl iemand anders hem goed vind in games.

Dus je moet gewoon zelf teste

Verwijderd

Topicstarter
hoe die mij in de hand ligt maak niet veel uit,
ik zelf vind die dingen van logitech wel goed werken ook vaak mooi en precies.
Maar gewoon ff voor advies wat is bagger en wat is goed.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik ga zelf een optical mouseman halen, is gewoon een goede muis en nog bloedmooi ook

[ Voor 0% gewijzigd door Waterlelie op 06-08-2002 11:02 . Reden: ff teste ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38
Microsoft Optical Wheel Mouse optical.
Als je van plan bent je muis intensief te gaan gebruiken raad ik deze af.
Bij mij is de kabel waar die de muis binnengaat gebroken (lees: scheur in omhulsel).
Als ik de kabel op een bepaalde manier beweeg krijgt m'n muis geen stroom meer. Da's klote, helemaal als je iemand besluipt in UT :(

Wat dat betreft raad ik je eigenlijk alle muizen met kabels af.
Ik zou voor een Logitech Optische draadloze gaan. Mijn oom heeft er 1 met een standaard, is volgens mij een oplader :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
geen MS muis nemen. zie: MS® intellimouse voor de 2e keer kapot.

Last.fm
Films!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm Zo te zien neem ik in iedergeval iets van logitech

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Logitech Dual Optical :9
Erg lekkere muis, nog nooit een verkeerd woord over gehoord (als je een goede ondergrond gebruik, dus niet iets reflecterends ofzo).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb der twee gezien die me wel bevallen welke is nou beter volgens jullie?
Logitech Cordless Optical Mouse
Logitech Cordless MouseMan Optical

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Logitech Dual Optical rocks the world

Tweakers Discord

Verwijderd

"Logitech Cordless Optical Mouse"
"Logitech Cordless MouseMan Optical"
"Logitech Dual Optical"
zijn te groot, heb dr ook mee gewerkt...een kleinere muis is veel fijner voor het spelen van 1st person shooters.

dus: logitech wheelmouse optical... is trouwens ook een stuk goedkoper

Verwijderd

Neem een Logitech Dual optical, deze ligt fijn in de hand en is zeer precies.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 12:02:
"Logitech Cordless Optical Mouse"
"Logitech Cordless MouseMan Optical"
"Logitech Dual Optical"
zijn te groot, heb dr ook mee gewerkt...een kleinere muis is veel fijner voor het spelen van 1st person shooters.

dus: logitech wheelmouse optical... is trouwens ook een stuk goedkoper
Voor jou te groot. Er zijn ook mensen met GROTE handen hoor. (Zoals ik). Werkt erg k*t met een kleine muis als je grote handen hebt.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

pak een optical.. maar met draad.. die draadloze heeft een slaapstand.. en het duurt ff voordat ie eruit komt.. dus als je ff te lang niks doet in een game en je moet snel reageren heb je een probleem..

Verwijderd

Logitech Dual optical, werkt perfect, en als je die te groot vindt dan neem je gewoon de cordless optical

Verwijderd

Dual Optical van Logitech is erg lekker... Gebruik er twee thuis, heb er nog nooit problemen mee gehad, en ligt lekker in je hand (mits je geen afwijkende handen hebt uiteraard :) )... Wel een beetje aan de dure kant, dus als het je neit erg veel uitmaakt kan je probably beter een iets goedkopere optical met staartje nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal eens kijken voor zo'n dual optical, maar welke is nou beter

Logitech Cordless Optical Mouse
Logitech Cordless MouseMan Optical

Verwijderd

Heb niet echt ervaring met cordless... behalve dat iemand op een LAN-party zo'n ding had, de batterijen opwaren, en hij toen afgeslacht werd :P

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik neem denk ik toch de Logitech Cordless Optical Mouse Geen bal en draadloos.

Verwijderd

Logitech Mouseman Dual optical wordt wellicht de vervanger voor mijn Logitech Mouseman+ Wheel.

Ik heb al zeker meer dan honderd muizen in mijn leven bestuurd, maar de Logitech Mouseman+ Wheel is toch de lekkerste (Logitech in het algemeen altijd goed, Microsoft net iets minder en Trust en andere vage merken zijn nooit lekker geweest - ik heb in mijn museum nog 1 van de eerste MS muizen...). Binnenkort ga ik dus een nieuwe halen, wellicht dat die Logitech Mouseman Dual Optical dan op mijn nummer 1 staat.

Verwijderd

ik zelf heb allemaal optische muizen en ik zal echt geen andere meer willen.

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 06 augustus 2002 @ 11:15:
Microsoft Optical Wheel Mouse optical.
Als je van plan bent je muis intensief te gaan gebruiken raad ik deze af.
Bij mij is de kabel waar die de muis binnengaat gebroken (lees: scheur in omhulsel).
Als ik de kabel op een bepaalde manier beweeg krijgt m'n muis geen stroom meer. Da's klote, helemaal als je iemand besluipt in UT :(

Wat dat betreft raad ik je eigenlijk alle muizen met kabels af.
Ik zou voor een Logitech Optische draadloze gaan. Mijn oom heeft er 1 met een standaard, is volgens mij een oplader :)
das dus onzin, draadloze optical muizen zuigen al helemaal, had de duurste logitech optical draadloos en quaken ging voor geen meter, dat ding viel na 3 seconden niet bewegen in standby en moest je op toetsen klikken om het daaruit te halen, dus effe stil staan tijdens spelen en je kan niet meer bewegen, en als je lang achter pc zit moet je geen draadloze nemen , want dat vreet batterijen.

ik heb nu een microsoft optical wheelmouse en doet het perfect, echt superlicht en super gevoelig en kost maar 29 euro, dus je bent gewaarschuwd :Y)

en volgens sommige topics gaan deze muizen vaak kapot wat al eigenlijk onzin is ,maar voor de zekerheid raad ik het je aan om hem bij Dixons te halen , dan kun je namelijk elke keer als die kapot is een nieuwe eisen :P

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
hmmz
is iedereen de razor vergeten ? ik heb de mijne pas sind afgelopen HCC en nog de cheap 1000dpi versie ook maar ik wil echt nix anders :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

ernst schreef op 06 augustus 2002 @ 13:15:
hmmz
is iedereen de razor vergeten ? ik heb de mijne pas sind afgelopen HCC en nog de cheap 1000dpi versie ook maar ik wil echt nix anders :)
een vriend van me heeft ooit 1 gekocht, en dat is volgens hem zijn grootste vergissing geweest, dat ding is al 2 keer kapot gegaan, en over de prestaties is die al helemaal niet tevreden. dus ja..

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
ernst schreef op 06 augustus 2002 @ 13:15:
hmmz
Een wat? Ow, je bedoelt een Razer
Staat ook zo klein op de doos :P

Maar persoonlijk vind ik het ondingen, gaan erg snel stuk, kosten meer dan een MS of Logi, en je gaat er niet beter door gamen... beetje meer een hype dan must.

Ik zou een betrouwbaar merk nemen, Microsoft of Logitech dus.

Verwijderd

Ik zou zoiezo een logitech muis kopen..
Die hebben tenminste een degelijke constructie...

Ik zelf heb een Logitech Cordless Optical..

Hij werkt perfect nog nooit problemen mee gehad

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Check http://firingsquad.gamers.com/hardware/ voor goeie reviews met de nadruk op gaming !!

Mijn voorkeur gaat uit, naar een muis met bal en natuurlijk op PS2. Al die nieuwe snufjes zijn wel leuk (draadloos, balloos), maar erg gaat niks boven een hoogwaardige PS2 muis met bal.

Zelf heb ik een Logitech Wingman Gaming Mouse, helaas niet meer te koop, een goed alternatief is een Razor Boomslang 1000 (of nog beter de 2000)

Verwijderd

De cordless optical mouse en de cordless mouseman optical bevatten dezelfde techniek. Alleen vanwege ergonomie voor linkshandigen is cordless optical mouse beter voor linkshandigen en sommige rechtshandigen vinden hem ook fijner (kleiner). Ga in ieder geval ff naar een winkel om zo'n ding te voelen zou ik zeggen, en maak je geen zorgen over de batterijen want die gaan echt wel vet lang mee (oplaaadbare minder lang maar nog steeds meer dan 2 maanden) En je mag em zelfs terug sturen wanneer blijkt dat die van jou te kort meegaan!

Verwijderd

Ik vind razer boomslang maar niks :p maarja bij iedereen is het verschillend natuurlijk.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Is zoek vraag en dit soort dingen moet je gewoon testen in de winkel, beetje shop laat je de muis testen voor je gebruikt. Over de precisie, alle muizen van nu zijn wel goed wat dat betrefd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.