NitroX_infinity schreef op 06 augustus 2002 @ 11:15:
Microsoft Optical Wheel Mouse optical.
Als je van plan bent je muis intensief te gaan gebruiken raad ik deze af.
Bij mij is de kabel waar die de muis binnengaat gebroken (lees: scheur in omhulsel).
Als ik de kabel op een bepaalde manier beweeg krijgt m'n muis geen stroom meer. Da's klote, helemaal als je iemand besluipt in UT
Wat dat betreft raad ik je eigenlijk alle muizen met kabels af.
Ik zou voor een Logitech Optische draadloze gaan. Mijn oom heeft er 1 met een standaard, is volgens mij een oplader

das dus onzin, draadloze optical muizen zuigen al helemaal, had de duurste logitech optical draadloos en quaken ging voor geen meter, dat ding viel na 3 seconden niet bewegen in standby en moest je op toetsen klikken om het daaruit te halen, dus effe stil staan tijdens spelen en je kan niet meer bewegen, en als je lang achter pc zit moet je geen draadloze nemen , want dat vreet batterijen.
ik heb nu een microsoft optical wheelmouse en doet het perfect, echt superlicht en super gevoelig en kost maar 29 euro, dus je bent gewaarschuwd
en volgens sommige topics gaan deze muizen vaak kapot wat al eigenlijk onzin is ,maar voor de zekerheid raad ik het je aan om hem bij Dixons te halen , dan kun je namelijk elke keer als die kapot is een nieuwe eisen