MS® intellimouse voor de 2e keer kapot.

Pagina: 1
Acties:

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Zoals mijn topic titel al zegt mijn intellimouse explorer is voor de 2e keer kapot. Ik had em van iemand gratis gekregen omdat ie kapot was ;) . Het draad was namelijk kapot op het punt waar het draad de muis ingaat, ik had dat gemaakt maar nu is het naar +/- 2 maanden weer. Is dit een bekend probleem bij deze muizen??

Last.fm
Films!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:44
Niet dat ik weet. Volgens mij doen deze het altijd gewoon heel lang (tot oneindig :P)

Verwijderd

Ja heb ik ook 2 keer gehad.. microsoft garantie had ik nog en ik had voor de 2e keer een nieuwe muis gekregen, alleen de 2e keer kreeg ik een intellimouse explorer 3.0 en die heeft nog niks gehad.. bij mij.

Verwijderd

Mijn M$ Intellimouse Explorer is ook kapot, hij valt constant uit. (Wat een muis...)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:07

Shuriken

Life is all about priorities

Same here. Al de tweede keer. Eerst met een Intellimouse Optical. Toen als omruil een Intellimouse Explorer 3.0 gekregen. Die is nu ook weer kapot.

Ik heb nu een logitech besteld. Word beetje moe van die microsoft shit. Ga de explorer nog wel een keer proberen te repareren.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:38
'k heb hier een Microsoft Wheel Mouse optical, zelfde probleem. Is een designfout lijkt me. 'K heb meteen met een mesje dat gat vergroot toen ik achter de oorzaak kwam.

Kun je die USB kabels eigenlijk ook los kopen? Zit hier namelijk met 2 scheuren in die kabel, in de muis zelf zit ook een stukkie waar de kabel krap zit en scheurd :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 15:16

schizofreen

ik & jij

Ik heb hier een Intellimouse explorer ( v1.), fantastisch ding. Nooit problemen mee gehad, alleen heel af en toe dat ie over te vlakke en monochrome oppervlakken "de weg ff kwijt is". Maar verder ben ik zeer tevreden over deze muis.
Maar als de abel losraakt, dan soldeer je dat toch weer ff aan elkaar, daar ben je een tweaker voor! :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• NitroX infinity
  • Laatst online: 16:38
schizofreen schreef op 06 augustus 2002 @ 13:09:
Ik heb hier een Intellimouse explorer ( v1.), fantastisch ding. Nooit problemen mee gehad, alleen heel af en toe dat ie over te vlakke en monochrome oppervlakken "de weg ff kwijt is". Maar verder ben ik zeer tevreden over deze muis.
Maar als de abel losraakt, dan soldeer je dat toch weer ff aan elkaar, daar ben je een tweaker voor! :)
Uh losraken? Nee, beschadigen, als m'n pa ff m'n camera weer teruggeeft zal ik wel foto's maken en uploaden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zoals mijn topic titel al zegt mijn intellimouse explorer is voor de 2e keer kapot. Ik had em van iemand gratis gekregen omdat ie kapot was . Het draad was namelijk kapot op het punt waar het draad de muis ingaat, ik had dat gemaakt maar nu is het naar +/- 2 maanden weer. Is dit een bekend probleem bij deze muizen??
Mijn muis is ook 1x kapot gegaan na 2jaar gelukkig heeft microsoft een nieuwe versie op de markt gebracht waar de draad een stuk beter is weg gewerkt. Het uiterlijk is klein beetje veranderd zie => de kleine vorige en vooruit knop.
Afbeeldingslocatie: http://shop.powerline.nl/s/info/MU210410.gif
De nieuwe muis is 4x beter dan de ouder versie, omdat de oude versie 1500x/sec is, en deze nieuwe maakt 6000x/sec.
Zelf uit eigen ervaring heeft deze nieuwe MS muis geen probleem meer dat je muis spontaan gaat trillen en verspringen. Een aanrader!!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 12:06
Das dus de eerdergenoemde v3 Data.

Steam

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:14
Volgens mij is het gewoon ee bug

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Ik heb hetzelfde probleem gehad, met de Intellimouse Explorer 1.0, en heb nu een 2.0 liggen bij mijn server, die ik dus eigenlijk nooit meer gebruik, en die zal dus ook niet zo gauw kapotgaan. Voor de rest houd ik het nu qua kwaliteit van de muizen bij logitech. Voor mijn ouders heb ik een logitech optical wheelmouse gekocht, die werkt perfect, en ik heb een dual optical voor mijn turbobak. Ik vind dit qua nauwkeurigheid veel betere muizen, alleen het scroll-in-games-probleem is hier een beetje kloterig

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Ik heb ook ergens een kapotte liggen. Hoe lang heb je garantie bij MS? Langer dan 1 jaar?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
ik heb al twee nieuwe gehaald bij de regenboog nu is i weer stuk voor de derde keer dus. en steeds bij het stukje waar de draad de muis ingaat erg onprofessioneel van Microsoft (lijkt wel zo'n ziekenhuis koptelefoon :D ) ik ga geen nieuwe meer halen heb nu toch een logitech wireless pro optical desktop.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

1 week geleden heeft mijn el cheapo MS optical mouse het ook begeven, volgens mij een draadbreuk net op het punt waar die de muis in gaat. heb hem net iets meer dan een jaar (nog garantie?)

Verwijderd

garantie is precies 1 jaar....

Ik heb zelf nog geen enkel probleem met die muis gehad, en heb em al 1.5 jaar geloof ik :).

Verwijderd

Heb zelf een MS optical mouse gehad, met deze muis aan mijn systeem hangend liep windows 98 Se kneiterhard vast, op de meest stomme momenten.

Wat kan ik zeggen, het is en blijft Microsoft. Loopt het niet vast, dan gaat het wel kapot....

• 6sense
  • Laatst online: 17-03-2025
Ook mijn intelli mouse had problemen met de draad invoer (kabelbreuk). Deze muis was ca. 1,5 jaar oud. Ik heb MS aangeschreven (via MS online assisted support) of ik nog garantie had. Deze ondersteuning is perfect. Er werd aangegeven dat op de intelli mouse explorer 3 jaar garantie zat. Ff de defecte muis opsturen en een nieuwe zou worden geretourneerd. Inmiddels ben ik in het bezit van 3.0 versie.

Kortom in dit geval perfect service van MS.

System 1: [P3800][AsusCUSL2][384 SDRAM][20 GB WD][AsusV6800 DeLuxe][DVD Toshiba][PLextor 101232A][SbLive!1024][IIyama 17"] System 2:[P2-350][Asus P2b][128 SDRAm][6 GB HD][Matrox G200][3dfx Voodoo2][CDROM36X][SB sound][15" scherm]

Verwijderd

yep, gelukkig is de service van MS meestal goed :).
MAar dat ding moet eigenlijk gewoon daaro niet breken.

edit: en ik had dus blijkbaar toch niet gelijk met die 1 jaar garantie...
Des te beter :)
maar het stond wel eerst op de M$ site?? Nu zie ik het nergens :)

Verwijderd

6sense schreef op 03 september 2002 @ 19:29:
Ook mijn intelli mouse had problemen met de draad invoer (kabelbreuk). Deze muis was ca. 1,5 jaar oud. Ik heb MS aangeschreven (via MS online assisted support) of ik nog garantie had. Deze ondersteuning is perfect. Er werd aangegeven dat op de intelli mouse explorer 3 jaar garantie zat. Ff de defecte muis opsturen en een nieuwe zou worden geretourneerd. Inmiddels ben ik in het bezit van 3.0 versie.

Kortom in dit geval perfect service van MS.
heb je misschien nog een mailadres, probeer ik het ook die van mij is ook gaar en toendertijd stond er op de doos dat ik 5 jaar garantie had oid. Ik heb geen bon meer zou dit een prob zijn??

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op alle Microsoft hardware zit 3 jaar garantie. Toen mijn wheel mouse optical kapot ging, hoefde ik niets op te sturen, ik kreeg gewoon een nieuwe. Helaas had ik er toen zelf al een gekocht. Het telefoongesprek duurde wel een tijdje, ik werd verschillende keren doorverbonden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

haas schreef op 03 september 2002 @ 20:01:
Op alle Microsoft hardware zit 3 jaar garantie. Toen mijn wheel mouse optical kapot ging, hoefde ik niets op te sturen, ik kreeg gewoon een nieuwe. Helaas had ik er toen zelf al een gekocht. Het telefoongesprek duurde wel een tijdje, ik werd verschillende keren doorverbonden.
wie heb je gebeld? Mijn winkel zei slechts "1 jaar."

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb Microsoft gebeld op het telefoonnummer dat ik via de hardware-site had gevonden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• 6sense
  • Laatst online: 17-03-2025
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 19:51:
[...]

heb je misschien nog een mailadres, probeer ik het ook die van mij is ook gaar en toendertijd stond er op de doos dat ik 5 jaar garantie had oid. Ik heb geen bon meer zou dit een prob zijn??
Heb geen mailadres, gewoon via MS online assisted support mijn probleem kenbaar gemaakt.

O ja, bon volgens mij niet noodzakelijk. Via product code (serialnr.) kunnen ze je garantie checken.

System 1: [P3800][AsusCUSL2][384 SDRAM][20 GB WD][AsusV6800 DeLuxe][DVD Toshiba][PLextor 101232A][SbLive!1024][IIyama 17"] System 2:[P2-350][Asus P2b][128 SDRAm][6 GB HD][Matrox G200][3dfx Voodoo2][CDROM36X][SB sound][15" scherm]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:37

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

mhr-zip schreef op 11 augustus 2002 @ 15:24:
Volgens mij is het gewoon ee bug
[HK-mode engaged]
It's not a bug but a feature :Y)
[HK-mode disengaged]

Maar nu ff ontopic.

Ik had daar jaren geleden met een een M$ IntelliMouse Explorer 1.0 ook last van dat de kabel kapot ging, nieuw muisje voor gekregen. Die begaf het ook, en toen ben ik op Logitech overgestapt. Sindsdien nooit meer problemen, alleen met die Cordless Optical die mijn keyboard geleverd werd...

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1