Wie helpt ermee een GoT WC3 Replay Archiove op te zetten?
Anoniem: 34517
Die eerste 2 Zijn echt vetRedruM schreef op 25 augustus 2002 @ 07:50:
Heeft iemand BTW al zo'n action figure ding?
Denk 't niet, aangezien die dingen volgens mij alleen in VS te krijgen zijn met credit card..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze kosten $9.95
Deze beeldjes zijn _Waarschijnlijk_ ook verkrijgbaar in "Comic" op de Rozengracht ter Amsterdam. Hoewel ze daar dan wel iets van 40 EUR zijn dunkt me.

Het zijn action dolls, geen beeldjes en ik zou best die mountainking willen hebben aangezien 't me favo hero is, niet dat ik er mee ga spelen ofzo
maar is toch wel een aardig collectors item.
inkoopactietje?
inkoopactietje?
Ik vind die Keeper ook wel cool eigenlijk. Zijn er geen andere? Demon Hunter ofzo 
Jij bent ook geen lvl2RedruM schreef op 25 augustus 2002 @ 07:14:
[...]
Juist niet.
Ik had met een lvl 9 undead op Plunder Island meer moeite dan met een lvl 14 undead op dezelfde map, wel allebei gewonnen tho
Hmm, hebben ze ook een Far Seer? Die ljikt me echt retecoolRedruM schreef op 25 augustus 2002 @ 10:49:
Het zijn action dolls, geen beeldjes en ik zou best die mountainking willen hebben aangezien 't me favo hero is, niet dat ik er mee ga spelen ofzomaar is toch wel een aardig collectors item.
inkoopactietje?
Anoniem: 43477
Leverd Blizzard in Nederland daninkoopactietje?
Of via een achteraf comics winkeltje gaan regelen
Zou er zo geen weten, maar zou best een willen
Jammer dat ze geen Tauren hebben
Thrall is toch een Farseer ?? Aan de link van het bovenste plaatje te zien is dat ThrallShock3r schreef op 25 augustus 2002 @ 10:59:
Hmm, hebben ze ook een Far Seer? Die ljikt me echt retecoolEn wat bedoel je met 'dolls'? Dat je de3 armen etc. kan bewegen, zodat je er mee kunt spelen alsof 't een Action Man is? (
)
Nou je kan bepaalde delen van het ding bewegen zodat ie in verschillende standen kan staan.
Hier heb je wat reviewtjes voor wat meer duidelijkheid
http://www.armchairempire.com/action-figures/thrall.htm
http://www.armchairempire...ures/furion-stormrage.htm
http://www.armchairempire...s/muradin-bronzebeard.htm
Enneh, tsja 't kan zijn dat bepaalde zaken deze importeren, ik zou 't niet weten helaas
Anders zijn ze denk ik wel met creditcard te bestellen (there has got to be a way
)
Hier heb je wat reviewtjes voor wat meer duidelijkheid
http://www.armchairempire.com/action-figures/thrall.htm
http://www.armchairempire...ures/furion-stormrage.htm
http://www.armchairempire...s/muradin-bronzebeard.htm
Enneh, tsja 't kan zijn dat bepaalde zaken deze importeren, ik zou 't niet weten helaas
Anders zijn ze denk ik wel met creditcard te bestellen (there has got to be a way
Maar ik Thrall met een wolf onder z'n kont
Ik ben even aan 't kijken of die dingen ook in Europa te verkrijgen zijn.
Net heb ik Blizzard UK gemailed en nu ga ik ff de Duitse zooi uitchecken.
Net heb ik Blizzard UK gemailed en nu ga ik ff de Duitse zooi uitchecken.
Aha, in Duitsland zijn ze te krijgen!
Ze kosten wel E19,95 per stuk en je krijgt er een gratis Warcraft III muismat bij.
Hm je kan bij land alleen kiezen uit Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk en Lichtenstein.. kan toch niet dan denk ik
Ze kosten wel E19,95 per stuk en je krijgt er een gratis Warcraft III muismat bij.
Hm je kan bij land alleen kiezen uit Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Oostenrijk en Lichtenstein.. kan toch niet dan denk ik
Dacht ik net ook al, als ik hem wil, wil ik ook een bijpassende wolf waar hij op kan zitten
Anoniem: 29882
hmm, ze hebben nou niet echt de coolste hero's uitgekozen, ik had toch liever de blademaster+demon hunter gezien
My thoughts exactlyAnoniem: 29882 schreef op 25 augustus 2002 @ 13:41:
hmm, ze hebben nou niet echt de coolste hero's uitgekozen, ik had toch liever de blademaster+demon hunter gezien
Abominations zijn echt cool
Aan elkaar genaaide lijken. Of Cenarius, KotG dus, maar dan half paard/hert (?)
Als je naar die plaatjes kijkt kun je wel ongeveer zien welke delen je kunt bewegen.
Als je naar die plaatjes kijkt kun je wel ongeveer zien welke delen je kunt bewegen.
idd, Jaded. Jammer, ik dacht dat 't echt van die collectors items waren, om neer-te-zetten. Maar 't zijn dus Action Mans met een nieuw model, lame
Anoniem: 41268
n00b vraagje(ben bij human campaign): Is 10 het hoogste hero-level dat je kan krijgen?
jaAnoniem: 41268 schreef op 25 augustus 2002 @ 16:19:
n00b vraagje(ben bij human campaign): Is 10 het hoogste hero-level dat je kan krijgen?
krijg je die action figures nou bij je collectors box of nie:? ik wil die box toch wel hebbe maar kan nie online bestellen
This is the Way.
Anoniem: 27493
Ik heb die Thrall.... ziet er echt goed uit voor een actionfigure. lekker robuust, groot, zwaar en gedetailleerd
Oh ja, nog 1 vraag die ik niet op de website kon vinden: Hoe kill je een unit of destroy je een building?

Anoniem: 44391
Als je een tegenstanders unit bedoelt die je dood wil maken dan moet je gewoon een unit van jouw nemen en dan rechtermuis op je tegenstanders unit klikkenAnoniem: 41268 schreef op 25 augustus 2002 @ 17:20:
Oh ja, nog 1 vraag die ik niet op de website kon vinden: Hoe kill je een unit of destroy je een building?
En als je je eigen unit bedoelt die je dood wil maken moet je je eigen unit nemen en dan "A" drukken en dan op de unit klikken welke je dood wil hebben
Dit bedoelde ik, dank jeAnoniem: 44391 schreef op 25 augustus 2002 @ 17:42:
[...]
En als je je eigen unit bedoelt die je dood wil maken moet je je eigen unit nemen en dan "A" drukken en dan op de unit klikken welke je dood wil hebben
Nee, er zitten geen action figures bij.HIValicious schreef op 25 augustus 2002 @ 16:46:
krijg je die action figures nou bij je collectors box of nie:? ik wil die box toch wel hebbe maar kan nie online bestellen
Om te zien wat er wel bij zit, kun je hier kijken.
Anoniem: 7379
X, die tweede vraag was toch zeker wel een geintje, of niet? Dat is zo voor de hand liggend dat ik me haast niet voor kan stellen dat je dat serieus meende. Heb je WC3 wel thuis liggen? En heb je weleens eerder een soortgelijk strategisch spel gespeeld?
Net weer verloren op battle.net
Wel op een trieste manier trouwens, maarja. Ik heb nu 5 wins, en 9 verlies. Is dat gemiddeld, of ben ik gewoon slecht? Steeds moet ik tegen NE spelen, iemand wat tips tegen dit ras? Speel met de orcs.
Net weer verloren op battle.net
Waar heb je 'm vandaan?Anoniem: 27493 schreef op 25 augustus 2002 @ 16:56:
[...]
Ik heb die Thrall.... ziet er echt goed uit voor een actionfigure. lekker robuust, groot, zwaar en gedetailleerd
http://www.battle.net/war...cPicard&Gateway=NorthrendAnoniem: 7379 schreef op 25 augustus 2002 @ 19:43:
Net weer verloren op battle.netWel op een trieste manier trouwens, maarja. Ik heb nu 5 wins, en 9 verlies. Is dat gemiddeld, of ben ik gewoon slecht? Steeds moet ik tegen NE spelen, iemand wat tips tegen dit ras? Speel met de orcs.
En wat tips tegegn nightelves bestaan er niet, aangezien het zoveel verschillende tactieken zijn... maar als orc zou ik zeggen HEEL snel rushen, aangezien de grunt de archer er hard uit ownt, en blijven pompen...en als ze huntresses gaan massen moet je air gaan.
/edit
Owja, en intussen doortechen naar sjamans.... als NE geen dryads heeft dan heb je vrijwel gewonnen...
Anoniem: 27493
Dimension Plus, maar volgens mij kunnen ze em bestellen bij iedere gamestore die zich een gamestore mag noemen
Hmm... bij alle strategie-spellen die ik heb gespeeld kon je gewoon kill unit doen hoor, hoefde je niet met andere eigen units aan te gaan vallen.Anoniem: 7379 schreef op 25 augustus 2002 @ 19:43:
X, die tweede vraag was toch zeker wel een geintje, of niet? Dat is zo voor de hand liggend dat ik me haast niet voor kan stellen dat je dat serieus meende. Heb je WC3 wel thuis liggen? En heb je weleens eerder een soortgelijk strategisch spel gespeeld?
Ik word er zo schijtziek van, allemaal disconnecties.
Ligt het nou aan mij, ik heb gewoon chello maargoed.
Ligt het nou aan mij, ik heb gewoon chello maargoed.
w00t
Kan iemand mijn zeggen of ik een verkeerde strategy heb?
mijn demo's :
http://members.rott.chello.nl/jmoot/2vs2battle1.w3g
http://members.rott.chello.nl/jmoot/2vs2battle2.w3g
ik rush eerst met archers tijdens dat ik archers bou upgrade ik de rest zodat ik
de moonglaives kan upgraden en de volgende poppetjes sterk zijn.
dan ga ik alles verzamelen en val ik in 1 keer zoveel mogelijk aan...
trouwens is er een tactic tegen iemand die veel torentjes gebruikt?
daar gaat je hero van lvl 2 best wel dood aan
Alvast bedankt,
trouwens die demo's kan je ook versneld kijken hoor
mijn demo's :
http://members.rott.chello.nl/jmoot/2vs2battle1.w3g
http://members.rott.chello.nl/jmoot/2vs2battle2.w3g
ik rush eerst met archers tijdens dat ik archers bou upgrade ik de rest zodat ik
de moonglaives kan upgraden en de volgende poppetjes sterk zijn.
dan ga ik alles verzamelen en val ik in 1 keer zoveel mogelijk aan...
trouwens is er een tactic tegen iemand die veel torentjes gebruikt?
daar gaat je hero van lvl 2 best wel dood aan
Alvast bedankt,
trouwens die demo's kan je ook versneld kijken hoor
Als iemand meer towers bouwt dan jij aan kan, dan moet je die basis gewoon niet aanvallen. Terwijl hij zich inbouwd kan jij gaan creepen, expanden, upgraden, voorkomen dat hij kan expanden en hem uiteindelijk makkelijk verslaan.
meestal zien die towers er erger uit dan dat ze werkelijk zijn.
of het moeten er heel veel zijn, maar dan bouw je gewoon siege units.
ik ben nu zo ver dat ik uit me zelf durf aan te vallen en meestal win ik daardoor. Normaal wachtte ik altijd op de tegenstander en dat ging nooit echt goed
of het moeten er heel veel zijn, maar dan bouw je gewoon siege units.
ik ben nu zo ver dat ik uit me zelf durf aan te vallen en meestal win ik daardoor. Normaal wachtte ik altijd op de tegenstander en dat ging nooit echt goed
nou torens zijn ram kut ik heb net een potje van 02:08:30 gespeelt (gewone play game game
) wij rustig upengrade expen blabla was dr zon kut kanker orc die ze hele base had vol gezet met watchtorens nou ik heb geprobeerd met chims, met ballista... werkte geen zak want die had ze te goed neer gezet...
maar ik had duidelijk gewonne
en ik smeken van flikker nou op blablabl44t! en die gast na een half uur ja is goed ...
liefhebbers meelen me maar voor de replay
This is the Way.
Anoniem: 13958
Je was dus NE, how about heel de map leegcreepen en Starfall?
en waarom zou siege niet werken? iemand die zich helemaal inbouwt gaat immer gort aan ballista
en waarom zou siege niet werken? iemand die zich helemaal inbouwt gaat immer gort aan ballista
idd ik had 2 heroes een dh lvl 10 en potm lvl 8 ofzow dus starfall haar dr in zette starfall aan 10 sec later potm dood
siege precies het zelfde geef me je meel kijk maar ns naar de replay
siege precies het zelfde geef me je meel kijk maar ns naar de replay
This is the Way.
oki
glorfindel@zeelandnet.nl
je moet je pom wel uit range zetten ofcourse ;] zelfde voor je siege
de reden dat je die gebruikt is omdat ze de towers uitrangen
anyways, ik wil wel is kijke naar je rep
glorfindel@zeelandnet.nl
je moet je pom wel uit range zetten ofcourse ;] zelfde voor je siege
de reden dat je die gebruikt is omdat ze de towers uitrangen
anyways, ik wil wel is kijke naar je rep
Shagura:
Jij had mij een mail gestuurd over die replay tussen Rev en mij. Ik druk op reply, attach de replay en krijg de mail terug?
Het betreffende adres: vinceroy@cablewanadoo.nl
Heb je nog een ander of juist adres?
Jij had mij een mail gestuurd over die replay tussen Rev en mij. Ik druk op reply, attach de replay en krijg de mail terug?
Het betreffende adres: vinceroy@cablewanadoo.nl
Heb je nog een ander of juist adres?
Anoniem: 10452
Hmm, maar dan heb je dus lopen cheaten, want in de eerste vraag:Anoniem: 41268 schreef op 25 augustus 2002 @ 21:11:
[...]
Hmm... bij alle strategie-spellen die ik heb gespeeld kon je gewoon kill unit doen hoor, hoefde je niet met andere eigen units aan te gaan vallen.
Kan een hero niet hoger dan level 10 worden?
2 vraag hoe kill ik een unit....
* Anoniem: 10452 doet dat even nadenken..
YOUR NOT WORTHY!
Hallo,
Even een vraagje een paar pagina's terug las ik dat riflemannen niet goed zijn bij de Humans. Kan iemand mij hier over meer inlichten, over het waarom bedoel ik. Je hebt toch anti-air nodig? Meestal heb ik foot+rifleman, in mijn groep zitten. Wat bouwen jullie, voor units of gebouwen als je human bent?
Nog even iets over Battle.net: het is echt niet leuk als je een spelletje wilt spelen en je level is nog laag. De kans op slechte allies is wel erg groot. Ik heb een keer met mijn allie gewonnen in 0:38 minuten!!! Om dat de andere partij hem erg snel smeerde.
Ook lezen de andere battlenetters zich niet eerst goed in op een forum ala GoT om een beetje slim in een spelletje over te komen. Ze staan maar wat te hannessen in zo'n spel creepen niet, bouwen geen units. Aan zo'n ally of tegenstander heb je toch niets??
Let op: Dit geld natuurlijk niet voor alle tegenstanders of allies die ik tegen kom. Maar het komt wel vaak voor.
Even een vraagje een paar pagina's terug las ik dat riflemannen niet goed zijn bij de Humans. Kan iemand mij hier over meer inlichten, over het waarom bedoel ik. Je hebt toch anti-air nodig? Meestal heb ik foot+rifleman, in mijn groep zitten. Wat bouwen jullie, voor units of gebouwen als je human bent?
Nog even iets over Battle.net: het is echt niet leuk als je een spelletje wilt spelen en je level is nog laag. De kans op slechte allies is wel erg groot. Ik heb een keer met mijn allie gewonnen in 0:38 minuten!!! Om dat de andere partij hem erg snel smeerde.
Ook lezen de andere battlenetters zich niet eerst goed in op een forum ala GoT om een beetje slim in een spelletje over te komen. Ze staan maar wat te hannessen in zo'n spel creepen niet, bouwen geen units. Aan zo'n ally of tegenstander heb je toch niets??
Let op: Dit geld natuurlijk niet voor alle tegenstanders of allies die ik tegen kom. Maar het komt wel vaak voor.
[ Voor 0% gewijzigd door RareGast op 26-08-2002 09:49 . Reden: 0:38 seconden is wel erg snel; het moet natuurlijk minuten zijn ;) ]
Ik speel altijd met de undead.
Hier volgt mijn tactiek.

2 Acolyte op gold
1 Acolyte bouwen
1 GHoul op hout
Bouw eerst Crypt dan een Ziggurat en ga met die acolyte in de goudmijn.
Ondertussen 3 extra Acolyte trainen en de met de 4e bouw ik Alter of Darkness.
Dan is me Crypt klaar en bouw ik 5 a 6 Ghouls en nog een extra Ziggurat.
Train de dread lord (Vampiric Aura)
Ga dan expen met hero en 6 Ghouls.
Bouw een graveyard en wat 1 extra Ziggurat (3e)
Hier na Nercopolis upgraden naar Halls of Dead, direct daarna een Temple of Damed bouwen en de skelleten upgraden, daar 2 nerco's trainen en de nercomancer upgraden.
Slaughterhouse en Sacrificial Pit, hiermee train ik een Shade om de boel te verkennen (gewoon in een basis smijten en je ziet precies wat er gebeurd.
Ondertussen leger uitbouwen met Crypt frieds en extra goudmijn pakken en daarin 5 acolyte stampen.
Halls of Dead upgraden naar Black Cityadel en direct bone yard maken en Frost Wyrm upgraden (met ice attack)
In de Crypt wat Gargoyles trainen hierna aanvallen met het leger wat ik heb, leger dood dan alleen leger met 2 heroes (later Death Knigth erbij maken) + 2 a 3 nerco's (voor skeletten) 3 FW en de rest Gargoyles.
Beetje goeie tactiek
Laat het me weten want ik ben nog niet goed genoeg vind ik zelf
Hier volgt mijn tactiek.

2 Acolyte op gold
1 Acolyte bouwen
1 GHoul op hout
Hier na Nercopolis upgraden naar Halls of Dead, direct daarna een Temple of Damed bouwen en de skelleten upgraden, daar 2 nerco's trainen en de nercomancer upgraden.
Slaughterhouse en Sacrificial Pit, hiermee train ik een Shade om de boel te verkennen (gewoon in een basis smijten en je ziet precies wat er gebeurd.
Ondertussen leger uitbouwen met Crypt frieds en extra goudmijn pakken en daarin 5 acolyte stampen.
Halls of Dead upgraden naar Black Cityadel en direct bone yard maken en Frost Wyrm upgraden (met ice attack)
In de Crypt wat Gargoyles trainen hierna aanvallen met het leger wat ik heb, leger dood dan alleen leger met 2 heroes (later Death Knigth erbij maken) + 2 a 3 nerco's (voor skeletten) 3 FW en de rest Gargoyles.
Beetje goeie tactiek
Anoniem: 43477
Dit had ik laatst online ook.. 3vs3.. mijn 2 allies droppen al snel genoegHIValicious schreef op 26 augustus 2002 @ 02:19:
nou torens zijn ram kut ik heb net een potje van 02:08:30 gespeelt (gewone play game game) wij rustig upengrade expen blabla was dr zon kut kanker orc die ze hele base had vol gezet met watchtorens nou ik heb geprobeerd met chims, met ballista... werkte geen zak want die had ze te goed neer gezet...
maar ik had duidelijk gewonne
en ik smeken van flikker nou op blablabl44t! en die gast na een half uur ja is goed ...

Goed ik denk dus.. " ik rush er minstens een anders ben ik ZO dood.."
En verhip.. lukte ook nog.. probeer dus vol moed de tweede te rushen.. lukte ook nog..
Maar goed, de derde was dus intussen zijn basis vol te rammen met defensief spul, en had inmiddels al een expension en was bezig met de overblijfselen van de andere ook defensief op te zetten om me op deze manier te treiteren, want verders zat ie maar in twee hoekjes...
Zown 2uur, tig SteamTanks en vele Grunts//Footmen en vise versa later had ik hem eindelijk neer..
Replay heb ik gesaved.. dus.. op aanvraag wil ik hem miskien nog wel geven
Cryptfiends zuigen, Gargoyles zuigen. Shade kan je beter achter z'n hero aan laten gaan want dan kan je zien wat voor leger je moet kunnen counteren.DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 09:54:
Ik speel altijd met de undead.
Hier volgt mijn tactiek.
[afbeelding]
2 Acolyte op gold
1 Acolyte bouwen
1 GHoul op hout
Halls of Dead upgraden naar Black Cityadel en direct bone yard maken en Frost Wyrm upgraden (met ice attack)![]()
In de Crypt wat Gargoyles trainen hierna aanvallen met het leger wat ik heb, leger dood dan alleen leger met 2 heroes (later Death Knigth erbij maken) + 2 a 3 nerco's (voor skeletten) 3 FW en de rest Gargoyles.![]()
Beetje goeie tactiekLaat het me weten want ik ben nog niet goed genoeg vind ik zelf
Necro's skeletten zuigen aangezien elk ras behalve undead goed kan dispellen en je kan altijd een wand of negation kopen.
Necro's moet je hoofdzakelijk gebruiken voor unholy frenzy en cripple en als je evt aan het winnen bent en je hebt mana over, doe er een paar skeletjes bij.
Als je denkt dat je opponent voor veel kleine units gaat zoals mass footman of mass ghoul is Lich een goede hero, want frost nova ript door kleine dingen heen.
Verder is de Dreadlord een goede keuze.. sleep is soms moeilijk te counteren, is irritant en kan Starfall e.d. stoppen. Vampiric aura houdt je ghouls en abo's in leven. Met carrionswarm kan je goed archer/casters mollen als je een beetje oefent. Alleen de ultimate is niet een van de beste maar nog steeds best aardig.
Dus ik zou gewoon: early scouten, kijken wat ie doet. Zie je dat ie gaat massen, dan maak je ghouls + abo's + meatwagens. Zie je dat ie gaat techen, probeer je em in 't begin te mollen enzovoort. Als ie uiteindelijk veel knights / taurens whatever heeft maak je banshees om die over te nemen.
Wyrms zijn ook leuk, kan je 't beste anti magic shell op flikkeren, ookal is AMS te dispellen het kan er toch voor zorgen dat ze niet vroegtijdig gepolymorphed worden.
Cryptfiends hebben al lang bewezen dat ze zuigen. Ze zijn te traag, schieten te traag en zijn te duur. HEEL eventueel kan je ze erbij gooien als de tegenstander mass air gaat, wat onwaarschijnlijk is, of als er echt veel heavy armored units gemold moeten worden.
Mensen, ik ben er nog steeds niet uit welke hero nou voor de NE te kiezen. Ik twijfel tussen de KotG en de PotM.
Ze hebben allebei voordelen, maar welke is nou het beste icm mass huntresses?
Godfather Bodybuilding topic reeks
In principe is mass rifleman niet goed omdat ze 0 armor hebben en zo worden gekicked door bijv. grunts of whatever. Als je ze in combinatie met groundunits gebruikt die zorgen dat je rifleman niet worden aangepakt zijn ze best goed. Ditzelfde geldt ook voor headhunters, archers, bijna alle spellcasters en bijna alles wat ranged is.RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Hallo,
Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend.MrJ schreef op 26 augustus 2002 @ 11:19:
Mensen, ik ben er nog steeds niet uit welke hero nou voor de NE te kiezen. Ik twijfel tussen de KotG en de PotM.
Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.
KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.
Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.
De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
[ Voor 0% gewijzigd door Shagura op 26-08-2002 11:28 . Reden: reden: had geen zin om de post hierboven te editen ]
Je zegt eigenlijk dus dat mijn hele taciek zuigt
Maar toch denk ik wel dat het gaat werken, ga het eens proberen.
Eens een potje via Kali?
Alvast bedankt.
hehe, hey darkjedi, je tacktiek zuigde idd behoorlijk
[ Voor 0% gewijzigd door Allochtoon op 26-08-2002 12:33 . Reden: bla ]
Riflemen are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If a Rifleman is attacked by a Melee unit, instruct that Rifleman to run away and keep running until they give up chase.RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Hallo,
Riflemen are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Riflemen useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.
gg.
random teamgames moet je niet spelen
Ground Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Air Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Cooldown: 1.5
Hit Points: 520
Health Regeneration: Always
Range: 40 (60*)
Day Sight: 140
Night Sight: 80
Speed: Average (270)
Build Time: 26
Zeppelin Carries: 8
*(#) = Stats when fully upgraded
Elke unit is goed, alleen je moet wel weten wanneer welke moet gebruiken.
Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:21:
[...]
In principe is mass rifleman niet goed omdat ze 0 armor hebben en zo worden gekicked door bijv. grunts of whatever. Als je ze in combinatie met groundunits gebruikt die zorgen dat je rifleman niet worden aangepakt zijn ze best goed. Ditzelfde geldt ook voor headhunters, archers, bijna alle spellcasters en bijna alles wat ranged is.
Maar het probleem is dat als je riflemen en footmen/knigts neemt dat het upgraden van deze units veel meer geld kost. Als je alleen footmen -> knights gaat dan heb je veel minder upgrade kosten. En footmen met defend zijn redelijk effectief tegen ranged units.
Ook op hogere levels heb je van die allies... als je ziet dat een lvl 6 allie maar 40% wins heeft oid weet je wel hoe laat het isNog even iets over Battle.net: het is echt niet leuk als je een spelletje wilt spelen en je level is nog laag. De kans op slechte allies is wel erg groot. Ik heb een keer met mijn allie gewonnen in 0:38 minuten!!! Om dat de andere partij hem erg snel smeerde.

als je een lvl 3 aura heb van de potm en dan met huntressesjes aanvalt doe je dikke damage maar wat ik doe is eerst een DH maken lekker creepe en Htressjes maken met maybe een paar archers, als ik me ToL opgrade dan maak ik een potm met wat dryads met andere ranged shit...
en dan attacken!
en dan attacken!
This is the Way.
Bedankt voor de info jongens (Smorrie & Hielko).. Maar waar spreken jullie dan af om te warcraften? gotwar3 is meestal leeg.. misschien zijn ze dan bezig aan het hakken. Want telkens in de steek gelaten worden is niet erg leuk natuurlijk!
Toch maar meer opletten om mijn riflemannen achter aan te zetten. Meestal doe ze gewoon mee in de melee.. geen wonder dat ik ze zo kwijt ben
Maar hielko als je alleen footman hebt. Waar haal je dan Anti-air vandaan?
Toch maar meer opletten om mijn riflemannen achter aan te zetten. Meestal doe ze gewoon mee in de melee.. geen wonder dat ik ze zo kwijt ben
Un principe zou ik voor de Priestress gaan want die heeft een lekkere aura voor units om je heen.Kan je lekker creepen en dan later in spel bijv Demon Hunter maken. Ik heb eigenlijk nog nooit die andere hero gemaakt ...MrJ schreef op 26 augustus 2002 @ 11:19:
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 13:14:
Bedankt voor de info jongens (Smorrie & Hielko).. Maar waar spreken jullie dan af om te warcraften? gotwar3 is meestal leeg.. misschien zijn ze dan bezig aan het hakken. Want telkens in de steek gelaten worden is niet erg leuk natuurlijk!
Ik heb een archmage en dus ook drie wate elements tegen anti-air (en later natuurlijk ook nog priests). Dus een klein beetje air units kan ik wel aan, en zodra ik de eerste air-unit heb gezien bij de tegenstander, of gebouwen daarvoor ga ik snel rifle men produceren. Maar als iemand zonder dat ik het door heb bezig is met air ben ik het haasje.
Ik zit trouwens bijna altijd in gotwar3 of warcraft iii nld-1, maar om mensen op te zoeken is een friends list natuurlijk erg handig
Nee jij speelde lekker!Allochtoon schreef op 26 augustus 2002 @ 12:33:
hehe, hey darkjedi, je tacktiek zuigde idd behoorlijk
Ik leefde wel als langste
Je werd niet toevallig als laatste aangevallen? 0-)DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 13:29:
[...]
Nee jij speelde lekker!
Ik leefde wel als langste
Dit geld ook voor archers ed?Anoniem: 13958 schreef op 26 augustus 2002 @ 12:52:
[...]
Riflemen are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If a Rifleman is attacked by a Melee unit, instruct that Rifleman to run away and keep running until they give up chase.
Riflemen are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Riflemen useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.
gg.
random teamgames moet je niet spelen
Ground Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Air Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Hit Points: 520
Range: 40 (60*)
Build Time: 26
Elke unit is goed, alleen je moet wel weten wanneer welke moet gebruiken.
Goed dan maar weer wat mensen op een friends list kieperen. Nu ken ik wel wat mensen. Maar die spelen niet op Battle.net wegens patch problemen. Ik probeer ze te overtuigen maar het lukt nog niet erg.Hielko schreef op 26 augustus 2002 @ 13:25:
[...]
Ik zit trouwens bijna altijd in gotwar3 of warcraft iii nld-1, maar om mensen op te zoeken is een friends list natuurlijk erg handig.
Dus bij deze zijn er nog mensen die vriendjes met mij op het internet willen zijn. Een nederlander is namelijk wel makkelijk. En jullie spellen ten minste tot het einde! dus misschien tot vanavond.
nop, das voor riflemen
Archers are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If an Archer is attacked by a Melee unit, instruct that Archer to run away and keep running until they give up chase.
Archers are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Archers useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.
Voor archers:
Ground Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Air Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Hit Points: 260
Health Regeneration: Night
Range: 50 (70*)
Night Sight: 80 (140*)
Build Time: 20
over het algemeen gaan archers nog al snel gort, je moet ze altijd achter je huntress zetten.. Ook uitkijken voor heroes. Chain Lightning, Blizzard, Frost Nova.. door zulke dingen gaan ze echt hard gort. Meeste mensen zullen dan ook proberen snel je archers eerst even te mollen. Als een nacht is, is het erg handig om ze even te hiden als ze very low hp hebben, dan zoeken ze een andere target en dan laat je em weer knalle
Het zijn wel de primary airdefense units van de NE, ze schieten dan ook redelijk hard met marksmanship. En Improved bows is natuurlijk een must, voor de range.
Headhunters:
Ground Attack: 25 avg (34 avg*)
Air Attack: 25 avg (34 avg*)
Cooldown: 1.8
Hit Points: 280
Range: 50
Build Time: 22
Ook headhunters zijn redelijk slap, hou ze dan ook altijd in de achterhoede
Grunts zijn erg sterk en zullen dan ook een redelijke goede front linie houden. Ook oppassen voor blizzard enzo dus.
Archers are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If an Archer is attacked by a Melee unit, instruct that Archer to run away and keep running until they give up chase.
Archers are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Archers useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.
Voor archers:
Ground Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Air Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Hit Points: 260
Health Regeneration: Night
Range: 50 (70*)
Night Sight: 80 (140*)
Build Time: 20
over het algemeen gaan archers nog al snel gort, je moet ze altijd achter je huntress zetten.. Ook uitkijken voor heroes. Chain Lightning, Blizzard, Frost Nova.. door zulke dingen gaan ze echt hard gort. Meeste mensen zullen dan ook proberen snel je archers eerst even te mollen. Als een nacht is, is het erg handig om ze even te hiden als ze very low hp hebben, dan zoeken ze een andere target en dan laat je em weer knalle
Headhunters:
Ground Attack: 25 avg (34 avg*)
Air Attack: 25 avg (34 avg*)
Cooldown: 1.8
Hit Points: 280
Range: 50
Build Time: 22
Ook headhunters zijn redelijk slap, hou ze dan ook altijd in de achterhoede
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Via Battle.net kan het zeker. Speel via Custom Game dan zijn er zat van dit soort maps. Echt veel.Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Anoniem: 52474
Erm. Ik weet niet precies of ik dit goed begrijp, maar ik speel hero arena ed altijd via battle.net. Ookal is aeon of strife mijn favo op het moment(sc herrineringen)Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Ok, thanks
Wou dit even weten aangezien ik dit ook wel leuk begin te vinden
Ik heb geen kali en ik zal et ook niet gebruiken.DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
Je zegt eigenlijk dus dat mijn hele taciek zuigt
Maar toch denk ik wel dat het gaat werken, ga het eens proberen.
Eens een potje via Kali?Of kan je eens een goeie replay voor me maken?
Alvast bedankt.
Het is battle.net of niets
Verder ben ik geen undead speler maar human speler.
Ik heb wel 2 replays waar ik met human 2 goeie undead spelers bash.
Een lvl 9 en een lvl 14, heb je daar wat aan?
Ze waren best goed hoor, maar human is tegen undead misschien een beetje overpowered

Ze spelen iig op battle.net heel anders dan jij
Ok even mijn visie.Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]
Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend.
Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.
KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.
Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.
De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
De PotM is overtuigend de minste, tenzij je voor mass archer gaat oid.
Aura is aardig, rest van de skills zuigt en de ultimate, starfall is belachelijk makkelijk te counteren door sleep, entangle, stormbolt enz. op de hero te pleuren.
De demonhunter is in 't begin erg goed, goed om te rushen en peons te mollen met immolation. Door zijn mogelijkheid om solo te creepen haal je snel veel xp binnen. Manaburn maakt elke hero bijna onschadelijk en hierdoor kan jij vaak de battle winnen. Metamorphosis, de ultimate, is best aardig.
KotG is een leuke support hero door zijn entangle en thorns werkt goed tegen ghouls.. footmen enzo. Force of nature is niet echt fantastisch, maar goed, in het begin kan je er misschien leuk mee creepen
Z'n ultimate is ook niet "all that".
Daarom zeg ik eerst DH, dan KotG.
[ Voor 0% gewijzigd door RedruM op 26-08-2002 20:15 . Reden: kromme zin ]
Jepz, er zijn altijd gigantisch veel games aanwezig.Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Populaire maps/mods/rpgs zijn:
Hero Arena
Team Hero Arena (Gladiators)
Vampire Hunter
Tower Defense (TD)
Maze Defense
Lord of the Rings rpg
Starship Troopers
Deze worden massaal gespeeld en je kan vrijwel altijd een game joinen of je maakt zelf een game en mensen stromen meestal binnen. Jammer wel dat vaak n00bs de game verneuken en er zijn veel leavers vaak.
Ook worden de meeste maps veel geupdate, ik heb in 2 dagen ongeveer 12 versies van Arkquil Tower Defense moeten downloaden, en downloaders worden vaak gekicked aangezien dat vaak n00bs zijn

Als je tegen night elves of orc speelt kan je meestal niet om riflemen heen.RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Hallo,
Een krachtige combinatie tegen mass grunt of mass huntress is simpelweg riflemen maken en sorceressen. Sorceressen slowen al die grote units automatisch en je focusfired gewoon met je riflemen. Ze gaan zo makkelijk neer op deze manier.. uiteindelijk lopen ze weg, maar omdat ze zo traag zijn schiet je ze makkelijk aan gort.
Je hebt wel een hoop kwetsbare units staan, maar water elementals kunnen goed klappen vangen en er loopt bij mij altijd een 2e hero rond (mountainking) die nog extra slowed door zijn Thunderclap.
Als je riflemen alsnog eraan gaan (wat bij mij amper het geval is) moet je gewoon schieten, terug lopen, schieten..)
Focus fire is the key.
Als je tegen veel kleine units moet zoals footmen of ghouls is deze strategie minder effectief aangezien ze jou zullen overwelmen met 2x zoveel units.
Dan is het nuttiger om voor footmen / priests / knights te gaan, en btw mortarteams zijn ook goed tegen grote groepen kleine units (ghouls, skeletonwarriors anyone?) door de splatterdamage.
mja net dikke strijd gehad 1on1.. Ik was NE en die ander human.. In het veld waren 10 mijnen (redelijk grote map) We hebben 2 uur gespeeld ofzo.. Elkaars basis wel tig keer aangevallen... En op het eind hadden we allebei nog 1 mijn over.... Ik viel zijn basis aan, hij mijn mijn..... Hij telepoort naar zjin basis sloopt mijn ventjes nog net.. Toen bleek dat ik niet echt geld meer had ofzo.... Damz verlorennnnnn... Dat is echt verrot verliezen..!
superB
Probeer early contact/fights te vermijden, daarin verlies je te veel. Of in het allerbegin juist aanvallen, dan ben je tijdelijk even sterker dan de NEAnoniem: 34517 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:45:
ik word er nog steeds gek van ik verlies altijd met orcs tegen NE
en zorg dat je tegen NE niet TE veel shamans maakt, mass dryad rules daar tegen!
This is the Way.
meestal heb je toch niet genoeg dryads om alles te dispellen, daarom gebruik je wands omdat het zo ook veel sneller gaat. Die kan je met ieder ras kopen, dan zou je dus nooit shamans moeten maken ^^ Shamans zijn erg goed vind ik, en niet alleen voor bl
dit is een erg oude tactiek, wat ik altijd gebruikte met arranged teams (samen met NE) op de us east gateway
ik maakte altijd 6 grunts, defense 3 en berserker. Daar achter 24 shamans. shamans zijn goedkoop, zorgen voor bloodlust en kunnen airunits aanvallen. dus ik had voor de grote attack:
- farseeer
- 24 shamans
- tussen de 6/8 grunts (upgraded 2/3)
dit werkte meestal wel, nu zal het waarschijnlijk niet meer werken omdat het nog al oud is.
Dit was wel 2 vs 2 en ik weet niet of het gaat werken met 1 vs 1, waarschijnlijk niet. Maar tegen elke tactiek is wel een oplossing......
je kan het proberen
Range units zijn altijd goed tegen sterke melee units, maar je moet wel zorgen voor een schild. Dus melee units die moeilijk kapot zijn te krijgen.
Verder doe ik altijd, een melee hero is goed met veel range units en omgekeerd (een range hero is altijd goed met melee units).
Maar het komt er altijd op neer dat je snel moet weten wat de tegenstander heeft en daar kan je dan je maatregelen tegen nemen
ik maakte altijd 6 grunts, defense 3 en berserker. Daar achter 24 shamans. shamans zijn goedkoop, zorgen voor bloodlust en kunnen airunits aanvallen. dus ik had voor de grote attack:
- farseeer
- 24 shamans
- tussen de 6/8 grunts (upgraded 2/3)
dit werkte meestal wel, nu zal het waarschijnlijk niet meer werken omdat het nog al oud is.
Dit was wel 2 vs 2 en ik weet niet of het gaat werken met 1 vs 1, waarschijnlijk niet. Maar tegen elke tactiek is wel een oplossing......
je kan het proberen
Verder doe ik altijd, een melee hero is goed met veel range units en omgekeerd (een range hero is altijd goed met melee units).
Maar het komt er altijd op neer dat je snel moet weten wat de tegenstander heeft en daar kan je dan je maatregelen tegen nemen
idd dat werkt goed melee hero en ranged en andersom alleen mochten ze door breken heb je een dik probleem !
This is the Way.
JeanLucPicard schreef op 27 augustus 2002 @ 02:30:
Net meesterlijk potje gespeeld met medegottertje![]()
:
Hier!
Anoniem: 16867
Rody das echt useless .... 6 tot 8 grunts 
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.
Altijd meer melee dan shamans want shamans kunnen super vaak casten
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.
DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]
Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend.
Starfall ownt zeker, en de trueshot aura v/d PotM icm met huntresses is ook perfect.
Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.
Hmmm, moeilijke keuze dus...
Ik kan ook op 2 hero's gaan gokken in 't begin v/d game, maar dan gaan resources verloren waar je misschien veel beter units voor had kunnen maken...
Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.Timocos schreef op 26 augustus 2002 @ 13:14:
[...]
Un principe zou ik voor de Priestress gaan want die heeft een lekkere aura voor units om je heen.Kan je lekker creepen en dan later in spel bijv Demon Hunter maken. Ik heb eigenlijk nog nooit die andere hero gemaakt ...
Moeilijk...
Ik ga het weer goed oberpeinzen op het strand zo hier...
(En mijn CCNA boek doorspitten natuurlijk.)
Godfather Bodybuilding topic reeks
heb jij cisco boek ?MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]
DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.
Starfall ownt zeker, en de trueshot aura v/d PotM icm met huntresses is ook perfect.
Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.
Hmmm, moeilijke keuze dus...
Ik kan ook op 2 hero's gaan gokken in 't begin v/d game, maar dan gaan resources verloren waar je misschien veel beter units voor had kunnen maken...
[...]
Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.
Moeilijk...
Ik ga het weer goed oberpeinzen op het strand zo hier...
OMG wat zei ik?!Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:
ja als je de shamans gebruikt voor het casten heb je er maar 4 nodig ofzo. maar ik gebruikte ze ook gelijk tegen airdefence. grunts zijn erg moeilijk kapot te krijgen, dus zomaar zouden ze niet door kunnen lopen. Eventueel nog een paar whichdocter erbij en klaar.Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:
Ik zei ook dat dit in het aller eerste begin van wc3 was, nu zou de tactiek inderdaag niet meer werken.
Ik speel veel met human. Wat ik dan zou doen is met m'n sorcesses van de grunts schapies maken en klaar
Dit doe ik altijd bij taurens en aborblaas van de undead
de "root" optie is zeker weten handig, het maakt sowieso de melee units (waaronder dus ook ook hero's) al vast aan de grond, en als de priestress starfall doet houdt het ook meteen op...MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]
ook bij vroege "pesterijen" bij de tegenstander kan het leuk zijn, stuur een KotG met root op de basis af en kill een paar peons
idd een keer entangle en een attack naar een peon en die is dood
This is the Way.
ENTANGLEHIValicious schreef op 27 augustus 2002 @ 18:58:
idd een keer entangle en een attack naar een peon en die is dood![]()
dat was het!
Dit topic is gesloten.