Het grote Warcraft III topic: Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Allochtoon schreef op 26 augustus 2002 @ 12:33:
hehe, hey darkjedi, je tacktiek zuigde idd behoorlijk 8)
Nee jij speelde lekker!
Ik leefde wel als langste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:55
DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 13:29:
[...]

Nee jij speelde lekker!
Ik leefde wel als langste :D
Je werd niet toevallig als laatste aangevallen? 0-)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Anoniem: 13958 schreef op 26 augustus 2002 @ 12:52:
[...]

Riflemen are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If a Rifleman is attacked by a Melee unit, instruct that Rifleman to run away and keep running until they give up chase.

Riflemen are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Riflemen useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.

gg.
random teamgames moet je niet spelen

Ground Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Air Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Cooldown: 1.5
Hit Points: 520
Health Regeneration: Always
Range: 40 (60*)
Day Sight: 140
Night Sight: 80
Speed: Average (270)
Build Time: 26
Zeppelin Carries: 8

*(#) = Stats when fully upgraded

Elke unit is goed, alleen je moet wel weten wanneer welke moet gebruiken.
Dit geld ook voor archers ed?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16
JeanLucPicard schreef op 26 augustus 2002 @ 13:50:
[...]

Dit geld ook voor archers ed?
jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hielko schreef op 26 augustus 2002 @ 13:25:

[...]

Ik zit trouwens bijna altijd in gotwar3 of warcraft iii nld-1, maar om mensen op te zoeken is een friends list natuurlijk erg handig :).
Goed dan maar weer wat mensen op een friends list kieperen. Nu ken ik wel wat mensen. Maar die spelen niet op Battle.net wegens patch problemen. Ik probeer ze te overtuigen maar het lukt nog niet erg.

Dus bij deze zijn er nog mensen die vriendjes met mij op het internet willen zijn. Een nederlander is namelijk wel makkelijk. En jullie spellen ten minste tot het einde! dus misschien tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34768

Zittie al bijna op duizend posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13958

nop, das voor riflemen

Archers are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If an Archer is attacked by a Melee unit, instruct that Archer to run away and keep running until they give up chase.

Archers are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Archers useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.

Voor archers:
Ground Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Air Attack: 20.5 avg (31 avg*)
Cooldown: 1.5
Hit Points: 260
Health Regeneration: Night
Range: 50 (70*)
Night Sight: 80 (140*)
Build Time: 20

*(#) = Stats when fully upgraded

over het algemeen gaan archers nog al snel gort, je moet ze altijd achter je huntress zetten.. Ook uitkijken voor heroes. Chain Lightning, Blizzard, Frost Nova.. door zulke dingen gaan ze echt hard gort. Meeste mensen zullen dan ook proberen snel je archers eerst even te mollen. Als een nacht is, is het erg handig om ze even te hiden als ze very low hp hebben, dan zoeken ze een andere target en dan laat je em weer knalle :) Het zijn wel de primary airdefense units van de NE, ze schieten dan ook redelijk hard met marksmanship. En Improved bows is natuurlijk een must, voor de range.

Headhunters:

Ground Attack: 25 avg (34 avg*)
Air Attack: 25 avg (34 avg*)
Cooldown: 1.8
Hit Points: 280
Health Regeneration: Always
Range: 50
Night Sight: 80
Build Time: 22

Ook headhunters zijn redelijk slap, hou ze dan ook altijd in de achterhoede :) Grunts zijn erg sterk en zullen dan ook een redelijke goede front linie houden. Ook oppassen voor blizzard enzo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tenzij je bedoelt dat ze goed zijn vs tier 3 shit, ja dat zijn ze allemaal :P
een goedkope manier om die bolle beukers gort te meppen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 16:48
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Via Battle.net kan het zeker. Speel via Custom Game dan zijn er zat van dit soort maps. Echt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474

Erm. Ik weet niet precies of ik dit goed begrijp, maar ik speel hero arena ed altijd via battle.net. Ookal is aeon of strife mijn favo op het moment(sc herrineringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 16:48
Ok, thanks :) Wou dit even weten aangezien ik dit ook wel leuk begin te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 12:15:
[...]

Je zegt eigenlijk dus dat mijn hele taciek zuigt :)
Maar toch denk ik wel dat het gaat werken, ga het eens proberen.
Eens een potje via Kali? :? Of kan je eens een goeie replay voor me maken?
Alvast bedankt.
Ik heb geen kali en ik zal et ook niet gebruiken.
Het is battle.net of niets :)
Verder ben ik geen undead speler maar human speler.
Ik heb wel 2 replays waar ik met human 2 goeie undead spelers bash.
Een lvl 9 en een lvl 14, heb je daar wat aan?
Ze waren best goed hoor, maar human is tegen undead misschien een beetje overpowered O-) (vind ik hoor, als ik van een lvl 14 kan winnen :) )
Ze spelen iig op battle.net heel anders dan jij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]

Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend. :P

Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.

KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.

Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.

De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
Ok even mijn visie.
De PotM is overtuigend de minste, tenzij je voor mass archer gaat oid.
Aura is aardig, rest van de skills zuigt en de ultimate, starfall is belachelijk makkelijk te counteren door sleep, entangle, stormbolt enz. op de hero te pleuren.

De demonhunter is in 't begin erg goed, goed om te rushen en peons te mollen met immolation. Door zijn mogelijkheid om solo te creepen haal je snel veel xp binnen. Manaburn maakt elke hero bijna onschadelijk en hierdoor kan jij vaak de battle winnen. Metamorphosis, de ultimate, is best aardig.

KotG is een leuke support hero door zijn entangle en thorns werkt goed tegen ghouls.. footmen enzo. Force of nature is niet echt fantastisch, maar goed, in het begin kan je er misschien leuk mee creepen :?
Z'n ultimate is ook niet "all that".

Daarom zeg ik eerst DH, dan KotG.

[ Voor 0% gewijzigd door RedruM op 26-08-2002 20:15 . Reden: kromme zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jepz, er zijn altijd gigantisch veel games aanwezig.
Populaire maps/mods/rpgs zijn:

Hero Arena
Team Hero Arena (Gladiators)
Vampire Hunter
Tower Defense (TD)
Maze Defense
Lord of the Rings rpg
Starship Troopers

Deze worden massaal gespeeld en je kan vrijwel altijd een game joinen of je maakt zelf een game en mensen stromen meestal binnen. Jammer wel dat vaak n00bs de game verneuken en er zijn veel leavers vaak.
Ook worden de meeste maps veel geupdate, ik heb in 2 dagen ongeveer 12 versies van Arkquil Tower Defense moeten downloaden, en downloaders worden vaak gekicked aangezien dat vaak n00bs zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Hallo,

Even een vraagje een paar pagina's terug las ik dat riflemannen niet goed zijn bij de Humans. Kan iemand mij hier over meer inlichten, over het waarom bedoel ik. Je hebt toch anti-air nodig? Meestal heb ik foot+rifleman, in mijn groep zitten. Wat bouwen jullie, voor units of gebouwen als je human bent?
Als je tegen night elves of orc speelt kan je meestal niet om riflemen heen.
Een krachtige combinatie tegen mass grunt of mass huntress is simpelweg riflemen maken en sorceressen. Sorceressen slowen al die grote units automatisch en je focusfired gewoon met je riflemen. Ze gaan zo makkelijk neer op deze manier.. uiteindelijk lopen ze weg, maar omdat ze zo traag zijn schiet je ze makkelijk aan gort.
Je hebt wel een hoop kwetsbare units staan, maar water elementals kunnen goed klappen vangen en er loopt bij mij altijd een 2e hero rond (mountainking) die nog extra slowed door zijn Thunderclap.
Als je riflemen alsnog eraan gaan (wat bij mij amper het geval is) moet je gewoon schieten, terug lopen, schieten..)
Focus fire is the key.

Als je tegen veel kleine units moet zoals footmen of ghouls is deze strategie minder effectief aangezien ze jou zullen overwelmen met 2x zoveel units.
Dan is het nuttiger om voor footmen / priests / knights te gaan, en btw mortarteams zijn ook goed tegen grote groepen kleine units (ghouls, skeletonwarriors anyone?) door de splatterdamage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

ik word er nog steeds gek van ik verlies altijd met orcs tegen NE :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:02

inXs

known as inXs

mja net dikke strijd gehad 1on1.. Ik was NE en die ander human.. In het veld waren 10 mijnen (redelijk grote map) We hebben 2 uur gespeeld ofzo.. Elkaars basis wel tig keer aangevallen... En op het eind hadden we allebei nog 1 mijn over.... Ik viel zijn basis aan, hij mijn mijn..... Hij telepoort naar zjin basis sloopt mijn ventjes nog net.. Toen bleek dat ik niet echt geld meer had ofzo.... Damz verlorennnnnn... Dat is echt verrot verliezen..!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

yeah net toevallig tegen dezelfde speler.. Nooit geweten dat een paar ballista's op de achtergrond lekker mikkend voorop de troepen zoveel kunnen uitmaken. :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:45:
ik word er nog steeds gek van ik verlies altijd met orcs tegen NE :(
Probeer early contact/fights te vermijden, daarin verlies je te veel. Of in het allerbegin juist aanvallen, dan ben je tijdelijk even sterker dan de NE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx zal ik zo ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:09

NoTimeRemains

I know

en zorg dat je tegen NE niet TE veel shamans maakt, mass dryad rules daar tegen!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meestal heb je toch niet genoeg dryads om alles te dispellen, daarom gebruik je wands omdat het zo ook veel sneller gaat. Die kan je met ieder ras kopen, dan zou je dus nooit shamans moeten maken ^^ Shamans zijn erg goed vind ik, en niet alleen voor bl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx for tips ga het nu proberen op battlenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Laatst online: 09-01 21:44
dit is een erg oude tactiek, wat ik altijd gebruikte met arranged teams (samen met NE) op de us east gateway

ik maakte altijd 6 grunts, defense 3 en berserker. Daar achter 24 shamans. shamans zijn goedkoop, zorgen voor bloodlust en kunnen airunits aanvallen. dus ik had voor de grote attack:
- farseeer
- 24 shamans
- tussen de 6/8 grunts (upgraded 2/3)

dit werkte meestal wel, nu zal het waarschijnlijk niet meer werken omdat het nog al oud is.
Dit was wel 2 vs 2 en ik weet niet of het gaat werken met 1 vs 1, waarschijnlijk niet. Maar tegen elke tactiek is wel een oplossing......
je kan het proberen :) Range units zijn altijd goed tegen sterke melee units, maar je moet wel zorgen voor een schild. Dus melee units die moeilijk kapot zijn te krijgen.
Verder doe ik altijd, een melee hero is goed met veel range units en omgekeerd (een range hero is altijd goed met melee units).
Maar het komt er altijd op neer dat je snel moet weten wat de tegenstander heeft en daar kan je dan je maatregelen tegen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd dat werkt goed melee hero en ranged en andersom alleen mochten ze door breken heb je een dik probleem ! :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Net meesterlijk potje gespeeld met medegottertje ;) :P :
Hier!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
JeanLucPicard schreef op 27 augustus 2002 @ 02:30:
Net meesterlijk potje gespeeld met medegottertje ;) :P :
Hier!
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16867

Rody das echt useless .... 6 tot 8 grunts :s
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.

Altijd meer melee dan shamans want shamans kunnen super vaak casten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]

Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend. :P

Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.

KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.

Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.

De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.

Starfall ownt zeker, en de trueshot aura v/d PotM icm met huntresses is ook perfect.

Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.

Hmmm, moeilijke keuze dus... :P

Ik kan ook op 2 hero's gaan gokken in 't begin v/d game, maar dan gaan resources verloren waar je misschien veel beter units voor had kunnen maken...
Timocos schreef op 26 augustus 2002 @ 13:14:
[...]

Un principe zou ik voor de Priestress gaan want die heeft een lekkere aura voor units om je heen.Kan je lekker creepen en dan later in spel bijv Demon Hunter maken. Ik heb eigenlijk nog nooit die andere hero gemaakt ...
Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.

Moeilijk...

Ik ga het weer goed oberpeinzen op het strand zo hier... :)

(En mijn CCNA boek doorspitten natuurlijk.)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]

DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.

Starfall ownt zeker, en de trueshot aura v/d PotM icm met huntresses is ook perfect.

Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.

Hmmm, moeilijke keuze dus... :P

Ik kan ook op 2 hero's gaan gokken in 't begin v/d game, maar dan gaan resources verloren waar je misschien veel beter units voor had kunnen maken...

[...]

Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.

Moeilijk...

Ik ga het weer goed oberpeinzen op het strand zo hier... :)

heb jij cisco boek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.

OMG wat zei ik?! :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:

ja als je de shamans gebruikt voor het casten heb je er maar 4 nodig ofzo. maar ik gebruikte ze ook gelijk tegen airdefence. grunts zijn erg moeilijk kapot te krijgen, dus zomaar zouden ze niet door kunnen lopen. Eventueel nog een paar whichdocter erbij en klaar.
Ik zei ook dat dit in het aller eerste begin van wc3 was, nu zou de tactiek inderdaag niet meer werken.
Ik speel veel met human. Wat ik dan zou doen is met m'n sorcesses van de grunts schapies maken en klaar :)
Dit doe ik altijd bij taurens en aborblaas van de undead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]

de "root" optie is zeker weten handig, het maakt sowieso de melee units (waaronder dus ook ook hero's) al vast aan de grond, en als de priestress starfall doet houdt het ook meteen op...

ook bij vroege "pesterijen" bij de tegenstander kan het leuk zijn, stuur een KotG met root op de basis af en kill een paar peons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd een keer entangle en een attack naar een peon en die is dood :) >:)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 27 augustus 2002 @ 18:58:
ENTANGLE

dat was het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HIValicious schreef op 27 augustus 2002 @ 18:58:
Is wel handig tegen Acolytes. Een Entangle en hij is dood. Best handig idd ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nu met arranged team(non-tweaker ally). Woot is dat simpel! Heb gisteren 4 x achter elkaar gewonnen. Met gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
en als ze snel footmens of whatever hebben kan je entanglen en aanvallen, de kotg is ranged dus kan dat makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52474 schreef op 27 augustus 2002 @ 22:11:
Zit nu met arranged team(non-tweaker ally). Woot is dat simpel! Heb gisteren 4 x achter elkaar gewonnen. Met gemak.
tsja ;) zitten veel slechte teams bij ;P
ik heb met mijn ally nu 62-9
met daarbij 1 game tegen Fei en zn ally, kweet niet of je die kent :) en al 6 discs :(( en 1v2 is bijna niet te doen, heb het 1x kunnen halen tho toen mn ally dropte ^^ maar das al 5losses voor niets. De punten die je van 5 losses krijgt staan gelijk aan 30 wins ofzo. Het is echt supergaar, zonder die discs waren we nu lvl 12 ipv lvl 10 :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
WAAROM HEB IK ALTIJD VAN DIE MONGOLE TEAMMATES FFS!!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Heb ik ook vaak. Ik win of verlies meestal door dat of de tegenstander disconnect of mijn ally gaat weg. Ik kan niet 2 basissen te gelijk runnen. Niet in iedergeval tegen goede tegenstanders.

Maar ik heb ook weinig tijd om te spelen. Als je een baan hebt en je ben s'avonds ook druk bezig is het bijna niet te doen om een beetje up te levelen.
wanneer kan ik nu eens verhuizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Tuurlijk kan je wel 2 basissen tegelijk runnen. Als de alie meteen aan het begin weggaat is het het beste. Dan heb je 2 techtrees en kan je optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
das veelste veel gedoe, vooral in het begin. Besides jij hebt ook nog geen team game gespeelt zie ik al wel :P Ze leaven altijd als alles al verneukt is van hun base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Ik heb al moeite genoeg om 1 basis te runnen laat staan 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 20-05 12:24
RareGast schreef op 28 augustus 2002 @ 09:41:
Ik heb al moeite genoeg om 1 basis te runnen laat staan 2..
Ik ook wel. Er zijn toch vaak dingetjes die ik vergeet. Moonwells maken bijvoorbeeld, erg kut is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HitmanWVU schreef op 28 augustus 2002 @ 08:39:
Tuurlijk kan je wel 2 basissen tegelijk runnen. Als de alie meteen aan het begin weggaat is het het beste. Dan heb je 2 techtrees en kan je optimaliseren.
Weetje hoe dikke vertraging je dan hebt op de rest. Als je in het begin snel bent met bouwen heb je al een grote kans om te winnen, dus als je dan 2 bassisen moet regelen ben je trager dan je 2 enemy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16867

2 basissen bouwen is wel te doen. Het probleem vind ik alleen dat je niet makkelijk kan zien hoeveel geld zegmaar je oude teamm8 heeft. Je moet dus eerst op ze maingebouw drukken dan kijken en dan iets bouwen. Gister deed ik ff play game 2-2 .. me m8 leaved meteen moest ik tegen een lvl5 en lvl6 :)
Ze dachten volgens mij alleen iets te makkelijk over me en heb ze dus met 2 legers verslagen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Je moet gewoon gebruik maken van al die shortcuts en groepen maken is vrij belangrijk...

Als het nog niet duidelijk was een lijstje:
Backspace - terug naar je hoofdgebouw (Tree of Life, Black Citade, Fortress, Castle) per keer verander je naar je verschillende basissen.
Ctrl+Nummer - Groep maken
Alt+Nummer - bepaalde units in een bestaande groep zetten
2x snel nummer - snel terug naar groep
dubbelklik op unit - alle units van het zelfde type selecteren
B + A - Altar maken (geldt voor alle rassen)
B + Letter (sjeck na in menu voor makkelijk andere gebouwen

nog wat? ik zou zegge try it its eg handig

PS ik zoek nog altijd een macro progje om die shortcuts sneller te maken weet iemand hier wat op?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Handig die shortkeys.
Wat was de shortkey naar bepaalde plaatsen op de kaart, gaat wat sneller dan met de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt met ctrl+nummer ook gebouwen hotkeyen
dat doe ik altijd
1,2,3 voor units
4 altar
5,6,7,8 unitmaak gebouwen :P AoW's enzow
9 = Main, tree of life
0 = upgrade gebouw

als je veel hotkeys gebruikt wordt je spel veel sneller aangezien je ook niet meer terug hoeft naar je gebouwen om units te maken.
bijv. 5h, 6h, 7d
2 huntresses en 1 dryad heb je zo in de maak terwijl je je ondertussen midden in een gevecht begeeft en je daar je vol kan storten op je micro
echt een aanrader voor iedereen :) alhoewel je wel even moet kijken hoe je zelf het liefst je hotkeys gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 12-05 21:16
DarkJedi schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Handig die shortkeys.
Wat was de shortkey naar bepaalde plaatsen op de kaart, gaat wat sneller dan met de minimap.
alt-g is seinen met zo'n uitroepteken als je dat bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat bedoelt hij volgens mij niet :P Backspace is in ieder geval centreren op je Town Hall.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Nee dat bedoelde ik idd niet, maar goed de tips van Smorrie zijn ook wel handig :)
Zal wel een stuk sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
SaURoN schreef op 28 augustus 2002 @ 08:41:
das veelste veel gedoe, vooral in het begin. Besides jij hebt ook nog geen team game gespeelt zie ik al wel :P Ze leaven altijd als alles al verneukt is van hun base.
Ik leave nooit als i kgebeat ben, ik wil m'n ally tips geven & vragen of ik kan helpen als ie 'Share Units' aanzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shock3r schreef op 28 augustus 2002 @ 14:13:
[...]

Ik leave nooit als i kgebeat ben, ik wil m'n ally tips geven & vragen of ik kan helpen als ie 'Share Units' aanzet. :)
hmm, das een goeie, dat moet je met multiplayer een x tegen de cpu doen, gewoon een "echte" team-match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkJedi schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Handig die shortkeys.
Volgens mij is dat CTRL + F5/F8 of F9/F12 Of iets dergelijks. Kijk maar ff ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke tweakers spelen eigenlijk veel met undead?

het enige wat ik eigenlijk goed vind aan die ondoden zijn dat ze :

• Necro's hebben
• goedkoop een goudmijntje kunnen pakken

verder zie ik met alledrie de andere rassen veel meer voordelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Anoniem: 29882 schreef op 28 augustus 2002 @ 15:27:
welke tweakers spelen eigenlijk veel met undead?

het enige wat ik eigenlijk goed vind aan die ondoden zijn dat ze :

• Necro's hebben
• goedkoop een goudmijntje kunnen pakken

verder zie ik met alledrie de andere rassen veel meer voordelen..
Ik speel altijd undead.
Er zijn nog wel meer dingen goed aan de undead zoals:
• Alle hero's zijn goed waarvan ik The Lich de beste hero vindt.
• Inderdaad necro's zijn erg goed. Necro's gebruik ik niet alleen voor die skeltons maar vooral voor Cripple en Unholy Frenzy woehoe 75% attack damage erbij :9
• Mijntjes zijn makkelijk te pakken
• Banshee's zijn erg goed met curse en Anti-Magic shell
• Goede base defence als je zigurats upgrade
• Ik zie ze nooit iemand gebruiken maar Gargoyles zijn ERG goed tegen air units dan hebben ze namelijk een melee attack
• De Frost Wyrms niet te vergeten natuurlijk ;)
• Abomintation zijn best goedkoop maar 280 goud bijna even veel als een Crypt fiend.
• Met 1 Acolyte meerde gebouwen maken

Enzo kan ik wel ff doorgaan :D
Daarom speel ik dus undead. :Y)

Update
Ik heb net een nieuwe accoutn gemaakt en ben toch maar overgestapt op Orc :9
Ik kwam erachter dat ik met hun veel beter speel. Dus toen maar overgestapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

SaURoN schreef op 27 augustus 2002 @ 13:02:
[...]

heb jij cisco boek ?
/OT
Yep, zit in deze hitte het o zo fijne subnetting hoofdstuk door te lezen... 8)7
Anoniem: 29882 schreef op 27 augustus 2002 @ 18:10:
[...]

de "root" optie is zeker weten handig, het maakt sowieso de melee units (waaronder dus ook ook hero's) al vast aan de grond, en als de priestress starfall doet houdt het ook meteen op...

ook bij vroege "pesterijen" bij de tegenstander kan het leuk zijn, stuur een KotG met root op de basis af en kill een paar peons :)
True, het is zeker een handige optie, maar ieder zijn voorkeuren denk ik. :)

Maar wat wordt 't voor mij? Een PotM of een KotG? :?
*zucht* elke game maar omwisselen dan vrees ik... :)

ff mailtje van een collega hier plaatsen:

Hoe weet je dat je WC3 teveel speelt? :?
  • You try to ride your friend's pet husky. When walk around saying "zug zug" and "ready to work" in the funny Orc voice. If someone tell you he is hungry and the only thing you can think of answer is 'Build more farm!' When you have a drawing of an archer in a bikini hanging in your bedroom. You constantly poke people wondering what they will say next. You burn down every tree with a owl on it. You kill anyone standing infront of shops.
:P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, ik zeg regelmatig "weady two wuwk" op zijn peasants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391 schreef op 28 augustus 2002 @ 16:09:
[...]

Update
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

govver, net weer een slechte teammate gehad, ik zeggen wat hij moest doen maar hij bleef stug zijn "eigen" strategie aanhouden..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Rev, wij een potje? #gotwar3 *D

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

[...]
• Ik zie ze nooit iemand gebruiken maar Gargoyles zijn ERG goed tegen air units dan hebben ze namelijk een MELEE attack
[...]

volgens mij hebben gatgoyles helemaal geen melee attack maar een ranged

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dubbel post :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
1 keer is genoeg hoor :7 :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

HIValicious schreef op 28 augustus 2002 @ 21:24:
[...]

volgens mij hebben gatgoyles helemaal geen melee attack maar een ranged
gaRgoyles hebben idd een ranged attack!.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tegen air units hebben gargoyles melee attack kijk maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ok net tegen jeanlucpicrad gespeeld ja hij had gewonne (ik had geen zin meer :() liefhebbers voor replay meel maar ff dan he :) :( ;)

ps gargoyles hebb idd een melee attack tegen air sjeck je boekje sorry voor ongemak :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Argh... wat een afgrijselijk saaie game was dat zeg :D . Toen ik erachter kwam dat jij overal, maar dan ook echt OVERAL ancient protectors ging neerpleuren, ging ik maar hetzelfde doen :D .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

lol ancients suck0ren

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Zeker weten van niet. Het kan een air aanval totaal de grond in boren.
En is zeer handig als je er een paar huntressen voor zet om je vijand op afstand te houden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

das waar :p je kan ze ook net uit zicht van vijandlijk kamp bouwen en dan uprooten en tegelijk aanvallen met leger :D

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
TrehT schreef op 28 augustus 2002 @ 22:49:
das waar :p je kan ze ook net uit zicht van vijandlijk kamp bouwen en dan uprooten en tegelijk aanvallen met leger :D
Ja, is idd wel handig om ze 'bij' het vijandelijk kamp te bouwen anders ben je aardig tijdje bezig om er helemaal heen te lopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
orc towers rulen toch nog het meeste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
[...]

Ik speel altijd undead.
Er zijn nog wel meer dingen goed aan de undead zoals:
• Alle hero's zijn goed waarvan ik The Lich de beste hero vindt.
• Inderdaad necro's zijn erg goed. Necro's gebruik ik niet alleen voor die skeltons maar vooral voor Cripple en Unholy Frenzy woehoe 75% attack damage erbij :9
• Mijntjes zijn makkelijk te pakken
Banshee's zijn erg goed met curse en Anti-Magic shell
• Goede base defence als je zigurats upgrade
• Ik zie ze nooit iemand gebruiken maar Gargoyles zijn ERG goed tegen air units dan hebben ze namelijk een melee attack
• De Frost Wyrms niet te vergeten natuurlijk ;)
• Abomintation zijn best goedkoop maar 280 goud bijna even veel als een Crypt fiend.
• Met 1 Acolyte meerde gebouwen maken

Enzo kan ik wel ff doorgaan :D
Daarom speel ik dus undead. :Y)

Update
Waarom vergeet je nu daar posession neer te zetten?

Een banshee kost 180 gold neem daarmee een abom in beslag van 320 gold en je bespaard jezelf kosten en de tegenstander is zijn abom in 1 klap kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Tha_Freak schreef op 28 augustus 2002 @ 22:51:
[...]

Ja, is idd wel handig om ze 'bij' het vijandelijk kamp te bouwen anders ben je aardig tijdje bezig om er helemaal heen te lopen... :)
Met die upgrade vind ik ze toch redelijk rap hoor :) . Ietsjes langzamer als balistas.
Trouwens een vriend van mij die had wat gays uitgeprobeert moet je kijken:
Hierro

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Was echt kut, vanmiddag zat ik bij random 2 vs 2 bij een uber noob. We zouden rushen, zijn voorstel. Naja ok waarom ook niet. Het was in die map met in het midden een soort stad, en daar omheen 6 eilandjes, ben ff de naam kwijt. Dus hij gaat wachten voor zo'n brug naar zo'n eilandje tot dat ik er ben. Wat doet ie mongool: Hij gaat ff zo'n goudmijn clearen met een level 1 archamge en 6 footman. Voor die goudmijn stond een level 8 darkwizzard en level 4 mercenarry ofzo. na dat gevecht had ie een half dode archmage en 2 footman over. Zegt ie heel blij: "Ok let's rush" |:( . Ik zei toen ja laat mar zitten ga maar terug. Wat doet die aap, gaat ie in zijn 1tje rushen :X . Aan het einde van het spel, duurde niet lang meer want ze gingen meteen counteren zag ik dat ie een townhall haad gebouwd bij een 2e mijn en dat ie ging hout hakken. Dus ik zeg: "You are chopping wood for god sake!?!" Hij zegt: "Ya so..." Naja dat was de druppel toen ben ik gewoon weggegaan, ook omdat mijn kamp al half naar de klote was.

Ow en JeanLucPicard ik heb nog een potje van jou te goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ARME APO wel minder ja heb je zin in goed potje krijg je dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Kleffie wij ff potje? Apo heeft atm geen tijd :{ :'(/edit
Hoeft niet hoor :{

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apocrypha schreef op 28 augustus 2002 @ 23:14:
Was echt kut, vanmiddag zat ik bij random 2 vs 2 bij een uber noob.
Gij zult mijn naam niet in zaken noemen die u niets aangaan-_-

Jean vind best sorry was er ff toen potje gaan spelen!

ik ga nu ff diabloen en dan slapen

mzzls

Gaat er binnekort nog een deel 5 komen?

pas na 1000 posts gaan we het er over hebben wie het volgende topic mag openen :)

Hoeveel posts zijn er dan al wel niet? Volgens mij toch al boven de 1k? of is er iets geks aan de hand met me pc?

Mensen heb trouwens mijn Nickname nu echt laten veranderen, weg met me oude Counterstrike nickname nu me normale nickname

*ontopic*
nu 950 posts ongeveer meestal rond pagina 42 komt er een nieuwe (hangt wel van je instellingen af, ga er nu vanuit dat je hem op standaard hebt laten staan en dus 20 post per pagina :P ben benieuwd wie die gaat openen mag openenen >:)

• inXs

inXs

known as inXs

net met vertex en rody arranged team game gedaan.. dus game starten.. spelen we tegen een clan van alledrie level 5... Wij nog level1 .. :( Zijn wij effe dik in de pan gehakt.... Duidelijk nog ff'kes oefenen dus.. :D

superB

hehehe, ja die zullen wel goed met elkaar ingespeeld zijn :) ach ja je leert er wel van :)

er mag nu gestemd worden op wie het volgende topic mag gaan openen :) :

• Kleffie
• Jeanlucpicard
• HIValicious
• TrehT
• Rody
• HitmanWVU

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik sta er gvd niet eens bij |:( ik heb kleffie notabene verskaafd gemaakt :D )

There is no art to find the minds construction in the face

Muppet schreef op 29 augustus 2002 @ 14:06:
Ik sta er gvd niet eens bij |:( ik heb kleffie notabene verskaafd gemaakt :D )
jij post te weinig in het topic :P

Wat maakt het uit wie het topic opent :? :D

• Loev
Ohh ohh pick me pick me :D

• SaURoN
  • Niet online
wtf ik post meer in dit topic als hitmanus :P
niet dat ik zon schamel draadje wil openen :D

• Loev
Gezocht
Goeie replys met Undead spelers.
Liefst waarin ze winnen want ik zoek nog wat goeie tactics :)
Me email/icq staat wel in me profile, voor luie mensen zet ik het hier ook wel neer.
Email: darkjedi@home.nl
MSN: sbloeff@hotmail.com

• pica
Ik stem op mezelluf :7

Steam

Anoniem: 14845

JLP natuurlijk :p

25287

Uiteraard stem ik op

Afbeeldingslocatie: http://www.hypertrek.org/tng/img/picard.jpg

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En ik stem op JLP omdat ie liev is :*

(en hij mag het dus ook nu gaan maken ;)).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.