Nee jij speelde lekker!Allochtoon schreef op 26 augustus 2002 @ 12:33:
hehe, hey darkjedi, je tacktiek zuigde idd behoorlijk
Ik leefde wel als langste
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee jij speelde lekker!Allochtoon schreef op 26 augustus 2002 @ 12:33:
hehe, hey darkjedi, je tacktiek zuigde idd behoorlijk
Je werd niet toevallig als laatste aangevallen? 0-)DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 13:29:
[...]
Nee jij speelde lekker!
Ik leefde wel als langste
Dit geld ook voor archers ed?Anoniem: 13958 schreef op 26 augustus 2002 @ 12:52:
[...]
Riflemen are very weak against Melee Units that are attacking them so keep Melee units away. If a Rifleman is attacked by a Melee unit, instruct that Rifleman to run away and keep running until they give up chase.
Riflemen are great against large armor units since they do 150% damage to them. This can make Riflemen useful against units such as Abominations, Knights, and Tauren if you can keep them out of melee range.
gg.
random teamgames moet je niet spelen
Ground Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Air Attack: 21.5 avg (28.5 avg*)
Cooldown: 1.5
Hit Points: 520
Health Regeneration: Always
Range: 40 (60*)
Day Sight: 140
Night Sight: 80
Speed: Average (270)
Build Time: 26
Zeppelin Carries: 8
*(#) = Stats when fully upgraded
Elke unit is goed, alleen je moet wel weten wanneer welke moet gebruiken.
Goed dan maar weer wat mensen op een friends list kieperen. Nu ken ik wel wat mensen. Maar die spelen niet op Battle.net wegens patch problemen. Ik probeer ze te overtuigen maar het lukt nog niet erg.Hielko schreef op 26 augustus 2002 @ 13:25:
[...]
Ik zit trouwens bijna altijd in gotwar3 of warcraft iii nld-1, maar om mensen op te zoeken is een friends list natuurlijk erg handig.
Anoniem: 13958
Via Battle.net kan het zeker. Speel via Custom Game dan zijn er zat van dit soort maps. Echt veel.Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Anoniem: 52474
Erm. Ik weet niet precies of ik dit goed begrijp, maar ik speel hero arena ed altijd via battle.net. Ookal is aeon of strife mijn favo op het moment(sc herrineringen)Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Laatst zag mijn oog dat er enige mods waren voor war3 zoals "Castle Defend" en "Hero Arena" en dat je die online via kali kon spelen. Echter is mijn vraag of dit ook kan via battle.net van blizzard zelf. Anders is het waarschijnlijk toch maar beter om kali te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb geen kali en ik zal et ook niet gebruiken.DarkJedi schreef op 26 augustus 2002 @ 12:15:
[...]
Je zegt eigenlijk dus dat mijn hele taciek zuigt
Maar toch denk ik wel dat het gaat werken, ga het eens proberen.
Eens een potje via Kali?Of kan je eens een goeie replay voor me maken?
Alvast bedankt.
Ok even mijn visie.Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]
Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend.
Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.
KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.
Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.
De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
[ Voor 0% gewijzigd door RedruM op 26-08-2002 20:15 . Reden: kromme zin ]
Jepz, er zijn altijd gigantisch veel games aanwezig.Visionist schreef op 26 augustus 2002 @ 18:28:
Als je tegen night elves of orc speelt kan je meestal niet om riflemen heen.RareGast schreef op 26 augustus 2002 @ 09:47:
Hallo,
Even een vraagje een paar pagina's terug las ik dat riflemannen niet goed zijn bij de Humans. Kan iemand mij hier over meer inlichten, over het waarom bedoel ik. Je hebt toch anti-air nodig? Meestal heb ik foot+rifleman, in mijn groep zitten. Wat bouwen jullie, voor units of gebouwen als je human bent?
superB
Probeer early contact/fights te vermijden, daarin verlies je te veel. Of in het allerbegin juist aanvallen, dan ben je tijdelijk even sterker dan de NEAnoniem: 34517 schreef op 26 augustus 2002 @ 20:45:
ik word er nog steeds gek van ik verlies altijd met orcs tegen NE
This is the Way.
This is the Way.
JeanLucPicard schreef op 27 augustus 2002 @ 02:30:
Net meesterlijk potje gespeeld met medegottertje![]()
:
Hier!
Anoniem: 16867
DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.Shagura schreef op 26 augustus 2002 @ 11:27:
[...]
Ik zou bij die twijfel ook nog even DH zetten want ze zijn alledrie heerschend.
Welke je wil ligt in principe aan wat je wilt gaan doen, ga je eerst creepen om lvl 6 te worden is de PotM de allerheerschendste hero, omdat starfall alles ownt.
KotG is heel goed in z'n eentje en hiermee kun je mensen behoorlijk dwarszitten met vines. Verder is dit (voor mij) de enige hero waarbij je echt alle skills ten volle benut.
Als je echt heel erg op heroes killen focust is de demon hunter erg vet met zijn mana burn en deze heeft ook een hele goede lvl 6 spell. Verder doet hij veel damage en heerscht ook gewoon.
De Demon Hunter en KotG hebben verder het meeste aandacht nodig bij battles, omdat ze veel skills hebben die je goed moet uitkienen. De PotM heeft daarentegen heel weinig aandacht nodig.
Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.Timocos schreef op 26 augustus 2002 @ 13:14:
[...]
Un principe zou ik voor de Priestress gaan want die heeft een lekkere aura voor units om je heen.Kan je lekker creepen en dan later in spel bijv Demon Hunter maken. Ik heb eigenlijk nog nooit die andere hero gemaakt ...
Godfather Bodybuilding topic reeks
heb jij cisco boek ?MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]
DH is zeker een sterke hero, zijn nadeel is alleen dat hij geen aura heeft. Daarom kies ik toch voor 1 v/d andere 2.
Starfall ownt zeker, en de trueshot aura v/d PotM icm met huntresses is ook perfect.
Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.
Hmmm, moeilijke keuze dus...
Ik kan ook op 2 hero's gaan gokken in 't begin v/d game, maar dan gaan resources verloren waar je misschien veel beter units voor had kunnen maken...
[...]
Tja, later gokken op een KotG en beginnen met een PotM kan ook altijd nog ja.
Moeilijk...
Ik ga het weer goed oberpeinzen op het strand zo hier...
(En mijn CCNA boek doorspitten natuurlijk.)
OMG wat zei ik?!Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:
Rody das echt useless .... 6 tot 8 grunts
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.
Altijd meer melee dan shamans want shamans kunnen super vaak casten
ja als je de shamans gebruikt voor het casten heb je er maar 4 nodig ofzo. maar ik gebruikte ze ook gelijk tegen airdefence. grunts zijn erg moeilijk kapot te krijgen, dus zomaar zouden ze niet door kunnen lopen. Eventueel nog een paar whichdocter erbij en klaar.Anoniem: 16867 schreef op 27 augustus 2002 @ 10:23:
Rody das echt useless .... 6 tot 8 grunts
Ik bedoel als iemand ook maar een paar melee units heeft en je grunts gaan dood kan je het wel schudden, shamans zijn te slap daarvoor.
Een maat van mij heeft door 3 banshees wel eens gewonnen van een leger van 4 taurens en 7 shamans ...... ofwel verkeerde verhouding.
Altijd meer melee dan shamans want shamans kunnen super vaak casten
Anoniem: 29882
de "root" optie is zeker weten handig, het maakt sowieso de melee units (waaronder dus ook ook hero's) al vast aan de grond, en als de priestress starfall doet houdt het ook meteen op...MrJ schreef op 27 augustus 2002 @ 12:34:
[...]
Maar als de huntresses door melee units belaagd wordt is de 'stekel' aura v/d KotG ook fantastisch. De mogelijkheid om treant te toveren vlak voor een aanval en als stootkussen te laten fungeren is ook toppie. De root optie gebruik ik eigenlijk nooit bij hem.
(En mijn CCNA boek doorspitten natuurlijk.)
This is the Way.
ENTANGLEHIValicious schreef op 27 augustus 2002 @ 18:58:
idd een keer entangle en een attack naar een peon en die is dood![]()
Is wel handig tegen Acolytes. Een Entangle en hij is dood. Best handig idd jaHIValicious schreef op 27 augustus 2002 @ 18:58:
idd een keer entangle en een attack naar een peon en die is dood![]()
tsjaAnoniem: 52474 schreef op 27 augustus 2002 @ 22:11:
Zit nu met arranged team(non-tweaker ally). Woot is dat simpel! Heb gisteren 4 x achter elkaar gewonnen. Met gemak.
Ik ook wel. Er zijn toch vaak dingetjes die ik vergeet. Moonwells maken bijvoorbeeld, erg kut is dat.RareGast schreef op 28 augustus 2002 @ 09:41:
Ik heb al moeite genoeg om 1 basis te runnen laat staan 2..
Weetje hoe dikke vertraging je dan hebt op de rest. Als je in het begin snel bent met bouwen heb je al een grote kans om te winnen, dus als je dan 2 bassisen moet regelen ben je trager dan je 2 enemy's.HitmanWVU schreef op 28 augustus 2002 @ 08:39:
Tuurlijk kan je wel 2 basissen tegelijk runnen. Als de alie meteen aan het begin weggaat is het het beste. Dan heb je 2 techtrees en kan je optimaliseren.
Anoniem: 16867
This is the Way.
alt-g is seinen met zo'n uitroepteken als je dat bedoeltDarkJedi schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Handig die shortkeys.
Wat was de shortkey naar bepaalde plaatsen op de kaart, gaat wat sneller dan met de minimap.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik leave nooit als i kgebeat ben, ik wil m'n ally tips geven & vragen of ik kan helpen als ie 'Share Units' aanzet.SaURoN schreef op 28 augustus 2002 @ 08:41:
das veelste veel gedoe, vooral in het begin. Besides jij hebt ook nog geen team game gespeelt zie ik al welZe leaven altijd als alles al verneukt is van hun base.
hmm, das een goeie, dat moet je met multiplayer een x tegen de cpu doen, gewoon een "echte" team-matchShock3r schreef op 28 augustus 2002 @ 14:13:
[...]
Ik leave nooit als i kgebeat ben, ik wil m'n ally tips geven & vragen of ik kan helpen als ie 'Share Units' aanzet.
Volgens mij is dat CTRL + F5/F8 of F9/F12 Of iets dergelijks. Kijk maar ff ^^DarkJedi schreef op 28 augustus 2002 @ 11:53:
Handig die shortkeys.
Wat was de shortkey naar bepaalde plaatsen op de kaart, gaat wat sneller dan met de minimap.
Anoniem: 44391
Ik speel altijd undead.Anoniem: 29882 schreef op 28 augustus 2002 @ 15:27:
welke tweakers spelen eigenlijk veel met undead?
het enige wat ik eigenlijk goed vind aan die ondoden zijn dat ze :
• Necro's hebben
• goedkoop een goudmijntje kunnen pakken
verder zie ik met alledrie de andere rassen veel meer voordelen..
/OT
True, het is zeker een handige optie, maar ieder zijn voorkeuren denk ik.Anoniem: 29882 schreef op 27 augustus 2002 @ 18:10:
[...]
de "root" optie is zeker weten handig, het maakt sowieso de melee units (waaronder dus ook ook hero's) al vast aan de grond, en als de priestress starfall doet houdt het ook meteen op...
ook bij vroege "pesterijen" bij de tegenstander kan het leuk zijn, stuur een KotG met root op de basis af en kill een paar peons
Godfather Bodybuilding topic reeks
LOLAnoniem: 44391 schreef op 28 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
Update
Ik heb net een nieuwe accoutn gemaakt en ben toch maar overgestapt op Orc
Ik kwam erachter dat ik met hun veel beter speel. Dus toen maar overgestapt
volgens mij hebben gatgoyles helemaal geen melee attack maar een rangedAnoniem: 44391 schreef op 28 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
[...]
• Ik zie ze nooit iemand gebruiken maar Gargoyles zijn ERG goed tegen air units dan hebben ze namelijk een MELEE attack
[...]
This is the Way.
gaRgoyles hebben idd een ranged attack!.... ?HIValicious schreef op 28 augustus 2002 @ 21:24:
[...]
volgens mij hebben gatgoyles helemaal geen melee attack maar een ranged
This is the Way.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Zeker weten van niet. Het kan een air aanval totaal de grond in boren.TrehT schreef op 28 augustus 2002 @ 22:40:
lol ancients suck0ren
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ja, is idd wel handig om ze 'bij' het vijandelijk kamp te bouwen anders ben je aardig tijdje bezig om er helemaal heen te lopen...TrehT schreef op 28 augustus 2002 @ 22:49:
das waarje kan ze ook net uit zicht van vijandlijk kamp bouwen en dan uprooten en tegelijk aanvallen met leger
Waarom vergeet je nu daar posession neer te zetten?Anoniem: 44391 schreef op 28 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
Ik speel altijd undead.
Er zijn nog wel meer dingen goed aan de undead zoals:
• Alle hero's zijn goed waarvan ik The Lich de beste hero vindt.
• Inderdaad necro's zijn erg goed. Necro's gebruik ik niet alleen voor die skeltons maar vooral voor Cripple en Unholy Frenzy woehoe 75% attack damage erbij
• Mijntjes zijn makkelijk te pakken
• Banshee's zijn erg goed met curse en Anti-Magic shell
• Goede base defence als je zigurats upgrade
• Ik zie ze nooit iemand gebruiken maar Gargoyles zijn ERG goed tegen air units dan hebben ze namelijk een melee attack
• De Frost Wyrms niet te vergeten natuurlijk
• Abomintation zijn best goedkoop maar 280 goud bijna even veel als een Crypt fiend.
• Met 1 Acolyte meerde gebouwen maken
Enzo kan ik wel ff doorgaan![]()
Daarom speel ik dus undead.
Update
Ik heb net een nieuwe accoutn gemaakt en ben toch maar overgestapt op Orc
Ik kwam erachter dat ik met hun veel beter speel. Dus toen maar overgestapt
Met die upgrade vind ik ze toch redelijk rap hoorTha_Freak schreef op 28 augustus 2002 @ 22:51:
[...]
Ja, is idd wel handig om ze 'bij' het vijandelijk kamp te bouwen anders ben je aardig tijdje bezig om er helemaal heen te lopen...
Gij zult mijn naam niet in zaken noemen die u niets aangaan-_-apocrypha schreef op 28 augustus 2002 @ 23:14:
Was echt kut, vanmiddag zat ik bij random 2 vs 2 bij een uber noob.
Anoniem: 34517
Anoniem: 34517
superB
There is no art to find the minds construction in the face
jij post te weinig in het topicMuppet schreef op 29 augustus 2002 @ 14:06:
Ik sta er gvd niet eens bijik heb kleffie notabene verskaafd gemaakt
)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq