Lees...
Pffff, wat zuigt dat steam tank stukje op die Warchaser map als je in je eentje speelt zeg. Half uur wachten zodat me health weer is opgeladen.

Voor diegenen die daarin geinteresseerd zijn, de replay van Rody tegen mij voor het GoT 1v1 toernooi is in het GoT Warcaft III 1 vs 1 Toernooi Topic te vinden.
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Verwijderd
Dat stuk is inderdaad wel irritant, maar niet echt moeilijk. Het is wel heel erg langdradig. Na dat stukje kun je gewoon weer lopen met je hero. Op dat stukje na vind ik die map echt supergoed gemaakt.Pffff, wat zuigt dat steam tank stukje op die Warchaser map als je in je eentje speelt zeg.
Hoe kan je info etc. editten van je B.net profile?
In de Faq stond 't niet
Verwijderd
Dus effe klikken op je eigen nick, zodat je je stats kunt zien... info kun je daar indeed ook gewoon invullen
2 vraagjes daarover:
1) waarom zie je je url niet in profile page?
2) Kun je je clan invullen ? Zoja waar dan? Het staat namelijk wel op je profile page
2) Kun je je clan invullen ? Zoja waar dan? Het staat namelijk wel op je profile page
[ Voor 0% gewijzigd door SaURoN op 22-08-2002 17:10 . Reden: verduidelijkt ]
ik weet niet hoe het zit met het toernooi, maar ik heb nogal problemen gehad met mijn internet verbinding.
probeer zo snel mogelijk weer online te zijn, maar alvast mijn welgemeende excuses
(series)!!
probeer zo snel mogelijk weer online te zijn, maar alvast mijn welgemeende excuses
Ja het is eigenlijk wel de bedoeling dat je wat wedstrijden gaat spelenHertogJan schreef op 22 augustus 2002 @ 17:46:
ik weet niet hoe het zit met het toernooi, maar ik heb nogal problemen gehad met mijn internet verbinding.
probeer zo snel mogelijk weer online te zijn, maar alvast mijn welgemeende excuses(series)!!
2. gewoon als je op bnet in je profiel zit dacht ik ?SaURoN schreef op 22 augustus 2002 @ 17:04:
2 vraagjes daarover:
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Er is nog ruim 24 uur te gaan. Gemiddelde 1v1 games duren 20-30 minuten. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd spelen. Dus het kan nog makkelijk!apocrypha schreef op 22 augustus 2002 @ 17:49:
[...]
Ja het is eigenlijk wel de bedoeling dat je wat wedstrijden gaat spelen. Maar ik zie nu al da twe de deadline dit weekend niet halen.
*redeneert een persoon, die 4 dagen voor het tentamen is, begint met het leren van een boek van ruim 600 bladzijden, dattie daarvoor nog nooit bekeken heeft in z'n hele leven*
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
Het hele probleem is dus dat hij daar 100% zeker niet bijstaatTrehT schreef op 22 augustus 2002 @ 19:58:
[...]
2. gewoon als je op bnet in je profiel zit dacht ik ?
ja uh ik kan niet heksen! als die mensen in mn poule nooit online zijn.. ik heb tegen 2 gespeeld die er wel waren en ik neem aan dat ik default krijg als die andere 2 niet komen opdagenMandor schreef op 22 augustus 2002 @ 21:04:
[...]
Er is nog ruim 24 uur te gaan. Gemiddelde 1v1 games duren 20-30 minuten. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd spelen. Dus het kan nog makkelijk!
*redeneert een persoon, die 4 dagen voor het tentamen is, begint met het leren van een boek van ruim 600 bladzijden, dattie daarvoor nog nooit bekeken heeft in z'n hele leven*
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
ooit aan email of msn gedacht?TrehT schreef op 22 augustus 2002 @ 22:44:
[...]
ja uh ik kan niet heksen! als die mensen in mn poule nooit online zijn.. ik heb tegen 2 gespeeld die er wel waren en ik neem aan dat ik default krijg als die andere 2 niet komen opdagenik ben vaak genoeg online dacht ik zo om te kunnen matchen...
ik zit ook in die poule en idd 2 zijn er nooit, tegen dree moet ik nog maar die zag ik van de week ook niet.
Verwijderd
precies add me op msn en ik speel tegen degene die willen, ik blijf nooit hangen op wc3 of ik speel of ik ben weg
Verwijderd
OMG, ik ben slecht op battle.net, maar deze gast maakt het wel heel erg bont. Waarschijnlijk speelt 'ie WC3 nog niet zolang, want anders kan dit gewoon niet. Check de komische replay.
Verwijderd
Of je blijft gezellig even discuseren over onznnige zaken als huntresses en potm-noobsVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:45:
precies add me op msn en ik speel tegen degene die willen, ik blijf nooit hangen op wc3 of ik speel of ik ben weg
Dit is idd een grote n00bclashVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:24:
OMG, ik ben slecht op battle.net, maar deze gast maakt het wel heel erg bont. Waarschijnlijk speelt 'ie WC3 nog niet zolang, want anders kan dit gewoon niet. Check de komische replay.
/edit
Replaytje van mij:
Hier!
wat betreft die clan ondersteuning; hier wordt door blizard nog aan gewerkt, het wordt ongeveer hetzelfde als ra2 clans
van blizzard;
What features will Warcraft III offer to help support clans?
We are still working out the details for the Clan Support, but we would like to allow people to create clans, manage them with different levels of membership, home clan channels and clan ladders.
http://www.battle.net/war3/faq/bnetfaq.shtml
van blizzard;
We are still working out the details for the Clan Support, but we would like to allow people to create clans, manage them with different levels of membership, home clan channels and clan ladders.
Verwijderd
Kan ook gezellig zijn natuurlijk, maar zit niet altijd op Gotwar3 channel soms ook op Channel Samara.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:31:
[...]
Of je blijft gezellig even discuseren over onznnige zaken als huntresses en potm-noobs
Verwijderd
Cool, GoT CLAN??Jointrip schreef op 23 augustus 2002 @ 09:55:
wat betreft die clan ondersteuning; hier wordt door blizard nog aan gewerkt, het wordt ongeveer hetzelfde als ra2 clans
van blizzard;
Soms ??Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:48:
[...]
Kan ook gezellig zijn natuurlijk, maar zit niet altijd op Gotwar3 channel soms ook op Channel Samara.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Je kan ook je eigen channel maken, waar jij de scepter zwaait
. Ik heb nog niet preciesale mogelijkheden ontdekt, maar bijvoorbeeld /join clan <eigen nickname> en dan kan je iedereen in die channel kicken en bannen enzo, en dan komen ze in channel "the void" terrecht
. Dolle pret
.
Dat was bij dia al zo
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 14:13 . Reden: Duidelijk gemaakt wat me zo stoort ]
Verwijderd
Muppet schreef op 23 augustus 2002 @ 13:44:
Dat was bij dia al zo
offtopic:
yep. en bij sc ook. weet niet echt welke eerst kwam. boeit me ook niet. vond diablo nooit echt leuk-_-.
yep. en bij sc ook. weet niet echt welke eerst kwam. boeit me ook niet. vond diablo nooit echt leuk-_-.
Ok jongens hou het ff gezellig
Meteen ruzie als ik hier in Griekenland zit?!
Pas op he! Als ik weer terug ben kick ik jullie butt in een 1vs1!
Pas op he! Als ik weer terug ben kick ik jullie butt in een 1vs1!
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Je hoefde er ook niet op te reageren.. maar jah, mensen schijnen tegenwoordig echt steeds meer aangesproken te voelen..JeanLucPicard schreef op 23 augustus 2002 @ 16:49:
Das jammer..... val mij er niet mee lastig.
(Ps.. was jij het niet die doorvroeg ?

Verwijderd
Leg mij maar eens uit waarom Potm mensen noobs zijnVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:31:
[...]
Of je blijft gezellig even discuseren over onznnige zaken als huntresses en potm-noobs
Verwijderd
Weet ik niet. Ik vind het ook helemaal geen noob-hero. Maar andere wel. PotM is gewoon niet de beste keus om te bouwen bij ne.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:44:
[...]
Leg mij maar eens uit waarom Potm mensen noobs zijn
edit:
wacht ff. bedoelde je dit wel serieus????
Verwijderd
dat hangt toch helemaal van je eigen speelstijl af, ik persoonlijk neem bijna altijd potm, en zodra die starfall heeft neem ik nog een kotg erbij....
Potm skillz :
30% meer damage aan alle ranged attacks (en dat zijn er veel bij NE)
flaming arrow (oid) - 30 damage meer voor de potm (en dat is tamelijk veel)
owl scout - handige scout (maar die gebruik ik meestal niet)
wat zou jouw keuze zijn (en waarom) ?
Potm skillz :
Verwijderd
Omdat de pom geen magic ability heeft.
Het gaat alleen om de extra damage van aura + starfall
Op grote maps kan je overwegen PoM te nemen aangezien je dan sneller starfall hebt en de battles masaal zijn.
De DH heeft manaburn&immolation wat beiden erg effectief is in early game
Keeper heeft entangle&force of nature, en daarbij is thorns aura ook erg goed vs melee.
Op een kleinere map, bijv temple, dan ga je gort doordat jij niet kan met je PoM en de extra dam door aura zeer klein is en bijna geen effect heeft.
Daarbij heb je met DH en Keeper het voordeel dat je kunt rushen
Op grote maps kan je overwegen PoM te nemen aangezien je dan sneller starfall hebt en de battles masaal zijn.
De DH heeft manaburn&immolation wat beiden erg effectief is in early game
Keeper heeft entangle&force of nature, en daarbij is thorns aura ook erg goed vs melee.
Op een kleinere map, bijv temple, dan ga je gort doordat jij niet kan met je PoM en de extra dam door aura zeer klein is en bijna geen effect heeft.
Daarbij heb je met DH en Keeper het voordeel dat je kunt rushen
Verwijderd
daar heb je ook weer gelijk in, maar aangezien NE nogal veel ranged attackers bezitten vind ik het (ook in kleinere maps) een goeie keuze, aangezien je voor de strijd echt begint meestal wel 2x die aura hebt kunnen opgraden (20%) wat aanzienelijke gevolgen heeft voor de damage van je archers/huntresses/dryads
Verwijderd
OMFG Kel'Thuzad defenden op HARD 30 minuten lang... darn was er close bij. Iets minder dan een minuut. Das echt tough.
Verwijderd
Ik ga eerst voor dh, omdat die gewoon handiger is in het begin. Ik heb volgens mij nog nooit tijdens een lader game een level 6 hero gehad, en het lijkt erop dat dat wel zo zal blijven voorlopig. Me 2e hero is altijd kotg idd, heeft handige aura(doet meer dmg tegen melee dan trueshot), en die wortels zijn ook handig. Tranqullity als je geen orc-allies hebt... en die gare boompjes vind ik eigenlijk nutteloos. Zijn ze volgens mij ook -_-Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:56:
dat hangt toch helemaal van je eigen speelstijl af, ik persoonlijk neem bijna altijd potm, en zodra die starfall heeft neem ik nog een kotg erbij....
Potm skillz :
Dat ligt toch echt aan jou hoorVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:44:
[...]
Ik ga eerst voor dh, omdat die gewoon handiger is in het begin. Ik heb volgens mij nog nooit tijdens een ladder game een level 6 hero gehad, en het lijkt erop dat dat wel zo zal blijven voorlopig. Me 2e hero is altijd kotg idd, heeft handige aura(doet meer dmg tegen melee dan trueshot), en die wortels zijn ook handig. Tranqullity als je geen orc-allies hebt... en die gare boompjes vind ik eigenlijk nutteloos. Zijn ze volgens mij ook -_-

Mijn record is twee hero's.
Eerste hero: Archmage lvl 10
Tweede hero: Mountain King lvl 7
Verwijderd
Ligt ongetwijfeld aan mijPromWarMachine schreef op 24 augustus 2002 @ 02:02:
[...]
Dat ligt toch echt aan jou hoor
Mijn record is twee hero's.
Eerste hero: Archmage lvl 10
Tweede hero: Mountain King lvl 7
Hier 3 hero's allemaal level 8 max
. Ik bouw meestal zo snel mogelijk al mijn hero's.... ik weet dat je dan de XP verdeeld, maar daar krijg je ook brede mogelijkheden voor terug.
.
Waarover doorvragen btw?
Als iemand commentaar op mijn post heeft dan wil ik een reden weten, maar die reden van jou was wel heel erg lomp, reply dan gewoon niet. Daarnaast was ik ook retesjagrijnigVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:34:
[...]
Je hoefde er ook niet op te reageren.. maar jah, mensen schijnen tegenwoordig echt steeds meer aangesproken te voelen..
(Ps.. was jij het niet die doorvroeg ?)
Waarover doorvragen btw?
Owl van de PotM is zwaar underrated.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:06:
Omdat de pom geen magic ability heeft.
Het is gewoon een van de beste scout skills in early-mid-late game.
En scouten is "vrij" belangrijk in WC3.
alle heroes van NE zijn zwaar goed, NE is dan ook het enige ras waarmee ik bijna altijd 2 heroes neem. Eerst KotG en later PotM, die owl is idd best goed, maar meestal weet ik sowiezo al waar ze zitten en kijk ik via andere manieren wel in hun basis (trees of anders of gewoon niet)
Scouten is inderdaad erg handig. Als je het een beetje intensief doet, vooral met die Owl, dan weet je wanneer je aangevallen gaat worden. Als je dan 2v2 speelt kun je je belagers insluiten, zodat je ally de zwakkere, ranged units aanvalt.RedruM schreef op 24 augustus 2002 @ 11:31:
[...]
Owl van de PotM is zwaar underrated.
Het is gewoon een van de beste scout skills in early-mid-late game.
En scouten is "vrij" belangrijk in WC3.
Verwijderd
Mijn versie heeft ineens rare tik..
Als ik het opstart minimaliseert hij automatisch, maximaliseer ik hem weer, minimaliseert ie hem weer terug.. alsof ik het spel niet mag spelen ofzo
Iemand enig id waar dit aan ligt ?? Reboot is al geprobeerd...
Als ik het opstart minimaliseert hij automatisch, maximaliseer ik hem weer, minimaliseert ie hem weer terug.. alsof ik het spel niet mag spelen ofzo

Iemand enig id waar dit aan ligt ?? Reboot is al geprobeerd...
ja ok alle heroes kan heel handig zijn maarje verliest zoveel 'food' (15 food), ik heb dan liever 2 heroes en een extra expand.
maar als ik ud speel speel ik maar met 1 hero en dat is de dreadlord, die andere vink maar nep...
orc: blademaster gaat wel, farseer is al wat beter en die TC is alleen handig als je een human ally heb met militia
humans speel ik niet want humans stinken
maar als ik ud speel speel ik maar met 1 hero en dat is de dreadlord, die andere vink maar nep...
orc: blademaster gaat wel, farseer is al wat beter en die TC is alleen handig als je een human ally heb met militia
humans speel ik niet want humans stinken
This is the Way.
dat niet ... uhm dat was zeker sarcasme
... maar ze zijn best goed...
kan iemand maybe eens een goede BO geven voor de Orc's ? Ik wil graag snel naar Bloodlust maar als ik snel ga naar Bloodlust grade dan heb ik te weinig units, en als ik eerst veel units bouw dan heb ik te weinig shamans
kan iemand maybe eens een goede BO geven voor de Orc's ? Ik wil graag snel naar Bloodlust maar als ik snel ga naar Bloodlust grade dan heb ik te weinig units, en als ik eerst veel units bouw dan heb ik te weinig shamans
This is the Way.
Heel snel bloodlust werkt niet in random team of 1v1. Dan wordt je gescout en ben je hard de lul. Zoiets doe ik alleen als ik weet dat m'n 2 allies, 3 vijanden aan kunnen. Arranged team dus. Dan bouw ik meestal 1 grunt, als die klaar is stronghold en als de stronghold klaar is, meteen fortress.HIValicious schreef op 24 augustus 2002 @ 14:03:
dat niet ... uhm dat was zeker sarcasme... maar ze zijn best goed...
Dat wil dus zeggen:
Totaal:
• 12 peons, 7 hout & 5 goud
• 1 Hero, meestal Farseer of Blademaster, die andere is veel te log
• 1 Barrack
• 1 Grunt
• Geen Warmill
1 barrack 1 grunt ?? wat heb je dan aan die barrack
dan betaal je voor die ene grunt ontzettend veel goud/wood =D kan je beter een warmill maken en 1 of 2 towers zodat als jij aangevallen wordt je een beetje defence hebt. en als je dan toch al een fortress hebt kan je beter taurens gaan maken ipv grunts
1 grunt zie ik het nut ook niet van in
Triad ik en nog iemand net alledrie orcs de heletijd
4 of 5 games gewonnen
Ik ging voor wyverns na de grunts andere voor shamans en andere voor tauren
We hadden eveneens genoeg grunts en een support kodo
3 orc vs 3 ne, raden wie er wonnen van de huntresses
Triad ik en nog iemand net alledrie orcs de heletijd
4 of 5 games gewonnen
Ik ging voor wyverns na de grunts andere voor shamans en andere voor tauren
Die Taurens zijn me te traag/log/duur als je niet die derde hero hebt, die alle units een beetje sneller maakt. Supply is 4 en ze zijn nóg duurder dan een Grunt. Dat is moeilijker te combineren met Master Shamans & master Witch Doctors.TrehT schreef op 24 augustus 2002 @ 17:17:
1 barrack 1 grunt ?? wat heb je dan aan die barrackdan betaal je voor die ene grunt ontzettend veel goud/wood =D kan je beter een warmill maken en 1 of 2 towers zodat als jij aangevallen wordt je een beetje defence hebt. en als je dan toch al een fortress hebt kan je beter taurens gaan maken ipv grunts
Die barrack is om toch wat units te kunnen bouwen als m'n ally of ikzelf aangevallen wordt. Die ene Grunt heeft inderdaad weinig nut, maar toch voel ik me veiliger met 1 grunt dan met 1 toren. Weet ook niet waarom?
eitje natuurlijk. Huntresses leggen het dik af tegen taurens (in DMG & HP) en dan kunnen ze nog geen air attacken ookSaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 17:25:
1 grunt zie ik het nut ook niet van in![]()
Triad ik en nog iemand net alledrie orcs de heletijd![]()
4 of 5 games gewonnen![]()
Ik ging voor wyverns na de grunts andere voor shamans en andere voor tauren![]()
ze waren ook een beetje n00b , beetje heel erg
Ze vielen ons ook niet aan ofzo en hadden geen expansion
Toch altijd leuk om noobs te stompenSaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 18:41:
ze waren ook een beetje n00b , beetje heel ergZe vielen ons ook niet aan ofzo en hadden geen expansion
Verwijderd
tegen noobs is het altijd lachen, die gasten vallen aan met hum mini machtje en als ze dat verliezen dan quit de helft al meteen
Noobs is niet lachen als die bij jouw in het team zitten. Ik was zonet ff random 2 vs 2 aan het doen, kom ik met een aap in het team die zijn basis zo dicht bouwt dat ie er niet meer uit kan lopen 
Maar gelukkig waren m'n tegenstanders ook niet al te slim, en werden ze dus geowned door mijn knights + innerfire

Maar gelukkig waren m'n tegenstanders ook niet al te slim, en werden ze dus geowned door mijn knights + innerfire
Goh, geen rifles?Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 19:02:
Noobs is niet lachen als die bij jouw in het team zitten. Ik was zonet ff random 2 vs 2 aan het doen, kom ik met een aap in het team die zijn basis zo dicht bouwt dat ie er niet meer uit kan lopen
Waarom moet ik nooit tegen een n00b 
Altijd lvl9 enzo
Altijd lvl9 enzo
Okee, ff vraag.
Ik oefen wat tegen de computer 1 human computer opponent en moi. Ik speel de map: lost temple. Ik wordt helemaal gek. De computer blijft maar over mij heen lopen. Ik creep als een gek, (archmage) ik bouw flink units en wat towers ter verdediging, maar de computer lijkt wel onverslaanbaar. Hij loopt mijn basis binnen en dan kan ik meestal de 1e golf nog wel overleven, maar niet snel nieuwe units bouwen en de boel oplappen om de 2e golf te overleven.
Iemand tips?
Ik oefen wat tegen de computer 1 human computer opponent en moi. Ik speel de map: lost temple. Ik wordt helemaal gek. De computer blijft maar over mij heen lopen. Ik creep als een gek, (archmage) ik bouw flink units en wat towers ter verdediging, maar de computer lijkt wel onverslaanbaar. Hij loopt mijn basis binnen en dan kan ik meestal de 1e golf nog wel overleven, maar niet snel nieuwe units bouwen en de boel oplappen om de 2e golf te overleven.
Iemand tips?
Tuurlijk heb je wel een warmill nodig om torentjes te bouwen. Terwijl jij aan het techen ben word je gerushed. In 2x2 kun je nog hopen dat je ally je helpt, in 1x1 tegen een goede tegenstander ben je gezien.12 peons, 7 hout & 5 goud
1 Hero, meestal Farseer of Blademaster, die andere is veel te log
1 Barrack
1 Grunt
Geen Warmill
Ik ben helemaal afgestapt van die klote rifle men, en ook van m'n MK hero trouwens. Tegenwoordig is het Archmage en footmen wat de klok slaat
En je icon danHielko schreef op 24 augustus 2002 @ 20:37:
[...]
Ik ben helemaal afgestapt van die klote rifle men, en ook van m'n MK hero trouwens. Tegenwoordig is het Archmage en footmen wat de klok slaat
Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 19:02:

Verwijderd
ik had t nog erger;
"why can't I get the Acolytes to chop down the trees?"
en deze is helemaal verschrikkelijk;
"how come I can't get my guys inside the tower?"
Verwijderd
Ik had deze een keer:Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:13:
ik had t nog erger;
What should I do? (dit werd mij door een ally gevraagd na 2 minuten, hij had nog niks gebouwd)
Ik bouw me base ook altijd redelijk dicht... Je kan er moeilijk in en als voorste linie burrows daar achter 2 torens ofzo en spiked natuurlijk..Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 19:02:
Das niet n00b hoor
Verwijderd
Spiked is eigenlijk redelijk zinloos, heb het es in actie gezien, maar je merkt er vrijwel niks van! Het zal zeker niet de beslissende slag zijn...SaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 23:49:
[...]
Ik bouw me base ook altijd redelijk dicht... Je kan er moeilijk in en als voorste linie burrows daar achter 2 torens ofzo en spiked natuurlijk..
Das niet n00b hoor
Beter al ga jij een poosje 1on1 doen, dit kán niet goed zijn voor je bloeddruk! Lijkt me best wel kutVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:13:
ik had t nog erger;
ah hij heeft het licht gezienHielko schreef op 24 augustus 2002 @ 20:37:
[...]
Tis meer iets dat ze dan niet zo graag aanvallenVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:53:
[...]
Spiked is eigenlijk redelijk zinloos, heb het es in actie gezien, maar je merkt er vrijwel niks van! Het zal zeker niet de beslissende slag zijn...
je ziet 2 burrows met spikes en daar achter een tower, ze komen de base dus moeilijk in en dan draaien ze toch soms wel om , om naar andere base te gaan
Zo campaign op normal ook uitgespeeld. Ik moet zeggen die filmpje op het einde steeds zien er echt heel erg zweet uit
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:29:
What should I do? (dit werd mij door een ally gevraagd na 2 minuten, hij had nog niks gebouwd)
Antwoord: Quit or Enable Shared Unit Control and Don't Touch Anything
Jap helemaal waar... ik val altijd eerst human en nightelves aan, daarna pas orcs en undead, vanwege hun betere defensie...SaURoN schreef op 25 augustus 2002 @ 00:05:
[...]
Tis meer iets dat ze dan niet zo graag aanvallen![]()
je ziet 2 burrows met spikes en daar achter een tower, ze komen de base dus moeilijk in en dan draaien ze toch soms wel om , om naar andere base te gaan
Juist niet.
Ik had met een lvl 9 undead op Plunder Island meer moeite dan met een lvl 14 undead op dezelfde map, wel allebei gewonnen tho

Gisteren met triad en biertjuh alledrie weer orc , ik werd compleet van de kaart geveegt 
Gelukkig wisten triad en biertjuh nog genoeg forces te maken daarna voor een aanval.
Ik mocht de wyverns besturen om de heros te attacken
Compleet weggevaagt die lui
Bases stelden NIKS voor
Gelukkig wisten triad en biertjuh nog genoeg forces te maken daarna voor een aanval.
Ik mocht de wyverns besturen om de heros te attacken
Dit topic is gesloten.