Het grote Warcraft III topic: Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.984 views sinds 30-01-2008

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd

/me is al stil :X

;)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:11:
[...]

* Apocrypha is al stil :X

;)
Braaf ;)

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Pffff, wat zuigt dat steam tank stukje op die Warchaser map als je in je eentje speelt zeg. Half uur wachten zodat me health weer is opgeladen. 8)7

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Voor diegenen die daarin geinteresseerd zijn, de replay van Rody tegen mij voor het GoT 1v1 toernooi is in het GoT Warcaft III 1 vs 1 Toernooi Topic te vinden.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Verwijderd

Pffff, wat zuigt dat steam tank stukje op die Warchaser map als je in je eentje speelt zeg.
Dat stuk is inderdaad wel irritant, maar niet echt moeilijk. Het is wel heel erg langdradig. Na dat stukje kun je gewoon weer lopen met je hero. Op dat stukje na vind ik die map echt supergoed gemaakt.

Verwijderd

*Wroef*

Mag ik nu mijn ScoobySnack ? :D

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
10 wins to my orc icon :P

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoe kan je info etc. editten van je B.net profile? :) In de Faq stond 't niet :?

Verwijderd

erm, de normale info kan je gewoon editen in B.Net (als je gaat spelen dus)

Verwijderd

Dus effe klikken op je eigen nick, zodat je je stats kunt zien... info kun je daar indeed ook gewoon invullen

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
onder je profiel dan wel te verstaan

• SaURoN
  • Niet online
2 vraagjes daarover:
1) waarom zie je je url niet in profile page?
2) Kun je je clan invullen ? Zoja waar dan? Het staat namelijk wel op je profile page

[ Voor 0% gewijzigd door SaURoN op 22-08-2002 17:10 . Reden: verduidelijkt ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15
*ik ook willen weten*

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
ik weet niet hoe het zit met het toernooi, maar ik heb nogal problemen gehad met mijn internet verbinding.
probeer zo snel mogelijk weer online te zijn, maar alvast mijn welgemeende excuses :D (series)!!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HertogJan schreef op 22 augustus 2002 @ 17:46:
ik weet niet hoe het zit met het toernooi, maar ik heb nogal problemen gehad met mijn internet verbinding.
probeer zo snel mogelijk weer online te zijn, maar alvast mijn welgemeende excuses :D (series)!!
Ja het is eigenlijk wel de bedoeling dat je wat wedstrijden gaat spelen :). Maar ik zie nu al da twe de deadline dit weekend niet halen.

• SaURoN
  • Niet online
Ik kan die volo en of hertog niet bereiken :)
Jaded wil ik vanaf wel ff tegen matchen :)

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

SaURoN schreef op 22 augustus 2002 @ 17:04:
2 vraagjes daarover:
1) waarom zie je je url niet in profile page?
2) Kun je je clan invullen ? Zoja waar dan? Het staat namelijk wel op je profile page
2. gewoon als je op bnet in je profiel zit dacht ik ?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

apocrypha schreef op 22 augustus 2002 @ 17:49:
[...]

Ja het is eigenlijk wel de bedoeling dat je wat wedstrijden gaat spelen :). Maar ik zie nu al da twe de deadline dit weekend niet halen.
Er is nog ruim 24 uur te gaan. Gemiddelde 1v1 games duren 20-30 minuten. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd spelen. Dus het kan nog makkelijk! :)

*redeneert een persoon, die 4 dagen voor het tentamen is, begint met het leren van een boek van ruim 600 bladzijden, dattie daarvoor nog nooit bekeken heeft in z'n hele leven*

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 08:25
TrehT schreef op 22 augustus 2002 @ 19:58:
[...]

2. gewoon als je op bnet in je profiel zit dacht ik ?
Het hele probleem is dus dat hij daar 100% zeker niet bijstaat

• TrehT

TrehT

koelle

Mandor schreef op 22 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

Er is nog ruim 24 uur te gaan. Gemiddelde 1v1 games duren 20-30 minuten. Meerdere mensen kunnen tegelijkertijd spelen. Dus het kan nog makkelijk! :)

*redeneert een persoon, die 4 dagen voor het tentamen is, begint met het leren van een boek van ruim 600 bladzijden, dattie daarvoor nog nooit bekeken heeft in z'n hele leven*
ja uh ik kan niet heksen! als die mensen in mn poule nooit online zijn.. ik heb tegen 2 gespeeld die er wel waren en ik neem aan dat ik default krijg als die andere 2 niet komen opdagen :? ik ben vaak genoeg online dacht ik zo om te kunnen matchen...

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Shagura
TrehT schreef op 22 augustus 2002 @ 22:44:
[...]

ja uh ik kan niet heksen! als die mensen in mn poule nooit online zijn.. ik heb tegen 2 gespeeld die er wel waren en ik neem aan dat ik default krijg als die andere 2 niet komen opdagen :? ik ben vaak genoeg online dacht ik zo om te kunnen matchen...
ooit aan email of msn gedacht?

• SaURoN
  • Niet online
ik zit ook in die poule en idd 2 zijn er nooit, tegen dree moet ik nog maar die zag ik van de week ook niet.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Shagura schreef op 22 augustus 2002 @ 22:59:
[...]

ooit aan email of msn gedacht?
icq, trillian ;) :P

Verwijderd

precies add me op msn en ik speel tegen degene die willen, ik blijf nooit hangen op wc3 of ik speel of ik ben weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, ik ben slecht op battle.net, maar deze gast maakt het wel heel erg bont. Waarschijnlijk speelt 'ie WC3 nog niet zolang, want anders kan dit gewoon niet. Check de komische replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 23:45:
precies add me op msn en ik speel tegen degene die willen, ik blijf nooit hangen op wc3 of ik speel of ik ben weg :)
Of je blijft gezellig even discuseren over onznnige zaken als huntresses en potm-noobs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:24:
OMG, ik ben slecht op battle.net, maar deze gast maakt het wel heel erg bont. Waarschijnlijk speelt 'ie WC3 nog niet zolang, want anders kan dit gewoon niet. Check de komische replay.
Dit is idd een grote n00bclash :D

/edit
Replaytje van mij:
Hier!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
wat betreft die clan ondersteuning; hier wordt door blizard nog aan gewerkt, het wordt ongeveer hetzelfde als ra2 clans

van blizzard;

What features will Warcraft III offer to help support clans?
We are still working out the details for the Clan Support, but we would like to allow people to create clans, manage them with different levels of membership, home clan channels and clan ladders.

http://www.battle.net/war3/faq/bnetfaq.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:31:
[...]

Of je blijft gezellig even discuseren over onznnige zaken als huntresses en potm-noobs >:)
Kan ook gezellig zijn natuurlijk, maar zit niet altijd op Gotwar3 channel soms ook op Channel Samara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jointrip schreef op 23 augustus 2002 @ 09:55:
wat betreft die clan ondersteuning; hier wordt door blizard nog aan gewerkt, het wordt ongeveer hetzelfde als ra2 clans

van blizzard;

What features will Warcraft III offer to help support clans?
We are still working out the details for the Clan Support, but we would like to allow people to create clans, manage them with different levels of membership, home clan channels and clan ladders.

http://www.battle.net/war3/faq/bnetfaq.shtml
Cool, GoT CLAN?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:48:
[...]

Kan ook gezellig zijn natuurlijk, maar zit niet altijd op Gotwar3 channel soms ook op Channel Samara.
Soms ??

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bijna altijd als ik wc3 speel(maar das savonds) ik zit tegenwoordig op school dus dan kan je ook smiddags spelen maar dan is het op de channels van hier Heel rustig dus ja :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook je eigen channel maken, waar jij de scepter zwaait :D. Ik heb nog niet preciesale mogelijkheden ontdekt, maar bijvoorbeeld /join clan <eigen nickname> en dan kan je iedereen in die channel kicken en bannen enzo, en dan komen ze in channel "the void" terrecht :D. Dolle pret ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Dat was bij dia al zo

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 23 augustus 2002 @ 03:59:
[...]

Dit is idd een grote n00bclash :D
....

|:(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 14:13 . Reden: Duidelijk gemaakt wat me zo stoort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
yep. en bij sc ook. weet niet echt welke eerst kwam. boeit me ook niet. vond diablo nooit echt leuk-_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allergisch voor het woordje n00b :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Das jammer..... val mij er niet mee lastig.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

JeanLucPicard schreef op 23 augustus 2002 @ 16:49:
...

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ok jongens hou het ff gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Meteen ruzie als ik hier in Griekenland zit?!

Pas op he! Als ik weer terug ben kick ik jullie butt in een 1vs1!

:+ :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 23 augustus 2002 @ 16:49:
Je hoefde er ook niet op te reageren.. maar jah, mensen schijnen tegenwoordig echt steeds meer aangesproken te voelen..

(Ps.. was jij het niet die doorvroeg ? |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:31:
[...]

Leg mij maar eens uit waarom Potm mensen noobs zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:44:
[...]

Leg mij maar eens uit waarom Potm mensen noobs zijn :)
Weet ik niet. Ik vind het ook helemaal geen noob-hero. Maar andere wel. PotM is gewoon niet de beste keus om te bouwen bij ne.

edit:
wacht ff. bedoelde je dit wel serieus???? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hangt toch helemaal van je eigen speelstijl af, ik persoonlijk neem bijna altijd potm, en zodra die starfall heeft neem ik nog een kotg erbij....

Potm skillz :

30% meer damage aan alle ranged attacks (en dat zijn er veel bij NE)
flaming arrow (oid) - 30 damage meer voor de potm (en dat is tamelijk veel)
owl scout - handige scout (maar die gebruik ik meestal niet)

wat zou jouw keuze zijn (en waarom) ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de pom geen magic ability heeft.
Het gaat alleen om de extra damage van aura + starfall
Op grote maps kan je overwegen PoM te nemen aangezien je dan sneller starfall hebt en de battles masaal zijn.

De DH heeft manaburn&immolation wat beiden erg effectief is in early game
Keeper heeft entangle&force of nature, en daarbij is thorns aura ook erg goed vs melee.

Op een kleinere map, bijv temple, dan ga je gort doordat jij niet kan met je PoM en de extra dam door aura zeer klein is en bijna geen effect heeft.
Daarbij heb je met DH en Keeper het voordeel dat je kunt rushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je ook weer gelijk in, maar aangezien NE nogal veel ranged attackers bezitten vind ik het (ook in kleinere maps) een goeie keuze, aangezien je voor de strijd echt begint meestal wel 2x die aura hebt kunnen opgraden (20%) wat aanzienelijke gevolgen heeft voor de damage van je archers/huntresses/dryads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG Kel'Thuzad defenden op HARD 30 minuten lang... darn was er close bij. Iets minder dan een minuut. Das echt tough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:56:
dat hangt toch helemaal van je eigen speelstijl af, ik persoonlijk neem bijna altijd potm, en zodra die starfall heeft neem ik nog een kotg erbij....

Potm skillz :

30% meer damage aan alle ranged attacks (en dat zijn er veel bij NE)
flaming arrow (oid) - 30 damage meer voor de potm (en dat is tamelijk veel)
owl scout - handige scout (maar die gebruik ik meestal niet)

wat zou jouw keuze zijn (en waarom) ? :)
Ik ga eerst voor dh, omdat die gewoon handiger is in het begin. Ik heb volgens mij nog nooit tijdens een lader game een level 6 hero gehad, en het lijkt erop dat dat wel zo zal blijven voorlopig. Me 2e hero is altijd kotg idd, heeft handige aura(doet meer dmg tegen melee dan trueshot), en die wortels zijn ook handig. Tranqullity als je geen orc-allies hebt... en die gare boompjes vind ik eigenlijk nutteloos. Zijn ze volgens mij ook -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:44:
[...]

Ik ga eerst voor dh, omdat die gewoon handiger is in het begin. Ik heb volgens mij nog nooit tijdens een ladder game een level 6 hero gehad, en het lijkt erop dat dat wel zo zal blijven voorlopig. Me 2e hero is altijd kotg idd, heeft handige aura(doet meer dmg tegen melee dan trueshot), en die wortels zijn ook handig. Tranqullity als je geen orc-allies hebt... en die gare boompjes vind ik eigenlijk nutteloos. Zijn ze volgens mij ook -_-
Dat ligt toch echt aan jou hoor :X

Mijn record is twee hero's.

Eerste hero: Archmage lvl 10
Tweede hero: Mountain King lvl 7

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 24 augustus 2002 @ 02:02:
[...]

Dat ligt toch echt aan jou hoor :X

Mijn record is twee hero's.

Eerste hero: Archmage lvl 10
Tweede hero: Mountain King lvl 7
Ligt ongetwijfeld aan mij ;). Ik ben zo goed dat ik de tegenpartij meteen afmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hier 3 hero's allemaal level 8 max :P . Ik bouw meestal zo snel mogelijk al mijn hero's.... ik weet dat je dan de XP verdeeld, maar daar krijg je ook brede mogelijkheden voor terug.
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:34:
[...]

Je hoefde er ook niet op te reageren.. maar jah, mensen schijnen tegenwoordig echt steeds meer aangesproken te voelen..

(Ps.. was jij het niet die doorvroeg ? |:( )
Als iemand commentaar op mijn post heeft dan wil ik een reden weten, maar die reden van jou was wel heel erg lomp, reply dan gewoon niet. Daarnaast was ik ook retesjagrijnig :P .
Waarover doorvragen btw?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:06:
Omdat de pom geen magic ability heeft.
Het gaat alleen om de extra damage van aura + starfall
Op grote maps kan je overwegen PoM te nemen aangezien je dan sneller starfall hebt en de battles masaal zijn.
Owl van de PotM is zwaar underrated.
Het is gewoon een van de beste scout skills in early-mid-late game.
En scouten is "vrij" belangrijk in WC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
alle heroes van NE zijn zwaar goed, NE is dan ook het enige ras waarmee ik bijna altijd 2 heroes neem. Eerst KotG en later PotM, die owl is idd best goed, maar meestal weet ik sowiezo al waar ze zitten en kijk ik via andere manieren wel in hun basis (trees of anders of gewoon niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
RedruM schreef op 24 augustus 2002 @ 11:31:
[...]

Owl van de PotM is zwaar underrated.
Het is gewoon een van de beste scout skills in early-mid-late game.
En scouten is "vrij" belangrijk in WC3.
Scouten is inderdaad erg handig. Als je het een beetje intensief doet, vooral met die Owl, dan weet je wanneer je aangevallen gaat worden. Als je dan 2v2 speelt kun je je belagers insluiten, zodat je ally de zwakkere, ranged units aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn versie heeft ineens rare tik..

Als ik het opstart minimaliseert hij automatisch, maximaliseer ik hem weer, minimaliseert ie hem weer terug.. alsof ik het spel niet mag spelen ofzo |:(

Iemand enig id waar dit aan ligt ?? Reboot is al geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

ja ok alle heroes kan heel handig zijn maarje verliest zoveel 'food' (15 food), ik heb dan liever 2 heroes en een extra expand.

maar als ik ud speel speel ik maar met 1 hero en dat is de dreadlord, die andere vink maar nep...

orc: blademaster gaat wel, farseer is al wat beter en die TC is alleen handig als je een human ally heb met militia >:)

humans speel ik niet want humans stinken :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
undead stinkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

dat niet ... uhm dat was zeker sarcasme :) ... maar ze zijn best goed...

kan iemand maybe eens een goede BO geven voor de Orc's ? Ik wil graag snel naar Bloodlust maar als ik snel ga naar Bloodlust grade dan heb ik te weinig units, en als ik eerst veel units bouw dan heb ik te weinig shamans :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Veel grunts maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

HIValicious schreef op 24 augustus 2002 @ 14:03:
dat niet ... uhm dat was zeker sarcasme :) ... maar ze zijn best goed...

kan iemand maybe eens een goede BO geven voor de Orc's ? Ik wil graag snel naar Bloodlust maar als ik snel ga naar Bloodlust grade dan heb ik te weinig units, en als ik eerst veel units bouw dan heb ik te weinig shamans :(
Heel snel bloodlust werkt niet in random team of 1v1. Dan wordt je gescout en ben je hard de lul. Zoiets doe ik alleen als ik weet dat m'n 2 allies, 3 vijanden aan kunnen. Arranged team dus. Dan bouw ik meestal 1 grunt, als die klaar is stronghold en als de stronghold klaar is, meteen fortress.

Dat wil dus zeggen:
Totaal:
• 12 peons, 7 hout & 5 goud
• 1 Hero, meestal Farseer of Blademaster, die andere is veel te log
• 1 Barrack
• 1 Grunt
Geen Warmill

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

1 barrack 1 grunt ?? wat heb je dan aan die barrack :? dan betaal je voor die ene grunt ontzettend veel goud/wood =D kan je beter een warmill maken en 1 of 2 towers zodat als jij aangevallen wordt je een beetje defence hebt. en als je dan toch al een fortress hebt kan je beter taurens gaan maken ipv grunts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
1 grunt zie ik het nut ook niet van in :)
Triad ik en nog iemand net alledrie orcs de heletijd :D
4 of 5 games gewonnen :)
Ik ging voor wyverns na de grunts andere voor shamans en andere voor tauren :)
We hadden eveneens genoeg grunts en een support kodo :D

3 orc vs 3 ne, raden wie er wonnen van de huntresses >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

TrehT schreef op 24 augustus 2002 @ 17:17:
1 barrack 1 grunt ?? wat heb je dan aan die barrack :? dan betaal je voor die ene grunt ontzettend veel goud/wood =D kan je beter een warmill maken en 1 of 2 towers zodat als jij aangevallen wordt je een beetje defence hebt. en als je dan toch al een fortress hebt kan je beter taurens gaan maken ipv grunts
Die Taurens zijn me te traag/log/duur als je niet die derde hero hebt, die alle units een beetje sneller maakt. Supply is 4 en ze zijn nóg duurder dan een Grunt. Dat is moeilijker te combineren met Master Shamans & master Witch Doctors.

Die barrack is om toch wat units te kunnen bouwen als m'n ally of ikzelf aangevallen wordt. Die ene Grunt heeft inderdaad weinig nut, maar toch voel ik me veiliger met 1 grunt dan met 1 toren. Weet ook niet waarom? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
SaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 17:25:
1 grunt zie ik het nut ook niet van in :)
Triad ik en nog iemand net alledrie orcs de heletijd :D
4 of 5 games gewonnen :)
Ik ging voor wyverns na de grunts andere voor shamans en andere voor tauren :)
We hadden eveneens genoeg grunts en een support kodo :D

3 orc vs 3 ne, raden wie er wonnen van de huntresses >:)
eitje natuurlijk. Huntresses leggen het dik af tegen taurens (in DMG & HP) en dan kunnen ze nog geen air attacken ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ze waren ook een beetje n00b , beetje heel erg :P Ze vielen ons ook niet aan ofzo en hadden geen expansion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

SaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 18:41:
ze waren ook een beetje n00b , beetje heel erg :P Ze vielen ons ook niet aan ofzo en hadden geen expansion :D
Toch altijd leuk om noobs te stompen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tegen noobs is het altijd lachen, die gasten vallen aan met hum mini machtje en als ze dat verliezen dan quit de helft al meteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Noobs is niet lachen als die bij jouw in het team zitten. Ik was zonet ff random 2 vs 2 aan het doen, kom ik met een aap in het team die zijn basis zo dicht bouwt dat ie er niet meer uit kan lopen :/

Maar gelukkig waren m'n tegenstanders ook niet al te slim, en werden ze dus geowned door mijn knights + innerfire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 19:02:
Noobs is niet lachen als die bij jouw in het team zitten. Ik was zonet ff random 2 vs 2 aan het doen, kom ik met een aap in het team die zijn basis zo dicht bouwt dat ie er niet meer uit kan lopen :/

Maar gelukkig waren m'n tegenstanders ook niet al te slim, en werden ze dus geowned door mijn knights + innerfire :)
Goh, geen rifles? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hahahaha :#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Waarom moet ik nooit tegen een n00b :(
Altijd lvl9 enzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:33

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Okee, ff vraag.

Ik oefen wat tegen de computer 1 human computer opponent en moi. Ik speel de map: lost temple. Ik wordt helemaal gek. De computer blijft maar over mij heen lopen. Ik creep als een gek, (archmage) ik bouw flink units en wat towers ter verdediging, maar de computer lijkt wel onverslaanbaar. Hij loopt mijn basis binnen en dan kan ik meestal de 1e golf nog wel overleven, maar niet snel nieuwe units bouwen en de boel oplappen om de 2e golf te overleven.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hielko en geen rifles ? Vaagheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
12 peons, 7 hout & 5 goud
1 Hero, meestal Farseer of Blademaster, die andere is veel te log
1 Barrack
1 Grunt
Geen Warmill
Tuurlijk heb je wel een warmill nodig om torentjes te bouwen. Terwijl jij aan het techen ben word je gerushed. In 2x2 kun je nog hopen dat je ally je helpt, in 1x1 tegen een goede tegenstander ben je gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
SaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 20:05:
Hielko en geen rifles ? Vaagheid :P

Ik ben helemaal afgestapt van die klote rifle men, en ook van m'n MK hero trouwens. Tegenwoordig is het Archmage en footmen wat de klok slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 20:37:

[...]

Ik ben helemaal afgestapt van die klote rifle men, en ook van m'n MK hero trouwens. Tegenwoordig is het Archmage en footmen wat de klok slaat :)
En je icon dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
:o :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had t nog erger;

"why can't I get the Acolytes to chop down the trees?" :(

en deze is helemaal verschrikkelijk;

"how come I can't get my guys inside the tower?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:13:
ik had t nog erger;

Ik had deze een keer:
What should I do? (dit werd mij door een ally gevraagd na 2 minuten, hij had nog niks gebouwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker ally van lvl 20? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

Ik bouw me base ook altijd redelijk dicht... Je kan er moeilijk in en als voorste linie burrows daar achter 2 torens ofzo en spiked natuurlijk..
Das niet n00b hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, level 20-21 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op 24 augustus 2002 @ 23:49:
[...]

Ik bouw me base ook altijd redelijk dicht... Je kan er moeilijk in en als voorste linie burrows daar achter 2 torens ofzo en spiked natuurlijk..
Das niet n00b hoor
Spiked is eigenlijk redelijk zinloos, heb het es in actie gezien, maar je merkt er vrijwel niks van! Het zal zeker niet de beslissende slag zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:13:
ik had t nog erger;

Beter al ga jij een poosje 1on1 doen, dit kán niet goed zijn voor je bloeddruk! Lijkt me best wel kut ;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Hielko schreef op 24 augustus 2002 @ 20:37:

[...]

ah hij heeft het licht gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:53:
[...]

Spiked is eigenlijk redelijk zinloos, heb het es in actie gezien, maar je merkt er vrijwel niks van! Het zal zeker niet de beslissende slag zijn...
Tis meer iets dat ze dan niet zo graag aanvallen :)

je ziet 2 burrows met spikes en daar achter een tower, ze komen de base dus moeilijk in en dan draaien ze toch soms wel om , om naar andere base te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Zo campaign op normal ook uitgespeeld. Ik moet zeggen die filmpje op het einde steeds zien er echt heel erg zweet uit :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:29:
What should I do? (dit werd mij door een ally gevraagd na 2 minuten, hij had nog niks gebouwd)

Antwoord: Quit or Enable Shared Unit Control and Don't Touch Anything :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een crystal ball al niet kan doen (23ste minuut) :D Check de replay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SaURoN schreef op 25 augustus 2002 @ 00:05:
[...]

Tis meer iets dat ze dan niet zo graag aanvallen :)

je ziet 2 burrows met spikes en daar achter een tower, ze komen de base dus moeilijk in en dan draaien ze toch soms wel om , om naar andere base te gaan :)
Jap helemaal waar... ik val altijd eerst human en nightelves aan, daarna pas orcs en undead, vanwege hun betere defensie...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jaded schreef op 24 augustus 2002 @ 19:45:
Waarom moet ik nooit tegen een n00b :(
Altijd lvl9 enzo :|
Juist niet.
Ik had met een lvl 9 undead op Plunder Island meer moeite dan met een lvl 14 undead op dezelfde map, wel allebei gewonnen tho :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Heeft iemand BTW al zo'n action figure ding?
Denk 't niet, aangezien die dingen volgens mij alleen in VS te krijgen zijn met credit card :7 ..

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/war3/screens/misc/figure-thrall-screen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/war3/screens/misc/figure-bronzebeard-screen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blizzard.com/images/war3/screens/misc/figure-stormrage-screen.jpg

Ze kosten $9.95 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Nog leuke replay, ik wist dat ik op het begin had moeten counteren, maar daar had ik helemaal geen zin in :P :
Hier!!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Gisteren met triad en biertjuh alledrie weer orc , ik werd compleet van de kaart geveegt :(
Gelukkig wisten triad en biertjuh nog genoeg forces te maken daarna voor een aanval.
Ik mocht de wyverns besturen om de heros te attacken :D Compleet weggevaagt die lui :) Bases stelden NIKS voor :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.