This is the Way.
Verwijderd
Wat deed die eikel nou. Die probeerde ons te laten geloven dat hij wegging, maar die idioot deed het nog fout ook, want hij zei zijn naam erbij. Dus Pino en ik lagen dubbel van het lachen van die idioot
Verwijderd
ja duh ik moest van jouw undead speel ik bijna nooit omdat jij orcs wou!Muppet schreef op 17 augustus 2002 @ 00:56:
Wel eens . . . . damnga met kleffie 2 vs 2 ik had 56 units gekilled en hij 6 !! zo heb je wat aan je ally
Verwijderd
lekker triest, maar gewoon doorgaan tot je victory in je beeld zit kan je niks gebeurenHitmanWVU schreef op 17 augustus 2002 @ 10:27:
Gisteren in een 3vs3 game: We hadden al 2 enemy's verslagen en toen ging treht ff rebooten (we hadden toch al gewonnen). Even later zei de enemy: blablascrewing has left de game
Wat deed die eikel nou. Die probeerde ons te laten geloven dat hij wegging, maar die idioot deed het nog fout ook, want hij zei zijn naam erbij. Dus Pino en ik lagen dubbel van het lachen van die idioot
Verwijderd
op het moment dat jij dit stukje tikte zat ik in hoofddorp achter een pilsjePromWarMachine schreef op 16 augustus 2002 @ 23:32:
Srry Rev als je op me gewacht hebt, maar gezien je laatste reactie lang geleden is, denk ik van niet, zit ik hier voor niks m'n excuus aan te bieden. Naja, we hebben nog een week
het zei je vergeven
misschien vanmiddag, maar ik kan nix beloven
[edit]
Tijdens mijn non-internet periode heb i ktijd gehad om Warcraft III Single Player uit te spelen. Nu al? Ja nu al, en die credits met die filpjes zijn zo meesterlijk bedacht
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Verwijderd
Er zaten ook nagemaakte stukje van War2 in, met boten enzo, en Ogres aan de kant van de Orcs.apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 12:22:
Jongens mijn internet doet het weer. Jeej
.
[edit]
Tijdens mijn non-internet periode heb i ktijd gehad om Warcraft III Single Player uit te spelen. Nu al? Ja nu al, en die credits met die filpjes zijn zo meesterlijk bedacht. Ik hoop niet dat ik de enige ben die het helemaal heb afgekeken. De humor was echt schitterend
. Vooral het eerste filmpje had een deja vu gevoel naar warcraft 2
.
Ik vind dat stukje van Arthas als Rockster wel cool
Nee, dat stukje met die hydralisks en marines was coolJaded schreef op 17 augustus 2002 @ 14:25:
[...]
Er zaten ook nagemaakte stukje van War2 in, met boten enzo, en Ogres aan de kant van de Orcs.
op hard? :x
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Die film opname, van die katapult die die zeppelin neer moest halen vond ik het vetstJaded schreef op 17 augustus 2002 @ 14:25:
[...]
Er zaten ook nagemaakte stukje van War2 in, met boten enzo, en Ogres aan de kant van de Orcs.
Die oude was zo bagger slecht dat ik maar besloten hebt om overnieuw te beginnen.
Oud:
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend
Nieuw:
http://www.battle.net/war...me=MrJ.&Gateway=Northrend
Ik voeg mijn oude matties tzt wel weer toe in een of andere chatroom.
Vanaf maandag ben ik iig 2 weken verstoten van PC, internet en Warcraft3...
Maar goed, vanaf begin September ga ik er weer helemaal voor!
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
wat een bitchMrJ schreef op 17 augustus 2002 @ 14:43:
Vanaf maandag ben ik iig 2 weken verstoten van PC, internet en Warcraft3...Ik zit dan op een eilandje ergens in Griekenland en mocht mijn PC niet eens meenemen van mijn vriendin.
zonet heb ik toch een mooi potje gewonnen, alles ging gewoon goed
Verwijderd
bij mij hing hij al 2 xHitmanWVU schreef op 17 augustus 2002 @ 17:20:
Ik heb sinds de nieuwe patch al 2 errors gehad :R Waardoor de game afsloot

? 20 jezusapocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 17:46:
Damn Damn Damn, net ff een solo game verloren. Ik was Night Elf hij was undead. Ikw as dik veel beter bezig, met een kleine rush in het begin al zijn acolytes gekilled, dus hij kreeg een tijdje geen goud meer. Maar hij had wel 25 ziggurats in zijn kamp gezet daarna, mat zo'n diamant ding erop (ff naam vergeten). En ik kwam daar maar niet doorheen. Niet met siege, niet met chimera's niks. Uit eindelijk had hij mij verslagen.
heb je een replay?
Verwijderd
This is the Way.
Verwijderd
Het leuke daarvoor was nog wel dat ie een grote bek had. Hij zei from wich country are you. Ik zei: Holland. Hij: hahaha that loser country? Ik: ??? Hij: Rasism. Toen vroeg ie: Are you good? Ik: Hmm not THAT good.
Maar ja wie zegt dat Nederland een loser country is, is nog niet jarig
Verwijderd
Edit ff opgezocht: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Hmmm nice one.w3g (ff copy pasten in je browser)
Voor welke versie is deze? 1.02 of 1.01?Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:51:
Ehh heb ik niet sorryDr staat wel een replay van mij ergens op page 9 ofzo. Nou ja iig in deze thread. Tis wel een geheel andere replay.
Edit ff opgezocht: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Hmmm nice one.w3g (ff copy pasten in je browser)
Verwijderd
Het is een 1.01 demo dus
Verwijderd
Verwijderd
This is the Way.
This is the Way.
This is the Way.
Ik was NE, en m'n ally ook. We moesten tegen orc & undead (beide waren nederlanders hoorde ik achteraf).
Hier is de replay voor geinterreseerden, ik ben mior.
met de rush zijn ze alles kwijt geraakt en is de base goed aantevallen
HIValicious schreef op 18 augustus 2002 @ 11:36:
kan iemand mij eens vertelle hoe je een link in je signature krijgt... sorry voor offtopicheid
1
| [url=http://www.blizzard.com/war3]Warcraft III[/url] |
Verwijderd
This is the Way.
En helemaal in het begin leafed een oppenent al
Dus ik relax bouwen ff laater toenik een hero had ff exploren staan er mischien 15 towers pal naast men dorp
net nog 2 peasonts kunnen redden en naar ally gevlugt, hij ownede gewoon dik ! hij bestuurde de twee rassen gewoon weg perfect!
Ff later deed ie een uber rush en weg waren we ( ally had ook al mannetjes in de strijd gegooit om mijn basis nog te redden. Conclusie: TORENS ZUIGEN
DE FaqHIValicious schreef op 18 augustus 2002 @ 13:45:
thnx maar sauron op welke faq zou ik dat dan hebbe moete lezen alweer thnx 4 offtopicheid
There is no art to find the minds construction in the face
Had je maar rond je base moeten scouten.....Row schreef op 18 augustus 2002 @ 13:48:
Damn toennet ook een potje gespeeld 2vs2
En helemaal in het begin leafed een oppenent al
Dus ik relax bouwen ff laater toenik een hero had ff exploren staan er mischien 15 towers pal naast men dorp
net nog 2 peasonts kunnen redden en naar ally gevlugt, hij ownede gewoon dik ! hij bestuurde de twee rassen gewoon weg perfect!
Ff later deed ie een uber rush en weg waren we ( ally had ook al mannetjes in de strijd gegooit om mijn basis nog te redden. Conclusie: TORENS ZUIGEN
Dus een totaal geupgrade army uit de grond gestampt en laten poseren!
'Say hello to my little friends!'
http://home.planet.nl/~geem0005/NEforces.jpg
/edit:
Heeft iemand nog de link van al die geoptimaliseerde GIFjes van HertogJan?
Ik speel tegenwoordig met KotG ipv PotM, dus een ander icoon is dan eigenlijk een must!
Verwijderd
Warcraft III Icons in GoT-formaat (gemaakt door een onbekende ):
- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead
moet je dan ff klikken in begin

en de beste hero (de DH) moet voorop
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Ik heb net een paar custom missies gespeeld, maar iedere keer word ik vrij snel aangevallen door de vijand. Het gebeurt zelfs zo snel dat ik niet eens de tijd heb om goede verdediging op te bouwen. Staan de custom maps standaard op hard ofzo? En zoja, hoe kan ik ze op normal zetten? Op deze manier zijn die custom maps niet echt leuk spelen.
1. met random hero en alles zien, dan barracken maken en gelijk gaan creepen
2. met een allie, meestal wordt die eerst aangevallen
[This space is for rent]
Verwijderd
Tuurlijk, het zou me wel lukken om zo'n map te halen, maar ik doe het liever iets rustiger aan. Op deze manier moet alles zo gehaast gebouwd worden, en je moet ook constant je verdediging op peil houden.
Verwijderd
Nee dat is niet mogelijk...Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:59:
Is het echt niet mogelijk om die maps op normal difficulty te zetten dan? Als je een campaign begint kun je dit gewoon kiezen, maar bij de custom maps heb ik die optie niet kunnen vinden.
Tuurlijk, het zou me wel lukken om zo'n map te halen, maar ik doe het liever iets rustiger aan. Op deze manier moet alles zo gehaast gebouwd worden, en je moet ook constant je verdediging op peil houden.
Verwijderd
edit:
Het kan dus niet. Vind ik toch wel een fout van Blizzard, ik hoop dat ze dit nog rechtzetten met een patch.
Verwijderd
Jaja, druids getransformeerd en de DH voorop dus! Komt wel als ik terug kom van vakantie ofzo...
Vond 't wel stoer staan zo.
Verwijderd
omdat ze kijken of er iemand is, en zoniet, dan meteen weer weggaanVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:16:
Hmmz. Ben nu level 5. Was vanochtend nog level 1. Maar waarom is er niemand meer in gotwar3? 9 op de 10 keer is het helemaal leeg, en anders zit er 1 iemand in.
superB
En die icm met een Druidof the Claw voor extra attack en een PotM voor extra aura.
Good luck!
superB
Verwijderd
Of je kan hem proberen voor die tijd af te maken? Frosties duren altijd zo lang voor je ze hebt.bl!kje schreef op 18 augustus 2002 @ 21:13:
damnz het is me nog echt niet gelukt om met night elves een leger frosty's te verslaan.... Ik heb al 3x achtereen verloren omdat ik tegen een undead speelde met frosty's... zwaar kansloos, die beesten gaan maar niet dood... Kan iemand een beetje duidelijke beschrijving geven hoe deze dingen te verslaan
2 vs 2 spelen. Je speelt tegen n00bs.
Molt samen ff 1 basis. Je ally lagt een beetje en wordt gedropt.
OKNP, je molt ook de 2e basis vd vijand, maar helaas, ze vinden het nodig om nog een dikke 20 minuten "vind de burrow" te spelen

1. Undead slopen voor ze wyrms maken. Die dingen zijn 'vrij' gevaarlijk icm. unholy frenzy.bl!kje schreef op 18 augustus 2002 @ 21:13:
damnz het is me nog echt niet gelukt om met night elves een leger frosty's te verslaan.... Ik heb al 3x achtereen verloren omdat ik tegen een undead speelde met frosty's... zwaar kansloos, die beesten gaan maar niet dood... Kan iemand een beetje duidelijke beschrijving geven hoe deze dingen te verslaan
2. Archers eten wyrms en abominations (+PotM helemaal). Dryads is ook geen slecht idee, om eventuele frenzy te abolishen.
Verwijderd
wat wil je nog meer
Verwijderd
volgende keer toch maar torens bouwen
This is the Way.
replay:
Hier
Ugamer speelde het voor het eerst
Wij waren VEEL te voorzichtig, en ik suck tegen undead... we hadden op het begin meer moeten scouten
Wat kan iktrouwens doen tegen die siege tank teleport op het laatst?
Ik heb ze ook afgekeken. Echt een mooi gemaakt...apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 12:22:
Jongens mijn internet doet het weer. Jeej
.
[edit]
Tijdens mijn non-internet periode heb i ktijd gehad om Warcraft III Single Player uit te spelen. Nu al? Ja nu al, en die credits met die filpjes zijn zo meesterlijk bedacht. Ik hoop niet dat ik de enige ben die het helemaal heb afgekeken. De humor was echt schitterend
. Vooral het eerste filmpje had een deja vu gevoel naar warcraft 2
.
Erg leuk spel al snap ik soms niet hoe alles werkt
Als je dan afwacht moet je echt een sterke defensie hebben wil je de 2de aanval en de daarop volgende kleinere waves afslaan.
Verwijderd
meestal heeft hij nog niet ECHT veel units, maar hij gaat eerst creephunten, zorg dat jij er dan ook bij bent en val zijn units aan, zo wordt hij van 2 kanten aangevallen: resultaat:
hij is zijn hero + units kwijt, en jij bent een beetje gewond maar wel met een lvl 2/3 hero + handjevol units
Verwijderd
Dat betwijfel ik, die wave zag er écht wel groot uit hoorVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 21:41:
[...]
dat mag ik hopen
door jou verloren we namelijk, anders hadden we ze makkelijk afgemaakt
Maar goed, kut blijft 't wel
Dat is wel de bedoeling, ik schijn een geheugen probleem te hebben. Heb vanacht m'n 256 MB getest, memtest86 begon helemaal te flippen vanochtend, honderden errorsVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:08:
hmm, promwar, wellicht vanavond een potje spelen dan maar?

Nu zit m'n 128 MB er in, beide DDR overigens en staat m'n computer al een uutje of 5 op idle. Als ik om 17.00 uur thuis kom en hij staat nog steeds niet op een BSOD weet ik waar 't aan ligt. Weg 256 MB DDR, weg heel veel euro's, weg snelle laadtijd @ WarCraft III
Quotes komen uit 't andere topic, maar da's alleen voor 't tourney
Orc zijn ook sterkste groundunits , zeker in het beginRareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 12:14:
maar de comp heeft er nog al een handje van mij de omsingelen. speel met de humans, de comp is orc. Ik heb dus footman en rifleman. pas tegen het einde komen er priest/sorcerres. Hij is ook sneller met creepen dus loopt hij 1 level voor op mij.
mijn NE plaatje
gebruik em in andere forum's met die sig die hier ook staat
En als je tegen de comp speelt moet je gewoon units blijven pompen gelijk in het begin al, dan vind de comp dat "sterk" bent en zodoende neemt ie een beetje afstand
Tsja.. ik dacht al zo iets. De volgende keer laat ik ze wel night elfs zijn.SaURoN schreef op 19 augustus 2002 @ 12:43:
[...]
Orc zijn ook sterkste groundunits , zeker in het begin
of zijn de undead ook niet zo sterk? Of misschien moet ik zelf maar de Orc zijn?
nog een vraagje.
Als ik human ben kan ik meerdere mannetjes aan 1 gebouw laten werken. Is dit verstandig want het kost wel meer resources?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
op zich maakt dat helemaal nix uit, aangezien de orc units wel degelijk sterker zijn maar ook meer recouces kosten + langere bouwtijdRareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 13:34:
[...]
Tsja.. ik dacht al zo iets. De volgende keer laat ik ze wel night elfs zijn.
of zijn de undead ook niet zo sterk? Of misschien moet ik zelf maar de Orc zijn?
nog een vraagje.
Als ik human ben kan ik meerdere mannetjes aan 1 gebouw laten werken. Is dit verstandig want het kost wel meer resources?
Verwijderd
Een hoop headhunters, een paar grunts, en wat wich doctors en shamans als ondersteuning, of alleen mass-shaman gaan?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Dat is alleen maar 'verstandig' als je echt niet langer kan wachten op een gebouw (bijvoorbeeld een extra farm om je foodlimit te verhogen, of een rush naar een bepaalde unit waar je dat gebouw voor nodig hebt.)RareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 13:34:
[...]
Vooral in het begin van het spel zou ik niet teveel boeren op 1 gebouw zetten, dan kun je het beste 1 boer per gebouw aanhouden en de rest laten harvesten. (al bouw ik met Human meestal wel de altar, barracks en farm gelijktijdig om zo snel mogelijk een hero + units te hebben om te gaan creepen)
Iemand antwoord op mijn laatste vraag?JeanLucPicard schreef op 19 augustus 2002 @ 03:42:
Heb met ugamer vandaag me een leuke pot gespeeldwel verloren, maar het was een leuke game
replay:
Hier
Ugamer speelde het voor het eerst.
Wij waren VEEL te voorzichtig, en ik suck tegen undead... we hadden op het begin meer moeten scouten.
Wat kan iktrouwens doen tegen die siege tank teleport op het laatst?
Dit topic is gesloten.