Het grote Warcraft III topic: Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

hehe :) das minder

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is inderdaad nooit iemand in dat kanaal...of zitten jullie allemaal op een andere server? (niet Europa dus) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Gisteren in een 3vs3 game: We hadden al 2 enemy's verslagen en toen ging treht ff rebooten (we hadden toch al gewonnen). Even later zei de enemy: blablascrewing has left de game :D

Wat deed die eikel nou. Die probeerde ons te laten geloven dat hij wegging, maar die idioot deed het nog fout ook, want hij zei zijn naam erbij. Dus Pino en ik lagen dubbel van het lachen van die idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op 17 augustus 2002 @ 00:56:
Wel eens . . . . damn :D ga met kleffie 2 vs 2 ik had 56 units gekilled en hij 6 !! zo heb je wat aan je ally :D
ja duh ik moest van jouw undead speel ik bijna nooit omdat jij orcs wou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 17 augustus 2002 @ 10:27:
Gisteren in een 3vs3 game: We hadden al 2 enemy's verslagen en toen ging treht ff rebooten (we hadden toch al gewonnen). Even later zei de enemy: blablascrewing has left de game :D

Wat deed die eikel nou. Die probeerde ons te laten geloven dat hij wegging, maar die idioot deed het nog fout ook, want hij zei zijn naam erbij. Dus Pino en ik lagen dubbel van het lachen van die idioot
lekker triest, maar gewoon doorgaan tot je victory in je beeld zit kan je niks gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 16 augustus 2002 @ 23:32:

Srry Rev als je op me gewacht hebt, maar gezien je laatste reactie lang geleden is, denk ik van niet, zit ik hier voor niks m'n excuus aan te bieden. Naja, we hebben nog een week :Y)
op het moment dat jij dit stukje tikte zat ik in hoofddorp achter een pilsje :)

het zei je vergeven

misschien vanmiddag, maar ik kan nix beloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jongens mijn internet doet het weer :). Jeej :).

[edit]

Tijdens mijn non-internet periode heb i ktijd gehad om Warcraft III Single Player uit te spelen. Nu al? Ja nu al, en die credits met die filpjes zijn zo meesterlijk bedacht :D. Ik hoop niet dat ik de enige ben die het helemaal heb afgekeken. De humor was echt schitterend :). Vooral het eerste filmpje had een deja vu gevoel naar warcraft 2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de Single Player eigenlijk te makkelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

En ik heb het idee dat de NE campaign een beetje afgeraffeld is, zeg maar. Ik vind het iig de minst boeiende campaign in het spel, de meest boeiende was die van de Orc IMO...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NE campaign is zeker weten de minst boeiende. De Undead en de Orc campaign waren het leukste de human eigenlijk ook maar de Night Elf campaign was gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond de NE campaing idd een beetje afgeraffeld, alsof ze nog ff snel een paar missies moesten maken voor het laatste stukje verhaal, en toen begonnen ze maar met druids redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 12:22:

[edit]

Tijdens mijn non-internet periode heb i ktijd gehad om Warcraft III Single Player uit te spelen. Nu al? Ja nu al, en die credits met die filpjes zijn zo meesterlijk bedacht :D. Ik hoop niet dat ik de enige ben die het helemaal heb afgekeken. De humor was echt schitterend :). Vooral het eerste filmpje had een deja vu gevoel naar warcraft 2 :).
Er zaten ook nagemaakte stukje van War2 in, met boten enzo, en Ogres aan de kant van de Orcs.
Ik vind dat stukje van Arthas als Rockster wel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Jaded schreef op 17 augustus 2002 @ 14:25:
[...]

Er zaten ook nagemaakte stukje van War2 in, met boten enzo, en Ogres aan de kant van de Orcs.
Nee, dat stukje met die hydralisks en marines was cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 14:05:
Ik vond de Single Player eigenlijk te makkelijk :'(
op hard? :x

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jaded schreef op 17 augustus 2002 @ 14:25:
[...]

Die film opname, van die katapult die die zeppelin neer moest halen vond ik het vetst :). Dat was ook uit Warcraft II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

* MrJ heeft een nieuw account!

Die oude was zo bagger slecht dat ik maar besloten hebt om overnieuw te beginnen.

Oud:
http://www.battle.net/war...me=Mr.J&Gateway=Northrend

Nieuw:
http://www.battle.net/war...me=MrJ.&Gateway=Northrend

Ik voeg mijn oude matties tzt wel weer toe in een of andere chatroom. :P

Vanaf maandag ben ik iig 2 weken verstoten van PC, internet en Warcraft3... ;( Ik zit dan op een eilandje ergens in Griekenland en mocht mijn PC niet eens meenemen van mijn vriendin. :(

Maar goed, vanaf begin September ga ik er weer helemaal voor! :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 17 augustus 2002 @ 14:43:

Vanaf maandag ben ik iig 2 weken verstoten van PC, internet en Warcraft3... ;( Ik zit dan op een eilandje ergens in Griekenland en mocht mijn PC niet eens meenemen van mijn vriendin. :(
wat een bitch >:)

zonet heb ik toch een mooi potje gewonnen, alles ging gewoon goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Ik heb sinds de nieuwe patch al 2 errors gehad :R Waardoor de game afsloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HitmanWVU schreef op 17 augustus 2002 @ 17:20:
Ik heb sinds de nieuwe patch al 2 errors gehad :R Waardoor de game afsloot
bij mij hing hij al 2 x :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Damn Damn Damn, net ff een solo game verloren. Ik was Night Elf hij was undead. Ikw as dik veel beter bezig, met een kleine rush in het begin al zijn acolytes gekilled, dus hij kreeg een tijdje geen goud meer. Maar hij had wel 25 ziggurats in zijn kamp gezet daarna, mat zo'n diamant ding erop (ff naam vergeten). En ik kwam daar maar niet doorheen. Niet met siege, niet met chimera's niks. Uit eindelijk had hij mij verslagen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 17:46:
Damn Damn Damn, net ff een solo game verloren. Ik was Night Elf hij was undead. Ikw as dik veel beter bezig, met een kleine rush in het begin al zijn acolytes gekilled, dus hij kreeg een tijdje geen goud meer. Maar hij had wel 25 ziggurats in zijn kamp gezet daarna, mat zo'n diamant ding erop (ff naam vergeten). En ik kwam daar maar niet doorheen. Niet met siege, niet met chimera's niks. Uit eindelijk had hij mij verslagen :/.
? 20 jezus :)
heb je een replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Replay wil ik ook wel zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm, waarom kom je er dan niet doorheen met siege? als hij verder geen goud meer heeft kan je toch zo een ander goudmeintje pakken en hem constant onder vuur houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

idd je houdt hem dan binne dat gebied waar hij zn base heeft en dan ga je hem egt in een sooort van quarantaine (?) houden >:) en dan langzaam siege bouwe! :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Gewoon je units buiten firerange zetten op hold position zodat hij je ook niet richting towers kan lokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dat deed ik ook met de Nightelves. Ik moest tegen Orcs. Gelijk in het begin ff met een wisp gescout, hero geleveld en ff 2 groepen onder mn ctrl gezet. khield hem vast aan 2 kanten. Hij kon niet weg. Op den duur was ie out of gold en moest ie alles op alles zetten om een mijn te pakken. Lukte hem dus niet want de 2 dichtsbijzijnde mijnen waren ook al voor mij. Mijn 1 werd bewaakt door een stelletje chimaera's en druid's of the talon. Mijn 2 werd geownt door mijn Priestess of The moon at least level 6 + 1 ctrl groep. Dus Starfall :p

Het leuke daarvoor was nog wel dat ie een grote bek had. Hij zei from wich country are you. Ik zei: Holland. Hij: hahaha that loser country? Ik: ??? Hij: Rasism. Toen vroeg ie: Are you good? Ik: Hmm not THAT good.

Maar ja wie zegt dat Nederland een loser country is, is nog niet jarig :p Dus hij heeft het geweten gheghe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Replay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehh heb ik niet sorry :p Dr staat wel een replay van mij ergens op page 9 ofzo. Nou ja iig in deze thread. Tis wel een geheel andere replay.

Edit ff opgezocht: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Hmmm nice one.w3g (ff copy pasten in je browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 19:51:
Ehh heb ik niet sorry :p Dr staat wel een replay van mij ergens op page 9 ofzo. Nou ja iig in deze thread. Tis wel een geheel andere replay.

Edit ff opgezocht: http://members.lycos.nl/MartijnW20/Hmmm nice one.w3g (ff copy pasten in je browser)
Voor welke versie is deze? 1.02 of 1.01?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Prom, weer een bsod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je versie 1.02 hebt kun je alsnog wel versie 1.01 demo's zien :)

Het is een 1.01 demo dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhmm.. starfall werkte 3 keer niet sinds de laatste patch.. elke keer als ik hem wou doen zat je dat effect om je hero heen maar er gebeurde nix :?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mail dan maar naar blizzy;) zie sowieso weinig elves meer starfall pakken, meestal demonhunters of keepers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeps, maar als de tegenstander ook een leger heeft dat zelfs wat groter is dan het jouwe, dan komt starfall goed van pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

die druids of the talon zijn die goed tegen air? ik zoek een units voor support bij chims! :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ze kunnen zelf ook de air in :P

anders archers ofzo gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

archer zijn minder tege frosties, of griph

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Iemand nog wakker die een pot wc3 over kali tegen me wil spelen? :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ja ik ben nog wakker alleen kali doe ik niet meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

kan iemand mij eens vertelle hoe je een link in je signature krijgt... sorry voor offtopicheid

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
FAQ lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
Ik heb net m'n eerste echte win gehad op bnet :) (m'n andere 2 wins waren door disconnect enzo).

Ik was NE, en m'n ally ook. We moesten tegen orc & undead (beide waren nederlanders hoorde ik achteraf).
Hier is de replay voor geinterreseerden, ik ben mior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ging wel goed, btw als ze rushen gelijk door drukken naar 1 base van hun.
met de rush zijn ze alles kwijt geraakt en is de base goed aantevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

HIValicious schreef op 18 augustus 2002 @ 11:36:
kan iemand mij eens vertelle hoe je een link in je signature krijgt... sorry voor offtopicheid
code:
1
[url=http://www.blizzard.com/war3]Warcraft III[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht. Het wil maar niet lukken. Ik heb gisteren gvdme 5 keer achter elkaar verloren. Ik heb ook altijd zo'n pech :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Niet mauwen dat heb ik ook :P stond 1-7 met team games nu 8-7 :) Je leert het steeds een stukje beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

thnx maar sauron op welke faq zou ik dat dan hebbe moete lezen alweer thnx 4 offtopicheid

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

Damn toennet ook een potje gespeeld 2vs2
En helemaal in het begin leafed een oppenent al :D
Dus ik relax bouwen ff laater toenik een hero had ff exploren staan er mischien 15 towers pal naast men dorp :(
net nog 2 peasonts kunnen redden en naar ally gevlugt, hij ownede gewoon dik ! hij bestuurde de twee rassen gewoon weg perfect!

Ff later deed ie een uber rush en weg waren we ( ally had ook al mannetjes in de strijd gegooit om mijn basis nog te redden. Conclusie: TORENS ZUIGEN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HIValicious schreef op 18 augustus 2002 @ 13:45:
thnx maar sauron op welke faq zou ik dat dan hebbe moete lezen alweer thnx 4 offtopicheid
DE Faq :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Row schreef op 18 augustus 2002 @ 13:48:
Damn toennet ook een potje gespeeld 2vs2
En helemaal in het begin leafed een oppenent al :D
Dus ik relax bouwen ff laater toenik een hero had ff exploren staan er mischien 15 towers pal naast men dorp :(
net nog 2 peasonts kunnen redden en naar ally gevlugt, hij ownede gewoon dik ! hij bestuurde de twee rassen gewoon weg perfect!

Ff later deed ie een uber rush en weg waren we ( ally had ook al mannetjes in de strijd gegooit om mijn basis nog te redden. Conclusie: TORENS ZUIGEN :P
Had je maar rond je base moeten scouten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, ik verveelde me nadat ik binnen 10 minuutjes gewonnen had.

Dus een totaal geupgrade army uit de grond gestampt en laten poseren! :P

'Say hello to my little friends!'

http://home.planet.nl/~geem0005/NEforces.jpg

:+

/edit:
Heeft iemand nog de link van al die geoptimaliseerde GIFjes van HertogJan?

Ik speel tegenwoordig met KotG ipv PotM, dus een ander icoon is dan eigenlijk een must! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat geloof ik in het begin van topic! moet je dat even lezen!

Warcraft III Icons in GoT-formaat (gemaakt door een onbekende ):

- Human
- Orcs
- Night Elves
- Undead

moet je dan ff klikken in begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

oja, stom van me... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Nu ook nog 1 met de druids getransformed he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
SaURoN schreef op 18 augustus 2002 @ 18:29:
Nu ook nog 1 met de druids getransformed he :)
en de beste hero (de DH) moet voorop >:)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit al eerder voorbij gekomen, misschien niet. Ik heb niet zo'n zin om +-150 pagina's door te lezen, vandaar dat ik het gewoon vraag.

Ik heb net een paar custom missies gespeeld, maar iedere keer word ik vrij snel aangevallen door de vijand. Het gebeurt zelfs zo snel dat ik niet eens de tijd heb om goede verdediging op te bouwen. Staan de custom maps standaard op hard ofzo? En zoja, hoe kan ik ze op normal zetten? Op deze manier zijn die custom maps niet echt leuk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

je doet:

1. met random hero en alles zien, dan barracken maken en gelijk gaan creepen
2. met een allie, meestal wordt die eerst aangevallen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
die 1 neemt de fun weg :)
2 is ook niet zo supa
gewoon goed en snel bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt niet mogelijk om die maps op normal difficulty te zetten dan? Als je een campaign begint kun je dit gewoon kiezen, maar bij de custom maps heb ik die optie niet kunnen vinden.

Tuurlijk, het zou me wel lukken om zo'n map te halen, maar ik doe het liever iets rustiger aan. Op deze manier moet alles zo gehaast gebouwd worden, en je moet ook constant je verdediging op peil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet beginnen met towers te maken maar gewoon mannetjes en die upgraden dan kan je de eerste aanval van de comp wel aan. Dan metteen counter attacken en je hebt binnen 20 min gewonnen zo moeilijk is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:02

Soullie

Planeshift

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 18:59:
Is het echt niet mogelijk om die maps op normal difficulty te zetten dan? Als je een campaign begint kun je dit gewoon kiezen, maar bij de custom maps heb ik die optie niet kunnen vinden.

Tuurlijk, het zou me wel lukken om zo'n map te halen, maar ik doe het liever iets rustiger aan. Op deze manier moet alles zo gehaast gebouwd worden, en je moet ook constant je verdediging op peil houden.
Nee dat is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder gezegd, ik zou zo'n map wel kunnen halen, alleen zou het van mij wel iets rustiger mogen. Bij iedere map word ik na 5 minuten ofzo aangevallen door een klein leger, en dat vind ik niet echt koel :). Ik bouw liever eerst een leuke basis op, en dan mogen ze van mij wel komen. Op deze manier (met de maps op hard), vind ik het niet echt leuk spelen. Er moet toch wel een manier zijn om ze op normal te zetten?

edit:

Het kan dus niet. Vind ik toch wel een fout van Blizzard, ik hoop dat ze dit nog rechtzetten met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz. Ben nu level 5. Was vanochtend nog level 1. Maar waarom is er niemand meer in gotwar3? 9 op de 10 keer is het helemaal leeg, en anders zit er 1 iemand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Haha!

Jaja, druids getransformeerd en de DH voorop dus! Komt wel als ik terug kom van vakantie ofzo... :P

Vond 't wel stoer staan zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:16:
Hmmz. Ben nu level 5. Was vanochtend nog level 1. Maar waarom is er niemand meer in gotwar3? 9 op de 10 keer is het helemaal leeg, en anders zit er 1 iemand in.
omdat ze kijken of er iemand is, en zoniet, dan meteen weer weggaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Als iemand tegen mijn op kali wilt:
ICQ!!!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 18 augustus 2002 @ 21:05:
Als iemand tegen mijn op kali wilt:
ICQ!!!
ga weg met je kali :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
SU :P . Morgen haal ik hem, maar nu heb ik ff een fix nodig :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

damnz het is me nog echt niet gelukt om met night elves een leger frosty's te verslaan.... Ik heb al 3x achtereen verloren omdat ik tegen een undead speelde met frosty's... zwaar kansloos, die beesten gaan maar niet dood... Kan iemand een beetje duidelijke beschrijving geven hoe deze dingen te verslaan :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik gok op archers en driads.

En die icm met een Druidof the Claw voor extra attack en een PotM voor extra aura.

Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

mja thnx... ik zal het een keer testen... Het blijft toch een teleurstelling.. Net een booster leger van chimera's klaar staan.. ga lekker aanvallen... En ineens komen er frosty's aan.... Damnz das vrij rot dan...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 18 augustus 2002 @ 21:13:
damnz het is me nog echt niet gelukt om met night elves een leger frosty's te verslaan.... Ik heb al 3x achtereen verloren omdat ik tegen een undead speelde met frosty's... zwaar kansloos, die beesten gaan maar niet dood... Kan iemand een beetje duidelijke beschrijving geven hoe deze dingen te verslaan :)
Of je kan hem proberen voor die tijd af te maken? Frosties duren altijd zo lang voor je ze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Weet je wat leuk is?
2 vs 2 spelen. Je speelt tegen n00bs.
Molt samen ff 1 basis. Je ally lagt een beetje en wordt gedropt.
OKNP, je molt ook de 2e basis vd vijand, maar helaas, ze vinden het nodig om nog een dikke 20 minuten "vind de burrow" te spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
bl!kje schreef op 18 augustus 2002 @ 21:13:
1. Undead slopen voor ze wyrms maken. Die dingen zijn 'vrij' gevaarlijk icm. unholy frenzy.

2. Archers eten wyrms en abominations (+PotM helemaal). Dryads is ook geen slecht idee, om eventuele frenzy te abolishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
Archers slopen heavy armored bitches..... lijkt me duidelijk. Helemaal ism dryads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
My blades will cut through armor and still cut a tomato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste combinatie imho met night elves is Huntresses + bouncing glave opgrade, natuurlijk met dryads, de dryads poisenen + slowen de unit, de huntresses doen lekker allemaal tegelijk damage, dit kan ook nog in combinatie met PoTm wat je ook nog eens 30% meer damage geeft met bijde units

wat wil je nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJonghe net hele lange game gedaan sloopt die me hele basis met 3 archers FRUSTREREND NEE HOOR HOE KOM JER ERBIJ GRRRRRRRRRRRRRR.... :)

volgende keer toch maar torens bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

sinds lange tijd een paar hele LEUKE potten gespeeld! :9 eindelijk een goede ally gevonden!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Heb met ugamer vandaag me een leuke pot gespeeld :) wel verloren, maar het was een leuke game :)

replay:
Hier

Ugamer speelde het voor het eerst :P .
Wij waren VEEL te voorzichtig, en ik suck tegen undead... we hadden op het begin meer moeten scouten :( .

Wat kan iktrouwens doen tegen die siege tank teleport op het laatst?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
apocrypha schreef op 17 augustus 2002 @ 12:22:

[edit]

Ik heb ze ook afgekeken. Echt een mooi gemaakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 15:50
ik ben nu ook begonnen met Warcraft III en ik moet zeggen dat ik toch wel redelijk verslaafd begin te raken :P Na red alert heb ik nooit meer zulke spellen gespeeld en na half life (zo`n 1 jaar geleden) heb ik helemaal geen spellen meer gespeeld.

Erg leuk spel al snap ik soms niet hoe alles werkt ;( naja eerst maar even rustig het boekje door lezen :) Ben trouwens in level 6 (meende ik) dat je die huizen kapot moet maken alleen kom ik daar niet echt verder. Ooit mischien doe ik wel mee met het toernooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Het lukt nog steeds niet de computer te verslaan. Hij is gewoon veelste snel.. maar het gaat nu al wel steeds beter. Hij is veel sneller met creepen en zo.. en ook met een tweede basis. Maar hij gaat er een keer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Als je de eerste rush kan afslaan , heb je in princiepe al gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Als je dan meteen een tegenaanvalt doet wel ja. Maar dat moet dan wel kunnen.
Als je dan afwacht moet je echt een sterke defensie hebben wil je de 2de aanval en de daarop volgende kleinere waves afslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Computer is eigenlijk makkelijk...

meestal heeft hij nog niet ECHT veel units, maar hij gaat eerst creephunten, zorg dat jij er dan ook bij bent en val zijn units aan, zo wordt hij van 2 kanten aangevallen: resultaat:

hij is zijn hero + units kwijt, en jij bent een beetje gewond maar wel met een lvl 2/3 hero + handjevol units

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
Ok ik zal het proberen. Maar hij is gewoon sneller. hij rend als een gek over het veld en hakt mij ondertussen ook nog even in de pan. meestal is het voor hem een hakfestijn. waar bij hij weinig mannetjes verlies en ik veel. Maar bij de laatste potjes. is het mij al wel eens gelukt hem op de vlucht te jagen. en dat vind ik al heel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: mix je units vooral veel, een groep met alleen maar footman is (vooral later in de match) niet effectief, zorg dat er ook ranged units bijzitten (desnoods in een 2e groep) anders ga je zeker weten down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
maar de comp heeft er nog al een handje van mij de omsingelen. speel met de humans, de comp is orc. Ik heb dus footman en rifleman. pas tegen het einde komen er priest/sorcerres. Hij is ook sneller met creepen dus loopt hij 1 level voor op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 21:41:
[...]

dat mag ik hopen >:)

door jou verloren we namelijk, anders hadden we ze makkelijk afgemaakt
Dat betwijfel ik, die wave zag er écht wel groot uit hoor :o
Maar goed, kut blijft 't wel ;(
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:08:
hmm, promwar, wellicht vanavond een potje spelen dan maar?
Dat is wel de bedoeling, ik schijn een geheugen probleem te hebben. Heb vanacht m'n 256 MB getest, memtest86 begon helemaal te flippen vanochtend, honderden errors :/

Nu zit m'n 128 MB er in, beide DDR overigens en staat m'n computer al een uutje of 5 op idle. Als ik om 17.00 uur thuis kom en hij staat nog steeds niet op een BSOD weet ik waar 't aan ligt. Weg 256 MB DDR, weg heel veel euro's, weg snelle laadtijd @ WarCraft III :'(

Quotes komen uit 't andere topic, maar da's alleen voor 't tourney :9

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
RareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 12:14:
maar de comp heeft er nog al een handje van mij de omsingelen. speel met de humans, de comp is orc. Ik heb dus footman en rifleman. pas tegen het einde komen er priest/sorcerres. Hij is ook sneller met creepen dus loopt hij 1 level voor op mij.
Orc zijn ook sterkste groundunits , zeker in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=5250

mijn NE plaatje :P
gebruik em in andere forum's met die sig die hier ook staat

En als je tegen de comp speelt moet je gewoon units blijven pompen gelijk in het begin al, dan vind de comp dat "sterk" bent en zodoende neemt ie een beetje afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
SaURoN schreef op 19 augustus 2002 @ 12:43:
[...]

Orc zijn ook sterkste groundunits , zeker in het begin :)
Tsja.. ik dacht al zo iets. De volgende keer laat ik ze wel night elfs zijn. :)

of zijn de undead ook niet zo sterk? Of misschien moet ik zelf maar de Orc zijn?

nog een vraagje.

Als ik human ben kan ik meerdere mannetjes aan 1 gebouw laten werken. Is dit verstandig want het kost wel meer resources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Alleen als je het nodig hebt omdat je anders vast zit bijv. Stel je kan geen mannetjes meer maken omdat je een famr bent vergeten. Dan is het handig. Voor de rest gebruik ik het niet zo vaak.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 13:34:
[...]

Tsja.. ik dacht al zo iets. De volgende keer laat ik ze wel night elfs zijn. :)

of zijn de undead ook niet zo sterk? Of misschien moet ik zelf maar de Orc zijn?

nog een vraagje.

Als ik human ben kan ik meerdere mannetjes aan 1 gebouw laten werken. Is dit verstandig want het kost wel meer resources?
op zich maakt dat helemaal nix uit, aangezien de orc units wel degelijk sterker zijn maar ook meer recouces kosten + langere bouwtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou een betere aanpak zijn:
Een hoop headhunters, een paar grunts, en wat wich doctors en shamans als ondersteuning, of alleen mass-shaman gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

waarom headhunters ? die moet je alleen maken als je tegenstander full heavy armoured units gaat

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RareGast schreef op 19 augustus 2002 @ 13:34:
[...]
Dat is alleen maar 'verstandig' als je echt niet langer kan wachten op een gebouw (bijvoorbeeld een extra farm om je foodlimit te verhogen, of een rush naar een bepaalde unit waar je dat gebouw voor nodig hebt.)

Vooral in het begin van het spel zou ik niet teveel boeren op 1 gebouw zetten, dan kun je het beste 1 boer per gebouw aanhouden en de rest laten harvesten. (al bouw ik met Human meestal wel de altar, barracks en farm gelijktijdig om zo snel mogelijk een hero + units te hebben om te gaan creepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
JeanLucPicard schreef op 19 augustus 2002 @ 03:42:
Heb met ugamer vandaag me een leuke pot gespeeld :) wel verloren, maar het was een leuke game :)

replay:
Hier

Ugamer speelde het voor het eerst :P .
Wij waren VEEL te voorzichtig, en ik suck tegen undead... we hadden op het begin meer moeten scouten :( .

Wat kan iktrouwens doen tegen die siege tank teleport op het laatst?
Iemand antwoord op mijn laatste vraag?

Steam

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.