[Ervaringen] CD Explodeert in AOpen CDROM [pix]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 973 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Het is niet alleen Aopen hoor. Alle spelers boven de 50X kunnen er last van hebben.
Volgens mij heeft Plextor ook al eens een Brander gehad die brande de CD's op 52X en las ze weer uit op 40X!!
Dit vanwege herrie en explosie gevaar. Het was wel mogelijk om hogere snelheden te activeren maar niet standaard.
(Kan het zo niet weer vinden op hun site maar ben het in het verleden wel tegen gekomen.)

Dus een advies aan iedereen met zulke spelers kijk eens bij CD-bremse en reduceer de max snelheid. vooral spellen die langdurig in de CD speler zitten lopen meer risico.
voor het rippen van een CD oid is het minder riskant.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
Ik ben blij dat mijn Pioneer 106s (SLOT-IN :*) ) niet 52x is anders heb ik echt een probleem (geen klepje).

Hoewel ik wel denk dat als ik mijn Xaser III dicht heb de CD er niet door heen komt ;) (1,5CM dikke stalen deurtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Netjes afgehandeld door beide fabrikanten.

Het kan inderdaat aan div. dingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb een nieuwe Aopen 52x32x52 en die staat normaal op 40x lezen. Er zit een functie genaamd 'Speedboost' in waardoor hij op 52x gaat lezen als je de eject knop langer dan 5 seconden ingedrukt houdt. Na opnieuw opstarten staat hij gewoon weer op 40x.
Pagina: 1 2 3 Laatste