Het hele id van de 'horde' is prachtig. Zo zorg je ervoor dat meer mensen gaan uploaden. Maar het grote slachtoffer van dit leuke systeem, zijn de adsl gebruikers hier in nederland.
Ik heb ook adsl, en mijn upload is voor dit systeem gewoon veel te laag. Ik kan met mn verbinding downloaden op iets van 75kb/s, maar ik kan max uploaden met 13kb/s.
Nu de 'horde' er is, betekend dat voor de adsl gebruikers dat ze veel minder kunnen downloaden, omdat ze simpelweg weinig kunnen uploaden.
Ik zelf merk het wel hoor. Voorheen zat ik regelmatig aan mijn top van 75 kb/s, maar nu zit ik te downloaden met een slakkegangetje van 11kb/s.
Ik ga dus zo snel mogelijk proberen mn downloads af te maken (wat waarschijnlijk pas over een week is

), om dan snel weet terug te schakelen naar overnet 0.48...
Ik zit dus al te hopen tot planet de verdubbeling van de upload mogelijk maakt, want dan spring ik er meteen op.
Edit:
Nu ik toch bezig ben met de nieuwe versie afzeiken, kan ik nog wel ff doorgaan...
Een paar versies van overnet terug, ging overnet steeds hashen als je hem opstartte. De makers van het programma, in hun eeuwige wijsheid, wijzigden het programma een beetje, zodat de hash van een file werd opgeslagen... Perfecte oplossing, want je start veel sneller op.
Maar vanwege de 'horde' moeten we nu weer elke keer als we opstarten een eeuwigheid wachten (zeker de mensen met een beetje een verouderde computer), omdat hij weer aan het hashen is

.
Ik hoop dat de mensen achter overnet en edonkey snel weer aan de slag gaan, om deze versie te verbeteren...
Edit2:
Het afmaken van de downloads zat er niet meer in. Want het ging ZO ONTZETTEND TRAAG. Echt niet te geloven

.
Ik ben nu dus alle downloads opnieuw aan het downloaden met overnet 0.48, en het gaat heerlijk snel.
[
Voor 36% gewijzigd door
lrietveld op 22-06-2003 21:24
. Reden: Toevoeging ]