Het grote Overnet topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 664 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:05
Ik heb overnet gisteren pas geprobeerd omdat ik met de ezel helemaal niks meer binnen kreeg. Zelfs met een geupdate serverlist.

Ik ben zeer tevreden met overnet. gemiddeld 40 kb per sec. Ik heb hier kabel van quicknet.

Maar waar kan ik e-mule downloaden. Heb al op google gekeken (eventjes snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:48

Zoefff

❤ 

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de "ID" verhalen even uit de lucht te schieten.

je ID is hetzelfde als je externe ipadres in spiegelbeeld.

ping maar eens je ID, je zal dan zien dat het je ipadres in spiegelbeeld is.
als je dus een heel laag ID hebt worden de benodigde poorten geblockt.

een ID van meer als een miljoen is dus altijd goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17
Onderin bij mij staat nu dat er 12 user online zijn? :? Ik neem aan dat dat niet klopt of is het, programma niet meer in trek ofzow :+ :?

Dit komt er dus onderin te staan:
Afbeeldingslocatie: http://diez.ath.cx/afbeeldingen/help.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door jdiezrequejo op 22-09-2002 19:05 . Reden: plaatje toegevoegt ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
jdiezrequejo schreef op 22 september 2002 @ 19:02:
Onderin bij mij staat nu dat er 12 user online zijn? :? Ik neem aan dat dat niet klopt of is het, programma niet meer in trek ofzow :+ :?

[afbeelding]
het komt door dat 'firewalled' wat er naast staat (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als je alles goed configureert komt daar 'open' te staan...

Misschien lukt het je met eMule wel om goed te verbinden :)
http://prdownloads.source...e/emule0.19c.zip?download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 12:04
jdiezrequejo schreef op 22 september 2002 @ 19:02:

[afbeelding]
Toevallig je Windows XP Firewall aanstaan?? :)

• Poecillia
  • Laatst online: 23:38
Ik heb Emule geinstalleerd. Het lijkt een eDonkey kloon die weer een serverlist gebruikt. Ik krijg echter de melding "Your port 4662 is not reachable. You have a LOWID". Er staat een link bij naar een site van eDonkey, maar die werkt niet. Geen succes dat eMule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia, zit je toevallig in een LAN? zo ja --> poorten 4661,4662 TCP en 465 UDP forwarden

Heb je een directe i-netverbinding? --> Check je firewall; ken emule 'permit all' toe..

Werkt het nog niet? Geef dan ff meer nfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 22-09 12:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 15:00:
[...]

Dat weet jij, dat weet ik, maar de gemiddelde gebruiker installeert die zooi.
Meteen eruit slopen.
Tja, daarom doen ze het er ook in 8)7 Dat is nou wat ze zeggen marketing met dit soort programma's. Kijk, ik installeer die componenten ook niet. Maar zoals hier iemand al zei. De n00b doet het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overnet denkt wel vaker dat je achter een firewall zit, en een van de statements is ook dat het aantal users en files niet hoeft te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poecillia schreef op 26 september 2002 @ 22:36:
Ik heb Emule geinstalleerd. Het lijkt een eDonkey kloon die weer een serverlist gebruikt. Ik krijg echter de melding "Your port 4662 is not reachable. You have a LOWID". Er staat een link bij naar een site van eDonkey, maar die werkt niet. Geen succes dat eMule?
Haal bij http://ocbmaurice.dyndns.org/ een serverlist op en probeer eens de port op 4663 te zetten
ik neem aan dat eDonkey die melding niet gaf net als overnet, dus kan het geen firewall probleem zijn
Overgens had ik er van de week ook bij een aantal servers last van dat ik een laag ID kreeg, opnieuw op connect drukken en een andere server proberen tot je een hoog ID krijgt hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg deze fout als ik overnet wil starten

X Please set registry key HKLM\Software\Microsoft\.NETFramework\installRoot to point to the .NET Framework install location :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Laatst online: 17-09 11:00
kent iemand deze foutmelding en wat ik ertegen kan doen ?
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/d.boomgaardt/fout.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Stoney187 schreef op 04 oktober 2002 @ 01:08:
[afbeelding]
Hey... precies die foutmelding krijg ik ook... maar ik heb ook nog geen oplossing gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
Hehe het was een actief topic... tot deze foutmelding (de 2 posts hierboven)..... :) heeft iemand enig idee hoe ons uit de brand te helpen?

Oftewel: kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb een Firewall, kan ik niets aan doen. De poorten staan standaard dicht totdat ik ze gebruik (transparant). Dus als ON controleert of de poorten openstaan, dan komt er firewalled te staan, terwijl die poort pas opengaat zodra ik aan het verzenden ga. Weet iemand hier een oplossing voor waardoor ik ook van andere firewalled personen kan downloaden? Op zich is het voor iedereen mogelijk van mij vandaan te downloaden. Alleen zit ik met die firewall. P.S. de firewall is een Netscreen 5 XP, waar ik niet bij kan (ik heb geen rechten, en zal die ook nooit krijgen.)

DD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
yep zelfde probleem hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem is op te lossen door overnet 0.29 te installeren ipv 0.30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 00:37:
probleem is op te lossen door overnet 0.29 te installeren ipv 0.30
he thanx zal ik straks proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18
ilovetechno schreef op 10 augustus 2002 @ 20:55:
Het werkt ook heel goed in combinatie met dit mag niet, foei! !!!:)
Mjah of ac3-guru.com ;)

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 31-10-2002 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Oplossing staat hier:
http://forums.edonkey2000.com/phpBBovr/viewtopic.php?t=42171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:14
[afbeelding]
me krijgt hem ook,
clean XP install
SP1 eroverheen

probleem :(

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02-2021

Themis

Ik heb nog een handige utility gevonden voor mensen die last hebben van de memory-leak in overnet.
http://www8.gratisweb.com/bocca/overnet/

Het was mij namelijk ook opgevallen dat als je overnet minimaliseert het geheugen gebruik bij mij van 80 mb terugliep naar 8 mb.
Dit programmatje minimaliseert overnet om de 5 minuten. Bij mij werkt het prima!
(Ik heb overigens versie 0.31).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Eerst had ik in Edonkey altijd ongeveer 30 a 40k maar nu haal ik zelden of nooit meer dan 2 a 3 (ja, alle poorten zijn gemapt, firewall uit). Is iedereen massaal over naar ON?

Kun je deze naast elkaar laten werken of is het of de 1 of de ander.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

?
Commands: (optional arguments)

retest : retest to see if you are firwalled
Te vinden door in het onderste deel van de GUI "?" gevolgd door enter in te tikken :)
edit:
zie net dat de post een maand oud is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cyberpope schreef op 13 November 2002 @ 20:47:
Eerst had ik in Edonkey altijd ongeveer 30 a 40k maar nu haal ik zelden of nooit meer dan 2 a 3 (ja, alle poorten zijn gemapt, firewall uit). Is iedereen massaal over naar ON?

Kun je deze naast elkaar laten werken of is het of de 1 of de ander.
Probeer eMule eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Cyberpope schreef op 13 november 2002 @ 20:47:
Is iedereen massaal over naar ON?
Ik heb het direkt zodra het uitkwam geprobeerd. En weer verwijderd na een tijdje. Er ziit nog geen 10% op van wat je kan vinden op het eDonkey/eMule netwerk.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Gedaan, maar geen beter resultaat. Ik krijg de melding dat poort 4662 niet bereikbaar is. Ik krijg soms een lowid, soms een hoog ID.

Ik gebruik winroute pro en heb de poorten netjes gemapt staan. Ook staat de firewall van xp uit. (in 2000 zit er toch geen he). Ik weet het echt niet meer. Iemand nog hints waar ik zou kunnen kijken (ook geen packed filters aan).

De link van edonkey2000 die je poort test, geeft een foutmelding op poort, dus er zit iets niet goed.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 20:13
Argh! Help! M'n speeds zijn belabbered en om te huilen!

Ik heb eDonkey een poos gehad maar daar kreeg ik geen verbinding meer mee dus heb ik die er maar afgehaald. Na een poos kazaalight te hebben gebruikt heb ik Overnet maar geinstalleerd.

Maar mijn down- en upload snelheden zijn nog net zo belabbered als bij edonkey.

Info:

Internet verbinding: Essent breedband @Home (Hoogste downloadsnelheid ooit was 450+ Kilobytes per seconde)

Overnet instellingen:
Max Download Speed: 0
Max Upload Speed: 14
Line Speed Down: 0
Max Connections: 100
TCP Port: 4662
UDP Port: 4453

Mijn totale download snelheid (van alle bestanden samen dus) is nog niet boven de 20Kilobytes/sec. geweest en van elke download apart is het zelfs nog niet boven de 10Kilobytes/sec. geweest.

Waarom heb ik zulke langzame snelheden? De firewall van WinXP staat uit en gebruik verder ook geen andere firewall. Deze computer is de enige in huis die op het internet is aangesloten dus er is geen LAN gedoe.

Kan iemand mij helpen? Ik wil graag wat sneller downloaden want dit is 3 maal niks.

Is het misschien een optie om overnet via de proxy met het internet te verbinden om deze snelheden omhoog te krikken? Zo ja, hoe zet je de firewall status dan uit die overnet geeft als je via proxy gaat? (proxy-poort is 8080 proxy-adres is proxy)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm met linux gebruik ik mldonkey snelheden tot 122kb/s via chello zijn goed mogelijk als je dat wilt .
nu is er voor windows ook zo een versie , hoe die het doet weet ik niet draai geen windows maar met de linux versie down en upload ik via overnet en edonkey , meer netwerken zijn mogelijk
http://www.chaoten-club.de/mld/index.html
Supported networks: edonkey, overnet, direct connect, opennap, soulseek, limewire. It can also act as an edonkey server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 14:21

wolffman

....

NitroX_infinity schreef op 02 December 2002 @ 22:14:
Argh! Help! M'n speeds zijn belabbered en om te huilen!

Ik heb eDonkey een poos gehad maar daar kreeg ik geen verbinding meer mee dus heb ik die er maar afgehaald. Na een poos kazaalight te hebben gebruikt heb ik Overnet maar geinstalleerd.

Maar mijn down- en upload snelheden zijn nog net zo belabbered als bij edonkey.

Info:

Internet verbinding: Essent breedband @Home (Hoogste downloadsnelheid ooit was 450+ Kilobytes per seconde)

Overnet instellingen:
Max Download Speed: 0
Max Upload Speed: 14
Line Speed Down: 0
Max Connections: 100
TCP Port: 4662
UDP Port: 4453

Mijn totale download snelheid (van alle bestanden samen dus) is nog niet boven de 20Kilobytes/sec. geweest en van elke download apart is het zelfs nog niet boven de 10Kilobytes/sec. geweest.

Waarom heb ik zulke langzame snelheden? De firewall van WinXP staat uit en gebruik verder ook geen andere firewall. Deze computer is de enige in huis die op het internet is aangesloten dus er is geen LAN gedoe.

Kan iemand mij helpen? Ik wil graag wat sneller downloaden want dit is 3 maal niks.

Is het misschien een optie om overnet via de proxy met het internet te verbinden om deze snelheden omhoog te krikken? Zo ja, hoe zet je de firewall status dan uit die overnet geeft als je via proxy gaat? (proxy-poort is 8080 proxy-adres is proxy)
Zet je upload eens op 10. als je je upload te hoog zet dan heb je niet genoeg upload bandbreette om goed te downloaden. ook heb ik mijn connections op 50 staan. soms haal ik 80 kb(mijn max 768/512 kb zonnet breedband plus) gemiddeld zo'n 40 kb

succes 8)

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Ok, ik hoop niet dat de kick erg is, maar ik kom er niet uit en lijkt me wel handig als dit er ook bij staat.

Dat sharen...hij shared automatisch heel Program Files ??? Je kan die vierkantjes aanklikken en groen maken om te sharen, maar bij Program Files staat een klein groen puntje onderin dat vierkantje en hoe haal ik die weg ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Dat er een puntje in de hoek staat betekent dat een van de submappen is geshared, dus een submap van Program Files in jouw geval.

Je opent de Program Files map met het +'je, en dan zie je dat de Incoming Files map van Overnet geshared staat ... dus dan zet je die uit als je dat wilt :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Ik vraag me ook af hoe ik die handel sneller kan krijgen....heb net een half uur gedowned op 25k/s, maar dat gebeurt bijna nooit :/ Mag blij zijn als ik boven de 10k uitkom en de poorten die je onder options vind heb ik al doorgemapped. Er staat wel 'firewalled' maar ik heb op het moment geen eens een firewall aanstaan aangezien ik net een cleane install heb...

Ik draai MxStream @ getweaked Alcatel modem.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 15:05

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Bij mij draait Overnet redelijk goed (v0.44).
Ik heb eMule geprobeerd, maar daar raak ik nooit ingelogd.

Bij het instellen van de upsnelheid probeer ik altijd tussen de 5-10 kB/s te zitten.
5 als ik merk dat de download toch niet best is (<20 kB/s) 10 als er 30kB/s+ downloadsnelheden worden gehaald.

Max connections heb ik op 700 staan (scheen op het overnet forum een redelijk aantal te zijn...)

Nu iets anders:
Ik dacht eerst dat eDonkey een aflopende zaak was totdat er onlangs een nieuwe (hybride) versie uitkwam (v0.44) die zowel Overnet als eDonkey "aankan". Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themis
  • Laatst online: 08-02-2021

Themis

The_Sukkel schreef op 11 February 2003 @ 00:55:
Nu iets anders:
Ik dacht eerst dat eDonkey een aflopende zaak was totdat er onlangs een nieuwe (hybride) versie uitkwam (v0.44) die zowel Overnet als eDonkey "aankan". Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik heb even die versie geprobeerd, maar ben na anderhalve dag weer terug op e-mule. Daarmee kon ik wel een aantal zeldzame bestanden downloaden. Met die hybride versie lukte dat dus steeds niet.
Op zich lijkt me dit wel een goed systeem, maar ik wacht nog wel een paar latere versies af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overnet lijkt niet meer te willen downloaden...

Ik heb al een half jaar een 4 poorts e-tech router/ADSL modem combo, win2K en een Zonnet Family ADSL account, waar ik aardig wat mee heb gedownload. Sinds kort lukt het echter niet meer om nog wat te downloaden. Ik kwam terug van vakantie en zag met DUmeter dat er na een paar dagen van flink downloaden (enkele GB's) ineens helemaal niets meer was binnen gekomen. Er is in die tijd niets veranderd aan de instellingen van router, OS of anderszins.

In de afgelopen weken heb ik nog een paar pogingen gedaan om alles weer aan de gang te krijgen, maar geen enkele wijziging werkt (poorten veranderen, overnetmachine in de firewall DMZ plaatsen, andere oudere versies van Overnet proberen, boten van een active node). Even kreeg ik deze week een kleine 50 MB aan files binnen, en toen stopte het allemaal weer. Ook nu had ik geen enkele instelling veranderd: ik kwam 's middags thuis en zag dat er wat was gedowload, maar alles stond weer stil.

Ik zie in het Overnet "Transfers" scherm een berg users, files, de verbinding lijkt open te staan, en ik zie geen "firewalled" vermelding: http://wilko.webzone.ru/overnet.jpg

Gezien vergelijkbare topics op de overnet forums lijkt het er op dat dit probleem vooral (alleen) in Nederland voor komt, bij verschillende providers:

http://forums.overnet.com...hp?t=47400&highlight=boot

http://forums.overnet.com/phpBBovr/viewtopic.php?t=47315

Ik vraag me nu af of bepaalde IP adressen worden geweerd of dat providers misschien iets dicht hebben gezet (ik heb geen waarschuwings-e-mail van Zonnet mogen ontvangen dat ik teveel download of zo).

Heeft iemand anders hier een soortgelijke ervaring? Een oplossing zou me helemaal lief zijn! :)

Kayaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Bij mij werkt alles nog goed.
Mijn ISP is overigens geen Zonnet maar XS4ALL.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar eens Overnet gebruiken. Na een poosje KaZaA sta je zowat open voor alles. Is het hier dat je eerst zeg maar een status moet opbouwen door te uploaden? Zo ja... waarin word dat gemeten (punten, MB's) en na hoeveel van dat kan je zelf aardig aan de bak komen met downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 23:05:
Ik ga ook maar eens Overnet gebruiken. Na een poosje KaZaA sta je zowat open voor alles. Is het hier dat je eerst zeg maar een status moet opbouwen door te uploaden? Zo ja... waarin word dat gemeten (punten, MB's) en na hoeveel van dat kan je zelf aardig aan de bak komen met downloaden?
Nee, Overnet werkt op het principe dat je upload snelheid (al het onder de 10 KB/sec staat ingesteld) invloed heeft op je maximale download snelheid. Daarnaast shared Overnet automatisch alle stukjes software die jij al binnen hebt gekregen, ook al heb je nog niet de hele file binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Versie 49.4 is uit:
From the official page:

eDonkey2000 now with the Horde!!!
There is a new version on the download page. It includes a new download system called Horde.

Horde makes downloading even faster.
You will join the Horde for a file you are downloading. You will then find other users that are also in the Horde and partner with them. This means that you will each send parts of the file to each other until it is complete. This way you work closely with other people that are also downloading the file to complete it together. The Horde will work together to ensure that the file is downloaded as fast as possible to everyone.

Horde is the leech killer.
When you download in a Horde you are always seeking partners that give you the best speeds. Since everyone is doing this, those that have the highest upload speeds will also get the highest download speeds. If you don't upload then you wont find people to partner with you so your downloads will be sluggish. With Horde the more you give the more you will receive.

Important Note: Once you move your temp files to 0.49 they can't be loaded by older versions.
Het werkt geweldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Laatst online: 29-09-2024
Het hele id van de 'horde' is prachtig. Zo zorg je ervoor dat meer mensen gaan uploaden. Maar het grote slachtoffer van dit leuke systeem, zijn de adsl gebruikers hier in nederland. :(
Ik heb ook adsl, en mijn upload is voor dit systeem gewoon veel te laag. Ik kan met mn verbinding downloaden op iets van 75kb/s, maar ik kan max uploaden met 13kb/s.
Nu de 'horde' er is, betekend dat voor de adsl gebruikers dat ze veel minder kunnen downloaden, omdat ze simpelweg weinig kunnen uploaden.
Ik zelf merk het wel hoor. Voorheen zat ik regelmatig aan mijn top van 75 kb/s, maar nu zit ik te downloaden met een slakkegangetje van 11kb/s.
Ik ga dus zo snel mogelijk proberen mn downloads af te maken (wat waarschijnlijk pas over een week is :(), om dan snel weet terug te schakelen naar overnet 0.48...
Ik zit dus al te hopen tot planet de verdubbeling van de upload mogelijk maakt, want dan spring ik er meteen op. :P

Edit:
Nu ik toch bezig ben met de nieuwe versie afzeiken, kan ik nog wel ff doorgaan... >:)
Een paar versies van overnet terug, ging overnet steeds hashen als je hem opstartte. De makers van het programma, in hun eeuwige wijsheid, wijzigden het programma een beetje, zodat de hash van een file werd opgeslagen... Perfecte oplossing, want je start veel sneller op.
Maar vanwege de 'horde' moeten we nu weer elke keer als we opstarten een eeuwigheid wachten (zeker de mensen met een beetje een verouderde computer), omdat hij weer aan het hashen is :(.
Ik hoop dat de mensen achter overnet en edonkey snel weer aan de slag gaan, om deze versie te verbeteren...

Edit2:
Het afmaken van de downloads zat er niet meer in. Want het ging ZO ONTZETTEND TRAAG. Echt niet te geloven :(.
Ik ben nu dus alle downloads opnieuw aan het downloaden met overnet 0.48, en het gaat heerlijk snel. :z

[ Voor 36% gewijzigd door lrietveld op 22-06-2003 21:24 . Reden: Toevoeging ]

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Laatst online: 29-09-2024
Door de 'horde' lukt dalen nu ook de snelheden van 0.48 (de een na laatste versie). :(
Versie 0.49 onthoud de mensen die in queue staan, wat wel een aardig id is. Maar de mensen die een versie draaien dat niet die functie heeft (zoals 0.48) zijn nu aardig de dupe, omdat ik nu elke keer als ik opnieuw achteraan moet sluiten in queue. Opzich normaal, maar omdat 0.49 de mensen in queue onthoud, is er een langere wachtrij als je je voor het eerst aansluit. Nu heb ik dus voor een heleboel files dat ik op plaats 10.000+ sta in queue. Niet echt fijn dus. Nu moet ik dus gaan nadenken over wat ik nu ga doen. Versie 0.48 is bar langzaam voor mij (5 kb/s), en versie 0.49 is hetzelfde. Ik ga denk ik maar eens emule proberen. Mijn vraag is nu: Hebben andere gebruikers die adsl basic hebben ook deze problemen met overnet of met edonkey?

System Specs

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

ff een kickje

Versie 0.50 is nu uit (sinds gisteren) en persoonlijk vind ik hem niet echt sneller. Ok overnet is nooit echt snel, maar nu zit ik eigenlijk de hele tijd maar met 4 kbps te downen (instellingen staan goed ;) )

Wat vinden jullie van de nieuwe versie?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• chromeeh
  • Laatst online: 13:11

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 10 August 2002 @ 13:42:
WTF doet die installatie van UCMore erin? :?
Kan dat er niet rapido worden uitgesloopt?
UCMore is echt vreselijke troep..... :r
Breepee schreef op 10 augustus 2002 @ 15:31:
[...]

en de gemiddelde mens zal het ook een worst wezen of dat proggie op zn pc staat.
LOL als je het 1x op je comp hebt gehad en weet wat het nog meer doet wil je het echt wel z.s.m kwijt :r

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

BoyGenius schreef op 14 August 2003 @ 13:42:
ff een kickje

Versie 0.50 is nu uit (sinds gisteren) en persoonlijk vind ik hem niet echt sneller. Ok overnet is nooit echt snel, maar nu zit ik eigenlijk de hele tijd maar met 4 kbps te downen (instellingen staan goed ;) )

Wat vinden jullie van de nieuwe versie?
Nou ik heb vanmiddag ff getest etc.

Het is niet sneller geworden ofzo, wat wel werkt is ff op pause zetten en dan resumen, dan krijg ik ff een boost naar 30 kbps en dan zakt ik weer terug naar 7 a 8 kbps.... (of zelfs langzamer)

Settings:
Max connections: 50
Max download speed: 192
Max upload speed: 10
Max line down: 192
TCP: 4662
UDP: 12805

dit met een chello classic (1536/128) abbo

De vorige versie was wat constanter qua downloadspeed, maar dat was eigenlijk ook erg traag....

Weten jullie misschien waar dit aan ligt?

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:25

[Jules]

Confusion in confusion

Had ik met 0.49 de afgelopen weken sporadisch een top van 5 zit ik nu met 0.50 constant op 30... en om de een of andere reden vind'ie nu ook meer sources dan voorheen... dit scheelt wel :)

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Er is btw alweer een nieuwe versie >> 0.50.1
kleine bugfix

had iets te maken met templates van versie 0.48 ofzo, had ff snel gelezen...
heb hem maar geinstalled :) gaat btw niet sneller ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik overnet 0.45.
Nu is mn pc vd vast gelopen, dus het een reboot gedaan. Nu wou ik overnet opstarten en zag dat mn tranfser list leeg is.
Nu staan er in de map temp, nog alle bestanden van rond de 600 a 700mb. Op overnet faq las ik dat waarschijnlijk de *.part of *.met bestanden beschadigt zouden zijn. De oplossing is op een regenerator te downen en te runnen. Nu werkt deze niet, een of andere java fout, maar ik heb java geinstalleerd.

Wie weet er een oplossing hiervoor, om toch met deze files verder te gaan , ipv opnieuw te downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor, waarom mag er wel weer een groot Overnet topic terwijl er geen groot BitTorrent Topic mag? R.I.P.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
[Jules] schreef op 14 augustus 2003 @ 21:24:
Had ik met 0.49 de afgelopen weken sporadisch een top van 5 zit ik nu met 0.50 constant op 30... en om de een of andere reden vind'ie nu ook meer sources dan voorheen... dit scheelt wel :)
Dat heb ik dus nooit gehaald.. (zit wel achter een router van sweex)
maar wat voor verbinding heb jij en zou je je overnet settings willen posten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 12:25
Vreemd, als ik een zoekopdracht invul in overnet vindt het programma helemaal niets. Als ik via emule zoek vindt dat programma heel veel links. Via emule de bewuste file opgestart (zelfde dir als overnet) en emule afgesloten. Vervolgens overnet opgestart en de file staat er tussen en begint met downloaden (ongeveer 20 gebuirkers).

Weet iemand hoe het kan dat overnet geen bestanden kan vinden en hoe dit is op te lossen?

Zelfs met de zoekopdracht sex, waar je zeker wel wat op moet vinden, wordt niets gevonden

[ Voor 10% gewijzigd door llpineapple op 28-11-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik had trouwens al een hele tijd geleden versie 0.52 aan de meuk toegevoegd... maar nog steeds staat die niet in de lijst met al mijn andere postings voor de meuk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Laatst online: 12:42
Wat zijn nou de beste instellingen voor Overnet om goeie download prestaties te halen, of komt dit wel op termijn als je langer wacht?

Ik had em in het begin zo staan:

Download: 0
Upload: 0

En toen was de DL/UL verhouding: bijna constant 5 down / 60 up
nouja, daar heb ik ook niet zoveel aan natuurlijk.

Ik heb een 7800/1024 abbo bij BBNed, wat zijn mijn ideale instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hercul3s schreef op 07 december 2003 @ 20:13:
Wat zijn nou de beste instellingen voor Overnet om goeie download prestaties te halen, of komt dit wel op termijn als je langer wacht?
10 up en 0 down :) dan heb je onbeperkt downloadplezier tg een beperkte upload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo...ik had een vraagje,ik gebruik overnet maar als ik een file download van ca 700mb en overnet doet completing hou ik soms maar 500mb over en dat gaat de hele tijd zo door steeds als ik denk dat ik de files binnen heb ben ik weer mbs kwijt . wie kan mij vertellen hoe dat zit,en of je er wat aan kan doen...thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem, de download komt niet boven de 10kb, (meerendeel loppt ie helemaal niet) waarschijnlijk door die firewall message, zowel XP firewal als Kerio staan uit 8)7

Wat is het probleem?

upload staat op 11.1kb

kerio 4.0 is mijn firewall maar die staat uit
heb ADSL 2mbit verbinding

en als melding geeft ie

dat hij een firewal heeft gevonden en daardoor de snelheid lager kan zijn

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 16:29:
ik heb een probleem, de download komt niet boven de 10kb, (meerendeel loppt ie helemaal niet) waarschijnlijk door die firewall message, zowel XP firewal als Kerio staan uit 8)7
bijhhet opstarten krijg ik dus deze mededeling
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~airraid/overnet%20firewall.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik neem aan dat je het zelf inmiddels hebt opgelost anders lees deze topic
overnet firewalled
Overnet Firewalled

heb echter zelf nu ook een probleem dat sommige files op een bepaald percentage blijven "steken". Hoe kan dit terwijl er wel hele files beschikbaar zijn?

kzie ook in de progressbar dat meerdere users op datzelfde niveau blijven steken. Is hier sprake van een corrupte file (.part of .met) door bepaalde instanties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf je hangen op een bepaalde file size of download je in een Lus ?

dus van 580 mb---> 585 mb----> en weer terug naar 580 .

ps, er is een nieuwe aplicatie uit van metamachine genaamd K-drive http://www.kdrive.com/docs/guide.html overnet is er in verwerkt en de alpha releases volgen elkaar snel op .

Dus vandaar de weinige nieuwe updates tbv Overnet en edonkey .
hier wat engelstalige info

Kdrive is a virtual global hard drive. Anyone can create a folder (or group) on the Kdrive. Once you create a folder you are the folder's admin. As the admin you can create accounts for other users to access your folder. Every folder has a unique name.

Folders also act as chat rooms. You can talk to everyone who is also logged into the folder. You can also send private instant messages to anyone else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 15:04:
Blijf je hangen op een bepaalde file size of download je in een Lus ?

dus van 580 mb---> 585 mb----> en weer terug naar 580 .
Dit probleem heb ik ook :( hoe los ik het op? ik heb een file en die blijft steeds steken op 79,98% dan lijkt het alsof ie verder gaat maar ergens bij 82,00% aangekomen wordt ie weer terug gezet op 79,98% :? Ik snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 13:37
Slecht nieuws voor Overnet gebruikers en Norton Antivirus :
In de nieuwste virusdefinities is o.a. ook "overnet.exe" opgenomen, en inderdaad ze werden meteen verwijderd door NAV.

Wat is hier tegen te doen want dit is goed klote? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Dit probleem heb ik ook hoe los ik het op? ik heb een file en die blijft steeds steken op 79,98% dan lijkt het alsof ie verder gaat maar ergens bij 82,00% aangekomen wordt ie weer terug gezet op 79,98% Ik snap er niks van."

Bekijk de edonkey FAQ eens op het edonkey forum , daar staat een onderwerp met "looping download" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik dacht dat mijn overnet/edonkey Pc weer aan het crashen was maar dus niet.
Systeem is niet de stabielste hier.

Normaal geeft ie zwart aan wat al binnen is en blauw wat nog moet komen maar opeens is het helemaal blauw met wel percentage aanduiding ik dacht shit prob's.
Priority Highest. dus iets waar ik echt om sta te springen.

Maar na wat zoek werk geschrokken om niks.

De Highest priority download schakeld over op het Hord systeem met partners
Ja ook weer wat nieuw's maar dat gat dus automatisch.

het geeft 0.0 download aan maar toch wordt er gedownload met bij elkaar opgeteld +/- zo'n 10K/s.

Het heeft wel ene vaag voordeel maar exact weet ik het niet.

Kan misschien te maken hebben met mijn 1024Kbit + 128Kbit Dual wan Upload.

Upload is iets meer dan 65KByte

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag beste tweakers.
Ik gebruik al een hele poos Overnet 0.52,
dit draaide redelijk goed (60kb/ps gemiddeld met 10up over 100+ files)

Vandaag zag ik dat Overnet 0.53 uit was, dus Overnet afgesloten en geupgrade.
Nu loopt het dus op 11 gemiddeld.

Verder is de min upload voor voledige download veranderd van 10 naar 20.
Dat vind ik niet zo'n probleem (Demon 2048/1024) maar ik krijg nix fatsoenlijk binnen.
Zelfs met de hulp van oude vertrouwde Netlimiter 1.29 (op 15/10/5) blijft het hetzelvde.

Aantal connecties ligt lager dan eerst (100), download lager(11) ect.....
Ben wel 'reachable' (wat de nieuwe naam van 'open' is)
Poorten staan goed ect.

Iemand dit zelvde probleem en misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ga dus overnet 0.53 maar niet proberen als ik dit zo lees... ;)
Ook met die 10KB up, dan kon ik nog fatsoenlijk online gamen... als ik 20 moet uppen dan houdt dat op.
Wat ook kan dat mensen die 20 teveel vinden en een crack hebben gebruikt voor Overnet om je UP dicht te zetten...

Dan sterft het vanzelf wel uit

[ Voor 31% gewijzigd door n00bs op 15-04-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu niet het voordeel in om te upgraden naar .53, aangezien het enige verschil de upload/download ratio is en nog een stuk onaantrekkelijker is geworden. Zeker als je een 1024/256 of lagere kbps verbinding hebt. Uiteinelijk zou het voordeel moeten zijn dat er met hogere snelheden gedownload kan worden, maar daarvoor moeten ze eerst .52 en ouder onbruikbaar maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 03:12:
Dag beste tweakers.
Ik gebruik al een hele poos Overnet 0.52,
dit draaide redelijk goed (60kb/ps gemiddeld met 10up over 100+ files)

Vandaag zag ik dat Overnet 0.53 uit was, dus Overnet afgesloten en geupgrade.
Nu loopt het dus op 11 gemiddeld.

Verder is de min upload voor voledige download veranderd van 10 naar 20.
Dat vind ik niet zo'n probleem (Demon 2048/1024) maar ik krijg nix fatsoenlijk binnen.
Zelfs met de hulp van oude vertrouwde Netlimiter 1.29 (op 15/10/5) blijft het hetzelvde.

Aantal connecties ligt lager dan eerst (100), download lager(11) ect.....
Ben wel 'reachable' (wat de nieuwe naam van 'open' is)
Poorten staan goed ect.

Iemand dit zelvde probleem en misschien een oplossing?
Precies hetzelfde probleem hier, ik up wel met 20kb/s maar krijg vrijwel niks binnen :( :( :( ik gebruik dezelfde username als met versie 0.52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overnet 0.53 zuigt: langzaam, slechtere upload-ration, en helft van de tijd ben ik "unreachable" terwijl ik toch echt alles open heb gezet in mijn firewall. Ik ga lekker terug naar 0.52...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 16:04
Hi all,

ik gebruik Overnet 0.53 en die neemt constant 100% cpu. Hiervoor hadden we dat niet. Weet iemand hoe dat kan?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Bij mij neemt v0.53 juist minder cpu in beslag.
Ook is 0.53 stabieler.
Ik upload met 20 kB/s en krijg daar een mooi download voor terug (tussen de 40-100 kB/s).

Ik zie in de stats overigens dat er veel meer 0.53 gebruikers zijn dan 0.53 en dat ik veel meer deel met 0.53 gebruikers (en terugkrijg) dan met 0.52...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"overnet is now caled eDonkey".... aldus de upgrade tekst bij opening van Overnet.
Wie heeft de overstap gemaakt en vindt het succesvol (of niet) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb even edonkey2000 1.0 geprobeerd, maar mijn downloads gingen niet of ontzettend langzaam :( De interface van edonkey2000 1.0 vind ik trouwens wel supergelikt.

Maar goed, ik draai nu weer (nog steeds) Overnet 0.52 en alles gaat weer een stuk vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik stap altijd trouw over...
eDonkey2000 1.0 werkt even goed of slecht bij mij als de vorige versies.

Soms ontzettend snel, soms erg langzaam.
Hangt volgens mij vooral af van wie er op dat moment wat aan het sharen zijn en niet aan de programmatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima versie.

zit ook een bittorrent plugin bij. heb hem zelf nog niet gebruikt, maar toch het kan.
zie deze site: http://forum.edonkey.com/viewtopic.php?t=67789

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-09 16:17

Dark0r

WAT

kheb edonkey ook ff geprobeerd, maar net zoals Skillz soms gaat het rete traag en soms weer wat sneller .. daarom zit ik nu weer op overnet 0.52, stuk stabieler en sneller... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe moet je met Overnet toch dezelfde files vinden als met eMule? Ze maken immers gebruik van hetzelfde netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Ik heb nu dus ook Overnet 0.52 geïnstalleerd. Alleen als ik dus wil zoeken, dan blijft ie maar zoeken zonder resultaat....wat doe ik fout....
Het spijt mij zeer, ik kom nu vast zeer N00B-achtig over, maar kazaa is het enigste prog. waar ik ooit muziek meer heb gedownload, en nog steeds doe downloaden.

Ennuh.....Kick! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 26-09-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 26 september 2004 @ 12:40:
Ik heb nu dus ook Overnet 0.52 geïnstalleerd. Alleen als ik dus wil zoeken, dan blijft ie maar zoeken zonder resultaat....wat doe ik fout....
Het spijt mij zeer, ik kom nu vast zeer N00B-achtig over, maar kazaa is het enigste prog. waar ik ooit muziek meer heb gedownload, en nog steeds doe downloaden.

Ennuh.....Kick! ;)
Heb je de poort(en) gemapped in je router (als je die hebt tenminste?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Nee, geen router.....

Edit: Onderaan het scherm staat dus, not connected, maar hoe kun je dus connecten?

[ Voor 70% gewijzigd door Yonix op 26-09-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 26 september 2004 @ 12:44:
Nee, geen router.....

Edit: Onderaan het scherm staat dus, not connected, maar hoe kun je dus connecten?
In eDonkey2000 druk ik daarvoor op de knop "connect".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Yonix schreef op 26 september 2004 @ 12:44:
Nee, geen router.....

welke windows versie heb je? XP? zoja dan heb je zeker XP firewall aanstaan die het hele zooitje blokkeerd. Je firewall moet wel de betreffende porten en/of applicatie toelaten om te connecten met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oh, wacht eens.....ja dat kan best, nu met SP2 enzo. Ik zal het even checken...bedankt! _/-\o_

Edit: Helaas, De Windows Firewall staat uit, maar nog steeds geen resultaat :(

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/naamloos.JPG

[ Voor 51% gewijzigd door Yonix op 26-09-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

1 tip, zorg wel dat je EEN firewall op je PC hebt ;) soms kan het een tijdje duren voordat Overnet connect, maar bij mij is dat meestal binnen 5 sec.
Bij options, kan je naar network gaan en misschien proberen de port nummers te veranderen... (gewoon de waarde bv ophogen met 1). Denk niet dat dit zal helpen... maar wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb Zone-Alarm, maar die had ik Overnet al toestemming tot het Internet laten geven sinds hij geïnstalleerd stond. Voor de rest staan de porten nu op de ''Default'' settings, en hoe zit dat trouwens met de ''Proxy'' settings in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

proxy kan maar hoef je niet te gebruiken. Ik heb zelf ook XP Sp2 met ZA Pro(laatste versie).
bij ZA de client EN de server toestemming geven en dan moet het gewoon werken (als je geen router hebt of in een thuisnetwerk zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een beta versie al enige tijd aanwezig op het edonkey forum versie 1.0.3 .

De volgende plugins zijn ook te gebruiken :
fasttrack
Bittorrent ( standaard in eDonkey2000)
Met File Regenerator
FTP-Plugin
Linkcreator
ON-Previewer
Gnutella Plugin --> Gnutella-Plugin 0.2.1
Met Part Backup
Donkeypreview 0.6 beta
eD Organizer and 3in1 Plugins
ed2k link catch0r
EasyPreview
edWatch

re-part 1.0

ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe versie van eDonkey2000 is te downloaden :

changelog

Download pagina

solaris oude versie van edonkey

Linux nieuwste versies clc

Meest in het oog springende verbeteringen zijn :

Horde is verbeterd , zodra meer mensen overgaan op de nieuwste versie , moet de download snelheid omhoog gaan.

Het blokkeren van bepaalde ip nummers is geintroduceerd.

Verbinding maken met mensen die achter een firewall en niet reachable zijn is verbeterd.

Negeren van bronnen die er niet meer zijn als je het aantal download bronnen gelimiteerd heb

Omgaan met corrupte delen zou veel beter moeten zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld dat niet voor de pro versie ? De free versie geeft op de downloadpagina nog als datum : Date added: August 23, 2004 ....denk dus dat je mis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Is deze versie van Edonkey beter dan overnet 0.52? Ik heb namelijk lange tijd 0.52 gebruikt omdat die gewoon lekker snel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3.09.05: New Version
We have released a new version of the donkey. Partial file preview is now built in and the donkey is faster than ever before.

Maar je heb gelijk , dat klopt niet !

Hier de link vanaf de edonkey server : download de nieuwste versie via deze link .( voor de pro en de gratis versie dus !)

Versie 0.52 staat bekend als de turbo versie die voor velen echt snel is , en nog steeds is .

Het enige wat ik kan vertellen is dat de horde verbeterd is , op den duur moeten de snelheden omgaan als men over is op deze versie .
Een vergelijking tussen 0.52 en de nieuwe v 1.1 is nog niet gemaakt/gepost .Daar is het veel te vroeg voor , het duurt meestal een week of 3 voor je een reel beeld heb van de output van deze versie , dan zijn de meeste gebruikers wel overgestapt en word de nieuwe implementatie van de horde ook voledig gebruikt.

De eerste berichten over de snelheids verbetering zijn hoopgevend voor de toekomst :-)

Normaliter kwamen er alleen klachten binnen over de snelheid de eerste 2 weken waarna deze langzamerhand verdwenen , nu echter is het de omgekeerde wereld :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het nog niet met je eens dat versie 1.1 de nieuwste is...

Bestandsgrootte : 3.28 MB
Versie : 1.1
Author : Atypie Software
Datum : 20.07.2004
Downloads : 36

....zie datum en versie..... lijkt oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf waar, de link op dit forum of de link vanaf edonkey.com site .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:47:
vanaf waar, de link op dit forum of de link vanaf edonkey.com site .
..het was via google. Ik had gezocht op edonkey 1.1.. toen rolde dit er ergens uit:
http://downloads.vnunet.b...up/+1backup+1.1/_320.html

Misschien is die link en info onjuist...maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 22-09 09:23
werken emule(plus) en shareaza nou ook met overnet of nog met het oude netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruik de link zou ik zeggen van dit forum die ik geplaatst heb.

emule en edonkey laten verkeer van elkaar toe ,

emule naar/van Overnet is neen ( of er moet een speciale mod zijn ) tenzij je eerst edonkey en Overnet gebruikt, dan edonkey uitzet en alleen met overnet verder gaat.

edonkey2000 is Overnet met de optie om het edonkey netwerk aan te zetten , dus 2 netwerken in 1 proggie .

Shareaza is wat moeilijker , volgens mij staan ze of beginnen ze per definitie al lager op de lijst bij emule , ik zie ze nooit bij edonkey , en bij Overnet komen ze niet zover als ik weet.

ze vallen wel de mldonkey clients lastig , downloaden wel van ze maar geven weinig terug, dus een hoop clients (mldonkey )blocken ook shareazaa .

shareazaa word wel toegelaten bij de servers dus ze gedragen zich tov de servers correct., communicatie met de verschillende clients is lastiger.

er is een client die inlogd bij alle 4 dat is de mldonkey , die kan overnet kad-edonkey op zover als ik weet.

er zijn nog wat plugins voor de nix people die ook zoiets kunnen ben alleen de naam kwijt .

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 18:49 ]

Pagina: 1 2 Laatste