Toon posts:

Bittorrent ... Geen Groot Topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naja ...
De echte die-hard peer2peerders gebruiken het tegenwoordig en GoT zit nog zonder groot topic over dit fijne programmatje?
Ik wil hier best een enorme startpost neerzetten hoor met links, screenshots, mogelijkheden en wat dan al niet meer, maar ik vraag me eerst af of een mod dit goedvindt of niet.

Voor de ongeduldigen onder ons hier is een linkje naar de download van dit progsel:

Haal hem hier vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Kom maar op met die startpost! :) Ik heb al wel eens iets gehoord over Bittorent, maar ik wel er wel meer over weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
YeeY alvast eentje die wil :D ... maar ik wil graag de toestemming van een mod om er echt werk in te steken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 18:10:
YeeY alvast eentje die wil :D ... maar ik wil graag de toestemming van een mod om er echt werk in te steken ...
Ik wil er ook best meer over weten en het ook best proberen. Dus dan heb je in ieder geval 2 ;)

Mods bereiken doe je over het algemeen niet met een startpost maar met een mailtje naar de desbetreffende persoon. Gezien het feit dat er over andere p2p-netwerken ook topics lopen lijkt me dit topic echter geen probleem, maar tja, dat zal dan wachten worden op het antwoord van een mod he.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[smartass mode]
wat dacht je er van om een modje een mailtje te sturen als je dit zo ontzettend graag wil hebben. ;)
[/smartass mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

En nog een enthousiast gebruiker die zich erover verbaast heeft dat er zo weinig op Got staat over BitTorrent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ik wil ook. Bittorent is goed!!

Beste client tot nu toe is burst!, met als goede tweede de originele python client onder linux.
Ik heb er al een heel seizoen buffy&angel mee binnengehaalt, deze p2p is dus errug goed. Het nadeel is dat de torrents online moeten staan ergens. Het irc kanaal wordt continu verjaagd van de ircnetwerken, en de sites worden continu offlijn gebreint. Maar goed, kwestie van blijven volgen...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Stuur maar mailtje voor toestemming, dat soort dingen vraag je niet op het forum zelf. Dan kijken wij er naar. wosmods of mijn nick en dan uiteraard @tweakers.net :P.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.