Winamp 3 final

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 730 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles werkt goed, tuurlijk is het ff wennen, maar volgens mij zitten alle functies, die er in de vorige versies ook op zaten, er wel op. Alleen 1 probleem, heel vaak stuur ik titels door naar vrienden, en dat ging heel makkelijk altijd met winamp 1/2, gewoon rechtermuisknop en dan file info, stond er dan geen id3 bij dan kopieerde ik de artiest en titel uit de path die bovenaanstond. Alleen nu met winamp 3 krijg ik die path half in beeld als ik file info klik, naja, wie kan me helpen, BvD

Ps. Ik ben te lui om naam om te schrijven, of naam op te zoeken met windows verkenner etc, het moet gewoon in winamp kunnen toch, laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

MST_Morpheus schreef op 18 augustus 2002 @ 19:30:
[...]

Yep, ook last van, mijn P3 schommelt zo rond de 30% :( 2.80 zit maar rond de 3%
Op deze XP 1700+ zit ie nu mooi op 00% (in de achtergrond) Wel irritant dat ie 28 mb mem zuigt. Maarja, wat wil je met al die (nieuwe) venstertjes ;)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:59

Tweaker.nu

we all float down here

met 2.8 gebruikte ik altijd een hele fijne crossfade plugin, ik blij dat dat standaard in 3.0 zit, alleen hoe kan ik dat ding configgen, fade tijden zijn nu veel te kort, dfx plugin werkt ook niet meer. terug weer naar 2.8 !

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 20:40
Is er all een manier gevonden om inteli type keys weer te laten werken met winamp 3 ??? want play stop en prev next track doen het niet met winamp 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, je moet wachten totdat microsoft of Winamp een goeie aansturing maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeniusDex schreef op 18 augustus 2002 @ 20:38:
[...]

Op deze XP 1700+ zit ie nu mooi op 00% (in de achtergrond) Wel irritant dat ie 28 mb mem zuigt. Maarja, wat wil je met al die (nieuwe) venstertjes ;)
Dat vind ik dus ook niet mooi, winamp moet gewoon het kleine simpele handige mp3 spelertje blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiNaMP 3 zuigt... das mijn mening... 2.80 roelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:08:
WiNaMP 3 zuigt... das mijn mening... 2.80 roelt :)
Ach, dit zechen ze alltijd er is iets nieuws dus het zuigt. Net zoals WinXP het is nieuw dus het zuigt je moet eens weten hoe vaak ik dit gehoord heb.
En nu een tijdje veder gaan ze toch overstapen naar XP omdat ze toch inzien dat het beter loopt.
Onderbouw je mening dan maar eens waarom zuigt Winamp 3. Daar is dit Forum ook voor. Het zou wat worden als iedereen in ieder draadje ging zegen van dit zuigt en dat roelt.. (Niet persoonlijk bedoelt ziet dat meerdere mensen dat doen gaat om het idee)

Vind zelf winamp 3 aardig draaien sommige skins nemen wat meer system recources in dan de andere maar dat boeit me niet echt. heb wel af en toe een foutmeldingen als ik tijdens een mp3 een skin verander. Maar dat zijn gewoon kleining heden die er nog in ziten geen programa kan 100% stabiel draaien zitten alltijd wel een paar kleine foutjes in. Dus Conclusie vind winamp 3 wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhh ik draai win xp.. vind winamp 3 verrot omdat er zowieso geen jump to file functie inzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:34:
uhh ik draai win xp.. vind winamp 3 verrot omdat er zowieso geen jump to file functie inzit...
euh... :? oh nee?... onderin je playlist... staat zoiets als "select" dat is de nieuwe Jump to file.... je tikt een nummer of een gedeelte van een nummer in en hij zoekt alles wat daarmee begint of eindigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
- If you miss the J key from winamp 2.x, try hitting F3 in the playlist editor. (staat in readme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=6764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb wel een klein minpuntje tov een vorige versie van winamp. Met een oude versie kon ik een in bv wincommander een directory doorlopen en mp3 aanklikken om snel te luisteren - winamp bleef op de achtergrond, dus wincommander behield de focus.
Maar met versie 3 krijgt winamp de focus en moet ik eerst weer wincommander activeren. Onder het kopje klein leed, dat wel hoor :) of is er een optie die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 11:12:

Voorderest krijg ik een error als ik winamp opstart:
"Kan entrypoint van procedure ?setXuiParam@XuiObject@UAEHHHPBD0@Z niet vinden in DLL-bestand common.dll"
:? :?
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus er zal vast al iemand gereageerd hebben, maar ik had die error dus ook. Ik had t bij een van de laatste beta versies en k had ook geen geluid. Ik had t opgelost door in conf scherm winamp te verwijderen en weer installeren.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een stukje van mijn standpunt, "Waarom Winamp 3 niet zuigt":

Het grote voordeel van Winamp 3 is, is dat het een compleet media-platform is. Met andere woorden: Winamp 3 is slechts een stukje dat tot de mogelijkheden van het platform, genaamd "Wasabi" behoort. Als je goed met C++ bent en hun SDK (Software Development kit) kunt begrijpen dan heb je toegang tot 70-80% van de broncode van Winamp 3 zelf... Dit houdt dus ook in, dat als je goed bent met C++, je er ook een andere audio speler of multi-media toepassing op kunt baseren. Ook kunnen er dus relatief aanpassingen en uitbreidingen (components) gechreven worden. Dit is nog maar slechts 1 van de grote voordelen van Winamp 3.

Omdat Winamp 3 een platform van componenten is kunnen er dus ook dingen verwijderd worden die eigenlijk overbodig en/of extra zijn. Dat komt dus (uiteraard) ook ten goede van de prestaties van Winamp 3. Heb je veel componenten (dat zijn de .wac files) dan draait hij dus ook langzamer. En hoe minder je hebt hoe beter en sneller hij zal gaan draaien. Dat wil trouwens niet zeggen dat je zomaar alle componenten weg kunt gooien. Er zijn wel componenten die nodig zijn voor het kunnen starten en fucnctioneren van Winamp3.

Enkele korte voordelen:
  • FreeForm skinning
  • Aaneensluitend liedjes afspelen (dus geen pauzes tussen de liedjes)
  • Mogelijkheid tot laden van scripts
  • Database
  • Gracenote CDDB v2
  • Nieuwe versie van Shoutcast
  • Een geheel nieuw (eigen) streaming systeem .nvs (Nullsoft Streaming Video, http://www.winamp.com/videos/)
Ze hebben misschien de Final iets te snel uitgebracht, maar Nullsoft kennende zal de kwaliteit zeer snel verbeteren. Hij is ook (uiteraard) ook zwaarder dan Winamp 2, maar gezien het feit dat de computers van tegenwoordig ook steeds sneller en beter worden zal dat niet zo erg zijn.

Ik ben nu wel weer een beetje uitgesproken...

Mazzel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:07

Ankh

|true

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:24:
Een stukje van mijn standpunt, "Waarom Winamp 3 niet zuigt":

Het grote voordeel van Winamp 3 is, is dat het een compleet media-platform is. Met andere woorden: Winamp 3 is slechts een stukje dat tot de mogelijkheden van het platform, genaamd "Wasabi" behoort. Als je goed met C++ bent en hun SDK (Software Development kit) kunt begrijpen dan heb je toegang tot 70-80% van de broncode van Winamp 3 zelf... Dit houdt dus ook in, dat als je goed bent met C++, je er ook een andere audio speler of multi-media toepassing op kunt baseren. Ook kunnen er dus relatief aanpassingen en uitbreidingen (components) gechreven worden. Dit is nog maar slechts 1 van de grote voordelen van Winamp 3. ik ben geen scripter, c++ wat dan ook, dus waarom zit dat er dan in?? ik heb het niet nodig

Omdat Winamp 3 een platform van componenten is kunnen er dus ook dingen verwijderd worden die eigenlijk overbodig en/of extra zijn. Dat komt dus (uiteraard) ook ten goede van de prestaties van Winamp 3. Heb je veel componenten (dat zijn de .wac files) dan draait hij dus ook langzamer. En hoe minder je hebt hoe beter en sneller hij zal gaan draaien. Dat wil trouwens niet zeggen dat je zomaar alle componenten weg kunt gooien. Er zijn wel componenten die nodig zijn voor het kunnen starten en fucnctioneren van Winamp3.

Enkele korte voordelen:
  • FreeForm skinning
  • Aaneensluitend liedjes afspelen (dus geen pauzes tussen de liedjes) winamp 2.8 heeft dat toch ook???
  • Mogelijkheid tot laden van scripts niet nodig, nog niet dan
  • Database 1 plus punt
  • Gracenote CDDB v2 2 plus punt
  • Nieuwe versie van Shoutcast jippie waarop moet ik het draaien??
  • Een geheel nieuw (eigen) streaming systeem .nvs (Nullsoft Streaming Video, http://www.winamp.com/videos/)niet nodig, al genoeg video stuff proggies op de markt
Ze hebben misschien de Final iets te snel uitgebracht, maar Nullsoft kennende zal de kwaliteit zeer snel verbeteren. Hij is ook (uiteraard) ook zwaarder dan Winamp 2, maar gezien het feit dat de computers van tegenwoordig ook steeds sneller en beter worden zal dat niet zo erg zijn. ja handig met een dual xeon, en dan renderen, wedden dat het uit maakt met winamp 3 of winamp2.8

Ik ben nu wel weer een beetje uitgesproken...

Mazzel!niet nodig
nuf said by Moi

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:24:
• Mogelijkheid tot laden van scripts
Deze functie kon ik in de beta's wel trug vinden d.m.v. een scriptloader. maar in de public release kan ik hierover niks terugvinden. Alleen in de map van winamp zelf staan de xml files.

Wie weet wat waar en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje lastig te vinden inderdaad. Ze hebben de naam tussentijds aangepast. Het heet nu "Add Ons/SkinMods" je vind dit gewoon terug in de Preferences. Dit is hetzelfde als de 'oude' scriptmanager component.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:55:
Beetje lastig te vinden inderdaad. Ze hebben de naam tussentijds aangepast. Het heet nu "Add Ons/SkinMods" je vind dit gewoon terug in de Preferences. Dit is hetzelfde als de 'oude' scriptmanager component.
ah koel, testing it already

edit:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ja heel leuk al die functies die ik haast nooit gebruik, het opstarten van winamp duurt redelijk lang bij mij. :(

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 14:26
ja, erg leuk kerel, dat werkt lekker als je 1200 liedjes hebt in je playlist, scrol je jezelf helemaal de pleuris om die balkjes te vinden :r

ik gebruik winamp3 iig wel, met al mijn winamp2 plugins, werkt perfect, die Jump feature is eigenlijk het enige wat ik mis, want skins intreseren me geen ene fuck.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm er 10 minuten opgehad en ben daarna snel teruggegaan naar 2.80!!

Waarom weet ik niet, maar sommige mp3's spetterde als een oude vinylplaat :(

Met versie 2.80 klinkt alles weer perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 17:31:
Heb 'm er 10 minuten opgehad en ben daarna snel teruggegaan naar 2.80!!

Waarom weet ik niet, maar sommige mp3's spetterde als een oude vinylplaat :(

Met versie 2.80 klinkt alles weer perfect :)
had dat eerst ook, miste DFX wel, maar die werkt nu ook lekker, dus klinkt weer als vanouds :Y)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Wie weet trouwens waar de "Shoutcast server list" is gebleven?

In de beta's van winamp 3 zat een extra venster met alle shoucast servers erin, heel handig, maar die kan ik nu nergens meer vinden...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

I don't get te prob. Hij neemt bij mij maar 4 MB aan geheugen (minimized & orginele skin). Crossfade werkt fijn en het laden duurt helemaal niet lang, bij mij iig geval niet (XP 1700+ etc.) Ga niet zeuren als je een p200 hebt oid. Dan moet je gewoon bij 2.xx blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Zit nog wel een bug in trouwens, in de playlist staat gewoon "Blof" (met schuin-doorgestreepte-o, maar weet niet hoe ik die zo snel maak), maar in de taskbar kent ie die nog niet...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/blof.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:11
Hmm weet iemand hoe ik een muziek nummer kan zoeke in mijn lijst met een shortcut want ik kan hem niet vinde in 2.0 was het j of . Wat is deze shortcut in 3.0 ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
kijk even een stukje boven je post, op dat plaatje. inmiddels vorige pagina dus. het gaat met de select functie in je playlist editor.

[ Voor 0% gewijzigd door Byte_Me op 21-08-2002 11:12 . Reden: tiepvout ]

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Timocos schreef op 21 augustus 2002 @ 10:53:
Hmm weet iemand hoe ik een muziek nummer kan zoeke in mijn lijst met een shortcut want ik kan hem niet vinde in 2.0 was het j of . Wat is deze shortcut in 3.0 ??
Tjsonge jonge, daar heeft iedereen het over! Het antwoord is ook vaak genoeg voorbijgekomen :(

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12
Bij mij werkt die "corneramp" niet. Ik krijg een soort dubbele skin, en kan niks instellen. :'(

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
uninstall, 2.8 werkt lekkerder

Digital Media Junkie

Verwijderd

Vind het geluid wel beter, alleen het is wat trager, ik blijf het denk ik wel gebruiken, vind die crossfade-functie wel fijn.
Hopelijk zorgen ze er bij Nullsoft ervoor dat Winamp 3 wat sneller wordt.

Verwijderd

ik heb een probleem bij winamp 3 dat hij soms dingen overslaat, soms maar een fractie van een seconde, maar het is wel irritnat en dat heb ik met 2.80 niet :)

• EnsconcE
ff een bug posten,

ik start hier net winamp 3 op, komt ie met de waarschuwing"
Danger danger will robinson
The default skin did not load any user interface! Ooch! What should I do ? Oh well, good luck...
hierna kwam winamp 3 nie eens naar voren en op et moment dak et menu opende zag ik et volgende

Afbeeldingslocatie: http://www.winjax.nl/got/winamp3.jpg

i don't know how, maar ik moet nu wel ff uitzoeken hoe ik em weer aan de praat ga krijgen.

• zoepercavia
  • Laatst online: 10-09 20:14
misschien is het al voorbij gekomen maar ik ga niet 10 pagina's doorlezen :P (en de GOT search is niet echt geschikt om te zoeken op wat ik wou)
------------------------------------
nu mn vraag:
ik heb winamp3 met playlist shuffling aan.. mn playlist is 2318 items groot, waarvan 217 queen liedjes... dat is dus een kans van 9,36% om een queen liedje tegen te komen als ik op next druk...
nu heb ik voor de grap 's 40x op next gedrukt, maar geen enkele keer queen (das een kans van (1-0,0936)^40 = 2%.
Ik heb dus sterk het idee dat die random van winamp niet goed werkt, beter gezegd, naar mijn idee komt winamp in het geheel niet in het onderste deel van mn playlist :(

iemand hier dezelfde ervaring?
edit:
"randomize order" helpt ook niks...

Panacea.NL als je geinteresserd bent in IT en Geneeskunde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
kan niet, staat in de FAQ op www.winamp.com is dezelfde decoder!
ik heb winamp3 met playlist shuffling aan.. mn playlist is 2318 items groot, waarvan 217 queen liedjes... dat is dus een kans van 9,36% om een queen liedje tegen te komen als ik op next druk...
nu heb ik voor de grap 's 40x op next gedrukt, maar geen enkele keer queen (das een kans van (1-0,0936)^40 = 2%.
Ik heb dus sterk het idee dat die random van winamp niet goed werkt, beter gezegd, naar mijn idee komt winamp in het geheel niet in het onderste deel van mn playlist
je playlist staat op 30% doorelkaar gooien (dat is dacht ik de standaard waarde).
hij gaat dus niet helemaal doorelkaar. sommige queen liedjes staan dus nog bijelkaar. verhoog naar 100% en dan zou het wel zo zijn als jij zegt.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
zoepercavia schreef op 22 augustus 2002 @ 23:55:
misschien is het al voorbij gekomen maar ik ga niet 10 pagina's doorlezen :P (en de GOT search is niet echt geschikt om te zoeken op wat ik wou)
nu mn vraag:
Ik heb dus sterk het idee dat die random van winamp niet goed werkt, beter gezegd, naar mijn idee komt winamp in het geheel niet in het onderste deel van mn playlist :(

edit:
"randomize order" helpt ook niks...
wat ik nog irritanter vind is dat hij met shuffle aan altijd start bij track 01, winamp 2.xx startte altijd met een willekeurig nummer....

daarnaast als ik met winamp 2.xx tracks skipte maar per ongeluk te ver ging en previous track deed, ging hij trug naar t nummer wat hij daarvoor afspeelde (met shuffle aan). winamp 3 heeft ook nog een soort shuffle functie op de 'previous track' button, zodat je weer een anderer track krijgt........

iemand al een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 14-09 14:03
mooi grootste punt van kritiek op versie nummertje 3: als ik een skin aan heb staan, dan winamp afsluit dan loopt ie vast, en ben gelijk al m'n winamp instellingen kwijt de volgende keer dat ik em open. Dus met de standaard skin is het een top proggie, maar met een andere skin beginnen bij mij de problemen. Jammer, want die skins zien er nou net zo vet uit.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 00:12
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jkoster/winamp2.JPG

Winamp2 (met plugin). Deze functionaliteit heeft Winamp3 dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Cochrane schreef op 24 augustus 2002 @ 00:59:
[afbeelding]

Zekersteweten wel!!! Zit er al standaard in, onder de naam van de "Media Library", en is nog veel uitgebreider dan die plugin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download 160 kb/ps postcode 3401 PX. (http://www.speedtest.nl/) :O O-) :P :9
Maar een ding voor als je de 2e editie wel goed vindt.Het Video display is erg mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:01
misschien is het al voorbij gekomen maar ik ga niet 10 pagina's doorlezen (en de GOT search is niet echt geschikt om te zoeken op wat ik wou)
nu mn vraag:
Ik heb dus sterk het idee dat die random van winamp niet goed werkt, beter gezegd, naar mijn idee komt winamp in het geheel niet in het onderste deel van mn playlist

In Wa3 kun je de mate van shuffelen instellen. Standaard staat deze op 33%, maar als je volledig random wilt hebben moet je hem op 100% zetten. Deze optie is te vinden onder Preferences -> System -> Playlists -> Shuffle Window Size

Astu.

Dato DUO synth voor twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
DiMension schreef op 24 augustus 2002 @ 10:17:
[...]

In Wa3 kun je de mate van shuffelen instellen. Standaard staat deze op 33%, maar als je volledig random wilt hebben moet je hem op 100% zetten. Deze optie is te vinden onder Preferences -> System -> Playlists -> Shuffle Window Size

Astu.
dat zei ik dus al O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:46

MadEgg

Tux is lievvv

Nee danku, ook nix voor mij.

Winamp3 is log, crashed(en neemt Windows XP met zich mee :()
De jump-to-file functie werkt voor geen meter, onpraktisch, traag en onoverzichtelijk.
Hij start langzaam
Hij kan een aantal mp3tjes niet afspelen die Winamp 2 wel prima doet, dit zijn enigszins beschadigde of verkeerde ge-encode mp3tjes.
Het werkt gewoon niet intuitief.

Wel voordeel van Winamp3 vind ik dat je meerdere playlists tegelijk kan laden, maar dan weer niet tegelijkertijd erin zoeken, omdat deze schermpjes elkaar vervangen.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Kun je ook instellen dat hij de TIME REMAINING aangeeft net zoals in winamp 2.x?? die heb ik namelijk nog niet kunnen vinden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

gewoon op de tijd klikken :?
werkt voor mij al vanaf alpha 1 ofzo :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
inderdaad!! tja..je moet het maat weten he....bedankt!!
oja....hoe moet je je cross over instellen om direct naar het volgende liedje te gaan als je op NEXT klikt , ZONDER cross-over....eerst was dat flush on stop....alleen nu kom ik er niet echt uit....als ik een nieuw nummer in de playlist aanklik werkt het al wel, alleen niet als ik op het knopje next druk.....weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

cross-over knopje zit naast de repeat knop :) (op de standaard skin dus..)
verder staat het ook in de prefs

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
ja, weet ik, hij moet alleen cross over doen als hij naar het volgende nummer gaat, maar niet wanneer ik zeg dat hij naar een volgend nummer moet gaan.....dus bij handmatig NEXT: geen crossover en bij automatisch next: WEL crossover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

dat kan geloof ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
hmm..da's jammer! hopelijk wordt het een van de volgende fixes...thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
je kan het volgens mij wel instellen met de Configuration Registry, en dies te downloaden bij www.winamp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook maar ff gehaald. Eigenlijk puur in de hoop dat ze die !@#$%^&* DirectSound plugin eens 100% werkend hebben! En wat denk je? Nee hoor!
Nog steeds haperend geluid! |:(
Ik wil per sé die DS plugin om slilte tussen tracks weg te halen, vooral bij live CD's is dat handig. Ik zit me steeds rot te ergeren het onderbroken wordt. :{
Maarja, het geluid haperd nog steeds met DS aan.

Buiten dat kan ik nog niet echt warm lopen van Winamp3. Ik mis wat instellingen.
Bijv. Scroll song title in windows taskbar(vond ik erg handig). En je kunt het VU metertje ook niet meer bijregelen. Dat ding ziet er standaard zo lomp uit, vond die firestyle en thin bands uit Winamp 2.xx mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een lomp proggie. Eerst komt er geen geluid uit. Ik die patch installen. Dan wel geluid maar als ik dan winamp uit zet dan speelt het geluid gewoon door.

Waarom moet alles zo gelikt en zo uitgebreid en zo groot en zo MHz vretend gemaakt worden? Ik heb 2.81 maar weer geinstalleerd. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
omdat et een studio is geworden, een opvolger van 2. die moet uitgebreider want: stilstand is achteruitgang.

van 1 naar 2 was ook een hele vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 15:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
winamp 2 is veel sneller, klinkt even goed en gewoon simpeler :)
zonder al die onzin...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh! Ik ben net 20 minuten bezig en ik erger me nu al rot aan dat bagger ding!
Dit noemen ze vooruitgang... Wat mij betreft doen ze het nog een keer over want dit lijkt nergens op!
Dat ze dit mensen laten downloaden...

Klein beetje offtopic: Weet iemand waar ik de nieuwste DirectSound plugin voor Winamp 2.xx kan halen? De gene die in 2.80 zit is zwaar bout. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
tweakduke schreef op 26 augustus 2002 @ 23:59:
winamp 2 is veel sneller, klinkt even goed en gewoon simpeler :)
zonder al die onzin...
klopt, maar winamp 3 is ook gewoon zwaarder en eist ook meer van je pc, maar ik denk dat de puntjes nog echt op de i moeten worden gezet. Dus et wachten is op een nieuwe release
Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 00:08:
Klein beetje offtopic: Weet iemand waar ik de nieuwste DirectSound plugin voor Winamp 2.xx kan halen? De gene die in 2.80 zit is zwaar bout. :(
Check winamp 2.81, hier zit een nieuwere directsound plugin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
edit:

foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.81 werkt dus wel goed! :)

Nah, Winamp3 vind ik echt om te janken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

Winamp 3 is best grappig.
Het is alleen mega irri dat ik mijn shortcuts plugin niet kan gebruiken.
Iedere keer winamp openen :(

Nu staat dus ook mijn oude vertrouwde v2.80 er weer op. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 15:14
ik hoopo in de volgende release dat de shoutcast server optie er weer in zit...dat vond ik bij de beta's echt verrektte handig :)

voorderest is ie wel oke...is wel wat zwaarder maar valt goed te doen
enne als je je prioriteit op LAAG zet bij de taskmanager voor studio.exe loopt ie ook stuk vlotter ;) tis maar tippie :D

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Heeft iemand de Opacity optie al gevonden in CornerAmp?! In de standaard skin kan ik hem wel vinden, maar met CornerAmp kannik dat kruisje niet meer aanklikken/opacity selekteren... :(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb winamp3 nu een tijdje draaien. In het begin was ik wel enthousiast over de skin enzo (het oog wil ook wat ;)) maar ik vind hem toch wel erg traag. Ik wil hem niet tijdens opstarten al op de achtergrond hebben draaien (winamp agent heet dat geloof ik), dus dan duurt het opstarten toch wel een paar seconden om ff een mp3'tje te luisteren. Winamp2 werd vrijwel direct gestart. Verder gebruik ik die extra functies ook niet; ik gebruik winamp om af en toe een MP3'tje te luisteren. Filmpjes doe ik wel met windows media player, visualisations heb ik geen behoefte aan, online medialibraries oid ook niet. Ik wil gewoon MP3'tjes af spelen met een progje met een duidelijke interface. Winamp 2 is dus voldoende en stukken sneller.

Ik ga dus weer gewoon terug naar winamp 2 en kijk nog wel ff de kat uit de boom ;) Mocht winamp 3 over een tijdje echt voordeel bieden dan installeer ik hem tzt wel es..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik denk dattik moet w88 op een nieuwere versie van CornerAmp?! :(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... met 6MB valt winamp3 eigenlijk nog best wel mee. hij is bij mij echt niet traag, reageert vrijwel direct en bovendien zijn de skins echt beter. voor mij voortaan alleen nog maar winamp3 :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanaro
  • Laatst online: 21-06 22:50
Het enige voordeel - voor mij - wat ik heb gezien zijn de skins. Want echt, winamp3 is veel en veel te lomp. Kunnen ze geen lichtere versie maken of zo? Wel de verbeteringen ten opzichte van 2.x met geluid afspelen en skins maar dan zonder alle extra ruimte/geheugen-vretende zaken?

Aurë Entuluva!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
Cochrane schreef op 24 augustus 2002 @ 00:59:
[afbeelding]

welke plugin is dat? kan hem niet vinden op winamp site :(
zal ongetwijfeld aan mij liggen :P

url plz ;)

Verwijderd

yonexfreak schreef op 28 augustus 2002 @ 20:42:
ik hoopo in de volgende release dat de shoutcast server optie er weer in zit...dat vond ik bij de beta's echt verrektte handig :)
En hier is die weer: Shoutcast List Component! :)

Preferences
-----------

- Load Server List Automatically. If this box is checked, each time you turn on the Server List Window, it will automatically refresh the list from Shoutcast.com. If this unchecked, you must click the Refresh List button in order to get the latest server list.

- Sort Servers By. Allows you to select the sort order you would like when viewing the list of servers. The possible sort options should be self explanitory. If you change this value, the server list is automatically resorted.

Known Issues
------------

- The Playlist called Shoutcast List in the Playlist Editor is not automatically selected as the visible one in the editor. It is the one being played, and its the one that contains the servers, but if you want to view it, you have to manually select it in the Loaded Playlists sidecar. I'm working on this one.

- Does not save the selected Filter. I'll implement this for the next revision.

- Zlib.dll is not removed during uninstall. This isn't really a bug, its just something I decided not to do in case other wacs were using zlib. That way they don't get broken if you decide to uninstall this. If you KNOW that no other wacs are using this, then you can manually delete it of course.

• B3U5
  • Laatst online: 29-11-2024
nadelen van winamp3 vind ik: laden duurt wel ontzettend lang & mijn numpad doet et niet meer :'(
voordelen, tja hij is mooier ;) en hij laat me systeem niet hard rebooten in dual monitor setup zoals de 2.xx dat zo mooi kon...

• yonexfreak
[quote]Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 10:16:
[...]

En hier is die weer: Shoutcast List Component! :)

yihaa toppertje !!!

goede reden om weer eens winamp 3 uit de stoffige archieven te halen >:)
tnx man !!

Verwijderd

ik heb net de winamp3 gedownload, draaide daarvoor de beta versie, en daar had ik altijd die mooie blauwe corneramp. deze heb ik nu ook weer voor de nieuwste versie gedownload.

echter..........

bij de beta versie had ik hem altijd rechts onderin, als ik nu bij de nieuwe die optie ook weer selecteer dan doet dat wel maar bij het afsluiten en het opnieuw opstarten van winamp komt die standaard weer links onderin te staan.
dit probleem had ik bij de beta versie.
heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige probleem met mijn winamp3 is dat bij maximaliseren de menus naar beneden opklappen zie plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/r.wijnhout/wmp3.jpg

Winamp2 'kijkt' waar er ruimte is en daar klapt ie hem uit, bovenkant klapt uit naar beneden, onderkant klapt uit naar boven.
Winamp3 kent/heeft dat nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp is zwaar in aanzien gedaald. Hij staat nu in de rij met RealPlayer, Quicktime en MediaPlayer. Ik installeer ze alleen als het echt nodig is. (Behalve Mediaplayer natuurlijk.)

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 20:59:
[...]

Het ging hem meer om de CPU belasting denk ik.

/edit

Nullsoft probeert MS achterna te gaan ofzo?

[afbeelding]

Deze optie staat standaard dus aan.
dan heb je "dus" niet goed gekeken bij de install je kan hem overduidelijk uitzetten (8>

edit: ik vind winamp3 trouwens niet veel verbetering brengen, enigste voordeel imo is de betere skin ondersteuning, en ik ben dik tevree met mn huidige skin. voor mij winamp 2.8

nog een keer edit:
Door Hawk - Monday 12 August 2002 21:56

Kijk eens in Winamp2 in de Preferences onder "Setup".

Dat staat dus al meer dan 2 jaar by default aan hoor. En er is recent nog een draadje geweest op de forums van winamp hierover. De data die teruggestuurd wordt is vrij onschuldig. Wees blij, Microsoft doet het waarschijnlijk by default zonder een optie te bieden om dit af te zetten. In dat laatste kan ik mij natuurlijk vergissen, sinds ik geen WMP meer heb aangeraakt sinds WMP6.4, maar het zou me niets verbazen mocht er iets van instaan in die verschrikkelijke EULA's vol met juridische spitsvondigheden...
ben ik dan de enigste die zowel bij winamp 2 en winamp 3 tijdens de install die feature kan uitzetten? (???)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

ik raak een beetje geirriteerd van die mensen die roepen dat versie 3 zo traag is. De techniek gaat vooruit, de mogelijkheden worden uitgebreidt, wat verwacht je?... toen ik een pentium 133 had werd mijn PC ook traag van een van de eerste versies van winamp, toen merkte ik het zelfs al als ik mijn taakbalk uitklapte!

ik vind trouwens dat winamp 3 duidelijk beter klinkt dan versie 2.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Stuur ze een mailtje maddog ;)
Omdat..

• Mr.Nobody
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 23:48:
ik vind trouwens dat winamp 3 duidelijk beter klinkt dan versie 2.
dat kun je vinden, maar het kan haast niet :) :

Does Winamp3 sound better than Winamp 2.x?

dit is dus uit de faq van winamp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nobody schreef op 26 september 2002 @ 17:51:
[...]

dat kun je vinden, maar het kan haast niet :) :

Does Winamp3 sound better than Winamp 2.x?

dit is dus uit de faq van winamp zelf.
install voor de grap eens winamp 2 en 3 naast elkaar en probeer hetzelfde MP3tje... luisterd en huivert... ik hoor duidelijk het verschil op mijn Denon versterker met Energy speakers.

Maar weet iemand hoe je zo'n html playlist maakt in Winamp 3? volgens mij kan dat namelijk niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp 3.0b is uit.

What's new:
Security Fix (!!!)
Geen AOD.
Geen Talkback.

Winamp 3 (1.0.0.488) XML parser buffer overflow

Dit is puur een security release. Download Winamp 3.0b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
hebben jullie ook dat als jullie in die media libary als je mp3z en albums laden dat alle albums dan niet te voorschijn komen? En soms als ik op een album klik dan gaat ie helemaal flippen.
Ik vind echt zuigend dat ze de zoek functie er uit hebben gehaald (met j). Het systeem emt die albums in de media libary vind ik heel erg handig, hel overzichtelijk en als je een album wilt luisteren kun je hem zo opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik hou het wel op WinAmp 2.81, is sneller bij het opstarten en neemt veel minder resources.

Pwnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:52:
[...]

install voor de grap eens winamp 2 en 3 naast elkaar en probeer hetzelfde MP3tje... luisterd en huivert... ik hoor duidelijk het verschil op mijn Denon versterker met Energy speakers.

Maar weet iemand hoe je zo'n html playlist maakt in Winamp 3? volgens mij kan dat namelijk niet meer :?
Klopt, 3 klinkt beter dan 2. Als je ze samen in dezelfde directory installeerd, dan heb je de snelheid en gui van 2 met de klank van 3. Werkt perfect....
Dan moet je natuurlijk wel versie 2 aanroepen (is een andere exe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met de klassieke 2.xx vind ik 3.0 erg ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik ook. Het snelheidsverlies tov versie 2 is gewoon veel te groot.
Ik blijf lekker versie 2 gebruiken dus. Ik mis alleen wel de mp3 beheer functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de optie toggle playlist klik krijg ik bij loaded playlists een stuk of 400 playlists te zien hoe voorkom ik dat dat elke mp3'tje wat ik opstart een playlist wordt?
Ik wil maar een paar playlists, hoe?
Wat is een goede site om informatie in te winnen ivm Winamp3.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een probleem met winamp 3 (kheb gesearched maar werd nix wijzer).
Als ik winamp afsluit in een andere skin dan zijn default skin krijg ik dit te zien.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/winamp3.JPG
Dit is heel vervelend wat hierdoor reset ie al mijn settings van winamp dus ook weer naar default skin, winamp agent on enz..

Iemand met hetzelfde probleem/oplossing

Edit: het is trouwens winamp3b maar in gewone 3 had ik het ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theXE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 20:49
Als je nog lauwe skinzZ moet hebben kijk op http://www.deskmod.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb niet alle posts hierover in dit topic doorgelezen (tijdgebrek), maar ik mis de WMAsupport. Ik heb er nogal een zooitje van en ik kan ze niet meer met winamp openen. Dat zoeken naar bestandjes uit je playlist is een stuk onhandiger geworden vind ik.. J was veel makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 09:56
Ik weet niet of het al is gevraagd. Maar is er ook weer een shoutcast plugin en server voor winamp3 beschikbaar? Ik had laast nog op winamp.com gekeken maar er was niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 12:53
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 14:58:
ik heb dus een probleem met winamp 3 (kheb gesearched maar werd nix wijzer).
Als ik winamp afsluit in een andere skin dan zijn default skin krijg ik dit te zien.
[afbeelding]
Dit is heel vervelend wat hierdoor reset ie al mijn settings van winamp dus ook weer naar default skin, winamp agent on enz..

Iemand met hetzelfde probleem/oplossing

Edit: het is trouwens winamp3b maar in gewone 3 had ik het ook al
Toevallig ook de BooM skin gebruikt? Hier in iedergeval wel, en het is vreslijk iritant om steeds alles weer terug te zetten hoe het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 12:53
Ik lees net op het forum dat je beter niet tijdens de installatie international of iets dergelijk niet mee moet installeren, hierbij is dus mijn probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
gomaster schreef op 22 oktober 2002 @ 11:55:
Ik weet niet of het al is gevraagd. Maar is er ook weer een shoutcast plugin en server voor winamp3 beschikbaar? Ik had laast nog op winamp.com gekeken maar er was niks.
ja is er, in dit topic staat ie en op de site van winamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

lekker alleen als ik dus een playlist naam wil wijzigen dan zet ie er allemaal vreemde tekentjes neer heeft iemand dezelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:40
Ik heb nu trouwens een aardige skin als je hem ingeklapt op je titelbalk wil gebruiken, meestal was dit net ff iets te klein om functioneel te zijn. 8) MMD3, aparte knopjes voor playlist equalizer die je ook weer na ingesteld te hebben weg kunt drukken.

Alleen ik mis ook nog steeds de generate playlist functie. :?

Verder ga ik niet meer terug naar 2.8. :)

If Linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 09:56
Master4Disaster schreef op 23 oktober 2002 @ 15:21:
Ik heb nu trouwens een aardige skin als je hem ingeklapt op je titelbalk wil gebruiken, meestal was dit net ff iets te klein om functioneel te zijn. 8) MMD3, aparte knopjes voor playlist equalizer die je ook weer na ingesteld te hebben weg kunt drukken.

welke skin is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:17
welke skin is dat dan?
Waarschijnlijk MMD3

Gebruik ik ook en is naar mijn bescheiden mening de mooiste skin die er te vinden is, zeker gezien de kleurschema's waaruit je kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master4Disaster schreef op 23 oktober 2002 @ 15:21:

Ik blijf bij 2.8 wat dacht je daar van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanaro
  • Laatst online: 21-06 22:50
In het begin vond ik dus winamp3 maar niks, maar ik had op mijn nieuwe pc peoblemen met winamp 2.xx. De muziek speelde namelijk maar door 1 box ipv twee, al mijn andere geluid deed het wel goed, heel vaag. (wel nieuwste C-Media drivers en zo...)

Maar ik merk nu wel dat winamp3 beter speelt, de skins zijn mooier en die extra resources neem ik dan maar voor lief (trekt mijn Atlon XP 1800+ toch makkelijk :-P ).
Beter dan media player is het zeker wel en video support installeer ik gewoon niet want films kijken doe ik lekker toch met MicroDVD.

Aurë Entuluva!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

Maar is er dan niemand die het probleem heeft met namen geven aan playlists?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste