Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Eeeh..neem je ze toch alle drie?Demoniac schreef op 08 augustus 2002 @ 12:17:
*Zucht* Ik kan echt niet kiezen welke bak ik zal nemen: de Impreza, de sx200 of toch de Mitsubishi Evo
offtopic:
Ik heb de 200e post!
Of 1 met 2 extra body's??
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik zou wel willen... maar dan geef ik meer geld uit dan ik eigenlijk zin in heb... ik moet ook nog een monitor kopen (ben na 3 jaar de 15" Philips meer dan zatGutteguttegut schreef op 08 augustus 2002 @ 12:49:
[...]
Eeeh..neem je ze toch alle drie?
Of 1 met 2 extra body's??

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Da's zeker waar, ik moet ook zeggen dat de Subaru een kleine voorkeur heeft... maar die sx200 daar kan je zo'n echte Rice-kar van makenMacer schreef op 08 augustus 2002 @ 13:14:
Kan uit eigen ervaring zeggen dat de Impreza er erg gaaf uit ziet, check mijn foto's op pagina 7

Lekker veel ruimte binnenin om te modden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Maak er dan wel zo iets als dit van:-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 13:45:
ik ga uiteindelijk toch maar voor deze afbeelding
Lekker veel ruimte binnenin om te modden

4000e post, op naar de 5000!
www.triathlete.nl
Hij gaat zon 6 km/u, dus wandselsnelheidScighera schreef op 08 augustus 2002 @ 14:26:
ik koop ipv de opvoerkit maar een extra auto, ik rij er toch binnen mee, scheelt ook weer slijtage. KAn iemand mij vertellen of de standaard snelheid meevakt met het rijden?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Oei, dies stoer!Demoniac schreef op 08 augustus 2002 @ 14:26:
[...]
Maak er dan wel zo iets als dit van:
afbeelding
afbeelding
![]()
offtopic:
4000e post, op naar de 5000!
\o/
"We can also send your orders by using your Fedex / DHL / UPS accounts"
Hoe krijg je zo'n account dan? Alleen als bedrijf?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $11,0 - Auto: Item no. 1177 >>> type $13,35- Barf: PreSoldered BarfKit $1,80 - Motor: Item No. 1253 $4,50 - Antenne remote control: Item no. 2156 Control distance : 50 m. $2,00 - Front Suspension: Item no. 1370 >>> type $4,20 - Rear Suspension: Item no. 1371 >>> type $5,50 - Banden: Item no. 1663 $0,26 - Antenne cover: Item No. 1386 Black ------+ $42,61- subtotaal $9,70 - bensu car: Item no. 1113 ------+ $52,31- totaal |
zo, dit zou beter moeten kloppen
Iemand op/aan merkingen¿
Ben ik niks vergeten¿
\o/
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 15:12:
ik denkdat ik me lijstje af heb:
[code]
Iemand op/aan merkingen¿
Ben ik niks vergeten¿
Sinds wanneer kost de BaRF kit presoldered 9,20? Dat moet 13,35 zijn ( voor de presoldered, de standaard is 9,22).
Kom er net achter dat ik nog een spuitbus zwarte verf en blanke lak heb staan.
Mijn Evo VI vraaaagt om een kleurtje.. Vanavond maar eens mee aan de gang
true truePhreak schreef op 08 augustus 2002 @ 15:28:
[...]
Sinds wanneer kost de BaRF kit presoldered 9,20? Dat moet 13,35 zijn ( voor de presoldered, de standaard is 9,22).
mijn fout
\o/
Elke electroshop.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:42:
In welke Nederlandse shop kan ik ledjes kopen?
Online kan ook, bijvoorbeeld bij Conrad of Display
\o/
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:42:
In welke Nederlandse shop kan ik ledjes kopen?
Dat heb ik je al verteld, bij Conrad bijvoorbeeld en de lokale elektroboer.
Evo: He Phreak!Phreak schreef op 08 augustus 2002 @ 15:28:
Phreak: Ja?
Evo: Heb je nog wat verf staan?
Phreak: Hoezo?
Evo: Ik heb wel zin in een lekkere verfbeurt...
Verwijderd
Ik draai met de schroevendraaier duz die schroef los.
dat schroefje draait wel maar hij komt er maar niet uit....
Het is heel vaag..........
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 16:07:
Ik heb duz zo'n probleem: Ik kan de body van me auto er niet meer af krijgen...........
Ik draai met de schroevendraaier duz die schroef los.
dat schroefje draait wel maar hij komt er maar niet uit....
Het is heel vaag..........
Mja heb ik ook wel. Gewoon door blijven draaien en dan met een tangetje eruit trekken.
Verwijderd
Duz draaien heeft geen enkele zin.
Moet je heel voorzichtig draaien (niet te hard drukken op de schroevendraaier) dan klimt ie misschien uit het gaatje...
\o/
Verwijderd
Haleluja! Another Soul Saved!
Verwijderd
Kom dr net achter dat ik geen rear-suspesion heb (lijkt me wel nodig
Oh hoe zit het nou met die turn magnet wat is dat precies??
Er waren er nog redelijk veel (stuk of 10-15) maar ik had er 2 gepakt en ze waren allebij 27mhzVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:43:
FrostXL
Kwil ook maar ik wil niet voor de 2x keer voor niks mijn avond verprutsen.
Kun morgen je ff zegen of ze er nog zijn?
Dat vraag ik me ook nog steeds af, op de site staat niks duidelijksVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:12:
Oh hoe zit het nou met die turn magnet wat is dat precies??
\o/
Turn magnet is de magneet die zorgt dat je kan sturen... die zit standaard bij de auto en als je een andere op de site koopt levert geen performance verbetering ofzo 't is gewoon het standaard model.-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 19:19:
[...]
Dat vraag ik me ook nog steeds af, op de site staat niks duidelijks
Verwijderd
ook als ie 90 rijdt?Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:38:
1,5 uur op 2 batterijen
dat zou je effe moeten uitzoeken op een website, want ik neem aan dat geen van de tweakers hier een opgevoerde bak thuis heeft om het verbruik te meten.
30 seconden?
Daarom moet je ook geen normale batterijen pakken maar zogenaamde 1700, 1800 of 1900mAh's.
Vandaar ook deze inkoopactie: [rml][ Intresse inkoopactie] GP Batterijen[/rml] .
Verwijderd
da's (helaas) een race-win (1/16). Als het een race-tin (1/32) was geweest dan had ik deze zeker genomen
* Demo neemt nu ook de Impreza maar die heeft standaard niet zo'n lekker kleurtje. Maar dat komt nog wel
Verwijderd
Macer schreef op 08 augustus 2002 @ 20:50:
Mijn impreza is klaar en heeft een geweldig nieuw kleurtje. Ziet er echt super uit...

Is zeker beter dan met de originele kleuren
Driewerf hoera !
Verwijderd
Die onderste is niet de Impreza maar (denk ik) de Nissan Skyline... maar die Impreza had standaard ook van die gare kleurencuora schreef op 08 augustus 2002 @ 21:20:
[...]
afbeelding
Is zeker beter dan met de originele kleuren
Driewerf hoera !![]()
![]()
Jouw icon, da's toch het kontje van Froukje?
Verwijderd
Ik heb liever dat het wat langer duurt en dat alles goed gaat dan dat het wordt slordig wordt gedaan!
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Demoniac schreef op 08 augustus 2002 @ 21:35:
[...]
Die onderste is niet de Impreza maar (denk ik) de Nissan Skyline... maar die Impreza had standaard ook van die gare kleuren
offtopic:
Ja das idd het kontje van Froukje
heb eiglijk nix ontopic te melden behalve dan dat ik wil weten of mn mail is aangekomen/
Demoniac schreef op 08 augustus 2002 @ 21:35:
[...]
offtopic:
Mjah sicherlich
eerst die het opmerkt trouwens
Volgens mij is koentjuh een berg werk aan het verzetten. We moeten inderdaad geduldig zijn (hoe moeilijk dat ook is). En het verzamelen van de bestellingen is nog maar het begin.Macadoshis schreef op 08 augustus 2002 @ 21:48:
Hey koentjuh hoe zit het met de bestellingen?? en wanneer denk je dat je de bestelling gaat doorgeven aan die Thai site?? Het is lastig om geduldig te blijven, maar ja het moet!!
Ik heb liever dat het wat langer duurt en dat alles goed gaat dan dat het wordt slordig wordt gedaan!
Daarna komt het berekenen van de uiteindelijke prijs voor iedereen.
Dan moet iedereen de kans krijgen om het geld over te maken.
Daarna bestellen bij Thai en/of Gash.
Dan wachten, wachten, wachten.
De bestelling uitpakken en controleren (koentjuh heeft waarschijnlijk een grote lege garage)
Ieders pakketje bij elkaar zoeken (hoeveel dozen zullen dit zijn?) en verpakken
Versturen (of op laten halen?)
En dan heeft koentjuh eindelijk rust en kan zelf ook gaan knutselen.
Ik doe daar mijn petje alvast voor af
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Dat doe ik zeker ook!! Wie weet is het voor sommigen makkelijker om de bestelling gewoon op te halen!! ikw eet niet waar koentjuh woont ofzo!! maar met een auto kom je OVERAL!!crashtestdummy schreef op 08 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Volgens mij is koentjuh een berg werk aan het verzetten. We moeten inderdaad geduldig zijn (hoe moeilijk dat ook is). En het verzamelen van de bestellingen is nog maar het begin.
De bestelling uitpakken en controleren (koentjuh heeft waarschijnlijk een grote lege garage)![]()
Ik heb geduld maar ik heb allerlei ideetjes over het modden van zo'n karretje, en wil eiegnlijk beginnen!!!
Verwijderd
Als je in een klein dorp woont ofzo ook even een stad (steden) bij je in de buurt opgeven waar je wil komen halen of eventueel brengen. mijn mail is edo.vanbruggen@wanadoo[punt]nl als jullie dit geen goed idee vinden hoor ik het graag.
Eerst ff weten waar Koentjuh woont natuurlijk.
Verwijderd
Ja, das al bekend vanaf de eerste post in de eerste topic!Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:23:
yo guys eigenlijk kan je i.p.v zo een barf kitje gewoon 3 relays kopen 2 diodes en een motor en dan ben je klaar en het is goedkoper
Vandaag zijn de Bensu's binnengekomen!
We hebben er 100 en ze zijn in de volgende kleuren/frequenties:
27MHz:
5x Peugeot 206 Zilver
5x Peugeot 206 Wit
5x Peugeot 206 Blauw
5x Peugeot 206 Rood
35MHz:
5x Mitsubishi Lancer Evo Wit/Rood
5x Mitsubishi Lancer Evo Blauw/Geel
5x Mitsubishi Lancer Evo Rood/Zilver
5x Mitsubishi Lancer Evo Geel/Rood
40MHz
5x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte onderkant
5 x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte achterspoiler
5 x Mercedes CLK GTR Zwart
5 x Mercedes CLK GTR Blauw
5 x Mercedes CLK GTR Blauw/Geel
45MHz
5x Nissan Skyline GTR Geel
5x Nissan Skyline GTR Rood
5x Nissan Skyline GTR Wit
5x Nissan Skyline GTR Blauw/Geell
5x Nissan Skyline GTR Zilver
49MHz
10x Nissan Skyline GTR Wit
Ik heb met Koentjuh afgesproken dat iedereen die bij hem een Bensu heeft besteld kan doorgeven welke autootje hij graag zou willen hebben....als het ff kan heeft iedereen dan het autootje & frequentie die hij wil!
FOTO's VOLGEN NOG: DE BATTERIJEN VAN MIJN CAMERA ZIJN HELAAS LEEG......
Goed ideeVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:22:
Als iedereen naar mij mailt waar die woont en of hij gaat ophalen dan hoeven de mensen uit 1 stad niet allebei naar Koentje en de verzendkosten schelen ook dan.
Als je in een klein dorp woont ofzo ook even een stad (steden) bij je in de buurt opgeven waar je wil komen halen of eventueel brengen. mijn mail is edo.vanbruggen@wanadoo[punt]nl als jullie dit geen goed idee vinden hoor ik het graag.
Eerst ff weten waar Koentjuh woont natuurlijk.
ik kom uit eindhoven, kan op zich wel een auto regelen om het op te halen, als er meer mensen zijn kunnen we eventueel brandstofkosten delen
Als het tenminste maar niet meer dan 100 km is he
Maar dan moet het wel goed geregeld zijn, opsturen binnen nl kost maar en paar euro en benzine komt bij mij niet uit de kraan helaas
enne is het al bekend wat ze dan gaan kosten???Gash schreef op 08 augustus 2002 @ 22:25:
GOED NIEUWS!
Vandaag zijn de Bensu's binnengekomen!![]()
![]()
![]()
Ik heb met Koentjuh afgesproken dat iedereen die bij hem een Bensu heeft besteld kan doorgeven welke autootje hij graag zou willen hebben....als het ff kan heeft iedereen dan het autootje & frequentie die hij wil!
Verwijderd
Geeft Koentjuh het door of moeten wijd at zelf doen??? ik had bensu no. 1112 besteld!!! een rood wagentje!! denk dat het een lancer isGash schreef op 08 augustus 2002 @ 22:25:
GOED NIEUWS!
Vandaag zijn de Bensu's binnengekomen!![]()
![]()
![]()
We hebben er 100 en ze zijn in de volgende kleuren/frequenties:
27MHz:
5x Peugeot 206 Zilver
5x Peugeot 206 Wit
5x Peugeot 206 Blauw
5x Peugeot 206 Rood
35MHz:
5x Mitsubishi Lancer Evo Wit/Rood
5x Mitsubishi Lancer Evo Blauw/Geel
5x Mitsubishi Lancer Evo Rood/Zilver
5x Mitsubishi Lancer Evo Geel/Rood
40MHz
5x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte onderkant
5 x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte achterspoiler
5 x Mercedes CLK GTR Zwart
5 x Mercedes CLK GTR Blauw
5 x Mercedes CLK GTR Blauw/Geel
45MHz
5x Nissan Skyline GTR Geel
5x Nissan Skyline GTR Rood
5x Nissan Skyline GTR Wit
5x Nissan Skyline GTR Blauw/Geell
5x Nissan Skyline GTR Zilver
49MHz
10x Nissan Skyline GTR Wit
Verwijderd
Verwijderd
Wil je wel voor Eindhoven alles distrubueren??cuora schreef op 08 augustus 2002 @ 22:28:
[...]
Goed idee
ik kom uit eindhoven, kan op zich wel een auto regelen om het op te halen, als er meer mensen zijn kunnen we eventueel brandstofkosten delen
Als het tenminste maar niet meer dan 100 km is he![]()
Maar dan moet het wel goed geregeld zijn, opsturen binnen nl kost maar en paar euro en benzine komt bij mij niet uit de kraan helaas
Greetings from Earth
Greetings from Earth
precies... Je wil nie weten wat een werk het is om rekening te houden met verschillende freq. voor iedereen..... Helemaal nu ik weet dat gash andere bensu's heeft als die thai, dus ik kijk al weer uit naar alle maitjes van doe mij toch maa reen peugeot 206 zwart i.pv van die rode en ga zo maar door... Maargoed, dat is het werk wat je op je haalt als je met een IA begint. Dus het moet maar, enne dat sorteren gaat denk ik het langste duren. Het is niet ff natellen of er 50 keer dat is en 25 keer dat, maar ook de een wou die kleur onderdelen en de andere moest een w vering en die weer een >>>. ZO ook met de freq, dus denkd at ik daar nog wel ff mee zoet ben als ze er zijn. Hulp is altijd welkomcrashtestdummy schreef op 08 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
Volgens mij is koentjuh een berg werk aan het verzetten. We moeten inderdaad geduldig zijn (hoe moeilijk dat ook is). En het verzamelen van de bestellingen is nog maar het begin.
De bestelling uitpakken en controleren (koentjuh heeft waarschijnlijk een grote lege garage)![]()
Iz binnen... enne van iedereen die geen mailtje stuurt over de bensu's die krijgt gewoon wat hij wou... alleene de gene die mailen dat ze i.pv de oude bestelling nu 206jes willen ofzo krijgen het. Enne 4 206jes met verschillende freq kan dus NIET.Rense2002 schreef op 08 augustus 2002 @ 23:04:
Heb je me mailtje gehad Koen ?
Ben weer weg, biertje drinken met wat vrienden
Zit Gash onder de prijs van de thai met ze bensu prijzen of erboven ?
Greetings from Earth
Er zijn er vast wel een paar met een leasebak hier...
Verwijderd
Ben ik mee bezig,Macer schreef op 08 augustus 2002 @ 23:22:
Ik weet niet hoeveel mensen en onderdelen/wagens het in totaal zijn, maar misschien zijn er een aantal mensen verdeeld over Nederland die zich als distributiepunt willen opstellen. De spullen halen bij Koentjuh en dan kan de rest het daar weer halen.
Er zijn er vast wel een paar met een leasebak hier...
iedereen kan naar mij mailen onder vermelding van Nickname, woonplaats, ev. dichtbijzijnde grote plaatsenn (mogen er meer zijn) of hij kan ophalen en of hij als hij niet wil ophalen misschien wel als diistributie punt wil optreden (1 * verzendkosten) delen door iedereen. Mijn mail is nog steeds edo.vanbruggen@wanadoo[punt]nl
Ow en dna kom jij straks meerdere bestellignen bij mij halen ofzo...???Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 23:24:
[...]
Ben ik mee bezig,
iedereen kan naar mij mailen onder vermelding van Nickname, woonplaats, ev. dichtbijzijnde grote plaatsenn (mogen er meer zijn) of hij kan ophalen en of hij als hij niet wil ophalen misschien wel als diistributie punt wil optreden (1 * verzendkosten) delen door iedereen. Mijn mail is nog steeds edo.vanbruggen@wanadoo[punt]nl
Verwijderd
Uhm neej denk ut niet ik regel dat mensen uit dezelfde buurt/stad 1 zending krijgen. Wat verzendkosten scheelt. Denk niet dat er mensen uit C'borg zijn die dit ook willen. Maar iedereen wel mailen hekoentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 23:25:
[...]
Ow en dan kom jij straks meerdere bestellignen bij mij halen ofzo...???
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2002 23:31 . Reden: toch maar in het Nederlands ]
Maar kan iemand ff de merken van de bensu;s op die thaise site herkennen.....??
1112 is een ....?
2057 is een.....?
Verwijderd
heb je msn??koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 23:29:
ow...ja kan ook...
ik heb trouwens wat gewijzigd in bestelling mailtje is er nu als het goed is.
1112 Skyline rood
1113 Skyline zilver
1115 GEEN IDEE
2057 Skyline rood (andere stickers)
2058 Skyline wit
2059 Skyline zilver (andere stickers)
Ik ben er niet zeker van maar zijn allemaal hetzelfde op 1 na
Greetings from Earth
1x 35MHz Mitsubishi Lancer Evo Wit/Rood
1x 40MHz Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte onderkant
1x 45MHz Nissan Skyline GTR Blauw/geel
1x 49MHz Nissan Skyline GTR Wit
Kosten??? (maakt niet zo heel veel uit).
OK je hebt mail.koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 23:41:
Bestellingen we graag doormailen..maar ben nu echt weg.....zie morgen wel wat er allemala aangepast is.
Verwijderd
cuora schreef op 08 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
offtopic:
Mjah sicherlich
eerst die het opmerkt trouwens
Ik zag het meteen mja was zo druk bezig daarna dat ik geen zin meer had om het te zeggen. Oh shit dit is geen HK uhm:
Vrouwen, je kunt beter kippen houden
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dit topic is gesloten.