Zo, iedereen die meerdere bensu's heeft besteld heeft MAIL, zodat ze zelf ff kunne uitzoeken hoe en wat met freq. de gene die er een hebben besteld blijven gewoon staan, tenzij je nu een peugeot ofzo wilt, maar dan moet je dat ff mailen.
Verwijderd
de barfkit en een snellere motor + nieuwe banden als je wil dat ie grip heeft voor de rest zou ik wat rondneuzen op dit forum heb ik ook gedaan.
reply @ min. 60 km uur
reply @ min. 60 km uur
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2002 23:58 . Reden: reply @ min. 60 km uur ]
Ik heb nog geen mail....koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 23:57:
Zo, iedereen die meerdere bensu's heeft besteld heeft MAIL, zodat ze zelf ff kunne uitzoeken hoe en wat met freq. de gene die er een hebben besteld blijven gewoon staan, tenzij je nu een peugeot ofzo wilt, maar dan moet je dat ff mailen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!
neee, om de motor sneller te laten lopen, zul je maar oa spanning naar het motortje moeten brengen, dus dat ebtekend knutselen met de electronica.Scipionyx schreef op 08 augustus 2002 @ 23:56:
Ok, hier een vraag die misschien wel vaker voorbij is gekomen: Me neefje wil graag dat zijn tinnetje 60km/h gaat ipv 6km/h. Welke onderdelen moet ik dan xtra bestellen? Alleen een snellere motor?
dan loopt je motortje dus harder, en dat kan je evrsnellingsbakje weer niet hebben dus die moet vervangen worden door betere onderdelen.
nu loopt de boel zo hard dat ie geen grip meer heeft met de standaard wieltjes, dus zul je bredere bandjes moeten monteren, en daar heb je dus ook weer een bredere velg voor nodig.
om te kunnen sturen, heb je dus ook andere wieletjes nodig, en die andere wieletjes moeten ook op nog op een iets stevigere stuurophanging anders knapt je de boel af met die snelheid ana de voorkant
dus dat wordt wel meer als een enkele

je hebt de mail direct terug gekregen met antwoordkoentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 23:57:
vertel maar hoeveel

Ik kan dus gewoon een Barf-Kit erin pleuren met:spacy_ schreef op 09 augustus 2002 @ 00:01:
[...]
neee, om de motor sneller te laten lopen, zul je maar oa spanning naar het motortje moeten brengen, dus dat ebtekend knutselen met de electronica.
dan loopt je motortje dus harder, en dat kan je evrsnellingsbakje weer niet hebben dus die moet vervangen worden door betere onderdelen.
nu loopt de boel zo hard dat ie geen grip meer heeft met de standaard wieltjes, dus zul je bredere bandjes moeten monteren, en daar heb je dus ook weer een bredere velg voor nodig.
om te kunnen sturen, heb je dus ook andere wieletjes nodig, en die andere wieletjes moeten ook op nog op een iets stevigere stuurophanging anders knapt je de boel af met die snelheid ana de voorkant
dus dat wordt wel meer als een enkele afbeelding
• een snellere motor
• andere wielen
• nog wat reserveonderdelen zoals een metalen stuurpen (power-armbar) e.d.
• ...nog meer?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Haha
Maarre ik hoop mar dat iedereen antwoord. Het gaat dus alleen om de bensu's de rest van de bestelling blijft staan!!!!!!!!!!!
Hopen dat dit goed gaat... Heb nu nl geen enkele bestelling van bensu's meer staan, alles eruitg egooid zodat de bensu's overnieuw besteld kunne worden
Ben ik je vergeten te mailen, mail dan gewoon je nieuwe bensu's
yep dan ben je klaar ja. voorzover ik en de anderen hier uit die thaise site hebben kunnen vinden.Scipionyx schreef op 09 augustus 2002 @ 00:09:
[...]
Ik kan dus gewoon een Barf-Kit erin pleuren met:
• een snellere motor
• andere wielen
• nog wat reserveonderdelen zoals een metalen stuurpen (power-armbar) e.d.
• ...nog meer?
besef wel dat ie barfkit+batterij niet in elk autotje onder de behuizing passen, zoals de lage sportauto's hebben weinig/geen ruimte voor inbouwen extra electro.
oja vergeet niet het juiste type "<<< of W" te noteren bij het bstellen van die barfkit of andere onderdelen
Maaruh..je hebt mn bestelling toch wel ontvangen nu??koentjuh schreef op 09 augustus 2002 @ 00:14:
[...]
Haha
Maarre ik hoop mar dat iedereen antwoord. Het gaat dus alleen om de bensu's de rest van de bestelling blijft staan!!!!!!!!!!!
Hopen dat dit goed gaat... Heb nu nl geen enkele bestelling van bensu's meer staan, alles eruitg egooid zodat de bensu's overnieuw besteld kunne worden
Ben ik je vergeten te mailen, mail dan gewoon je nieuwe bensu's
Me neefje heeft deze: 
En ik bestel deze:
Beide zijn >>>. Dus dat zit wel snor
Maar ik durf Koentjuh m'n wijzigingen niet door te mailen.. want hij heeft het al zo druk..

En ik bestel deze:

Beide zijn >>>. Dus dat zit wel snor
Maar ik durf Koentjuh m'n wijzigingen niet door te mailen.. want hij heeft het al zo druk..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ik wacht prijs even af... zodra ik hem weet bestel ik misschien nog een bensu
Greetings from Earth
Ik mail het je, zodra ik van mijn maat hoor welke ie wil hebben 
ik ga zowiezo voor de blauwe peugeot 206
ik ga zowiezo voor de blauwe peugeot 206
Ik vindt het best, als ze het bij mij komen halen.Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 22:51:
[...]
Wil je wel voor Eindhoven alles distrubueren??
Koen heeft een lijst met alle woonplaatsen, dus die hoeven we niet te mailen. Misschien is het handig om bij de volgende update een lijst te maken met
M@cer @ Purmerend
..... @ Amsterdam
en verder
M@cer @ Purmerend
..... @ Amsterdam
en verder
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Voor de mensen die hun wagentje willen opvoeren en geen idee wat ze allemaal moeten hebben, hier mijn lijstje wat ik gebruik...
1x Barf Kit
1x Suspention (voorvering)
1x Velgenset + banden
1x Metalen wielophanging
1x Sneller motortje
1x Antenne voor groter bereik
1x Extra body
1x Versteviging chassis
Dit is voor ongeveer 30 Euro handel, dus dat valt ook wel weer mee
1x Barf Kit
1x Velgenset + banden
1x Metalen wielophanging
1x Sneller motortje
1x Extra body
1x Versteviging chassis
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
waar kan ik Metalen wielophanging en Versteviging chassis op die site?
Het je die Versteviging chassis echt nodig?
Het je die Versteviging chassis echt nodig?
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 08:34:
waar kan ik Metalen wielophanging en Versteviging chassis op die site?
Metalen wielophanging: http://www.rodkrapong.com/power-armbar.htm
Versteviging chassis: http://www.rodkrapong.com/power-strengt.htm
Alles onder Power dus.
Ik kan 2 batterijen kwijt in mijn autotje (aan beide zijkanten) en als het moet kan je het ook nog aan de voorkant en de achterkant kwijt. Ik heb een porsche dus dat is zeker niet de grootste!spacy_ schreef op 09 augustus 2002 @ 00:35:
[...]
yep dan ben je klaar ja. voorzover ik en de anderen hier uit die thaise site hebben kunnen vinden.
besef wel dat ie barfkit+batterij niet in elk autotje onder de behuizing passen, zoals de lage sportauto's hebben weinig/geen ruimte voor inbouwen extra electro.
oja vergeet niet het juiste type "<<< of W" te noteren bij het bstellen van die barfkit of andere onderdelen
Bedankt voor de mail koentjuh, maar ik kan moeilijk een keuze maken omdat ik niet weet wat de prijzen zijn van die Bensu's bij Gash.
Ik wil wel een wijziging voor Ruud2001 doorgeven, die is op vakantie en die wil graag een Bensu Peugeot 206 Zilver ipv de Bensu die hij eerder had doorgegeven. Zou jij dit kunnen bijwerken in je bestellingen lijst?
Ik wil wel een wijziging voor Ruud2001 doorgeven, die is op vakantie en die wil graag een Bensu Peugeot 206 Zilver ipv de Bensu die hij eerder had doorgegeven. Zou jij dit kunnen bijwerken in je bestellingen lijst?
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Toch nog ff een vraag, dacht dat alles me duidelijk was (en heb ook al lang mijn bestelling gedaan)Macer schreef op 09 augustus 2002 @ 08:28:
Voor de mensen die hun wagentje willen opvoeren en geen idee wat ze allemaal moeten hebben, hier mijn lijstje wat ik gebruik...
1x Barf Kit
1x Velgenset + banden
1x Metalen wielophanging
1x Sneller motortje
1x Extra body
1x Versteviging chassis
MAAR:
Ik heb dus o.a. deze wielen besteld
http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin-2.htm

VRAAG:
Heb ik hier nog
-wielophanging
-assen
-suspension
voor nodig?
thnx voor degene die met een antwoord komt
VRAAG:Yoda schreef op 09 augustus 2002 @ 09:18:
[...]
Toch nog ff een vraag, dacht dat alles me duidelijk was (en heb ook al lang mijn bestelling gedaan)
MAAR:
Ik heb dus o.a. deze wielen besteld
http://www.rodkrapong.com/wheelset-racetin-2.htm
afbeelding
Heb ik hier nog
-wielophanging
Ja
-assen
Ja
-suspension
Niet persé
voor nodig?
En ook nog kogellagers (bearings). zie net dat die er al in zitten

No problemthnx voor degene die met een antwoord komt
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 08:38:
heb je die Versteviging chassis echt nodig of niet?
Nee niet per se nee.
ok thnx,...Gutteguttegut schreef op 09 augustus 2002 @ 09:27:
[...]
VRAAG:
Heb ik hier nog
-wielophanging
Ja
-assen
Ja
-suspension
Niet persé
voor nodig?
En ook nog kogellagers (bearings). zie net dat die er al in zitten
[...]
No problem![]()
kan alleen die assen niet vinden op de site?!? waar staan die?
Small parts / Shaft Ben te lui om de link te zoekenYoda schreef op 09 augustus 2002 @ 09:42:
[...]
ok thnx,...
kan alleen die assen niet vinden op de site?!? waar staan die?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ok maar die zit dus ook weer in de barf kit,...Demoniac schreef op 09 augustus 2002 @ 09:48:
[...]
Small parts / Shaft Ben te lui om de link te zoeken
paniek voor nix
ik snap het,...
Yoda schreef op 09 augustus 2002 @ 10:01:
[...]
ok maar die zit dus ook weer in de barf kit,...
paniek voor nix
ik snap het,...
Phreak nog bedankt voor de uitleg
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Misschien is het handig om een standaard opvoerset te maken, zodat niet iedereen alles uit hoeft te zoeken.
Ik denk dat het voor een hoop mensen nu nog te moeilijk is en afvallen..
Kijk vanmiddag wel ff...
Kijk vanmiddag wel ff...
Dat is de BaRF-kit toch alMacer schreef op 09 augustus 2002 @ 10:34:
Misschien is het handig om een standaard opvoerset te maken, zodat niet iedereen alles uit hoeft te zoeken.
Kijk vanmiddag wel ff...
edit:
Tomaseli was me voor
Tomaseli was me voor

Post ff (een link naar) je lijst zou ik zeggen...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 11:10:
Er zit een fout in mijn bestellijst maar in kan em niet vinden
Even voor de newbies:
Wat heb je nodig?
Standaard race autootje (~50-60km/h)
Benodigdheden:
- Race Tin Car
- BaRF-kit
- Motor (kies je snelheid, hoger dan 60km/h is niet aan te raden)
- Banden/velgenset OF Banden en velgen apart (let erop dat ze passen)
Opties:
- Reserve onderdelen (extra BaRF-kit zonder turbo set bijv.)
- Suspension (front en rear)
- Remote antenna (voor meer bereik)
- Antenna tube (hoesje voor over je auto-antenne)
- Lead (voor verzwaring, dus betere controle over je auto)
- Extra beauty parts (zoals exhaust, stickers e.d.)
Wat heb je nodig?
Standaard race autootje (~50-60km/h)
Benodigdheden:
- Race Tin Car
- BaRF-kit
- Motor (kies je snelheid, hoger dan 60km/h is niet aan te raden)
- Banden/velgenset OF Banden en velgen apart (let erop dat ze passen)
Opties:
- Reserve onderdelen (extra BaRF-kit zonder turbo set bijv.)
- Suspension (front en rear)
- Remote antenna (voor meer bereik)
- Antenna tube (hoesje voor over je auto-antenne)
- Lead (voor verzwaring, dus betere controle over je auto)
- Extra beauty parts (zoals exhaust, stickers e.d.)
Verwijderd
Dan weet ik nog steeds niet wie iets gaat ophalen of wil distribueren. Dus blijf maar gewoon mailen. Als de pakketjes aangekomen zijn mail ik iedereen de gegevens van de personen naar degene die gaat distribueren. daarna moet iedereen dan maar mailen naar koentjuh voor de samenvoeging van pakketen maar hiervan komt nog een duidelijk beschrijving, binnenkort.Macer schreef op 09 augustus 2002 @ 08:23:
Koen heeft een lijst met alle woonplaatsen, dus die hoeven we niet te mailen. Misschien is het handig om bij de volgende update een lijst te maken met
M@cer @ Purmerend
..... @ Amsterdam
en verder
* Gutteguttegut vraagt zich af of koentjuh Gutteguttegut z'n bestelling al heeft ontvangen... ?
Bensu Fotootjes! En het zijn er behoorlijk veel! 
27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz
5x Peugeot 206 Zilver

5x Peugeot 206 Wit

5x Peugeot 206 Blauw

5x Peugeot 206 Rood

35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz
5x Mitsubishi Lancer Evo Wit/Rood

5x Mitsubishi Lancer Evo Rood/Zilver

5x Mitsubishi Lancer Evo Geel/Rood

40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz
5x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte onderkant

5 x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte achterspoiler

5 x Mercedes CLK GTR Blauw

5 x Mercedes CLK GTR Blauw/Geel

45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz
5x Nissan Skyline GTR Geel

5x Nissan Skyline GTR Rood

5x Nissan Skyline GTR Wit

5x Nissan Skyline GTR Blauw/Geel

5x Nissan Skyline GTR Zilver

49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz
10x Nissan Skyline GTR Wit

Zo laad je hem op: via de controller in 45 sec. Daarna kun je een paar minuten rijden. De controller werkt op 2 AA-batterijen. In het autootje hoef je geen batterij te stoppen:

Zo ziet hij er van binnen uit:

En zo groot is hij nu! :
27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz 27MHz
5x Peugeot 206 Zilver

5x Peugeot 206 Wit

5x Peugeot 206 Blauw

5x Peugeot 206 Rood

35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz 35MHz

5x Mitsubishi Lancer Evo Rood/Zilver

5x Mitsubishi Lancer Evo Geel/Rood

40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz 40MHz
5x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte onderkant

5 x Mercedes CLK GTR Zilver/Zwarte achterspoiler

5 x Mercedes CLK GTR Blauw

5 x Mercedes CLK GTR Blauw/Geel

45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz 45MHz
5x Nissan Skyline GTR Geel

5x Nissan Skyline GTR Rood

5x Nissan Skyline GTR Wit

5x Nissan Skyline GTR Blauw/Geel

5x Nissan Skyline GTR Zilver

49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz 49MHz
10x Nissan Skyline GTR Wit

Zo laad je hem op: via de controller in 45 sec. Daarna kun je een paar minuten rijden. De controller werkt op 2 AA-batterijen. In het autootje hoef je geen batterij te stoppen:

Zo ziet hij er van binnen uit:

En zo groot is hij nu! :

1337 die Bensu's 
Maar die spanningsbron van dat ding zal wel een condensator zijn dan toch? Dus die kan je in principe vervangen door een grotere
(mits er plaats voor is)
Maar die spanningsbron van dat ding zal wel een condensator zijn dan toch? Dus die kan je in principe vervangen door een grotere
Vind ik ook! Ik heb er hier 100 liggen......
Gash : dus je verkoopt ze nu alleen via de inkoop-actie van koentjuh? Mensen die daar niet aan meedoen kunnen ze niet direct bij je kopen?
Ik heb met Koentjuh afgesproken dat ik een goede prijs zou maken voor Tweakers. Ze kunnen later ook gewoon bij ons besteld worden, evenals de race-tins & race-wins & accessoires, maar dan zal de prijs gewoon hoger liggen.Nergunsman schreef op 09 augustus 2002 @ 11:56:
Gash : dus je verkoopt ze nu alleen via de inkoop-actie van koentjuh? Mensen die daar niet aan meedoen kunnen ze niet direct bij je kopen?
Weet nu alleen nog niet pcies wat ze gaan kosten: gisteren hebben we ze binnen gekregen maar er zat nog geen rekening voor vervoerskosten, btw en invoerrechten bij.
Kan je een schatting geven van de prijs?
En wie heeft er een mogelijke verklaring voor het feit dat de body's op deze pagina goedkoper zijn dan die op de andere pagina's terwijl ze er hetzelfde uit zien?
En wie heeft er een mogelijke verklaring voor het feit dat de body's op deze pagina goedkoper zijn dan die op de andere pagina's terwijl ze er hetzelfde uit zien?
Pcies kan ik het nog echt niet zeggen, wij importeren regelmatig uit Azie en de vervoerskosten zijn altijd schrikbarend hoog als het met de express-post komt.Demoniac schreef op 09 augustus 2002 @ 12:05:
Kan je een schatting geven van de prijs?
Meer dan 15 euro zal het voor de tweaker echter niet zijn.
Verwijderd
Ik heb de lijst ff online gezet. www.finalfragtodie.tk (klik op pics auto)Demoniac schreef op 09 augustus 2002 @ 11:12:
[...]
Post ff (een link naar) je lijst zou ik zeggen...
Ik bestel autoos voor 4 mensen. daarom staan er verschillende namen bij.
Koen ik heb je net mijn bestelling doorgeven per mail voor die bensu's van Gash is ie aangekomen?
Verwijderd
Ej deze bensu lijken tenminste op echte auto's.
Maybe cancel ik mijn pretuned 206 en bestel ik een 206 bensu.
Hoe duur zijn die van jouw gash?
Maybe cancel ik mijn pretuned 206 en bestel ik een 206 bensu.
Hoe duur zijn die van jouw gash?
Volgens mij zijn die wielen die er bij staan zonder banden...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 12:08:
[...]
Ik heb de lijst ff online gezet. www.finalfragtodie.tk (klik op pics auto)
Ik bestel autoos voor 4 mensen. daarom staan er verschillende namen bij.
Zozo dat waren al veel aangepaste email 
Lukt wel........Platel schreef op 09 augustus 2002 @ 09:06:
Bedankt voor de mail koentjuh, maar ik kan moeilijk een keuze maken omdat ik niet weet wat de prijzen zijn van die Bensu's bij Gash.
ik begin die kleine karretjes toch leuker te vinden
Ik zou het doen!
Zo, aangepaste bestelling gemeelt [1 powerbar en de bensus]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ze zijn wel cute jarammes schreef op 09 augustus 2002 @ 12:51:
ik begin die kleine karretjes toch leuker te vinden
Maar toch, ik vind het het leukste om zo'n ding te tunen en er echt een persoonlijke touch aan te geven... en dat kan niet zo goed bij die Bensu's

gash heb je ook race-tins??
en koen wanneer gaan de bestellingen de deur uit ?
en koen wanneer gaan de bestellingen de deur uit ?
Koen ik heb er nog 1 bensu bij gedaan, sorry voor het werk dat het opleverd
Dat weet hij dus nog niet... maar iig niet duurder dan 15 euro...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:09:
Gash, hoe duur zijn die bensu's?
Verwijderd
Schrap de 206 pre-tuned van mijn lijst, deze wordt het zeker:
van Gash:

Weet prijs niet, dus helaas.
Kzal je meelen.
van Gash:

Kzal je meelen.
Het kan misschien wel zijn dat al 5 andere mensen ook die zilvere peugot 206 en dat die er niet meer zijn, ik heb zelf voor een blauwe skyline gekozenVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:43:
Schrap de 206 pre-tuned van mijn lijst, deze wordt het zeker:
van Gash:
afbeelding
Kzal je meelen.
ff snel een paginaatje gemaakt: Bensu autootjes
Nee ik bedoel geen barf, maar een uitgebreide set incl. de barf voor mensen die er niet uitkomen..Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 10:56:
Macer, bedoel je barf?
Ik zit dus te denken aan
Barf kit
Motor
ophanging
velg/band
Het lijkt een beetje onzinnig, maar er zijn een hoop mensen die nog steeds niet weten wat ze nu wel en niet nodig hebben.
Dus ze kiezen een wagentje uit + opvoersetje en dan zijn ze klaar. zonder dat ze moeten zoeken en zo...
Lijkt me wel dat Koentjuh het hier mee eens moet zijn, dus laat maar ff weten..
Die kleine wagentjes kunnen me niet echt boeien, vind de Race-Tins toch gaver en ik hoop dat Gash binnenkort ook Race-Wins kan leveren, want dan ga ik echt wel voor die Impreza
Als het een beetje meezit dan hebben we die volgende week: Race Tins & onderdelen & Race Wins.Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:22:
gash ga je binnekort ook race tins leveren met motortjes en onderdelen of niet?
oeps, ik voel daar een Race Win bestelling aankomen voor M@cer....

Ik wil me eventueel wel aanbieden als distr.punt voor Noord Holland
Ik wil me eventueel wel aanbieden als distr.punt voor Noord Holland
Verwijderd
Ik bied mij aan als distibutiepunt dus als hij op is en ik krijg er zo een in mijn handen..... heheheFrostXL schreef op 09 augustus 2002 @ 13:49:
[...]
Het kan misschien wel zijn dat al 5 andere mensen ook die zilvere peugot 206 en dat die er niet meer zijn, ik heb zelf voor een blauwe skyline gekozen
Verwijderd
Wat gaan die race wins kosten ?Gash schreef op 09 augustus 2002 @ 14:25:
[...]
Als het een beetje meezit dan hebben we die volgende week: Race Tins & onderdelen & Race Wins.
Subaru is
Geen idee nog.....zodra ik het weet zal ik het direct posten. Ben nu bezig met een bedrijf die goedkoper kan vervoeren want dat is toch wel erg duur.
* GerriT heeft zijn aangepaste bestelling bensu's ook al doorgemaild !
Ze zien er prachtig uit op die site Gash
Ze zien er prachtig uit op die site Gash
Worden die Bensu's nu als de actie afgelopen is meteen geleverd?
Of wordt dat wachten tot alle bestellingen rond hier zijn? (Dus ook de racetin's/win's van de thaise site)
Want er zijn mensen die alleen bensu's bestelt hebben
Of wordt dat wachten tot alle bestellingen rond hier zijn? (Dus ook de racetin's/win's van de thaise site)
koen heb je m'n mail ontvangen??
Hear HearSorcerer@ schreef op 09 augustus 2002 @ 14:47:
Worden die Bensu's nu als de actie afgelopen is meteen geleverd?
Verwijderd
ja hoorVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 14:36:
Koen en Brain, zijn mijn mails aangekomen?
Mijn collega en ik hebben gisteren een kleine competitie met die Bensu's gehouden: erg leuk! Ik verbaasde me nog over het bereik van de kleine dingetjes: ze zijn door heel de huiskamer te besturen. Ook vind ik dat je lang kan rijden voordat je weer moet bijladen.
Ik heb me opgegeven als distrie in utrecht. Of bedoel je wat andersVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:04:
Is er animo in de buurt utrecht?
Verwijderd
Dat bedoelde die denk ik maar ik verzamel alles heb Tomaseli al gemaild maar de rest ios ff afw88 natuurlijk.martijnn schreef op 09 augustus 2002 @ 15:06:
[...]
Ik heb me opgegeven als distrie in utrecht. Of bedoel je wat anders
Verwijderd
okej ff me mail checkenVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:08:
[...]
Dat bedoelde die denk ik maar ik verzamel alles heb Tomaseli al gemaild maar de rest ios ff afw88 natuurlijk.
Verwijderd
Okej, email binnen.
Mijn vader heeft een auto dus kan ze ophalen.
Ik zit volgende week donderdag in enschede voor een paar dagen (eigenlijk losser) maar dat duurt maybe te lang. Als het dat goed uitkomt (dat ik bij enschede zit) ff zegen.
Wat betekent ophaalplaats 1? Is dat wat er dichtbij ligt?
Mijn vader heeft een auto dus kan ze ophalen.
Ik zit volgende week donderdag in enschede voor een paar dagen (eigenlijk losser) maar dat duurt maybe te lang. Als het dat goed uitkomt (dat ik bij enschede zit) ff zegen.
Wat betekent ophaalplaats 1? Is dat wat er dichtbij ligt?
In Utrecht is ook wel handig voor N-H en Z-H... Utrecht is vrij centraal....
Verwijderd
oh, ik d8 dat ik de eingie was die z'n bensu nu al wil.
Ik d8 zo: Tomaseli kan nog wel een jaartje w88.
Ik d8 zo: Tomaseli kan nog wel een jaartje w88.
Verwijderd
Ja dat is wat er dicht bij ligt. is ivm kleine dorpjes die dan gekoppekld kunnen worden etc. Uhm zijn de TIn-cars al betseld dan
Dus dasn zijn zo nog neit binnen naar mijn idee. Huhm distr. voor die kleine dingen ook regelen denk ik dus. Uhm vermeld ff welke soort auto je neemt
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2002 15:17 . Reden: mini-cars ]
Verwijderd
ej flexjes, maaru, ik zal ff wat mensen in bv tilburg tippen enzo...Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:16:
Ik woon in Utrecht!
In Vianen (dicht bij Nieuwegein). Dat ligt bijna in Zuid-Holland
Ik woon in Delden (zo'n 17 KM van Enschede)
Verwijderd
je kan mn email adres zeker niet spellen dat het niet luktVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:25:
mischien....
Maar omdat iedereen jou negeert weet nietmant hed!
moet ik er aan mee doen brain?? ik heb liever dat ik 'm gewoon opgestuurd krijg.
en oh jah, als ik er aan me moet doen geld het dan ook voor race tins?of alleen benzu's
en oh jah, als ik er aan me moet doen geld het dan ook voor race tins?of alleen benzu's
Verwijderd
FrostXL : Nee je krijgt ze niet opgestuurd, alleen als je ditributiepunt bent.
Voor een *ahum* kleine vergoeding rijd ik hem wel naar je hoor
Ben ik het niet mee eens. Neem eens de tijd en de moeite om de site te lezen en het is allemaal gewoon te doen. Zeker als je de tutorial volgt die op de site staat (deze dus).Macer schreef op 09 augustus 2002 @ 14:13:
[...]
Nee ik bedoel geen barf, maar een uitgebreide set incl. de barf voor mensen die er niet uitkomen..
Ik zit dus te denken aan
Barf kit
Motor
ophanging
velg/band
Het lijkt een beetje onzinnig, maar er zijn een hoop mensen die nog steeds niet weten wat ze nu wel en niet nodig hebben.
Dus ze kiezen een wagentje uit + opvoersetje en dan zijn ze klaar. zonder dat ze moeten zoeken en zo...
Lijkt me wel dat Koentjuh het hier mee eens moet zijn, dus laat maar ff weten..
[ Voor 0% gewijzigd door Croccifixio op 09-08-2002 15:37 . Reden: Link toegevoegd ]
dus ik MOET 'm ophalen en kan hem niet opgestuurd krijgen??Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:36:
FrostXL : Nee je krijgt ze niet opgestuurd, alleen als je ditributiepunt bent.
Dat bedrijf van Gash is toch een POSTorder bedrijf ?
Greetings from Earth
Daar woont Phreak toch ook?Quaker schreef op 09 augustus 2002 @ 15:23:
Ik woon in Delden (zo'n 17 KM van Enschede)
En Utreg vind ik okee om op te halen...
Verwijderd
Gut errug hoor!FrostXL schreef op 09 augustus 2002 @ 15:41:
[...]
dus ik MOET 'm ophalen en kan hem niet opgestuurd krijgen??
Dit topic is gesloten.