Koop toch gewoon een Race-Tin Car bij de Toys 'R Us!krekrrr schreef op 17 augustus 2002 @ 16:47:
als ik er nu nog per se eentje wil, hoe moet ik dat dan regelen? gewoon via Gash bestellen, of heeft die ook helemaal nix meer?
ik baal hier wel heel erg van!
Kost 15 euro, en dan kun je in de loop van de tijd er nog heel wat aan gaan verbouwen!
Zijn alleen wel wat groter, schaal 1:32
Ik heb 'm nu zelf ook en het rijd wel erg kick!
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
ja, dat weet ik wel, maar die van 5CM zijn echt veel vetter.wout-hugo schreef op 17 augustus 2002 @ 16:59:
[...]
Koop toch gewoon een Race-Tin Car bij de Toys 'R Us!
Kost 15 euro, en dan kun je in de loop van de tijd er nog heel wat aan gaan verbouwen!
Zijn alleen wel wat groter, schaal 1:32
Ik heb 'm nu zelf ook en het rijd wel erg kick!
Helemaal mee eens...krekrrr schreef op 17 augustus 2002 @ 17:13:
[...]
ja, dat weet ik wel, maar die van 5CM zijn echt veel vetter.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Goed plan dan post ik daar de pics van m'n Nissan Skyline wel... (die is namelijk klaarcuora schreef op 17 augustus 2002 @ 19:19:
Hoei!!!
Tijd voor een deel 3 topic ? we zitten al over de 1000 posts
yep maak maar, ben ik te lui voorcuora schreef op 17 augustus 2002 @ 19:19:
Hoei!!!
Tijd voor een deel 3 topic ? we zitten al over de 1000 posts

Kan Phreak beter doen...kan ie deze meteen sluiten...
niet...het was gratisVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 21:09:
Wanneer krijgen we de lijst met wat we moeten betalen?
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
we zaten een beetje in tijdnood, helaas anders had ik nu al zon snieky wagentje....
(wie was trouwes die malloot die pissd werd omdat ik die duif aanviel ?)
gellukig is er nog 1 dag over van de zomertoer, dus deze week heb ik die car nog, welke toys 'R us heeft die wagentjes nog ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Dat je spoiler loszit omdat je hem telkens van de tafel laat stuiteren vind ik niet zo'n goed excuus.....het zijn geen stuiterballen.......Just_Johnny schreef op 17 augustus 2002 @ 15:36:
[...]
Is duidelijk geen onzin. Die spoilers gaan alleen stuk als je ze niet goed op de tafel gaat rijden (heb er in 8 uur 3 zien sneuvelen gisteren) en de drukknopjes van de remote gaan snel stuk waardoor ze hun weerstand verliezen. Is allemaal wel te fixen, maar vooral die remote vind ik zonde...
En hoe je de knopjes van de remote stuk krijgt begrijp ik ook niet helemaal: zowel ik als mijn collega en nog vele anderen in mijn omgeving hebben met Bensu's gereden en nog niemand heeft last gehad van sneuvelende knopjes. Wat voor een power-duimen heb jij?
haha, eindelijk. mijn grote voorbeeld!Gutteguttegut schreef op 17 augustus 2002 @ 20:29:
[...]
Goed plan dan post ik daar de pics van m'n Nissan Skyline wel... (die is namelijk klaar)
maar hoe moet ik dat nu doen als ik er nog 1 wil? daar heb ik namelijk nog geen antwoord op....
* Kr3Kr wil heeeeeeeel graag ook beginnen met het modden van een Bensu, maar heeft meel gekregen van koen
die dingen zijn bruut ik heb er 1 met een 180watt motor
niks
180 watt lijkt me een beetje veel, dan trek je een AA in een paar sec leeg. is btw net zo veel als een mooi kacheltje!Chop2000 schreef op 18 augustus 2002 @ 01:26:
owh grappig ik heb er al 2 uit thailand gehaald op vakantie
die dingen zijn bruut ik heb er 1 met een 180watt motordan ding gaat enorm hard.....
ja kweenie die vent zei dat het een 180 watt motor was athlans de allersnelste die hij had...... die van mijn gaat 70 (mijn gemode, een toyota supra) en mijn ander subaru impreza gaat nog 7.... die heb alleen led's als koplampenkrekrrr schreef op 18 augustus 2002 @ 01:39:
[...]
180 watt lijkt me een beetje veel, dan trek je een AA in een paar sec leeg. is btw net zo veel als een mooi kacheltje!
owhja nog wat, die karrertjes zijn nu echt ernorm cheap 5 EURO! voor 1 auto.... (ja mijn schoonzus is thais en haar ouders zijn een paar dagen terug weer weggegaan.... ze hadden nog een paar van die dingen meegenomen)
maaruh nog wat, als je zo'n snel motortje heb kan je ook meteen een zak borsteltjes bestelllen die sleiten ook ernorm snel!
niks
dat geloof ik wel graag!Chop2000 schreef op 18 augustus 2002 @ 01:45:
maaruh nog wat, als je zo'n snel motortje heb kan je ook meteen een zak borsteltjes bestelllen die sleiten ook ernorm snel!
Laat ik het ff duidelijk stellen, mijn spoilers zijn allebei nog heel(itt tot die van een aantal prutsers:P), maar van een van mijn remotes zijn de knopjes stuk, het is inderdaad waarschijnlijk dat iemand te hard heeft lopen drukken, maar het was niet de enige die avond...Best wel klote dat ik in dat ding moet gaan solderen en een les voor anderen: Leen hem vooral niet uitGash schreef op 18 augustus 2002 @ 00:51:
[...]
Dat je spoiler loszit omdat je hem telkens van de tafel laat stuiteren vind ik niet zo'n goed excuus.....het zijn geen stuiterballen.......
En hoe je de knopjes van de remote stuk krijgt begrijp ik ook niet helemaal: zowel ik als mijn collega en nog vele anderen in mijn omgeving hebben met Bensu's gereden en nog niemand heeft last gehad van sneuvelende knopjes. Wat voor een power-duimen heb jij?
Ik heb dus samen met Just_Johnny en nog 3 andere collega's een hele avond Bensu Endurance Racing gedaanJust_Johnny schreef op 18 augustus 2002 @ 11:32:
[...]
Laat ik het ff duidelijk stellen, mijn spoilers zijn allebei mpg heel(itt tot die van een aantal prutsers:P), maar van een van mijn remotes zijn de knopjes stuk, het is inderdaad waarschijnlijk dat iemand te hard heeft lopen drukken, maar het was niet de enige die avond...Best wel klote dat ik in dat ding moet gaan solderen en een les voor anderen: Leen hem vooral niet uit
En ik moet i.d.d. zeggen, vlieg niet uit de bocht van de tafel, dat kost je een spoiler
* GerriT heeft dat alweer gefixed met secondenlijm
Die remote... Tsja, als er heel de avond een stomdronken "Sjors" op staat te rammen, heeft 'ie een kort leven....
Maar voor de rest was het een TOP-AVOND, Bensu's heersen
Maar € 25 is wel veel te veel geld voor zo'n klein karretje...
Gaan ze niet nog een keer terugChop2000 schreef op 18 augustus 2002 @ 01:45:
[...]
.....(ja mijn schoonzus is thais en haar ouders zijn een paar dagen terug weer weggegaan.... ze hadden nog een paar van die dingen meegenomen)
Kunnen we een nieuwe en nog goedkopere I.A. starten
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
15 euro is wel een redelijke prijs, maar 25....Macer schreef op 18 augustus 2002 @ 11:56:
Nog goedkoper???? Sommige mensen zijn ook nooit tevreden... Ze moeten nog wel uit Thailand geimporteerd worden hoor...
ik zou is kunnen kijkenwout-hugo schreef op 18 augustus 2002 @ 11:48:
[...]
Gaan ze niet nog een keer terug?
Kunnen we een nieuwe en nog goedkopere I.A. starten
maaruh een vriend van mijn broer gaat binnenkort weer (over een paar weken)
dus is mischien wel mogelijk om wat te importeren...... ik heb de mijne in bangkok gekocht, phanthip plaza ... das echt tweakers plaza... over hardware.... illigale dvd's games race-tin's en heel veel parts voor die race tin's.....
niks
Alleen race-tins of ook bensu/bitchar-g e.d.?Chop2000 schreef op 18 augustus 2002 @ 12:18:
[...]
ik zou is kunnen kijkenhet is hier een hele rage hoor een thaise meid (mijn broer heeft er 1, en 2 vrienden van hem volgde.... )
maaruh een vriend van mijn broer gaat binnenkort weer (over een paar weken)
dus is mischien wel mogelijk om wat te importeren...... ik heb de mijne in bangkok gekocht, phanthip plaza ... das echt tweakers plaza... over hardware.... illigale dvd's games race-tin's en heel veel parts voor die race tin's.....
niks
Nog beter nieuws van de Duitse bitch-car site: Ze gaan binnenkort verkocht worden bij de Bart-SmitGerriT schreef op 18 augustus 2002 @ 11:45:
[...]
Ik heb dus samen met Just_Johnny en nog 3 andere collega's een hele avond Bensu Endurance Racing gedaan
En ik moet i.d.d. zeggen, vlieg niet uit de bocht van de tafel, dat kost je een spoiler![]()
* GerriT heeft dat alweer gefixed met secondenlijm
Die remote... Tsja, als er heel de avond een stomdronken "Sjors" op staat te rammen, heeft 'ie een kort leven....
Maar voor de rest was het een TOP-AVOND, Bensu's heersen
offtopic:
Maar € 25 is wel veel te veel geld voor zo'n klein karretje...
Nog ff het mailtje wat ik van hun kreeg:
...demnächst überall bei BARTSMIT!
Greetinx MicroSizers.de
Cool!Just_Johnny schreef op 18 augustus 2002 @ 15:00:
[...]
Nog beter nieuws van de Duitse bitch-car site: Ze gaan binnenkort verkocht worden bij de Bart-SmitBeter dan dit kun je het niet hebben. 55 mm in lengte, dus net zo groot als onze Bensu's
Nog ff het mailtje wat ik van hun kreeg:
[...]
Maar dat zal ook wel niet goedkoop worden... die Bitch-cars zijn toch zoiezo duurder dan de Bensu's?
Dit topic is gesloten.