The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wel veel details die bensu's zelfs een derde remlicht
I'm not as think as you stoned I am
Nog maar ff wachten dan
Assume there are no rules and it's one big free for all
jammer dat we ze met campzone niet al haddenAlpha-sphere schreef op 15 augustus 2002 @ 19:59:
Nu nog een GoT Bensu challenge race
Wil ik misschien wel organiseren....Alpha-sphere schreef op 15 augustus 2002 @ 19:59:
Nu nog een GoT Bensu challenge race
Verwijderd
Ook goeie morgen..Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 08:37:
ik word daar wel toeschouwerlijkt me super om al die kleine karretjes te zien rijden in een sporthal .. allemaal andere kleur etc
dan ook vanaf hier maar goeiemorgen,
iedereen die bij mij thuis langskomt en dat toys'r'us karretje bekijkt is verbaasd dat het een volledig werkend rc karretje is.
Ik ben wel es benieuwd naar hun gezichten zodra ze die bensu's zien
Bij mij zien ze die Bensu's dus....en willen er meteen ook 1 hebben....spacy_ schreef op 16 augustus 2002 @ 09:03:
[...]
dan ook vanaf hier maar goeiemorgen,
iedereen die bij mij thuis langskomt en dat toys'r'us karretje bekijkt is verbaasd dat het een volledig werkend rc karretje is.
Ik ben wel es benieuwd naar hun gezichten zodra ze die bensu's zien
Dat kan ik begrijpen!Gutteguttegut schreef op 16 augustus 2002 @ 09:05:
[...]
Bij mij zien ze die Bensu's dus....en willen er meteen ook 1 hebben....
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 09:55 . Reden: jullie ook goeiemorgen :) ]
Als het bellen echt niet lukt kan e-mailen ook hoor! Er komen vandaag nog meer mensen langs dus jij kan ook wel langskomen zodra je van Koentjuh groen licht hebt.
* GerriT is zoooooo blij
Ik heb er net 10 opgehaald bij de shop van Gash en ze zijn geweldig
We houden hier al een challenge met collega's
Soon zal ik hier wat pics van ons circuitje plaatsen !
KOENTJUH & GASH BEDANKT VOOR HET REGELEN
Hmmmz... NU is koen zijn bensu's vergeten te noteren
nou ik wou dus vandaag ff naar de toy's 'r us gaan en daar een race tin bakkie kopen, maar is het maybe mogelijk om bij gash nog een opvoer setje kopen/bestellen? Is er niet wat overgebleven ofzoiets?
En eigenlijk ben ik zo dom geweest dat ik geen Bensu's heb besteld, en er eigenlijk toch nog wel een paar wil hebben.... wie kan mij er aan helpen, wie heeft er wat extra besteld??
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Ik woon namelijk in Zuid-Limburg en heb niet echt de mogelijkheid om ze op te komen halen
Hehe, ik ben dus zo'n collegaGerriT schreef op 16 augustus 2002 @ 11:47:
YEAH !!!!
* GerriT is zoooooo blij
Ik heb er net 10 opgehaald bij de shop van Gash en ze zijn geweldig
We houden hier al een challenge met collega'sen alles werkt top
![]()
Soon zal ik hier wat pics van ons circuitje plaatsen !
KOENTJUH & GASH BEDANKT VOOR HET REGELEN
Euh, er waren hier een paar kleine probleempjes met betrekking tot mijn pc (lees afgebroken door een niet nader te noemen familielidSorcerer@ schreef op 16 augustus 2002 @ 13:04:
Mja, heb nog niks gehoord van koentjuh over de bensu's, maar is er een manier dat als ik groen licht hebdat ze opgestuurd zouden kunnen worden ofzo?
Ik woon namelijk in Zuid-Limburg en heb niet echt de mogelijkheid om ze op te komen halen
Verwijderd
btw: Ik heb mijn auto!!!!!!
ff AA's erin en spelen maar.
btw2: Gash heeft een echte tweaker kamer cq ontiegelijke bende
btw3: Gash: Was die andere gast jouw broer ofzo?
Verwijderd
mischien heeft gash nog overXtuv schreef op 16 augustus 2002 @ 13:30:
Ik ben 'n beetje laatmaar is er voor mij nog een mogelijkheid om aan een Bensu te komen? via Gash of op een andere manier evt...?
volgende inkoopactie?
Ik doe ckerz mee!!Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:44:
[...]
mischien heeft gash nog over
volgende inkoopactie?
En ik denk dat er nu nog heel veel tweakers zijn die de inkoopactie gemist hebben en nog heel graag willen mee doen!
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Ik weet niet waarmee je mij meer beledigt...Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 13:25:
btw2: Gash heeft een echte tweaker kamer cq ontiegelijke bende
btw3: Gash: Was die andere gast jouw broer ofzo?
ten 1e: de kamer is niet van mij en ik ben niet verantwoordelijk voor de bende
ten 2e: Patrick is niet mijn broer maar mijn vriend/collega.
Ben je happy met de Peugeot?
Had e rnu maar 150 besteld.... hier zit een ahndel in, niet te geloven.....
ps, ben ff naar de kapper
Verwijderd
kut die batterij wil niet uit mijn nikko
Verwijderd
Ej doed relax, kwou alleen ff zegen dat je een echte tweakurt benGash schreef op 16 augustus 2002 @ 14:13:
[...]
Ik weet niet waarmee je mij meer beledigt...:
ten 1e: de kamer is niet van mij en ik ben niet verantwoordelijk voor de bende
ten 2e: Patrick is niet mijn broer maar mijn vriend/collega.
Ben je happy met de Peugeot?![]()
Ben trouwens heel erg happy met me 206
bensu+hotweels = fun!
ook leuk is mijn 30 cm lange bigfoot + deze laten rijden
*crash* oeps toen zat mijn 206je eronder
Hebben jullie ook zo'n vrijdagmiddag gevoel, er komt geen eind aan
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Mijn afstandbediening (nikko, niet die van bensu) werkt niet!!
Mischien omdat ik er zo'n makkelijk-er-uit-trek lipje tussen heb getweakt
ik heb hem effe getest op ons balkon en hij rijd daar ook wel redelijk goed op (beton) alleen als er 1 zandkorrel tussen de tandwieltjes komt blokeert ie helemaal en is het weer tijd voor een pitstop om de boel schoon te maken en de Bensu weer op te laden.
BTW is het iemand gelukt om bij de stuurmagneten te komen. Ik kom er namelijk niet bij en ik wil er niet te veel kracht opzetten dat straks niet het hele onderstel kapot is.
de rede dat ik bij het stuurgedeelte wil komen is dat m'n Bensu veel te veel een kant opstuurt en dat is niet zo goed te af te stellen met dat dingetje dat onder op zit.
Zonder dollen hoe staat het met de AI?? Bijna klaar?? ik hoop van wel!
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
BETER!!! gelukkig... fffeeeww.....koentjuh schreef op 16 augustus 2002 @ 17:01:
ja..bijna klaar....kapper liep iets uitff uurtje nog en dan klaar denk ik
Verwijderd
Nu nog ff een circuitje maken en zometeen ff spuiten
Als iemand pics nodig heeft, roep maar
C'omon Bring it on !
kun je even opzoeken wanneer ik besteld heb. btw gash: het maakt mij niet zoveel uit als ze duurder dan 15 euro worden. ik kan begrijpen dat jij ook nog wat moet verdienenkoentjuh schreef op 16 augustus 2002 @ 14:30:
Euh er is niks over....Voor ze ver ik zo zie, moeten ik zelfs mesnen gaan teleurstellen (vanaf 10-8-2002 heb je waarschijnlijk veel pech als je dan bestled had)
edit:
Had e rnu maar 150 besteld.... hier zit een ahndel in, niet te geloven.....
ps, ben ff naar de kapper
voor als er evt toch nog bensu's voor mij over zijn: wanneer en hoe kunnen we betalen? krijgen we daar nog een mailtje over?
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Ga naar het eerste deel van deze topic en lees dit en/of ga naar:Steije schreef op 16 augustus 2002 @ 18:07:
[Newbie]: Wat is een Barf-kit?
http://www.rodkrapong.com/indexcmw.html
In de zender wel maar op het autotje zit geen kristal..maar iets van een potmetertje o.i.d.krekrrr schreef op 16 augustus 2002 @ 17:58:
weet iemand of je die kristallen makkelijk kunt verwisselen?
* Gutteguttegut is geen electroman...
Btw: Ze heten anders bij de Toys 'R Us, namelijk "Light-Tin Can Cars''
Ik heb de Toyota Supra Turbo en de Nissan Skiline GTR
Klikt u maar voor een grotere foto:
ze zijn nog heel saai, ik heb er alleen ff alvast wat stickertjes afgehaald....
Verwijderd
Haha @ 5 km pe ruur is natuurlijk nix he. Daar wil mijn neefje nog neit eens mee spelen.wout-hugo schreef op 16 augustus 2002 @ 18:39:
Joepieee net ff naar de Toys 'R Us geweest, en ja hoor...ik heb nu ook 2 van die kinder speeltjes!!Race-Tin cars!!
Btw: Ze heten anders bij de Toys 'R Us, namelijk "Light-Tin Can Cars''
Ik heb de Toyota Supra Turbo en de Nissan Skiline GTR
Klikt u maar voor een grotere foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
ze zijn nog heel saai, ik heb er alleen ff alvast wat stickertjes afgehaald....
Binnen is het hard zatVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 18:40:
[...]
Haha @ 5 km pe ruur is natuurlijk nix he. Daar wil mijn neefje nog neit eens mee spelen.
Hey hey halloowwww je maakt een grove fout nu he....op de verpakking staat: 5-6 KM/h, dus kan hij ook 6 km/h!!!! en dat is natuurlijk een GROOT verschil!!!Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 18:40:
[...]
Haha @ 5 km pe ruur is natuurlijk nix he. Daar wil mijn neefje nog neit eens mee spelen.
Zeker...is 20% meer dan 5 km/hwout-hugo schreef op 16 augustus 2002 @ 18:56:
[...]
Hey hey halloowwww je maakt een grove fout nu he....op de verpakking staat: 5-6 KM/h, dus kan hij ook 6 km/h!!!! en dat is natuurlijk een GROOT verschil!!!
* Gutteguttegut z'n Skyline is bijna af
Met jou kan ik praten!
Da's mij 'n beetje heel erg veelteveelBeste Xtuv,
Bestellen is mogelijk. De Bensu's zijn € 24,95 per stuk. Afhalen in Amsterdam is uitsluitend op afspraak mogelijk aangezien wij niet altijd aanwezig zijn (we hebben geen winkel). Verzenden is uiteraard ook mogelijk: wanneer je vooruit betaald bedragen de verzendkosten 6,80. Onder rembours komt er 7,95 per bestelling bij.
Mvg,
Jaap Aardenburg
www.comtronics.nl
Verwijderd
Ja bij men "paintjob" heb ik een beetje een te dikke laag erop gespoten, maar het ging om het id
Maar ben toch nog blij met mijn Impreza hoor...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zat eerst ook te denken de impreza of de toyota supra..... maar toen ik de skyline zag wou ik die direct hebben!!!!Macer schreef op 16 augustus 2002 @ 19:53:
Die gele Skyline ziet er ook wel gaaf uit zeg, die hadden ze niet toen ik er was
Maar ben toch nog blij met mijn Impreza hoor...
maar die supra die erbij staat op de foto is eigenlijk van m'n broer duzz.....
Het viel me trouwens op dat ze heel veel auto's hadden met 27MHZ en heel weinig met 49MHZ..... wel een slechte zaak zeg....
Verwijderd
Kep vanochtend toch echt nog maar 15 euro betaalt
maar op de factuur stond toch echt 25 euro
typefout
Verwijderd
Das omdat je eerder besteld hebt via deze IAVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:08:
[...]
Kep vanochtend toch echt nog maar 15 euro betaalt
maar op de factuur stond toch echt 25 euro
typefout
Verwijderd
ahaVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:09:
[...]
Das omdat je eerder besteld hebt via deze IAde rest verkoopt ie met winst.
Lekker veel winst maakt hij dan op die Bensu's zeg...!Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:09:
[...]
Das omdat je eerder besteld hebt via deze IAde rest verkoopt ie met winst.
Bij de Toys 'R Us kosten de Race-Tin's 15 euro!
Verwijderd
The Bio Herz : The Biao Berz
Total : Toltal
en meer van dat soort ongein!
Leipzz....wil je er nie eentjuh verkopen aan mij??? pleazzz....hahaVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 20:40:
Leuk trucje voor bensu: rij volle vaart vooruit, laat gas los, druk 1 keer snel op achterruit, en geef dan weer gas.
Resultaat: auto maakt 180 graden draai en rijdt weer verder
Verwijderd
26 eurowout-hugo schreef op 16 augustus 2002 @ 20:59:
[...]
Leipzz....wil je er nie eentjuh verkopen aan mij??? pleazzz....haha
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
bij http://www.comtronics.nl/bensu/ kun je ze nog bestellen..FrostXL schreef op 16 augustus 2002 @ 22:08:
komt er nog een x een nieuwe inkoopactie voor de mensen die geen bensu's meer konden bemachtiggen?Gash ga jij nog nieuwe bestellen ?
a 24.95 pst.

Ik zit er aan te denken......maar weet nog niet of ik het wel zo goedkoop kan doen...FrostXL schreef op 16 augustus 2002 @ 22:08:
komt er nog een x een nieuwe inkoopactie voor de mensen die geen bensu's meer konden bemachtiggen?Gash ga jij nog nieuwe bestellen ?
Verwijderd
ik snap het niet meer; HELP!
Verwijderd
10 meter afstand bestuurbaar me reet.
Na 3 meter doet ie het al iet meer.
Kga er ontiegelijk voorzichtig mee om, maar nu al een afwijking als je naar achteren gaat
brakke auto's
jij hebt ook altijd wat te zeiken.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 00:01:
Lekker.
Kga er ontiegelijk voorzichtig mee om, maar nu al een afwijking als je naar achteren gaat
brakke auto's
prik er een antenne in, kijk of de batterijen in je zender goed zijn [ook geen oplaadbare] en 3 meter is toch zat, voor een beetje op je bureau te rijden. ga eens buiten rijden, daar stoort het wat minder, en vergeet ook niet om je GSM uit te zetten.
en vertel daarna nog maar een keer of ze echt zo k*t zijn...
Verwijderd
done, maarliefst 2,5 meter bereik!krekrrr schreef op 17 augustus 2002 @ 00:20:
[...]
jij hebt ook altijd wat te zeiken.
prik er een antenne in, kijk of de batterijen in je zender goed zijn [ook geen oplaadbare] en 3 meter is toch zat, voor een beetje op je bureau te rijden. ga eens buiten rijden, daar stoort het wat minder, en vergeet ook niet om je GSM uit te zetten.
en vertel daarna nog maar een keer of ze echt zo k*t zijn...
jaja ik ben zeikerd
Verwijderd
Natuurlijk hebben ze wel een afwijking, maar wat verwacht je nou helemaal van zon klein autotje, ga gewoon lekker racen en heb plezier, laat het kind in je naar boven komen
ja, dat wisten we al.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 00:23:
[...]
done, maarliefst 2,5 meter bereik!
jaja ik ben zeikerd![]()
maar goed, echt jammer, want ik heb op 10 augustus om 5 uur pm besteld....
komt er nog zo'n 2e actie, of moet ik ze nu voor 25 euro gaan kopen?
Je moet ervoor zorgen dat de antenne van het autootje helemaal rechtop staat en wanneer je de controller ook rechtop houdt (en de antenne helemaal uitgetrokken uiteraard) maak je mij niet wijs dat het bereik maximaal 3 meter is.......Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 00:01:
Lekker.
brakke auto's
Tenzij je huis op foute aardstralen is gebouwd natuurlijk.......hahahahahahaha
En anders denk ik dat er genoeg liefhebbers zijn voor jouw rode Peugeot 206...........

Dus dan mag ik denk ik aannemen dat ik deze week een mailtje ontvang met de totale kosten ( dus icl verzend kosten)
Kan ik tenminste ook wat klooien.........

(geduld begint op te raken)
Toch moet wel ff zeggen dat dit niet echt een leuke actie is....tenminste voor de anderen
Je organiseerd een [ia] zodat we een gigantische bestelling kunnen maken, zodat IEDEREEN voorzien is en een lage prijs heeft, en nu zien we dat een kwart niks krijgt en degene die onderdelen willen al helemaal niks krijgen..

Money isn't rellevant..... who you are is.....
Verwijderd
ej bedankt, het helpt zo weer!Gash schreef op 17 augustus 2002 @ 01:50:
[...]
Je moet ervoor zorgen dat de antenne van het autootje helemaal rechtop staat en wanneer je de controller ook rechtop houdt (en de antenne helemaal uitgetrokken uiteraard) maak je mij niet wijs dat het bereik maximaal 3 meter is.......
Tenzij je huis op foute aardstralen is gebouwd natuurlijk.......hahahahahahaha
Gash schreef op 17 augustus 2002 @ 01:50:
En anders denk ik dat er genoeg liefhebbers zijn voor jouw rode Peugeot 206...........
Ik wil mijn karretje ook zo snel mogelijk, maar ja ik wil wel ALLES wat ik betseld heb!!!!
Dus we moeten gewoon geduldig zijn totdat we een mailtje van koentjuh krijgen waarin staat wat we moeten betalen enzo....
Wat is dat nou weer voor onzinJust_Johnny schreef op 17 augustus 2002 @ 10:16:
Gash, 25 pleuro is een belachelijke prijs voor deze autotjes, ze gaan redelijk snel stuk (remote, spoiler) dus ik vind 15 meer dan genoeg. Toch maar eens kijken of ze niet makkelijker ergens anders vandaan gehaald kunnen worden
Ze gaan helemaal niet snel stuk...die spoiler zit erg goed vast en de remote is zeer degelijk...
* Gutteguttegut is heel erg tevreden met z'n Bensu!!
btw: Zijn de onderdelen die de tweakers hadden besteld niet binnengekomen?
Kosten als je de goede zaken pakt rond de 30 euro (wel bijna het dubbele, maar het zijn de originele en zover ik heb kunnen uitvinden veruit de beste kwaliteit)
Gash ik heb groen licht voor een Peugeot 206 Blauw en een Nissan Skyline GTR (kleur ben ik ff kwijt, zoek ik nog op).
Maar ik kan ze niet komen ophalen, hoe kan ik nou het beste regelen om ze hier te krijgen??? (Zuid limburg)
Zoveel kwaliteits verschil is er niet.... en om ze in Nederland te krijgen ben je met een IA toch gauw meer dan 30 euro kwijt...meer richting de 40 euro.Sorcerer@ schreef op 17 augustus 2002 @ 13:52:
Denk dat bij een nieuwe IA beter de Bitchar-G als bensu vervanger genomen kunnen worden
Kosten als je de goede zaken pakt rond de 30 euro (wel bijna het dubbele, maar het zijn de originele en zover ik heb kunnen uitvinden veruit de beste kwaliteit)
Ik ben trouwens nu met m'n broer aan het racen met de 2 Race-Tin Cars, en het wil echt perfect, je moet er trouwens wel goede volle batterijen in hebben, anders scheelt het al snel in snelheid. Btw: ik heb er 1400 Mah NiMH batterijen in
Ja die link staat ook op mijn sitewout-hugo schreef op 17 augustus 2002 @ 14:12:
Ga eens naar http://www.bitchar-g.de/ voor het echte werk!
Vanavond gaan we met 5 Bensu's racen op een grote houten vloerIk ben trouwens nu met m'n broer aan het racen met de 2 Race-Tin Cars, en het wil echt perfect, je moet er trouwens wel goede volle batterijen in hebben, anders scheelt het al snel in snelheid. Btw: ik heb er 1400 Mah NiMH batterijen in
* Gutteguttegut neemt z'n digicam mee...
Is duidelijk geen onzin. Die spoilers gaan alleen stuk als je ze niet goed op de tafel gaat rijden (heb er in 8 uur 3 zien sneuvelen gisteren) en de drukknopjes van de remote gaan snel stuk waardoor ze hun weerstand verliezen. Is allemaal wel te fixen, maar vooral die remote vind ik zonde...Gutteguttegut schreef op 17 augustus 2002 @ 11:09:
[...]
Wat is dat nou weer voor onzin
Ze gaan helemaal niet snel stuk...die spoiler zit erg goed vast en de remote is zeer degelijk...
* Gutteguttegut is heel erg tevreden met z'n Bensu!!
Hmmm..tja..ik rij op mn houten vloer....en mijn remote doet het prima....alles nog heel hier...Just_Johnny schreef op 17 augustus 2002 @ 15:36:
[...]
Is duidelijk geen onzin. Die spoilers gaan alleen stuk als je ze niet goed op de tafel gaat rijden (heb er in 8 uur 3 zien sneuvelen gisteren) en de drukknopjes van de remote gaan snel stuk waardoor ze hun weerstand verliezen. Is allemaal wel te fixen, maar vooral die remote vind ik zonde...
Dit topic is gesloten.