Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
omdat ze nergens vermeldt zijn als audleys, maar als race-tinYukkie schreef op 07 augustus 2002 @ 16:19:
ben ik nou dom cq stom? want ik kan die Auldey nergens meer vinden op die site??
Als je ze bij de Thai besteld kun je ze krijgen in 35, 37 en 30MHz krijgen.
De Bensu's worden in 5 (27, 35, 40, 45, 49MHz) frequenties geleverd.
37, 45 en 49 MHz zijn in nederland toch verboden [niet dat het me iets uitmaakt, hoor]
Verwijderd
Kwil ook maar ik wil niet voor de 2x keer voor niks mijn avond verprutsen.
Kun morgen je ff zegen of ze er nog zijn?
Weet iemand of er uberhaupt modellen zijn bij TrU die 49Mhz hebben en zo ja welke body heeft die dan????
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik ga zo ff proberen een 9volt blok te plaatsen daar waar nu ik nu 2x 1,5v heb.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Je hebt niet echt veel kans.FrostXL schreef op 07 augustus 2002 @ 17:35:
Ik ga morgen misschien naar de TRU in Utrecht, dus ik zal kijken of ze er daar nog veel hebben
Ik had gisteren de laatste meekocht.
Morgen ga ik er duz nog 2 kopen in Rotterdam.
Ik heb alle TrU'sen in de buurt gebelt maar alleen in R'dam schijnen ze die karretjes nog te hebben.
Als ik er gewoon 2x 1800mAh batterijtjes in gooi dan trekt dat ding toch ook wel die 50km/u? En een turbo knopje op de remote zoals hier wordt beschreven hoef ik ook niet..
koentjuh: Mijn bestelling nog doorgekomen?
Verwijderd
Het zijn nu 3 bensu's geworden
Iemand..?
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Ik heb zelf een 49 Mhz met Mercedes-body. Deze kwam uit Rotterdam vandaan, alwaar ook nog een exact dezelfde stond alleen dan op 27Mhz. Dus het is niet zo dat een bepaald body aan 1 bepaalde frequentie gekoppeld is.Macer schreef op 07 augustus 2002 @ 17:53:
Was net bij de TrU in muiden, ze hadden er genoeg maar wederom allemaal 27Mhz modellen
Weet iemand of er uberhaupt modellen zijn bij TrU die 49Mhz hebben en zo ja welke body heeft die dan????
hun antwoord:
Koentjuh..Hello,
we send you price quote for 3 cars, let me know if you need more information
:-)
1168 - Mini Austin
1158 - Benz Black
1159 - Chv.
we will choose frequency for you.
Je zal bij de bestelling dus goed duidelijk moeten maken dat als bepaalde personen meerdere auto's bestellen, de bestelling dusdanig wordt ingevuld dat je wel auto's met verschillende frequenties krijgt.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
30mhz en 35mhz zijn ook toegestaan...
"man is not truly one, but truly two,"
* StarLite gaat [met enige tegnezin] de 1500 posts hierover doorlezen

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 1158 Tin-car zwart merk :? $ 11,- 1253 Motor @ 60 km/h $ 1,80 1343 Metalen stuurpin $ 2, 80 1663 Banden (met. velg) $ 5,50 1323 Shaft(aandrijfas) $ 0,80 1336 2 * veertjes $ 1,20 1361 lood $ 0,50 1384 chassis strengthen $ 1,- Brafkit presoldered >>> $ 13,35 |
totaal ¤ 37,95
Nu heb ik gezien dat er ook lichtjes zijn, zijn deze geschikt voor de Tin car?
Batterijen is ws. goedkoper als ik die in Nederland haal ofnie?
ball-bearing zit dat er standaard op ofniet?
En wat voor reserve onderdelen kan ik beter ook nog bestellen?
To hoeveel meter kun je ze besturen?
Misschien dat ik nog de 90km motor neem is maybe wel leuk. Als ik dit allemaal weet zal; ik bestellen.
aan de voorkant past er 1 (maar dan moet ik het bumpertje voor iets verhiitten en uitbuigen wil het houdertje er met batterij goed in passen)

Zorg schreef op 07 augustus 2002 @ 12:15:
Edit2:
Wie was diegene die een modificatie had gemaakt voor het batterij klepje?? ik kan hem namelijk niet meer terug vinden

Deze?
* Gutteguttegut is lampjes aan het inbouwen in zn Supra..
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ook lagertjes kan je kopen in Nederland, die worden gebruikt voor inline skates en volgens mij kan je die ook wel voor de autootjes gebruiken.crashtestdummy schreef op 07 augustus 2002 @ 16:26:
[...]
Ach, wat schroefjes, boutjes en dat soort spul is hier bij elke ijzerwarenzaak te scoren, dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar die lagertjes, das een ander verhaal.
Slim! daar had ik nog niet eens aan gedachtspacy_ schreef op 07 augustus 2002 @ 20:12:
aan de achterkant van mijn m-evo passen 2 AAA (mini penlites)
aan de voorkant past er 1 (maar dan moet ik het bumpertje voor iets verhiitten en uitbuigen wil het houdertje er met batterij goed in passen)
afbeelding
wat heb je hier aan gedaan dan? ik meende dat het een mod was waarbij je het schroefje er niet steeds af hoefde te halen als je de batterijen wou verwisselen!Gutteguttegut schreef op 07 augustus 2002 @ 20:14:
[...]
afbeelding
afbeelding
Deze?
* Gutteguttegut is lampjes aan het inbouwen in zn Supra..
-Auto: Item no. 1135 Dodge Viper rood/wit [Mini racer car]
-Barf: PreSoldered BarfKit
-Motor: 62 Km/Hrs Item no. 1259 - Kan dat [auto is een Mini racer car, motor voor een Motor for 1:32 car [allebei 1:32]]¿
-Antenne remote control: Item no. 2156 Control distance : 50 m.
Dan hoef ik dus alleen wat draadjes aan het motertje te solderen + het printplaatje in de car vast te zetten en dan doetie het¿
Of mis ik nog cruciale onderdelen¿ [dingen zoals banden etc moet ik nog uitzoeken, dit is een tijdelijk lijstje
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Misschien kan je nog even naar de verzendkosten kijken. Op CarMoWorld.com staan ook links naar UPS en Fedex, daar kom ik aan hele andere prijzen voor 25 kilo. Er staat ook een link naar EMS maar die doet bij mij niets.
De douane in NL rekent 4.5% invoerrechten over het totaalbedrag van de verzending inclusief verzendkosten dus dit kan ons behoorlijk schelen.
http://www.fedex.com/th/tools/boxes.html
van Thailand naar Nederland 4600 baht = Euro 98.73
http://wwwapps.ups.com/se...anguage=en&iso_country=TH
Van Thai naar NL 4213 baht = Euro 90,43
Doet het euro teken het niet?
Discogs
Dus de rode maar weer terug gesoldeerd..

Verwijderd
Antenne heb ik al gevonden nicely 110 meterVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:08:
Ik wil ook wel zo'n autootje, maar heb nog enkele vragen. maar eerst wat ik tot nu toe heb uitgezocht:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1158 Tin-car zwart merk :? $ 11,- 1253 Motor @ 60 km/h $ 1,80 1343 Metalen stuurpin $ 2, 80 1663 Banden (met. velg) $ 5,50 1323 Shaft(aandrijfas) $ 0,80 1336 2 * veertjes $ 1,20 1361 lood $ 0,50 1384 chassis strengthen $ 1,- Brafkit presoldered >>> $ 13,35
totaal ? 37,95
Misschien dat ik nog de 90km motor neem is maybe wel leuk. Als ik dit allemaal weet zal; ik bestellen.
2155 $ 6,-
Iemand antwoord op de rest?
Een LEDje kun je zelf inbouwen met een weerstandje + wat draadjes neem ik aan. Lama bestel ook wel 2 nice bright blauwe ledjes. Is wel nice
hoef ik alleen nog te weten welke reserve-onderdelnen ik het beste kan bij betsellen en waar de batterijen het goedkoopst zijn. Bij voorbaat dank, als jullie me helpen helpt het jullie verzendkosten omlaag dus help me PLZ
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Het eerste wat we kunnen doen om je bestelling beter te maken is: Laat de bestelling van het LOOD weg!! want dat drijft de verzendkosten omhoog.. omdat het op gewicht gaat en je kan lood HEEL makkelijk kopen in Nederland....Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:27:
[...]
Antenne heb ik al gevonden nicely 110 meter
2155 $ 6,-
Iemand antwoord op de rest?
Een LEDje kun je zelf inbouwen met een weerstandje + wat draadjes neem ik aan. Lama bestel ook wel 2 nice bright blauwe ledjes. Is wel nice
![]()
hoef ik alleen nog te weten welke reserve-onderdelnen ik het beste kan bij betsellen en waar de batterijen het goedkoopst zijn. Bij voorbaat dank, als jullie me helpen helpt het jullie verzendkosten omlaag dus help me PLZ
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd
Je kan lood gewoon kopen in een dierenwinkel waar ze vis artikelen verkopen..Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:35:
Als je me lood op kan sturen dan doe ik dat wel.k heb nl. alleen klote winkels in de buurt. En wat is het 2e ?
Maar je kan ook de batterijhouder (voor de turbo) voorop plaatsen, dat maakt de voorkant ook zwaarder!!
Standaard verstuurt CarMoWorld via EMS en dan kost het $250,00 voor 20 kilo.
http://www.rodkrapong.com/ems-8.htm
Het lood wat zij verkopen is standaard zelfklevend velgenlood (uitlijnen van lm velgen) dit kan je dus bij elke kwikfit halen.
Discogs
Verwijderd
Ik vrees dat die lagers al een heel stuk groter zijn dan deze, maar misschien zijn de lagertjes van case-fans wel deze maat... ongeveer 7 mm ofzoZorg schreef op 07 augustus 2002 @ 20:36:
ook lagertjes kan je kopen in Nederland, die worden gebruikt voor inline skates en volgens mij kan je die ook wel voor de autootjes gebruiken.
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:49:
Woej meer tandwielen dus asje had ik al wielen heb ik niet nodigen mn stuurpen van metaal rockz jullie gaan wensen dat jullie hem allemaal hadden.
Die staat ook op mijn lijstje hoor
Discogs
Bij mij ook hoor.....
Wimmel schreef op 07 augustus 2002 @ 21:51:
Ik ben vanmiddag bij de lokale RC shop geweest, daar hebben ze passende? lagers van Tamiya maar die kosten 32 euro per 8 lagers.
Tering, das wel duur.
Ik haal die zooi gewoon allemaal bij de Thai, hoef ik de deur ook niet meer uit
Dat zijn "bearings" Die zorgen ervoor dat je velgen netjes om je asjes heen kunnen draaien....Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:56:
Wat zijn lagers?
Daz interessant..Wimmel schreef op 07 augustus 2002 @ 21:12:
Koentjuh,
Misschien kan je nog even naar de verzendkosten kijken. Op CarMoWorld.com staan ook links naar UPS en Fedex, daar kom ik aan hele andere prijzen voor 25 kilo. Er staat ook een link naar EMS maar die doet bij mij niets.
De douane in NL rekent 4.5% invoerrechten over het totaalbedrag van de verzending inclusief verzendkosten dus dit kan ons behoorlijk schelen.
http://www.fedex.com/th/tools/boxes.html
van Thailand naar Nederland 4600 baht = Euro 98.73
http://wwwapps.ups.com/se...anguage=en&iso_country=TH
Van Thai naar NL 4213 baht = Euro 90,43
edit:
Doet het euro teken het niet?
Een lager is een metalen ring met binnen in een kleinere metalen ring. Tussen die 2 ringen zitten metalen kogeltjes en opzij zitten afdekplaatjes. Deze lagerss zorgen ervoor dat bijvoorbeeld een wiel soepel om een as draait (het lager wordt in het wiel gezet en de as wordt door de kleine ring gestoken.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 21:56:
Wat zijn lagers?
Doorsnede van een wiel met lager:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| WWW Wiel --- Buitenste ring |0| Kogeltje + afdekplaatjes --- Binnenste ring ===== As --- |0| --- WWW |
doe ikVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 17:43:
FrostXL
Kwil ook maar ik wil niet voor de 2x keer voor niks mijn avond verprutsen.
Kun morgen je ff zegen of ze er nog zijn?
Ik heb de douane gebeld en zij vertelden me dat de douanerechten voor klein electrisch speelgoed 4,5% is. Daar bovenop komt idd 19% BTW.koentjuh schreef op 07 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Daz interessant..100 euro voor 25 kilo is heel wat anders dan 250 dollar voor 20 kilo. NU word thet toch beter
Maarre ff iets anders. De douane rekent toch 12,5 % invoerrechten en dan nook nog eens 19 % BTW.
Je kunt het beste zelf ook nog even bellen, want ik heb geloof ik gezegd dat het uit Taiwan kwam (weet niet of dat uitmaakt).
BelastingTelefoon Douane, telefoon 0800-0143
Edit
Verwerk mijn bestelling nog maar even niet want er komt nog meer bij
/edit
Discogs
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm
ZIe het al is voor alles verschillend,....hmmz.. Dan gaat ik toch eens kijken of gash wel zovel goedkoper is voor ons 100 euro verzenkosten en 4,5% invoerrechten is aanzienlijk minder dan die 250 en 12,5 % plsud at we daar nog tegen de 30% korting krijgen op de auto's
Waar staat dat precies? Als je de lijst bekijkt staat er geen speelgoed tussen, daarom heb ik gebeld. Je kan ze ook 's avonds bellen.koentjuh schreef op 07 augustus 2002 @ 22:08:
Hier staat nl dit...:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htm
12,5 %
Discogs
-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 21:10:
Ik ben nog steeds de eerste thread aan het doorspitten [ben al bijna halverwege] maar als ik dus dit bestel
-Barf: PreSoldered BarfKit
-Motor: 62 Km/Hrs Item no. 1259 - Kan dat [auto is een Mini racer car, motor voor een Motor for 1:32 car [allebei 1:32]]¿
-Antenne remote control: Item no. 2156 Control distance : 50 m.
Dan hoef ik dus alleen wat draadjes aan het motertje te solderen + het printplaatje in de car vast te zetten en dan doetie het¿
Of mis ik nog cruciale onderdelen¿ [dingen zoals banden etc moet ik nog uitzoeken, dit is een tijdelijk lijstje]
\o/
Je kan beter het lood in nederland kopen, aangezien dat erg zwaar is en zwaar mee zal gaan tellen bij de verzend kostenVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:08:
1323 Shaft(aandrijfas) $ 0,80
1361 lood $ 0,50
En de Shaft zit al in de BaRFKit.
ja de baal-bearing zit er standaard bij.
je kan er misschien nog wat vering bij doen
Idd, heb ik ook.
Ik denk dat het autootje dan heel wat soepeler gaat rijden, niet zo rammelig zoals nu
Idd, vering en banden wou ik er nog bij [ledjes komen later wel
Maar als ik dat lijstje zou bestellen dan kan ik er mee karren¿
En, past die motor die ik heb gekozen wel in dit type auto¿ [staat namelijk niet op de site]
En welke vering en banden moet ik dan hebben [er zijn veel types, wlke past op mijn car¿]
vering:
Below are front suspension set for Race-Win car
of
Below are front suspension set for Race-Tin car
¿
voor banden:
Wheel for race-tin car
of
Wheel for race-win car use original shaft
of
Wheel for race-win car use J1 type shaft
of
Wheel for race-win car use ice type shaft
of
Wheel for QD car¿
\o/
-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 22:28:
[...]
Idd, vering en banden wou ik er nog bij [ledjes komen later wel]
Maar als ik dat lijstje zou bestellen dan kan ik er mee karren¿
En, past die motor die ik heb gekozen wel in dit type auto¿ [staat namelijk niet op de site]
En welke vering en banden moet ik dan hebben [er zijn veel types, wlke past op mijn car¿]
Bij je auto staat een type, W of >>>.
Houdt dat bij het kiezen van de je onderdelen in de gaten.
Ik zie het nergens staan voor mijn karPhreak schreef op 07 augustus 2002 @ 22:36:
[...]
Bij je auto staat een type, W of >>>.
Houdt dat bij het kiezen van de je onderdelen in de gaten.
http://www.rodkrapong.com/car-minir.htm « 3e van boven
\o/
Die W of >>> is alleen van toepassing op de Auldey Race-Tin's...-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 22:37:
[...]
Ik zie het nergens staan voor mijn kar
http://www.rodkrapong.com/car-minir.htm « 3e van boven
dus voor de car die ik op het oog heb zijn gewoon geen tuning onderdelen¿ [de motor past toch wel of moet ik daarvoor ook een andere hebben¿]Demoniac schreef op 07 augustus 2002 @ 22:49:
[...]
Die W of >>> is alleen van toepassing op de Auldey Race-Tin's...
\o/
Verwijderd
kun je vering dan kombineren met die metalen stuurstang??Phreak schreef op 07 augustus 2002 @ 22:27:
[...]
Idd, heb ik ook.
Ik denk dat het autootje dan heel wat soepeler gaat rijden, niet zo rammelig zoals nu
Eerst weer alles licht opgeschuurd vanavond, toen de ramen voorzichtig afgeplakt.. Daarna 5 keer met de spuitbus gespoten en de eerste laklaag zit er nu op.. Nu is ie aan het drogen en wordt ie alleen maar mooier :-)
Foto's

Als ie nu mooi droog is, is het volgende project de verlichting, voor en achter... En dan maar wachten op het opvoersetje..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dat zat ik me ook al af te vragen, zou wel mooi zijn..Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 22:52:
[...]
kun je vering dan kombineren met die metalen stuurstang??
Kun jij je lijstje nog 's posten aub?Phreak schreef op 07 augustus 2002 @ 22:27:
[...]
Idd, heb ik ook.
Volgens mij hebben wij namelijk bijna hetzelfde.. (of het was iemand anders..
EDIT:
Macer, goed gedaan hoor! Netjes... heeel netjes!
Ik heb trouwens ook een impreza sinds vandaag. Heb jij ook dat als je én vooruit gaat, én de bocht om gaat, dat je ontvangst "stottert". Bij mij reageert ie dan soms niet meer. Heel vaag. Je zou denken dat er een onderdeel los zit ofzo.. Of dat er ergens iets niet goed contact maakt
Iemand met dezelfde ervaringen (klachten!) ?
Volgens mij moet je alleen een ander wagentje uitzoeken, want je kan volgens mij alleen de race tin versie veranderen...-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 21:10:
Ik ben nog steeds de eerste thread aan het doorspitten [ben al bijna halverwege] maar als ik dus dit bestel
]
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 22:52:
[...]
kun je vering dan kombineren met die metalen stuurstang??
Ik heb deze gekozen:

Waarom zou het niet kunnen?
Ik vraag me namelijk af hoe een metalen stuurstang reageert met een magneetsturing.
En punt 2, hij wordt meteen zwaarder, hoewel dat ook een voordeel kan zijn.
Discogs
Over de problemen met de ontvangst.. Wen er maar aan die wagentjes hebben snel wat. Ik heb nu al gehad dat ie niet meer voor of achteruit ging (zelf al uit de doos), was op te lossen door het contact wat aan te drukken en het bekende ik wil niet meer sturen probleem. Dit kan je oplossen door ff de magneet uit de ring te halen en er opnieuw in te stoppen. Denk toch dat ik nog maar een extra karretje ga halen voor onderdelen

Sjah , dan maar geen dodge viperMacer schreef op 07 augustus 2002 @ 23:00:
[...]
Volgens mij moet je alleen een ander wagentje uitzoeken, want je kan volgens mij alleen de race tin versie veranderen...
* StarLite zoekt een ander cool bakkie uit + modding parts
* StarLite kies t uit een van deze:

\o/
Verwijderd
Voor een paar dollars kun je je frequentie laten veranderen.Macer schreef op 07 augustus 2002 @ 23:10:
Hier nog ff een foto van de nieuwste aanwinst van mijn broertje... Jammer genoeg zitten we nu wel allebei op de 27Mhz..![]()
afbeelding
Wat is exact zon "Turn Magnet set"¿
Werkt die Turn Magnet set ook samen met de front suspension¿
Was is het verschil tussen de soorten front suspensions¿
Die andere wielen, die steken toch niet allemaal zo ver uit [= LELIJK!] of zitten die ook verder naar binnen¿
\o/
Greetings from Earth
Verwijderd
Das ook mijn vraag-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 23:37:
nog ff wat vraagjes:
Wat is exact zon "Turn Magnet set"¿
Werkt die Turn Magnet set ook samen met de front suspension¿
Was is het verschil tussen de soorten front suspensions¿
Die andere wielen, die steken toch niet allemaal zo ver uit [= LELIJK!] of zitten die ook verder naar binnen¿
Eerst gaatjes geboord..

De ledjes (1tje afgeschuurd om te testen, teveel werk)...

Achter lichten op zn plaats....voorlichten...

Oeps..gaatje

Binnenkant...en lampjes gelijmd.....

Overzicht voor en achter lichten....

Draadjes aan solderen en een beetje netjes afwerken

Close up van de stroom punten...

WOW....

Ben zelf best tevreden.....

OK..kosten : 10 ledjes -> 45 eurocent .... 2 lampjes -> 1 euro .... soldeertin, plakband en een beetje stroom...
(oja en een nieuw tafelkleed

De lampjes gaan aan zodra je de auto aanzet.
Errug naais, maar het komt natturlijk de levensduur van de batterijen niet ten goede [alhoewel een ledje nauwelijks stroom eet, dat knipperende ledje wat in de doos van me logitech muis zat knipperd na 1,5 jaar nog steedsGutteguttegut schreef op 07 augustus 2002 @ 23:50:
Zo eindelijk mn lampjes in gebouwd
Eerst gaatjes geboord..
De lampjes gaan aan zodra je de auto aanzet.

En bij die andere wielen/banden, die steken toch niet allemaal zo ver uit [= LELIJK!] of zitten die ook verder naar binnen¿
En kun je die omwisselen of moet je echt ook nieuwe armpjes en tandwieltjes erbij nemen om ze eraan te zetten¿
\o/
Priegelwerkje....en dat kost best veel tijd...vooral de ledjes achter in (4 stuks)....koentjuh schreef op 07 augustus 2002 @ 23:58:
beterz....erug erug mooi..Moeilijk te Maken ???? vast niet toch?
Bruin op de - (min) van het batterijcompartement...koentjuh schreef op 08 augustus 2002 @ 00:01:
Ah, maar goed te doen dus, vraag me alleen af waar je rpecies die bruine draad voor het stroom op aansluit.
Rood op het puntje van de schakelaar als ie aan staat (+(plus)).
Is er wel plek voor een GSM batterij? Als je die er in kan fix0ren ben je namelijk van een hoop problemen af
Volgens mij moet je eerst een onderdeel weghalen ofzo (weerstand?)Papa Eend schreef op 08 augustus 2002 @ 00:17:
eej mensen, even over die batterijen:
Is er wel plek voor een GSM batterij? Als je die er in kan fix0ren ben je namelijk van een hoop problemen af(denk aan de 3310 batterijen)
want ik heb geprobeerd er een 9v-blok in te zetten, maar dan doet ie het niet. Ook niet met 2 extra battterijen erij..
Zie ook: [rml]Scipionyx in "[ inkoop] Mini-rc auto's + tuning parts -"[/rml] (en iets daarboven)
Greetings from Earth
Toys 'R us voor de Race Tin'sRense2002 schreef op 08 augustus 2002 @ 00:34:
Wie kan mij vertellen bij welke zaken in kan kijken omgeving Rotterdam voor een karretje ? evt ook telefoon nr
Q:
Bij die andere wielen/banden, die steken toch niet allemaal zo ver uit [= LELIJK!] of zitten die ook verder naar binnen¿
En kun je die gewoonweg omwisselen of moet je echt ook nieuwe armpjes en tandwieltjes erbij nemen om ze eraan te zetten¿
\o/
Jupz, is aangekomen... suc6 ermee...Rense2002 schreef op 08 augustus 2002 @ 00:32:
Koen ? heb je me opzeg mail ontvangen ?
-=!ME!=- schreef op 08 augustus 2002 @ 02:34:
Q:
Bij die andere wielen/banden, die steken toch niet allemaal zo ver uit [= LELIJK!] of zitten die ook verder naar binnen¿
En kun je die gewoonweg omwisselen of moet je echt ook nieuwe armpjes en tandwieltjes erbij nemen om ze eraan te zetten¿
Bij de meeste banden en velgen staat de breedte wel vermeld (width). Standaard zijn de bandjes ongeveer 1 cm breed. Ik heb voor mijzelf 1,3cm als maximum aangehouden bij het kiezen omdat ik het ook lelijk vind als ze er uit steken.
Sommige wielen steken lelijk ver uit, maar de wielen met banden type 2132 (voor)/1807 (achter) zijn wel mooi-=!ME!=- schreef op 07 augustus 2002 @ 23:37:
Sh*t, Phreak was me voor

Dat van die GSM batterij is inderdaad een goed idee, als dat lukt kan iedereen zijn oude 3210/3310 weer uit de kast halen... misschien een handig iemand die wat kan uitproberen??
Misschien is het een idee om een inkoopactie op zetten voor GP oplaadbare batterijen, dat wordt toch wel een must en er zijn toch heel wat mensen die die batterijen ook in andere apparaten nodig hebben (digicams ed)
Volgens mij als we heel wat van die batterijen bestellen moeten we toch wel een korting kunnen krijgen???
Macer schreef op 08 augustus 2002 @ 08:35:
Misschien is het een idee om een inkoopactie op zetten voor GP oplaadbare batterijen, dat wordt toch wel een must en er zijn toch heel wat mensen die die batterijen ook in andere apparaten nodig hebben (digicams ed)
Volgens mij als we heel wat van die batterijen bestellen moeten we toch wel een korting kunnen krijgen???
Ja, maar dan zal je er ook een lader bij moeten hebben anders heb je weinig aan die batterijen
Setje kost bij Informatique EUR 45,-.
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 08:44:
Waar kan je die ledjes kopen in Nederland?
Overal?
Conrad bijvoorbeeld of je lokale elektroboer.
mijn remotecontrol is op zolder in staat om een autotje beneden bij ons in de achterkamer te besturen (m'n vader was er net op tijd bij voordat die van me broertje van de tafel afpleurde)
het kan dus handig zijn dat je lichtjes monteert op je autotje zodat je kunt zien wanneer die aan staat
check:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/566800
Dit topic is gesloten.