The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Je kan niet zomaar winamp 2 plugins gebruiken. Wellicht dat er een plugin voor winamp 2 plugins voor winamp 3 is ?rick_h schreef op 05 augustus 2002 @ 18:07:
kun je in winamp 3 eigenlijk ook plugins gebruiken? Ik kan nergens die optie vinden (wilde ff die DFX pugin proberen)
Plugins zijn in winamp 3 vervangen door scripts, daar is al wat voor te vinden al is er nog niet zoveel.
Ah relaxt, echt vette plugin!Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 16:16:
• KeybVis - Keyboard visualizer
• Een plugin die je Lock lichtjes laat knipperen op de maat van de muziek.
• 7 - werkt niet zo mooi als die ene die je capslock ook echt 'indrukte', dus dat je HeEL GeK gAAt PrAtEN.Deze doet dat dus NIET.
• RM-X General Purpose Control
• een plugin voor winamp 2 & 3 om winamp met je toetsenbord (ook multimedia toetsen!!), afstandsbediening (van bv je tv) of joystick te bedienen.
• cijfer = 10 omdat ik nu eindelijk winamp in de systemtray kan laten staan en hem toch kan bedienen. ik heb lang gezocht naar dit programma omdat er voor winamp 3 geen plugins te downloaden zijn met dit doel. ik hoef dus niet mijn extra software voor mijn toestenbord te installeren, het werkt zo al.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
hier doet ie het ook nietThe_Dud3 schreef op 05 augustus 2002 @ 18:10:
[...]
Ik ben geen!
offtopic:
Ik 'enk 'at 'e kabel van mijn keyboard loszit, ik kan namelijk ook niet meer d' " ' " typen![]()
Help mij plz!

Verwijderd
perfect, vraag me alleen wel af of het niet al te veel invloed heeft op de levens duur van die ledjes
Die is er wel. Heb hem namelijk.chevy78 schreef op 05 augustus 2002 @ 16:42:
VRAAG is er een plugin die dus die 1 sec weghaalt bij het afspellen ????
ik heb vaak dat ik een hardstyle cd afspeel ( via mp3 dan ) en dan zit er altijd weer die 1 sec tussen
Heb geen link wel een naam: Gapless Source
*empty*
Heeft iemand een link naar dier "ene die je capslock ook echt 'indrukte', dus dat je HeEL GeK gAAt PrAtEN. ;)" ? Die werkt mischien wel bij mij
• KeybVis - Keyboard visualizer
• Een plugin die je Lock lichtjes laat knipperen op de maat van de muziek.
• 7 - werkt niet zo mooi als die ene die je capslock ook echt 'indrukte', dus dat je HeEL GeK gAAt PrAtEN.Deze doet dat dus NIET.
Verwijderd
hoe werkt dat dan met de afstand bediening? Want ik wilde dan met mn pinnacle afstandbeniening op die manier winamp bedienen, of is dat niet mogelijkMr.Nobody schreef op 05 augustus 2002 @ 18:32:
• een plugin voor winamp 2 & 3 om winamp met je toetsenbord (ook multimedia toetsen!!), afstandsbediening (van bv je tv) of joystick te bedienen.
• cijfer = 10 omdat ik nu eindelijk winamp in de systemtray kan laten staan en hem toch kan bedienen. ik heb lang gezocht naar dit programma omdat er voor winamp 3 geen plugins te downloaden zijn met dit doel. ik hoef dus niet mijn extra software voor mijn toestenbord te installeren, het werkt zo al.
DeZe DUSThe_Dud3 schreef op 05 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
Heeft iemand een link naar dier "ene die je capslock ook echt 'indrukte', dus dat je HeEL GeK gAAt PrAtEN. ;)" ? Die werkt mischien wel bij mij
Verwijderd
Een andere plugin die het zelfde doet is: Gapless OutputMR_VIPER schreef op 05 augustus 2002 @ 19:33:
[...]
Die is er wel. Heb hem namelijk.
Heb geen link wel een naam: Gapless Source
Of kijk op Winamp.com Output Plugins, daar staan er ook nog wat
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
• Mag Amp
• als je met de muis naar de linkerbovenhoek gaat komt er het stukje met de play/next/.. buttons tevoorschijn
• 9 - werkt goed en handig
http://forums.winamp.com/...t=remote+control+pinnacleVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
hoe werkt dat dan met de afstand bediening? Want ik wilde dan met mn pinnacle afstandbeniening op die manier winamp bedienen, of is dat niet mogelijk
werkt blijkbaar nog niet. ik was bezig met een oplossing hiervoor. omdat ik die toetsenbord plugin vondt ben ik hier mee gestopt. probleem was idd dat winamp zijn windowtitle veranderd.
ik wil er wel ff naar kijken.
geeft dat programma van je afstandsbediening toestenbord codes door ofzo?
ik kan dan een programma maken wat die codes doorgeeft aan winamp. mijn programma houd zijn windowtitle dus dat moet geen probleem meer zijn dan.
je maakt dan eigenlijk de koppeling: remote software -> mijn progsel -> winamp 3
Verwijderd
• WinAmp Lyrics Viewer 1.60
• Now you can intergrate LyricsHome.com into your WinAmp, as soon as you start playing a (new) song in WinAmp the program wil query the LyricsHome.com database for the lyric of the song that is being played.
• 8.5! Ik ben er zelf tevreden mee maar nog niet helemaal ... ja ik ben de maker en die plugin gebruik ik zelf ook ... en 5.000 users can't be wrong
Verwijderd
Die heb ik altijd nog gebruikt.. Heeft meer dan 60.000 lyrics
Verwijderd
Tja daar kunnen users dus zelf ook submitten in de lyrics database zal dus veel rotzooi tussen zitten bij ons is het alleen door ons zelf toegevoegde lyrics bij ons telt namelijk kwaliteit net zo erg als kwantiteit!Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:36:
skunkah: Das toch hetzelfde als de pureLYRICS plugin?
Die heb ik altijd nog gebruikt.. Heeft meer dan 60.000 lyrics
Iemand een idee ?
Wat moet hij doen dan?M@NIC schreef op 05 augustus 2002 @ 21:02:
Ik zoek nogsteeds een plugin die ook maar iets doet met m'n 4.1 setje
Iemand een idee ?
Verwijderd
ZoveelThe_Dud3 schreef op 05 augustus 2002 @ 22:25:
Heeft iemand al een Plug-in gezien waarmee je zou kunne winamp bedienen langs ee netwerk?
typo in url
"The page cannot be displayed"
idd, deze gerbruik ik ookT.T. schreef op 05 augustus 2002 @ 17:29:
• DFX plugin
• al eerder genoemd, maar zonder een de site op te geven
• 8 - werkt lekker, alleen jammer dat surround-mode pas werkt als je registreert
hint --> kazaa
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo groot is hij nu ook weer niet...
Weet ik veel
Euhm...mja...meer een surround effectje eraan ?
- om mijn winamp doorzichtig te maken
Nullsoft Tray Control Plug-in v0.1
- Buttons pauze/play en Next track in me systray
Winamp title bar control 4.0.5
- Winampknoppen in de vensterbalk
Reproduction Control v1.28
- Om wat dingen in Winamp automagisch te laten verlopen (auto-play, pauze snelkoppeling)
Winamp SONGTITLE --> MSN_name
- Titel en artiest van een nummer als MSN nickname
Nullsoft Joystick Control Plug-In v1.0b
- Plugin om mijn zelfgemaakte joystick in me toetsenbord te gebruiken voor winampbesturing, 8 buttons
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Winamp 2? Ik heb winamp 2 en bedien winamp via de afstandsbediening in de system tray. Ik gebruik daarvoor girder, ik weet niet of jij dat eventueel wilt gaan gebruiken.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
hoe werkt dat dan met de afstand bediening? Want ik wilde dan met mn pinnacle afstandbeniening op die manier winamp bedienen, of is dat niet mogelijk
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!
waar kun je die eerste en laaste plug-in downeLG_Greenman schreef op 05 augustus 2002 @ 23:51:
LucidVis 1.1
- Om wat dingen in Winamp automagisch te laten verlopen (auto-play, pauze snelkoppeling)
- Plugin om mijn zelfgemaakte joystick in me toetsenbord te gebruiken voor winampbesturing, 8 buttons
• homepage
extreem handige plugin, laad je hele collectie in (je stelt gewon in bij de prefs welke dir(s)) en je kan direct zoeken, ook kan je hem op autocue zetten zodat ie random nummers uit je collectie pakt
screenie van mijn winamp+wincue
ik heb hem cracked(sorry, ben stoutT.T. schreef op 05 augustus 2002 @ 17:29:
• DFX plugin
• al eerder genoemd, maar zonder een de site op te geven
• 8 - werkt lekker, alleen jammer dat surround-mode pas werkt als je registreert
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
btw: dat eerste kun je met winamp 3 standaard.
voor de tweede zie ook mijn eerste post.
zou je misschien URL's erbij kunnen zetten?LG_Greenman schreef op 05 augustus 2002 @ 23:51:
LucidVis 1.1
aAarGhh
• WinampCOM
• General Purpose PLugin - Geeft je winamp een COM-ID zodat je hem vanuit andere programma's kan besturen (php, VB, C++,...)
• 7 - Werkt zoals het moet, je kan er wel niets aan instellen. Zou handig zijn als je zelf een ID zou kunnen toekennen.
• Irc Control Ex plugin
• General Purpose Plugin - Om in mIRC te laten zien wat je speelt. Zit een .mrc file bij zodat je hem gewoon maar moet laden.
• 8 - Werkt goed, krijgt een 8 omdat je verschillende themes kan gebruiken in mIRC
• BitchSoft Auto Pause
• General Purpose Plugin - Wanneer je je workstation lockt (onder NT en 2000), pauzeert deze automatisch je winamp (locken is een snelkoppeling maken met dit als doel: %windir%\System32\rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation)
• 9 - Heel handig, doet wat het moet doen.
• WinampLIVE
• General Purpose Plugin - Update een bestand op je webserver (via ftp, kan ook lokaal in een bestandje) met wat je aan het spelen bent. Kan verschillende dingen zetten wanneer hij speelt, pauzeert of gestopt is.
• 10 - Deze is perfect volgens mij, ik gebruik hem namelijk voor de winamp gegevens van m'n user icon (paar keer refreshen en je ziet em).
• Izotope Ozone
• DSP/Effect Plugin - Zoals hierboven reeds genoemd, de beste DSP die ik ooit gebruikt heb. Laat je muziek klinken zoals het bedoeld is, zelfs met lagere kwaliteit van mp3. Ik zelf gebruik de Full Version (kan je veel meer instellen). De link is naar de Free version.
• 10 - 1 van de beste plugins die ik ooit gehad heb. Deze MOET je gewoon hebben
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
\Mr.Nobody schreef op 05 augustus 2002 @ 20:02:
[...]
http://forums.winamp.com/...t=remote+control+pinnacle
werkt blijkbaar nog niet. ik was bezig met een oplossing hiervoor. omdat ik die toetsenbord plugin vondt ben ik hier mee gestopt. probleem was idd dat winamp zijn windowtitle veranderd.
ik wil er wel ff naar kijken.
geeft dat programma van je afstandsbediening toestenbord codes door ofzo?
ik kan dan een programma maken wat die codes doorgeeft aan winamp. mijn programma houd zijn windowtitle dus dat moet geen probleem meer zijn dan.
je maakt dan eigenlijk de koppeling: remote software -> mijn progsel -> winamp 3
hij geeft het inderdaad door d.m.v. toetscombinaties, als je iets zou kunnen maken zou dat wel superrelaxed zijn.
Ik heb die PalmAMP plugin ook geprobeerd maar dat werkt inderdaad niet, hij herkent gewoon niets. En die RM-X General Purpose Control-plugin werkte ook niet
Ik hoor het nog graag van je!
en: prinsrob
waar ken ik dat vandaan halen, daar ben ik wel in geïnteresseerd, heb je misschien de link van dat systemtray programmaatje wat jij gebruikt?prinsrob schreef op 05 augustus 2002 @ 23:56:
[...]
Winamp 2? Ik heb winamp 2 en bedien winamp via de afstandsbediening in de system tray. Ik gebruik daarvoor girder, ik weet niet of jij dat eventueel wilt gaan gebruiken.
ik hoor het wel
alvast bedankt
Thanks, deze is zeer handig-Moondust- schreef op 05 augustus 2002 @ 16:41:
Leuke thread!
Audiostocker
• [url=]http://www.shannon.reece.net/audiostocker.zip[/url]
• Normaliseert het volume van het geluid, zodat elke MP3 met hetzelfde standaardvolume wordt afgespeeld
• 9 - Werkt perfect, nooit meer gezeik met volume aanpassen
Verder gebruik ik nog de DSP-plugin van DFX, zonder echt onderzoek te hebben gedaan naar de kwaliteit, maar het klinkt wel voller dan zonder. En ik gebruik nog een crossfader, maar aangezien ik nu op mijn werk zit, kan ik niet nakijken welke dat is. Ik post ze later nog wel!
• Albumlist
• Album List maakt een tweede 'playlist' met de directory's (albums dus) in je MP3 collectie
• 9.
• Full PlaylistWebsite down?
• Zodra je Winamp opstart laadt hij alle MP3's in een vooraf opgegeven directory in je playlist en begint automagisch af te spelen
• 9.
En DFX natuurlijk.
Albumlist:
[ Voor 0% gewijzigd door Drogo op 06-08-2002 20:39 . Reden: screenshot van albumlist ]
zal es ff kijken.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 18:04:
[...]
\
hij geeft het inderdaad door d.m.v. toetscombinaties, als je iets zou kunnen maken zou dat wel superrelaxed zijn.
Ik heb die PalmAMP plugin ook geprobeerd maar dat werkt inderdaad niet, hij herkent gewoon niets. En die RM-X General Purpose Control-plugin werkte ook niet
Ik hoor het nog graag van je!
Krijgt van mij een 3! Werkt alleen als je Winamp in C:\Program Files\ hebt staan. Ik ben in ieder geval altijd mijn instellingen kwijt als ik Winamp afsluit en het installeren in een andere dir dan de standaard dir op C:\ gaat ook al niet goed• WinampLIVE
• General Purpose Plugin - Update een bestand op je webserver (via ftp, kan ook lokaal in een bestandje) met wat je aan het spelen bent. Kan verschillende dingen zetten wanneer hij speelt, pauzeert of gestopt is.
• 10 - Deze is perfect volgens mij, ik gebruik hem namelijk voor de winamp gegevens van m'n user icon (paar keer refreshen en je ziet em).
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Echt een aanrader!Cochrane schreef op 06 augustus 2002 @ 20:37:
• Albumlist
• Album List maakt een tweede 'playlist' met de directory's (albums dus) in je MP3 collectie
• 9.
Fantastish , alles wat ik wil zit erin;
• Hij maakt een overzichtelijke lijst met alle albums aan,
• hij toont Album art in de browser,
• hij is mooi skinable, hij past dus mooi bij de rest van Winamp,
• je kan bij elk album het aantal numers/speeltijd enz zien,
• enz...
Verwijderd
WoeI WeLkE sKIn GEBRUIK JiJ? (SORRY SPEEL een LiEdjeplakbandrol schreef op 06 augustus 2002 @ 00:00:
Wincue
• homepage
extreem handige plugin, laad je hele collectie in (je stelt gewon in bij de prefs welke dir(s)) en je kan direct zoeken, ook kan je hem op autocue zetten zodat ie random nummers uit je collectie pakt
Verwijderd

Sjeeees, moettie ook nog een cijfer hebben ook.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2002 23:46 . Reden: Cijfer vergeten!!! ]
Ik denk dat je in dat geval het beste een crossfader-plugin kan installeren. Die laat het ene nummer overvloeien in het volgende nummer. Er zijn verschillende crossfaders, kijk gewoon ff op winamp.com. Ik meen dat degene die ik altijd gebruikt iets van SQRT Crossfader heette. Suc6!Kent er iemand nog een plug-in waarmee je dat verveelende geklick weghaalt als je van nummer veranderdt
Verwijderd
Verwijderd
Ja mijn plugin werkt met winamp ... die had ik hierboven al gepost
url is check um hier (is trouwens een lyrics viewer)
LOL. dit is een plugin thread, geen skin threadVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:42:
Gebruik de XP skin. Waar ik hem ooit us vandaan heb gehaald weeknie meer!
afbeelding
Sjeeees, moettie ook nog een cijfer hebben ook.Nou, vooruit dan! Een 7!!! (Ik blijf aanpassen)...
Verwijderd
Jawel.. heb ik ergens gezien, volgens mij op de winamp site zelf. Een gapless plugin ofzo.chevy78 schreef op 05 augustus 2002 @ 16:42:
VRAAG is er een plugin die dus die 1 sec weghaalt bij het afspellen ????
ik heb vaak dat ik een hardstyle cd afspeel ( via mp3 dan ) en dan zit er altijd weer die 1 sec tussen
Verwijderd
gapeless ..... kan je halen bij winamp.comThe_Dud3 schreef op 06 augustus 2002 @ 21:38:
Kent er iemand nog een plug-in waarmee je dat verveelende geklick weghaalt als je van nummer veranderdt
Ja, die wil ik ook nog wel hebbenSnK schreef op 09 augustus 2002 @ 15:13:
Heeft iemand misschien een werkend linkje naar die LED plugin? De winamp site geeft alleen maar 404
Weet iemand of winamp plugins ook werken onder xmms (linux winamp kloon) ??
[ Voor 0% gewijzigd door Thijsch op 10-08-2002 00:01 . Reden: typo ]
• SqrSoft Advanced Crossfading v1.75(download)
• Laat alle nummers automatisch in elkaar faden. Was nogal sceptisch toen ik 't downloadde, maar doet 't verbazingwekkend goed.
• 8
• Innover's RealAudio Plugin(download)
• Real Audio via winamp
• heb 'm net dus nog geen rating
Ook WinCue v1.32
Weet iemand of er een plugin is die M$' .asf en .wma files aankan?
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Try and answer find, you will.ParaDot schreef op 10 augustus 2002 @ 00:01:
offtopic:
ik d8 dat ze daar nu mee bezig zijn.ParaDot schreef op 10 augustus 2002 @ 00:01:
offtopic:
Maar zoals ze bij nos roepen; utfs en rtfm en je vind het volgende -->
http://www.emulinks.de/xmms-winamp/
http://modplug-xmms.sourceforge.net/
Verwijderd
super handige plugin zeg, nooit meer zoeken welk nummer waar staatplakbandrol schreef op 06 augustus 2002 @ 00:00:
Wincue
• homepage
• Ozone
• Super equalizer, doet wonderen met je MP3'tjes
• Cijfer = 9, geen 10 omdat je ervoor moet betalen.
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd

www.winamp.com is nu alleen voor Winamp 3 plugins (nu: components).
[ Voor 0% gewijzigd door Mindwalker op 11-08-2002 13:19 . Reden: zzzzz lekker wakker weer ]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Verwijderd
Na een beetje zoeken op de winamp server: tadaa!
http://ftp.winamp.com/cus.../5/26/P/KeybVis_alpha.exe
[edit]
zoals mindwalker al zei, vaudje....

Windows Media Player ook ineens
Al opgelost.. ff Comp restarten
Verwijderd
*MILKDROP !! 3d-accelerated viz plugin
* Hier op winamp.com
* 9,5 - echt fantastisch, prachtige viz plug-in. heel veel presets, jammer dat je niet echt makkelijk iets kan maken als favorieten. En instellingen blijven niet bewaard.
P.S. een paar aanraders (presets) :
Rovastar - A million miles from Earth
Idiot24/7 - Meeting Place
je kan makkelijk een
http://streamripper.sourceforge.net/
9. werkt perfect
* voor doorzichtige skins: TransparentFX
http://www.draconpern.com
9+ erg simpel en doeltreffend
Klinkt goed.. Ik heb ook zo'n toetsenbord met play, volume e.d. (IBM, Rapid Access (II?)) Maar ik kan die plugin niet downloaden.Mr.Nobody schreef op 05 augustus 2002 @ 18:32:
Heb jij 'm nog? Zoja, zou je 'm dan naar mij toe kunnen mailen?
Thx in advance
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
www.girder.nlVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 18:04:
[...]
en: prinsrob
[...]
waar ken ik dat vandaan halen, daar ben ik wel in geïnteresseerd, heb je misschien de link van dat systemtray programmaatje wat jij gebruikt?
ik hoor het wel
alvast bedankt
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!
De plugins worden gezocht op classic.winamp.com, ze zijn echter nog niet overgezet. Dus effe na de zoekactie classic.winamp.com/... aanpassen naar www.winamp.com/...Mindwalker schreef op 11 augustus 2002 @ 13:13:
Hmm jammer hoor. De Winamp site is opgedeeld in tweeën. Voor Winamp 2 plugins moet je naar http://classic.winamp.com/plugins/ . Het vervelende is alleen dat een aantal plugins niet meer gevonden kunnen worden. Ook de links uit dit topic kloppen niet meer.
www.winamp.com is nu alleen voor Winamp 3 plugins (nu: components).
• Deze plugin gebruik ik om afspeelinfo van Winamp op m'n lcd weer te geven.
Is echt de beste lcd-plugin die ik tot nu toe tegen ben gekomen..
Er zit ook een heel menu in waarmee je winamp kan bedienen via bijvoorbeeld je remote control. Is dus zeer geschikt voor een standalone mp3 player.. (waar ik 'm dus ook voor gebruik
• cijfer: 9. Hoewel de plugin echt super is kan het natuurlijk altijd beter..
Iemand enig idee waar ik deze kan vinden.
Op de winamp site staat een linkje bij de lpugins maar die werkt niet.
Een plugin die je Lock lichtjes laat knipperen op de maat van de muziek.
7 - werkt niet zo mooi als die ene die je capslock ook echt 'indrukte', dus dat je HeEL GeK gAAt PrAtEN. Deze doet dat dus NIET.
Link doet het niet...Maar deze plugin zou ik willen hebben, lijkt me echt lachen
E-Mail = neogamesbv@hotmail.com
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Moet je ff zoeken naar Winamp 2x Plugin ManagerEmilneM schreef op 15 augustus 2002 @ 18:37:
is die keyboard visualization plugin ook al beschikbaar voor winamp 3 ........of heeft iemand de winamp2-versie al werkende op winamp3?
Kan geen directe link geven naar plugin, omdat winamp.com met sessions werkt..
Edit.. me eige plugins ..
• Shoutcast
• MP3 Streamen
• 10 - Onmisbaar voor mij
• Song Requester
• Online MP3 aanvragen, deze worden automatisch afgespeeld.
• 9 - Voor me shoutcast onmisbaar
• Infrared Receiver
• Om me winamp met afstandbediening te bedienen
• 8 - Winamp loopt soms vast met afsluiten, zonder plugin niet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
krijg m jammergenoeg niet aan de praat met die plugin manager, kennelijk werkt dit niet met visualization-plugins.....Nakebod schreef op 15 augustus 2002 @ 18:54:
[...]
Moet je ff zoeken naar Winamp 2x Plugin Manager
Kan geen directe link geven naar plugin, omdat winamp.com met sessions werkt..
Edit.. me eige plugins ..
• Shoutcast
• MP3 Streamen
• 10 - Onmisbaar voor mij
• Song Requester
• Online MP3 aanvragen, deze worden automatisch afgespeeld.
• 9 - Voor me shoutcast onmisbaar
• Infrared Receiver
• Om me winamp met afstandbediening te bedienen
• 8 - Winamp loopt soms vast met afsluiten, zonder plugin niet.
* "geleidelijk" over laten gaan van nummers
* cijfer: 8
* DFX
* stukken beter geluid
* cijfer: 9
* Bookmark manager
* extra playlist editor die de directory structuur weergeeft. Dus makkelijk albums/directories toevoegen aan je playlist
* cijfer 9
Deze heb ik allemaal gewoon van de winampsite geplukt, toen nog wel alles het normaal deed.
Weet trouwens iemand of er een plugin bestaat, waarmee je een mp3 een rating kunt geven zodat ie vaak, of juist bijna nooit voorbij komt? Zodat je dus je nieuwe coole nummers vaker hoort dan anderen.
Verwijderd
kun je me de link geven waar je die status balk vandaan kunt halenSolid Seal schreef op 11 augustus 2002 @ 16:11:
ik krijg een 404 error bij www.winamp.com/plugins
[afbeelding]
@WhiskyPhreak: musicontrol heet dat d8 ik, de maker zal ook nog wel voorbij komen (die met de palmboom in de avatar), maar bij mij werkte die niet goed.
• DELETE CURRENT SONG
• De plugin waar ik al tijden naar op zoek was, flikkert de spelende mp3 gelijk je prullenbak in of, als je wilt, in een aparte directory
• Cijfer: 9
NB: als je'm wilt downloaden: HIERO
• Winamp 2x Plugin Manager
• Al je winamp2 plugins in winamp3 gebruiken
• 10 - must have voor winamp3 gebruikers
PSN: DutchTrickle PVoutput
Heb ook zo'n keyboard. Maar de plug-in detecteert deze toetsen niet (omdat ze niet standaard zijnScipionyx schreef op 11 augustus 2002 @ 21:30:
[...]
Klinkt goed.. Ik heb ook zo'n toetsenbord met play, volume e.d. (IBM, Rapid Access (II?)) Maar ik kan die plugin niet downloaden.
Heb jij 'm nog? Zoja, zou je 'm dan naar mij toe kunnen mailen?
Thx in advance

Naja, jammerrrrrrr.

mijn toetsen zijn ook niet standaard!geek schreef op 22 augustus 2002 @ 21:31:
[...]
Heb ook zo'n keyboard. Maar de plug-in detecteert deze toetsen niet (omdat ze niet standaard zijn). De toetsen rechtsonderaan je keyboard, met play/pause etc. besturen volgens mij rechtstreeks de cd-rom drive (staat ook "Play CD")
Naja, jammerrrrrrr.
heb je het wel ingesteld?
in winamp 3 -> knopje naast + in de titlebalk -> windows -> rm-x general purpose control
stond eerst in de thinger, maar is nu alleen zo te vinden (ten minste bij mij)
ik heb gisteren mijn stereo setje de deur uitgedaan (heb nu goede pc speakers), alleen zat er ook een wekker funtie op welke ik gebruikte. Omdat ik niet terug wilde naar een wekker-radio, heb ik behoorlijk lopen zoeken. Op GoT kwam ik alleen antwoord tegen als moet je in je bios aanzetten, of doe het via WoL (van beiden wist ik al dat ze bestonden en was voor mij geen redelijke oplossing). Gelukig kwam ik deze plugin tegen
• Winampswitch
• Wekker / Alarm / bedtijd funtie
• 10, ideaal programma voor de mensen welke geen wekkerradio hebben. Je kunt alle dagen van de week instellen. De PC start zich dan automatisch op (zorg dat je in de bios aanzet dat het os naar je bios mag schrijven) en begint lekker muziek te spelen. Je kunt hem ook gebruiken als je naar bed gaat, maar toch nog even naar muziek wilt luisten wanneer je inbed ligt. In te stellen dat de pc shutdown/hibernate/standby gaat wanneer je playlist/timer is afgelopen
Geweldig progamma vandaar het hoge cijfer.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.