Epox 8K3A+ Kapot daardoor ook waterblok ?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Mijn epox moederbord is kapot gegaan en mijn water blok daardoor ook maar de schade aan water blok is wel weer hersteld. :*)
Maar de tin die de 2 helfden tegen elkaar hield was gesmolten.
En daar was 250c voor nodig. B)
Op heb bord was een van die zwarte blokjes die links bovenaan zitten kapot (er zat een bobel op). :r
Nu denk ik dan heb bord kapot ging daardoor de cpu 300c s geworden , tin is gaan smelten en water uit mijn blok gelopen zodat mijn hele pc onder water stond.
Maar mijn cpu is nog heel 8)7

Wat is jullie idd daar over ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

hoe kan je nou 300 graden bereiken met watercooling,maar wat meer info zou prettig zijn,hoe zat je watercooling in elkaar,en had je die wel aanstaan.

• Astennu
Ik had de hele dag al gespeeld normaal wert i max 54 met dat hete weer.
Maar toen ik boven kwam lag er een plas water onder mijn pc ik weet ook niet wat er gebeurd is maar de tin van het waterblok was gesmolten en lag overal in de kast en dat smelt pas bij 250c dus .....

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:43
300 graden kan echt niet. je water kookt al bij 100 graden, ik denk dat je tin niet goed heeft gezeten en dat je daardoor een lek hebt gehad.

Verwijderd

Weet je zeker dat het GESMOLTEN tin is? Niet dat het tin is aangetast door zuren in het water en dat de tin gewoon opgelost is??? Ik denk dat zoiets eerder het geval is. Wat gebruik je als vloeistof in je waterkoeling?

Verwijderd

Zo zo, weer een Epox kapot. En welk moederbord ga je nu nemen?

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-07 10:50
51 graden met Waterkoeling????

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
wat is er mis met een Epox ?!?

en boven de 50C met WC ? zeker een zelfmaak blokkie?

Verwijderd

burp2001 schreef op 05 augustus 2002 @ 08:30:
Oordeel zelf: "Epox EP-8K3A+: The Quickest, Plus Crashes"

Bron: http://www17.tomshardware...02q2/020509/kt333-15.html

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Mijn EPoX heeft m'n AMD'tje anders wel laten leven (kapot water pompje. open ik zo een topic over)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:30:
[...]

Oordeel zelf: "Epox EP-8K3A+: The Quickest, Plus Crashes"

Bron: http://www17.tomshardware...02q2/020509/kt333-15.html
haha das dus pure onzin he! Dan heeft ie een slechte sample gekregen. Mijn Northbridge is superstabiel ondanks het feit dat ie GEEN actieve koeling krijgt. Door mn waterkoeling heb ik alleen stilstaande lucht in mn kast. En rara, hij is nog nooit vastgelopen _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:49:
[...]

haha das dus pure onzin he! Dan heeft ie een slechte sample gekregen. Mijn Northbridge is superstabiel ondanks het feit dat ie GEEN actieve koeling krijgt. Door mn waterkoeling heb ik alleen stilstaande lucht in mn kast. En rara, hij is nog nooit vastgelopen _/-\o_
Nee, dìt is pure onzin. Jij hebt een goede sample gekregen (1 op de 10.000). Hij is nog nooit vastgelopen? Welk besturingssysteem gebruik je, MS-DOS 6.22? :P

• Astennu
MMM mijn h2o heeft nooit echt cool gedraait moet een nieuwe radiator hebben en ik heb een dan maze 2 blok en de tin was er aan alle kanten uit.
Maar ik heb garantiegekregen :)

Verwijderd

Astennu schreef op 05 augustus 2002 @ 17:32:
MMM mijn h2o heeft nooit echt cool gedraait moet een nieuwe radiator hebben en ik heb een dan maze 2 blok en de tin was er aan alle kanten uit.
Maar ik heb garantiegekregen :)
Ah, gelukkig. Maareh... ik hoop dat je je les hebt geleerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:55:
[...]

Nee, dìt is pure onzin. Jij hebt een goede sample gekregen (1 op de 10.000). Hij is nog nooit vastgelopen? Welk besturingssysteem gebruik je, MS-DOS 6.22? :P
hahaha, nee ik gebruik Win98SE. Dan ben ik blij met mijn goede sample! 8)
Maar ik moet toegeven dat ie wel eens is vastgelopen, maar niet doordat de northbridge te warm werd. (te ver overclocken van videokaart :9 )

• Astennu
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:34:
[...]

Ah, gelukkig. Maareh... ik hoop dat je je les hebt geleerd?
Wat bedoel je daar nu mee :? 8)7

Verwijderd

Astennu schreef op 05 augustus 2002 @ 20:47:
[...]

Wat bedoel je daar nu mee :? 8)7
Dat je nu weet welke moederborden snel kapot gaan (Epox) en welke niet (MSI/Asus)?

• hensdesk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 11:21
Astennu schreef op 04 augustus 2002 @ 15:00:
Mijn epox moederbord is kapot gegaan en mijn water blok daardoor ook maar de schade aan water blok is wel weer hersteld. :*)
Maar de tin die de 2 helfden tegen elkaar hield was gesmolten.
En daar was 250c voor nodig. B)
Op heb bord was een van die zwarte blokjes die links bovenaan zitten kapot (er zat een bobel op). :r
Nu denk ik dan heb bord kapot ging daardoor de cpu 300c s geworden , tin is gaan smelten en water uit mijn blok gelopen zodat mijn hele pc onder water stond.
Maar mijn cpu is nog heel 8)7

Wat is jullie idd daar over ?
een cpu die 300C wordt? :? , hij geeft toch al veel eerder de geest

en de kamer hangt niet vol met stoomwolken, eerst moet al het water verdampt zijn voordat die temperatuur gehaald kan worden zodat de tin ertussen kan smelten en niet dat het blokje eerst smelt en dan het water er uitloopt.
DAT KAN EENVOUDIGWEG NIET.

als er op de printplaat een temperatuur wordt bereikt van 300C dan moet er meer gesmolten zijn dan dat ene kleine onderdeel, ga eens na hoe hoog dat is.
houd je vingers maar eens in zo'n soldeervlam of je vinger tegen een soldeerbout.

ik denk dat er dan gewoon geen water in je systeem gezeten heeft, maar dan vind ik het nog een raar verhaal omdat de CPU al veel eerder de geest geeft.

• Astennu
hensdesk schreef op 05 augustus 2002 @ 21:38:
[...]

een cpu die 300C wordt? :? , hij geeft toch al veel eerder de geest

en de kamer hangt niet vol met stoomwolken, eerst moet al het water verdampt zijn voordat die temperatuur gehaald kan worden zodat de tin ertussen kan smelten en niet dat het blokje eerst smelt en dan het water er uitloopt.
DAT KAN EENVOUDIGWEG NIET.

als er op de printplaat een temperatuur wordt bereikt van 300C dan moet er meer gesmolten zijn dan dat ene kleine onderdeel, ga eens na hoe hoog dat is.
houd je vingers maar eens in zo'n soldeervlam of je vinger tegen een soldeerbout.

ik denk dat er dan gewoon geen water in je systeem gezeten heeft, maar dan vind ik het nog een raar verhaal omdat de CPU al veel eerder de geest geeft.
300 C is wel heel heet maar de tin was gesmolten en de warmte komt alleen van de cpu en ook boven in de kast zat het water en dat gebeurt niet als i onderin lekt.
En Epox moederborden zijn zeer goed wat ik heb ook kapote Asus borden (die defecten haden).

Verwijderd

Astennu schreef op 06 augustus 2002 @ 13:55:
[...]

300 C is wel heel heet maar de tin was gesmolten en de warmte komt alleen van de cpu en ook boven in de kast zat het water en dat gebeurt niet als i onderin lekt.
En Epox moederborden zijn zeer goed wat ik heb ook kapote Asus borden (die defecten haden).
Dan moet je eens MSI nemen. (Wat je maar zeer goed noemt |:()

• hensdesk
  • Laatst online: 05-06 11:21
oke, ik geloof je wel dat de tin eruit gesmolten is.
maar zoals ik al aangaf, ik denk dat eerst je water er helemaal uitgelekt is en dat daarna pas de tin is gaan smelten.
andersom kan niet.
heb je soms tin gebruikt met een heel laag smeltpunt?
er zijn tinsoorten die al rond de 200C hun smeltpunt hebben liggen!
ik vermoed dat het probleem bij de waterkoeling gezocht moet worden: dus eerst de lekkage en toen de meltdown })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 14:48:
[...]

Dan moet je eens MSI nemen. (Wat je maar zeer goed noemt |:()
Wat is dat nou echt weer een bullshit verhaal man! :r :r
Epox is dus een vet goed merk, van dezelfde kwaliteit als MSI. Mijn vorige mobo was een MSI, mn nieuwe een Epox. Ze zijn beide rete stabiel, alleen de Epox scoort gewoon hoger qua prestaties. Over beide mobo's ben ik zeer tevreden.

Begin dus geen onzin verhaal naar aanleiding van iemand die met een lekke waterkoeling een mobo sloopt. Had hij een MSI gehad, dan was ie net zo goed kapot gegaan. Of denk je soms dat MSI's wonderbaarlijk tegen water kunnen ofzo???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:29:
[...]

Wat is dat nou echt weer een bullshit verhaal man! :r :r
Epox is dus een vet goed merk, van dezelfde kwaliteit als MSI. Mijn vorige mobo was een MSI, mn nieuwe een Epox. Ze zijn beide rete stabiel, alleen de Epox scoort gewoon hoger qua prestaties. Over beide mobo's ben ik zeer tevreden.

Begin dus geen onzin verhaal naar aanleiding van iemand die met een lekke waterkoeling een mobo sloopt. Had hij een MSI gehad, dan was ie net zo goed kapot gegaan. Of denk je soms dat MSI's wonderbaarlijk tegen water kunnen ofzo???
Leer lezen. Hij zegt toch dat het ging lekken OMDAT zijn moederbord kapot ging?

• whitey-d
  • Laatst online: 08-08 19:24
Eej, mag ik ff melding geven van een 2e goeie sample EPOX 8K3A, draait as een sonnetje :*) (Athlon XP 1800+ 512M DDR)

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

whitey-d schreef op 06 augustus 2002 @ 22:44:
Eej, mag ik ff melding geven van een 2e goeie sample EPOX 8K3A, draait as een sonnetje :*) (Athlon XP 1800+ 512M DDR)
Ik neem aan dat jij zelfs met deze "goede" (voor Epox dan) sample (even slecht als een slechte sample van een MSI KT3 Ultra) hebt moeten tweaken voordat hij het ook goed (voor Epox is dat "normaal") deed.

Aantal postings: 52

Of ben je gewoon een kopie van Soldier2000 of KillerB een Epox-aanhanger?

• whitey-d
Nee integendeel, hij runt gewoon op standaardinstellingen...

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

whitey-d schreef op 06 augustus 2002 @ 22:52:
Nee integendeel, hij runt gewoon op standaardinstellingen...
Is je moederbord toevallig rood?

• whitey-d
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:53:
[...]

Is je moederbord toevallig rood?
nee hij is moederbord-groen, waarom zou ie rood zijn..

Verwijderd

whitey-d schreef op 06 augustus 2002 @ 22:54:
[...]

nee hij is moederbord-groen, waarom zou ie rood zijn..
Omdat, wat jij zei, alleen kan met een MSI of met een Super-Epox (die bijv. naar Tom('s Hardware) wordt gestuurd). Stabiel op de standaardinstellingen, leuke grap :Z

• Tinman
  • Laatst online: 20:17
Wat heeft het aantal postings nu met zijn reactie te maken

Mijn Epox bordje draait ook perfect

Als je zo'n hekel aan Epox hebt koop dan gewoon een MSI en zit niet te zeiken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:37:
[...]

Je waterkoeling gaat niet lekken doordat je mainbord kapot gaat. Tenzij het mobo in de fik vliegt. Je mobo kan onmogelijk zoveel vermogen leveren dat de tin van een koelblok spontaan smelt. Dan was er al eerder iets mis met de waterkoeling.

Logisch inzicht is ver te zoeken bij sommigen hiero. |:(

Verwijderd

Iron Mike schreef op 06 augustus 2002 @ 22:58:

Als je zo'n hekel aan Epox hebt koop dan gewoon een MSI en zit niet te zeiken :)
HAHA, leuke grap.
Misschien omdat ik wil voorkomen dat er meer Epox-slachtoffers vallen.

• whitey-d
wie zegt dat er maar één of een paar Super-Epoxjes zijn... Misschien is inmiddels de wereld overbevolkt geraakt door Super-Epoxjes (bij wijze van).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:58:
[...]

Je waterkoeling gaat niet lekken doordat je mainbord kapot gaat. Tenzij het mobo in de fik vliegt. Je mobo kan onmogelijk zoveel vermogen leveren dat de tin van een koelblok spontaan smelt. Dan was er al eerder iets mis met de waterkoeling.

Dat merk ik, ja. Epox-moederborden vliegen nou eenmaal gauw in brand...

Verwijderd

whitey-d schreef op 06 augustus 2002 @ 22:59:
wie zegt dat er maar één of een paar Super-Epoxjes zijn... Misschien is inmiddels de wereld overbevolkt geraakt door Super-Epoxjes (bij wijze van).
Daar merk ik absoluut niets van. Ik heb een normaal tot 'goede' Epox. Instabiel, langzaam, enz. Weet je wat er gebeurt als ik in sommige spellen Direct3D versnelling aanzet? Dan loopt hij vast. Ja, Epox is echt goed |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:00:
[...]

Dat merk ik, ja. Epox-moederborden vliegen nou eenmaal gauw in brand...
Goh wat lekker origineel weer. Dat is nog nooit gebeurd. Kom eens een keer met echte feiten. Maar ja dat is niet je sterke punt he?

• Fatalharry
  • Laatst online: 20-08 12:48
300 graden lijkt me stug

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:03:
[...]

Goh wat lekker origineel weer. Dat is nog nooit gebeurd. Kom eens een keer met echte feiten. Maar ja dat is niet je sterke punt he?
Feit: Epox is instabiel hier.
Feit: Mijn DDR333 is langzamer dan 266 MHz.

Nog meer feiten nodig?

• Tinman
  • Laatst online: 20:17
Koop dan een MSI zou ik zeggen

Verwijderd

Hoe weet je dat je 333 langzamer is dan 266. Heb je dat zelf getest en vergeleken? Of denk je dat gewoon?
Dat je mobo instabiel is ligt echt aan jezelf, of je hebt als 1 van de weinigen een slechte sample gekregen, waarbij het alsnog waarschijnlijk aan VIA ligt en niet aan Epox.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:07:
Hoe weet je dat je 333 langzamer is dan 266. Heb je dat zelf getest en vergeleken? Of denk je dat gewoon?
Nou, ooit gehoord van SiSoft SANDRA? Daaruit blijkt dat de doorvoersnelheid 'slechts' 1800 MB/sec is, dat is dus minder dan de 2,1 GB/sec van 266.
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:07:
Dat je mobo instabiel is ligt echt aan jezelf, of je hebt als 1 van de weinigen een slechte sample gekregen, waarbij het alsnog waarschijnlijk aan VIA ligt en niet aan Epox.
Ja, schuif alle schuld maar af op VIA. Ik heb echt geen slechte sample gekregen, ik kan in sommige spellen nota bene OpenGL ondersteuning niet aanzetten door deze Epo&. Weet je, ik hou niet zo van moederborden die niet in één keer goed werken. Jij wel?

Verwijderd

Ik heb overigens nog ff beetje lopen rondkijken naar MSI bordjes op dit forum en voor MSI ziet het er net zo uit als voor Epox en waarschijnlijk ook ASUS, Gigabyte enz.
Allemaal last van stabiliteit, installatie problemen, ontploffende onderdelen, kapotte chips enz. Het is dus echt geen Epox probleem.
Als jij (Farzin) je op Epox fixeert dan lijkt het natuurlijk alsof Epox niets goed doet. Maar ja, je hoort hier natuurlijk vaak alleen de slechte ervaringen en hoe die op te lossen. Niemand begint een topic met van 'Goh, ik heb een Epox gekocht en hij doet het!!!'

Als Epox geen goed product maakte, dan kwam het niet op de markt, of Epox zou allang failliet zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:21:
Ik heb overigens nog ff beetje lopen rondkijken naar MSI bordjes op dit forum en voor MSI ziet het er net zo uit als voor Epox en waarschijnlijk ook ASUS, Gigabyte enz.
Allemaal last van stabiliteit, installatie problemen, ontploffende onderdelen, kapotte chips enz. Het is dus echt geen Epox probleem.
Als jij (Farzin) je op Epox fixeert dan lijkt het natuurlijk alsof Epox niets goed doet. Maar ja, je hoort hier natuurlijk vaak alleen de slechte ervaringen en hoe die op te lossen. Niemand begint een topic met van 'Goh, ik heb een Epox gekocht en hij doet het!!!
Maar bij de Epox waren er maar liefst 8 topics daarover. Òf het duurde heel lang voordat Epox updates/patches beschikbaar stelde, òf er waren heel veel problemen, òf heel veel mensen hadden dit moederbord gekocht.
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:21:
Als Epox geen goed product maakte, dan kwam het niet op de markt, of Epox zou allang failliet zijn.
Volgens mij gaat het de meeste overklok-tweakers niet om goed, maar om overklokbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:15:

Ja, schuif alle schuld maar af op VIA. Ik heb echt geen slechte sample gekregen, ik kan in sommige spellen nota bene OpenGL ondersteuning niet aanzetten door deze Epo&. Weet je, ik hou niet zo van moederborden die niet in één keer goed werken. Jij wel?
Wat heeft OpenGL ingodsnaam met je Mobo te maken? Dat is toch echt CPU, Northbridge Videokaart en software. Lijkt me dat je eerder een software probleem hebt dan een hardware probleem.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:23:
[...]

Maar bij de Epox waren er maar liefst 8 topics daarover. Òf het duurde heel lang voordat Epox updates/patches beschikbaar stelde, òf er waren heel veel problemen, òf heel veel mensen hadden dit moederbord gekocht.
Bij MSI telde ik er net minstens zoveel hoor.
Misschien dat mensen meer van Epox verwachten qua overklokken en bleek dit niet beter te kunnen dan bij andere mobo's. Om vervolgens te gaan zeggen dat hun mobo instabiel bij 180 MHz FSB bijv.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:24:
[...]

Wat heeft OpenGL ingodsnaam met je Mobo te maken? Dat is toch echt CPU, Northbridge Videokaart en software. Lijkt me dat je eerder een software probleem hebt dan een hardware probleem.
Ah, bedankt voor je hulp. Morgen ga ik kijken of ik ditzelfde probleem heb met mijn nieuwe videokaart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:29:
[...]

Bij MSI telde ik er net minstens zoveel hoor.
Misschien dat mensen meer van Epox verwachten qua overklokken en bleek dit niet beter te kunnen dan bij andere mobo's. Om vervolgens te gaan zeggen dat hun mobo instabiel bij 180 MHz FSB bijv.
Echt waar? Ik dacht toch echt dat er maar één MSI KT3 Ultra topic was.

Zie overigens de eerste reaktie hier:

Het grote Epox 8k3a+ ervaring/prob topic

Verwijderd

Ik weet dat er best mensen zijn die slechte ervaringen hebben. Maar er zijn er veeeeeel meer met goede ervaringen. Daar hoor je weinig van.

Verwijderd

Kijk hier es naar, daar wordt je ook niet vrolijk van:

MSI kt3 uitgefikt!! :-(
MSI KT3 Ultra

Verwijderd

wel ik heb een zeer goede ervaring met de mijne!!!!! JAAAAAAA |:(

Verwijderd

Sorry, ik kan het niet laten.

Epox EP-8K3A+: The Quickest, Plus Crashes
http://www17.tomshardware...02q2/020509/kt333-15.html

Zowel positief als negatief dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:37:
[...]

''offtopic"
Ga jij maar eens leren lezen !
Er staat nergens dat zijn moederbord als eerste kapot ging.
En nog iets je moet niet zo flamen.
"offtopic"

"ontopic"
Ik denk dat er geen hoge temperaturen zijn geweest, maar dat je een lekkage hebt gehad. Dat verklaart dat je cpu nog heel is.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:50:
[...]

Ik neem aan dat jij zelfs met deze "goede" (voor Epox dan) sample (even slecht als een slechte sample van een MSI KT3 Ultra) hebt moeten tweaken voordat hij het ook goed (voor Epox is dat "normaal") deed.

Aantal postings: 52

Of ben je gewoon een kopie van Soldier2000 of KillerB een Epox-aanhanger?
he he ik denk dat je maar eens moet gaan stoppen met flamen ...

ow en jij bent echt zon wannbe 1337 gastje die heel de tijd bij de modje's slijmt zeker ?

woei en onze wannebe heeft wel Enorm aantal posts .... : 284 |:( |:(

En verder demi water gebruikt enzo ?

Verwijderd

Ik heb ook een EPOX 8K3A+ maar nog nooit probs gehad, zelfs niet toen ik een standaard koelertje (Fridgerock) had kon ik al goed overklokken. Zelfs als alle timings agressief stonden ingesteld. Vaak zijn dit soort MOBO problemen te wijten aan intolerante hardware (NIC,GPU,MEM,PSU,HDD etc...). Dit is mijn eerste EPOX en ben er zeer tevreden over. btw het is een REV1.0. Nooit instabiel (of ik moet hebben zitten kl**ien). En nu lekker stil met mijn H2oO koeling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:04:
Sorry, ik kan het niet laten.

Epox EP-8K3A+: The Quickest, Plus Crashes
http://www17.tomshardware...02q2/020509/kt333-15.html

Zowel positief als negatief dus.
[Off-topic]
Farzin please SU over Tomshardware je kunt 1 enkele review over een moederbord niet gelijk zeggen dat het troep is!
Er zijn meerdere reviews over die borden, soms komt de ene er weer beter uit als de andere.

en je moet trouwens die review beter lezen die crashes komen omdat er geen actieve koeling op de northbridge zat en de pc geoced was! heeft dat te maken met de kwaliteit van een moederbord ? (echte ocer koopt een beter northbridge koeling)
kijk eens op [/url]http://overclockers.cssftware.com/cpudb/index.cfm[url] welke moederborden zijn het meest geoced, juist die Epox dus zal het mobo vast wel potentie`s hebben.
Dus lees eerst alles even goed voordat je bl44t 8)7

Ik heb een Msi K7t266 Pro2 deze is heel instabiel, ik ga nu toch ook niet gelijk lopen lullen over Msi dat die slecht zijn (zijn namelijk veel mensen die er goeie bevindingen mee hebben).
No offence Farwin maar je moet toch eens je wat beter laten informeren 8)
[Off-topic]

Verwijderd

RS_003 schreef op 07 augustus 2002 @ 10:13:
[...]
ow en jij bent echt zon wannbe 1337 gastje die heel de tijd bij de modje's slijmt zeker ?
Praat geen onzin, zoek de Shift-knop.

• Astennu
hensdesk schreef op 06 augustus 2002 @ 16:34:
oke, ik geloof je wel dat de tin eruit gesmolten is.
maar zoals ik al aangaf, ik denk dat eerst je water er helemaal uitgelekt is en dat daarna pas de tin is gaan smelten.
andersom kan niet.
heb je soms tin gebruikt met een heel laag smeltpunt?
er zijn tinsoorten die al rond de 200C hun smeltpunt hebben liggen!
ik vermoed dat het probleem bij de waterkoeling gezocht moet worden: dus eerst de lekkage en toen de meltdown })
Het was een blok van danger dan (een dan maze 2) ik weet niet wat hun voor een tin gebruiken.

quote]Farzin schreef op 06 augustus 2002 @ 22:37:
[...]

Leer lezen. Hij zegt toch dat het ging lekken OMDAT zijn moederbord kapot ging?[/quote]

Dat denk ik dan het kan ook zijn dat het bort kapot ging door dat de cpu te heet werd maar dat weet ik dus niet.

• Astennu
Iron Mike schreef op 06 augustus 2002 @ 22:58:

IDD Ik heb voor epox gekozen omdat ik geen zin had om te soldeeren aan een abit bord anders had ik die wel genomen omdat ik die kende maar nu nee ik voorlopig epox borden.

Ik denk dat ik gewoon peg heb gehad.

• Astennu
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 22:58:
[...]

Nee daar was ik achter ik denk dat de cpu dat vermogen heeft geleverd.
Moet ongeveel wel want tin smelt pas bij 250c
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:04:
[...]

Feit: Epox is instabiel hier.
Feit: Mijn DDR333 is langzamer dan 266 MHz.

Nog meer feiten nodig?
Mijn crucial haalt ook geen 166 mhz cas 2 en mijn samsung pc2700 haalt ook geen 166cas 2 maar wel 166 mhz normal timings :? 8)7
RS_003 schreef op 07 augustus 2002 @ 10:13:
[...]
he he ik denk dat je maar eens moet gaan stoppen met flamen ...

woei en onze wannebe heeft wel Enorm aantal posts .... : 284 |:( |:(

En verder demi water gebruikt enzo ?
Wat bedoel je dat Epox toch slecht is omdat het aantal post hoog is ?
Maar het is wel zo dat epox het meest wordt gebruikt om te oc-en (de nieuwe Abit Komt ook heel ver 215 mhz FSB)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

burp2001 schreef op 05 augustus 2002 @ 08:30:

en boven de 50C met WC ? zeker een zelfmaak blokkie?
Leg uit?

iStockphoto

• Astennu
Ja wat valt er aan uit te leggen bij vind 50c voor een water cooling veel (dat is ook wel) maar hij denkt dat dat door een zelfgemaakt blok komt.
Maar dat is denk ik de radiator (bij mij dan)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik dacht eerst: "Ik haal wel ff de flames weg"
Nou; mooi niet, hier gaat een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.