Toon posts:

MSI kt3 uitgefikt!! :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo maar ineens is afgelopen weekend mijn mobotje overleden :'(
Gewoon onder een spelletje bevroren en overleden

Net onder de biosjumper zit een hele zwarte plek,en hier is dus een componentje onploft.

Volgens de leverancier heeft mijn koeler mogelijk voor een sluiting gezorgd.
Nu is mijn mobotje opgestuurd naar de fabriek, en moet ik weer met mijn oude tb verder. ;)

De fan die ik had aangesloten op deze aansluiting is een 90mm fan zan mijn zalman cnp3100 GU zonder "silencer"

Nu is mijn vraag heeft iemand iets dergelijks al eens meegemaakt??

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Vande week is mijn AThlon XP1600+ ermee gekapt zomaar inneens. Ik weet nog steeds nietw at het probleem is omdat hij niet uitgefikt is ofzo (koeler draaide zelfs nog). Ik weet alleen dat ie het niet meer doet :'(

Signature

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op vrijdag 26 juli 2002 00:45 schreef NukeZz het volgende:
Vande week is mijn AThlon XP1600+ ermee gekapt zomaar inneens. Ik weet nog steeds nietw at het probleem is omdat hij niet uitgefikt is ofzo (koeler draaide zelfs nog). Ik weet alleen dat ie het niet meer doet :'(
Even je sig aanpassen dan ;)
Wel kut trouwens. Gelukkig heb ik het zelf (nog) niet gehad.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Op vrijdag 26 juli 2002 09:51 schreef Jaded het volgende:

[..]

Even je sig aanpassen dan ;)
Wel kut trouwens. Gelukkig heb ik het zelf (nog) niet gehad.
Mwa zou momenteel Duron 1000 moeten zijn ja :P. Maar ik wacht eerst ff af of ie echt stuk is.

Signature

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 25 juli 2002 23:11 schreef logimaster het volgende:
Volgens de leverancier heeft mijn koeler mogelijk voor een sluiting gezorgd.
Nu is mijn mobotje opgestuurd naar de fabriek, en moet ik weer met mijn oude tb verder. ;)
ja dat zeggen ze ook alleen maar om de schuld niet op zich zelf te nemen... hoe kan een koeler nou voor kortsluiting zorgen :? Dan moet j ehem wel heel fout gemonteerd hebben.. het lijkt me aannemelijker dat dat bord gewoon een productiefout oid had en daardoor iets is doorgebrand.. maarja dat willen ze niet toegeven en dus ligt het altijd aan iets anders..

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Ik vind dit echt wel vaag, ik zit zelf te denken aan een AMD systeempje te bouwen, omdat ik hiervoor altijd Intel had..

maar ik hoor alleen maar uitgebrande moederborden, Athlon XP's die ontploffen.. en Thoroughbred's 2200+ die doorbranden..

Waarom zie ik nou nooit een Topic over een verbrand moederbord van een pentium4 of een Intel processor die ineens naar de klote is :?

Lekker motivating..

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:09

MartNL

Op zaterdag 27 juli 2002 00:11 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Ik vind dit echt wel vaag, ik zit zelf te denken aan een AMD systeempje te bouwen, omdat ik hiervoor altijd Intel had..

maar ik hoor alleen maar uitgebrande moederborden, Athlon XP's die ontploffen.. en Thoroughbred's 2200+ die doorbranden..

Waarom zie ik nou nooit een Topic over een verbrand moederbord van een pentium4 of een Intel processor die ineens naar de klote is :?

Lekker motivating..
Je moet geen amd nemen als je er weinig van snapt.
Zie posten hierboven.

D

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op zaterdag 27 juli 2002 00:11 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

omdat de meeste mensen die hier komen amd bakken hebben ;)

en als je n beetje oplet wat voor spullen je koopt, is er niks aan de hand.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 12:30

Shuriken

Life is all about priorities

Ja en niemand gaat berichtjes posten in de trend van: Mijn AMD systeem is stabiel draait al jaren en is nog nooit uitgefikt.

Dus je hoort alleen als er wat slechts gebeurt.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Nou, bij deze dan:
Mijn AMD systeem is stabiel draait al jaren en is nog nooit uitgefikt:)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op vrijdag 26 juli 2002 00:45 schreef NukeZz het volgende:
Alles losrijten en proberen in de BIOS te booten met alleen Vid kaart en RAM. (IDE -> LOS. Flop -> LOS)
Meestal is dit corrosie op de RAM of Vid pootjes... ff los en vastzetten lost dat op :)
Op zaterdag 27 juli 2002 22:13 schreef dism het volgende:
Nou, bij deze dan:
Mijn AMD systeem is stabiel draait al jaren en is nog nooit uitgefikt:)
Ik heb hier 4 AMD systemen:
K6-2 350
Athlon Slot A 500MHz
Athlon TB 1200/100
Athlon TB 1330/133

Allemaal lopen ze sinds aanschaf normaal. Ik heb geen probs met AMD.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Ik heb hier 4 AMD systemen:
K6-2 350
Athlon Slot A 500MHz
Athlon TB 1200/100
Athlon TB 1330/133

Allemaal lopen ze sinds aanschaf normaal. Ik heb geen probs met AMD.
Mijn Thunderbird 800/100 draait perfect op een Abit KT7-raid probleem-mobo. Je moet kennis van zaken hebben en je mobo onder controle houden.
Pagina: 1