MSX, welke spelletjes heb jij gespeeld??

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.362 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-07 00:26

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Lars The 18Th schreef op 07 augustus 2002 @ 18:08:
Wat gaaf zeg ... ik heb die witte versie nog nooit eerder gezien
Hij is begin jaren '90 toch elke MSX beurs afgeweest hoor :)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:37:
Yie ar Kung Fu 2, was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele vroege versie van Mortal kombat, echt veel gespeeld, speel nu ook nog regelmatig met emulator (mijn MSX krijg ik niet meer aan de praat :( )
Een heeeeeeeele vroege versie van Mortal Kombat?? hahaha...dat is ff andersom redeneren. Mortal Kombat is een heeel ver geevolueerde versie van Yie Ar Kungfu! Dat klopt wat meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het is me 1x gelukt om hem uit te spelen

[ Voor 179% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
De beste spelen :
- konami soccer
- athletic land
- roadfighter
- hero

deze MOET je gespeeld hebben, vooral konami soccer tegen elkaar is dolle pret...zou ik mij zelfs nu nog mee vermaken. konami soccer staat in de top voor mij van beste voetbalspellen allertijden, op 1. fifa pc -spellen 2. iss 3. soccer pro 97 4. konami soccer
Ik vind het triest dat er nog nooit echt betere voetbalspellen op de pc zijn uitgebracht...
zoals laatst speelde ik uefa 2002....hahaha lachen joh...de keeper komt uit en loopt langs de bal...bal zweeft.....erug leuk....not....de tranen springen in mijn ogen....zucht..

btw ik had nooooooooit een msx, ik moest het doen met een sinclair zxspectrum 128 die ik overiogens nog steeds (werkend) heb met spelletjes en de hele mikmak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:09

Raimond613

Simracer

en bij konami soccer kon je tenminste zelf de keeper besturen :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op 07 augustus 2002 @ 21:13:
De beste spelen :
- konami soccer
- athletic land
- roadfighter
- hero

deze MOET je gespeeld hebben, vooral konami soccer tegen elkaar is dolle pret...zou ik mij zelfs nu nog mee vermaken. konami soccer staat in de top voor mij van beste voetbalspellen allertijden, op 1. fifa pc -spellen 2. iss 3. soccer pro 97 4. konami soccer
Ik vind het triest dat er nog nooit echt betere voetbalspellen op de pc zijn uitgebracht...
zoals laatst speelde ik uefa 2002....hahaha lachen joh...de keeper komt uit en loopt langs de bal...bal zweeft.....erug leuk....not....de tranen springen in mijn ogen....zucht..

btw ik had nooooooooit een msx, ik moest het doen met een sinclair zxspectrum 128 die ik overiogens nog steeds (werkend) heb met spelletjes en de hele mikmak...
Heb ik ook nog :) met Psssst, Jet Pac, Cookie en iets met een stofzuiger waarvan ik de naam ff kwijt ben. Maar de Fifa voetbal spellen op 1? Je hebt er geen verstand van of :? (ISS rulez Fifa al jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stofzuiger? Vacuumania!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrrgh, was ik van plan een paar schitterende plaatjes van dee supercoole eindbaas van SD-snatcher te posten, houd die emu er vlak voor het eindgevecht mee op :( :'( |:(

Voor degenen die die plaatjes nog nooit gezien hebben, me scusi ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Ik zal wel ff kijken

[ Voor 183% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Whoops double post :D

[ Voor 180% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 14:28

Erikie

www.erikie.nl

da's allemaal msx 2 spellen wat jullie nu zeggen!! msx 1 is nog bruuter! bouldar desh ofzo, ennuh... pac man, bestond die al?! denk t wel. en die gigantische listings. woei

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe nice :)

Hmm, dan maar ff met die editor spelen

/edit
grote, na de evaluatie
moest dat niet evolutie zijn :? :P
/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwas niet zo'n games, alleen i-love-msx-logo :P kent iemand dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
fifa op 1?? he ik heb geen ps, hooguit een emulator (epsx), de camera posties zuigen bij iss, dat is jammer, moet ik zeggen dat ik alleen iss pro evolution 2 voor de psx als nieuwste heb iss (als image voor de epsx).
en ja met konami kon je de keeper zelf besturen, jammer dat ze nooit een vervolg op konami soccer hebben gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Als het goed is bestaat er wel een savegame editor voor SD-Snatcher

[ Voor 185% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe das verrkte handig met die savegame editor ... zo word het uitspelen van SD-Snatcher toch wel iets makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Harribo schreef op 07 augustus 2002 @ 21:13:

..... konami soccer staat in de top voor mij van beste voetbalspellen allertijden, op 1. fifa pc -spellen 2. iss 3. soccer pro 97 4. konami soccer.......

...
Wat!!!! een top voor soccergames en geen Sensible Soccer op 1..... schande :)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

udenjpg schreef op 08 augustus 2002 @ 22:10:
[...]

Wat!!!! een top voor soccergames en geen Sensible Soccer op 1..... schande :)
Sensible soccer was de vijand zelfs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 21:32:
Hehehe das verrkte handig met die savegame editor ... zo word het uitspelen van SD-Snatcher toch wel iets makkelijker
Niet dat dat zo moeilijk is toch :P

Alleen krijg je wel grijze haren van die stukjes waarbij je iets van 10 van die rotdingen per scherm moet afmaken... ze hadden het wel iets minden vol mogen maken imho :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:30

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ik denk dat ze dat gedaan hebben om je wapens en je zelf op 100% experience te krijgen

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben Nemesis3 - eve of destruction aan het spelen met RuMSX. En ik kom maar niet verder dan de 2e stage. Alleen het begin van de 3e level. Dat is echt zo frustrerend moeilijk! :'( heeft iemand misschien wat cheats voor dit spel, cheats voor options, lasers etc :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Druk op F1 om in de pauze stand te komen, nu kan je de onderstaande codes in typen, gevolgd door de [return] toets

find
Hiermee worden de plaatsen waar geheime wapens of kaarten zich bevinden zichtbaar, ze zijn te herkennen door een knipperend blokje

Maakt het spel gemakkelijker

hard
Maakt het spel moeilijker

[ Voor 196% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel der spellen op de MSX : Eggerland Mystery
Ten minste - ik hoop dat je het zo schrijft :)
Dat was met zo'n blauw beestje dat elke keer een level moest oplossen. Stenen duwen naar bepaalde plek- medusa's ontwijken etc. etc. Dat was echt cool.

Maar ook kings valley en Rambo waren topspellen. Helaas was mijn cassette-lader kapot, dus .... Kon alleen nog maar cartridges spelen. Zoals Nemesis, Salamander, Penquin Adventure(dat was toch met die penquin over een weg? dat je kuilen moet ontwijken etc?), kings valley, rambo, eggerland etc.

Het waren mooie tijden....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

had niemand hier een diskdrive ofzo? ik zie iedereen alleen maar praten over cassettes en cartridges! diskettes vol met gekopieerde spellen waren veel makkelijker (en goedkoper :))

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik heb Nemesis 3 indertijd nog *uitgespeeld* zonder cheat ;)
Spel kostte toen 130,-

Toen ik uiteindelijk massaal toegang kreeg tot alle illegale spelletjes enzo, heb ik echt de meest vage zooi zitten spelen.

Ik vond F1-spirit met zijn 2tjes toch ook heel erg leuk... vooral de Rally

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep net NLMSX (emulator) gedownload en de eggerland rom en ik moet zeggen , dat rules ech wel!

Ff zoeken met Google naar NLMSX en dan een paar ROMmetjes en spele maar :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimond schreef op 09 augustus 2002 @ 13:06:
had niemand hier een diskdrive ofzo? ik zie iedereen alleen maar praten over cassettes en cartridges! diskettes vol met gekopieerde spellen waren veel makkelijker (en goedkoper :))
Tuurlijk wel...maar dat heerst niet :) Spellen origineel hebben is veel beter/mooier/leuker. En Cartridges hebben was HEEL wat makkelijker dan een diskdrive hoor! Ik koop nu nog af en toe een origineel MSX spel, ook al speel ik ze niet meer...das meer zoiets van 'goh, die had ik nou altijd al willen hebben'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 13:37:
[...]

Tuurlijk wel...maar dat heerst niet :) Spellen origineel hebben is veel beter/mooier/leuker. En Cartridges hebben was HEEL wat makkelijker dan een diskdrive hoor! Ik koop nu nog af en toe een origineel MSX spel, ook al speel ik ze niet meer...das meer zoiets van 'goh, die had ik nou altijd al willen hebben'
Hehe , origineel is inderdaad cooler. Ik had tot voor kort een originele msx - maar ik heb hem aan mijn oom meegedaan. Gezien ik hem toch niet meer gebruikte. Maar nu ik zonet een rommetje speelde, is het toch wel jammer.

Er zaten goede spellen tussen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eggerland Mystery.. whehe.. super.. helemaal rond gespeeld :) Alleen als je het laatste veld hebt gehaald, springt het meteen terug net het titelscherm :( (of lag dat aan m'n niet zo originele versie? ;) )
Eggerland Mystery 2 niet.. misschien toch nog eens gaan doen.. Met Eggerland Mystery zelf velden maken, en een willekeurig slachtoffer die laten spelen... super!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dat muziekje van Eggerland mystery kan ik nog dromen....

* neuriet "tuti tuti tuti tuti tutututuuuuu ...tuti tuti tutiiii tu...poeberoep boeberoep poep poep poep" ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heette dat spel waarmee je van 'beneden naar boven' moest lopen, je met zwaarden een soort balonnen kon lek steken, dan kwam er een zwerm vleermuizen langs, later een veld met doodshoofdjes die 3 levens hadden voordat ze uit elkaar spatten? Je had dan van die scenery plekjes met hidden options, waardoor je opeens veel sneller kon vuren enzo. Moest je flink op vuren en dan verscheen er een symbool.
Vet coole level-einden met van die supermonsters en heksen die maar bleven schieten.

Nemesis roelde en Boulderdash en Eric & the floaters. Dat helikopter spel van pagina 1 heette volgens mij KLM Helikopters... idd. mannetjes uit het water redden, lekker in het duister van de nacht met je co-pilot, die in 'echte digital speech' natuurlijk onverstaanbaar was.

Zucht... nostalgie.... O ja, ik had ook nog zo iets als een F-16 simulator? Blauwe lucht en vijandelijke straaljagers die eerst grijs waren in de verte en later wit werden en als je net wilde knallen draaiden ze plots opzij en kon je weer van voren af aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:56:
Hoe heette dat spel waarmee je van 'beneden naar boven' moest lopen, je met zwaarden een soort balonnen kon lek steken, dan kwam er een zwerm vleermuizen langs, later een veld met doodshoofdjes die 3 levens hadden voordat ze uit elkaar spatten? Je had dan van die scenery plekjes met hidden options, waardoor je opeens veel sneller kon vuren enzo. Moest je flink op vuren en dan verscheen er een symbool.
Vet coole level-einden met van die supermonsters en heksen die maar bleven schieten.
Klinkt als knightmare van Konami...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:25

Masselink

Voor de dorst

Knightmare
Dr. Livingstone
Kings Vally
Boulderdash
Payload
Oh-shit
Mappy

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbelpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

FunkyTrip schreef op 09 augustus 2002 @ 15:19:
Dat muziekje van Eggerland mystery kan ik nog dromen....

* neuriet "tuti tuti tuti tuti tutututuuuuu ...tuti tuti tutiiii tu...poeberoep boeberoep poep poep poep" ;)
En dat dus 100 levels lang :)
Net zoals dat deuntje van Antartic Aventure... alle levels door.. bleef ook zo lekker in je kop hangen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
ja echt een muziekje die je zo herkend

[ Voor 181% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vond ik toch wel een zeer vermakelijk stukje wat ik tegenkwam in de vertaalde versie van Solid Snake :D

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/snake1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/snake2.JPG

:*) :*) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

kent er iemand nog DixDeaf, een soort MetalGear met z'n tweeen en erg snel, je zat in een ruimteschip en moest ontsnappen van een soort organische tegenstanders (geen DIA 51) . Tenminste dat dacht ik altijd(mijn japans is niet zo goed). Dat was een van de pittigste games op mijn MSX2'tje.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

udenjpg schreef op 09 augustus 2002 @ 16:46:
kent er iemand nog DixDeaf, een soort MetalGear met z'n tweeen en erg snel, je zat in een ruimteschip en moest ontsnappen van een soort organische tegenstanders (geen DIA 51) . Tenminste dat dacht ik altijd(mijn japans is niet zo goed). Dat was een van de pittigste games op mijn MSX2'tje.
Zeker ken ik die nog wel, was een spel van tecnosoft geloof ik (van o.a. Herzog en Feedback). Mooie intro, minder leuk spel...hij liep wel soepel maar kon me niet lang boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ik heb metal gear 2 nooit gespeeld omdat we die niet hadden :o
maar sinds de emulators heb ik m wel een paar keer geprobeerd: probleem is dat ik niet de besturing precies ken omdat er wat extra dingetjes zijn tov metal gear 1 die ik dus niet weet. daardoor zit ik altijd al in het 1e deel vast (als ik me goed herinner moet je dan door een gat in een hek kruipen, ik heb het echt over de eerste minuut van het spel :D )

als iemand me de besturing een beetje uit kan leggen of een link heeft naar een pagina waar dat wordt uitgelegd kan ik dit weekend es lekker een voor mij nieuwe metal gear spelen, want die screens hierboven hebben mn interesse wel weer aangewakkerd :9

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 04:54:
Druk op F1 om in de pauze stand te komen, nu kan je de onderstaande codes in typen, gevolgd door de [return] toets

find
Hiermee worden de plaatsen waar geheime wapens of kaarten zich bevinden zichtbaar, ze zijn te herkennen door een knipperend blokje

Maakt het spel gemakkelijker

hard
Maakt het spel moeilijker
Bedankt, dat scheelt een hoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Nu word ie een stuk gemakkelijker om uit te spelen

[ Voor 184% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:09 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ik wist alleen het bukken niet, de rest was hetzelfde als metal gear 1. thanks :)

ik heb trouwens nog een mooie website gevonden van de vertalers van MG2, met ook een hele handleiding etc.

http://www.msxnet.org/gtinter/mgear2us.htm

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, wat mooi dat er nog zoveel msx liefhebbers zijn! :)

Kan iemand mij dan ook ook paar sites geven met roms of disks? Ik ben op zoek naar:

- bubble bus
- een spel met zo'n muis, die achter watervallen langs loopt, en touwen moet beklimmen (weet de naam niet meer)
- The Gauntlet

Eggerland Mystery 2 rules (ff antwoord zonder quote :))
Kings valley 2 is overigens stukken beter dan deel 1, kep net getest en is vet cool weer om te spelen. En Rambo is een klotespel :) veelste moeilijk hehehe

Dus, links naar sites met roms en disks zijn welkom! (ik heb natuurlijk al gezocht met goegel, maar misschien dat er nog een paar zijn die jullie kennen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 15:56:
Hoe heette dat spel waarmee je van 'beneden naar boven' moest lopen, je met zwaarden een soort balonnen kon lek steken, dan kwam er een zwerm vleermuizen langs, later een veld met doodshoofdjes die 3 levens hadden voordat ze uit elkaar spatten?
Dat klinkt inderdaad als Knightmare ja, of knightmare 2! Das zo'n blauw poppetje waar je alleen de helm zo'n beetje van ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:54:
Ah, wat mooi dat er nog zoveel msx liefhebbers zijn! :)

Kan iemand mij dan ook ook paar sites geven met roms of disks? Ik ben op zoek naar:

- bubble bus
- een spel met zo'n muis, die achter watervallen langs loopt, en touwen moet beklimmen (weet de naam niet meer)
- The Gauntlet

Eggerland Mystery 2 rules (ff antwoord zonder quote :))
Kings valley 2 is overigens stukken beter dan deel 1, kep net getest en is vet cool weer om te spelen. En Rambo is een klotespel :) veelste moeilijk hehehe

Dus, links naar sites met roms en disks zijn welkom! (ik heb natuurlijk al gezocht met goegel, maar misschien dat er nog een paar zijn die jullie kennen!)
Het spijt me maar dit mag niet...warez request enzo (zie faq).
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:57:
[...]

Dat klinkt inderdaad als Knightmare ja, of knightmare 2! Das zo'n blauw poppetje waar je alleen de helm zo'n beetje van ziet :)
Popolon heet dat menneke :) tof spel, toffe muziek ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:58:
[...]

[...]

Ow, ik dacht dat het al lang gratis was, omdat je zoveel sites vind met dat gerij.

Mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:00:
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 20:58:
[...]

[...]

Ow, ik dacht dat het al lang gratis was, omdat je zoveel sites vind met dat gerij.

Mijn excuses!
Je vind zoveel sites met die zut omdat niemand zich er nog druk om maakt. Maar aangezien Konami, Compile, T&E Soft etc. etc. de rechten niet vrij hebben gegeven blijft het illegaal. En rechten vrijgeven gebeurd bijna nooit. Maar goed, zoals ik al zei zal niemand zich er druk om maken, maar het beleid van GoT is wel logisch, geen onwettige praktijken op het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:05:
Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:00:
[...]

Je vind zoveel sites met die zut omdat niemand zich er nog druk om maakt. Maar aangezien Konami, Compile, T&E Soft etc. etc. de rechten niet vrij hebben gegeven blijft het illegaal. En rechten vrijgeven gebeurd bijna nooit. Maar goed, zoals ik al zei zal niemand zich er druk om maken, maar het beleid van GoT is wel logisch, geen onwettige praktijken op het forum!
Jepz daar heb je gelijk in! Ik heb er eigenlijk ook zo snel niet bij nagedacht :D

bedankt dat je me er ff op heb gewezen _/-\o_

-------------------

Kent iemand dan misschien het spel met een muis die levels moet oplossen. Achter watervallen langs, touwen beklimmen etc etc. En ik bedoel niet Mouser, das wat anders. :) Op het originele hoesje stond dat muisje in een vliegtuigje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Bubble Bus ? ... dat waren toch de makers van o.a. Starquake en Wizzards Lair

[ Voor 186% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 21:25:
Bubble Bus ? ... dat waren toch de makers van o.a. Starquake en Wizzards Lair
DAAR kende ik het van ja! Starquake! Een heel maf en stiekem best wel verslavend spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 21:25:
Ik denk dat je Auf Wiedersehen Monty bedoeld
Ik vond Auf Wiedersehen Monty een beetje een vaag spel , ik snapte er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Niet online
Was idd een geweldig spel

[ Voor 180% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 00:01:
[...]

Ik vond Auf Wiedersehen Monty een beetje een vaag spel , ik snapte er niks van
Monty = _/-\o_

Geweldig spel :) en zo moeilijk was het niet...gewoon geld en vliegtickets verzameln...en dan die MUZIEK! *bassloopje* tumtadadududum tumtadadududum
Nummer duurde ook gvd TWAALF minuten gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Lars The 18Th schreef op 09 augustus 2002 @ 21:25:
Ik denk dat je Auf Wiedersehen Monty bedoeld
[/quot]

Ja , die bedoel ik ja :)
Die vond ik altijd wel grappig om te spelen. Maar helass ging ons cassetteladertje kapot :) Kon alleen nog maar cartridges :)
Pagina: 1 2 3 Laatste