aha, tnx for the tips
ga ik mee aan de slag
Btw, dat 2e plaatje zie ik nie
Btw, dat 2e plaatje zie ik nie
Paar weken? al dik een maand. Ik had het na 2 dagen al gezien dus niks beta tester.stefijn schreef op 02 augustus 2002 @ 15:32:
al lang? Tis net een paar weken uit(ach jij bent weer zo'n L337 betaplayer of zo?)
Anyway, wellicht kun jij me vertellen waarom ik niet op de servers kom?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
kom op zeg, had je al gezocht, gewoon goed zoeken (wel inzoomen), dan vindt je em zo.BruceLee schreef op 03 augustus 2002 @ 11:30:
waar staan die doelen als je moet snipen ? ik zie er geen ? ( ja en ik heb mijn geweer al getetst en dan moet je beginnen maar ik zie geen doelen
Verwijderd
Verwijderd
als je zegt dat je cs speel dan lach ik je uit....StephanL schreef op 03 augustus 2002 @ 10:48:
[...]Paar weken? al dik een maand. Ik had het na 2 dagen al gezien dus niks beta tester.
Verwijderd
Verwijderd
je moet de pootjes van je snipegeweer uitzetten met h dan is het makkelijkFallenAngel666 schreef op 02 augustus 2002 @ 18:39:
Is het iemand al gelukt om die target te raken met die sniperrifle, zo ja: IN JEZUS' NAAM HOE?!
Ik ben er echt al een poos mee bezig geweest en ik raak echt helemaal nix, ik let op die ademhaling enz maar het lukt gvd niet
Echt brak hoor die sniper school
Ik heb wat samengestelde screenshots gemaakt waarin de doelen gemarkeerd zijn. De screenshots zijn kunstmatig verlicht (screenshots van AA:O zijn extreem donker).BruceLee schreef op 03 augustus 2002 @ 17:06:
ik kan dat ding echt niet vinden 10 minuten zoeke wat voor ding moet je naar kijke ?
IK word er ziek van aargh wat moet ik nou schieten zeg wat hoe ziet ding er uit ? en als kan waar
Misschien windBruceLee schreef op 03 augustus 2002 @ 18:00:
eindelijk ik heb t en ik heb onderaan de granaat geschoten
btw die sniper rifle's hebben afwijkeingenik moet iets naart rechts korigeren
[This space is for rent]
Naast Bridge ook nog in dat Camp level.cybermans schreef op 04 augustus 2002 @ 10:58:
ik wil meer sniper maps dan alleen vridge (of zijn er nog meer maps)?
Voorlopig zijn er nog maar enkele maps beschikbaar en die zijn bovendien nog zo klein dat een sniper er weinig efficiënt op is. Maar men werkt aan grotere mappen. Als je weet dat de Barrett M82A1 sniper rifle doelwitten tot op een afstand van 1800 meter kan neerleggen, dan zul je wel inzien dat de huidige maps veel te klein zijn voor zulk een wapen.cybermans schreef op 04 augustus 2002 @ 10:58:
ik wil meer sniper maps dan alleen vridge (of zijn er nog meer maps)?
Aap!
Ik heb een nvidia GeForce 2 GTS Pure maar ik krijg ook helemaal geen foutmeldingSatCP schreef op 04 augustus 2002 @ 13:21:
Helemaal niets? Geen foutmelding?
Wat voor beeldkaart heb je?
Sniper rifles zijn praktisch gezien bedoeld om personen te imobiliseren op grote afstand (meer dan 300 meter). Doorgaans gebruiken ze een klein kaliber zoals .338 Lapua of .308 Winchester. Voor gepanserde doelen zijn ze ongeschikt. De Barrett Model 82A1 is met zijn grote .50 Browning Machine Gun kaliber technisch gezien dan ook helemaal geen sniper rifle. De naam wijst er al op dat deze munutie eigenlijk totaal niet bedoeld is voor sniper doeleinden. De primaire taken voor de M82A1 is dan ook niet imobiliseren van personen. Barrett Rifles introduceerde de M82A1 als een goedkoop alternatief voor raketten en ander zwaar geschut. Met het grote kaliber is de M82A1 in staat om licht gepanserde doelen te doorboren en te imobiliseren. Zelfs vliegtuigen kunnen ermee neergehaald worden. Op grote afstand volstaat het om gewoon het motorblok van een voertuig te doorboren om het te imobiliseren. De M82A1 schiet zonder problemen dwars door een centimeter dikke staalplaat...cybermans schreef op 04 augustus 2002 @ 17:18:
Ik weet wat je met de barret kan. Het is mijn favo wapen all times. (Favo plane is a10 warthog). Met elk sniper geweer kan je een tank zo goed als lam maken. Schiet in zijn periscoop en de 75% vision issie kwijt.
[ Voor 0% gewijzigd door satcp op 04-08-2002 18:43 . Reden: typos ]
Heb je die 37/40 behaald voor het installeren van de 1.11 patch, of erna? Indien ervoor zul je de basic rifle training helaas opnieuw moeten doen.harmageddon schreef op 04 augustus 2002 @ 17:24:
Ik heb 37/40 gehaald alle trainingen voltooid (speel ook best vaak online) maar ik kan de spiner training niet doen
Ik heb de originele gedownload en 2 patches geinstalleerd.
GeForce 2 zou geen probleem mogen geven met het spel. Elke nVIDIA kaart moet werken. Andere kaarten als Matrox en ATI zijn problematisch. Ik denk dat je best een bericht plaatst op het officiële America's Army: Operations forum. Geef er de inhoud van de ArmyOps.log file bij. Daaraan kan men hopelijk zien wat er misloopt.zmn schreef op 04 augustus 2002 @ 17:57:
Ik heb een nvidia GeForce 2 GTS Pure maar ik krijg ook helemaal geen foutmelding
waar haal je dat dan weer vandaan
[This space is for rent]
Voor 1.11 had ik 36/40 ofzo en daarna ik denk misschien helpt het.. had ik 37/40SatCP schreef op 04 augustus 2002 @ 18:36:
[...]Heb je die 37/40 behaald voor het installeren van de 1.11 patch, of erna? Indien ervoor zul je de basic rifle training helaas opnieuw moeten doen.
Aap!
[ Voor 0% gewijzigd door cybermans op 05-08-2002 00:15 . Reden: meer info ]
Hehe, bekend filmpjecybermans schreef op 05 augustus 2002 @ 00:08:
dit filpje geeft wel aan wat de power is van de barret (11,5 mb) Het is wel real media
Hehe iemand die een goede mod voor UT speeltcybermans schreef op 05 augustus 2002 @ 07:06:
Als je de barret in strikeforce gebruikt is het wel cool als er 2 of meer enemi9es achter elkaar lopen. Het effect one shot 2 or more kills
Jammer dat het nederlandse leger geen barrets in dienst heeft. Anders zou dat alleen al een reden zijn om in de army te gaan. De luchtmacht was ik bij gegaaan als er warthogs waren.
Ook zonder warthogs is de luchtmacht wel gaaf hoorcybermans schreef op 05 augustus 2002 @ 07:06:
De luchtmacht was ik bij gegaaan als er warthogs waren.
tampert, kriminalpolizei
stefijn schreef op 03 augustus 2002 @ 21:55:
Wie weet hoe je via Gamespy moet joinen? Om te beginnen blijft ie over het algemeen hangen bij het hoofdmenu van het spel, en als dat een keer NIET zo is, dan krijg ik "Failed Authorization"
Ik gebruikt dus Gamespy 3d arcade (vandaar mijn vraag hoe je met GS moet joinenSatCP schreef op 03 augustus 2002 @ 22:35:
stefijn: Gebruik je de in-game browser of Gamespy 3D/Arcade?
Nee hoor, je kan de 1.1.1 patch toepassen zonder dat je de 1.01 patch hebt geïnstalleerd als ik de documentatie mag geloven... Maar mocht het echt niet lukken dan kun je hier versie 1.0.1b downloaden.ZOMERZON schreef op 05 augustus 2002 @ 18:50:
ik krijg die patch niet aan de praat
volgens de FAQ moet ik de aao_patch_100to101b.exe downloaden , maar waar ! ?
kan 'em nergens vinden !
Gamespy 3D en Gamespy Arcade zijn een wereld van verschil. Met Gamespy 3D is het gewoonweg onmogelijk tegenwoordig om nog te spelen. Je kan geen servers meer zoeken. Ik heb als geregistreerd Gamespy 3D gebruiker contact opgenomen met Gamespy maar ze geven geen antwoord. Gelijke verhalen hoor ik van andere Gamespy 3D gebruikers. Ik heb Gamespy 3D dan ook maar aan de deur gezet en gebruik nu naar volle tevredenheid The All-Seeing Eye. Geen problemen met inloggen op servers.stefijn schreef op 05 augustus 2002 @ 18:27:
Ik gebruikt dus Gamespy 3d arcade (vandaar mijn vraag hoe je met GS moet joinen). Soms lukt het wel, meestal niet (foutmelding)
Bij joinen via de ingame-browser lukt het wel, maar daarmee is het niet zo gemakkelijk om bijvoorbeeld samen met een maat een server te zoeken
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Installeer gewoon effe het spel er weer overheen (je instellingen blijven bewaard). Dan ben je zeker dat de bestandsversies en registerwaarden inorde zijn. Installeer daarna de 1.01b patch via de eerder gegeven link gevolgd door de overal te vinden 1.11.ZOMERZON schreef op 05 augustus 2002 @ 19:20:
Ander leuk probleempje..... "OLD FILE NOT FOUND - However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match"
Oftewel , ik krijg die patch niet eens opgestart.
toch vind ik het absoluut geen reden om niet bij de luchtmacht te gaan. The thrill van een A-10 vliegen is net zo cool als dat van een F16. Als je geselecteerd wordt voor de luchtmacht is het uberhaupt als supergaaf ookal kom je op een chopper. En als je een sa-2 inslag in de motor krijgt in een A-10 ben je ook flink zuur hoor...cybermans schreef op 05 augustus 2002 @ 19:02:
hehe ik wil nog wel eens een f16 zien die een sam, inslkag overleeft. Een a10 kan het. Enne de gun waar het vliegtuig omheen gebouwt is is wel leuk met verarmd uranium. TRRRRR dag tanks
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
heb jij ook toevallig de versie van de nvidia site gedownload?ZOMERZON schreef op 05 augustus 2002 @ 19:44:
Nou, ik schijt echt op het spel...want hij doet 'et nog steeds niet !!!!!!!!!!
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
http://www.americasarmy.com/download.htmlVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 20:55:
maestro waar staat dan de goede versie om te donwloaden ?
Verwijderd
kijk ik down hem daar dan hemaestro1980 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:06:
[...]
http://www.americasarmy.com/download.html
en kies 1 van de 4 downloadsites
en nee; het werkt niet zoals freeloader, maar je moet gewoon 13 files downloaden...
tip: download hem niet van de nvidia site.
er staan 4 links naar 4 downloadsites???Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:21:
[...]
kijk ik down hem daar dan he
11 kb per sec.
duurt dus dan zo rond de 5 uur
terwijl ik 50/60 kan halen met adsl
dus niemand een snelle link ?
ik downloade met minimaal 100kb/sec; dus dan ligt het echt aan jouw verbindingVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:05:
[...]
ja allemaal slechte donwload speed , duurt wel 5 tot 6 uur
Verwijderd
vaag :S:Smaestro1980 schreef op 05 augustus 2002 @ 22:12:
[...]
ik downloade met minimaal 100kb/sec; dus dan ligt het echt aan jouw verbinding
Verwijderd
ja kijk over 3 dagen staat me nieuwe pc erSatCP schreef op 05 augustus 2002 @ 22:56:
<sigh>
Jij begint iets van 200+ MB te downloaden voordat je de systeemeisen kent? Nou, ik hoop dan maar dat je een nVIDIA beeldkaart hebt of je gaat sebiet erg beteuterd kijken.
Verwijderd
heb nu een nvidia geforce 2 mx/mx 32 mb kaatSatCP schreef op 05 augustus 2002 @ 23:08:
Ja hoor geen probleem... Ik heb een P3 1000 met GeForce 2 en het spel speelt erg vlot. Dus heel zwaar is het niet. Maar het probleem is dat nVIDIA het spel mee schijnt te sponsoren, want Matrox, Kyro en ATI gebruikers vallen uit de boot
Verwijderd
Ik denk dat je best een bericht plaatst op het officiële America's Army: Operations forum. Geef er de inhoud van de ArmyOps.log file bij. Daaraan kan men hopelijk zien wat er misloopt.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:38:
wat kan ik aan deze error doen :
General protection fault!
Verwijderd
gedaan egven ze nog geen antwoordSatCP schreef op 06 augustus 2002 @ 00:15:
[...]Ik denk dat je best een bericht plaatst op het officiële America's Army: Operations forum. Geef er de inhoud van de ArmyOps.log file bij. Daaraan kan men hopelijk zien wat er misloopt.
Onzin, het spel draait hier perfect op mijn Radeon 7200 (32Sdram), totaal geen problemen.SatCP schreef op 05 augustus 2002 @ 23:08:
Ja hoor geen probleem... Ik heb een P3 1000 met GeForce 2 en het spel speelt erg vlot. Dus heel zwaar is het niet. Maar het probleem is dat nVIDIA het spel mee schijnt te sponsoren, want Matrox, Kyro en ATI gebruikers vallen uit de boot
Verwijderd
Verwijderd
nee, alleen voor een .nl adres duurt t gewoon asociaal lang voordat je wat terug krijgt. Probeer t maar s met een hotmail adres, dan heb je binnen 1 minuut je bevestigingVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:45:
Ik heb het spel wel maar ik krijg maar geen account om hem te kunnen spelen. Ik heb me al tig keer aangemeld maar ik ontvang niets. Is Nederland ook al op de zwarte lijst van schurkenstaten gezet of zo
Bekijk de officiële forums. Vele ATI-gebruikers zien niets op hun scherm verschijnenThe Source schreef op 07 augustus 2002 @ 18:48:
Onzin, het spel draait hier perfect op mijn Radeon 7200 (32Sdram), totaal geen problemen.
Ik had met m'n .be accountje nochtans bevestiging binnen enkele minuten. En dat was op de dag dat het spel uitkwam en alle servers zwaar overbelast waren.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:48:nee, alleen voor een .nl adres duurt t gewoon asociaal lang voordat je wat terug krijgt. Probeer t maar s met een hotmail adres, dan heb je binnen 1 minuut je bevestiging
Verwijderd
Het oneindige X 0
Verwijderd
Verwijderd
het is geen spel het is een simulatiestefijn schreef op 26 augustus 2002 @ 12:01:
Nou ja, het blijft suf om op die manier door het spel te komen.
Deze plek is te koop.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq