America's Army: Operations: 1.11 beschikbaar - Sniper school

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 511 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SatCP schreef op 05 augustus 2002 @ 23:08:
Ja hoor geen probleem... Ik heb een P3 1000 met GeForce 2 en het spel speelt erg vlot. Dus heel zwaar is het niet. Maar het probleem is dat nVIDIA het spel mee schijnt te sponsoren, want Matrox, Kyro en ATI gebruikers vallen uit de boot :(
heb nu een nvidia geforce 2 mx/mx 32 mb kaat
pIII 500 mhz
128 mb ram
als di maar op het laagste spelt , kan ik ff wennen
en dan over een paar dagies voor het mooie en beter werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat kan ik aan deze error doen :
General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 23:38:
wat kan ik aan deze error doen :
General protection fault!
Ik denk dat je best een bericht plaatst op het officiële America's Army: Operations forum. Geef er de inhoud van de ArmyOps.log file bij. Daaraan kan men hopelijk zien wat er misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
kick geft ook een soort gelijk bericht

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SatCP schreef op 06 augustus 2002 @ 00:15:
[...]Ik denk dat je best een bericht plaatst op het officiële America's Army: Operations forum. Geef er de inhoud van de ArmyOps.log file bij. Daaraan kan men hopelijk zien wat er misloopt.
gedaan egven ze nog geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Is er een mogelijkheid om de maps te verkennen? Ik loop in MP-games altijd maar een beetje rond en zou toch graag eerst over zo'n map willen lopen zodat ik de weg een beetje ken.

Kun je trouwens vanuit het spel een server opstarten zodat andere mensen bij jou kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:31
SatCP schreef op 05 augustus 2002 @ 23:08:
Ja hoor geen probleem... Ik heb een P3 1000 met GeForce 2 en het spel speelt erg vlot. Dus heel zwaar is het niet. Maar het probleem is dat nVIDIA het spel mee schijnt te sponsoren, want Matrox, Kyro en ATI gebruikers vallen uit de boot :(
Onzin, het spel draait hier perfect op mijn Radeon 7200 (32Sdram), totaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel wel maar ik krijg maar geen account om hem te kunnen spelen. Ik heb me al tig keer aangemeld maar ik ontvang niets. Is Nederland ook al op de zwarte lijst van schurkenstaten gezet of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:45:
Ik heb het spel wel maar ik krijg maar geen account om hem te kunnen spelen. Ik heb me al tig keer aangemeld maar ik ontvang niets. Is Nederland ook al op de zwarte lijst van schurkenstaten gezet of zo
nee, alleen voor een .nl adres duurt t gewoon asociaal lang voordat je wat terug krijgt. Probeer t maar s met een hotmail adres, dan heb je binnen 1 minuut je bevestiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
The Source schreef op 07 augustus 2002 @ 18:48:
Onzin, het spel draait hier perfect op mijn Radeon 7200 (32Sdram), totaal geen problemen.
Bekijk de officiële forums. Vele ATI-gebruikers zien niets op hun scherm verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 23:48:nee, alleen voor een .nl adres duurt t gewoon asociaal lang voordat je wat terug krijgt. Probeer t maar s met een hotmail adres, dan heb je binnen 1 minuut je bevestiging :P
Ik had met m'n .be accountje nochtans bevestiging binnen enkele minuten. En dat was op de dag dat het spel uitkwam en alle servers zwaar overbelast waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: Why have I not gotten a confirmation email yet for my signup?
A: Due to the high number of registrations we are recieving, emails may be backlogged and recieved up to 24 hours after registration. If your do not recieve your authorization email within 24 hours, please re-request it via this link
http://americasarmy.com/ops/tagp_forgot.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 19:20

Wokker

De avond wokkel

Waarom Moeten al die download zo moeilijk doen met eigen downloaders en kan ik niet gewoon DAp gebruiken ?

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde de sniper school te installeren kreeg ik deze melding: Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=8887 Ik speel nu op dit moment zonder sniper en met versie 121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Nou, ik ben echt uren achter elkaar bezig geweest, maar het lukt me maar niet om 37 targets te raken, hoogste was 35 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is die savegame.txt aan te passen zodat je die expert Markmanship al "gedaan" hebt?? want ik krijg het niet voor melkaar om 37 targets te raken , kom hoogstens bij de 30 ofso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
watje, zet eens een beetje door zeg. Godallemachtig, zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Begint nu al te cheaten :O

Rustig afwachten tot je tussen het ademen door een strak schot kunt nemen. 38 uit 40 is echt niet moeilijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
in 1.1.1 is het het makkelijkst te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Daarbij, die gegevens meoten toch op de server terecht komen dus eht heeft geen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
dat maakt niet uit. de interface tussen server en client is niet veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nou ja, het blijft suf om op die manier door het spel te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

stefijn schreef op 26 augustus 2002 @ 12:01:
Nou ja, het blijft suf om op die manier door het spel te komen.
het is geen spel het is een simulatie :P

en echt waar, een beetje oefenen en iedereen kan het

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
u are right :) en het is een heel erg GAVE simulatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hey ik heb me de pleuris geoefent in 1.0 en in 1.1.1 haalde ik het in een keer. en daarna gelijk nog een keer is dat mazzel of ligt dat aan de versie

Pagina: 1 2 Laatste