Gasten,
Ik vind het erg jammer, maar het is niet anders... ondanks mijn "niet mee doens" aan de Megaflush (te veel pc's zonder directe dagelijkse toegang) sta ik (rond een uur of 03.00) nog op een zevende plaats met mijn dagelijkse produktie. Nu ik sinds gisteren in de top 10 van de flushers terecht ben gekomen (sorry Pedro #1) zal ik me een beetje gaan moeien met het wel en wee van de Df'ers...
Ben dankzij Cow_tipping op DF overgestapt (vroeger RC5) omdat er binnen DF een mogelijke top 10 positie in het verschiet zat, en heb nu binnen 3 maanden redelijk kunnen meefolden in de DPC-club.
Vind het (ondanks de top 10 plek) een beetje teleurstellend dat ondanks dat ik maar met totaal nog geen 5 Gig (1,1 + 1,1 + 0,733 + 0,866 + 0,750) partime lopend op DF ik een plaats in de overall top 10 kan veroveren (wordt er misschien vandaag nog uitgekickt door een MF van Pedro #1), maar is het niets eens tijd om DF wat bekendheid aan te meten? Is toch een prima project, prima doel, en een lekker klein team met een kans in de top 10 terecht te komen...
BTW - Proficiat met de MF

, ik was eigenlijk van plan mijn alias te veranderen (SuperCow beetje suf en vooral vrouwelijk - niets mis mee, maar ikke toch mannelijk) maar vond het slimmer om dat na de MF te doen om stats niet te vern**ken... dus vanaf morgen oid een megaflush van een nog onbekende gebruiker...
Succes verder met vouwen en keep on folding...
SuperCow a.k.a. T.B.D....
Never underestimate the power of stupid people in large groups...