12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Wees blij dat iemand zijn connecties bij een bedrijf met ons wil delen?
Hoop is uitgestelde teleurstelling
behalve als je haast hebt
ben wel benieuwd naar die berg spullen!!
lijkt me wel een wijs iets als zo'n berg zooi word afgeleverd
|we live in the history of a mad man Mr. G |
moet je zuiniger zijnVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 15:19:
Geduld heb ik wel.....................nagels niet meer.
teennagels ook al op of ben je zo'n stijve hark

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Hmmm dat zal een lekker zooitje worden als je je enkels door hebt.Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:19:
ben nu met m'n enkels en polsen bezig.....
Verwijderd
succes met het inpak proces
Das toch liev van emVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:30:
Zal wel een aanzienlijke bende nu bij nitraat zijn, dozen om in te pakken, de spullen zelf nitraat zelf.... pfff krijg je al bijna medelijden van NOT !!
succes met het inpak proces

als ik langs zou gaan, was het wel met kratje bier
EDIT: ooh, gefeliciteerd dude !
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Goed gozer, feli he ! Jij kreeg vanmorgen dus een groot cadeau van de TPG ? Hoe hadden ze het gebracht, met een klein autotje of vrachtwagen ?Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:36:
Mense de eersta pallet is vandaag aangekomenik ga zsm pics regelen voor jullie. Ben vandaag jarig dus heb nog niets gedaan, maar morgen zijn jullie weer aan de beurt.
Verwijderd
Suc6 met inpakken en versturen... Als het niks wordt met je werk kan je altijd nog voor de kerstman of voor sinterklaas gaan werken
van harte gefeliciteerd; je hebt zo te horen in ieder geval een aardig cadeautje gekregenVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:36:
Mense de eersta pallet is vandaag aangekomenik ga zsm pics regelen voor jullie. Ben vandaag jarig dus heb nog niets gedaan, maar morgen zijn jullie weer aan de beurt.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
gefeliciteerd
vandaag natuurlijk een rustdag, maar morgen zul je er natuurlijk weer aan geloven
Grote vrachtwagen, paste net op de oprit. Ik heb foto's nu alleen even uploaden. Zal ik morgenmiddag doen, dus dan is het smullen geblazen. Terustefleppuhstein schreef op 23 augustus 2002 @ 20:45:
[...]
Goed gozer, feli he ! Jij kreeg vanmorgen dus een groot cadeau van de TPG ? Hoe hadden ze het gebracht, met een klein autotje of vrachtwagen ?
En veel succes met inpakken, maar dat zal wel lukken neem ik aan.
Ahhh, load ze up joh
Feli btw
Ot mon
Lijkt me wel humor om je buurt te zien dat er zo'n pallet voor je deur staat
[This space is for rent]
Pallet vol met kabels en fans voor je verjaardag
Nog voor je verjaardag, je kennem vast nog:

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
de goede oude taart maar zal hij nu niet oudbakken zijnCipri schreef op 24 augustus 2002 @ 11:47:
Toch leuk cadeutje he, nitraat?
Pallet vol met kabels en fans voor je verjaardag
Nog voor je verjaardag, je kennem vast nog:
[afbeelding]
[This space is for rent]
Eeeh ff kijken ik heb hier de pics:
De eerste stapel dozen:

De tweede stapel dozen

150 stuks speedreduction kabel met een berg fangrills

Berg luminous kabels

een paar fans, staan nog 3 dozen die nog open moeten

een doosie HDD koelers

Een paar casefans met leds

casefan met speedcontrol

Een rode CCFL

Mijn PC's + een deel van de cd collectie

1st stapel dozen, maar dan vanaf de zijkant

200 stuks lege dozen

500 liter schuimkorrels om de dozen mee op te vullen

Ter illustratie van de afmetingen lig er maar even bij. Let vooral niet op de klompen (jah ik woon in de polder)

Na al dat harde werk ben ik toch maar gaan slapen

Verwijderd
Damn! Wat een hoop spul! Denk je trouwens dat je het redt met die schuimkorrels? Lijkt me wel cool als je een eigen webshop kan opzetten, suc6 ermee!
Nee ik denk het niet, maar ik kan gewoon meer van dat spul aan l,aten rukken. Ik verwacht 2 zakken nodig te hebben.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:55:
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn! Wat een hoop spul! Denk je trouwens dat je het redt met die schuimkorrels? Lijkt me wel cool als je een eigen webshop kan opzetten, suc6 ermee!
De webshop vordert gestaag. Ben informatie aan het inwinnen over het juridische gedeelte, maar ik verwacht dat ik op korte termijn. Kan gaan beginnen. Moet alleen nog de financien etc regelen, maar daar kom ik wel uit. De naam is al bekend, domeinnaam vastgelegd (staat alleen nog niets op) contact gemaakt met verschillende bedrijven etc. Nu alleen deze aktie goed afronden en ik kan aan de slag
[This space is for rent]
Dat zijn pas spullen laat maar komen de stuff ben er helemaal klaar voor!
Ik ziit met smart te wachten heb me tent al voor de deur gezet zodat die eerst
mijn spullen moet afleveren en dan de rest.
Dan is het dus gewoon afwachten
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Ik slaap gelukkig in een andere kamer

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
including:
3 to 4 pin cable adapter
fan moutingscrews
fan guard
die 3 to 4 en fangaurd heb ik nog is los er bij besteld :-/
Verwijderd
Dat zijn trouwens geen luminous cables toch? Die geven licht, dat zijn de zilvere.
Veel plezier met pakken
Ik zie net dat mijn pakje alweer is ingepakt. Nou, ik wil je alvast heel erg bedanken voor deze actie(einde is nu al een beetje in zicht
Echt gewoon fantastisch gedaan en geregeld enzo......en ik zou graag nog wat terug willen doen
Nou iig, als je een keer in Dordrecht komt moet je maar even een biertje komen halen hoor!
Nog maals proficiat en bedankt Nitraat
Naah valt wel mee, was even naar me oma toe met gebakfleppuhstein schreef op 24 augustus 2002 @ 17:00:
inmiddels al weer twaalf in gepakt, het is dus een enorm uitzoek wer, btw ik heb de airfilters niet gezien tussen de dozen of ben ik gek ?
De filters zijn niet voorbij gekomen domweg omdat ik niet alle dozen opde foto heb gezet, ze zijn er wel degelijk. De overige dozen verwacht ik komende woensdag en ga dan als een dolle neger alles afmaken om het voor vrijdag allemaal op de bus te doen. Ik verwacht dus dat iedereen uiterlijk alles volgend weekend in huis heeft.
mooi heb ik nog even de tijd om m'n deurbel aan te leggen.
ah shit ik bedenk me net dat ik een luminous fdd heb besteld...
[ Voor 0% gewijzigd door Gulli op 24-08-2002 17:35 . Reden: foutje! bedankt... ]
Connaisseur des femmes
Damn je was me net voor. maarja als het op alfabet gaat dan heet ik bij de volgende aktie 00000000. Dat zit nog voor de letters.AaBbYyZz schreef op 24 augustus 2002 @ 17:34:
Zit er een bepaalde volgorde in je inpak-woede of ga je gewoon random door de lijst? Ik dacht dat ik wel een van de eerste zou zijn maar dan wacht ik nog fftjes
edit:
ah shit ik bedenk me net dat ik een luminous fdd heb besteld...
Connaisseur des femmes
BTW pakjes worden grotendeels opgehaald bij mi.
ik zag op mijn giroafrekeningen dat jij mijn geld binnen heb.
anyway, succes nog, and keep up the good work!
Battle.net Spud#2543
Bah bah wat nu?
Bedoel je niet de aanmeldings ID ?Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:41:
Ik ga gewoon op user id het lijstje af. De mensen die een fdd kabel hebben besteld (en dat geldt alleen voor de silver fdd kabels de andere zijn er. Er zijn alleen maar 80 fans met led's de rest komt met de volgende lading mee. Ik pak gewoon in tot ik niet meer verder kan en ga weer verder als de rest er is. Dozen half inpakken is niet te overzien, waarmoet ik 100+ dozen laten die open zijn?? AaBbYyZz is zo aan de beurt
BTW pakjes worden grotendeels opgehaald bij mi.
Iig akasa mailen.....en verder is er denk ik niks aan te doen, we'll just have to live with itVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
OMG wat een klote zooi. Vibe weet mij net te melden dat de fans met blauwe led's niet blauw zijn, maar GROEN*zware censuur* Er staat gewoon doodleuk 8cm Crystal Blue LED Fan op de doos, maar er zitten groen leds in de fan.
Bah bah wat nu?
Verwijderd
NOOoooOoooooooooooVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
OMG wat een klote zooi. Vibe weet mij net te melden dat de fans met blauwe led's niet blauw zijn, maar GROEN*zware censuur* Er staat gewoon doodleuk 8cm Crystal Blue LED Fan op de doos, maar er zitten groen leds in de fan.
Bah bah wat nu?
Probeer d'r es 1 aan te sluiten... Denk dat ze stiekum toch blauw zijn hoor
[ Voor 0% gewijzigd door Nefiorim op 24-08-2002 17:57 . Reden: Spaaaaaaaaties :) ]
XBO: Michaël#3318
Grrrrr nog even en ik kan daadwerkelijk aan de beademingsapparatuur aangesloten worden.
Verwijderd
boeie? gaaaaaannnn!!!Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 17:48:
Bah bah wat nu?
/me had geen fans met ledjes nodig
[This space is for rent]
Gefeliciteerd met je verjaardagPoweRoy schreef op 24 augustus 2002 @ 18:04:
* PoweRoy vindt dit helemaal niet leuk hij wilde net zijn kast blauw spuiten met een fel blauwe led fan blowhole
Maar, je kan em altijd modden natuurlijk,.. houdt nitraat wel ff een ia met blauwe led's
Akasa adverteerd met het volgende:
80mm Case Fan with Arctic Blue L.E.D light Available with High Quality Dual Ball or Sleeve Bearings with Green light. Vervolgens zetten ze dit op de prijslijst: 8cm Crystal blue case fan with flashing blue LED.
Ik bestel dus volgens die code, maar de kleur die erbij staat op de prijslijst zo groen moeten zijn. De blauwe zijn met ball bearing en zijn een stukkie duurder dan die met sleave bearing, dus voor deze prijs omruilen zal nogal lastig worden vrees ik. Ik weet niet of jullie het erg vinden als er groene lampjes in zitten, maar laat het aub even weten, dan kan ik ondertussen kijken wat ik kan doen.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 18:20 . Reden: typo ]
Verwijderd

P4°2.0blablablablabla
Staat niet op de prijslijst die ik heb. Weet ik maandag op z'n vroegst. Maar weet wel dat ze duurder zijn.Burning_Tyre schreef op 24 augustus 2002 @ 18:30:
En hoeveel meer kosten die blauwe dan?
"Beetje" prijzigVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 18:36:
ze zijn voor 19 euro ook te koop bij oc-shop

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Mensen die interesse hebben in restproducten (en die zijn er zeker te weten) kunnen mij mailen op osluis@wanadoo.nl met als onderwerp restpartij. Dan wordt je mail gelijk gefilterd naar een apparte map en dan zal ik na het inpakennen de mailtjes op volgorde van tijd doorspitten.Nefiorim schreef op 24 augustus 2002 @ 18:40:
En als je nog 1 of 2 groene over hebt dan kun je mij nog mailen dan wil ik die evt. wel van je handen nemen.
Alvast bedabkt voor de moeite.
Dit topic is gesloten.