ja dat kan natuurlijk ook.
maar ik geloof dat hij maar druk heeft met al z'n mailtjes.
maar ik geloof dat hij maar druk heeft met al z'n mailtjes.
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Burning_acid schreef op 15 augustus 2002 @ 20:57:
ik heb nitraat eergisteren al gemaild maar krijg geen respons.... ik hoop dat ik nog kan betalen
lezen..Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 04:12:
[...]
Zoals gebruikelijk worden de betalingen vermeldt op de site van laupro. Vinkej bij je naam = betaald, geen vinkje is niet betaald.
Ik heb net voor de zekerheid me mailbox gecontrolleerd en heb geen mailtje van je er tussen staan. Kan je hem nog een keertje sturen?
Voor de mensen die denken dat ze te laat zijn en daarom afhaken.... het is nog steeds mogelijk om te betalen. Ik krijg ene paar leveringen van de leverancier. Het is dus nog mogelijk om geld over te schrijven. Je spullen worden dan alsnog besteld. Schiet dan echter wel op aub.
Ja die is binnenpatryk schreef op 15 augustus 2002 @ 13:31:
nitraat hoe zit het nou met mijn betaling? heb via mail besteld bij je, was in totaal 73,25 maar heb 75 euro overgemaakt.
6x 80mm casefan met leds a 6,50
1x Fangaurd 80mm a 2,00
1x FDD Rounded Cabel Luminous 45cm a 5,00
1x Rounded Cable Luminous 45cm a 9,75
1x Rounded Cable Luminous 60cm a 11,50
1x Doos + verzendkosten incl. verzekering (NPD) a 6,00
Ik geloof dat er af en toe iets niet helemaal lekker gaat met de mail. Ik krijg ene hoop mail, maar heb die van jou niet gezien. Voro alle mensen die 2x overgeboekt hebben. Dat is als het goed is morgen overgeboekt naar jullie rekening.Burning_acid schreef op 15 augustus 2002 @ 20:57:
ik heb nitraat eergisteren al gemaild maar krijg geen respons.... ik hoop dat ik nog kan betalen
Nagenoeg alles was er behalve ene deel van de fans met leds, hdd koelers en een paar ide kabels. Ik heb er echter voor gekozen om zo min mogelijk partijen mijn kant op te laten komen omdat het nu zo ongeveer een pallet is en dat kost in totaal ong 100 Euro aan verzendkosten. Meer partijen kost nog meer en dan kom ik niet uit de kosten.Burning_Tyre schreef op 15 augustus 2002 @ 10:07:
Welke producten waren niet leverbaar dan?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2002 02:05 . Reden: spelvautje verweidert ]
Battle.net Spud#2543
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput
Verwijderd
shit, komt het dus binnen als ik weer naar school benVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 02:07:
Van wat ik begrepen heb, ziet het er naar uit dat ik het halverwegen de volgende week binnen heb. Daarna is het een kwestie van dagen.
woeii, ik ben ook weer terug....Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 02:07:
Van wat ik begrepen heb, ziet het er naar uit dat ik het halverwegen de volgende week binnen heb. Daarna is het een kwestie van dagen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
heb vreemgenoeg nog niets ontvangen /me begitn te twijfel aan z'n mailproviderdamster schreef op 16 augustus 2002 @ 14:53:
nitraat,
heb je mijn mail al ontvangen?
ging over de verzendoptie
zo nee, dan mail ik hem vanavond nog wel een keer
niet?? ik heb hem toch zekerweten gemaild.Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 23:53:
[...]
heb vreemgenoeg nog niets ontvangen /me begitn te twijfel aan z'n mailprovider
zie nu eigenlijk dat ik bij verzendmethode nog een envelop heb staan.
stom stom.
ik had eerst maar 2 artikelen, en heb dr later nog wat bijgevoegt.
en vergeten om de verzend optie te veranderen
zou dat nou wel passen nitraat?? in die envelop??
zonee, dan betaal ik zo wat bij voor een doosje.
of raad je me zowieso een doosje aan omdat alles dan tenminste heel blijft.
het geld is het probleem niet, en ik heb internetbankieren, dus het geld is er ook binnen een uur.
Verwijderd
En betaling al binnen?Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 01:04:
Tweakme ik ga even kijken voor je.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2002 03:44 . Reden: extra text ]
Als je er een doos van kan maken graag. Denk dat het anders te veel proppen wordt. als je de extra kosten telebankiert dan komt dat wel in orde.damster schreef op 17 augustus 2002 @ 00:00:
[...]
niet?? ik heb hem toch zekerweten gemaild.
ik stuur hem nog wel een keer.
en dan quote ik gelijk ook een van posts hierboven, daar stond het zelfde in:
[...]
ik heb je al terug gemaild, maar omdat de mail soms niet aankomt, laat ik het je zo ook maar weten.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:39:
Als je er een doos van kan maken graag. Denk dat het anders te veel proppen wordt. als je de extra kosten telebankiert dan komt dat wel in orde.
Connaisseur des femmes
Verwijderd
Thnxz voor de update..kan ik nu weer rustig slapenVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 10:47:
Zo ik heb de laaste betalingen gelijk geupdate, tweake dissection etc zijn er nu ook aan toegevoegd. Jullie spullekes komen uiteraad gewoon mee.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
Haha wb en nog even geduldAaBbYyZz schreef op 18 augustus 2002 @ 00:44:
net terug van vakantie, zie ik een briefje van de tpg liggen... yes! Nee toch iets anders, nou ja ik wacht geduldig ik heb vertrouwen in Nitraat en ik kom mijn bed weer uit als de postbode aanbelt!
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
lol...en mijn bestelling moet dus weer terug naar engeland verscheept woden...want daar zit ik nu dus voor een tijdje...:))Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 11:11:
lles wat je bestelt hebt komt, maar hierdoor duurt het iets langer. Die spullen worden nu vanuit engeland deze kant op gestuurd en die engelsen zijn niet zo snel....
The more I learn, the less I know, I just realised
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Verwijderd
helaas, dat lukt niet. is al een paar keer verteld in deze thread.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:19:
'k hoop dat ik het spul voor vrijdag binnen heb, want dan gaat m'n systeempje mee naar een beurs voor aankomende brugpiepers, ben benieuwd wat voor reacties die mannetjes gaan geven op m'n case..
Verwijderd
3x raden, geen mail gezien, maarwel gezien op GOTdamster schreef op 19 augustus 2002 @ 16:23:
[...]
helaas, dat lukt niet. is al een paar keer verteld in deze thread.
ohja, nitraat
heb je nou mijn mail al gelezen?? over welke verzendoptie ik heb gekozen??
heb nog geen reactie terug, dus ik mail hem nog wel een keer.
Jep dat kan, kan je voor de zekerheid een mail sturen naar osluis@wanadoo.nl alvast bedankt.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 16:50:
Nitraat, ik had je een mailtje gestuurd dat ik van verzendoptie wilde wisselen van > niet aangetekent naar aangetekent< mischien had je em niet ontvangen en hierbij zet ik et ff op GoT
Dus kan ik het nog veranderen via jouw en dat ik dan ff die 3 euro overmaak..........
Verwijderd
hmm, das toch raar, heb hem 2 keer gemaild.Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:33:
[...]
3x raden, geen mail gezien, maarwel gezien op GOT
Krijg nou de &*(^&*^*tering ik geloof dat het tijd is om van mail adres over te stappen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 00:28:
Hallo Nitraat heb je mijn geld nu al is 3 weeken geleden al afgeschreven heb jou 4 keer over ge E-Mailt maar hoor niks van jou Raymen![]()
![]()
Op die andere box is de mail goed aangekomen, geld is binnen, dus je krijgt het via de npd. Wordt voor gezorgd.damster schreef op 20 augustus 2002 @ 01:39:
[...]
hmm, das toch raar, heb hem 2 keer gemaild.
maar je hebt het gezien. mooi zo.
voor de duidelijkheid dan nog maar even. want in deze thread staat het niet duidelijk aangegeven. ik kies dus voor de npd.
zal die mail ook nog wel even sturen naar je andere adres voor de zekerheid.
heb je de info ook nog in je mailbox. geld is al overgemaakt.
dat had je vast ook al wel gezien op internetbankieren.
jep had het al gelezen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 02:54:
[...]
Op die andere box is de mail goed aangekomen, geld is binnen, dus je krijgt het via de npd. Wordt voor gezorgd.
[ Voor 0% gewijzigd door rimpeldinky op 21-08-2002 12:42 . Reden: typo ]
*burp*
Verwijderd
Hij krijgt het spul deze week binnen uit Engeland, dan zou je het toch wel moeten hebben volgende weekrimpeldinky schreef op 21 augustus 2002 @ 12:38:
hmmm..... de spullen moeten toch echt binnen 2 weken komen anders is er niet vaak iemnand meer thuisi.v.m. school en werk
)
Op z'n vroegst...Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:48:
Hij krijgt het spul deze week binnen uit Engeland, dan zou je het toch wel moeten hebben volgende week
Verwijderd
Ik heb tijd zat, maar zou toch volgende week wel willen beginnen met mn plexi caseTranzity schreef op 21 augustus 2002 @ 13:00:
[...]
Op z'n vroegst...
Ach, we hebben alle tijd, toch?
Van klussen krijg je grijze haren
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Mijn bestelling kan dan mooi verzonden wordenVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:44:
Ik krijg als het goed is morgen de eerste spullen binnen, maar daar zitten de rouinded silver fdd kabels niet bij. DIe komen volgende week als het goed is. Dus ik ga gewoon beginnen met uitleveren van de spullen die ik binnen heb. Rustig aan dan breekt het lijntje niet he
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Dan gaan die mensen van de UPS of TPG alleen al zweten bij het zien van het pakket, laat staan als ze het moeten weg brengen. Of komt het met zon grote AH transport vrachtwagen ?Cipri schreef op 21 augustus 2002 @ 17:36:
Enne Nitraat? Regel ff een Digicam. Wil wel es een pallet vol met 500 fans en kabeltjuhs zien
Ik denk dat alles in een keer geleverd wordt... Anders moet Nitraat dubbel verzendkosten dokken.Burning_Tyre schreef op 21 augustus 2002 @ 16:59:
Dus krijgen sommige mensen hun spullen in 2x, deze week de eerste spullen, heb je ook een fdd kabel, dan wordt die volgende week geleverd, of w8 je alles af tot volgende week?
Always outnumbered, never outgunned!
Member of the Ukraine IT Army
Verwijderd
damn.... ik moet die rounded cables dit weekend hebben (ken nitraat ook nix aan doen) moet ik weer naar de winkel gebruik ik die rounded cables wel in me volgende modVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 15:44:
Ik krijg als het goed is morgen de eerste spullen binnen, maar daar zitten de rouinded silver fdd kabels niet bij. DIe komen volgende week als het goed is. Dus ik ga gewoon beginnen met uitleveren van de spullen die ik binnen heb. Rustig aan dan breekt het lijntje niet he
Verwijderd
Status zal dan wel worden veranderd van Betaald naar Verzonden. Zo moet je, als je bestelling in goede staat is aangekomen, ook zelf de status veranderen in Ontvangen.NIK0 schreef op 21 augustus 2002 @ 18:36:
Stuur je de mensen aan wie je de spullen al verstuurd hebt, een mailtje of komt dit op de laupro site te staan...? scheelt waarschijnlijk een hoop ongeduldige mailtjes...!
Het lijkt me het meest logisch als hij degenen die ook die kabels hebben besteld hun pakketje toestuurt wanneer die kabels er zijn. Anders zit hij met dubbele verzendkosten voor die groep. Maar we zien wel.Burning_Tyre schreef op 21 augustus 2002 @ 16:59:
Dus krijgen sommige mensen hun spullen in 2x, deze week de eerste spullen, heb je ook een fdd kabel, dan wordt die volgende week geleverd, of w8 je alles af tot volgende week?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
KAn je niet een keine info site opzetten met welke bestellingen er in totaal zijn gedaan, en welke zijn binnen gekomen, zodat het overzichtelijk blijft, en ik niet elek dag weer twee pagina met post moet doorspitten, terwijl er eigenlijk erg weinig in staat. Als je dat niet kan, wil ik wel wat fabriceren. mail@fleppuhstein@planet.nlVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 21:28:
Er wordt maar 1x verstuurd. Ik maak de bestellingen in orde van de mensen waarvan ik alle spullen heb. De rest zal helaas even moeten wachten tot ik alle spullen in huis heb.
BTW digicam is geregeld
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
Eeeeh ligt het aan mij of hadden we daar laupro niet voor??fleppuhstein schreef op 21 augustus 2002 @ 21:43:
[...]
KAn je niet een keine info site opzetten met welke bestellingen er in totaal zijn gedaan, en welke zijn binnen gekomen, zodat het overzichtelijk blijft, en ik niet elek dag weer twee pagina met post moet doorspitten, terwijl er eigenlijk erg weinig in staat. Als je dat niet kan, wil ik wel wat fabriceren. mail@fleppuhstein@planet.nl
nee hij bedoelt een site waar je op kan zien wat jij al hebt ontvangenVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 22:31:
[...]
Eeeeh ligt het aan mij of hadden we daar laupro niet voor??
Verwijderd
Unknown
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
waarom zet je geen webstream online, kunnen we mee kijken hoe jij alles inpakt.Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:13:
als je meer betaalt kan je bestelling in delen opgestuurd worden. Echter het verzoek om dit alleen in zeer dringende gevallen te doen daar het voor mij niet te doen is om anders de administratie bij te houden.
Laat btw ups maar komen, ik zit te wachten en heb net de 200 dozen ontvangen die ik besteld had
Verwijderd
Ja hoor,ScooBY_DoO schreef op 22 augustus 2002 @ 12:12:
Euh.. is op die site eigenlijk nog terug te vinden wat je precies besteld heb!?
Is alweer tijdje terug en ik heb eigenlijk geen idee of ik die FDD kabel besteld heb.
ScooBY_DoO schreef op 22 augustus 2002 @ 12:12:
Euh.. is op die site eigenlijk nog terug te vinden wat je precies besteld heb!?
Is alweer tijdje terug en ik heb eigenlijk geen idee of ik die FDD kabel besteld heb.
Druk druk druk..... heb zelfs m'n mails niet meer ervan!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Scooby_Doo Hier zie je een lijst met wat deze gebruiker allemaal al besteld heeft. Scooby_Doo heeft bij Roundedkabels,clearfans+leds,koelers de volgende producten besteld: ID Naam Aantal Stukprijs Totaal 223 Rounded SCSI kabel 50 pins 45 cm Yellow 1 € 7,00 € 7,00 175 Ronded Cable silvermesh 45cm 2 € 7,50 € 15,00 181 FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm 1 € 4,50 € 4,50 222 Antec Thumb Screws 6 stuks 1 € 5,00 € 5,00 217 Air Filter 12cm 1 € 2,00 € 2,00 187 Envolope + verzendkosten (onverzekerd) (TPG) 1 € 3,00 € 3,00 Totaal: 7 € 36,50 Totaal aantal gevonden: 7 |
Een FDD Rounded Cable Silver Mesh ,frim schreef op 22 augustus 2002 @ 14:37:
[...]
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Scooby_Doo Hier zie je een lijst met wat deze gebruiker allemaal al besteld heeft. Scooby_Doo heeft bij Roundedkabels,clearfans+leds,koelers de volgende producten besteld: ID Naam Aantal Stukprijs Totaal 223 Rounded SCSI kabel 50 pins 45 cm Yellow 1 € 7,00 € 7,00 175 Ronded Cable silvermesh 45cm 2 € 7,50 € 15,00 181 FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm 1 € 4,50 € 4,50 222 Antec Thumb Screws 6 stuks 1 € 5,00 € 5,00 217 Air Filter 12cm 1 € 2,00 € 2,00 187 Envolope + verzendkosten (onverzekerd) (TPG) 1 € 3,00 € 3,00 Totaal: 7 € 36,50 Totaal aantal gevonden: 7
zoiets?
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
P4°2.0blablablablabla
Jij woont vlakbij, kan je em niet helpen??EvilVoicez schreef op 22 augustus 2002 @ 21:22:
Ieder1 ff lekker relax, Nitraat heeft alle voorwaarden al tijden van te voren aangegeven en dit was ook geen inkoopactie met grote spoed.
Laat die jongen lekker zijn 200 dozen inpakken en heb een beetje vertrouwen.
Hoe minder gezeur, hoe sneller het gaat zeggen ze hier in Zeeland.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq