ik heb een boel 2D dingen van mij op m`n site staan.. verpakt in swf.. dus kan ze niet zo showen op het forum..
http://www.mhq.nl
damn daar staat een hele zooi tof spul op....Anoniem: 6818 schreef op 20 oktober 2002 @ 20:12:
ik heb een boel 2D dingen van mij op m`n site staan.. verpakt in swf.. dus kan ze niet zo showen op het forum..http://www.mhq.nl
coole vormgeving van de site ook
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Anoniem: 28596
die foto's van die forest session zijn zeer fraai...Anoniem: 6818 schreef op 20 oktober 2002 @ 20:12:
ik heb een boel 2D dingen van mij op m`n site staan.. verpakt in swf.. dus kan ze niet zo showen op het forum..http://www.mhq.nl
moet je in het gt forum posten die dingen...
je vriendin (of wiedanook) heeft mooi haar
Verwijderd
Oeh! puike site. Die abstract zijn dopeAnoniem: 6818 schreef op 20 oktober 2002 @ 20:12:
Anoniem: 6818
thanks voor de leuke replies, ik zal m`n site binnenkort updaten met meer werk.. ill let ya know
Owww!! Dit is denk ik wel de best uitgevoerde so far van je!
merten: zeker mooie abstrakte afbeeldingen! - Ben benieuwd naar de update.
Anoniem: 61849
is het alweer speel met de filter dag?Goh wat gaat het jaar snelVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 18:21:
Hier is mijn photoshop-stoeisel:
Origineel
Gephotoshopped
En wat was er dan mis met die mond in die hand bij empyrian?Heeft die hand ook eens een kaaklijn.(serieus ik zie geen probleem.)
Anoniem: 60519
nja er is wel een probleem moet ik zeggen...de blending is niet goed, de mond loopt niet echt mooi over in de hand, je ziet het verschil. ik heb er mn best op gedaan, maar blenden is soms zo teringmoeilijkAnoniem: 61849 schreef op 21 oktober 2002 @ 07:42:
[...]
is het alweer speel met de filter dag?Goh wat gaat het jaar snel
En wat was er dan mis met die mond in die hand bij empyrian?Heeft die hand ook eens een kaaklijn.(serieus ik zie geen probleem.)
Anoniem: 9542
kick
waar was dit topic heen? maakt er niemand meer iets 2d ofzo? is er een "zelf tekenen" hype ontstaan? Anyways ik heb wel wat toe te voegen:

Anoniem: 23097
Mooi! 
Mooie herfsttinten allemaal! Volgensmij zie ik ook herfstbladeren klopt dat?
En wat voor titel en tekst heb je erin verwerkt?
Mooie herfsttinten allemaal! Volgensmij zie ik ook herfstbladeren klopt dat?
En wat voor titel en tekst heb je erin verwerkt?
Anoniem: 61475
Henry Wadsworth Longfellow - AUTUMN
Thou comest, Autumn, heralded by the rain,
With banners, by great gales incessant fanned,
Brighter than brightest silks of Samarcand,
And stately oxen harnessed to thy wain!
Thou standest, like imperial Charlemagne,
Upon thy bridge of gold; thy royal hand
Outstretched with benedictions o'er the land,
Blessing the farms through all thy vast domain!
Thy shield is the red harvest moon, suspended
So long beneath the heaven's o'er-hanging eaves;
Thy steps are by the farmer's prayers attended;
Like flames upon an altar shine the sheaves;
And, following thee, in thy ovation splendid,
Thine almoner, the wind, scatters the golden leaves!
Thou comest, Autumn, heralded by the rain,
With banners, by great gales incessant fanned,
Brighter than brightest silks of Samarcand,
And stately oxen harnessed to thy wain!
Thou standest, like imperial Charlemagne,
Upon thy bridge of gold; thy royal hand
Outstretched with benedictions o'er the land,
Blessing the farms through all thy vast domain!
Thy shield is the red harvest moon, suspended
So long beneath the heaven's o'er-hanging eaves;
Thy steps are by the farmer's prayers attended;
Like flames upon an altar shine the sheaves;
And, following thee, in thy ovation splendid,
Thine almoner, the wind, scatters the golden leaves!
Ik heb even wat anders dan elfjes en engeltjes gemaakt:
Verder loop ik niet met moordneigingen rond hoor!

die bijl ligt er een beetje knullig bij, verder weer "een typische Iquana" plaat ik zou de blur in de achtergrong toe laten nemen met de diepte, om iets meer depth effect te geven. en op de eenof andere manier lijken jou lichamen altijd te netjes, weet niet echt hoe het komt maar het lijkt meer op iets van stof dan vel, te smooth ofzo, ik weet het niet
verder dus weer een klasse plaat (heb je ook vakantie ofzo? je produceert als een gek)
verder dus weer een klasse plaat (heb je ook vakantie ofzo? je produceert als een gek)
Verwijderd
ik zou haar een kip laten plukken ipv een bloemAnoniem: 23097 schreef op 25 oktober 2002 @ 17:04:
Ik heb even wat anders dan elfjes en engeltjes gemaakt:
[afbeelding]
Ja ik zat me al af te vragen hoe je dat in Photoshop met blurren kan doen. Dat in een foto (in dit geval ongeveer het middelpunt) de blur veel groter is dan aan de buitenzijde.Anoniem: 9542 schreef op 25 oktober 2002 @ 17:31:
die bijl ligt er een beetje knullig bij, verder weer "een typische Iquana" plaat ik zou de blur in de achtergrong toe laten nemen met de diepte, om iets meer depth effect te geven. en op de eenof andere manier lijken jou lichamen altijd te netjes, weet niet echt hoe het komt maar het lijkt meer op iets van stof dan vel, te smooth ofzo, ik weet het niet
Hoe is dit gemakkelijk op te lossen?
En is er een soort filter waarmee ik huid wat 'echter' en minder glad kan eruit kan laten zien?
En jep.... heb vakantie... hehe....
Een kip kaalplukken geeft zoveel rommel
blurren: in quickmask mode effe tekenen (of een cirkelgradient als je wat luier bent) en een blur eroverheen
en voor de huid: misschien een echte huid erbij pakken en met de healingbrush de etxture overbrengen op jouw tekening, ga ik even proberen als je het niet erg vind
dat was effe snel, maar e snapt het idee denk ik wel
edit:
of gewoon met de blurtool gaan smeuren, maar dat heeft een wat minder effect vind ik
of gewoon met de blurtool gaan smeuren, maar dat heeft een wat minder effect vind ik
en voor de huid: misschien een echte huid erbij pakken en met de healingbrush de etxture overbrengen op jouw tekening, ga ik even proberen als je het niet erg vind

dat was effe snel, maar e snapt het idee denk ik wel
hij's dan eindelijk af

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
ja het stroomt eraf heAnoniem: 23097 schreef op 25 oktober 2002 @ 21:46:
Woow! Mooi!
Alleen komt het bloed nog net iets te plat over bij die hoeken.
ben ook nog niet echt tevreden over het bloed, maar ik vind dat ik genoeg uurtjes hierin heb gestoken, dus ik laat het maar hierbij...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Anoniem: 13958
hah, ownage plaat Moooooooooooody
Weet je zeker dat je em niet verder afmaakt? Zou echt vet jammer zijn, aangezien je er toch al zoveel tijd in hebt gestoken, kun je der vast nog wel wat extra uurtjes insteken
Je moet echt nog ff dat bloed bijwerken anders zijn al die uurtjes voor een 'onafgemaakte' plaat geweest. Onafgemaakt is ie natuurlijk niet maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Kvind em echt kewl
Hier zit tenminste weer eens wat meer achter~
dankjeAnoniem: 13958 schreef op 26 oktober 2002 @ 12:06:
hah, ownage plaat MoooooooooooodyWeet je zeker dat je em niet verder afmaakt? Zou echt vet jammer zijn, aangezien je er toch al zoveel tijd in hebt gestoken, kun je der vast nog wel wat extra uurtjes insteken
Je moet echt nog ff dat bloed bijwerken anders zijn al die uurtjes voor een 'onafgemaakte' plaat geweest. Onafgemaakt is ie natuurlijk niet maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Kvind em echt kewl
Hier zit tenminste weer eens wat meer achter~
geef me eens wat tips voor het bloed dan, ik vond het er zo al behoorlijk echt uitzien eigenlijk...
vergeet ook niet dat het licht schuin van rechts komt en het bloed dus een stuk lichter moet lijken...
probeer eens met een witte brush highlightjes op die voorste rand te screenen, dat moet 't wel wat meer volume geven denk ik
Verwijderd
niet af ofzo, is voor in een korte animatie die ik voor school moet maken: een zelfportret van als ik wakker schrik in flash

en nee, ik heb niet alleen een romp

en nee, ik heb niet alleen een romp
deze kwam ik net weer tegen op m'n HD. een week terug ff aan gebrushed. ik vond het nu ik het weer zag er best aardig uit zien... voor mijn doen dan
Als ik de wolken nu ook zelf zou tekenen zou het best een aardige DevArt submission zijn denk ik

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Anoniem: 61849
ziet'r goe uut.Het mist alleen enige uhm......diepte, ja diepte.Bloed is normaal gesproken niet echt dik of zo maar heeft vaak toch een bepaalde dikte waardoor het wat stroperigger lijkt.Ik heb het nu over de zijkant.Daarbij lijkt er evenveel licht van allebei de kanten te komen.Verder niet zoveel op te merken Maar toch mooi gedaan
Ik blijf bij mijn vorige kritiek (deze vind ik wel beter trouwens), maar bij deze wil ik toevoegen dat het jammer is dat het haar nu ook de texture gekregen heeft. Dat maakt het duidelijker dat de texture er bovenop zit. Als je het haar intakt had gelaten, leek het duidelijker dat de huid zo verrot is en het haar er mooi overheen valt.
Waar haal jij die textures steeds vandaan?
Anoniem: 41237
tering man, die's vetmpegernie schreef op 26 oktober 2002 @ 21:18:
deze kwam ik net weer tegen op m'n HD. een week terug ff aan gebrushed. ik vond het nu ik het weer zag er best aardig uit zien... voor mijn doen danAls ik de wolken nu ook zelf zou tekenen zou het best een aardige DevArt submission zijn denk ik
[afbeelding]
dat lijkt me een nieuwe favoriet van jou werk. echt realistisch man
thnx. ff voor de duidelijkheid die woken, dat is gewoon een foto. en gemaakt in photoshop met m'n muisje.Anoniem: 41237 schreef op 27 oktober 2002 @ 16:27:
tering man, die's vet. in welk programma heb je die gemaakt?
originele coulds:

Anoniem: 42998
damn wa maak jij een zieke tekeningen zeg
gebruik je daar niets van plaatjes in ofzo?
en maakje dat met photoshop?
euhm empyrian. no offence, z'r zitten mooie kunstje tussen maar kvind het nou niet echt prettig om naar te kijken...
maak je ook welles wat anders?

wat vinden jullie eigelijk van me nieuwe avatar? ik heb 'm helemaal zelf gemaakt (geen foto's ofzo dus). het moet een rotstekening van een draak voorstellen
een wipje. kga toch die wolken zelf tekenen (denk ik)... wish me luck.

klik hier voor grote versie (1840x2946px)

klik hier voor grote versie (1840x2946px)
in het kader "gezichten met een texture" heb ik ook even wat in elkaar geragd:

eerlijk gezegd vin ik dit behoorlijk kaas (no offence to empyrian / larkie), maar goed, ik had wat tijd over

eerlijk gezegd vin ik dit behoorlijk kaas (no offence to empyrian / larkie), maar goed, ik had wat tijd over
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 28-10-2002 19:24 . Reden: naam ]

en deze moest ik ook nog even posten. Ik doe hem hier, hoewel ie technisch best in het handgetekend topic kan, want bijna alles, op de gezichten en de achtergrong na, is met de hand gecloned en gepatched en bij geschilderd (beste voorbeeld zijn de oren, maar ook de haren enzo)
anyways, dit is voor mij een uitstapje geweest, heeft langer geduurt dan me lief is (vanwege het detail, hij is 3600 x 2400 px n moet worden afgedrukt op fotopapier), meestal teken ik er niet zoveel zelf bij, maar ben wel blij met het resultaat
donders, zou ik bijna vergeten: special thanks to Iguana, vanwege tussentijdse beoordelingen en adviezen
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 9542 op 28-10-2002 19:55 . Reden: bedankje ]
Hij is erg netjes geworden mophor. Ik kan me voorstellen dat je hem vooral op het grote formaat moet zien ivm alle details die erin zitten.
Zie ik trouwens een gehaakt kleedje op de achtergrond
?
Zie ik trouwens een gehaakt kleedje op de achtergrond
hehe, ieder zn ding he...en ja, ik maak genoeg andere dingen, ben alleen de laatste tijd met photomanipulatie bezig.mpegernie schreef op 27 oktober 2002 @ 17:25:
euhm empyrian. no offence, z'r zitten mooie kunstje tussen maar kvind het nou niet echt prettig om naar te kijken...maak je ook welles wat anders?
www.abnormis.comTim Schuhmacher schreef op 27 oktober 2002 @ 16:15:
Ik blijf bij mijn vorige kritiek (deze vind ik wel beter trouwens), maar bij deze wil ik toevoegen dat het jammer is dat het haar nu ook de texture gekregen heeft. Dat maakt het duidelijker dat de texture er bovenop zit. Als je het haar intakt had gelaten, leek het duidelijker dat de huid zo verrot is en het haar er mooi overheen valt.
www.deviantart.com
hmm....idee is niet slecht, maar die blending moet beterAnoniem: 9542 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:35:
[afbeelding]
waar bedoel je dan precies? niet dat ik er nog wat aan ga doen waarschijnlijk, dit was even een 5 minuten jam.Anoniem: 60519 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:52:
[...]
hmm....idee is niet slecht, maar die blending moet beter
ow en Iguana: geen gehaakt kleedje, maar stukje ondergoed (niet van mij overigens)
Anoniem: 21074
'Simpel' website image/logo voor iemand z'n Radio Station/Stream.
Grijze background=dropshadow, geen zin om te croppen voor post op forum..

Tel de filters!
heheheee..
Grijze background=dropshadow, geen zin om te croppen voor post op forum..

Tel de filters!
je moet ff proberen die texture er wat mooier op te zetten, je ziet nu nog duidelijk dat hij erop ligt...niet echt realistisch zo, probeer het wat meer in mekaar over te laten lopen.Anoniem: 9542 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
waar bedoel je dan precies? niet dat ik er nog wat aan ga doen waarschijnlijk, dit was even een 5 minuten jam.
hallo,
ik kom ook eens ffkes stoefen(hum hum)
kheb geprobeert om al mijn photoshop dingen bij elkaar te zetten,
enjoy:
http://home.pi.be/~cc383656/
ik kom ook eens ffkes stoefen(hum hum)
kheb geprobeert om al mijn photoshop dingen bij elkaar te zetten,
enjoy:
http://home.pi.be/~cc383656/
EnNeem iedereen zoals hij is, niemand is perfect.
Jij staat zeker achter je sig of niet?
oke, die is mislukt , maar ik denk dat je gelijk hebt.
cd cover ontwerpje:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 42539
Mensen,
Ik heb wat plaatjes on-line gezet
Kijk hier maar: klik.
Het zijn wat oudere plaatjes, maar enjoy.
Wel jullie mening alstublieft.
Ik heb wat plaatjes on-line gezet
Kijk hier maar: klik.
Het zijn wat oudere plaatjes, maar enjoy.
Wel jullie mening alstublieft.
Verwijderd
erg mooi, maar een beetje te rauw uitgewerkt, het kader op de achtergrond kun je veel meer mee, de persoon op de voorgrond kan wat minder blokkerig (anti aliased)
mijn nieuwe logo:

het is een leeuw, ik vind hem aardig geslaagd. ik heb er wel een tijdje aan gewerkt. alles is in photoshop6 gemaakt. geen foto's, helemaal nix. ik denk dat ik 'm ga gebruiken in banners enzo. niet perse met dat roest effect natuurlijk.
hier is de normale versie van datzelfde logo:

comments plz

het is een leeuw, ik vind hem aardig geslaagd. ik heb er wel een tijdje aan gewerkt. alles is in photoshop6 gemaakt. geen foto's, helemaal nix. ik denk dat ik 'm ga gebruiken in banners enzo. niet perse met dat roest effect natuurlijk.

comments plz
Ik vind de normale versie mooier (ook al weet ik niet wat het idee achter je logo is)Anoniem: 41237 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:21:
mijn nieuwe logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
comments plz
Lekker strak, geen fratsen.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
maak asjeblieft die punten om de cirkel heen dezelfde grootte en positioneer ze goed gealigned...Anoniem: 41237 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:21:
mijn nieuwe logo:
[afbeelding]
[afbeelding]
comments plz
verder vinnik die strakker veel mooier dan de met photoshop bekladde versie
da's dan ook geen logo...
Knutsel werkje van vandaag:

She lives in the woods and always secretly watched people who walked by.
Also that day.
She was hidden in the trees, and he walked there.
She fell in love with him.
He can't see her.
She must stay in the woods, can't go to the city.
An inaccessible love for an elf.

Also that day.
He can't see her.
gaaf gedaan, vooral die overgang van de stad naar het bos.
lijkt alleen wel verdacht veel op
lijkt alleen wel verdacht veel op

Anoniem: 69395
hmm door hier steeds te kijke ben ik geintresseerd geraakt in fotomani, probeer het een beetje onder de knie te krijgen en voila hier mijn eerste knutsel werkje. graag commentaar en maybe some tips 

sow, da's nie slecht. vooral voor een eerste keer *probeert een thumbs-up smiley the vinden maar ziet 'm niet*
ach ja
ach ja
Anoniem: 58011
Hey leuke pics mensen!
Ik heb de laatste tijd niet echt inspiratie gehad, maar misschien vind iemand ze grappig

Dees is wel heel loos:
Ik heb de laatste tijd niet echt inspiratie gehad, maar misschien vind iemand ze grappig

Dees is wel heel loos:

Anoniem: 26531
OMFG! Die is echt mooi!Anoniem: 41237 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:21:
[afbeelding]
comments plz
Anoniem: 69702
Ik heb wat "inspiratie" opgedaan van jullie stukkies 

Btw, dis niet me 1e post, had 400 posts, maar nickname z00g

Anoniem: 13179
Anoniem: 9542 schreef op 28 oktober 2002 @ 18:35:
[afbeelding]
Eigenlijk nooit wat gepost van mij. Terwijl ik toch best veel 3dsmax/Fotoshop.
Hier paar dingen. Klikken voor 1600x1200 versies
AbstractWallpaper436

DimensionWallpaper

www.cxdesgin.dyns.cx voor meer
AbstractWallpaper436

DimensionWallpaper

dan vraag je toch een nickchange aanAnoniem: 69702 schreef op 02 november 2002 @ 19:24:
[afbeelding]

Anoniem: 69702
Nee, idd.CroitiX schreef op 03 november 2002 @ 00:08:
[...]
Hoezo? Maakt postcount dan iets uit?
Boeit toch geen f*ck

najs, leuk om bepaalde elementen weer terug te zien komen (misschien had ik toch maar wel wat moeten vragen voor die foto'sAnoniem: 23097 schreef op 01 november 2002 @ 23:01:
Knutsel werkje van vandaag:
[afbeelding]
Also that day.
He can't see her.
maar, zoals het mij betaamd zal ik effe wat opmerkingen plaatsen
• de belichting van dat meisje is een beetje raar, ik zou of de boel wat geliger maken, of haar meer selfiluminating maken, dus meer glow eromheen en naar de omgeving
• die (burn?) layer door die bomen vind ik ietwat te sterk eruit springen eigenlijk
voor de rest: mooie plaat weer, ga zo door
Ben er nie kapot van.Anoniem: 41237 schreef op 04 november 2002 @ 08:50:
zo, ik heb weer 's een nieuwe avatar gemaakt. wat vinden jullie?
Danku, ik voel me vereerd
Wat doet die "Ant" trouwens in de wallpaper? Da's de afkorting van me clan
lolDiMension schreef op 04 november 2002 @ 15:41:
[...]
Danku, ik voel me vereerd![]()
Wat doet die "Ant" trouwens in de wallpaper? Da's de afkorting van me clan
ant? hehe zet je brightness eens wat hoger...
er staat 'Another'

voor project, text is nog niet optimaal, maar
voorbeeld van de pagina:
http://www.delacourt.nl/simon/crew/simon/pagemaori.swf
Is swf ivm hoge grote
|>
emboss moet wegAnoniem: 69702 schreef op 02 november 2002 @ 19:24:
[afbeelding]
emboss is bijna nooit mooi in een logo, ik weet dat er logo's zijn met emboss (nvivia) maar daar is de emboss toch ietsie pietsie anders
die eerste is leuk doch een beejte simpel, weinig contrast, dus meestal weinig spectaculair.CroitiX schreef op 02 november 2002 @ 23:21:
Eigenlijk nooit wat gepost van mij. Terwijl ik toch best veel 3dsmax/Fotoshop.
AbstractWallpaper436
[afbeelding]
DimensionWallpaper
[afbeelding]
die 2e vink niet zo veel aan
ehm tjaAnoniem: 58011 schreef op 02 november 2002 @ 15:47:
Hey leuke pics mensen!
[afbeelding]
Dees is wel heel loos:
[afbeelding]
jaaah leuk logo! met name zoalsdie gebruikt is in die swf, die text eroverheen is idd nog niet echt mooi... maar het logo is top! ik vraag me alleen af waarom je niet gewoon een coole maoritatoo als logo hebt gebruikt...Simon schreef op 04 november 2002 @ 20:59:
[afbeelding]
voor project, text is nog niet optimaal, maar
voorbeeld van de pagina:
http://www.delacourt.nl/simon/crew/simon/pagemaori.swf
Is swf ivm hoge grote
en ik vraag me ook af of die hoeken wel allemaal 60 graden zijn, hij lijkt een klein beetje uit balans
Deze post was ook wat loos daarnetAnoniem: 28596 schreef op 04 november 2002 @ 21:36:
* Hugo zal in vervolg wat vaker op [afbeelding] klikken....
Maar waarom ik geen maori tatoe heb gebruikt... ja, ik ga em daar op afstemmen, het moet er op gaan lijken.
|>
Ok, dit is niet echt de plek om het te vragen maar ik probeer het toch:
Wie is hier bekend met het kleine-freeware programmaatje "ProSizer"?
Het is een klein programma met een grootte van ong 300px bij 300px. Het is blauw van kleur en dient om browservensters in verschillende resoluties te weergeven.
Zowel voor IE als voor NS. Je kunt kiezen uit 4 resoluties dacht ik... 640*480, 800*600, 1024*768 en 1280*1024. Ik heb er lang geleden eens mee gewerkt, maar heb 'm helaas niet meer.
Errug handig om te hebben als je een site aan het maken bent. Ik heb uiteraard al gezocht @ google en download.com, maar zonder suxes.. Misschien dat iemand hier weet wat ik bedoel? Zoja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het progje naar mij toe te mailen?
ia
Wie is hier bekend met het kleine-freeware programmaatje "ProSizer"?
Het is een klein programma met een grootte van ong 300px bij 300px. Het is blauw van kleur en dient om browservensters in verschillende resoluties te weergeven.
Zowel voor IE als voor NS. Je kunt kiezen uit 4 resoluties dacht ik... 640*480, 800*600, 1024*768 en 1280*1024. Ik heb er lang geleden eens mee gewerkt, maar heb 'm helaas niet meer.
Errug handig om te hebben als je een site aan het maken bent. Ik heb uiteraard al gezocht @ google en download.com, maar zonder suxes.. Misschien dat iemand hier weet wat ik bedoel? Zoja, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het progje naar mij toe te mailen?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Klopt, ik vind het eig'k niet een topic waard en wist eigenlijk niet waar ik 't anders kon vragen.
Niet geschoten is altijd mis toch?
EDIT: sig ook ff aangepast
EDIT2: al gevonden!! op 1 of ander koreaans site.
Voor de geïnteresseerden: http://www.bluehee.com/down/down03.html
Niet geschoten is altijd mis toch?
EDIT: sig ook ff aangepast
EDIT2: al gevonden!! op 1 of ander koreaans site.
Voor de geïnteresseerden: http://www.bluehee.com/down/down03.html
[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 05-11-2002 18:22 . Reden: EUREKA!! ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dit topic is gesloten.