[2d] post je 2d stuff maar weer - part 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 3.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ieder zijn ding hoor, maar wat vind je sterk aan dit plaatje? ik hou hier niet zo van (beetje teveel van maggi en te weinig van jou, oftewel filter/gradient orgie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 12:37:
[...]

ieder zijn ding hoor, maar wat vind je sterk aan dit plaatje? ik hou hier niet zo van (beetje teveel van maggi en te weinig van jou, oftewel filter/gradient orgie)
Sorrie hoor,

Maybe i missed something... maar moet er iets sterks zijn?
lees topic titel :Y)

----------
EDIT
----------
Bovendien is er nooit wat van jezelf... die programmaŽs genereren het...
Als jij iets op het papier tekent, dan is het pas echt van jou.
elk plaatje op internet komt van een font, of prog, dus met jouw instelling is er nooit wat van jezelf ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2002 13:12 . Reden: zie EDIT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor iets dat in psp7 is gemaakt vind ik het wel goed, ik kon zelf namelijk voor geen ene reet met dat programma overweg. ik blijf maar lekker bij mijn photshop6'je. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:08:
[...]

Sorrie hoor,

Maybe i missed something... maar moet er iets sterks zijn?
lees topic titel :Y)

----------
EDIT
----------
Bovendien is er nooit wat van jezelf... die programmaŽs genereren het...
Als jij iets op het papier tekent, dan is het pas echt van jou.
elk plaatje op internet komt van een font, of prog, dus met jouw instelling is er nooit wat van jezelf ;)
BS. Ik kan ook een wietblad, een engel, een lensflare en een of ander gothisch font in een vak plempen. Zodra jij met de tools uit het programma zelf naar vormen toe gaat werken en zo je eigen design ontwikkeld is het programma je gereedschap en het product van jou. Dus jij wil me vertellen dat een tekenaar nooit zelf een tekening maakt, maar meneer Bruynzeel en mevrouw Talens de credits moet geven vanwege de verf en de potloden? Beetje nadenken voordat je dat soort onzin uitkraamt.

Als de graphics uit je plaat van jezelf komen (zoals die Engel en die tribal) dan vind ik het knap. Zoniet dan vind ik het crap.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps... dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

najs, leuk om bepaalde elementen weer terug te zien komen (misschien had ik toch maar wel wat moeten vragen voor die foto's :P)
:>

Oke en nu weer een nieuwe creatie:

She saw so many walk the stair,
trying to reach in despair.
She's longing for a happy end,
that those who falled will finaly stand.

Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/trap.jpg

Ik had alleen (en ik verwacht die opmerking eigenlijk ook wel terug te horen krijgen) een beetje moeite de engel helemaal in de plaat te integreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt idd een beetje een kijkdoos effect, misschien leuk om dat verder uit te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heeft de linkervoet geen tenen, en dat schaduw-effect valt niet echt goed op de trap. het lijkt me ook verstandig om de engel wat donkerder te maken. en volgens mij had je beter andere vleugels kunnen gebruiken, de vleugels die je nu gebruikt zitten in een beetje raar perspectief vergeleken met de persoon. ik vind het een beetje lullig om zo kritisch te zijn, maar als ik iets zie dan zeg ik dat :)

trouwens wel heel indrukwekkend hoe je die veren goed op de pic hebt gekregen. die lichtstralen zijn ook heel gaaf

question: waar gebruik je dit soort pics eigenlijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een probeerseltje:

Afbeeldingslocatie: http://www.rikkertkoppes.com/troep/theface.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 19:35:
volgens mij heeft de linkervoet geen tenen, en dat schaduw-effect valt niet echt goed op de trap. het lijkt me ook verstandig om de engel wat donkerder te maken. en volgens mij had je beter andere vleugels kunnen gebruiken, de vleugels die je nu gebruikt zitten in een beetje raar perspectief vergeleken met de persoon. ik vind het een beetje lullig om zo kritisch te zijn, maar als ik iets zie dan zeg ik dat :)

trouwens wel heel indrukwekkend hoe je die veren goed op de pic hebt gekregen. die lichtstralen zijn ook heel gaaf

question: waar gebruik je dit soort pics eigenlijk voor?
Bedankt voor het commentaar...
Zit me alleen af te vragen wat dan wel een goed perspectief voor de vleugels zijn.... ideetjes?

Waar ik deze pics voor gebruik? Em.... om op mijn website te zetten :). En om kerstkaartjes te maken dit jaar denk ik.... Heb je verder nog ideeen wat ik er mee kan doen?

Mophor.... dit ziet er erg eng uit..... beetje x-files idee ofzo. Ben je het ook zelf? Of is dat dezelfde persoon van die elfen figuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mophor....

zelfde kerel als die elfen tekening ja, ben het niet zelf, ik dacht meer matrixidee, maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 22:54

MaDDoG

De brakste schakel

offtopic:
was dat echt bedoeld om je naam te verbeteren?! een hoofdletter?

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

MaDDoG schreef op 07 november 2002 @ 01:15:
[...]
offtopic:
was dat echt bedoeld om je naam te verbeteren?! een hoofdletter?

Denk het wel ja. Het is een ongeschreven regel om nicknames goed te schrijven. Dus ook hoofd- en kleine letters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman schreef op 06 november 2002 @ 14:13:
[...]

BS. Ik kan ook een wietblad, een engel, een lensflare en een of ander gothisch font in een vak plempen. Zodra jij met de tools uit het programma zelf naar vormen toe gaat werken en zo je eigen design ontwikkeld is het programma je gereedschap en het product van jou. Dus jij wil me vertellen dat een tekenaar nooit zelf een tekening maakt, maar meneer Bruynzeel en mevrouw Talens de credits moet geven vanwege de verf en de potloden? Beetje nadenken voordat je dat soort onzin uitkraamt.

Als de graphics uit je plaat van jezelf komen (zoals die Engel en die tribal) dan vind ik het knap. Zoniet dan vind ik het crap.
Nee, je draait de rollen om,... dat zegt die andere kerel... bovendien is het wel meer werk als een paar plaatjes invoegen + een lensflare.... laat jij maar een soort zelfde image zien, dan praten we verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post vanavond nog wel wat, kijken of je nog zoŽn grote bek heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 16:40
1. Zit je niet zo op te fokken.
2. Wat minder grof graag.
3. Er bestaat een edit knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 11:50:
[...]

Nee, je draait de rollen om,... dat zegt die andere kerel... bovendien is het wel meer werk als een paar plaatjes invoegen + een lensflare.... laat jij maar een soort zelfde image zien, dan praten we verder
Okee. Ben tegenwoordig niet meer heel druk met digi-art dingen, maar dan maar ff een greep uit het verleden:

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/images/justdesign/digital_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/images/justdesign/digital_8.jpg

Ik zeg hiermee niet dat het beter is hoor. Ben wel benieuwd naar ander werk van je. Laat maar eens zien wat je kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nozzman kan dit een misverstandje zijn ? aangezien Krueger z'n eigen werk min of meer verdedigt? omdat gezegd wordt dat hij alleen met filter en gradients heeft lopen klooien?Hij zegt dus juist dat het werk van jouw is als je het bewerkt op zo'n manier als door jouw aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
De persoonlijke oorlog over wiens plaatjes mooier zijn hoeft wat mij betreft niet verder te gaan... kritiek is best maar hou het een beetje netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

True. Misverstand kan idd sprake van zijn. Mijn welgemeende excuses als dat het geval was. De discussie maker vs. programma zullen we dan maar niet voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Ik ben het met Nozzman eens dat ik ook al genoeg wietblaadjes gezien heb :) Maar niet dat alleen dingen die zelf gemaakt/getekend zijn niet crap zijn. Het grootste deel hier zijn bewerkte foto's. Met creatief blending modes gebruiken.

Nu ff voor kritiek (wou je dat?) Waarom staat die tribal in het midden er -net- niet helemaal op? En ik zou de text op een of andere manier iets duidenlijker maken. Door er bijvoorbeeld een rand omheen te maken die helemaal zwart is, of een witte stevige witte outer glow. (hoe die dingen ook allemaal mogen heten in paint shop pro)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorrie willem...
hier
Afbeeldingslocatie: http://webmail.eminem.com/USERS/szAKPZ0cWQfj8DUoWkLDILqB4Xyxf3wG533LKbVAoiZ9T%2BLUI0EkKuqK%2Fr%2B1EuLuDPoGYpq%2FlnsI%0D%0AXqGmY4J289dU9SaNqm2%2F/Probeerseltje.jpg

Hiero... NIX GEPIKT....

had niet veel tijd om echt een klapper te maken dus kom binnekort terug naar dit topic, dan zie je

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2002 17:33 . Reden: plaatje klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nozzman schreef op 07 november 2002 @ 12:07:
[...]

Okee. Ben tegenwoordig niet meer heel druk met digi-art dingen, maar dan maar ff een greep uit het verleden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zeg hiermee niet dat het beter is hoor. Ben wel benieuwd naar ander werk van je. Laat maar eens zien wat je kan ;)
Ok, best mooi stukje

niet mijn style, maar ik geef toe....

Toch vind ik je icon dan minder gepast :D :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie photomanipulated

(m'n eerste keer photomanipulaten)

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/designs/dmisc/frenkpie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 17:22:
sorrie willem...
hier
[afbeelding]

Hiero... NIX GEPIKT....

had niet veel tijd om echt een klapper te maken dus kom binnekort terug naar dit topic, dan zie je
Je plaatje werkt niet...wordt steeds benieuwder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik load hem strax ff up, zit nu op sgool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Nou hier mijn poging om eens wat mooi's te maken. Ik ben redelijk tevreden, maarrrr toch mis ik iets.

Afbeeldingslocatie: http://80.71.68.9/tribal/finishresize.jpg

Commentaar is van harte welkom :)

edit:
Khoor net dat er titeltje en omschrijving bij moet.
Kheb wat tutorials doorgekeken, en ben daar mee gaan spelen.
Ik ben nog fotosoep noep. Maar vond wel geinig waar ik uit kwam.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 18:15:
[...]
:>

Oke en nu weer een nieuwe creatie:

She saw so many walk the stair,
that those who falled will finaly stand.

[afbeelding]

Ik had alleen (en ik verwacht die opmerking eigenlijk ook wel terug te horen krijgen) een beetje moeite de engel helemaal in de plaat te integreren.
Aiii, Wederom een mooie plaat, maar helaas met fout engels...

"She saw so many walk the stairs,
That those who fell will finally stand
" of

"That those who have fallen will finally stand"

Je hebt een beetje moeite het engels in de plaat te integreren ;) ;)

De sfeer die je in het plaatje schept is, wederom, heel mooi. _/-\o_

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Tribal_T schreef op 08 november 2002 @ 12:01:
Nou hier mijn poging om eens wat mooi's te maken. Ik ben redelijk tevreden, maarrrr toch mis ik iets.

[afbeelding]

Een titel met omschrijving! :Y)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op 08 november 2002 @ 12:03:
[...]

Aiii, Wederom een mooie plaat, maar helaas met fout engels...
Oeps! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/circleofdespair.jpg

een beetje een experimentele piece...nog es wat anders dan 'zwarte mond, geen ogen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Tribal_T schreef op 08 november 2002 @ 12:01:

[afbeelding]

offtopic:
Het is -day- of the tentacle :P

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
hehe die ziet er wel koewl uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:35:
[afbeelding]

een beetje een experimentele piece...nog es wat anders dan 'zwarte mond, geen ogen' :)
Wat mij betreft je beste creatie tot nu toe. Meer je eigen stijl en meer evenwicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/forgottenmemories.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow deze spreekt me wel aan! Hij is wat minder luguber (Spelling??) dan je andere creaties!
Erg mooi gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
damn die dingen die je maakt zijn dik freaky :) wel koewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze laatste vind ik veeeeel mooier als die daarvoor :) sfeervol plaatje..ogen erg mooi gedaan..ga door met zulke dingen!!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld dit ook??

Klik hiero

Groet'n,

Floris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry: There is no user named empyrian on deviantART.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kan je, voor n00bs als ik, eens een tipje van de sluier oplichten over hoe je zoiets maakt ? Een aantal plaatjes laten zien van uitgangsmateriaal en filters ?

Ik ben heel benieuwd hoe zo'n plaat nou gefilterd/gecloned wordt...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 21:47
2 woorden: Textures en blending :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
tof gedaan Camickaeze !, heb je het in flash gemaakt of in illustrator en toen geexporteerd ? By the way, het is waarschijnlijk wel een trailing van een foto he ;).

hier heb ik ook nog wel iets...
vector-ding

[ Voor 0% gewijzigd door agentorangina op 12-11-2002 17:57 . Reden: vergeet niet dat je bij flash swf's kan blijven inzommen dmv. rechtermuisknop he :) [ik zet dat nooit uit bij m'n afbeeldingen..] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey klasse empyrian, ik moet zeggen dat je de laatste tijs meer richting mijn smaak aan het werken bent. Mooi hoe je met een redelijk simpele techniek toch iets moois weer te brouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Seg mensen was et interessantste voor een complete noob as render plug-in : Final Render , Brazil of Mental Ray ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

agentorangina schreef op 12 november 2002 @ 17:34:
tof gedaan Camickaeze !, heb je het in flash gemaakt of in illustrator en toen geexporteerd ? By the way, het is waarschijnlijk wel een trailing van een foto he ;).

vector-ding
Stttrraaakkk!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desolation Angel schreef op 12 November 2002 @ 17:51:
Seg mensen was et interessantste voor een complete noob as render plug-in : Final Render , Brazil of Mental Ray ?
volgens mij zit jij in het verkeerde forum :Y)

Het 3D forum is hier om de hoek eerste links en dan als maar rechtdoor

offtopic:
final render misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op 12 November 2002 @ 14:45:
[...]

Kan je, voor n00bs als ik, eens een tipje van de sluier oplichten over hoe je zoiets maakt ? Een aantal plaatjes laten zien van uitgangsmateriaal en filters ?

Check ook ff het werk van Larkie, die doet dit soort dingen ook (en naar mijn mening beter...) , zie onder andere HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 14:17:
[...]

Sorry: There is no user named empyrian on deviantART.
mja...devART heeft wel es wat probleempjes de laatste tijd, maar ik zit er wel degelijk. Gewoon ff refreshen helpt meestal al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op 12 November 2002 @ 14:45:
[...]

hehe een tipje? GEEN filters. nooit.

en precies zoals iemand al zei: textures en blending is alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 12 november 2002 @ 17:34:

vector-ding
Yo Agentorangina ( wat een naam ;) )...

Errug strak gedaan man!! Das een applausje waard.. Ik heb het helemaal zelf getekend in Flash!! Heeft me echt een aantal weken gekost, maar mijn volgende project is on his way!! Als die klaar is post ik hem NATUUUUURLIJK weer..

Floris!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 12 November 2002 @ 17:34:

vector-ding
Geil. Mooie schaduwgebruik, zeer strakke tekeningen... Prachtig.
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 21:05:
[...]

Check ook ff het werk van Larkie, die doet dit soort dingen ook (en naar mijn mening beter...) , zie onder andere HIER
Larkie heeft tegenwoordig een veel rustigere stijl. Dus anders. Maar idd, Larkie zijn werk spreekt mij ook meer aan...

Voor al Larkie zijn goede werk, kijk hiero en, zoals in zijn DA journal is te lezen, kan je ook op Abnormis, Twisted Realmz en Breed kijken...

Breed is momenteel even een update aan het krijgen :) , dus even niet bereikbaar... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Damn, echt totaal geen tijd meer om nog te tekenen, zwaar balen :( Heb laatst nog ff met illustrator zitten kutten, probeerde vrouwenlichaam beetje fatsoenlijk in paar vectoren neer te zetten. BG was hier leeg, dus heb er direct ff een achtergrondje van gemaakt :)

Originele illustrator versie, vind ik zelf wel lekker rustig:

Afbeeldingslocatie: http://thumbs.deviantart.com/300W-96A096/large/wallpaper/wfemale/LIVE.gif

Op verzoek van een maat van mij ben ik ook nog ff met photoshop gaan kutten om een beetje kleur toe te voegen. Niet zo mijn smaak, maar hij was blij :)
Afbeeldingslocatie: http://thumbs.deviantart.com/300W-96A096/large/wallpaper/wfemale/LIVE_-mark_II-.gif

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sick man. had je nix beters te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjee man wat wordt er weinig 2d nog gepost. ik ga maar ff iets maken voor de lol Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/yomoki-normal-ani.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ik ben een behoorlijke vector freak dus ik heb nog behoorlijk wat vand die dingen gemaakt ;).. Ik ben nu bezig met een projectje, dus binnenkort heb ik misschien wat nieuws.

maar als je tekent in flash kan ik je zeker aanraden eens illustrator te gebruiken, dat is zowiezo makkelijk met later editen [en voor de rest heeft het nog gigantisch veel andere voordelen.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, mensen die in flash vectoren snap ik niet, dat proggel heeft imo toch een iets andere functie als illustrator, en voor afbeeldingen is illustrator toch ZEKER fijner :)

Zijn die vectoren trouwens gewoon uitwisselbaar? Nooit geprobeerd eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:57:
[...]

sick man. had je nix beters te doen?
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Creesch

bla bla!

ik heb ook maar weer eens wat geprobeerd te maken... echt super gelukt vind ik het niet maar het is een begin

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/stuff/chaos.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

craze_ schreef op 17 November 2002 @ 19:10:
ik heb ook maar weer eens wat geprobeerd te maken... echt super gelukt vind ik het niet maar het is een begin

[afbeelding]
je moet veel minder clouds gebruiken... ik weet wel dat je dit met paint niet kan :)...maar std clouds van photoshop gebruiken en dan ook nog zo duidelijk is echt fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

huhmz ok geen clouds meer nextime :)

heb net een foto nagemaakt in vlakken (duurde even btw voordat ik een goede foto had :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/stuff/stealth1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/stuff/stealth2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sneider/eye/Eyeofsauron.gif
spreekt voor zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

beetje magertjes als je hem vergelijkt met de film vind ik persoonlijk.
probeert eens een achtergrond effect te pixelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/stuff/tank1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.vanallesiets.com/stuff/tank2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Waarom zo duister? Ik snap wat je met het effect wil bereiken, maar ik vind persoonlijk dat er weinig gevoel overblijft zo. Hoewel ik het wel een cool concept vind. Probeer deze techniek eens met een gezicht zonder dat het kazig wordt. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

een gezicht...huhmz word erg moeilijk maar ik zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Neigt meer naar 3d imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zow.. denk dat ik hier ook maar eens wat laat zien.. moet zeggen dat ik echt wel impressed ben van sommige werken hier.. hoop niet dat ik het niveau naar beneden haal, maar kon het niet laten.. ziehier.. een oude voorpagina van mijn stageverslag.. gemaakt in photoshop 5.5..

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/pageberrie.jpg

laat me weten wat jullie ervan vinden.. ben ik wel nosy naar.. thanxz! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ziet er best leuk uit.. :)
Eén typografisch puntje: de "........." achter de : zijn niet allemaal even lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

maar is het niet :) moet je eens proberen zoiets te posten in het 3d topic :)

poging tot het namaken van heidi klum

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 22-09-2022 15:22 . Reden: Link verwijderd op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op 20 November 2002 @ 13:27:
Ziet er best leuk uit.. :)
Eén typografisch puntje: de "........." achter de : zijn niet allemaal even lang...
Ja, snap wat je bedoelt.. ik heb het beide geprobeerd en dit zag er beter uit.. maar goed das natuurlijk mijn mening.. enne ik wilde juist anderen aanhoren.. dusse thanxz! ( bovendien paste de tekst er anders niet op.. dat is ingevuld met een font wat lijkt op een handschrijft.. het geheel zag er uiteindelijk wel netjes uit met het logo en dergelijken erbij.. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

craze_ schreef op 20 november 2002 @ 13:28:
[...]

maar is het niet :) moet je eens proberen zoiets te posten in het 3d topic :)

poging tot het namaken van heidi klum
Nou...nie slecht toch!? Ik vind het er wel leuk uitzien. Zou zelf meer met Antia Aliased werken en bijv. maken in Illustrator. Maar zeker geen verkeerd experiment!

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 22-09-2022 15:22 . Reden: Link verwijderd op verzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

tnx :)

illustrator...vectoren...badmemory :P ik zal eens een keer kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hoe heb je dit dan gemaakt? Illustrator is idd een superrelaxed programma om zoiets in te maken. Zie echt het probleem niet :)

Volgende maand heb ik trouwens waarschijnlijk mijn wacom :P :) :9 Kan ik tenminste weer beetje doorwerken, muiswerk is toch frustrerend tijdsintensief ivm wacommen.

edit:
trouwens, is mijn eerste afbeelding sinds weken zo bagger dat er helemaal nix meer over gezegd word? :) Ok, het is nogal een rushjob maar von em wel geinig uitzien :)
* DarkX aandachtstekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.iguana-design.nl/castle.jpg

Werk van foto's uit eigen collectie (kasteel en beeld) en stockfoto's. Helaas valt er erg veel detail weg door de verkleining. Origineel formaat is 2550*1700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

mooi! Bij jou vraag ik me alleen wel vaak af wat nu precies van jezelf en wat precies van Maggi is. Maar het ziet er iig goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval is dus het paard en de zee van Maggi. Verder ben ik gewoon door wat knippen, plakken, weer weg halen.... en weer wat anders plakken op deze creatie gekomen (zoals ik eigenlijk altijd met foto's werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

DarkX schreef op 20 november 2002 @ 16:25:
Hoe heb je dit dan gemaakt? Illustrator is idd een superrelaxed programma om zoiets in te maken. Zie echt het probleem niet :)

Volgende maand heb ik trouwens waarschijnlijk mijn wacom :P :) :9 Kan ik tenminste weer beetje doorwerken, muiswerk is toch frustrerend tijdsintensief ivm wacommen.

edit:
trouwens, is mijn eerste afbeelding sinds weken zo bagger dat er helemaal nix meer over gezegd word? :) Ok, het is nogal een rushjob maar von em wel geinig uitzien :)
* DarkX aandachtstekort
je neemt eerst een foto die open je in ps of psp , je maakt een nieuwe layer, je trekt wat hoofdlijnen over kopieert die layer en plakt hem in een lege image en gaat bezig met vlakken vullen (kan ook in layers)

naja ik zal illustrator eens opzoeken

edit: zal ik dan maar wat zeggen erover :)

is leuk gedaan alleen wel erg strak en symetrisch...huhmz beetje kort maar meer weet ik er niet over te zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:51:
[afbeelding]

Werk van foto's uit eigen collectie (kasteel en beeld) en stockfoto's. Helaas valt er erg veel detail weg door de verkleining. Origineel formaat is 2550*1700.
* JumpStart wordt hier 3 keer op het verkeerde been gezet:

Kasteel: oogpunt ligt (bijna) ter hoogte van de grond.
Feniks (??) tussen kasteel en paard ooghoogte in.
Paard: Oogpunt ligt duidelijk boven het platte vlak.

... En dan is de horizon ergens anders dan waar ik 'em verwacht (namelijk kruisend met de verdwijnpunten van het perspectief van het kasteel)

Maar val niet teveel over mijn commentaar, want ik weet dat ik een (nogal forse) perspectivische 'tick' heb ;) Je hebt weer een sfeervolle plaat neergezet!

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/untitled2.png
klikbaar voor 1200 pix breed versie

Ik ben binnenkort op mijn werk trouwens ook met een Wacom Graphire 2 uitgerust ! (Dit in strijd tegen de RSI) Het beestje is al binnen, ik moet alleen nog Win 2000 installeren. Win NT4, wat ik nu draai, heeft geen USB ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik zocht al een hele tijd een kans om mijn first post een beetje goed te besteden,dus bij deze :D )

Ik freubel ook graag met photoshop en illustrator,zo kwam dit plaatje ook tot stand.Inspiratie kwam uit het geschiedenisboek voor mijn eindexamenthema.

[img]http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/USSRprev.gif[img]

*hoopt dat het magische geflikflak met die tags werkt*

edit:niet dus...staat niet in de fuq hoe je een link op een plaatje neerplettert...oh grote GOT-goden...hoor mijn gebeden en vertel mij hoe dat moet..amen..ofzo

Nederland is een democratie dus zeg wat je van mijn uber-socialistische plaatje vind!(Als je mening een beetje racistisch is zeg je het maar gewoon onder het mom van Godsdienstvrijheid!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 11-08 13:25

Tim Schuhmacher

abasios

zo dus:
[ img ]http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/USSR.gif[ / img ]

Ik vind het er wel cool uit zien, maar misschien iets te rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er erg veel rood in zit is ook een beetje bewust gedaan hoor..hoort bij communisme he :)

en is dat wel zoon goed idee om een 200 k plaatje in een topic te gooien..ik vroeg hoe je een link op een plaatje moest doen(thumbailweetjewel)...want deze is nou niet echt sociaal voor onze 56k vrienden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 16:51:
[afbeelding]

ey iguana, verlies niet je focus, de sfeer zit er leuk in, maar het komt onwerkelijk over, ook door inderdaad eerdergenoemde perspectiefpoblemen, maar ook doordat je achtergrond heel duidelijk door je kasteel heen komt, terwijl kastelen toch massief zijn enzo, en ik mis hier ook een boodschap, iets dat in je andere werken heel duidelijk naar voren kwam

Die eenhoorn is raar belicht in vergelijking met de rest, heeft geen schaduwen lijkt daarom in de lucht te zweven en de feniks (draak watever) staat er wat lullig bij zodat de compositie ook niet echt overkomt

[/idols style commentaar]

maar sorry dat ik het zeg, ik heb je veel beter zien doen, meer rekening zien houden met licht en perspectief enzo...

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

want deze is nou niet echt sociaal voor onze 56k vrienden
:d heb er weinig last van...

maar ziet er zeer goed uit. ik houd wel van die stijl. ik wou alleen dat ik ook zoiets kon maken, want als ik het probeer komt er weinig uit (vind ik dan...)

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:34:
[...]

ey iguana, verlies niet je focus,...
mophor, het is Iguana ;).

Edit: en ik druk te snel op de send knop ipv de bekijk knop!

Maar ik zal kijken wat ik met je commentaar kan doen! Ik weet inderdaad dat ik de horizon niet door het kasteel kan laten lopen, en eerlijk waar ik heb er al heel veel aanpassingen inzitten. Het is alleen lastig om het een beetje mooi en goed te doen.

Nu nog zoeken naar een goede boodschap! :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 21:06 ]

Verwijderd

Het haalt lang jullie niveau niet:
Een beta van mijn klokontwerp :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/klokontwerp.gif
Beetje jaren '60 achtig :)

Verwijderd

En nog wat filterwerk:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kleiwerk.gif

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 11-08 13:25

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 21:40:
ik vroeg hoe je een link op een plaatje moest doen(thumbailweetjewel)...want deze is nou niet echt sociaal voor onze 56k vrienden.
code:
1
2
3
[url=URL Orginele grote van Desktop]
[img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img]
[/url]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mahjqa.com/stuff/lavalamptweakersmahjqa.gif
100% PS en IR.

Verwijderd

cool :) Mooi gedaan dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb hier nog een opmaakje voor een toekomstig sitje,

Het Ding

In het oranje vlak onderaan komt nog wat tekst, en voor elke pagina maak ik een veranderende opmaak. De woorden zullen ook later allemaal links worden naar de andere pagina's [bribes -> contact, weapons -> programma's, evidence -> portfolio etc..]

tof gedaan die lava-lamp ;), het is echt zo'n hypnotiserend effect..

[ Voor 12% gewijzigd door agentorangina op 22-11-2002 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Tim Schuhmacher schreef op 21 November 2002 @ 23:15:
[...]
code:
1
2
3
[url=URL Orginele grote van Desktop]
[img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img]
[/url]
dat gaat je dus niet helpen want hier laat je de browser verkleinen nadat het plaatje is gedwonload. Plus: sommige browsers vinden die met tags verkleinde plaatjes (en dus nog gewoon groot) niet erg leuk...

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect to Agentorangina!
Heel mooi gemaakt..heel veel detail in die auto enz. Isset allemaal handgetekend(met pentool bedoel ik) in illustrator?

Ook fontgebruik is mooi...alleen heb ik een beetje het idee dat het geel niet genoeg contrasteerd met het wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/mytragedy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

empyrian, vraagje? Maak je die foto's ook wel eens zelf (neem even aan dat je die van mevrouw manson namelijk niet hebt gemaakt, als weet je het nooit zeker :))? Zitten namenlijk erg mooie foto's tussen.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ben je ziek empyrian ? Niet in je normale doen ? Deze is veel beschaafder dan die voorgaande platen van je.

En juist omdat 'ie subtieler is vinnik 'em mooier trouwens, maar da's mijn p'soonlijke opvatting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Yup, allemaal gemaakt in illustrator met pen-tool.. die Ford Gran Torino is trouwens wel een trailing omdat ik niet erg mooie referentieplaatjes kon vinden. Ik wil er misschien nog een wit-zwart-geel kleurenschema van maken, maar ik wil eerst de volledige lay-out afhebben en dan gaan kiezen [da's het fijne aan illustrator, je kan op elk moment makkelijk kleuren gaan vervangen..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDDoG schreef op 22 november 2002 @ 14:37:
empyrian, vraagje? Maak je die foto's ook wel eens zelf (neem even aan dat je die van mevrouw manson namelijk niet hebt gemaakt, als weet je het nooit zeker :))? Zitten namenlijk erg mooie foto's tussen.
manson? geen idee...nee t zijn allemaal stock photo's...heb zelf nog geen digicam helaas =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agentorangina: iets met zwart zou inderdaad mooier zijn!

Ok hier een nieuw plaatje.Thema is nucleaire oorlog enzo...wat als er een nucleaire oorlog zou komen de mensen ie na/tijdens deze oorlog zouden worden geboren,hoe zouden zij denken en leven.....ja erg diepgaand allemaal he.. :O

Afbeeldingslocatie: http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/gasmask.gif

Helemaal in illustrator in ongeveer 2 a 3 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~sander17/files/ellen1.png
Naar aanleiding van [rml][ photoshop (?)] plugin[/rml]
Dit wipje. :) het duidelijk gebruik van de brush wil ik er zeker inhouden, maar voor de rest kom ik er niet zo uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Justice op 24-11-2002 15:35 ]

Human Bobby

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.