na de search gebruikt te hebben (ook nog in vorige got) en wat reviews gelezen te hebben blijft het moeilijk om te kiezen welke 19 monitor ik moet nemen. Aangezien m'n Ctx 17 best brak begint te worden zoek ik nu dus een goede 19 monitor (niet duurder dan maximaal [edit]600 euro)
de monitors die ik op het oog heb:
* LG 915FT Plus (lees ik veel goeds hier over op got, wel een wat oudere monitor /dot pitch 0.24/)
* Eizo Flexscan T765 (1 van de duurste, maar ook altijd het best ?/dot pitch 0.24/)
* Philips 109P20/40 (lees ik ook veel goeds over /dot pitch 0.24/)
* Iiyama Vision Master Pro 454 (HM903DT) (schijnt dus ook goed te zijn, /dot pitch 0.25 en 0.27 aan randen)
* andere?
het probleem is ook dat ik veel winkels af ben geweest om een monitor werkend te zien maar dr zijn niet veel winkels waar je een monitor kan bekijken. Dus doe ik het zo
. voor een 19' is 1280x1024 een goede reso met ong 100 HZ (dat kunnen de meeste wel aan dacht ik) Maar welke moet ik nemen ?
de monitors die ik op het oog heb:
* LG 915FT Plus (lees ik veel goeds hier over op got, wel een wat oudere monitor /dot pitch 0.24/)
* Eizo Flexscan T765 (1 van de duurste, maar ook altijd het best ?/dot pitch 0.24/)
* Philips 109P20/40 (lees ik ook veel goeds over /dot pitch 0.24/)
* Iiyama Vision Master Pro 454 (HM903DT) (schijnt dus ook goed te zijn, /dot pitch 0.25 en 0.27 aan randen)
* andere?
het probleem is ook dat ik veel winkels af ben geweest om een monitor werkend te zien maar dr zijn niet veel winkels waar je een monitor kan bekijken. Dus doe ik het zo