Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T68i? of een andere toestel?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59

ko9

Is het iemand al gelukt plaatjes/ringtones ofzo te uploaden naar je telefoon dmv Bluetooth?

Ik heb namelijk bluetooth op mn mobo zitten en dus ook op mn phone. Die zien elkaar ook wel, maar ik denk dat ik iets fout doe met de software ofzo (kweet ook niet welke software hiervoor het beste is)

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
tja ik heb m'n bluetooth msi dongle besteld, maar het duurt nog wel even voordat ik die heb, ik ben ook erg benieuwd.

En Xavier: mijn broer heeft ook de t68i met vodafone, en het valt ook erg tegen! Gek, want ik meende toch gelezen hebben in dit topic dat hij 12 dagen meeging...

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:20 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

damn, dat ding is wel fakking duur.. ik wil een nieuwe foon maar ik weet niet of die t86i het waard is om te vervangen voor mijn Samsung SGH A-300.... :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Zie hier de T300:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/communicasia/images/products/t300_218x312.jpg
T300
Sony Ericsson T300 voor GPRS/GSM 900/1800/1900

17-6-2002

Een strak design en opvallende belijning, een full colour display en kwalitatief hoogwaardige materialen, dat zorgt ervoor dat de T300 uitsteekt boven de rest. En onder de oppervlakte bevindt zich de schoonheid die van de T300 de beste in zijn soort maakt – een verbazingwekkende reeks van eigenschappen.
Het heeft het nieuwste op het gebied van messaging - MMS, dat maakt het opstellen, versturen en ontvangen mogelijk van berichten die kwalitatief hoogwaardige foto's, opgemaakte tekst en opgenomen geluidsfragmenten bevatten, evenals het versturen van EMS-berichten. Het heeft zelfs e-mail zodat je met de T300 waar dan ook e-mails kan ontvangen en versturen.
Je kan de frontjes verwisselen, maar ook het display aanpassen, waardoor je je eigen stijl en voorkeur kan kiezen.
De T300 heeft polyfoon geluid, waardoor je met 24 tonen een volledig orkest kan nabootsen. Daardoor klinken belsignalen ineens als echte liedjes.
Er zitten standaard full colour foto's in de T300, maar je kan er ook vele van het mobiele Internet downloaden of zelf fotograferen met de CommuniCam MCA-25.
Daarnaast worden er klassieke Atari games in de telefoon opgenomen of kunnen worden gedownload, zoals o.a. Centripede, Missile Command, Astroids en Breakout.
Goedkope versie van de T68i (289 euro los zie pricewatch). Heeft geen Bluetooth, maar dat gebruik ik toch niet. Gaat me vooral om het kleurenschermpje & het email checken.

Verwijderd

Met een zwart frontje is ie helemaal :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.pcashop.nl/Producten/+ER-0011-00.jpg

Meer specs:
medio september / oktober - WAP 1.2.1
- Display: 256 kleuren display
- GPRS
- Agenda functies: Kalender, afspraken (synchronisatie mogelijkheid voor de contacten)
- Triple band 900/1800/1900 mHz
- Woordherkenning
- Modem
- Infrarood
- Voice Dialling
- Voice Memo
- Voice Command
- Trilalarm
- Batterij: Li-ion 650 mAh
- Gewicht: 101 gram
- Afmeting: 106 48 x 21 mm
- Spreektijd: 7,5 uur
- Stand-by tijd: 350 uur
- Geheugen: 510 posities naast SIM kaart

Verwijderd

Die is wel lekker ja.............
Hadden ze de Siemens M50 maar met kleurenscherm dat is nog net wat mooierrrr

• Rejgun
  • Laatst online: 17-11 23:00

Rejgun

Leven is Bier drinken

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 17:27:
Dan heb je een mooi toestel, maar een niet al te beste dekking, waarom niet iets meer geld uitgeven en dat je dan fatsoenlijk kan bellen, vodafone bv
Kijk eens op www.gsm.nl
en dan bij de debitel aanbieding, € 49 voor de T68i icm vodafone abo van € 20 per mnd.

Audi: Vorsprung durch Technik

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
ja allemaal leuk en aardig die T300

zie ook:
Sony erricson T300 ervaringen
en
SonyEricsson T300

maar dat ding komt dus ook pas eind december 2002... en sonyericsson zou sonyericsson niet zijn als ook deze telefoon eindeloos lang wordt uitgesteld...
bah...
ik ben al 3-4 maanden van plan geld uit te geven aan een SonyEricsson maar als het nog lang duurt ga ik toch maar voor iets anders... stelletje prutsers... ik dacht dat Nokia klote was... maar ze zijn allemaal hetzelfde geloof ik
dan ben ik nog het meest tevreden over Siemens

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Rejgun schreef op 17 september 2002 @ 18:12:
[...]

Kijk eens op www.gsm.nl
en dan bij de debitel aanbieding, € 49 voor de T68i icm vodafone abo van € 20 per mnd.
2jarig abo
90 min voor 20 euro? niet echt goedkoop?
en die na-bundel minuten zijn ook duur...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 12:34
Rejgun schreef op 17 september 2002 @ 18:12:
[...]

Kijk eens op www.gsm.nl
Waar staat dat?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

ko9 schreef op 17 September 2002 @ 16:16:
Is het iemand al gelukt plaatjes/ringtones ofzo te uploaden naar je telefoon dmv Bluetooth?

Ik heb namelijk bluetooth op mn mobo zitten en dus ook op mn phone. Die zien elkaar ook wel, maar ik denk dat ik iets fout doe met de software ofzo (kweet ook niet welke software hiervoor het beste is)
Beste software is Windows XP 8)
Daar hoef je nl. niks meer extra op te installeren, gewoon verzenden naar de foon (in XP: draagbaar apparaat) als jpg of als mid(?)... sim-pel
En ja, dat heb ik ook zo gedaan :7

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op 17 september 2002 @ 18:18:
[...]

2jarig abo
90 min voor 20 euro? niet echt goedkoop?
en die na-bundel minuten zijn ook duur...
Ik had hem voor 133 euro bij www.vivacom.nl icm 1 jarig vodafone 300 abo

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-11 09:34
Alle winkels die de T68i hebben, verkopen de blauwe versie :/
Heeft iemand de zilveren/grijze al ergens gevonden?

Verwijderd

Interessant topic

Weet iemand wat meer over de blue tooth headset?, ik wil binnenkort de HBQ-20 bestellen en deze in mijn auto gebruiken I.p.v een carkit. Mijn vraag is hoe begin je een gesprek met je headset, moet je een knop op je headset ingedrukt houden om een gesprek te beginnen? Hoe is de standby tijd van de headset?

• _Richie_
  • Niet online
hbh-30 is nieuwer :)

Verwijderd

Ja die bedoel ik ook, ik was wel redelijk in de buurt :) .

Verwijderd

Interessant topic

Weet iemand wat meer over de blue tooth headset?, ik wil binnenkort de HBQ-20 bestellen en deze in mijn auto gebruiken I.p.v een carkit. Mijn vraag is hoe begin je een gesprek met je headset, moet je een knop op je headset ingedrukt houden om een gesprek te beginnen? Hoe is de standby tijd van de headset?

Je moet met de spraakmodule werken. Knopje van de headset indrukken en roepen maar.

Verwijderd

Zo te horen kan het dus niet simpeler, mooi hbh30 is binnenkort van mij :) .

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm Ik heb hem nu zo een 1,5 week.
Zo een 20 tal mensen weten het nummer en nu kreeg ik gisteren opeens een SMS van reclame binnen!
VodaFone heeft mijn nummer dus doorgegeven aan dat bedrijf.

Wat kan ik hier tegen doen? Want na 1,5 week al dit soort troep. Echt ronduit belachelijk!

• _Richie_
  • Niet online
Korakal schreef op 12 september 2002 @ 22:56:
check trouwens deze holster (SonyEricsson ICT-14) die ik vandaag heb gekocht voor om mijn t68i:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik ben dus ook op zoek naar deze holster, want hij ziet er erg gaaf uit, maar ik zag hem dus bij belcompany voor 29,99 euro! Veels te duur!!!
Heeft iemand hem goedkoper gezien en waar? (liefst in Zuid-Limburg)

Verwijderd

Zo dat IS duur ja. Ik zoek deze ook maar ik kan em ook maar niet vinden. Ik woon in amsterdam.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 13:05:
Zo dat IS duur ja. Ik zoek deze ook maar ik kan em ook maar niet vinden. Ik woon in amsterdam.
Het bedrijf waar ik 'm vandaan heb (Raf) zit in Amsterdam (Rijnstraat), helaas niet in Zuid-Limburg...

[edit]

Wordt het trouwens niet eens tijd om dit topic te hernoemen naar 'Het SonyEricsson T68i topic'?

8)

• _Richie_
  • Niet online
Xavier schreef op 22 september 2002 @ 01:26:
Zo een 20 tal mensen weten het nummer en nu kreeg ik gisteren opeens een SMS van reclame binnen!

Wat kan ik hier tegen doen? Want na 1,5 week al dit soort troep. Echt ronduit belachelijk!
Ik heb ook icm met Vodafone en nog nergens last van hoor!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Xavier schreef op 22 september 2002 @ 01:26:

Ik heb al jaaaren Vodafone (cq Libertel) en nergens last van.... het lijkt me stug dat Vodafone zulk soort dingen doet.

[edit]
waarvan reclame trouwens?

Verwijderd

Weet iemand wat het verschil is tussen wap 1.0 en 2.0? Verder lijkt me het een dik toestel. In de consumentengids wassie gestest en er stond dat ie goed bereik heeft, bij een wat mindere dekking, dus een goede ontvangst en de batterij was heel goed.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 19:11:
Weet iemand wat het verschil is tussen wap 1.0 en 2.0? Verder lijkt me het een dik toestel. In de consumentengids wassie gestest en er stond dat ie goed bereik heeft, bij een wat mindere dekking, dus een goede ontvangst en de batterij was heel goed.
Lees op http://www.wapforum.org/what/technical.htm
In het kort: onder andere push-client toegevoegd (dwz je kunt berichten vanaf een server oid binnenkrijgen, bijv. reclame als je op een specifieke plek komt.)

• Xavier
  • Niet online
Wat voor reclame?
Dit:
Afzender: +31641555275
Hoi , zin in een geile sexdate?Sms dan terug.

Ik heb hiervoor ongeveer 1 jaar lang KPN gehad en daar kreeg ik zulke dingen nooit. Dat was prepaid.
En nu krijg ik deze bende. Als ik er meer krijg binnenkort dan ga ik wel even klagen. Want ik vind dit nergens op slaan.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ja, ik vind de t68i best een leuk toestel, maar wat me nog doet twijfelen voor de aanschaf is dat gekke joystickje... werkt dat een beetje of is het knopje al vrij snel heel lam??

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Xavier
  • Niet online
Dat joystickje gaat volgens mij niet snel lam
Ik heb na deze 1,5 week al zo een 10.000 bewegingen gemaakt en merk nog niks.

Het is wel even wennen want hij is supergevoelig.

Verwijderd

Dat hoor ik vaker ja dat ie gevoelig is. In het begin ook wat problemen mee maar daarna werkt het TE snel omdat je menu best traag is (wat best wel irrirtant is!) :p
Verder heb ik mijn joystick al 26393 bewogen en dat ding is nog rots vast. Gaat zeker niet snel lam.

Carlvanloo >> Toestel dik? Net zo dik als een nokia 8xxx series. Misschien 2 mm dikker. Vind je dat dik?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 13:11:
Dat hoor ik vaker ja dat ie gevoelig is. In het begin ook wat problemen mee maar daarna werkt het TE snel omdat je menu best traag is (wat best wel irrirtant is!) :p
Verder heb ik mijn joystick al 26393 bewogen en dat ding is nog rots vast. Gaat zeker niet snel lam.
Dat trage menu is met een nieuwe softwareversie opgelost. Ik heb nu R2E006 en niks traags meer aan te vinden!
Carlvanloo >> Toestel dik? Net zo dik als een nokia 8xxx series. Misschien 2 mm dikker. Vind je dat dik?
Ik heb 'm om die reden ook een tijdje in een Nokia 8xxx holster gedragen :X

Verwijderd

Hey jij ook al! Ik heb em nu in een nokia holster. Past precies, maar ja staat nokia op he :) Ga niet vaak langs RAF in amsterdam, beetje ver voor mij. Maar ik kijk wel ff als ik volgende keer er toevallig langs ga

Ik ben al 3 x keer naar dezelfde winkel geweest om mijn telefoon te updaten en elke keer kom ik te laat of vent is er niet! Morgen of donderdag maar weer!

• Xavier
  • Niet online
Waar laat je dat doen?
En hoeveel kost het?

• ilovetechno
  • Laatst online: 19-11 12:01
Weet iemand mischien een winkel die goedkoop orginele carkits kan leveren?

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Zo ff een kick van een maand.

Maakt niet uit toch :z .

Ik wil me ook wel zo'n mobieltje kopen. Alleen ben ik nu nog ff noob op gebied van dat mailen enzo op je mobieltje.

Moet je hier een aboo voor nemen? En hoeveel kost het eigenlijk?Per min, of per KB of Per uur?

Please help :)

w00t

Verwijderd

Robbie007 schreef op 07 oktober 2002 @ 00:19:
Zo ff een kick van een maand.

Maakt niet uit toch :z .

Ik wil me ook wel zo'n mobieltje kopen. Alleen ben ik nu nog ff noob op gebied van dat mailen enzo op je mobieltje.

Moet je hier een aboo voor nemen? En hoeveel kost het eigenlijk?Per min, of per KB of Per uur?

Please help :)
Is geen kick van een maand hoor, maar slechts van een paar dagen ;)

Je kan het toestel los kopen, dan ben je iets van €499,- kwijt, maar met prepaid kun je niet echt je mail ophalen, het kan wel, maar is zeer duur, want je betaalt gewoon de kosten van het wappen per minuut (gewone tikken dus) en het gaat traag.

Met een abo kun je veel goedkoper aan de t68i komen, in dit topic kun je er zelfs gratis aankomen: T68i, 6310I, 8310, T100 gratis bij een 2jr. vodafone 180 abo
Dan kun je ook een GPRS abo en dan betaal je of per kb of je betaalt een vast bedrag (zeg €5) en dan kun je 1 mb per maand verspreiden. De aanbieding van gratis tel. geldt voor Vodafone. Andere GPRS-aanbieder zijn nog ben en o2, Dutchtone komt er nog mee en kpn heeft dat i-mode (waar je ook mee kan mailen).
Vodafone introduceert binnenkort dit: Vodafone " Live " Topic

Ik heb zelf de t68i icm o2 120 minuten met 1 mb. Ik check regelmatig mijn mail op mijn telefoon, eerst deed ik dat via webmail en ik heb genoeg aan die 1 mb. Ik ben zelf heel tevreden met mijn mobieltje, het is het fijnste toestelletje wat ik tot nu toe gehad heb!! :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mailen kan ook zonder GPRS of WAP. Er zit een e-mailprogramma in de telefoon. Hiervoor moet je inbellen bij je internetprovider, maar alleen om je berichten te versturen en op te halen. Lezen en schrijven van e-mails kan off-line. Het ophalen van 3, en versturen van 1 bericht (alleen tekst) kost ongeveer een minuut.
Met prepaid kun je geen dataverbindingen maken (alleen met O2 prepaid wel), dus ook niet inbellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• FireStarter
MrTinux schreef op 02 augustus 2002 @ 16:01:
Die grijze is een T68m (net als die gouden)... deze is wel te flashen naar een T68i overigens maar het er dan nog steeds geen ;)
En idd zal je deze niet snel als pre-paid tegenkomen... met abo kost-ie al meer dan een gemiddeld toestel in een pre-paid pakket :)

edit: hee, vaag, het plaatje en de site waar-ie vandaan komt zegt dat het wel een T68i is. Terwijl de SE-site alleen het wit/blauwe (Arctic Blue) model meldt... :?
Ach ik ben tevreden met mijn Arctic Blue - die is toch mooier en sowieso niet zo'n crappy T68m lookalike ;) :+
Sorry dat ik iets ouds doe quoten maar...

Ik vind die grijze dus echt wel :9~ , veel meer als die blauwe.

Mijn vraag is de T68i nu in 2 versies verkrijgbaar? Lijkt me toch wel want ze hebben hetzelfde design. Dus wat hierboven staat is fout?

Kan iemand da bevestigen?

w00t

• JT
  • Laatst online: 22:59

JT

VETAK y0

Dat mail checken, gaat dat via GPRS ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

T68(m) komt er in 2 kleuren. Grijs en goud
T68i kom ook in 2 kleuren. Artic blue EN ook een grijze.. weet ff niet hoe ie heet meer..
JT schreef op 07 oktober 2002 @ 15:26:
Dat mail checken, gaat dat via GPRS ?
Ik krijg het helaas niet voor elkaar. Heb wel andere mensen gezien die het voor elkaar krijgen. Ik doe het nu helaas met een inbel verbinding via Zonnet :'(

• JT

JT

VETAK y0

Dat zuigt, maar GPRS is ook niet goedkoop bij vodafone...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:29:
T68(m) komt er in 2 kleuren. Grijs en goud
T68i kom ook in 2 kleuren. Artic blue EN ook een grijze.. weet ff niet hoe ie heet meer..

[...]

Ik krijg het helaas niet voor elkaar. Heb wel andere mensen gezien die het voor elkaar krijgen. Ik doe het nu helaas met een inbel verbinding via Zonnet :'(
Oke dan is het me helemaal duidelijk. Dan moet die grijze de T68Ie heten volgens mij , toch?

Nog een belangrijke vraag, wie heeft er nu een Acer Bluetooth kaartje in zijn PC zitten.

Zijn die goed? Ik bedoel voor 60 eur incl verzendskosten zo'n kaartje hebben is wel lekker :9 . En als het nou ook een beetje fatsoenlijk werkt :) .

Iemand die het al thuis heeft?

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Ik vind de grijze mooier; dit is de mijne:
KLIK

Ecodan warmtepomp

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De kleur van de grijze T68i wordt mineral grey genoemd.
Het verschil tussen de T68i en T68ie is de taalversie. Er bestaat ook nog een T68ic, deze heeft Chinese taalondersteuning. De e in T68ie staat voor Europese taalondersteuning.

• StanTheMan
Ik kan wel m'n universiteit maastricht mail checken via o2 gprs, gaat lekker vlot. (het is een imap server)

• FireStarter
Ze zeggen dat sommige erg vette spelletjes die in de T68 zaten, eruit zijn gehaald omdat het teveel stress kon opleveren voor de joystick. Mijn vraag. Waarom kan je wel:

Background
Theme's
Sounds
Screensavers

Erop zetten, maar gaan games?

Of is dit nog een te vroeg stadium? Zou het kunnen zijn dat dit ook gaat veranderen?

w00t

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 21:25
Klopt niet helemaal. Ze hebben die games uit de T68 gehaald omdat er te weinig geheugen was toen de Multimedia SMS bij was gezet.

• FireStarter
Hopelijk komt er in de toekomst dan wel de mogelijkheid om games toe te voegen.

w00t

• MaDLiVe
  • Laatst online: 19:27

MaDLiVe

.-Observer-.

Robbie007 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:08:
Hopelijk komt er in de toekomst dan wel de mogelijkheid om games toe te voegen.
Die komen er waarschijnlijk niet omdat het toestel daarvoor te weinig geheugen heeft.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• JT

JT

VETAK y0

Misschien ook weer wel doordat ze misschien gaan maken dat je andere games kan deleten ?

Ik krijg trouwens m'n mail niet aan de gang :( Heb een zonnet inbel account aangemaakt, inbellen gaat goed. Maar zodra ik mail ga checken zegtie dat ie de server niet kan vinden :( Instellingen:

Verbinden via: Zonnet (inbel account, analoog, 28k8)
Protocol: pop3
Inkomende server: pop3.zonnet.nl
Inkomende poort: 110
Postbus: <username>
Wachtwoord: <wachtwoord>
Uitgaande server: smtp.zonnet.nl
Uitgaande poort: 25
E-mail adres: <mail adres>
Downloaden: headers + tekst
Afzender: Greetz, Jeffrey
Handtekening: visite kaartje gebruiken
Uitgaande kopieren: uit
Interval controle: uit

Data account
Telefoonnummer: 0676075030
Gebruikersnaam: <username>
Wachtwoord? : uit
Datasnelheid: 28k8
Analoog/digitaal: analoog
DNS Adres:niet ingevuld, moet dat om de mail server te kunnen vinden ?

Wie kan mij helpen ?

Ecodan warmtepomp

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:42
JT schreef op 08 oktober 2002 @ 13:29:
Misschien ook weer wel doordat ze misschien gaan maken dat je andere games kan deleten ?

Ik krijg trouwens m'n mail niet aan de gang :( Heb een zonnet inbel account aangemaakt, inbellen gaat goed. Maar zodra ik mail ga checken zegtie dat ie de server niet kan vinden :( Instellingen:

Verbinden via: Zonnet (inbel account, analoog, 28k8)
Protocol: pop3
Inkomende server: pop3.zonnet.nl
Inkomende poort: 110
Postbus: <username>
Uitgaande server: smtp.zonnet.nl
Uitgaande poort: 25
E-mail adres: <mail adres>
Downloaden: headers + tekst
Afzender: Greetz, Jeffrey
Handtekening: visite kaartje gebruiken
Uitgaande kopieren: uit
Interval controle: uit

Data account
Telefoonnummer: 0676075030
Gebruikersnaam: <username>
Wachtwoord? : uit
Datasnelheid: 28k8
Analoog/digitaal: analoog
DNS Adres:niet ingevuld, moet dat om de mail server te kunnen vinden ?

Wie kan mij helpen ?
Ja, je moet wel een DNS server invullen, anders weet ie niet wel IP aan smtp.zonnet.nl en pop3.zonnet.nl is gekoppeld. Probeert 62.58.50.46 eens voor de smtp, en 62.58.50.10 voor pop3...

Oja, nog iets, de max GSM snelheid is 9600baud... Nog wat, weet je zeker dat de server analoog is?? Meestal ISDN namelijk...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:42
StanTheMan schreef op 08 oktober 2002 @ 00:35:
Ik kan wel m'n universiteit maastricht mail checken via o2 gprs, gaat lekker vlot. (het is een imap server)
Hoe heb je dat ingesteld dan? Email checken (pop3 voor mij) gaat bij mij vooralsnog helaas alleen nog maar met een freeler accountje... anders nog niet...
Iemand die weet hoe dit (voor GPRS) in te stellen is bij een BEN abo?

• JT

JT

VETAK y0

Martijn schreef op 08 oktober 2002 @ 13:51:
[...]

Ja, je moet wel een DNS server invullen, anders weet ie niet wel IP aan smtp.zonnet.nl en pop3.zonnet.nl is gekoppeld. Probeert 62.58.50.46 eens voor de smtp, en 62.58.50.10 voor pop3...
Thanx :)
Oja, nog iets, de max GSM snelheid is 9600baud... Nog wat, weet je zeker dat de server analoog is?? Meestal ISDN namelijk...
ISDN kreeg ik geen verbinding.....

Ecodan warmtepomp

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00
Inbel nummer van Zonnet is onjuist, je moet niet een internet-inbelnummer gebruiken maar die van Mobiel-internet gebruiken. Dat is: 036 7500 300

• Xavier
  • Niet online
ChiMan schreef op 08 oktober 2002 @ 16:26:
Inbel nummer van Zonnet is onjuist, je moet niet een internet-inbelnummer gebruiken maar die van Mobiel-internet gebruiken. Dat is: 036 7500 300
Maakt niet uit.
Bij mij werkt het.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

ChiMan schreef op 08 oktober 2002 @ 16:26:
Hangt van je telecom provider af. Sommige ondersteunen inbellen op een 0676-nummer niet. Het mobiel-inbelnummer werkt wel altijd.

Verwijderd

ik vind die rage rond i-mode om me dood te lachen. Kep 3 weken lang die nec in mn bezit gehad (voor de verkoop)en heb hem daarna meteen weer (bij wijze van spreken) het raam uit geflikkerd. Het zijn allemaal geweldige opties die je toch niet gebruikt. Ik gebruik een tel om te bellen en ik zeul het liefst geen koelkast mee dus kep sinds 2 weken nu de T600 van Sony Ericsson en ben dr dik tevreden mee hij is klein weegt niks, en hij ziet er niet uit alsof je een flitsende kauwgomballen automaat gekocht hebt om mee te patsen.

Ik lach me dagelijks nogsteeds dood in de trein als dr een leuke meid naast me komt zitten en er zit een knul tegenover die meteen naar zn flitsende telefoontje graait, van kijk is ik heb een super telefoon dus nu maak ik vast wel kans om bij je te scoren.

• JT

JT

VETAK y0

Het is net gelulkt en gewoon met een internet-inbel nummer en een mailtje van 7 k was nog binnen 3-4 seconden binnen ook :D
Ik lach me dagelijks nogsteeds dood in de trein als dr een leuke meid naast me komt zitten en er zit een knul tegenover die meteen naar zn flitsende telefoontje graait, van kijk is ik heb een super telefoon dus nu maak ik vast wel kans om bij je te scoren.
:D kanslozen van de maatschappij :X

Ik ben erg trots op me phoontje en me eigen gemaakte t.net en vanavond een GoT thema wat ik ga maken en dat het er zo phat uitziet en dat dat phoontje zoveel mogelijkheden heeft en ook om hoe die eruit ziet. Maar patsen ? No way !

Ecodan warmtepomp

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Weet je wat irritant is? Doe je ergens onopvallend even je geluid uit, komt er iemand gillend aan "heeeeeeey wat voor coole phone heb jij dan!!???". Aargh! Na, dan laat je m even zien en komen er lui aan met opmerkingen van "Patser, kansloos mannetje etc." :(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• FireStarter
ErectionJackson schreef op 08 oktober 2002 @ 19:07:
Weet je wat irritant is? Doe je ergens onopvallend even je geluid uit, komt er iemand gillend aan "heeeeeeey wat voor coole phone heb jij dan!!???". Aargh! Na, dan laat je m even zien en komen er lui aan met opmerkingen van "Patser, kansloos mannetje etc." :(
Ja en dan zie jij hun 3310 en dan jij met zo'n Hans Tuuewn lachje Wuhahahahah :D .

w00t

Verwijderd

AMEN

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

uhm
mijn abo is nu bijna afgelopen dus komt de t68i in zicht
maar %^&*(&*( wat is dat ding verschrikkelijk duur :/
icm met een 120 minuten ofzow nog > 200€

* D2k is not amused

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ErectionJackson schreef op 08 oktober 2002 @ 19:07:
:/ idem hiero.
Stond op me werk omgedraaid naar de rest van me collega's toe om even me geluid onopvallend uit te zetten, komt gelijk die balie truus aangerent kijkt naar de phone en begint te gillen!: WAT MOOOOIIIII DINGETJE!
aargghhh en dan zie je idd al die collega's gelijk kijken van: hmmz *zucht*

39

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

D2k schreef op 13 oktober 2002 @ 17:38:
uhm
mijn abo is nu bijna afgelopen dus komt de t68i in zicht
maar %^&*(&*( wat is dat ding verschrikkelijk duur :/
icm met een 120 minuten ofzow nog > 200€

* D2k is not amused
Uhm... de t68i is in combinatie met de 120 minuten (2 jaar) van vodafone nu maar 49 euro bij de belcompany (tot 27-10 zeiden ze in de winkel, op de site staat 30-10).

System specs

• JT

JT

VETAK y0

Homedisc schreef op 13 oktober 2002 @ 17:44:
[...]

:/ idem hiero.
Stond op me werk omgedraaid naar de rest van me collega's toe om even me geluid onopvallend uit te zetten, komt gelijk die balie truus aangerent kijkt naar de phone en begint te gillen!: WAT MOOOOIIIII DINGETJE!
aargghhh en dan zie je idd al die collega's gelijk kijken van: hmmz *zucht*
Ik ben absoluut niet iemand die de man wil zijn op school, ben helemaal mezelf enzo, maar met deze phone lijk ik wel dé man te zijn :D :+ Soms best wel irri trouwens idd, dat iedereen op je afkomt 'vette mobiel man ! laat is zien !' maar gelukkig blijven de negatieve opmerkingen uit :P

Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Een vraag, kan je die profielen ook automatisch laten inschakelen?

Zodat je kan instellen bv als je in de les zit hij automatisch naar profiel schakelt waarbij het geluid uit staat? Dus bv van 8.45u-10.25u profiel 1, en om 10.25 schakelt hij naar profiel 2?

w00t

• D2k

D2k

Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:08:
[...]

Uhm... de t68i is in combinatie met de 120 minuten (2 jaar) van vodafone nu maar 49 euro bij de belcompany (tot 27-10 zeiden ze in de winkel, op de site staat 30-10).

hmmz :?

• FireStarter
D2k schreef op 13 oktober 2002 @ 20:00:

[...]

[img]"http://www.xs4all.nl/~dennisvr/got/belcomp.JPG"[/img]

En je staat in de winkel en je denkt _/-\o_ .

w00t

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ehorde/GoT/belcompany.jpg

System specs

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Robbie007 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:41:
Een vraag, kan je die profielen ook automatisch laten inschakelen?

Zodat je kan instellen bv als je in de les zit hij automatisch naar profiel schakelt waarbij het geluid uit staat? Dus bv van 8.45u-10.25u profiel 1, en om 10.25 schakelt hij naar profiel 2?
Ja, als je op de telefoon een afspraak in de kalender zet, vraagt hij of je automatisch van profiel wilt wisselen, of dat je gewaarschuwd wordt dat je van profiel moet wisselen, of geen van beide. Stel je nu bijvoorbeeld een afspraak in om 9.00 uur met automatisch profiel naar stil, dan is vanaf 9:00 uur je telefoon ingesteld op het profiel stil.

• D2k

D2k

Verwijderd

Nee dat is een speciale actie :P
Als je het normale abonnement selecteert krijg je de normale korting van een Vodafone 120 abonnement, en niet de speciale korting die geldt.
Gaar systeem dat ze dat niet netter kunnen invoeren, maar ja.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2002 20:16 . Reden: ranzige schrijffout ]

• D2k

D2k

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:11:
Nee dat is een speciale actie :P
Als je het normale abonnement selecteert krijg je de normale korting van een Vodafone 120 abonnement, en niet de speciale korting die geld.
Gaar systeem dat ze dat niet netter kunnen invoeren, maar ja.

ah das mooi
dat wordt naar belcompany dan :)
voor dat bedrag wordt het weer leuk
* D2k vind het ineens weer lache ;)

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

D2k schreef op 13 oktober 2002 @ 20:12:

[...]

ah das mooi
dat wordt naar belcompany dan :)
voor dat bedrag wordt het weer leuk
* D2k vind het ineens weer lache ;)
Totdat je bij elke belcompany hoort dat de telefoon niet meer op voorraad is ;) :(

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 13-10-2002 20:14 . Reden: :( Erbij, vind het wel klote dat ik moet w88 op de grijze... ]

System specs

• D2k

D2k

Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 20:13:
[...]

Totdat je bij elke belcompany hoort dat de telefoon niet meer op voorraad is ;) :(

:{

moest dat nou?? :D
meen je dat?

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik meen het ja, in rotterdam waren ze bij elke vestiging (beurstraverse, korte lijnbaan, zwart jansstraat, zuidplein, alexandrium) niet meer op voorraad. Ik heb er zelf 1tje laten reserveren, maar dat zag er niet erg profi uit zeg maar. Bel gewoon even voordat je gaat, en ze nemen vaak niet op dus gewoon blijven bellen ;)

/edit:

Jep ik zit ook nog op de THR ja B)

System specs

• D2k

D2k

Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 20:18:
Ik meen het ja, in rotterdam waren ze bij elke vestiging (beurstraverse, korte lijnbaan, zwart jansstraat, zuidplein, alexandrium) niet meer op voorraad. Ik heb er zelf 1tje laten reserveren, maar dat zeg er niet erg profi uit zeg maar. Bel gewoon even voordat je gaat, en ze nemen vaak niet op dus gewoon blijven bellen ;)

uiteraard woon ik ook in rotterdam
das mooi balen dan :{
van de week maar is ff bellen dan

.edit: en je zit nog op de THR ook :D

• StanTheMan
haas schreef op 13 oktober 2002 @ 20:06:
[...]

Ja, als je op de telefoon een afspraak in de kalender zet, vraagt hij of je automatisch van profiel wilt wisselen, of dat je gewaarschuwd wordt dat je van profiel moet wisselen, of geen van beide. Stel je nu bijvoorbeeld een afspraak in om 9.00 uur met automatisch profiel naar stil, dan is vanaf 9:00 uur je telefoon ingesteld op het profiel stil.
geweldig.. bedankt voor de tip.
dat wist ik nog niet.. hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken (aangezien ik toch altijd m'n complete agenda erin heb staan)
het was wel even zoeken (staat in de opties van de kalender).

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

StanTheMan schreef op 13 oktober 2002 @ 22:04:
[...]

geweldig.. bedankt voor de tip.
dat wist ik nog niet.. hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken (aangezien ik toch altijd m'n complete agenda erin heb staan)
het was wel even zoeken (staat in de opties van de kalender).
Ja ik had het niet goed omschreven. De optie is te vinden onder agenda-kalender-opties-profiel wisselen, en niet als je een afspraak toevoegt. Het is dus ook niet per afspraak in te stellen, maar alleen voor alle afspraken.

• FireStarter
Ik heb er nu ook 1 bestlet bij belcompany. Binnen nu en uiterst 2 weken zou er 1 klaar liggen.

* FireStarter is benieuwd. Ik ga iedere dag bellen of er al iets van een datum bekend is :9 :9~

IK KAN DUS ECHT NIET WACHTEN

w00t

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

bestlet? Waar? Zo lang? Elke dag? Welke kleur? Hou je ons elke dag op de hoogte? Ik ook niet? :P

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 13-10-2002 22:33 . Reden: dubbel.. ]

System specs

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11 10:55
Sony-ericsson kan echt niet produceren na de vraag van deze telefoons. heb vorige een contract verlening gedaan bij BEN waarbij ik twee biodcoopkaartjes kreeg en een telefoon mocht kiezen.Ik kon kiezen tussen de Nokia 5210,8310,6510 motorola v70 Samsung A300 Siemens C45 of de Sony-ericsson t68i dus ik heb deze maar gekozen voor 169 pleuro want voor mij geen okia meer want ik heb zoveel problemen met mijn 8210 gehad dat ik die niet meer wil hebben (o.a. beeldscherm en batterij en sim kaart lezer)

Maar nu werd mijn voicemail net ingesprokken door zo`n ventje van Ben en werd er gezegd dat de t68i pas 24-10 weer word geleverd en dat ik hem binne 4 a 5 werk dagen kan ontvangen 8) Dus zelfs Ben heeft moeite om hem te krijgen.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• D2k

D2k

* D2k heeft er vandaag 1 gekocht ;)
dat was wel de laatste in de winkel :)
* D2k happy

Verwijderd

D2k schreef op 18 oktober 2002 @ 22:19:
* D2k happy
Dan ben jij een dikke geluksvogel. ;)

Ik heb een week geleden al 1 besteld.
Maar helaas heb ik nog steeds niks mogen ontvangen.

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de 68i en 68bluetooth?
Bij gsm.nl kost de 1e namelijk €179.- en de laatste € 439.-
Beetje wazig vind ik dat.....

Verwijderd

bij t68i zit geen bluetooth set, bij de andere krijg je headset die werkt met bluetooth, maar het verschil is geen 260 euro, iets van 40 dacht ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:44:
bij t68i zit geen bluetooth set, bij de andere krijg je headset die werkt met bluetooth, maar het verschil is geen 260 euro, iets van 40 dacht ik
Zouden de prijzen op de site dan verkeerd staan?

Verwijderd

ziet er een super phone uit!
maar ik vind het antwoord niet!
wat kan je nu net met een t68(i) en bluetooth!?
(stel je hebt zo'n usb bluetooth voor op pc)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:43:
ziet er een super phone uit!
maar ik vind het antwoord niet!
wat kan je nu net met een t68(i) en bluetooth!?
(stel je hebt zo'n usb bluetooth voor op pc)
Best wel veel. Natuurlijk o.a. de logo/pics/beltonen/etc versturen. Maar ook je pc bijvoorbeeld besturen, winamp besturen. Joystickie is dan de muis. Wel coole dingen. Zo zijn er nog meer van dat soort programma's. Kijk maar ff in de andere thread die in deze forum is over de T68i

Verwijderd

heb deze helemaal gelezen... (post per post)
en ga morgen aan andere beginnen :)

best wel veel hoor... niet goed voor de ogen denk ik zo.

hier staat er niet veel over de bluetooth functie op zich wat je ermee kan
want ik ben echt aan het twijfelen tussen deze en de nokia 7210

• BreadFan
  • Niet online
D2k schreef op 18 oktober 2002 @ 22:19:
* D2k happy
* BreadFan ook sinds vrijdag een T68i :9

Wat een vet ding man, echt super relaxed!

En Erix roelt, da's hetzelfde als het goeie ouwe Xonix van heeeeel vroeger :D :Y)

• FireStarter
Ik begin Q ook helemaal vet te vinden. Ow da kan dat soms irtant zijn :X

Alleen vind ik dat er in alle T68i topic de eerste post gewijzigt moet worden, en er met grote letters moet staan:

DOE NOOIT JE TELEFOON OP STANDAARD FABRIEKSINSTELLINGEN ZETTEN!!!

Want dan ben je net als mij wat geluiden, achtergronden, en MMSjes kwijt ;( .

w00t

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Robbie007 schreef op 22 oktober 2002 @ 07:23:

Alleen vind ik dat er in alle T68i topic de eerste post gewijzigt moet worden, en er met grote letters moet staan:

Prutser :+

• StanTheMan
bekijk t positief, heb je meer geheugen vrij..

• FireStarter
Je verwacht dat hij , ah laat ook maar www.watbenjedan.nl :( :P

w00t

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43
Robbie007 schreef op 22 oktober 2002 @ 07:23:

ehm misschien dat je er beter ZET NOOIT JE TELEFOON OP DE STANDAARD FABRIEKS INSTELLINGEN.. neer kan zetten is iig al wat fijner te lezen en nog nederlands ook ....

• FireStarter
DaTimMan schreef op 22 oktober 2002 @ 17:25:
[...]

ehm misschien dat je er beter ZET NOOIT JE TELEFOON OP DE STANDAARD FABRIEKS INSTELLINGEN.. neer kan zetten is iig al wat fijner te lezen en nog nederlands ook ....
:D , stage is niet goed voor je, ga je allemaal onzin uitkramen :) .

w00t

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06

DDX

whoops verkeerde topic denk
waarom zijn er eigenlijk 2 t68i topics ? (en daarnaast nog aantal losse)

nu maar gepost in :

DDX in "Ericsson T68 en T68i"

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 26 augustus 2002 @ 12:14:
Na een maandje of 2 gebruik kan ik u allen het volgende melden
Positief natuurlijk: The Loox (vooral de nightshot 8-))

[...]

Verder positief: de bediening (kan zeker concurreren met Nokia's!), de snelheid na softwareupdate naar R2E006, de mogelijkheid om een eigen menu samen te stellen, de hoeveelheid features.

Negatief: meest negatieve punt wat ik kan bedenken is dat de powerknop niet toetsengeblokkeerd is. Ik heb af en toe wel eens dat 'ie in m'n holster uitschakelt omdat de powerknop (de 'No') te lang werd ingedrukt. Verder kan ik eigenlijk geen bijzondere minpunten bedenken!

Ik ben dus zeeer tevreden met m'n T68i!
Vette achtergrond! Waar heb je die vandaan? Of kun je ff een linkje plaatsen naar waar ie staat?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste