Maakt niet uit.ChiMan schreef op 08 oktober 2002 @ 16:26:
Inbel nummer van Zonnet is onjuist, je moet niet een internet-inbelnummer gebruiken maar die van Mobiel-internet gebruiken. Dat is: 036 7500 300
Bij mij werkt het.
Maakt niet uit.ChiMan schreef op 08 oktober 2002 @ 16:26:
Inbel nummer van Zonnet is onjuist, je moet niet een internet-inbelnummer gebruiken maar die van Mobiel-internet gebruiken. Dat is: 036 7500 300
Hangt van je telecom provider af. Sommige ondersteunen inbellen op een 0676-nummer niet. Het mobiel-inbelnummer werkt wel altijd.ChiMan schreef op 08 oktober 2002 @ 16:26:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Ik lach me dagelijks nogsteeds dood in de trein als dr een leuke meid naast me komt zitten en er zit een knul tegenover die meteen naar zn flitsende telefoontje graait, van kijk is ik heb een super telefoon dus nu maak ik vast wel kans om bij je te scoren.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ja en dan zie jij hun 3310 en dan jij met zo'n Hans Tuuewn lachje WuhahahahahErectionJackson schreef op 08 oktober 2002 @ 19:07:
Weet je wat irritant is? Doe je ergens onopvallend even je geluid uit, komt er iemand gillend aan "heeeeeeey wat voor coole phone heb jij dan!!???". Aargh! Na, dan laat je m even zien en komen er lui aan met opmerkingen van "Patser, kansloos mannetje etc."
w00t
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
ErectionJackson schreef op 08 oktober 2002 @ 19:07:
Weet je wat irritant is? Doe je ergens onopvallend even je geluid uit, komt er iemand gillend aan "heeeeeeey wat voor coole phone heb jij dan!!???". Aargh! Na, dan laat je m even zien en komen er lui aan met opmerkingen van "Patser, kansloos mannetje etc."
39
Uhm... de t68i is in combinatie met de 120 minuten (2 jaar) van vodafone nu maar 49 euro bij de belcompany (tot 27-10 zeiden ze in de winkel, op de site staat 30-10).D2k schreef op 13 oktober 2002 @ 17:38:
uhm
mijn abo is nu bijna afgelopen dus komt de t68i in zicht
maar %^&*(&*( wat is dat ding verschrikkelijk duur
icm met een 120 minuten ofzow nog > 200€
* D2k is not amused
Ik ben absoluut niet iemand die de man wil zijn op school, ben helemaal mezelf enzo, maar met deze phone lijk ik wel dé man te zijnHomedisc schreef op 13 oktober 2002 @ 17:44:
[...]
idem hiero.
Stond op me werk omgedraaid naar de rest van me collega's toe om even me geluid onopvallend uit te zetten, komt gelijk die balie truus aangerent kijkt naar de phone en begint te gillen!: WAT MOOOOIIIII DINGETJE!
aargghhh en dan zie je idd al die collega's gelijk kijken van: hmmz *zucht*
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
w00t
Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:08:
[...]
Uhm... de t68i is in combinatie met de 120 minuten (2 jaar) van vodafone nu maar 49 euro bij de belcompany (tot 27-10 zeiden ze in de winkel, op de site staat 30-10).
En je staat in de winkel en je denktD2k schreef op 13 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
[img]"http://www.xs4all.nl/~dennisvr/got/belcomp.JPG"[/img]
hmmz
w00t
Ja, als je op de telefoon een afspraak in de kalender zet, vraagt hij of je automatisch van profiel wilt wisselen, of dat je gewaarschuwd wordt dat je van profiel moet wisselen, of geen van beide. Stel je nu bijvoorbeeld een afspraak in om 9.00 uur met automatisch profiel naar stil, dan is vanaf 9:00 uur je telefoon ingesteld op het profiel stil.Robbie007 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:41:
Een vraag, kan je die profielen ook automatisch laten inschakelen?
Zodat je kan instellen bv als je in de les zit hij automatisch naar profiel schakelt waarbij het geluid uit staat? Dus bv van 8.45u-10.25u profiel 1, en om 10.25 schakelt hij naar profiel 2?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2002 20:16 . Reden: ranzige schrijffout ]
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 20:11:
Nee dat is een speciale actie
Als je het normale abonnement selecteert krijg je de normale korting van een Vodafone 120 abonnement, en niet de speciale korting die geld.
Gaar systeem dat ze dat niet netter kunnen invoeren, maar ja.
Totdat je bij elke belcompany hoort dat de telefoon niet meer op voorraad isD2k schreef op 13 oktober 2002 @ 20:12:
[...]
ah das mooi
dat wordt naar belcompany dan
voor dat bedrag wordt het weer leuk
* D2k vind het ineens weer lache
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 13-10-2002 20:14 . Reden: :( Erbij, vind het wel klote dat ik moet w88 op de grijze... ]
Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 20:13:
[...]
Totdat je bij elke belcompany hoort dat de telefoon niet meer op voorraad is![]()
Tentacle1 schreef op 13 oktober 2002 @ 20:18:
Ik meen het ja, in rotterdam waren ze bij elke vestiging (beurstraverse, korte lijnbaan, zwart jansstraat, zuidplein, alexandrium) niet meer op voorraad. Ik heb er zelf 1tje laten reserveren, maar dat zeg er niet erg profi uit zeg maar. Bel gewoon even voordat je gaat, en ze nemen vaak niet op dus gewoon blijven bellen
geweldig.. bedankt voor de tip.haas schreef op 13 oktober 2002 @ 20:06:
[...]
Ja, als je op de telefoon een afspraak in de kalender zet, vraagt hij of je automatisch van profiel wilt wisselen, of dat je gewaarschuwd wordt dat je van profiel moet wisselen, of geen van beide. Stel je nu bijvoorbeeld een afspraak in om 9.00 uur met automatisch profiel naar stil, dan is vanaf 9:00 uur je telefoon ingesteld op het profiel stil.
Ja ik had het niet goed omschreven. De optie is te vinden onder agenda-kalender-opties-profiel wisselen, en niet als je een afspraak toevoegt. Het is dus ook niet per afspraak in te stellen, maar alleen voor alle afspraken.StanTheMan schreef op 13 oktober 2002 @ 22:04:
[...]
geweldig.. bedankt voor de tip.
dat wist ik nog niet.. hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken (aangezien ik toch altijd m'n complete agenda erin heb staan)
het was wel even zoeken (staat in de opties van de kalender).
w00t
[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 13-10-2002 22:33 . Reden: dubbel.. ]
[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
Verwijderd
Dan ben jij een dikke geluksvogel.D2k schreef op 18 oktober 2002 @ 22:19:
* D2k heeft er vandaag 1 gekocht
dat was wel de laatste in de winkel
* D2k happy
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zouden de prijzen op de site dan verkeerd staan?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 20:44:
bij t68i zit geen bluetooth set, bij de andere krijg je headset die werkt met bluetooth, maar het verschil is geen 260 euro, iets van 40 dacht ik
Verwijderd
Verwijderd
Best wel veel. Natuurlijk o.a. de logo/pics/beltonen/etc versturen. Maar ook je pc bijvoorbeeld besturen, winamp besturen. Joystickie is dan de muis. Wel coole dingen. Zo zijn er nog meer van dat soort programma's. Kijk maar ff in de andere thread die in deze forum is over de T68iVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:43:
ziet er een super phone uit!
maar ik vind het antwoord niet!
wat kan je nu net met een t68(i) en bluetooth!?
(stel je hebt zo'n usb bluetooth voor op pc)
Verwijderd
* BreadFan ook sinds vrijdag een T68iD2k schreef op 18 oktober 2002 @ 22:19:
* D2k heeft er vandaag 1 gekocht
dat was wel de laatste in de winkel
* D2k happy
w00t
PrutserRobbie007 schreef op 22 oktober 2002 @ 07:23:
Ik begin Q ook helemaal vet te vinden. Ow da kan dat soms irtant zijn
Alleen vind ik dat er in alle T68i topic de eerste post gewijzigt moet worden, en er met grote letters moet staan:
DOE NOOIT JE TELEFOON OP STANDAARD FABRIEKSINSTELLINGEN ZETTEN!!!
Want dan ben je net als mij wat geluiden, achtergronden, en MMSjes kwijt.
w00t
ehm misschien dat je er beter ZET NOOIT JE TELEFOON OP DE STANDAARD FABRIEKS INSTELLINGEN.. neer kan zetten is iig al wat fijner te lezen en nog nederlands ook ....Robbie007 schreef op 22 oktober 2002 @ 07:23:
Ik begin Q ook helemaal vet te vinden. Ow da kan dat soms irtant zijn
Alleen vind ik dat er in alle T68i topic de eerste post gewijzigt moet worden, en er met grote letters moet staan:
DOE NOOIT JE TELEFOON OP STANDAARD FABRIEKSINSTELLINGEN ZETTEN!!!
Want dan ben je net als mij wat geluiden, achtergronden, en MMSjes kwijt.
DaTimMan schreef op 22 oktober 2002 @ 17:25:
[...]
ehm misschien dat je er beter ZET NOOIT JE TELEFOON OP DE STANDAARD FABRIEKS INSTELLINGEN.. neer kan zetten is iig al wat fijner te lezen en nog nederlands ook ....
w00t
Vette achtergrond! Waar heb je die vandaan? Of kun je ff een linkje plaatsen naar waar ie staat?Korakal schreef op 26 augustus 2002 @ 12:14:
Na een maandje of 2 gebruik kan ik u allen het volgende melden
Positief natuurlijk: The Loox (vooral de nightshot)
[...]
Verder positief: de bediening (kan zeker concurreren met Nokia's!), de snelheid na softwareupdate naar R2E006, de mogelijkheid om een eigen menu samen te stellen, de hoeveelheid features.
Negatief: meest negatieve punt wat ik kan bedenken is dat de powerknop niet toetsengeblokkeerd is. Ik heb af en toe wel eens dat 'ie in m'n holster uitschakelt omdat de powerknop (de 'No') te lang werd ingedrukt. Verder kan ik eigenlijk geen bijzondere minpunten bedenken!
Ik ben dus zeeer tevreden met m'n T68i!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq