Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

T68i? of een andere toestel?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 805 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb Bluetooth altijd aan en daarmee kan ik met erg intensief gebruik zo'n 5 dagen. Met Bluetooth uit haal ik minstens het dubbele

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Ricie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb de T68i afgelopen zondag bij the phone houde gekocht, ¤ 205 inclusief Ben vaak abbo. Me sms box opent ie veeeeel sneller dan me 3310. De standby tijd is nu nog 98 uur, terwijl ik al aardig wat heb zitten bellen... Is echt goeie tel.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-11 12:24

Nitai

Live the life you love.

ErectionJackson schreef op 07 augustus 2002 @ 09:08:
Mijn Inbox zit ook helemaal propvol en bij mij duurt het welgeteld 2 seconden voordat ik bij de smsjes kan. Bij de 7110 die ik een paar jaar geleden had was dat ca. 5 sec.
niet alleen m'n inbox zit vol, m'n unsent items, paar templates, m'n sent items (37 berichtjes), vandaar dat het wat langer duurt. :)

Verder gave telefoon! Vooral nu ik ook weet hoe de afleverrapporten principe hierop werkt.....

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

s3n

Na aanleiding van de grote prijswijziging heb ik een mailtje gestuurd naar sitel.nl
Geachte heer/mevrouw,

Aangezien mijn huidige telefoon niet meer goed functioneert ben ik geïnteresseerd in een nieuwe SonyEricsson T68i. Nu zie ik echter dat de prijs in vergelijking met vorige week ruim 60 euro hoger is (icm een ben vaak abonnement).

Mag ik vragen waarom het toestel zoveel duurder is geworden en of er in de nabije toekomst nog grote prijsstijgingen/dalingen verwacht worden.
Ik wil toch wel graag weten waarom hij ineens zoveel duurder is geworden :)
Zodra ik een reactie heb post ik hem hier.

--edit--
Ik heb al nieuws, er belde iemand van sitel.nl op.
Op zich al een super service dat hij zo snelk belt.

Volgens hem zijn de prijzen zover omhooggegaan omdat Ben een deel van de bonus af heeft gehaald. Met andere woorden, ben geeft minder korting.
Hij verwachtte dat aan het einde van de maand nog 10-30 euro van de bonus afgehaald wordt.

Slecht nieuws dus :(

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 21:25
ik Ben erg benieuwd. :P

Ik kan meelen met me T68i! 8) Gewoon met dat ding inbellen, en connecten naar me eigen mailserver!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoeveel sms-jes passen er ongeveer in het geheugen van die T69i? op m'n nokia 3330 kan ik maar max 6 sms-jes ofzo :( :(

39

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

Jox444

Honestly....

Homedisc schreef op 07 augustus 2002 @ 20:05:
Hoeveel sms-jes passen er ongeveer in het geheugen van die T69i? op m'n nokia 3330 kan ik maar max 6 sms-jes ofzo :( :(
Volgens mij tot je geheugen vol zit. :P
ik ben nog geen limiet tegen gekomen :+

Het is FRIET!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jox444 schreef op 07 augustus 2002 @ 20:08:
[...]

Volgens mij tot je geheugen vol zit. :P
ik ben nog geen limiet tegen gekomen :+
:P
okee en een iets duidelijker antwoord? 10 sms-jes? 20, 30 40!? :)

39

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:21

DoctorV64

Cosmopoliet

je T68i heeft een totale geheugen van 1 MB. Daar doe je alles mee.. dus ook je achtergrondplaatjes, ringtones, screensavers etc dus wat JOX444 schrijft klopt ... ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

DoctorV64 schreef op 07 augustus 2002 @ 22:21:
je T68i heeft een totale geheugen van 1 MB. Daar doe je alles mee.. dus ook je achtergrondplaatjes, ringtones, screensavers etc dus wat JOX444 schrijft klopt ... ;)
aha op die manier :) okee dan weet ik even voldoende, thnx

39

• ChiMan
  • Laatst online: 23:00
Weet iemand hoe ik mijn mails kan ophalen met de T68i? Probeer het al een aantal dagen met mijn Wanadoo account maar krijg telkens het bericht dat hij de server niet kan vinden.

• Aeon
Crosspost :( E-mailen via T68i, hoe?

Zelfde antwoord als in die bovenstaande thread. Check die FAQ die ik gelinked heb.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 12:01
wie weet of er frontjes zijn??

• Aeon
Ikke.

Nee die zijn er niet. (Niet van SonyEricsson iig.) Ik denk ook niet dat ze gaan komen, want het zit allemaal redelijk vast.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 10:19
Aeon schreef op 08 augustus 2002 @ 11:01:
Ikke.

Nee die zijn er niet. (Niet van SonyEricsson iig.) Ik denk ook niet dat ze gaan komen, want het zit allemaal redelijk vast.
d8 ik eerst ook tot ik is op deze site ging kijken :)
zal wel niet zo simpel gaan als die xpress covers van Nokia maar het zou dus gaan :)

ik zou eigelijk is graag negatieve dingen horen over de T68i
Een vriend van mij had deze ooit en heeft hem meteen verkocht omwille van de volgende zaken:
- die klok die verschijnt waardoor je niet ziet dat er iemand gebeld/gesmst heeft(moet dus altijd gsm opzetten waardoor batterij nog sneller leeg gaat)
- scherm is te donker als het klokje opspringt (hij kon het klokje amper lezen)
- gaat maar 5 dagen mee als je hem dus ook regelmatig gebruikt en als je belt zou volgens hem de batterij-status heel snel omlaag gaan
- toetsen die slecht in te drukken zijn
- de joystick zou al snel minder worden qua stevigheid

kan iemand deze zaken bevestigen, is het echt zo erg?

Ik was van plan deze te kopen maar ik twijfel nadat men vriend dit allemaal verteld heeft

• Aeon
Het eerste heb ik volgens mij geen last van, maar ik ga het vanavond testen (ik moet het met een 2e foon testen)

Het scherm springt in zwart/wit klok mode, maar die is ten eerste uit te zetten, en ten tweede prima leesbaar. (wel binnen een bepaalde hoek) Niet echt belangerijk IMO

5 dagen intensief gebruik vind ik helemaal niet slecht.

Toetsen zijn goed in te drukken. Het is alleen anders als een Nokia. (wennen dus)

Een kennis van mij heeft de oude T68(m) en hij heeft hem al sinds November. Het joystickje werkt prima. (Die kennis van mij is een grote vent, met grote handen, dus als het bij hem blijft werken, heb ik er vertrouwen in)

Verder qua menus, etc is het vooral voor een ex-nokia gebruiker als ik vooral een beetje wennen. Het navigeren is gewoon heel anders dan ik gewend ben, maar er zijn veel short-cuts, dus het is goed te doen.

• ilovetechno
  • Laatst online: 19-11 12:01
5 DAGEN?? ik haal max 3 a 4

• Aeon
Met een T68i? Gebruik je Bluetooth? (dat kan veel schelen) Heb je dat Codewoord Toetsenbord-unlock ding aanstaan? (dan luisterd je phoon de hele tijd, totdat ie het codewoord hoort)

Als je op beide vragen NEE beantwoord, verschild mijn defenitie van "intensief gebruik" met die van jou

Verwijderd

DaRKie schreef op 08 augustus 2002 @ 11:08:
[...]

d8 ik eerst ook tot ik is op deze site ging kijken :)
zal wel niet zo simpel gaan als die xpress covers van Nokia maar het zou dus gaan :)

ik zou eigelijk is graag negatieve dingen horen over de T68i
Een vriend van mij had deze ooit en heeft hem meteen verkocht omwille van de volgende zaken:
- die klok die verschijnt waardoor je niet ziet dat er iemand gebeld/gesmst heeft(moet dus altijd gsm opzetten waardoor batterij nog sneller leeg gaat)
- scherm is te donker als het klokje opspringt (hij kon het klokje amper lezen)
- gaat maar 5 dagen mee als je hem dus ook regelmatig gebruikt en als je belt zou volgens hem de batterij-status heel snel omlaag gaan
- toetsen die slecht in te drukken zijn
- de joystick zou al snel minder worden qua stevigheid

kan iemand deze zaken bevestigen, is het echt zo erg?

Ik was van plan deze te kopen maar ik twijfel nadat men vriend dit allemaal verteld heeft
Nouja ik vind het eerlijkgezegd een beetje bull. het klokje is idd een beetje moeilijk te lezen maar raak een keer een toets aan en het licht gaat en dan is het onder in het scherm te zien.
Als je wil weten of iemand gebeld of ge smst heeft knippert het groene lampje iets sneller dan wanneer hij stand-by staat.
Bij mij gaat ie echt lang mee! Ik heb eigenlijk nooit getest hoe lang omdat ik een bureaulader heb waar ik hem meteen in zet en ik en elke dag thuis dus hij is nooit leeg.
De toetsen zitten wat losjes waardoor ze soms een tikkend geluid maken maar ze zijn zeker niet moeilijk in te drukken en werken altijd goed.
En de joystick vind ik perfect. Ik heb al een redelijk oude en hij werkt nog steeds uitstekend !

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:22 ]

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:46:
Nou, ik heb ff gekeken en mijn phone blijft een 14 dagen standby, en 10 dagen bij gewoon gebruik. Joystickje breekt echt niet af en de menu's werken snel. Klokje is ook goed te lezen en ik kan hem zelfs als ik er schuin op kijk nog lezen. En bij mij maken de toetsjes geen tikkend geluid. Gewoon perfecte phone alleen zou ik graag bij de volgende software update die polyphonic tones zien als het ff kon ;)
Niet echt intensief in gebruik dan als je 10 dagen stand by haalt...

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:22 ]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06

DDX

ik heb hem ook (maandje nu ongeveer)
bevalt prima, alleen erg jammer dat je geen eigen(of in ieder geval meer dan piep of bleep) sms signaal kan instellen (GROOT NADEEL :( )
verder zitten er wel erg veel kaart spelen in helaas (geen snake of tetris ofzo.)
maargoed erix is ook een erg leuk spel

email lezen op telefoon gaat trouwens soms erg traag
imap check duurt paar minuten, terwijl hij toch alleen headers hoeft op te halen van 12 berichten ofzo ? (via grps)
naja gewoon via bluetooth en dan outlookexpress werkt ook prima

hmms ik noem nu eigenlijk alleen de minpunten op :)
maar telefoon bevalt prima

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Aeon
Het enige echte minpunt wat ik kan vinden is dat ie trilfunktie nogal "tam" is. Nokia trilt veel harder. (ok. kom maar op met die vulgaire replies. ;) )

De vorige firmware had WEL tetris, en snake (snake was een hidden game) Maar door de MMS funktie was er geen geheugen meer vrij voor die games.

• ErectionJackson

ErectionJackson

SMS signaal wordt bij volgende software update aangepast. Je kunt dan zelf een signaal instellen. Daarnaast vind ik Zeeslag ook wel een grappig spelletje :) Maar ik speel t eigenlijk nooit :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Aeon
zeeslag kan je "multiplayer" spelen. 8)

Erix r0x4rz :) Leuk spelletje

• DDX

DDX

Aeon schreef op 09 augustus 2002 @ 11:05:
Het enige echte minpunt wat ik kan vinden is dat ie trilfunktie nogal "tam" is. Nokia trilt veel harder. (ok. kom maar op met die vulgaire replies. ;) )

De vorige firmware had WEL tetris, en snake (snake was een hidden game) Maar door de MMS funktie was er geen geheugen meer vrij voor die games.
tril is inderdaad zacht, maargoed mij vorige telefoon (nokia 7110) vond ik nou ook niet echt hard trillen
voelde die ook nooit als ik aan het lopen was...

misschien idee: bluetooth trilblokje ofzo ?

mms optie hoeft van mij niet (wordt toch nog niet ondersteund?)
sms met plaatjes/geluid is ook al zo onzinnig
je weet toch nooit of andere kant het wel kan lezen, ik hou het wel op tekst

• DDX

DDX

Aeon schreef op 09 augustus 2002 @ 11:10:
zeeslag kan je "multiplayer" spelen. 8)
hmms via gprs ? :) (idee?)
ken weinig mensen met t68(i) helaas
en zeker niet mensen waar ik nou zo vaak bij in de buurt zit (in trein ofzo)

• DDX

DDX

ErectionJackson schreef op 09 augustus 2002 @ 11:06:
SMS signaal wordt bij volgende software update aangepast. Je kunt dan zelf een signaal instellen. Daarnaast vind ik Zeeslag ook wel een grappig spelletje :) Maar ik speel t eigenlijk nooit :P
wow, dat zou leuk zijn
heb je dat als gerucht gehoord ergens, of betrouwbare bron ?

zeeslag is grappig, maar niet echt om vaak te spelen

• Aeon
Zeeslag kan je alleen via Bluetooth, of IR spelen. :( Mischien ooit nog eens na een firmware update

• DDX

DDX

als je dit leest :
http://www.esato.com/boar....php?topic=9377&forum=2&4

klinkt niet goed ?

dus binnenkort misschien een firmware met betere sms sound, maar nergens meer mogelijkheid tot upgraden ?
(ik heb nu R2B02, zat me eigenlijk net af te vragen of ik niet eens moest gaan laten updaten...)

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:21 ]

Verwijderd

Ik ga hem morgen halen :) Ik moet toch mijn Vodafone abo eens verlengen. Is hij alleen in die baby-blauwe kleur te krijgen?

• DaRKie
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 18:36:
Ik ga hem morgen halen :) Ik moet toch mijn Vodafone abo eens verlengen. Is hij alleen in die baby-blauwe kleur te krijgen?
er is nu ook een grijze versie ervan, maar online heb ik hem nog nergens tegengekomen, wel in de winkel

• DDX

DDX

DDX schreef op 09 augustus 2002 @ 11:41:
[...]

ErectionJackson schreef op 09 augustus 2002 @ 11:06:
SMS signaal wordt bij volgende software update aangepast. Je kunt dan zelf een signaal instellen. Daarnaast vind ik Zeeslag ook wel een grappig spelletje Maar ik speel t eigenlijk nooit

wow, dat zou leuk zijn
heb je dat als gerucht gehoord ergens, of betrouwbare bron ?
hoe zit het hier nou mee ?

• DaRKie
DDX schreef op 14 augustus 2002 @ 21:56:
[...]

wel, ik heb mijn t68i sinds eergisteren en hier zit de laatste nieuwe firmware op(R2E006) en ik kan geen sms-volume instellen. Ook het probleem met het feit dat je het klokje krijgt te zien na 30minuten als er iemand gefoont/gesmst heeft is er nog altijd. Ook de screensaver is nog altijd nutteloos.

• ErectionJackson

ErectionJackson

DDX schreef op 14 augustus 2002 @ 21:56:
[...]

Heb geduld. Het zou niet bij de eerstvolgende update gebeuren, maar bij de update daarna. Het is een gerucht, dus pin me er niet op vast :)

• Scidd0w
  • Laatst online: 25-10 13:51
Hier een soort van fototjes van de "mineral gray" versie van de t68i.
Best wel balen dat ze die nu hebben precies 4 weken na dat ik er 1 heb gekocht...
vind hem namelijk wel mooier dan de "artic blue".
Heb hem trouwens net zien liggen bij de phonecompany!

Afbeeldingslocatie: http://www.worldgsm.org/images/sem_t68ig_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://diashow.krone.at/2002/6/18/diashow10/001.jpeg

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:21

DoctorV64

Cosmopoliet

Scidd0w schreef op 15 augustus 2002 @ 14:31:
Hier een soort van fototjes van de "mineral gray" versie van de t68i.
Best wel balen dat ze die nu hebben precies 4 weken na dat ik er 1 heb gekocht...
vind hem namelijk wel mooier dan de "artic blue".
Heb hem trouwens net zien liggen bij de phonecompany!

[afbeelding]
[afbeelding]
Tjeemig .. zijn wel degelijk mooi die plaatjes ... maar ja ik heb mijn T68i Artic Blue al 3 maanden nu ...en die vind ik nog steeds cool ... B)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Eunos
  • Laatst online: 24-07 07:43
Ik heb sinds maandag een mineraal grijze T68i en hij bevalt me toch wel vrij goed moet ik zeggen. Tis toch wel een enorme vooruitgang te opzichte van de T39m die ik hiervoor had.

Oja, ik heb trouwens firmware R2E006

Vooral die thema's en achtergronden zijn wel geinig.....

Verwijderd

Ik heb hem net gehaald, in het mineraal grijs. Ik ga morgen onder het werk met de instellingen spelen.

Hiervoor had ik overigens een Nokia 3210. :P

Afbeeldingslocatie: http://evm.vr-consortium.com/services/terminaux/photosmobiles/15177.jpg

• DDX

DDX

zoals ergens in dit forum stond, zijn de frontjes (naja iets meer dan een frontje) ook los te koop, misschien dat de "mineral gray" versie ook los te koop is ergens ?

• ChiMan
  • Laatst online: 23:00
De Gray versie zijn in China gemaakt en de Blue versie in Malaysie. Volgens iemand van ESP is de versie uit Malaysie beter van kwaliteit.

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-10 22:10
Ben naar het kijken voor een opvolger van mijn nokia 8210 (scherm gaat wegvallen en wil wat nieuws).

Heb nog wel altijd een sterke voorkeur voor Nokia, echter ik hoor alleen maar verhalen van slechte firmware en andere kwaliteits problemen.

Belangrijk vind ik goede connectivity naar andere PC's etc dus Ir en BlueTouth (voor handsfree oortelefoon) en agenda\to do\contacts etc. En natuurlijk e-mail lezen over GPRS.

Verder lijkt het me handig als je later nog apps kan installeren, zoals bijvoorbeeld met de 7610 kan (die is echter te groot).

Formaat en gewicht zo'n beetje gelijk aan de 8210.

Ik was aan het kijken naar een 6610 maar het kan nog wel ff duren voordat die uit is en er zit geen bluetooth op. Dus omdat ik veel goede verhalen hoor over de Ericsson T86i naar deze gsm aan het kijken.

Maar hoe zijn de agenda faciliteiten van de ericssons? Synchronisatie met outlook enzo?

Zijn er nog nadelen - slechte zaken van de T68i?

Of is het nog beter te wachten op de P800 http://www.sonyericsson.com/P800/index.htm
(schijnt ook een heel cool telefoontje te worden)

Eigenlijk zoek ik een SmartPhone in T68i formaat ( = P800?).
Vooral het feit dat je later apps kan toevoegen lijkt me ideaal. Dan kan je de gsm gewoon helemaal aanpassen aan je eisen.

Nog andere alternatieven? Wat brengt de nabije toekomst?

[ Voor 0% gewijzigd door RedHead op 26-08-2002 11:53 . Reden: T800 moet P800 zijn ]

• Korakal
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Na een maandje of 2 gebruik kan ik u allen het volgende melden
Positief natuurlijk: The Loox (vooral de nightshot 8-))
mijn foto's die ik eerder in een ander topic heb geplaatst

M'n T68i:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc02311s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc02308s.jpg
Verder positief: de bediening (kan zeker concurreren met Nokia's!), de snelheid na softwareupdate naar R2E006, de mogelijkheid om een eigen menu samen te stellen, de hoeveelheid features.

Negatief: meest negatieve punt wat ik kan bedenken is dat de powerknop niet toetsengeblokkeerd is. Ik heb af en toe wel eens dat 'ie in m'n holster uitschakelt omdat de powerknop (de 'No') te lang werd ingedrukt. Verder kan ik eigenlijk geen bijzondere minpunten bedenken!

Ik ben dus zeeer tevreden met m'n T68i!

• Eunos
Nog een nadeeltje....

De toetsenblokkering: Je kunt kiezen voor handmatig of automatisch. Omdat ik automatisch ronduit irritant vind als dat ding op mijn bureau ligt, heb ik em op handmatig staan. Nou wil het toeval dat ik donderdagnacht mijn t68 bij mij had tijdens het stappen. En omdat ik dat ding pas 2 weken heb, weet ik nog niet hoe alles precies werkt, dus kijk ik af en toe naar mijn foon om te kijken of ik nog wat gemist heb... om dan de verlichting te activeren moet je de c indrukken (c; yes is toetsen deblokkeren) en daarna op de no drukken. blijkbaar heb ik toen bij het terugstoppen van mijn foon in mijn broek de yes ingedrukt of zo, aangezien ik een half uur later gebeld werd met de mededeling dat ik iemand gebeld zou hebben, terwijl mijn foon mijn broekzak niet meer uitgeweest was. en of ik de volgende keer de voicemail wat duidelijker in wilde spreken..... :D

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken.... na 1 jaar T39m is het weer ff wennen aan een telefoon zonder klepje....

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik wacht nog even hierop:

nokia 6610
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6610/images/Accessory%20pop-ups/6610_larger_image_v2.jpg

Lijkt me een goeie concurrent voor de T68i
Iemand enig id wanneer dit toestel uitkomt? (3e kwartaal 2002 vind ik iets te vaag :P )

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Na een maandje met veel plezier alle nieuwe mogelijkheden te hebben ontdekt, heb ik mijn T68 snel weer verkocht (in maart alweer) en heb een 6510 gekocht waar ik tot op heden geen spijt van heb gehad. De belangrijkste reden was dat ik maar niet kon wennen aan de traagheid van de menu's op de T68. Dan heb ik het over de directe menutoegang door sneltoetsen. Ik was met Nokia en Siemens gewend om bijvoorbeeld de ir aan te zetten door menu-9 in te toetsen. Het zelf te definiëren menu van de T68 was wel een alternatief, maar was toch omslachtiger. Wisselen van profiel kostte ook meer moeite. Voordeel van (Sony)Ericsson profielen was wel dat er meer instelmogelijkheden in de profielen zitten, bijvoorbeeld doorschakelingen aan- en uitzetten door alleen maar van profiel te wisselen. Ook het telefoonboek vond ik te omslachtig. In het Nokia telefoonboek kun je zelf bepalen hoeveel en welke gegevens je opslaat, sommige mensen hebben meer dan één mobiel nummer en de T68 kon daarmee niet overweg. Bij Nokia vind ik de snelkeuze mogelijkheid heel handig, ik bel vaak dezelfde nummers, en dat gaat erg snel al je die aan een cijfertoets hebt toegewezen. De 8 (t) ingedrukt houden en de telefoon belt naar (t)huis.
Daarnaast kun je bij de 6510 de frontjes verwisselen. Het gaat mij er niet om dat ik elke dag een ander frontje erop kan zetten, maar door het intensieve gebruik had ik in een maand al wat kleine, redelijk onzichtbare krasjes op het display van de T68, dat zou bij mij alleen maar meer zijn geworden. Met de 6510 koop ik gewoon regelmatig een nieuw frontje, ook al is dat dezelfde kleur als de oude.
Het kleurenscherm was natuurlijk wel erg mooi, nog steeds heb ik een map met ongeveer 300 achtergrondafbeeldingen op mijn computer. Maar geen reden voor mij om naar een Nokia met kleurendisplay over te stappen.

[ Voor 0% gewijzigd door Canaria op 26-08-2002 15:26 . Reden: ongewenste smilies in tekst (8) ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:15

Boss

+1 Overgewaardeerd

Jox444, kan je jouw t68i wallpaper ff neerzetten hier? Ziet er goed uit, die wil ik ook wel op mn mobi!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• ErectionJackson

ErectionJackson

haas schreef op 26 augustus 2002 @ 15:25:
Na een maandje met veel plezier alle nieuwe mogelijkheden te hebben ontdekt, heb ik mijn T68 snel weer verkocht (in maart alweer) en heb een 6510 gekocht waar ik tot op heden geen spijt van heb gehad. De belangrijkste reden was dat ik maar niet kon wennen aan de traagheid van de menu's op de T68. Dan heb ik het over de directe menutoegang door sneltoetsen. Ik was met Nokia en Siemens gewend om bijvoorbeeld de ir aan te zetten door menu-9 in te toetsen. Het zelf te definiëren menu van de T68 was wel een alternatief, maar was toch omslachtiger.
Wat dacht je van: optieknop --> 3. Even snel als menuknop --> 9 :)
Wisselen van profiel kostte ook meer moeite. Voordeel van (Sony)Ericsson profielen was wel dat er meer instelmogelijkheden in de profielen zitten, bijvoorbeeld doorschakelingen aan- en uitzetten door alleen maar van profiel te wisselen. Ook het telefoonboek vond ik te omslachtig. In het Nokia telefoonboek kun je zelf bepalen hoeveel en welke gegevens je opslaat, sommige mensen hebben meer dan één mobiel nummer en de T68 kon daarmee niet overweg. Bij Nokia vind ik de snelkeuze mogelijkheid heel handig, ik bel vaak dezelfde nummers, en dat gaat erg snel al je die aan een cijfertoets hebt toegewezen. De 8 (t) ingedrukt houden en de telefoon belt naar (t)huis.
Dat laatste kan ook gewoon op de t68 :)
Daarnaast kun je bij de 6510 de frontjes verwisselen. Het gaat mij er niet om dat ik elke dag een ander frontje erop kan zetten, maar door het intensieve gebruik had ik in een maand al wat kleine, redelijk onzichtbare krasjes op het display van de T68, dat zou bij mij alleen maar meer zijn geworden. Met de 6510 koop ik gewoon regelmatig een nieuw frontje, ook al is dat dezelfde kleur als de oude.
Het kleurenscherm was natuurlijk wel erg mooi, nog steeds heb ik een map met ongeveer 300 achtergrondafbeeldingen op mijn computer. Maar geen reden voor mij om naar een Nokia met kleurendisplay over te stappen.

Voor de T68i zijn ook frontjes te krijgen, ook officieel :)

• Korakal

Korakal

Up up up!

ErectionJackson schreef op 26 augustus 2002 @ 17:33:

Voor de T68i zijn ook frontjes te krijgen, ook officieel :)
ho-es tell me more about that?!

• Eunos
Volgens mij ben je dan verplicht een telefoon er bij te kopen???

• ErectionJackson

ErectionJackson

Je kunt hem bij een officieel SonyEricsson service point laten vervangen of 1tje bestellen. Voor URLs moet je even op de fora van www.esato.com kijken :)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

O bedoel je dat? Ja dat wist ik wel, maar dat zou ik niet willen vergelijken met de mogelijkheid die Nokia biedt. Volgens www.esato.com, www.tsixtyeight.com of de nieuwsgroep alt.cellular.ericsson (ik weet niet meer waar ik het heb gelezen) kost dat toch al gauw 100 euro. Maar ik heb er voor het laatst in februari over gelezen, misschien zijn de prijzen inmiddels gedaald.
Zo zou je van elke telefoon kunnen zeggen dat je de frontjes kunt verwisselen.

Verwijderd

Ik heb hem ook Perfect Ding! Vooral dat joysticckie

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
Hoe zit het nou precies met het opslaan van meerdere nummers onder één naam? Dit uiteraard naar aanleiding van diegene die z'n t68i voor een 6510 heeft ingeruild.

Deze optie vind ik namelijk zo ontzettend relaxed op m'n 6210.

• Korakal

Korakal

Up up up!

StanTheMan schreef op 27 augustus 2002 @ 16:21:
Hoe zit het nou precies met het opslaan van meerdere nummers onder één naam? Dit uiteraard naar aanleiding van diegene die z'n t68i voor een 6510 heeft ingeruild.

Deze optie vind ik namelijk zo ontzettend relaxed op m'n 6210.
Per naam kun je opslaan:
thuisnummer
werknummer
mobielnummer
faxnummer
ander nummer
emailadres
titel
bedrijfsnaam

De t68i handelt meer als een database dan de 6210/6510 enz. Per type nummer dus 1 veld invoeren: je kunt niet 2x een mobielnummer invoeren. Wil je toch 2 mobiele nummers kwijt dan vul je ze bijv in onder mobielnummer en ander nummer. De Nokia's kunnen wel 2x een mobielnummer onder de vermelding 'mobielnummer' kwijt.

Ik heb ook 2 Nokia's gehad die zo werkten en nu een T68i maar ik vind dit nou niet echt een reden om weer terug te gaan naar Nokia....

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het telefoonboek van de T68 synchroniseert door de velden structuur wel fijner met Outlook. Een nadeel is dat je geen adresgegevens kunt opslaan, wat in de 6510 wel kan.
Het telefoonboek was voor mij ook niet dé reden om weer terug te gaan naar Nokia. Ik vind de 6510 over het algemeen gewoon prettiger dan de T68. Maar ik ben geen Nokia-fan. Er zijn mensen die voor een telefoon niet verder kijken dan het Nokia-assortiment, dat doe ik dus niet.
Een laatste reden die ik kan noemen om over te stappen was dat ik de T68 in een internetshop had gekocht (los, voor €400, was een foutje op de site), zonder verzekering. Bij de 6510 heb ik direct een verzekering afgesloten, vooral voor beschadiging aangezien ik mijn telefoon weleens laat vallen. En een week na mijn bestelling was de T68 ineens €550 geworden. Voordat er een kras op kon komen, had ik hem met winst verkocht.

• StanTheMan
Dan ga ik hem ook maar kopen..
Weet iemand hoe het zit met syncen met outlook? ik sync mijn palm ook daarmee, en het zou te relaxed zijn uiteraard als ik dan ook nog eens m'n telefoon ermee kan syncen..
Dan heb ik echt altijd m'n agenda bij me.. Of gaat dat niet, met 2 apparaten..

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

StanTheMan schreef op 28 augustus 2002 @ 00:18:
Dan ga ik hem ook maar kopen..
Weet iemand hoe het zit met syncen met outlook? ik sync mijn palm ook daarmee, en het zou te relaxed zijn uiteraard als ik dan ook nog eens m'n telefoon ermee kan syncen..
Dan heb ik echt altijd m'n agenda bij me.. Of gaat dat niet, met 2 apparaten..
Ja dat gaat goed. Ik heb ook een tijdje een Palm en een T68 naast elkaar gesynchroniseerd met dezelfde Outlook. Voor de Palm verandert er natuurlijk niets, die blijft gewoon via de Hotsync synchroniseren. Daarnaast heb je dan het Ericsson synchronisatieprogramma erbij. Outlook wordt dan je centrale 'verzamelpunt' voor veranderingen, dus als je een afspraak maakt of een telefoonnummer verandert in je Palm, komt die via Outlook in je telefoon en omgekeerd. Afspraken en telefoonnummers beamen tussen de Palm en de T68 gaat ook goed, alleen zijn er voor zover ik weet nog geen Palm programmaatjes die een complete synchronisatie met de T68 kunnen doen. Wat heel leuk is: Funnyphone, een Palm programmaatje waarmee je achtergrondplaatjes en ringtones naar de telefoon kunt beamen.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ik kan ook bevestigen: een T68i en een Palm (in mijn geval een Clié) gaan prima naast mekaar met dezelfde Outlook!
En natuurlijk werken ze ook onderweg perfect samen! Helemaal relaxed is als je dat via Bluetooth doet 8)

• StanTheMan
Tja, mijn palm Vx heeft helaas geen bluetooth, ik spaar nog eventjes door voor de loox..
Als het een beetje meezit heb ik morgen de grijze..

• Korakal

Korakal

Up up up!

StanTheMan schreef op 29 augustus 2002 @ 01:44:
Tja, mijn palm Vx heeft helaas geen bluetooth, ik spaar nog eventjes door voor de loox..
Als het een beetje meezit heb ik morgen de grijze..
't kan wel! :o

http://www.the-gadgeteer.com/tdk-blue5-review.html

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

werkt het ook met een ipaq samen over ir?
dat zou wel heel mooi zijn

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16
Ben ik de enige bij wie het oplaadsnoertje bagger is? Ik moet m'n telefoon zo ongeveer op z'n kop aan dat ding laten hangen voordat ie begint met opladen, anders maakt ie geen contact.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Korakal

Korakal

Up up up!

D2k schreef op 29 augustus 2002 @ 10:48:
werkt het ook met een ipaq samen over ir?
dat zou wel heel mooi zijn
ja waarom niet? geen probleem hoor! als je een ipaq 3870 of 3970 hebt zelfs ook over Bluetooth
Anders schreef op 30 augustus 2002 @ 09:10:
Ben ik de enige bij wie het oplaadsnoertje bagger is? Ik moet m'n telefoon zo ongeveer op z'n kop aan dat ding laten hangen voordat ie begint met opladen, anders maakt ie geen contact.
Dat heb ik in de vakantie gehad met mijn 2e lader, eentje van een gewone t68. Met de lader die bij m'n toestel zat heb ik geen problemen.

• DDX

DDX

lastig iets in email client op de T68i :
mail wordt gesorteerd op verzenddatum/tijd
mail uit usa, komt dus keurig ergens onderaan je al gelezen email te staan :(

weet iemand hier een oplossing voor ?

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Volgens mij is de 7210 nog niet verkrijgbaar in NL of wel, maar ik ben iig op zoek naar een nieuwe telefoon (mijn 3210 kapt er vaak mee :( ) ,ik wil nu een telefoon met alles er op en er aan. De 7210 en 6610 (wat is het verschil tussen deze twee?, behalve het uiterlijk) hebben veel functie, wat voor toesetellen hebben nogmeer zoveel fuctie's?

Verwijderd

eth0 schreef op 31 augustus 2002 @ 12:27:
Volgens mij is de 7210 nog niet verkrijgbaar in NL of wel, maar ik ben iig op zoek naar een nieuwe telefoon (mijn 3210 kapt er vaak mee :( ) ,ik wil nu een telefoon met alles er op en er aan. De 7210 en 6610 (wat is het verschil tussen deze twee?, behalve het uiterlijk) hebben veel functie, wat voor toesetellen hebben nogmeer zoveel fuctie's?
Offtopic? |:(

• Eunos
Niet helemaal, want hij is wel op zoek naar een T68i ;)

• D2k

D2k

Korakal schreef op 30 augustus 2002 @ 09:53:
[...]

ja waarom niet? geen probleem hoor! als je een ipaq 3870 of 3970 hebt zelfs ook over Bluetooth

ook voor contacts??
dat zou ideaal zijn :9

• D2k

D2k

nog ff een vraagje die ik wel boeiend vind:
wat zit er allemaal in de doos?
zit er een headset/hoesje bij? dat heeft bijv een motorola v60 weer wel voor :)
of een extra accu zoals bij de samsungs?

• s3n

s3n

D2k schreef op 01 september 2002 @ 17:53:
nog ff een vraagje die ik wel boeiend vind:
wat zit er allemaal in de doos?
zit er een headset/hoesje bij? dat heeft bijv een motorola v60 weer wel voor :)
of een extra accu zoals bij de samsungs?
Morge ga ik hem bestellen, goeie vraag dus!

De Headset zit er volgens mij niet mij, vriend van me heeft er los een gekocht.
De extra accu ook niet, maar die lijkt me niet nodig.

Bij de samsung zit ie erbij omdat dat ding niet met stroom overweg kan. Accu's zijn best snel leeg heb ik gehoord

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

er zit een prachtig telefoontje in, genaamd T68i, met een strakke vormgegeven manual en een cdrommetje met wat software. Natuurlijk ontbreekt een oplader niet aan het geheel...

• D2k

D2k

Nitai schreef op 01 september 2002 @ 20:54:
er zit een prachtig telefoontje in, genaamd T68i, met een strakke vormgegeven manual en een cdrommetje met wat software. Natuurlijk ontbreekt een oplader niet aan het geheel...

:*

*voegt "missen van headset toe" aan het 'tegen t68i'- lijstje*

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:16
Zou nog even willen toevoegen dat het met de stootvastheid wel snor zit. Ik liet 'm vrijdagavond op straat (bakstenen) flikkeren van dik een meter hoogte, dat ding stuiterde flink door, maar wat denk je: niks aan het handje. Helemaal nada. Kom daar bij de meeste telefoons nog maar eens om. Zelfs het kleurendisplay vertoont geen afwijkingen of wat dan ook.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Verwijderd

Had ik ook.. maar ik had minder geluk. Bij het rennen viel ie op de grond. Stuiterde zo een meter verder, op gewoon beton. Na het oppakken zag ik gelukkig niet zoveel. Alleen zit er wel een klein krasje/deuk naast de groene led. Verder deed ie het nog wel gewoon.
MAAR NU! Ik ben vaak onbereikbaar ook al staat mijn telefoon gewoon aan met VOL bereik. Ze krijgen dan mijn voicemail. En 7/10 keer als ik aan het telefoneren ben vervormd mijn telefoon de stem van de andere! Dan krijg ik zo een geluid als je probeerd onder water te praten! ik wil wel ff terug gaan om te vragen of ze het kunnen repareren.. want het is op den duur irritanant zeg. Maar wel een top telefoon als ik em niet had laten vallen |:(

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil deze gaan kopen icm een Abo van KPN of vodaphone en dan een abo voor 20 euro.

In de winkels zijn de phones schreeuwend duur. En ik zag op www.gsmhuis.nl hem dan staan voor KPN voor 240 euro.

Iemand hem ergens anders gezien voor goedkoper? Of ergens een aanbieding etc.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik had ehm zelf met een abonnement verlenging gehaald voor 249 euro bij http://www.sitel.nl zonder verzendkosten. Was cool :)

• DDX

DDX

weet iemand of hier toevallig ook zo'n nekkoord op een of andere manier aan bevestigd kan worden ? (misschien via gaatje aan onderkant/bovenkant, onderkant is microfoon volgens mij?)

ik zie regelmatig mensen met nokia 8310 rondlopen die aan bovenkant oogje hebben o.i.d.
waardoor ze een koord kunnen bevestigen.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
DDX: de 8310 heeft zoals wel meer toestellen inderdaad zo'n oogje. De t68i niet. Ik vraag me trouwens ook af hoe 'handig' het is om met dat toestel om je nek rond te lopen, hoewel ik dat zelf ook niet met 'n 8310 zou doen.

De t68i heeft natuurlijk wél bluetooth, zodat je met 'n draadloze headset kunt werken!

• DDX

DDX

om m'n nek lijkt me niet super handig nee, maar meer zoals ik ook met mijn digitale cam doe, vast via lus aan mijn broek, zodat als hij valt hij niet op de grond valt.

bluetooth headset kan inderdaad, maar prijs daarvan staat me erg tegen
zeker omdat je over half jaar ofzo weer een nieuwe versie hebt (ericsson heeft nu al 5 headsets gehad ofzo)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

DDX schreef op 02 september 2002 @ 21:40:
weet iemand of hier toevallig ook zo'n nekkoord op een of andere manier aan bevestigd kan worden ? (misschien via gaatje aan onderkant/bovenkant, onderkant is microfoon volgens mij?)

ik zie regelmatig mensen met nokia 8310 rondlopen die aan bovenkant oogje hebben o.i.d.
waardoor ze een koord kunnen bevestigen.
Als je zo een holdster apart koopt (soort van doorzichtige body voor de t68i) dan is hij een beetje beschermt tegen vallen, en er zit een kleine handkoord bij, die je natuurlijk kan vervangen voor iets langers.

Ik heb het zelf ook, en het kostte me 29 euro. Erg duur dus...

[ Voor 0% gewijzigd door Nitai op 03-09-2002 10:29 . Reden: Typfoutje ]

• DDX

DDX

tja ik doe liever geen hoesjes om m'n telefoon
volume knop is nu al lastig te bedienen, laat staan als er een hoesje omheen zit...
en daarnaast ziet het er ook niet uit meestal

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

weet je wel hoe die HOLDSTER eruit ziet dan voordat je je conclusies trekt? :)

maar je zegt het al...'meestal'.

het is een body! je toetsenbediening ligt geheel open, net als de infrarood en volumeknop. De beneden hoeken zijn beschermd, en het is van een blauw grijzig transparante kunststof gemaakt, ziet er erg hip uit.

Heb mijn digicam uitgeleend, anders had ik wel even een foto gemaakt.

• DDX

DDX

hmms, naja dan wacht ik even tot je je digicam weer terug hebt ? :)
waar heb je hem gekocht trouwens ?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Phoneshop in Den Haag :) ik haal van de week m'n digicam op en post wel een picje hier.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de t68i al goedkoper zien worden deze maand.

Diverse gsm-sites waar ze al niet zo duur zijn:

www.gsmking.nl (icm. met vodafone!) rond de 170 euro (240min) 133 euro (300min)
Los kost ie hier 440 euro!

www.telecom.nu (icm. met ben vaak!) rond de 200 euro
en nog goedkoper met Ben Extra.. (146 euro)

• Xavier
  • Niet online
_Richie_ schreef op 04 september 2002 @ 11:23:
www.gsmking.nl (icm. met vodafone!) rond de 170 euro (240min) 133 euro (300min)
Los kost ie hier 440 euro!
Whoehoe!! Thanx man!

Ik heb hier dus de T68i gekocht icm een Vodafone 60 abbo.
Moet ik 245 euro betalen voor de phone en 16,50 aan abogeld. Heb er meteen een SMS 50 pakketje bij genomen.

Ik krijg hem morgen al in huis! Had even gebeld of hij op voorraad was. En dat was hij. Meteen papieren gefaxed en op de post gedaan. Ze gingen er vanuit dat ik hetzelfde had ingevuld als wat ik per post had gedaan!

Ben morgen vroeg uit. Dus heb ik lekker veel tijd om er mee te kloten.

btw het is http://www.vivacom.nl
Die gsmking stuurt je daar naartoe. Is wel makkelijk met bestellen want op gsmking doet hij het niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Xavier op 04-09-2002 18:27 . Reden: Quote werkte niet ]

• _Richie_
  • Niet online
Laat even horen hoe ie is? Had gehoord dat bij vodafone het systeem eruit ligt, waardoor ze geen aanvragen voor abonnementen kunnen verwerken.....

• Xavier
  • Niet online
_Richie_ schreef op 04 september 2002 @ 21:43:
Laat even horen hoe ie is? Had gehoord dat bij vodafone het systeem eruit ligt, waardoor ze geen aanvragen voor abonnementen kunnen verwerken.....
Hmm das wat minder.
Moeten ze maar even snel repareren dan!

• Xavier
  • Niet online
Tering.
Ik heb hem nog steeds niet.
Op een of andere manier werd ik niet aangenomen bij Vodafone.
Komt zeker omdat ik geen baan heb?

Naja ik heb hem opnieuw besteld op mijn vaders naam.
Hoop dat het lukt want zijn paspoort is over de datum heen. :( :(

• _Richie_
  • Niet online
Xavier schreef op 08 september 2002 @ 23:01:
Tering.
Ik heb hem nog steeds niet.
Op een of andere manier werd ik niet aangenomen bij Vodafone.
Komt zeker omdat ik geen baan heb?

Naja ik heb hem opnieuw besteld op mijn vaders naam.
Hoop dat het lukt want zijn paspoort is over de datum heen. :( :(
Tsja, dan geef ik je ook weinig kans....

• FleshY
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik ben dat schuifknopje van mijn T68i kwijt weet iemand of ik die ergens kan bestellen?

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:21 ]

Verwijderd

FleshY schreef op 09 september 2002 @ 11:33:
Ik ben dat schuifknopje van mijn T68i kwijt weet iemand of ik die ergens kan bestellen?
Hoe heb je dat in godsnaam kwijt kunnen raken?? 8)7

• Xavier
  • Niet online
Yeah!! Ik heb hem sinds gisteren!

Echt heel stoer dingetje is het zeg.
echt in 1 woord: WAUW!!

Alleen een paar vraagjes.
Hoeveel kleuren scherm is dit nou?

En hoe werkt dat e-mailen? Moet je daarvoor iets van een GPRS abbo voor nemen?
Want je hebt bij mail, opties,Account inst. (of bew.), dan je account, En dan bij verbinden via.
Wat moet je daar invullen?

• s3n

s3n

Alleen een paar vraagjes.
Hoeveel kleuren scherm is dit nou?
-256

En hoe werkt dat e-mailen? Moet je daarvoor iets van een GPRS abbo voor nemen?
Want je hebt bij mail, opties,Account inst. (of bew.), dan je account, En dan bij verbinden via.
Wat moet je daar invullen?

Ik heb via verbinden>datacomm. >Data-accounts een zonnet verbinding toegevoegd.
En vervolgens via berichten>e-mail>opties>account bew. een account met de naam athome toegevoegd.

Met dit athome account download ik via zonnet de mailtjes van de athome server.

• Xavier
  • Niet online
Ik heb via verbinden>datacomm. >Data-accounts een zonnet verbinding toegevoegd.
En vervolgens via berichten>e-mail>opties>account bew. een account met de naam athome toegevoegd.

Met dit athome account download ik via zonnet de mailtjes van de athome server.
Hoe bedoel je met Zonner?
Moet je met je modem eerst verbinding maken?

• s3n

s3n

Xavier schreef op 12 september 2002 @ 17:33:
[...]
Hoe bedoel je met Zonner?
Moet je met je modem eerst verbinding maken?
Ik bedoel zonnet ipv zonner :)
Geen id of het zonder modemverbinding ook kan. Met een wap-verbinding lukt het me iig niet.

Maar met een modemverbinding gaat het ook heel makkelijk. Hij belt in, haalt als er mail is de mail binnen, en hangt weer op.
Hij is ook nog zo aardig de mail die je binnenhaalt via pop3 toch op de server te laten staan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste