Bedankt
Gister ook al, toen maar m'n kaffer volgegoten met

Kennelijk heeft 't niet geholpen

Kom toch stiekum met de brommer want moet 's avonds nog ergens anders heen.. helaas, kwam d'r een beetje laat achter.
Check je profile meel maarVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:00:
[...]
YELLLOOOOWWWWWW!!!!ik heb geen mail, nix!Please zorg er voor dat ik ook een dagje kan genieten van een zgn sociaal leven...
|{ brrr }] |
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door oh,when? op 02-11-2002 00:03 . Reden: middag, niet ochtend ]
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
nog één nachtje devven/designen/GoTtenDeFeCt schreef op 01 november 2002 @ 09:56:
....nog 1 nachtje slapen..... spannend!
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
/me knikt instemmend en probeert daarbij niet te hard met zijn hoofd te schudden... Auch....OzBoz schreef op 02 november 2002 @ 10:41:
* OzBoz had liever toch wat langer in zijn nest gelegen...
disjfa.nl
Intentionally left blank
MietjeVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:17:
/me knikt instemmend en probeert daarbij niet te hard met zijn hoofd te schudden... Auch....![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| [03:13:10] <SpiritX> mietjes... [03:13:13] <SpiritX> tissue's... [03:13:23] <SpiritX> demakeup-schijfjes... [03:13:29] <SpiritX> wattenstaafjes... [03:16:37] * SpiritX is pitten [03:16:41] <SpiritX> totmorgen... [03:16:46] * SpiritX is now known as SX|Slaapt [03:18:06] * Tomsworld is now known as Tomsworld|zzz [03:21:00] <@Pelle> watnou mietjes? [03:21:01] <@Pelle> tskk [03:21:14] * @Pelle thwaps SX|Slaapt [03:27:05] * Pelle changes topic to 'Welkom in #devschuur | Vandaag W&G meeting in Utrecht!!!!' [03:57:51] * @Pelle slapen [03:57:55] * Pelle is now known as Pelle|zz |
Had je er maar bij moeten wezen; een tekort aan vrouwelijk schoon was er sowieso...Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:04:
hoeeee wasset?
fotos films en andere digitale rotzooi gewenst
Intentionally left blank
Maar daarom niet minder gezellig
Verwijderd
Intentionally left blank
Verwijderd
snapte ik ook niet, maar werd geroepen dat we dat moesten posten toen we 't restaurant uitkwamenwillem169 schreef op 03 november 2002 @ 00:53:
lol @ samenvatting
Dat van Mophor mag je best nog wel eens uitleggen dan, daar was ik niet echt meer bij gok ik
Ik stort het wel|HunterPro| schreef op 03 november 2002 @ 00:12:
enige nadeel is dat OzBoz nog stééds een biertje van me tegoed heeft, en dat ik er ook nog steeds eentje van Rickets krijg
Inderdaad, dat komt omdat mophor een lul iswillem169 schreef op 03 november 2002 @ 01:01:
Geloof dat ik het al snap: Het had te maken met je voorgerecht, en dat tegen de tijd dat wij al lang klaar waren met het hoofdgerecht, jullie nog niets hadden gegeten
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ik miste je hoor schatjeVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:04:
hoeeee wasset?
fotos films en andere digitale rotzooi gewenst
Ik zit aan de rode port.. mag dat ook? Twas bij Jacks trouwens wel goed dat ze de tafels een beetje konden inschatten naar prioriteit. De belangrijkste tafel eten.. de minder belangrijke tafel 45 minuten erna. Maar je kunt zeggen wat je wil, we hebben nog wat friet en een halve krop sla door de tralies geduwd
Verwijderd
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Verwijderd
disjfa.nl
Verwijderd
dus gingen ze maar op de serveerster geilencrisp schreef op 02 november 2002 @ 20:22:
[...]
Had je er maar bij moeten wezen; een tekort aan vrouwelijk schoon was er sowieso...
En dat terwijl hij zat te lullen over sex hier, vaag wijf daar, kinderachtige telefoongrap zus, papa B-top zoB-top: Type, je bent echt nog een pubertje he
Goede tip van me he?
zeker je eerste meeting....
disjfa.nl
Verwijderd
Fetishc0der en vriend, collega, werkgever van Blues....disjfa schreef op 03 november 2002 @ 13:18:
k was wel op 2 mins op tijd voor mn trein en volgende keer gaan we t nog gezelliger maken.... alleen nog een vraagje.... wie is die gats op de 1e pic waarvan mophor t ook nie wist![]()
rofl, iddwillem169 schreef op 03 november 2002 @ 13:53:
DrG heette 'ie geloof ik hier op GoT..
Type: Moest van Pelle vragen: "Deed jij nou mijn broek naar beneden?"
Verwijderd
Stoer; Marduq
Verwijderd
Stoer; Marduq
*slik*Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:26:
[...]
Wie denk je dat je voor je hebt? De grote XangadiX is Master of Interaction design, en alles wat hij doet is vanzelfsprekend geniaal. Waar haal je het lef vandaan om wat hij zegt af te doen als geblaat?
Verwijderd
|{ brrr }] |
Stoer; Marduq
Verwijderd
btw, ik had 't je beloofd:XangadiX schreef op 03 november 2002 @ 14:53:
hey, de lens flare is een proppenschieter in mijn handen, terwijl de Polar Coordinates een BFG (doom-nostalgie) is, als je hem correct behandeld.
ik behandel een Lens trouwens altijd met flare!
en; ja inderdaad ik vind tatu-video's belangrijk!
Stoer; Marduq
Verwijderd
Verwijderd
hoezo "hint hint"Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:39:
Het leukste aan foto's is als je ze post
Lekker duidelijk
|{ brrr }] |
Verwijderd
Hij wou het er wel om hebben, maar dan voelde'ie zich zo buiten de groep.waxle schreef op 03 november 2002 @ 16:55:
Ow ja en let even voor de gein op de hand van Yellow zo door de dag heen...
Dat verband verdwijnt en verschijnt aan de rechterhand met een willekeur die me welhaast te toevallig is voor woorden
/me heeft nochtans een heerlijk ijsje op bij Mr. Jacks hoor...
|{ brrr }] |
disjfa.nl
Verwijderd
ik kijk NET op, krijg ik ineens een fat ass flits tegen m'n bek aangegooid (die net vol zat idddisjfa schreef op 03 november 2002 @ 23:13:
[afbeelding]
Type geniet met een broodje uit de griek
omg wat een foto... k ben blij dat ik er iig lief op sta![]()
Verwijderd
Nokia is laatste tijd bezig met mijn menuutjes door elkaar te husselen. Ik kom uit op 'clock hidden' als ik je instructies uitvoerVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 19:47:
menu -> 4 -> 2 -> 1 -> 1(die laatste 1 staat voor automatische taal, ik gok dat dat bij de jouwe nederlands is... Anders is het menu 4 2 1 5 geloof ik)
Zo moeilijk is het niet. Ennuh, graag gedaan he
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Verwijderd
Dan heb jij geen 5110, maar waarschijnlijk een 6310 of een 33- serie?? Weet ik zo niet precies...MaDDoG schreef op 04 november 2002 @ 20:12:
[...]
Nokia is laatste tijd bezig met mijn menuutjes door elkaar te husselen. Ik kom uit op 'clock hidden' als ik je instructies uitvoer
flauw hoor.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:10:
[...]
Hehe, alleen aan het op-russisch-zetten van B-Top zijn foontje
[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 05-11-2002 17:13 . Reden: voor de mensen die 't niet doorhebben: :+ :+ :+ ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq