we wachten wel tot 14:00
|{ brrr }] |
He, daar heb ik al es gevroten
Redelijk goedkoop, en op zich aardig te nassen.
Komt wel goed.. en met al die bladeren op het spoor is het afwachten hoe laat je aan komtYellow|A schreef op 30 oktober 2002 @ 23:56:
Nou OzBoz, we zitten toch al rond 13:30 op Utrecht CS en dat zit vlak bij de copperfield pub, dus
we wachten wel tot 14:00
yay!
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
weeeeeeeeeeeeeeee!oh,when? schreef op 31 oktober 2002 @ 10:55:
* oh,when? wil de flarden "gewonnen bij miepen" en "ik kom ook" en "mij maakt het niet uit of ik kegels ga stoten of ballen ga rollen" in een mooie volzin proppen, maar zo op de vroege ochtend lukt dat niet dus het blijft bij een saaie mededeling dat "ik ben zaterdag ook aanwezig"
yay!
blaadjes op het nederlandse spoor zijn hip, het enige woord dat ik nog echt weet van mijn drie jaar duits is eisenbaanlinie ... en dat is inclusief spelvauden
|{ brrr }] |
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
|{ brrr }] |
Wellicht een idee om voor ons arrival even te zorgen dat morgen de smaakpolitie een kijkje gaat nemenYellow|A schreef op 31 oktober 2002 @ 19:43:
Wacht maar, het is een restaurant dat zowel goed kan uitpakken of slecht
Verwijderd
Verwijderd
je moet onze bureaucratische gele man even forumulier B2-zx zsm toesturen, dan zal hij je een mailtje sturen met instructiesVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 10:48:
FF voor de duidelijkheid, b-top komt dus ook.....maar hoe laat waar heb ik nog niet terug kunnen vinden in dit Topic.....dus als iemand een drukke jongen even uit de brand wil helpen?
/me zit hier op school en kan het mailtje er even niet bijpakken...

Hoop dat 't beter is morgen
willem169 schreef op 01 november 2002 @ 11:13:
Zit hier met antibiotica en een ernstige keelontsteking
Hoop dat 't beter is morgen

en vroeg onder de wol...
beterschap!
Verwijderd
YELLLOOOOWWWWWW!!!!ik heb geen mail, nix!Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 10:53:
[...]
je moet onze bureaucratische gele man even forumulier B2-zx zsm toesturen, dan zal hij je een mailtje sturen met instructies
/me zit hier op school en kan het mailtje er even niet bijpakken...
Bedankt
Gister ook al, toen maar m'n kaffer volgegoten met

Kennelijk heeft 't niet geholpen

Kom toch stiekum met de brommer want moet 's avonds nog ergens anders heen.. helaas, kwam d'r een beetje laat achter.
Check je profile meel maarVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 12:00:
[...]
YELLLOOOOWWWWWW!!!!ik heb geen mail, nix!Please zorg er voor dat ik ook een dagje kan genieten van een zgn sociaal leven...
* Yellow|A wil niemand een sociaal leven onthouden
|{ brrr }] |
Verwijderd
* Pelle is ook al hard aan het indrinken geweest vanaf 17.00
Ik zal m'n tanden poetsen morgen voor ik wegga
[ Voor 0% gewijzigd door oh,when? op 02-11-2002 00:03 . Reden: middag, niet ochtend ]
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
nog één nachtje devven/designen/GoTtenDeFeCt schreef op 01 november 2002 @ 09:56:
....nog 1 nachtje slapen..... spannend!
disjfa.nl
Verwijderd
hmm, over 3 uurtjes mophor al ontmoeten. Over 4 uur de rest.
Spannend... Net Sinterklaasavond
Verwijderd
Verwijderd
/me knikt instemmend en probeert daarbij niet te hard met zijn hoofd te schudden... Auch....OzBoz schreef op 02 november 2002 @ 10:41:
* OzBoz had liever toch wat langer in zijn nest gelegen...

should do the trick

owja k rees toch over den haag
disjfa.nl
Zit al aan de koffie; over ruim een uur rustig naar het station tuffen
Intentionally left blank
have fun

En tja, met heel wat van die chemische troep in m'n donder gaat het wel èn er staat in de bijsluiter niets over alcohol dus dat was goed
MietjeVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 11:17:
/me knikt instemmend en probeert daarbij niet te hard met zijn hoofd te schudden... Auch....![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| [03:13:10] <SpiritX> mietjes... [03:13:13] <SpiritX> tissue's... [03:13:23] <SpiritX> demakeup-schijfjes... [03:13:29] <SpiritX> wattenstaafjes... [03:16:37] * SpiritX is pitten [03:16:41] <SpiritX> totmorgen... [03:16:46] * SpiritX is now known as SX|Slaapt [03:18:06] * Tomsworld is now known as Tomsworld|zzz [03:21:00] <@Pelle> watnou mietjes? [03:21:01] <@Pelle> tskk [03:21:14] * @Pelle thwaps SX|Slaapt [03:27:05] * Pelle changes topic to 'Welkom in #devschuur | Vandaag W&G meeting in Utrecht!!!!' [03:57:51] * @Pelle slapen [03:57:55] * Pelle is now known as Pelle|zz |
Had je er maar bij moeten wezen; een tekort aan vrouwelijk schoon was er sowieso...Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:04:
hoeeee wasset?
fotos films en andere digitale rotzooi gewenst
Intentionally left blank
Maar daarom niet minder gezellig
Verwijderd
Mophor, je bent een lul.
Voor de rest, lachuh om de crew eens te zien
B.
* HunterPro heeft een goeie avond gehad iig
ow ja:
Mophor, je bent een lul [/insider-joke]
enige nadeel is dat OzBoz nog stééds een biertje van me tegoed heeft, en dat ik er ook nog steeds eentje van Rickets krijg
OzBoz > heb je een postbus?
* HunterPro gaat een beetje tussen de lakens liggen
Intentionally left blank
Verwijderd
Perfecte verbindingen van de NS naar het Zuiden des lands.
Het was gezellig, erg leuk om de koppen achter de nicks te zien. Zo godsgruwelijk eng waren jullie niet eens, ondanks geruchten vooraf. Mophor at paddenstoelen. Mophor is een lul. Bosmonster fotografeert te pas en te onpas meisjes. willem169 heeft nogal wisselende bowl skills. Om enigzins die bowlballen te kunnen laten rollen, moet je minstens een ronde ingespeeld hebben.
Dat van Mophor mag je best nog wel eens uitleggen dan, daar was ik niet echt meer bij gok ik
snapte ik ook niet, maar werd geroepen dat we dat moesten posten toen we 't restaurant uitkwamenwillem169 schreef op 03 november 2002 @ 00:53:
lol @ samenvatting
Dat van Mophor mag je best nog wel eens uitleggen dan, daar was ik niet echt meer bij gok ik
Mophor is een lul
Verder suckt Utrecht echt vreselijk wat betreft snelwegen. Als ik naar Rotterdam wil heb ik de keuze tussen Amsterdam, Amersfoort of Maarssen. Jemig. Rotterdam, de wereldstad, of Den Haag, staan gewoon NIET aangegeven. Dat verzin je toch niet?... Moest ik dus de snelweg naar Maarssen hebben.
Oftewel: het was erg gezellig
Ik stort het wel|HunterPro| schreef op 03 november 2002 @ 00:12:
enige nadeel is dat OzBoz nog stééds een biertje van me tegoed heeft, en dat ik er ook nog steeds eentje van Rickets krijg
Inderdaad, dat komt omdat mophor een lul iswillem169 schreef op 03 november 2002 @ 01:01:
Geloof dat ik het al snap: Het had te maken met je voorgerecht, en dat tegen de tijd dat wij al lang klaar waren met het hoofdgerecht, jullie nog niets hadden gegeten
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Ik miste je hoor schatjeVerwijderd schreef op 02 november 2002 @ 19:04:
hoeeee wasset?
fotos films en andere digitale rotzooi gewenst
Door rood tegen het verkeer in naar het Neude rijden
Terras overflow veroorzaken
Bowlen met willem169 en DeFeCt en SpiritX en Waxle was leuk
Poolen was ook wel leuk denk ik
Daytona is toch anders als Sega Rally
Jazz Alley is wel een relaxte tent maar de vrouwen die er zaten waren snel weg na de overdosis nerds die opeens binnen kwamen stormen
Mr Jacks was ook wel lekker eten maar snelheid is een begrip wat ze er nog niet kennen
Meiden uit Denemarken zijn niet te versmaden
Sommige meiden van 15 ook niet
Champignons zijn vies
Bier is lekker
Nog meer bier ook
Spa rood dient nu als anti-brakheids middel
Enzo
Ik zit aan de rode port.. mag dat ook? Twas bij Jacks trouwens wel goed dat ze de tafels een beetje konden inschatten naar prioriteit. De belangrijkste tafel eten.. de minder belangrijke tafel 45 minuten erna. Maar je kunt zeggen wat je wil, we hebben nog wat friet en een halve krop sla door de tralies geduwd
Verwijderd
verder was het een uberkloek dagje, foto's volgen
In navolging van de 1337 ghey uit rotterdam had er op het neude alleen wel ff een fotootje gemaakt moeten worden van de oranje punk-kids met piekhaar, da's toch wel een misser
Bier was lekker

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd

Clay, Blues en ????

Crisp en Disjfa

B-Top en Oh When?

B-Top, McVirusS, Bosmonster en Blues

|Honterpro| en nog wat mensen

Yellow

Waarschijnlijk Type

Clay en Disjfa (zichtbaar) verder nog Pelle, Type en Rickets

FoOL, Cheatah, Bosmonster en B-Top

willem169, Blues en Waxle

Cheatah en Bosmonster die een foto maakt van een serveerstertje

Waxle...
disclaimer: spellingsfouten in namen voorbehouden
Verwijderd
Dankzij de foto's ben je toch wel iets minder lul, maar de volgende keer dat je paddo's wil, ga je maar naar klazien....en niet als voorgerecht (nu is ie iets minder insider, en weet iedereen dat er gegronde redenen zijn...
Waar zijn die foto's van de serveerster....
Ik ben na utrcht nog ff door gegaan, en heb nu toch duidelijk erg zondagochtend.... fucking 6 uur ofzo......jezus....
Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen:
Bosmonster : Serveerster shoot online!
Graag gedaan hoor, jullie zaten ook wel erg zielig te kijken zo zonder eten
* waxle gaat es de dode kabouters uit zijn mond spoelen

nu alleen nog wat meer fototjes please

en jammer dat ik tijdens t eten al weg moest.... kwam verder ook alleen door mophor, maarja
k was wel op 2 mins op tijd voor mn trein en volgende keer gaan we t nog gezelliger maken.... alleen nog een vraagje.... wie is die gats op de 1e pic waarvan mophor t ook nie wist
disjfa.nl
Verwijderd
dus gingen ze maar op de serveerster geilencrisp schreef op 02 november 2002 @ 20:22:
[...]
Had je er maar bij moeten wezen; een tekort aan vrouwelijk schoon was er sowieso...
Ow, en mophor: je bent een lul
Mijn ervaringen. (as if anyone is interested...

De trein: Ik zat op Eindhoven station op mophor te wachten. ongeveer 2 minuten voor de trein er was kwam er langharig werkschuw tuig aanzetten met een designblaadje in zijn hand, ik dacht: Ja, dat moet'm zijn
Treinreis hebben we in het begin alleen wat met elkaar zitten kletsen, al snel kwam er nog wat gespuis tussen, en over mensen heen met elkaar gaan zitten praten is zo irritant...
Ontbeten bij de Burger King, terwijl we nog even stonden te wachten op de mensen die de trein gemist hadden ofzo, en dus te laat waren...
Daarna gezellig op een terrasje gezeten in het begin, (nu weet disjfa ook waar de neude is) maar jaja, na ongeveer 10 minuten begon de techpraat weer hoor
Daarna poolen, eerst tegen crisp (die dude is veel te goed imho), en daarna tegen clay en Yellow.
Leuk potje zwarte-bal-stuiteren gespeeld met Yellow
Uiteindelijk heb ik toch een forfeit-loss aangegeven
Poolen was relaxt, had alleen wel wat langer mogen duren imho, en dan wat minder lang in het Jaazcafe.
Niet dat het jazzcafe niet relaxt was hoor, maar we hebben er wel 3 uur lang gezeten, en ik denk dat 2 uur poolen - 2 uur jazzcafe een beter idee was geweest.
Het eten was btw goed, zo zie je maar weer: ga nooit af op hoe de website eruit ziet
Hoewel het idd NET ietsje sneller had gekund.
Tijdens het eten heb ik ook de leukste opmerking van de avond gehoord:
En dat terwijl hij zat te lullen over sex hier, vaag wijf daar, kinderachtige telefoongrap zus, papa B-top zoB-top: Type, je bent echt nog een pubertje he
Irish pub was btw ook zeer gezellig, maar ik heb nog wel een vraagje: Clay, was die band nou Ayeon? Want je spelde het wel, maar ik ging al weg voor ik kans had het op te schrijven

Toen op naar het station, maar de man met de laptop en de man met de breezer (

Goede tip van me he?
zeker je eerste meeting....
k ga een keer zoeken naar een meeting zonder pics van vrouwelijk schoon wat ons bier fixt
disjfa.nl
Verwijderd
Fetishc0der en vriend, collega, werkgever van Blues....disjfa schreef op 03 november 2002 @ 13:18:
k was wel op 2 mins op tijd voor mn trein en volgende keer gaan we t nog gezelliger maken.... alleen nog een vraagje.... wie is die gats op de 1e pic waarvan mophor t ook nie wist![]()
Type: Moest van Pelle vragen: "Deed jij nou mijn broek naar beneden?"
rofl, iddwillem169 schreef op 03 november 2002 @ 13:53:
DrG heette 'ie geloof ik hier op GoT..
Type: Moest van Pelle vragen: "Deed jij nou mijn broek naar beneden?"
over dat broekgedoe
Verwijderd
Dus: ik voel geklooi tegen mijn schrijfblok aan (zat in mijn linkerachterzak) kan ook zijn dat iemand er tegenaan stootte ( |Hunterpro| zat er geloof ik vlakbij) en opgeschoten/aangeschoten jeugd vindt het soms nog eens leuk om aan zo'n 4 persoonsbroek te gaan zitten kloten. Vandaar dat ik zoiets had van "ha... ha..." en vroeg aan |Hunterpro| of'ie nou aan mijn broek zat te kloten.
Verhaal duidelijk genoeg?

he stinkende gele, ik dacht dat je hier een speciaal topic voor ging openen?
voorts de regeltjes even duidelijk maken;
1. alleen een stinkend figuur bij de naam yellow en de grote XangadiX mogen meedoen
2. PS filters: Polar Coordinates, Lens Flare, Radial Blur, Clouds/Difference Clouds, Lightning effects, wave... (en nog drie effecten?)
3. brush size MOET op 30 staan (pencil size ook)
4. geen externe foto's laden
5. iedere aanpassing moet gepaart gaan met 500 woorden uitleg
welnu;
De on-onderbroken cirkel van het bestaan heb ik hier proberen weer te geven in een doorbroken rond vlak met daarin wazige vormen die de link met het spirituele buiten de zichtbare werkelijkheid weergeven. Daarbinnen bevind zich en licht dat een symbool is voor de vonk van het leven binnen de zichtbare werkelijkheid. Groen staat in dit geval voor de ellende aan de rand van het bestaan en daarbuiten terwijl de herhaalde ronde vorm laat zien dat zowel binnen als buiten de werkelijkheid een duidelijke link bestaat met zowel het magische als het plastische.
De afrondingen in het binnenste van het figuur zijn een verwijzing naar de hedendaagse politiek en het feit dat je niet op Winnie de Jong moet stemmen, en dat statment wordt herhaald in de ronde vormen die de lens-flare veroorzaakt binnen de zichtbare werkelijkheid. Let wel dat die dus gerelateerd is aan de cirkelvorm aan de ene kant en de 'vonk van het leven' aan de andere kant. Van Winnie de Jong kun je je dus afvragen of ze wel leeft, EN of ze wel leeft binnen de zichtbare werkelijkheid (ze heeft immers een lijntje met pim).
Het vierkant (een tegenstelling met de cirkel, hoewel geblurred) bevind zich buiten de cirkelvorm om zo zowel in vorm als contrast de spanningsboog tussen het zichtbare en herkenbare weer te geven en om de vorm en het onmogelijke te benadrukken.
en verder ben ik van mening dat yellow verdelgt moet worden...
Stoer; Marduq
Verwijderd
Wie denk je dat je voor je hebt? De grote XangadiX is Master of Interaction design, en alles wat hij doet is vanzelfsprekend geniaal. Waar haal je het lef vandaan om wat hij zegt af te doen als geblaat?
Stoer; Marduq
*slik*Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:26:
[...]
Wie denk je dat je voor je hebt? De grote XangadiX is Master of Interaction design, en alles wat hij doet is vanzelfsprekend geniaal. Waar haal je het lef vandaan om wat hij zegt af te doen als geblaat?
ja maar het was wel geniaal geblaat! En mooi ook!
Verwijderd
H'wijk mac ja waxle.....maar een mcTosti is geen slecht idee ja.
Type: Puber
Oceanripple, extrude (driehoekjes, niet dat vierkante ge-extrude) en Chroom ... dat zijn de andere filters
* Yellow|A vindt het geblaat en het plaatje laat een te duidelijk dit is mijn eerste lensflare niveau zien...
XangadiX moet nog een worden met de lens .. en met de flare ... pas dan kan hij zichzelf een lensflare massah' noemen
|{ brrr }] |
ik behandel een Lens trouwens altijd met flare!
en; ja inderdaad ik vind tatu-video's belangrijk!
Stoer; Marduq
Verwijderd
MEETING 5.0 WORDT GEHOUDEN OP EEN DATUM WANNEER IK KAN
verder leuk dat jullie je vermaakt hebben zonder mij
btw, ik had 't je beloofd:XangadiX schreef op 03 november 2002 @ 14:53:
hey, de lens flare is een proppenschieter in mijn handen, terwijl de Polar Coordinates een BFG (doom-nostalgie) is, als je hem correct behandeld.
ik behandel een Lens trouwens altijd met flare!
en; ja inderdaad ik vind tatu-video's belangrijk!
www.herbzipper.com
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Stoer; Marduq
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd naar de return-art van Yellow, maar nog meer naar die footage van Tatu
Ik vraag me af of er nog meer GoTers zijn die denken dat ik een baby-etende Hell's Angel ben...})
McVirusS
XangadiX, SpiritX, Crisp, Disfja
yellow's kreun, eh, kruin.
panorama van de peoples
Voordat er koffie en bier was
in afwachting van blowen; eh bowlen.
willem169 poging 1
willem169 poging 2
onduidelijk poging onduidelijk
een Oakley met een DeFeCt
Waxle van zijn beste kant
MVir doet iets met Pelle wat we liever niet weten
Yellow: The Race
Whoa.
Wazig spelletje
Vinger van B-Top voor de flits
Muts van Oh-When? voor de flits
Oh-When met DeFeCt
XangadiX, Yellow, Cheetah
XangadiX denkend aan tatu
McVirusS denkend aan XangadiX
Xanga's grote rode knop (don't push that button!)
Tag'z 'n'gemaggel
Ozboz; "we'll make him an offer he can't resist"
Yellow ( weer!)
lampje
cola
B-Top en een halfje Pelle
Smile! you're on...
Hunterpro ( volgens mij )
yellow blij met parasolletje ( zonder ijs )
restte me nog te melden dat er geen ijs was
Verwijderd
hoezo "hint hint"Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:39:
Het leukste aan foto's is als je ze post
Lekker duidelijk
Dat verband verdwijnt en verschijnt aan de rechterhand met een willekeur die me welhaast te toevallig is voor woorden
Tatu update: clip een is 500k voor het einde afgebroken omdat ik van de server werd gegooid
|{ brrr }] |
Verwijderd
Hij wou het er wel om hebben, maar dan voelde'ie zich zo buiten de groep.waxle schreef op 03 november 2002 @ 16:55:
Ow ja en let even voor de gein op de hand van Yellow zo door de dag heen...
Dat verband verdwijnt en verschijnt aan de rechterhand met een willekeur die me welhaast te toevallig is voor woorden
Dus met het verband eraf probeerde hij een beetje te integreren... Ofzoiets
/me heeft nochtans een heerlijk ijsje op bij Mr. Jacks hoor...

Ik probeer hier de huidige tweedeling in the maatschappij weer te geven. Zovel het groene hart dat ik mijn ogen de randstad moet gaan omcirkelen als natuurlijk de gekozen volksvertegenwoordiging door de kiezer zelf. Mijn voorstel is dus ook dat er meer bosgebied moet komen en meer moerassen in Nederland. Het liefst gevuld met mensen die Nas ne dogonjat bleren in korte rokjes. Dit is dan ook meteen mijn idee voor een gekozen leider van Nederland. Twee russen.
Het overdadige gebruik van de oceanripple tool in samenwerking met de extrude laat zien hoe we met elkaar moeten omgaan in de moderne maatschappij. Meer normen en korte rokjes in het bos. De tijd van flitsende polar lensflare achtige politiek en gedachten goed achtige boekjes en vuilniszakken die acht jaar op de hoek van de staat liggen is voorbij.
Natuurlijk is er in deze utopische wereld plaats voor bijna iedereen, iedereen eigenlijk behalve XangadiX.
* Yellow|A RGB spotlight, polar, 30px brush, extrude en oceanripple zonder aan de sliders te zitten in een willekeurige volgorde
|{ brrr }] |

Type geniet met een broodje uit de griek
omg wat een foto... k ben blij dat ik er iig lief op sta
disjfa.nl