Gezien Hunterpro maar een keertje komt is dit denk ik de uiteindelijke lijst van mensen
Willem169
Waxle
Pelle
disjfa
Owen
Yellow
Type
Defect
Ozboz
cutter
crisp
McVirus
|HunterPro|
Akira
Blues
Cheatah
Xangadix
Clay
Dit is van groot belang aangezien ik denk dat we met z'n allen wel een vorm van voedsel nodig hebben in de avond. Nu zat ik te denken dat we wellicht een plek kunnen vinden met daarin 1 .. misschien wel 2 tafels gevoeld met lekkernijen. Altijd goed toch? Dit kost echter wel wat geld, dus wil iedereen misschien nu zeggen of die mee gaat eten of het gewoon puur doet op de vele vormen van vloeibare substanties die er ook wel zijn.
In andere woorden, wil je mee eten of niet dan kan Yellow eventjes bellen voor de reservering.
Okay dan het programma, wat wil iedereen doen. Er is vrij veel genoemd (het kloekste begint helaas om 12:00 dus dat is irritant). Wel goed, 2 november is museum nacht in Utrecht, maar ja er zijn ook kroegen. Wat gaan we echter doen overdag? (bal op jullie helft)
///////// I N T K O R T
13 :30 Utrecht Centraal station, bij het meeting point. Ik zal er denk ik vanaf 13:15 wel rond hangen om arme verdwaalde schaapjes op te vangen.
14:00 op het Neude in Utrecht in het midden. (ik post zodra ik mijn ultra hippe kaart afheb wel een kaartje)
Ik stuur van de week wel eventjes mobiele nummer rond aan iedereen van wie ik een meeltje heb gehad zodat we nog contact kunnen hebben als je trein/auto wat trager is op weg naar utrecht dan gewoonlijk.
* Yellow|A zorgt voor deslechte organisatie