Geduld is een schone zaak mijn jongenBartjeuhz schreef op 04 augustus 2002 @ 12:29:
kwacht nu al 15 minute bijna
lol 5 seconde later kreeg ik bericht =]
Gehe
ik ben aan het spelen, gaat goed, na een tijdje wil ik nar de stad gaan om spullen te verkopen, loop ik door die idiote camera tegen een paal aan. Maar dan zit ik vast in de paal 
Het ziet er wel beetje nieuw brak uit. Waar is iedereen van GoT eigenlijk? Ik zie niemand..
Mag ik jullie nicks en positie weten zodat ik kan komen.... ik ben btw net zoals bij RO _-Oxygen-_ Ik ga ff checken kijken of ik weer los ben
Het ziet er wel beetje nieuw brak uit. Waar is iedereen van GoT eigenlijk? Ik zie niemand..
Mag ik jullie nicks en positie weten zodat ik kan komen.... ik ben btw net zoals bij RO _-Oxygen-_ Ik ga ff checken kijken of ik weer los ben
Ben net met een nieuwe Char begonnen. Eerst was ik Archer en nu Fighter, want fighter is toch iets leuker. Naam = Apocrypha2
.
Ik zit nu nog op campzone, maar als ik morgen thuis ben, of overmorgen weer helemaal hersteld ben
zal ik ook maar aan die client downen. alleen heb ik nog nix over mages gelezen.. zitten die er (nog) niet in ofzo?
)
Dit is makkelijk. Ik ben _-Oxygen-_ btw. Waar zijn jullie nou? Ik heb al een sword breaker en ik ga denk ik armor nog kopen enzo. Gaat goed. Ben al lvl4 ofzo.
Hey ik zag jou lopenGTA3 schreef op 04 augustus 2002 @ 16:45:
Dit is makkelijk. Ik ben _-Oxygen-_ btw. Waar zijn jullie nou? Ik heb al een sword breaker en ik ga denk ik armor nog kopen enzo. Gaat goed. Ben al lvl4 ofzo.
Zitten er niet in. Of ze komen? Ik heb geen id.Smurf schreef op 04 augustus 2002 @ 16:15:
Ik zit nu nog op campzone, maar als ik morgen thuis ben, of overmorgen weer helemaal hersteld benzal ik ook maar aan die client downen. alleen heb ik nog nix over mages gelezen.. zitten die er (nog) niet in ofzo?
Verwijderd
dan is die die update nog aan het installerenBartjeuhz schreef op 04 augustus 2002 @ 11:20:
als ik het spel start krijg je een menu
Startgame
Register
Settings
Quit
maar die floept na 1 seconde weer weg
meer mense die dit hebbe?
gewoon 10min w8en ofzo en op den duur kijrg je een msg met
installatie klaar ofzo
nu heb ik unable to connect server. eerst wastie steeds vol.
ligt het plat? ofuh... tja. ik heb versie 1.66b
ligt het plat? ofuh... tja. ik heb versie 1.66b
DAmn, deze keer istie echt full gewoon! Al gewoon 1200x geprobeert en ik kom er maar niet in. Mag ik al jullie nick weten? MK4 1.66b is goed hoor, ik dacht ook eerst, misschien istie oud maar dat is een goede versie...
hmz, ik ben net terug van vakantie... Korean RO account heb ik gelukkig nog wel (en ik kan et spelen)
maaarreh, dit is een lange download en ik vroeg me af of het ook echt waard zou zijn... dussssss is het iets?
maaarreh, dit is een lange download en ik vroeg me af of het ook echt waard zou zijn... dussssss is het iets?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
nog steeds:"unable to connect to server"
Ik heb geen firewall aanstaan, ik heb versie 1.66b zoals iedereen. Hij deed het eerst wel.
Ik heb ook een andere account aangemaakt. niks helpt.
Ik heb geen firewall aanstaan, ik heb versie 1.66b zoals iedereen. Hij deed het eerst wel.
Ik heb ook een andere account aangemaakt. niks helpt.
Mmmm, ik vind het spel wel grappig, voor de eerste 30 minuten. Dan zie je hoe lang alles duurt en dan is de lol er vrij snel af. Vooral die map is verschikkelijk. Je verdwaalt steeds! Als ze nou de mogelijkheid zouden inbouwen om in en uit te zoomen op die map. Maar nee hoor, je ziet maar een paar vlakjes om je heen en dat is absoluut niet genoeg om te kunnen zien waar je zit en waar je heen moet.
Ik ben bang dat ik maar weer op zoek moet naar een ander spel.
Je hebt geen autoattack dus je klikt je een breuk.
De map zuigt.
Levellen gaat veel te langzaam
Te weinig classes
Geen handel
Te weinig verschillen in wapens (de graphics verschillen wel, maar ze lijken allemaal evenveel dmg te doen
)
Veel zeikerds, kijk maar op hun BBS. (als je de naam RO laat vallen schelden ze je verrot)
Kort samengevat:
Saai
Saai
Saai
De map zuigt.
Te weinig classes
Geen handel
Te weinig verschillen in wapens (de graphics verschillen wel, maar ze lijken allemaal evenveel dmg te doen
Veel zeikerds, kijk maar op hun BBS. (als je de naam RO laat vallen schelden ze je verrot)
Kort samengevat:
Saai
Saai
Saai
ok bedankt, cancel ik de slome download maarobsidian schreef op 04 augustus 2002 @ 18:41:
Mmmm, ik vind het spel wel grappig, voor de eerste 30 minuten. Dan zie je hoe lang alles duurt en dan is de lol er vrij snel af. Vooral die map is verschikkelijk. Je verdwaalt steeds! Als ze nou de mogelijkheid zouden inbouwen om in en uit te zoomen op die map. Maar nee hoor, je ziet maar een paar vlakjes om je heen en dat is absoluut niet genoeg om te kunnen zien waar je zit en waar je heen moet.
De map zuigt.
Te weinig classes
Geen handel
Te weinig verschillen in wapens (de graphics verschillen wel, maar ze lijken allemaal evenveel dmg te doen)
Kort samengevat:
Saai
Saai
Saai

Verwijderd
heb je al iets anders gevonden ?obsidian schreef op 04 augustus 2002 @ 18:41:
De map zuigt.
Te weinig classes
Geen handel
Te weinig verschillen in wapens (de graphics verschillen wel, maar ze lijken allemaal evenveel dmg te doen)
Kort samengevat:
Saai
Saai
Saai
Verwijderd
obsidian schreef op 04 augustus 2002 @ 18:41:
Eerst op de weg blijven en na een paar keer valt de map best mee
Gewoon muisknop ingedrukt houden![]()
De map zuigt.
op het eerste gezicht wel ja....
Goede plek vinden en je bent zo een paar levels verder, een level kost gewoon meer tijd als in RO
Te weinig classes
Je speelt er toch maar met 1![]()
Geen handel
Niet zoveel als in RO nee
Juist ontzettend veel wapens en specifieke class bonuses, en er zit wel degelijk verschil in, meer dan bij RO
Gaat wel over, ze zijn alleen bang dat ze nooit meer op de server kunnen...
Kort samengevat:
Je vergelijkt het teveel met RO, ontwenningsverschijnselen![]()
Saai
Saai
Saai
nee
ben ik nu bezig om te plannen. Ik ben een lvl 5 fighter. Ik heb al een long sword en een brigander ofzoiets, koel erziend armor. Als je een beetje ver bent en 2 mensen flink aars ziet schoppen, moet je daar gaan staan. Die monsters laten veel vallen. Ik heb daar een hele ecuipment bij elkaar geschraapt. Ik heb 5 zwaarden, 4 bijlen en 3 bogen gevonden. Het verdient snel en goed...
Maar of RO leuker was , is makkelijk, ja...
Dus jij bent zo'n irritante dief die andersmans loot paktGTA3 schreef op 04 augustus 2002 @ 20:40:
Ik heb daar een hele ecuipment bij elkaar geschraapt. Ik heb 5 zwaarden, 4 bijlen en 3 bogen gevonden. Het verdient snel en goed...

Zouden ze eens bij jou moeten doen, zul je leuk vinden.GTA3 schreef op 04 augustus 2002 @ 20:40:
neeben ik nu bezig om te plannen. Ik ben een lvl 5 fighter. Ik heb al een long sword en een brigander ofzoiets, koel erziend armor. Als je een beetje ver bent en 2 mensen flink aars ziet schoppen, moet je daar gaan staan. Die monsters laten veel vallen. Ik heb daar een hele ecuipment bij elkaar geschraapt. Ik heb 5 zwaarden, 4 bijlen en 3 bogen gevonden. Het verdient snel en goed...
Deed je dit ook altijd met Ragnarok ?
Vast wel
Haha goed gezegd!Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:46:
[...Je vergelijkt het teveel met RO, ontwenningsverschijnselen]
(Zelfde hier hoor, maar ik mis de handel ook wel, je kan eigenlijk alleen maar aan de shops sellen)
(Lvl12 Fighter met longsword nu)
Hoe bedoel je: "na een paar keer valt de map best mee"? Zeker dat je hem dan uit je hoofd kent? Daar gaat het juist over, die minimap geeft je totaal geen overzicht van waar je loopt. Je moet de map uit je hoofd kennen om je weg te kunnen vinden.Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:46:
Eerst op de weg blijven en na een paar keer valt de map best mee
Nou, en dat is veel beter tegen RSI bedoel je?Gewoon muisknop ingedrukt houden
En de tweede en derde ook. Dat heeft niks te maken met hoevaak je kijkt. Als je net zoals jij zelf ook al zegt de map uit je hoofd moet kennen voor je de weg een beetje kan vinden vind ik dat ronduit waardeloos.op het eerste gezicht wel ja....
Precies, en in RO vond ik het als melee fighter al veel te langzaam gaan. En je zegt het zelf ook... In PT gaat het nog langzamer dan in RO.Goede plek vinden en je bent zo een paar levels verder, een level kost gewoon meer tijd als in RO
Is dat zo? In RO had ik van elke class een char hoor. EN ik zou wel wat keus willen hebben. Nu is het zo dat het niet uitmaakt welke class je kiest, want je kan toch alle wapens gebruiken. En dat blijft ook zo. Bonus of niet, je wapen is niet class gebonden zoals het wel hoort te zijn.Je speelt er toch maar met 1
Hoezo? Er is helemaal niks. Je kan in de chat zeggen dat je iets te koop hebt, maar dat moet je blijven herhalen. Je kan alleen aan de shop terugverkopen, en je krijgt maar iets van 10% van de winkelwaarde terug. Dus je moet de hele tijd met waarde;oze sullen blijven lopen tot je iets fatsoenlijks kan kopen. Hoe wil je dan levellen?Niet zoveel als in RO nee
Onzin, dan heb jij niet goed naar RO gekeken. En wat jij zegt geldt alleen voor de hoge wapens.Juist ontzettend veel wapens en specifieke class bonuses, en er zit wel degelijk verschil in, meer dan bij RO
En daar hebben ze gelijk in. De servers zijn overvol. Vandaar die "server full" berichten de hele tijd.Gaat wel over, ze zijn alleen bang dat ze nooit meer op de server kunnen...
Bullshit. Ik geef gewoon mijn mening van dit spel. Dat heeft niks met RO te maken. Als ik een RO look-a-like had gezocht, dan had ik niet eens met dit spel begonnen.Je vergelijkt het teveel met RO, ontwenningsverschijnselen
Ik vind dat het gewoon veel te duidelijk is dat dit spel in de beta1 fase zit.
Verwijderd
Minimap is idd niet duidelijk maar niet zo erg als je het zegt...Hoe bedoel je: "na een paar keer valt de map best mee"? Zeker dat je hem dan uit je hoofd kent? Daar gaat het juist over, die minimap geeft je totaal geen overzicht van waar je loopt. Je moet de map uit je hoofd kennen om je weg te kunnen vinden.
Nee makkelijker dan hele tijd klikken....Nou, en dat is veel beter tegen RSI bedoel je?
In PT zet je gewoon een grotere stap per level dan een level in ROPrecies, en in RO vond ik het als melee fighter al veel te langzaam gaan. En je zegt het zelf ook... In PT gaat het nog langzamer dan in RO.
Hoezo hoort te zijn? Het is zo in RO en sommige andere rpg's ja maar het is volgens mij veel normaler dat je bijna alle wapens kan gebruiken maar alleen degene meer op jouw class gericht optimaalEn dat blijft ook zo. Bonus of niet, je wapen is niet class gebonden zoals het wel hoort te zijn
Nee, niks geloot. Als ik iets zag liggen en niemand wilde het nam k het..
En trouwens ik ging zelf ik monsters killen en zei mochten ok mijn dingen nemen, vind ik niet erg. Ik wil alleen wapens, geen potions of geld. Wapens wel. Misschien denk je dat ik een looter ben en dit ook in RO deed maaar dat is niet zo.
En trouwens ik ging zelf ik monsters killen en zei mochten ok mijn dingen nemen, vind ik niet erg. Ik wil alleen wapens, geen potions of geld. Wapens wel. Misschien denk je dat ik een looter ben en dit ook in RO deed maaar dat is niet zo.
boeiend....als jij iemand naast je een monster ziet killen...en die kerel heeft enorme lag ofzo....GTA3 schreef op 04 augustus 2002 @ 22:11:
Nee, niks geloot. Als ik iets zag liggen en niemand wilde het nam k het..
valt er een dik zwaard uit dat monster....wedden dat je em pakt..
maja wie zou dat niet doen, wees nou eerlijk
Steam: CatBearCow
Ik
Ik weet hoe &^@$#! irritant het is als een stakkertje m'n rare mighty staf oid loot omdat ik lag.
mja dat zal dan wel...maar 99% van de mensen doet dat ech wel...geloof me maar
Steam: CatBearCow
Bart, koel icon btw.
Server is nu echt vol. ik sta 5 minuten lang gewoon te klikken, dus 5 mins lang achterelkaar op het loginknopje klikken. Het spel word pas leuk als we met z'n allen spelen, want dan kunnen we de grote monsters aan.
Server is nu echt vol. ik sta 5 minuten lang gewoon te klikken, dus 5 mins lang achterelkaar op het loginknopje klikken. Het spel word pas leuk als we met z'n allen spelen, want dan kunnen we de grote monsters aan.
is er ook een fix voor De unable to conenct bug?
Ik heb de faqs en messageboard al door gelezen. er was 1 iemand die de bug ook had, maar werd niet op gereageerd.
Ik heb de faqs en messageboard al door gelezen. er was 1 iemand die de bug ook had, maar werd niet op gereageerd.
jah, dat heb ik nu ook. Maarre we kunnen afspreken, om 10 uur bij de fontein voor de uitgang van de stad en dan gaan we met zn allen een cyclops killen ofzo. Als jullie willen tenminste...Bloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 12:26:
is er ook een fix voor De unable to conenct bug?
Ik zal proberen om rond 10 uur bij de fontein te zijn
.
game opnieuw geinstalleerd. patches overheen. nog steeds unable to connect.
server IP staat goed in register.
Wie heeft nog meer last van deze bug?
Verwijderd
heb ik ook gehad....Bloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 15:00:
game opnieuw geinstalleerd. patches overheen. nog steeds unable to connect.
na antivirus en firewall uit te zetten kreeg ik .... Server is FULL

Maarre zullen we dan afspreken om 10 uur bij de fontein en dan gaan we met zn allen naar de desert..?
als de server ful is ga je gewoon achter elkaar staan klikken op de login button, zo kom ik er altijd binnen een paar minuten in.. Dus ik adviseer dan ga alvast in de server 5 mins van te voren zodat we er allemaal zijn...Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:21:
Ik snap niet hoe je dat af kan spreken als de server continu full is?
Ik heb 2 keer server full gekregen en met de 4 of 5 keer login klik kwam ik erin
.
per minuut gaan er wel 20 mensen weg ofzo. Dus degene die de hele tijd login blijven klikken komen er vanzelf wel in.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:21:
Ik snap niet hoe je dat af kan spreken als de server continu full is?
Norton antivirus 2002 uitgezet. firewall uitgezet, alles wat met norton te maken heeft uitgezet.
Nog steeds unable to connect.
Ja laatste versies, laatste bugfixes.
Ik start met zowel game.exe als pstale.exe.
shitzooi
Nog steeds unable to connect.
Ja laatste versies, laatste bugfixes.
Ik start met zowel game.exe als pstale.exe.
shitzooi
Verwijderd
Hmja maar ik heb nog een vaag probleem: Als dat spel opstart zie je zo'n vogel ofzo vliegen en een muziekje. Dan komt dat login scherm, maar dan hangt het allemaal, totdat ik een keer op ENTER druk, dan connect ie even en zegt ie gelijk server is full. Dan hangt ie weer, druk ik weer op ENTER, zegt ie gelijk server full, hangt weer enz enz. Ik heb dus niet eens de tijd om mijn username en pass in te voeren. Echt zwaar brak...
Hmm ben er nu ingekomen wonder boven wonder. Kun je ook in en uitzoomen? Of rotaten met wat anders dan de pijltjestoetsen?
Hmm ben er nu ingekomen wonder boven wonder. Kun je ook in en uitzoomen? Of rotaten met wat anders dan de pijltjestoetsen?
K pc opnieuw geinstalleerd. nu geen unable to connect.
nu alleen nog maar server isvol. na 15 minuten nog.
tja. ik zal het nog maar even proberen
nu alleen nog maar server isvol. na 15 minuten nog.
Specs van je pc?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:54:
heb ik eindelijk in kunnen loggen.... zie ik alleen het volgende
afbeelding
ik heb net eindelijk even gespeeld.
lvl4 fighter. alleen disconnected. was nogal laggy
lvl4 fighter. alleen disconnected. was nogal laggy
wat een fuckzooi! ben je lekker bezig... disconnect. 3 keer per halfuur vind ik veel hoor. steeds weer proberen om te reconnecten
10 minuten spelen, dan weer disconnect
Verwijderd
de tijdsduur om in te loggen is nog langer dan dat je echt kan spelen, omdat je telkens gedisconnect wordt
Jonge kom op. 22:00 bij de fontein zijn. Ik ben er iig.GTA3 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:29:
grrr.. dan komen er maar 1 of 2 mensen, ik ga dus echt niet...
Ik probeer terug in het dorp te komen, ik heb nu genoeg geld om een goed nieuw wapen te kopen, maar ik kan maar 5 minuten spelen. als ik terug kom in het spel, ben ik alles kwijt wat ik de laatste minuten heb verdien
Dat kan niet. Toen ik uit PT sloeg zomaar ieneens had ik alles nog qua geld XP points enz.Bloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 21:50:
Ik probeer terug in het dorp te komen, ik heb nu genoeg geld om een goed nieuw wapen te kopen, maar ik kan maar 5 minuten spelen. als ik terug kom in het spel, ben ik alles kwijt wat ik de laatste minuten heb verdien
[edit]
Ik ga spelen. Ik wacht tot 22:10 bij de fontein en dan ga spelen.
eindelijk. ik moest wel weer vechten om mijn verloren gold terug te verdienen. ik heb mijn battleaxe gekocht, nu nog wat armor. ik ga morgen wel verder. ik hoop dat ik alles dan nog heb.
Bah, ik probeer nog steeds die install te downen, kan iemand PLZZZZ een mirrortje geven/maken ?
Verwijderd
nou ik heb hem net geinstalleert.
btw duurt die automatoc-update zolang want mijn zonealarm knippert heel lang die update.
btw duurt die automatoc-update zolang want mijn zonealarm knippert heel lang die update.
Ergens in dit topic worden mirrors gegeven.3CLipZ schreef op 05 augustus 2002 @ 22:22:
Bah, ik probeer nog steeds die install te downen, kan iemand PLZZZZ een mirrortje geven/maken ?
Ook op de messageboard van pristontale worden mirrors gegeven. succes
in dit topic worden geen mirrors gegeven hoorBloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 22:36:
[...]
Ergens in dit topic worden mirrors gegeven.
Ook op de messageboard van pristontale worden mirrors gegeven. succes

er werden mirrors gegeven
http://bn2.bravidio.com/~...riston/pristontale166.exe
mar zal het vast niet meer doen
ok ik check even een paar minuten op de official board
edit:
68.100.48.27
ID: Pristontale
Pass: download
edit2:
http://files.ausgamers.com/?agn=details&id=2911
die moet het doen, want die is voor het laatst nog geen minuut geleden gedownload
werken allebei niet
check nog 's?3CLipZ schreef op 05 augustus 2002 @ 22:47:
werken allebei niet
w00t, 150KB/s
thx man
NP! jij hebt me ook 's een keer geholpen met RO lang geleden.
cya there!
pffff, eindelijk installed....
ik klik me al 10 minuten suf maar de server blijft vol

Hey dude, heb je nog wat met die equip kunnen doen die ik je gegeven heb?3CLipZ schreef op 06 augustus 2002 @ 00:20:
pffff, eindelijk installed....
Sjonge jonge. Raar spel hoor. Ik loop naar de tweede stad, en vanzelfsprekend kan ik daar hogere level equip kopen als in de eerste stad, maar het vreemde is, dat de dmg van de wapens die ik nu heb, veel hoger is dan van de wapens die ik daar kan kopen. De beesten worden steeds sterker, maar de wapens lijken wel zwakker te worden. Plus nog eens dat ze belachelijke level requirements hebben. Ik kan al skeletons aan, maar daarvoor heb je wel een goed zwaard nodig, ik kan maar max een 7-11 dmg zwaard aan (vanwege de req) maar dat is eigenlijk te weinig.
Ik vind die wapens leuk qua graphics, maar serieus underpowered hoor. Goh, laten we de speelduur eens verlengen, we geven ze een houten zwaardje en laten ze tegen baphomet vechten.

Wie speetl het eigenlijk nog
want het verveelt best snel eigenlijk. We moeten een nieuwe game vinden..
Verwijderd
Ik w8 mooi op ROGTA3 schreef op 06 augustus 2002 @ 13:43:
Wie speetl het eigenlijk nogwant het verveelt best snel eigenlijk. We moeten een nieuwe game vinden..
Tja, het is dat het spel niet gratis is, maar neverwinter nights komt aardig in de buurt hoor.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 14:06:
[...]
Ik w8 mooi op RO.... er is toch geen spel dat Ro kan vervangen
Verwijderd
als er nog mensen zijn die hem nog niet hebben
http://games.telstra.com/...hp?action=details&id=2911
ftp://64.180.26.234/
http://games.telstra.com/...hp?action=details&id=2911
ftp://64.180.26.234/
weeeeeeeeeresterende tijd circa: 1 uur 45 min
Hoeveel kosten MMORPG's eigenlijk? Om online te spelen dan.
Verwijderd
he obsidan zeg even met welke naam en waneer je online gaat met never winter ik heb het spel ook origineel
grafish erug leuk spel wel zwaar voor jer pc btw
ik zal Bhelmore heten ok
grafish erug leuk spel wel zwaar voor jer pc btw
ik zal Bhelmore heten ok
Verwijderd
weet ik maar voor de geen die ontwenning vershijsel hebben
op de japanse kun je nog spelen
op de japanse kun je nog spelen
Verwijderd
Never Winter Nights is niet pay to playGTA3 schreef op 06 augustus 2002 @ 15:12:
ja, maar dat is zo duur en ik zie niet veel mensen die het spelenen dat si toch ook pay to play
Wat zijn de systeemeisen danVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:26:
weet ik ik heb dat spel origineel
EN HIJ IS MOOI !!!
zoudie draaien met ales op medium met dit sys :
700 mhz Athlon
128 mb sdram
tnt2 m64
BTW, SoF 2 draait op dit systeem met alles op medium goed dus....
Verwijderd
aahhh!!
eindelijk heb ik PT kunnen spelen
wel leuk maar niet echt fantastisch
WHA DIT BEN IK \/
eindelijk heb ik PT kunnen spelen
wel leuk maar niet echt fantastisch
WHA DIT BEN IK \/

Gaat hopelijk minder snel vervelen dan PT?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:26:
weet ik ik heb dat spel origineel
EN HIJ IS MOOI !!!
ja laagste resolutie moet kunnen.GTA3 schreef op 08 augustus 2002 @ 13:31:
[...]
en draait neverwinte rnights op me pc![]()
700 mhz athlon
128 mb ram
tnt2 m64
noukan dat zou het
Mijn broer heeft tijdelijk mijn 2e pc te leen.
een 700duron
256MB intern
tnt2 m64 met nieuwste det drivers
draait soepel op 640x480.
monitor kon geen hogere reso aan.
Verwijderd
ik heb een amd duron op een
gig een asus geforce 2 gts pro
en 265 cas 2 geheugen
de game dtecteerd mijn settings en zet ze dan op 800/600 32 bits alles op low
maar ik zelf kan het gemakelijk draaien op 1024/768 32 bits alles op high tuurlijk soms skipt ie even bij heel veel effects op mijn screen maar het is echt niet annoying ofzo
maar verwacht niet het zelfde gameplay als RO dit is een dungeon and dragons type of game baldurs gate maar dan grafisch veel en veel toffer
en 265 cas 2 geheugen
maar ik zelf kan het gemakelijk draaien op 1024/768 32 bits alles op high tuurlijk soms skipt ie even bij heel veel effects op mijn screen maar het is echt niet annoying ofzo
maar verwacht niet het zelfde gameplay als RO dit is een dungeon and dragons type of game baldurs gate maar dan grafisch veel en veel toffer
Ah, ik heb ff op de site geken, en mn systeem kan het draaien, maar ik zie niet zoveel topics erover enzo, is eht wel een beetje populairVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:49:
ik heb een amd duron op een
en 265 cas 2 geheugen
damn. ik log in. connection lost(3)
al 3 keer achter elkaar. ik kom niet in de server ofzo
al 3 keer achter elkaar. ik kom niet in de server ofzo
Verwijderd
ja daar heb ik ook last van, en op de site staat niks daar staat zelfs dat ze de connectie van andere landen extra goed en stabiel hebben gemaakt