sjit dubblepost door een error.. delete deze maar. Er stond zo Error, probeer het later nog eens off ga terug. en ik ging terug en toen drukte ik meteen op post knopje, wat niet slim was
Ik zal proberen om rond 10 uur bij de fontein te zijn
.
game opnieuw geinstalleerd. patches overheen. nog steeds unable to connect.
server IP staat goed in register.
Wie heeft nog meer last van deze bug?
Verwijderd
heb ik ook gehad....Bloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 15:00:
game opnieuw geinstalleerd. patches overheen. nog steeds unable to connect.
na antivirus en firewall uit te zetten kreeg ik .... Server is FULL

Maarre zullen we dan afspreken om 10 uur bij de fontein en dan gaan we met zn allen naar de desert..?
als de server ful is ga je gewoon achter elkaar staan klikken op de login button, zo kom ik er altijd binnen een paar minuten in.. Dus ik adviseer dan ga alvast in de server 5 mins van te voren zodat we er allemaal zijn...Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:21:
Ik snap niet hoe je dat af kan spreken als de server continu full is?
Ik heb 2 keer server full gekregen en met de 4 of 5 keer login klik kwam ik erin
.
per minuut gaan er wel 20 mensen weg ofzo. Dus degene die de hele tijd login blijven klikken komen er vanzelf wel in.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:21:
Ik snap niet hoe je dat af kan spreken als de server continu full is?
Norton antivirus 2002 uitgezet. firewall uitgezet, alles wat met norton te maken heeft uitgezet.
Nog steeds unable to connect.
Ja laatste versies, laatste bugfixes.
Ik start met zowel game.exe als pstale.exe.
shitzooi
Nog steeds unable to connect.
Ja laatste versies, laatste bugfixes.
Ik start met zowel game.exe als pstale.exe.
shitzooi
Verwijderd
Hmja maar ik heb nog een vaag probleem: Als dat spel opstart zie je zo'n vogel ofzo vliegen en een muziekje. Dan komt dat login scherm, maar dan hangt het allemaal, totdat ik een keer op ENTER druk, dan connect ie even en zegt ie gelijk server is full. Dan hangt ie weer, druk ik weer op ENTER, zegt ie gelijk server full, hangt weer enz enz. Ik heb dus niet eens de tijd om mijn username en pass in te voeren. Echt zwaar brak...
Hmm ben er nu ingekomen wonder boven wonder. Kun je ook in en uitzoomen? Of rotaten met wat anders dan de pijltjestoetsen?
Hmm ben er nu ingekomen wonder boven wonder. Kun je ook in en uitzoomen? Of rotaten met wat anders dan de pijltjestoetsen?
K pc opnieuw geinstalleerd. nu geen unable to connect.
nu alleen nog maar server isvol. na 15 minuten nog.
tja. ik zal het nog maar even proberen
nu alleen nog maar server isvol. na 15 minuten nog.
Specs van je pc?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:54:
heb ik eindelijk in kunnen loggen.... zie ik alleen het volgende
afbeelding
ik heb net eindelijk even gespeeld.
lvl4 fighter. alleen disconnected. was nogal laggy
lvl4 fighter. alleen disconnected. was nogal laggy
wat een fuckzooi! ben je lekker bezig... disconnect. 3 keer per halfuur vind ik veel hoor. steeds weer proberen om te reconnecten
10 minuten spelen, dan weer disconnect
Verwijderd
de tijdsduur om in te loggen is nog langer dan dat je echt kan spelen, omdat je telkens gedisconnect wordt
Jonge kom op. 22:00 bij de fontein zijn. Ik ben er iig.GTA3 schreef op 05 augustus 2002 @ 21:29:
grrr.. dan komen er maar 1 of 2 mensen, ik ga dus echt niet...
Ik probeer terug in het dorp te komen, ik heb nu genoeg geld om een goed nieuw wapen te kopen, maar ik kan maar 5 minuten spelen. als ik terug kom in het spel, ben ik alles kwijt wat ik de laatste minuten heb verdien
Dat kan niet. Toen ik uit PT sloeg zomaar ieneens had ik alles nog qua geld XP points enz.Bloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 21:50:
Ik probeer terug in het dorp te komen, ik heb nu genoeg geld om een goed nieuw wapen te kopen, maar ik kan maar 5 minuten spelen. als ik terug kom in het spel, ben ik alles kwijt wat ik de laatste minuten heb verdien
[edit]
Ik ga spelen. Ik wacht tot 22:10 bij de fontein en dan ga spelen.
eindelijk. ik moest wel weer vechten om mijn verloren gold terug te verdienen. ik heb mijn battleaxe gekocht, nu nog wat armor. ik ga morgen wel verder. ik hoop dat ik alles dan nog heb.
Bah, ik probeer nog steeds die install te downen, kan iemand PLZZZZ een mirrortje geven/maken ?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
nou ik heb hem net geinstalleert.
btw duurt die automatoc-update zolang want mijn zonealarm knippert heel lang die update.
btw duurt die automatoc-update zolang want mijn zonealarm knippert heel lang die update.
Ergens in dit topic worden mirrors gegeven.3CLipZ schreef op 05 augustus 2002 @ 22:22:
Bah, ik probeer nog steeds die install te downen, kan iemand PLZZZZ een mirrortje geven/maken ?
Ook op de messageboard van pristontale worden mirrors gegeven. succes
in dit topic worden geen mirrors gegeven hoorBloodclot schreef op 05 augustus 2002 @ 22:36:
[...]
Ergens in dit topic worden mirrors gegeven.
Ook op de messageboard van pristontale worden mirrors gegeven. succes

er werden mirrors gegeven
http://bn2.bravidio.com/~...riston/pristontale166.exe
mar zal het vast niet meer doen
ok ik check even een paar minuten op de official board
edit:
68.100.48.27
ID: Pristontale
Pass: download
edit2:
http://files.ausgamers.com/?agn=details&id=2911
die moet het doen, want die is voor het laatst nog geen minuut geleden gedownload
werken allebei niet
check nog 's?3CLipZ schreef op 05 augustus 2002 @ 22:47:
werken allebei niet
w00t, 150KB/s
thx man
NP! jij hebt me ook 's een keer geholpen met RO lang geleden.
cya there!
pffff, eindelijk installed....
ik klik me al 10 minuten suf maar de server blijft vol

Hey dude, heb je nog wat met die equip kunnen doen die ik je gegeven heb?3CLipZ schreef op 06 augustus 2002 @ 00:20:
pffff, eindelijk installed....
Sjonge jonge. Raar spel hoor. Ik loop naar de tweede stad, en vanzelfsprekend kan ik daar hogere level equip kopen als in de eerste stad, maar het vreemde is, dat de dmg van de wapens die ik nu heb, veel hoger is dan van de wapens die ik daar kan kopen. De beesten worden steeds sterker, maar de wapens lijken wel zwakker te worden. Plus nog eens dat ze belachelijke level requirements hebben. Ik kan al skeletons aan, maar daarvoor heb je wel een goed zwaard nodig, ik kan maar max een 7-11 dmg zwaard aan (vanwege de req) maar dat is eigenlijk te weinig.
Ik vind die wapens leuk qua graphics, maar serieus underpowered hoor. Goh, laten we de speelduur eens verlengen, we geven ze een houten zwaardje en laten ze tegen baphomet vechten.

Wie speetl het eigenlijk nog
want het verveelt best snel eigenlijk. We moeten een nieuwe game vinden..
Verwijderd
Ik w8 mooi op ROGTA3 schreef op 06 augustus 2002 @ 13:43:
Wie speetl het eigenlijk nogwant het verveelt best snel eigenlijk. We moeten een nieuwe game vinden..
Tja, het is dat het spel niet gratis is, maar neverwinter nights komt aardig in de buurt hoor.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 14:06:
[...]
Ik w8 mooi op RO.... er is toch geen spel dat Ro kan vervangen
Verwijderd
als er nog mensen zijn die hem nog niet hebben
http://games.telstra.com/...hp?action=details&id=2911
ftp://64.180.26.234/
http://games.telstra.com/...hp?action=details&id=2911
ftp://64.180.26.234/
weeeeeeeeeresterende tijd circa: 1 uur 45 min
Hoeveel kosten MMORPG's eigenlijk? Om online te spelen dan.
Verwijderd
he obsidan zeg even met welke naam en waneer je online gaat met never winter ik heb het spel ook origineel
grafish erug leuk spel wel zwaar voor jer pc btw
ik zal Bhelmore heten ok
grafish erug leuk spel wel zwaar voor jer pc btw
ik zal Bhelmore heten ok
Verwijderd
weet ik maar voor de geen die ontwenning vershijsel hebben
op de japanse kun je nog spelen
op de japanse kun je nog spelen
Verwijderd
Never Winter Nights is niet pay to playGTA3 schreef op 06 augustus 2002 @ 15:12:
ja, maar dat is zo duur en ik zie niet veel mensen die het spelenen dat si toch ook pay to play
Wat zijn de systeemeisen danVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:26:
weet ik ik heb dat spel origineel
EN HIJ IS MOOI !!!
zoudie draaien met ales op medium met dit sys :
700 mhz Athlon
128 mb sdram
tnt2 m64
BTW, SoF 2 draait op dit systeem met alles op medium goed dus....
Verwijderd
aahhh!!
eindelijk heb ik PT kunnen spelen
wel leuk maar niet echt fantastisch
WHA DIT BEN IK \/
eindelijk heb ik PT kunnen spelen
wel leuk maar niet echt fantastisch
WHA DIT BEN IK \/

Gaat hopelijk minder snel vervelen dan PT?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 19:26:
weet ik ik heb dat spel origineel
EN HIJ IS MOOI !!!
ja laagste resolutie moet kunnen.GTA3 schreef op 08 augustus 2002 @ 13:31:
[...]
en draait neverwinte rnights op me pc![]()
700 mhz athlon
128 mb ram
tnt2 m64
noukan dat zou het
Mijn broer heeft tijdelijk mijn 2e pc te leen.
een 700duron
256MB intern
tnt2 m64 met nieuwste det drivers
draait soepel op 640x480.
monitor kon geen hogere reso aan.
Verwijderd
ik heb een amd duron op een
gig een asus geforce 2 gts pro
en 265 cas 2 geheugen
de game dtecteerd mijn settings en zet ze dan op 800/600 32 bits alles op low
maar ik zelf kan het gemakelijk draaien op 1024/768 32 bits alles op high tuurlijk soms skipt ie even bij heel veel effects op mijn screen maar het is echt niet annoying ofzo
maar verwacht niet het zelfde gameplay als RO dit is een dungeon and dragons type of game baldurs gate maar dan grafisch veel en veel toffer
en 265 cas 2 geheugen
maar ik zelf kan het gemakelijk draaien op 1024/768 32 bits alles op high tuurlijk soms skipt ie even bij heel veel effects op mijn screen maar het is echt niet annoying ofzo
maar verwacht niet het zelfde gameplay als RO dit is een dungeon and dragons type of game baldurs gate maar dan grafisch veel en veel toffer
Ah, ik heb ff op de site geken, en mn systeem kan het draaien, maar ik zie niet zoveel topics erover enzo, is eht wel een beetje populairVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 13:49:
ik heb een amd duron op een
en 265 cas 2 geheugen
damn. ik log in. connection lost(3)
al 3 keer achter elkaar. ik kom niet in de server ofzo
al 3 keer achter elkaar. ik kom niet in de server ofzo
Verwijderd
ja daar heb ik ook last van, en op de site staat niks daar staat zelfs dat ze de connectie van andere landen extra goed en stabiel hebben gemaakt