De officiële site
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bekijk hier de trailer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier kan je de Beta downloaden
Het verhaal speelt zich af in de 3D wereld Priston:
In het begin waren er 10 goden die de wereld Priston en de bewoners hadden geschapen. Maar na het verraad van de Demon God Igolanos kwam de eerste generatie oorlog.
Vervallen en bang geworden van de Oorlog hebben de overlevenden van de mensheid zich door de eeuwen heen volhard en gevestigd in het verwoeste zuiden van Priston. Daaruit is het ras 'Tempskron' gegroeid, die daar vredig leeft zoals hun echte verleden. (ik heb het ff met mijn brakke engels vertaalt
)
Het orgineel
In the beginning there were the 10 Gods of Creation. Together they had created the World and its inhabitants, but the betrayal of the traitorous Demon God Igolanos sparked off the first Genesis War.
Battered and scarred from the War, survivors of
Mankind persevered through the ages and
eventually emerged as a race now known as Tempskron. Settling down in the ravaged south of continent Priston, they established a relative peace, oblivious to their true past.
Genre Massively Multiplayer Online Role-Playing Game
Developer Triglow Pictures Ltd.
System Reqs.
Minimum O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Celeron 300
RAM : 64MB
VGA : 3D Acceleration Video Card /w 16MB RAM
ETC : DirectX 7.0 or above, 56K Modem
Recommended O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Pentium III 450
RAM : 128MB
ETC : DirectX 7.0 or above, ISDN/ADSL/Cable
Let wel! Als je een account hebt gemaakt, moet je eerst een email sturen voordat je kan spelen. Dit zijn de vragen die eje in je email moet beantwoorden.
Send an e-mail to ptbeta@triglow.com using the following Application Form:
Limited Closed Beta Application Form
------------------------------------
1. Real Name:
2. Account ID:
3. Valid e-mail address:
* All information must match the info with which you created your account
on our webpage
4. Are you a professional game developer? Yes/No
5. Are you a member of the press? Yes/No
6. What other games have you Beta-tested in?
7. Please state any comments you might have, or any additional information
you would like us to know:
Zie ook de FAQ op de officiële site.
Zelf heb ik het nog niet gespeeld, want op een 1 of andere manier werkt ie niet
. Moet ik nog ff oplossen. Maarja kijk maar en post je ervaringen/screenies enz hier
.

En de Overviewmap
Bekijk hier de trailer
Hier kan je de Beta downloaden
Het verhaal speelt zich af in de 3D wereld Priston:
In het begin waren er 10 goden die de wereld Priston en de bewoners hadden geschapen. Maar na het verraad van de Demon God Igolanos kwam de eerste generatie oorlog.
Vervallen en bang geworden van de Oorlog hebben de overlevenden van de mensheid zich door de eeuwen heen volhard en gevestigd in het verwoeste zuiden van Priston. Daaruit is het ras 'Tempskron' gegroeid, die daar vredig leeft zoals hun echte verleden. (ik heb het ff met mijn brakke engels vertaalt
Het orgineel
In the beginning there were the 10 Gods of Creation. Together they had created the World and its inhabitants, but the betrayal of the traitorous Demon God Igolanos sparked off the first Genesis War.
Battered and scarred from the War, survivors of
Mankind persevered through the ages and
eventually emerged as a race now known as Tempskron. Settling down in the ravaged south of continent Priston, they established a relative peace, oblivious to their true past.
Genre Massively Multiplayer Online Role-Playing Game
Developer Triglow Pictures Ltd.
System Reqs.
Minimum O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Celeron 300
RAM : 64MB
ETC : DirectX 7.0 or above, 56K Modem
Recommended O S : Windows98/Me/2000/XP
CPU : Pentium III 450
RAM : 128MB
ETC : DirectX 7.0 or above, ISDN/ADSL/Cable
Let wel! Als je een account hebt gemaakt, moet je eerst een email sturen voordat je kan spelen. Dit zijn de vragen die eje in je email moet beantwoorden.
Send an e-mail to ptbeta@triglow.com using the following Application Form:
Limited Closed Beta Application Form
------------------------------------
1. Real Name:
2. Account ID:
3. Valid e-mail address:
* All information must match the info with which you created your account
on our webpage
4. Are you a professional game developer? Yes/No
5. Are you a member of the press? Yes/No
6. What other games have you Beta-tested in?
7. Please state any comments you might have, or any additional information
you would like us to know:
Zie ook de FAQ op de officiële site.
Zelf heb ik het nog niet gespeeld, want op een 1 of andere manier werkt ie niet

En de Overviewmap