dit is wel erg dichtbij "wat is de reden van het leven"
maar ik bedoel.. zoveel tegenslagen.. mensen die klote tegen je doen omdat ze zichzelf ook klote voelen..
doelen bereiken wat je omgeving van je verwacht..
iedereen zegt wel van"je moet niet letten op wat mensen van je willen.. je moet doen wat je wilt"
maar niemand kan me wijsmaken dat ze alles doen zoals ze het zelf willen..
je omgeving heeft kritiek op wat je doet enz. enz.
je word niet geaccepteert enz. enz.
niet dat het belangrijk is..
maar waarom moet alles gaan zoals iedereen het wil.. en waarom moet je veel geld verdienen om succesvol te zijn?
de zin "geld is niet belangrijk" klopt niet meer..
alles draait tegenwoordig om geld. en als je het hebt krijg je ook nog 100en mensen achter je aan met de vraag hoe je eraan bent gekomen en dat je het op een illegale manier hebt verdient enz. enz.
waarom kunnen mensen niet gelukkig zijn met de winst van een ander?
waarom moeten iedereen hetzelfde meemaken als iemand "die geluk" heeft in de zin van geld..
MOET iedereen miljoenen verdienen of ligt dat aan mij?
ik moest hier eens over nadenken.. heeft in realiteit niets met een ervaring van mij te maken ofzo
waarom kunnen mensen niet gelukkig zijn met het geluk van een ander
maar ik bedoel.. zoveel tegenslagen.. mensen die klote tegen je doen omdat ze zichzelf ook klote voelen..
doelen bereiken wat je omgeving van je verwacht..
iedereen zegt wel van"je moet niet letten op wat mensen van je willen.. je moet doen wat je wilt"
maar niemand kan me wijsmaken dat ze alles doen zoals ze het zelf willen..
je omgeving heeft kritiek op wat je doet enz. enz.
je word niet geaccepteert enz. enz.
niet dat het belangrijk is..
maar waarom moet alles gaan zoals iedereen het wil.. en waarom moet je veel geld verdienen om succesvol te zijn?
de zin "geld is niet belangrijk" klopt niet meer..
alles draait tegenwoordig om geld. en als je het hebt krijg je ook nog 100en mensen achter je aan met de vraag hoe je eraan bent gekomen en dat je het op een illegale manier hebt verdient enz. enz.
waarom kunnen mensen niet gelukkig zijn met de winst van een ander?
waarom moeten iedereen hetzelfde meemaken als iemand "die geluk" heeft in de zin van geld..
MOET iedereen miljoenen verdienen of ligt dat aan mij?
ik moest hier eens over nadenken.. heeft in realiteit niets met een ervaring van mij te maken ofzo
waarom kunnen mensen niet gelukkig zijn met het geluk van een ander
Imperfectionist.