Mijn wagentje (Kyosho) heeft nu wel een paar alu onderdeeltjes ipv kunststof, raceuitlaat, stabilisatiestangen, andere banden etc.

De banden die eronder zitten zijn voor beton en asfalt, die zwarte zijn voor bijv. nat wegdek of tegels ofzo.
edit- oja, ik hem ook nog een Tamiya offroad buggy, aantal wijzigingen zoals straatbanden, tekin regelaar, stockmotor en nog wat kleine dingen.
Hms ik heb wel interesse in een Pro3 jah, maar ook in een C4 en een TC3 RacerOp zondag 28 juli 2002 15:55 schreef Alpha-sphere het volgende:
[..]
De Pro3 rijd niet slecht en ik kan niet te veel zeggen over de flexabiliteit. De persoon achter de stuur is waar het om draait. Je kan met elke waggen winnen. ze verschillen allemaal niet zoveel van elkaar maar de vraag is hoe goed jij ben.
Ik heb trouwens al weer 1,5 jaar niet meer gereden. Ik ga ermee stoppen. Intresse in een Pro3?
Ik wil naast het nieuwe chassis, een Corvette C5R of Viper-GTSR body hebben, die o.a Ledjes moet hebben (alleen nog beslissen of ze blauw of niet moeten zijn, want een gele staat ook bruut bij de voorverlichting
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik heb ook nog een jaar een 1:5 Audi gehad.
En mijn eerste auto was een mercedes CLK 1:10, een week gehad daarna 1:5 Audi en nu dus de 1:5 Porsche.
Ik rij ook wedstrijden bij real80 in Groningen.
als je filmpjes en pic's wilt zien van auto's ga naar [url="http://www.netshop.nl/shop/rc-n/enter.html"]deze site[/url]
als je naar "Foto album FG auto's" gaat zie je nog een hele oude foto (1,5 jaar oud) van mijn porsche die er nu heel anders uitziet (andere uitlaad, airbox, remmen enz)
Ik heb nu ook nog een off the road Leopard Buggy maar die rijd nog niet omdat die helemaal is omgebouwd en ook als van aluminium is gemaakt maar is niet standaard omdat er officieel nog geen aluminium part zijn voor de Leopard Buggy.
Maar kijk maar ff op de site staat veel leuks en modelbouw Krikke is officieel nu de grootse FG dealer van Nederland. En ze lever natuurlijk ook veel andere merken zoals Robbe, Carson, Protech, H.A.R.M, eigenlijk alles wel.
Ik ben er ook vaak, dus misschien zie je me wel. Mijn User icon zegt genoeg.
Ik zou d'r een brushless motor in douwen. Lekker snel en je kan lang rijden ermee.Op zondag 28 juli 2002 23:17 schreef ND het volgende:
[..]
Hms ik heb wel interesse in een Pro3 jah, maar ook in een C4 en een TC3 Racer
Ik wil naast het nieuwe chassis, een Corvette C5R of Viper-GTSR body hebben, die o.a Ledjes moet hebben (alleen nog beslissen of ze blauw of niet moeten zijn, want een gele staat ook bruut bij de voorverlichtingEik valt er aan de buitenkant niet zoveel te modden
, maar daar moet dus straks de 11wikkelingen motor in komen
hmmmmm toch best wat RC gasten hier op GoT, had ik niet verwacht
Assume there are no rules and it's one big free for all
nee, iddOp maandag 29 juli 2002 00:14 schreef Alpha-sphere het volgende:
[..]
Ik zou d'r een brushless motor in douwen. Lekker snel en je kan lang rijden ermee.
iemand in omgeving harderwijk?
en weet iemand of er een club in de buurt is?
Dat ligt toch in frieslandOp maandag 29 juli 2002 00:22 schreef krekrrr het volgende:
[..]
nee, idd
iemand in omgeving harderwijk?
en weet iemand of er een club in de buurt is?
Moet je in groning komen, er zijn nog 2 rijders uit friesland die bij [url="http://www.real80.nl/"] real80 [/url] rijden is een hele leuke club voor on en off road, niet voor electo.
pfff Brushless, wnnagekszeg, alleen die regelaar ervoor kost al meer dan 5 nieuwe FG F1 auto'sOp maandag 29 juli 2002 00:14 schreef Alpha-sphere het volgende:
[..]
Ik zou d'r een brushless motor in douwen. Lekker snel en je kan lang rijden ermee.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nou nou wat een kick......
*empty*
- mogelijkheid om HPI wielen te gebruiken (zat apart systeem op)
- kogellagers
- snelheidsregelaar
- een flink snel 11T motortje van reedy (modified)
verder heb ik delen van het chassis weggedremeld omdat die bak anders lood en loodzwaar is (ofwel, oppassen voor omvallende auto's als je hard de bocht doorgaat). Hij rijdt behoorlijk, maar staat nu dus alweer een tijdje op mijn kast.
Heb ook nog een Tamiya 1/10 gehad, ook helemaal getuned (kogellagers, motor) maar die trok het toch niet zo mooi in de bochten, zat trouwens wel een enorm vet-gespoten kap op. Oja, heb hier nog een Offroader staan, paintjob gegeven...
Die pro3 is zeker vet en hij rijdt best goed(maar dat deed de pro2 ook....en de losi streetweapon ook....), maar imo gaat er niks boven 2 wielaangedreven bakken, vergt imo wat meer beheersing ivm uitbreken
Verwijderd
Hier alvast eentje van de originele body. Dit is trouwens een 1/10 wagen.
lol, zo ziet ie er echt net echt uitVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:44:
Ik heb net een dealtje rond voor een tweedehands HPI RS4 Pro 3 bak met een hele boel extra zooi erbij zoals extra bodies en motortjes...dus ik ga flink aan de slag komende tijdPics komen deze kant uit...
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Hij is ook bijna 50 cm lang
ga hem zondag ophalen......kan niet wachten hehehe
niks
De kosten bij elkaar? Wil ik eigenlijk niet eens weten.

Ford Focus = TA03F, Lotus Elise = HPI Nitro, Mercedes CLK-GTR = TA03R

Ferrari = F103RX
Bij gebrek aan een werkende scanner kan ik geen foto's van de "techniek" laten zien
Snelheden by the way liggen tussen de 55 en 90 km/u
[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 05-10-2002 16:43 . Reden: Pics!! ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
PICS PICS PICS !!!Frag or die schreef op 03 oktober 2002 @ 22:16:
Ik heb zelf 4 1/10 wagens. Een HPI Nitro RS4-2, een Tamiya Ta03R-TRF (Full Options, Supersnelle 10 windingen motor en een Tekin G12-CIII regelaar, Futaba S9403 servo), een Tamiya Ta03F-Pro (Carbon chassis, kogellagers, homokineetassen, Dyna-Run 13 windingen motor, EOS regelaar) Tamiya F103RX ( Kyoso motor 11 windingen, Digi sprint regelaar.
De kosten bij elkaar? Wil ik eigenlijk niet eens weten.
Als iemand pics wil zien, moet je ff zeggen hoe ik die het beste kan uploaden!!
niks
Heeft iemand enig idee wat een goedkoop tweedehandje zou moeten kosten??
Verwijderd
Rijd 60 km's per uur!
alleen gebruik ik hem bijna nooit meer want mijn accu is verrot!!
Kan er hoogstens 10 minuutjes mee rijden.
Ga komende zomer toch maar eens kijken voor een betere accu
want dit zuigt echt!
Maar je kan beter wel investeren in goede packs en een hele goede snellader met ontlaadfunctie die zorgt dat de levensduur van je accu langer wordt
Mijn god wat een mooi ding!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:44:
Ik heb net een dealtje rond voor een tweedehands HPI RS4 Pro 3 bak met een hele boel extra zooi erbij zoals extra bodies en motortjes...dus ik ga flink aan de slag komende tijdPics komen deze kant uit...
[afbeelding]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
kosten ver over de 700 euro, maar ik heb t er voor over.
ben nu aan t sparen voor een brandstof bigfoot
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
Maar aan de andere kant, als hij die snelheid haalt voor die kosten
Altijd leuk, misschien een ideetje voor mijn broertje, blijven die van mij een beetje heel
Verwijderd
Verwijderd
traxxas t-maxx
tamiya tgx
team associated tc3
kyosho mini z racer
ben ik een rc junk NEE
Moest alleen wel 2x 1.5 hebben voor het relais wat erop zat.
Dat ding was gewoon totaal onbestuurbaar want je kon niet traploos gas geven, ut was vol gas of helemaal niet.
1 tikje tegen die gaspook en dat ding lag meteen opzekop
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
ben nu aan t sparen voor een benzinevliegtuigje + afstandsbediening. kosten ongeveer 750 euro
Verwijderd
moderator bezig geweest?????????
laat maar zeker server probleempje hij staat er nu wel
Verwijderd
Dat is niet duur. Maar hoe heb je hem dan opgevoerd? En heb je misschien pics? of filmpje?internetinfo schreef op 04 oktober 2002 @ 17:08:
Je kan bij de Intertoys nu een Subaru Impreza die 35 km/h loopt kopen voor 99 euro. Die is zeer goed opvoerbaar. Ik heb het zelf ook gedaan en ik zweer het je, hij gaat iets van 65 km/h.
Verwijderd
nissan r34Kr3Kr schreef op 28 juli 2002 @ 19:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das mijn wagentje!
komen ook nog blauwe leds in als koplampen [van die inkoopactie...]
ps: groene gloed voorkant is van de backlight van mijn overleden conrad LCD
kheb m ook alleen dan in de penzoil nismo uitvoering, xal binnenkort hier ff een pic spammen van dat ding.
hij rijdt om en nabij de 100 km / u
Leuke wagen, maar wat zonde van die kap[b][message=15445034,noline]
Had je die niet even fatsoenlijk kunnen dremelen en spuiten
Zou ik mogen weten hoe je hem dan hebt opgevoerd?internetinfo schreef op 04 oktober 2002 @ 17:08:
Je kan bij de Intertoys nu een Subaru Impreza die 35 km/h loopt kopen voor 99 euro. Die is zeer goed opvoerbaar. Ik heb het zelf ook gedaan en ik zweer het je, hij gaat iets van 65 km/h.
ik ben namelijk van plan deze impreze ook te gaan kopen,
je krijgt er nu een gratis sprintmotor bij en dan zou ie 38 moeten gaan,
Verwijderd
- Parlemoure kleurige kap (ipv wit
- Kogellagers rondom
- Digisprint electronische regelaar
- Corally 12/3 gewikkelde motor
- 5 spaaks verchroomde velgen
- Andere bandjes erop (slicks natuurlijk)
- Verlaagd (3 mm boven de grond ofzo)
- Stibilizer bars
- Andere verenset (sterk-matig-zwak)
- En natuulijk een zenderset
Nu heb ik een Kyocho 1:8 rally chassis met een Celica GT4 kap erop, super verhoogd (3cm-4cm voor-achter
ligt voor geen meter op de weg, alleen RWD want ik heb een ongelukje gemaakt waardoor de HUB (wieldrager voor) naar de klote ging en er geen reserve te bestellen zijn -> hierdoor moest ik er net wat andere in "tweaken", resultaat was dat het wiel dichter bij chassis kwam te staan en dus de aandrijfstang niet meer paste -> geen 4WD
Daar zit nu de electronica in die ik indertijd bij mn porsche had (regelaar, motor, accu's en zenderzooi)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 11:47 . Reden: plaatjes ]
Heb em overgekocht van iemand die dat niet goed heeft gedaan...Narf schreef op 05 oktober 2002 @ 11:32:
[...]
Leuke wagen, maar wat zonde van die kap
Had je die niet even fatsoenlijk kunnen dremelen en spuiten
Verwijderd
me2Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 16:37:
Ik zag in het Intertoys boek die Subaru Impreza. Die kon tot 38 km/h en je kreeg er een sprintmotor bij ofzo.... Ik zag dat iemand hem had opgevoerd dat hij harder liep maar hoe heb je dat gedaan dan? Is die subaru een leuke auto om mee te rijden/opvoeren? want ik ben van plan hem te gaan kopen.
Verwijderd
LOL dan wil ik je wel eens uitdagen voor een wedstrijdje want 65km LOLinternetinfo schreef op 04 oktober 2002 @ 17:08:
wat heb je er dan allemaal meegedaan dat wil ik dan wel eens weten
want ik heb een profesionele 1/10 electro auto van team associated met een motortje van bijn 175 gulden en ik lap daar niet harder mee dan 68,3km/h
Des te meer reden om 'm naar eigen smaak te moddenYT-Croc schreef op 05 oktober 2002 @ 11:55:
[...]
Heb em overgekocht van iemand die dat niet goed heeft gedaan...
Verwijderd
hoe oud waren we ook alweer?
Verwijderd
Verwijderd
25 euro is best veel voor een niet Bit char-g...aan de verpakking te zien....gewoon een Bensu.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 21:13:
Als iemand nog iets zoekt? hier dit is wel wat.... http://www.marktplaats.nl...zoek=&oudei=0&ref=&style=
Weet dat het vrij lastig is ze hier te krijgen maar wij (als in ik en mijn collega's op kantoor) hebben die dingen ook uit thailand laten komen en waren rond de 15 euro per stuk kwijt. Maar goed...in alle winkels liggen ze ook voor 25..dus waarom ook niet.
Verwijderd
Dit slaat nou werkelijk nergens op....wat doe je hier dan als je het niks vindt....bovendien kun je beide dingen zo ingewikkeld maken als je zelf wil dus...Max Groove schreef op 05 oktober 2002 @ 22:11:
zo'n typische combinatie, computers en raceautootjes
hoe oud waren we ook alweer?
Intertoys Nikkon autootjes or whatever is misschien voor kiddies maar ik laat me neefje niet zo gauw met me HPI RS4 Pro3 spelen...geen speelgoed namelijk
En dan nog weten ze hem ergens tegen aan te zetten, maar gelukkig zonder schade!! Nikko zuigt, dat is echt speelgoed
Ik heb nu een zender waarmee ik het max. gas mee kan terugregelen, dat is in zulke gevallen wel handig.
Sommige mensen, denken dat ze het weten. Er is bij mij iemand in de buurt die kocht een brandstof auto en die reed hem niet in, dus die had na een kwartier een vastloper en ontzettend veel schade
[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 06-10-2002 02:20 . Reden: Foutje wegpoetsen ]
Verwijderd
LOL ik krijg die dingen dagelijks onder me neusFrag or die schreef op 06 oktober 2002 @ 02:15:
Ik ook niet, ik heb mijn TA03F eerst van een standaard 540 voorzien voor mijn jongere broertje ermee mocht rijden er met een oude kap mee mocht rijden. Overigens heb ik hem toen wel voorzien van een vette bumpert
En dan nog weten ze hem ergens tegen aan te zetten, maar gelukkig zonder schade!! Nikko zuigt, dat is echt speelgoed
Ik heb nu een zender waarmee ik het max. gas mee kan terugregelen, dat is in zulke gevallen wel handig.
Sommige mensen, denken dat ze het weten. Er is bij mij iemand in de buurt die kocht een brandstof auto en die reed hem niet in, dus die had na een kwartier een vastloper en ontzettend veel schade![]()
of ze sluiten een vaartregelaar verkeerd om aan en dan blaze ze hem op
en zo kan ik nog wel een A4 tje volschrijven
Verwijderd
Wat vinden jullie eigenlijk lekkerder rijden...een knuppelzender of een pistoolzender? (of wat de namen ook moge zijn...
Ik moet er morgen eentje voor mijn nieuwe wagen kopen maar twijfel nog tussen de 2.
Verwijderd
persoonlijke mening natuurlijk.
Zal kijken of ik nog wat pics kan maken.
btw Ik vind persoonlijk knuppelzenders fijner.
Verwijderd
Deze koop ging dus helaas niet door omdat ik 'overboden' ben door iemand anders.... Naja...heb nu een andere.... een 1/18 HPI Micro RS4 en zo ziet ie er uit:Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:55:
[...]
Hij is ook bijna 50 cm langbest wel beter...heb hem alleen nog niet gezien..
ga hem zondag ophalen......kan niet wachten hehehe

en met de kap erop:

Heb dus alleen nog geen zender...morgen ff halen
Ik zou gaan voor een knuppelzender met een iets betere dan standaardservo. Knuppelzenders voelt bij mij zeker natuurlijker aan en op den duur ook minder RSI gevoelig
Ik zou de standaardservo vervangen door een Futaba S3001, want die is gekogellagerd en reageert stukken sneller
Verwijderd
waar rij jij dan psies mee???Frag or die schreef op 06 oktober 2002 @ 22:00:
Hpi's rijden fantastisch, goede wegligging en heel erg weinig speling op de bewegende delen, dus een goede keuze.
Ik zou gaan voor een knuppelzender met een iets betere dan standaardservo. Knuppelzenders voelt bij mij zeker natuurlijker aan en op den duur ook minder RSI gevoelig![]()
Ik zou de standaardservo vervangen door een Futaba S3001, want die is gekogellagerd en reageert stukken sneller
Ik stuur met een Graupner XR3-Race AM stuurknuppel zender (geheugen voor 3 modellen) en heb nog een standaard Attackie
Maar Tamiya's hebben een hele hoop Hop-Ups nodig om spelingvrij (lees strak) te rijden, zoals andere hubs en dergelijke. Hpi's hebben net als Serpent dat veel minder, die gaan zowieso al lekker de hoek om. Van Serpent weet ik het omdat ik bijna een Veteq 02 had gekocht, dus die heb ik wel eens geprobeerd (kewl!!!!)
Verwijderd
Die Porsche kixx ass! Lijkt net echt!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:44:
[afbeelding]
Maaruhhh, one word: BENZINE.
Als je echt leuk wil rijden met modelauto's dan moet je toch echt voor de 2-takt benzinemotortjes gaan, ik heb een keer iemand ontmoet met een modelauto met een 3 cc 2-takt motortje er in en dat ding ging 150 km/h !!!
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Jup dat is inderdaad welFlowDesign schreef op 06 oktober 2002 @ 23:56:
[...]
Die Porsche kixx ass! Lijkt net echt!
Maaruhhh, one word: BENZINE.
Als je echt leuk wil rijden met modelauto's dan moet je toch echt voor de 2-takt benzinemotortjes gaan, ik heb een keer iemand ontmoet met een modelauto met een 3 cc 2-takt motortje er in en dat ding ging 150 km/h !!!![]()
Die Porsche is idd zwaar stoer maar die heb ik helaas toch niet kunnen kopen
Kunnen we niet een algemeen R/C topic aanmaken ergens?? Schijnt toch wel een leuk gesprekonderwerp te zijn...en dit draadje gaat ook niet echt meer over R/C car modding
Als je kijkt wat er op de IFMAR rondrijdt, zijn het vooral de Serpents en Kyoso's ed. Die halen qua snelheid nooit meer dan 130km/u
Vergeet echter niet dat het maar kleine autootjes zijn, dus dan lijkt het al gauw hard. De enige manier om de snelheid goed te meten is op een circuit met goede geijkte apparatuur.
Daardoor weet ik de snelheden van mijn wagentjes en niet door te gokken
Tja, dat ze duur zijn dat is vervelend maar niet onoverkomelijk
Verwijderd
ik weet het ik werk in die handel en hpi is superstrak en wil je wat meer uitgeven dan raad ik je associated ook erg aan. heb zelf de tgx van tamiya mar alle ophangingen zijn door aluminium parts vervangen + snel motortje en 2bak mijn wagens staan ook nog ergens in dit draadje: heb ook een team associated een tc-3 die dingen liggen ondanks dat het al een redelijk oud chasis is nog perfect op de weg in ieder geval beter dan de hele pro serie van HPI tot nu toe.Frag or die schreef op 06 oktober 2002 @ 23:02:
Ik rijd zelf met een TA03R-TRF en TA03F-Pro (Tamiya's) een HPI Nitro RS4-2 en een Tamiya F103RX, de rest van de specs elders in dit draadje
Ik stuur met een Graupner XR3-Race AM stuurknuppel zender (geheugen voor 3 modellen) en heb nog een standaard Attackie
Maar Tamiya's hebben een hele hoop Hop-Ups nodig om spelingvrij (lees strak) te rijden, zoals andere hubs en dergelijke. Hpi's hebben net als Serpent dat veel minder, die gaan zowieso al lekker de hoek om. Van Serpent weet ik het omdat ik bijna een Veteq 02 had gekocht, dus die heb ik wel eens geprobeerd (kewl!!!!)
ALS iemand problemen heeft met het afstellen van motortjes ofzo ik ben wel bereid om te helpen, want dit is en blijft een moeilijk onderwerp
Kijk ook hier eens: [rml][ RC] HPI Micro RS4 & RC in Twente?[/rml]
Topic over de HPI Micro RS4. Erg gave wagentjes lijkt me, ik ga er zelf ook een halen en zoek nog mensen om mee te rijden in omgeving van Twente
Ik overweeg dit topic naar SG te gooien want het gaat inmiddels niet zo veel meer over het modden met relais enzo. Ik zie het nog wel even aan
Verwijderd
die micro kost je wel een klauw vol met geld zit geen vaartregelaar bij hehePhreak schreef op 07 oktober 2002 @ 00:41:
JohnP:
Topic over de HPI Micro RS4. Erg gave wagentjes lijkt me, ik ga er zelf ook een halen en zoek nog mensen om mee te rijden in omgeving van Twente
Ik overweeg dit topic naar SG te gooien want het gaat inmiddels niet zo veel meer over het modden met relais enzo. Ik zie het nog wel even aan
en die dingen zijn niet goedkoop hoewel we er nu een op de zaak hebben die een maximale wikkeling van 12X2 mag hebben en super klein is.
is de panacyber van kyosho (nooit verwacht dat ik dit merk nog eens ergens om zou prijzen
Verwijderd
Ut kan aan mij liggen..maar ik krijg steeds deze melding:Phreak schreef op 07 oktober 2002 @ 00:41:
JohnP:
User not allowed to access this forum (not_allowed)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 00:55:
[...]
Ut kan aan mij liggen..maar ik krijg steeds deze melding:
User not allowed to access this forum (not_allowed)
Dan mag je het forum SG nog niet in.
Zie de FAQ daarvoor. Nadeel: als ik dit topic move naar SG kan jij er niet meer bij
Maar zolang dit over het EL modden van een RC wagen gaat kan het nog wel.
Moet dit topic niet zo doorgaan
Edit: Volgens mijn gegevens moet je er wel in kunnen.
Misschien moet je even in en uitloggen
Verwijderd
Kan er ook niet in na uit en inloggen....en btw...wat houdt SG in dan? En waarom zou dat hidden moeten zijn voor de normale gebruiker?Phreak schreef op 07 oktober 2002 @ 00:56:
[...]
Dan mag je het forum SG nog niet in.
Zie de FAQ daarvoor. Nadeel: als ik dit topic move naar SG kan jij er niet meer bij
Maar zolang dit over het EL modden van een RC wagen gaat kan het nog wel.
Moet dit topic niet zo doorgaan
Edit: Volgens mijn gegevens moet je er wel in kunnen.
Misschien moet je even in en uitloggen
Verwijderd
hehe ik kom er wel in met me 249 posts deze dan includedVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
Kan er ook niet in na uit en inloggen....en btw...wat houdt SG in dan? En waarom zou dat hidden moeten zijn voor de normale gebruiker?
hehe heb je er al flitspalen mee gepest?Frag or die schreef op 07 oktober 2002 @ 00:17:
Vergeet echter niet dat het maar kleine autootjes zijn, dus dan lijkt het al gauw hard. De enige manier om de snelheid goed te meten is op een circuit met goede geijkte apparatuur.
Daardoor weet ik de snelheden van mijn wagentjes en niet door te gokken
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
voorproefje: (klik voor meer)

Dit was een projectje om een bestuurbare auto zo te modden dat hij zichzelf bestuurd
[ Voor 0% gewijzigd door corani op 07-10-2002 12:06 . Reden: linkje gewijzigd, verhaal erbij ]
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
SG = Stuffis Generalis, daar gaat het over dingen die niet computer-gerelateerd zijn. Je mag er pas in met 50 posts ofzo omdat er vroeger nogal eens mensen op GoT aanmeldden alleen om de SG en dat is dus niet de bedoeling. De meeste gebruikers kunnen het dus wel zien, alleen moet je een bepaald aantal posts gemaakt hebben (ik dacht 50)Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
Kan er ook niet in na uit en inloggen....en btw...wat houdt SG in dan? En waarom zou dat hidden moeten zijn voor de normale gebruiker?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
Je hebt na vannacht 0:00 access @ SG volgens mij gegevens
Zie FAQ (en Demoniac) voor uitleg
Verwijderd
Ow...thanks hehe..Phreak schreef op 07 oktober 2002 @ 15:35:
[...]
Je hebt na vannacht 0:00 access @ SG volgens mij gegevens
Zie FAQ (en Demoniac) voor uitleg
Was alweer op dit account verder gegaan...dit was een account van een hele tijd oud en kon hiermee wel op SG komen....
Ook al druk aan het posten geweest
Tnx iig.
Verwijderd
Werkt volgens mij met tijd...dat je na een bepaalde tijd geregistreerd te staan er wel in komt..Demoniac schreef op 07 oktober 2002 @ 14:43:
[...]
SG = Stuffis Generalis, daar gaat het over dingen die niet computer-gerelateerd zijn. Je mag er pas in met 50 posts ofzo omdat er vroeger nogal eens mensen op GoT aanmeldden alleen om de SG en dat is dus niet de bedoeling. De meeste gebruikers kunnen het dus wel zien, alleen moet je een bepaald aantal posts gemaakt hebben (ik dacht 50)
Dit account had ik al sinds begin 2001 en had er maar 3 keer mee gepost ofzo...en hiermee zag ik het spul wel...
Of het moet allebei zijn..kan ook.
Zou je pics van je Micro kunnen posten @ [rml][ RC] HPI Micro RS4 & RC in Twente?[/rml]?
Lijkt me wel gaaf om eens te zien
Ik heb een 3,5CC bezine gaval
zAo schreef op 08 oktober 2002 @ 12:59:
Mensen, waar racen jullie, ik woon over 2 weken in Barendrecht (bij Rotjeknor) en dan wil ik wil ff tegen iemand crossen
Ik heb een 3,5CC bezine gaval4WD btw
Check ff hier:
[rml][ RC] RC'ers in de regio Hilversum??[/rml]
[rml][ RC] HPI Micro RS4 & RC in Twente?[/rml]
Dan moet je denken aan kogellagersets, differentiëlen, dempers aandrijving, carbonchassis ed.
Elektronisch moet je denken aan snelle MOSFET regelaars, (handgewikkelde) motoren, speciale race accupacks. Ook is er qua besturingen veel verschil.
Maar ook hier geldt, alle waar naar zijn geld.
bij de goedkopere speelgoedmodellen, zul je echt moeten knutselen om die op te voeren
Verwijderd
en mijn nikko is gestorven omdat ik hem de kelder in reed (2,5 m lager)O-)
Verwijderd
Die heb ik pas eens helemaal 'ontmanteld' en nu ga ik er iets mee doen.. ik weet alleen nog niet wat
Die heb ik als tienjarig jongetje eens uit elkaar geschroeft en toen heeft hij het nooit meer gedaan
De huidige kunnen daar stukken beter tegen
Verwijderd
en hoe oud ben je nu ???Frag or die schreef op 08 oktober 2002 @ 20:55:
Ach, ik moet eerlijk bekennen dat ik in een grijs verleden ook begonnen met een Nikko (wel al zonder snoertje)![]()
Die heb ik als tienjarig jongetje eens uit elkaar geschroeft en toen heeft hij het nooit meer gedaan![]()
De huidige kunnen daar stukken beter tegen
te oud om met nikko te spelen LOL
Was wel leuk om een oude stofzuiger zijn wikkeldraad te gebruiken en die om je motortje te wikkelen.
Dan vliegen je auto's de bochten uit
Ach laten we zo zeggen, dat ik van die wegwerp dingen er al genoeg heb versleten!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:00:
[...]
en hoe oud ben je nu ???
te oud om met nikko te spelen LOL
Daar hebben ze vliegvelden voor uitgevonden, start- en landingsbanen gebruiken ze voor de snelheids records en dan staan er langs de baan meet apparatuur cameras en mensen met lasergunsVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:01:
maar waar wil je in godsanaam 150 km/h halen??
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*