Toon posts:

[RM] Het grote mod je bestuurbare race auto PIC's!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.016 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik had dat topic van die leuke lieve (:D) kleine race autootjes gezien die wel 45 KMP'h gingen :7 ! Dus ik begon een andere gekke race auto te modden die eerst 6 kmp'h ging. Even een relais schakeling gemaakt bij de toevoer van de printplaat (receiver) naar de motor. En de originele 4,5 volt vervangen door een 12 volt 8-) wat een duidelijk verschil gaf :9 hij ging "opeens" ongeveer 23 Kmp'h :D alleen ramde ik perongeluk toen ik hem voor me broertje liet zien tegen de stoep op :( waardoor een wieltje kapot was :( Heb hem een beetje kunnen maken maar hij blijft een beetje schuin staan :r (kan je zo ook op de foto zien) Ik had er ook een hele grote antenne op gedaan, het enige nadeel was dat ie wat sneller uit de bocht vloog :+ En hier de pic's :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/zijan1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/zijan2.JPG

Dus hebben jullie ook nog race autootjes Pak de soldeerbout :+

hier kan je eventueel info vandaan houden van hoe dat met die relais's zit :) -> [url="http://www.minirccars.com/mods.htm"]http://www.minirccars.com/mods.htm[/url] <-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

ik heb een tamiya, 1:10 kevertje, maar ik heb geen pics...

hij gaat iets van 50 km/h :9~

ik heb er een andere motor, lagers en snelheidsregelaar in... ik doe der alleen nix meer mee :S

Electronics development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
hmmm wel goed idee... ik kreeg die site gisteren ook van iemand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 22:56 schreef SilentSniper het volgende:
hmmm wel goed idee... ik kreeg die site gisteren ook van iemand...
jammer dat dat voorwieltje nu zo knaake is anders had ik nog ff een filmpje gemaakt :) Die oude mensen die in de buurt woonden zaten vet raar te kijken :o maar treur niet ik ga een andere kopen en daar een laptop accu in bouwen :) Ni-HM die levert tenministe genoeg ampere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 15:44
Ik had ooit eens een deceptor. Zo'n lompe grote rode auto die met een knop op de afstandsbediening transformeerde naar een racemodel en weer terug. Nadat ik dat transformatie systeem eruit had gesloopt accelereerde hij ongeveer 1/3 keer zo snel en was zijn top veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-10 09:23
He! Dat heb ik jaren geleden ook eens gedaan. Alleen dan zonder relais. Gewoon ipv 1 9V batterij 8 1,5V penlites erin gefrot. Ging hij ook flink harder door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 08:39

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik heb nog 2 tamiya's 1:10 de ene offroad +/- 50 in het uur. Kun je heerlijk mee ettertjes ondersteboven rijden. En nog een onroad met slicks die +/- 65 in het uur loopt. Die doet het goed om buschauffeurs af te leiden.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Op zaterdag 27 juli 2002 23:07 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik heb nog 2 tamiya's 1:10 de ene offroad +/- 50 in het uur. Kun je heerlijk mee ettertjes ondersteboven rijden. En nog een onroad met slicks die +/- 65 in het uur loopt. Die doet het goed om buschauffeurs af te leiden.
Dan krijg je zo'n "Fast and the furious" effect met die Civic's. Onder die bus door karren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 23:07 schreef MR_VIPER het volgende:
"shit hij stuurt niet meer :(" rkaakrakboemmdfgdg&%*#(*(&)( :D dag autootje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Kheb hier een Tamiya F1 op F103RS onderstel, wil er een 11wikkelingen motor erin pleuren (hij gaat dus richting de 90KM/u :P) :z *D

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 23:14 schreef ND het volgende:
Kheb hier een Tamiya F1 op F103RS onderstel, wil er een 11wikkelingen motor erin pleuren (hij gaat dus richting de 90KM/u :P) :z *D
nou waar wacht je op :D het is vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zaterdag 27 juli 2002 23:17 schreef Multisync het volgende:

[..]

nou waar wacht je op :D het is vakantie ;)
Hehhe, ik moet nog een nieuwe regelaar, mijn huidige kan maar 16 wikkelingen aan, anders gaat ie roken :P (En ik kom dus in totaal NET 40 Euro tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
wie heeft er voor mij nog een autotje :p ik heb namelijk heel de winter een grote parkeerplaats tot mijn beschikking om te racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon zorgen dat ie ligt blijft dus niet een vette accu maar een accu die ligt is en veel kan leveren, en natuurlijk een ander motortje want die er standart in zitten roken zo op :P ja ben er vroeger veel mee bezig geweest meestal ging ie alleen sloomer door de dikke accu's maar het ging om het idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Mijn HPI Pro3 is me te kostbaar om te gaan modden.

[url="http://www.hpiracing.com/"]http://www.hpiracing.com/[/url]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er niemand een site waar een goede tutorial staat in het nederlands? Niet dat het engels zo'n probleem is, maar er staat niet eens een lijstje bij met de benodigde onderdelen.
Als je nog ergens betere tuts vind met meer uitleg hoe en waarom mag je die zeker ook eens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Het was niet autootjuh onder de bus (wel fast en furious dus onder de bus rijden). Maar meer bus bijna bovenop geparkeerde auto's >:) Chauffeur zat meer op autootje te letten dat net voor zijn bus reed en van onder zijn bus doorkwam >:)

Was errug fun.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 28 juli 2002 02:03 schreef Alpha-sphere het volgende:
Mijn HPI Pro3 is me te kostbaar om te gaan modden.

[url="http://www.hpiracing.com/"]http://www.hpiracing.com/[/url]
Whaaaaat, heb jij de Pro3? Die wil ik ook gaan halen (of Corally C4) Maar wat vind jij van de flexabiliteit van het chassis van de Pro3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Hmm ik ga van de week eens kijken naar de pcb van mn RC boot. Mogelijk dat ik die wat harder kan laten gaan. Houdt meer batterijen nou in meer snelheid of langere vaartijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 28 juli 2002 10:26 schreef fleppuhstein het volgende:
Hmm ik ga van de week eens kijken naar de pcb van mn RC boot. Mogelijk dat ik die wat harder kan laten gaan. Houdt meer batterijen nou in meer snelheid of langere vaartijd ?
Als je ze in serie schakelt, is meer VOLT, is meer snelheid, parrallel is meer Amperes dus meer vaartijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 25-10 09:23
Ik weet niet of jullie [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/557361/1?limit=150"]dit[/url] draadje al gezien hebben, maar dit wordt dus echt een vette hype. Wat je aan deze kleine rakkers allemaal kunt modden is onverstelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Op zondag 28 juli 2002 10:15 schreef ND het volgende:

[..]

Whaaaaat, heb jij de Pro3? Die wil ik ook gaan halen (of Corally C4) Maar wat vind jij van de flexabiliteit van het chassis van de Pro3?
De Pro3 rijd niet slecht en ik kan niet te veel zeggen over de flexabiliteit. De persoon achter de stuur is waar het om draait. Je kan met elke waggen winnen. ze verschillen allemaal niet zoveel van elkaar maar de vraag is hoe goed jij ben.

Ik heb trouwens al weer 1,5 jaar niet meer gereden. Ik ga ermee stoppen. Intresse in een Pro3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Kweenie of het ertoe doet, maar ik heb 'n keer mijn autotje in een vijver gereden, (omdat hij tijdens het bocht maken buiten bereik van de sender kwam), hierdoor reed hij vrolijk de vijver in, gevolg:
Hij bleef onderwater gewoon doorrijden en reed naar de bodem, ik die vijver in, en tot m'n grote verbazing draaiden de wielen nog, ik dat ding d'ruit vissen, zodra die lucht voelde, ging ie dood... dus kijk uit met je snelheid en bereik, en rijd niet in de buurt van een vijver, en als je het wel doet moet je 'm voordat je 'm uit 't water hijst uitzetten!

Wie heeft er een nieuwe oto over? ;) :+

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmowww

3lmowww

edit:

Op zondag 28 juli 2002 00:24 schreef Phant0m het volgende:
wie heeft er voor mij nog een autotje :p ik heb namelijk heel de winter een grote parkeerplaats tot mijn beschikking om te racen
ik heb wel een auto`tje, maar dat ding was nieuwwaarde totaal F1000,00 ongeveer...

ik wil em wel kwijt voor 250 euros :P

Electronics development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op zondag 28 juli 2002 16:48 schreef 3lmowww het volgende:

[..]

ik heb wel een auto`tje, maar dat ding was nieuwwaarde totaal F1000,00 ongeveer...

ik wil em wel kwijt voor 250 euros :P
Hmm heb intresse wil wel eerst een pic zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 16:51 schreef fleppuhstein het volgende:

[..]

Hmm heb intresse wil wel eerst een pic zien
ik ook :) pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmowww

3lmowww

edit:

mm, ik zit hiero bij men pa, maar ga em morgen ff halen...
kan ik pics maken...

mail anders ook ff... elmar@jongerius.org

Electronics development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ga waarschijnlijk complete set wegdoen. 2 auto's, Pistoolgreep zender. Heb nog ergens een gewone zender. Snellader lader voor pistoolgreep zender, accu's ditje en datjes. Kan nog ff geen pic maken. Hele brakke webcam pic anders.
1 auto onroad 4wd + zware motor.
1 auto offroad 4wd + normale motor.
elektro speed regeling, gewone speedregeling

Auto's zijn 1:10 tamiya

Teveel om op te noemen. Zal nog eens ff een mooie prijs bedenken en dan denk ik te koop gooien. Nieuwwaarde +/- 1250-1500 euro alles bij elkaar.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 16:29 schreef E-Mile het volgende:
Kweenie of het ertoe doet, maar ik heb 'n keer mijn autotje in een vijver gereden, (omdat hij tijdens het bocht maken buiten bereik van de sender kwam), hierdoor reed hij vrolijk de vijver in, gevolg:
Hij bleef onderwater gewoon doorrijden en reed naar de bodem, ik die vijver in, en tot m'n grote verbazing draaiden de wielen nog, ik dat ding d'ruit vissen, zodra die lucht voelde, ging ie dood... dus kijk uit met je snelheid en bereik, en rijd niet in de buurt van een vijver, en als je het wel doet moet je 'm voordat je 'm uit 't water hijst uitzetten!

Wie heeft er een nieuwe oto over? ;) :+
Dit heb ik ook eens gehad, gelukkig was het maar een goedkoop geval van rond de 50 euro. Zijn stuurmechanisme was zo al wat verrot en ik er maar op volle snelheid mee langs de vijver rijden. Plons ! 'K heb hem er achteraf kunnen uithalen, dan helemaal uit elkaar gevezen en laten drogen. Gelukkig deed hij het daarna weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zondag 28 juli 2002 17:12 schreef commodore het volgende:

[..]

Dit heb ik ook eens gehad, gelukkig was het maar een goedkoop geval van rond de 50 euro. Zijn stuurmechanisme was zo al wat verrot en ik er maar op volle snelheid mee langs de vijver rijden. Plons ! 'K heb hem er achteraf kunnen uithalen, dan helemaal uit elkaar gevezen en laten drogen. Gelukkig deed hij het daarna weer !
ik ga misschien ook wel een keer zo'n ding kopen maar ik weet toch niet hoe ik hem moet modden ;)

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-10 14:35
Gna gna.....

En bestuurbare boten >:)

Zal ook is gaan kijken wat ik kan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

Op zondag 28 juli 2002 19:23 schreef djgero het volgende:
Gna gna.....

als ie dan te zwaar is zinkt ie alleen maar harder :D

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
Op zondag 28 juli 2002 19:23 schreef djgero het volgende:
Gna gna.....

Ik ga van de week ook eens kijken wat ik kan doen met mn boot waarschijnlijk iets meer power erin, iets hoger voltage en een iets hoger ampere. Mogelijk wat gewicht achterin dattie beter uit het water komt. Ik heb zon catamaran met een motor das wel spijtig. misschien een nieuwe halen bij de conrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 28-09 11:50

Kr3Kr

Melpomene

Afbeeldingslocatie: http://www.phenomedia.nl/krekr/DVC00001.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.phenomedia.nl/krekr/DVC00002.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.phenomedia.nl/krekr/DVC00003.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.phenomedia.nl/krekr/DVC00004.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.phenomedia.nl/krekr/DVC00005.JPG

das mijn wagentje!

komen ook nog blauwe leds in als koplampen [van die inkoopactie...]

ps: groene gloed voorkant is van de backlight van mijn overleden conrad LCD >:)

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Tja, wat noem je gemod :?

Mijn wagentje (Kyosho) heeft nu wel een paar alu onderdeeltjes ipv kunststof, raceuitlaat, stabilisatiestangen, andere banden etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~falcon56/Foto/DodgeViper.jpg

De banden die eronder zitten zijn voor beton en asfalt, die zwarte zijn voor bijv. nat wegdek of tegels ofzo.

edit- oja, ik hem ook nog een Tamiya offroad buggy, aantal wijzigingen zoals straatbanden, tekin regelaar, stockmotor en nog wat kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op zondag 28 juli 2002 15:55 schreef Alpha-sphere het volgende:

[..]

De Pro3 rijd niet slecht en ik kan niet te veel zeggen over de flexabiliteit. De persoon achter de stuur is waar het om draait. Je kan met elke waggen winnen. ze verschillen allemaal niet zoveel van elkaar maar de vraag is hoe goed jij ben.

Ik heb trouwens al weer 1,5 jaar niet meer gereden. Ik ga ermee stoppen. Intresse in een Pro3?
Hms ik heb wel interesse in een Pro3 jah, maar ook in een C4 en een TC3 Racer :P

Ik wil naast het nieuwe chassis, een Corvette C5R of Viper-GTSR body hebben, die o.a Ledjes moet hebben (alleen nog beslissen of ze blauw of niet moeten zijn, want een gele staat ook bruut bij de voorverlichting :) Eik valt er aan de buitenkant niet zoveel te modden :P, maar daar moet dus straks de 11wikkelingen motor in komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een 1:5 Porsche alles getuned wat maar kan hydr rem voor achter en alles van aluminium, titanium, carbon en RVS schroeven en moeren etc. totaal weet ik niet wat ik er aan uitgegeven heb maar het is ieder geval over de 10.000 gulden allen mijn porsche gerekend.
Ik heb ook nog een jaar een 1:5 Audi gehad.
En mijn eerste auto was een mercedes CLK 1:10, een week gehad daarna 1:5 Audi en nu dus de 1:5 Porsche.

Ik rij ook wedstrijden bij real80 in Groningen.
als je filmpjes en pic's wilt zien van auto's ga naar [url="http://www.netshop.nl/shop/rc-n/enter.html"]deze site[/url]
als je naar "Foto album FG auto's" gaat zie je nog een hele oude foto (1,5 jaar oud) van mijn porsche die er nu heel anders uitziet (andere uitlaad, airbox, remmen enz)
Ik heb nu ook nog een off the road Leopard Buggy maar die rijd nog niet omdat die helemaal is omgebouwd en ook als van aluminium is gemaakt maar is niet standaard omdat er officieel nog geen aluminium part zijn voor de Leopard Buggy.
Maar kijk maar ff op de site staat veel leuks en modelbouw Krikke is officieel nu de grootse FG dealer van Nederland. En ze lever natuurlijk ook veel andere merken zoals Robbe, Carson, Protech, H.A.R.M, eigenlijk alles wel.

Ik ben er ook vaak, dus misschien zie je me wel. Mijn User icon zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Op zondag 28 juli 2002 23:17 schreef ND het volgende:

[..]

Hms ik heb wel interesse in een Pro3 jah, maar ook in een C4 en een TC3 Racer :P

Ik wil naast het nieuwe chassis, een Corvette C5R of Viper-GTSR body hebben, die o.a Ledjes moet hebben (alleen nog beslissen of ze blauw of niet moeten zijn, want een gele staat ook bruut bij de voorverlichting :) Eik valt er aan de buitenkant niet zoveel te modden :P, maar daar moet dus straks de 11wikkelingen motor in komen >:)
Ik zou d'r een brushless motor in douwen. Lekker snel en je kan lang rijden ermee.

hmmmmm toch best wat RC gasten hier op GoT, had ik niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 28-09 11:50

Kr3Kr

Melpomene

Op maandag 29 juli 2002 00:14 schreef Alpha-sphere het volgende:

[..]

Ik zou d'r een brushless motor in douwen. Lekker snel en je kan lang rijden ermee.

nee, idd

iemand in omgeving harderwijk?

en weet iemand of er een club in de buurt is?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Op maandag 29 juli 2002 00:22 schreef krekrrr het volgende:

[..]

nee, idd

iemand in omgeving harderwijk?

en weet iemand of er een club in de buurt is?
Dat ligt toch in friesland :?
Moet je in groning komen, er zijn nog 2 rijders uit friesland die bij [url="http://www.real80.nl/"] real80 [/url] rijden is een hele leuke club voor on en off road, niet voor electo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op maandag 29 juli 2002 00:14 schreef Alpha-sphere het volgende:

[..]

pfff Brushless, wnnagekszeg, alleen die regelaar ervoor kost al meer dan 5 nieuwe FG F1 auto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel remlichten in me CLK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 juli 2002 @ 09:32:
Ik wil wel remlichten in me CLK :)
dikke KICK :D eerste post op nieuwe software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

:O

Nou nou wat een kick......

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Het enige wat ik aan mijn RC10DS (ja, bejaardenbak, maar heb hem al heel lang) heb veranderd zijn:

- mogelijkheid om HPI wielen te gebruiken (zat apart systeem op)
- kogellagers
- snelheidsregelaar
- een flink snel 11T motortje van reedy (modified)

verder heb ik delen van het chassis weggedremeld omdat die bak anders lood en loodzwaar is (ofwel, oppassen voor omvallende auto's als je hard de bocht doorgaat). Hij rijdt behoorlijk, maar staat nu dus alweer een tijdje op mijn kast.
Heb ook nog een Tamiya 1/10 gehad, ook helemaal getuned (kogellagers, motor) maar die trok het toch niet zo mooi in de bochten, zat trouwens wel een enorm vet-gespoten kap op. Oja, heb hier nog een Offroader staan, paintjob gegeven...

Die pro3 is zeker vet en hij rijdt best goed(maar dat deed de pro2 ook....en de losi streetweapon ook....), maar imo gaat er niks boven 2 wielaangedreven bakken, vergt imo wat meer beheersing ivm uitbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een dealtje rond voor een tweedehands HPI RS4 Pro 3 bak met een hele boel extra zooi erbij zoals extra bodies en motortjes...dus ik ga flink aan de slag komende tijd :) Pics komen deze kant uit...

Hier alvast eentje van de originele body. Dit is trouwens een 1/10 wagen.

Afbeeldingslocatie: http://www.hpi-europe.com/graphics/new/911Tw/911k3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-10 15:20

Epsilon

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:44:
Ik heb net een dealtje rond voor een tweedehands HPI RS4 Pro 3 bak met een hele boel extra zooi erbij zoals extra bodies en motortjes...dus ik ga flink aan de slag komende tijd :) Pics komen deze kant uit...

[afbeelding]
lol, zo ziet ie er echt net echt uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 19:59
hehe leuk hoor die auto modjes, ga maar eens ff kijken wie een mod die het hardst rijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb zelf een zelfbouw buggy van tamiya en die crossed waterdicht(alles gesealled) ook met een gangetje van 50 door de plassen en over het zand! (nattig en hard offcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op 03 oktober 2002 @ 21:50:
[...]

lol, zo ziet ie er echt net echt uit :>
Hij is ook bijna 50 cm lang :) best wel beter...heb hem alleen nog niet gezien..
ga hem zondag ophalen......kan niet wachten hehehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 13:16

Chop2000

Vroem

ik heb een xtje voor mijn nikko deceptor een spijkerbumper in elkaar gezet (nouja mijn pa gelast) daar ging ik toen vervelend kindjes mee aanrijden >:) de dag erop stonden boze ouders voor de deur :o

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

Ik heb zelf 4 1/10 wagens. Een HPI Nitro RS4-2, een Tamiya Ta03R-TRF (Full Options, Supersnelle 10 windingen motor en een Tekin G12-CIII regelaar, Futaba S9403 servo), een Tamiya Ta03F-Pro (Carbon chassis, kogellagers, homokineetassen, Dyna-Run 13 windingen motor, EOS regelaar) Tamiya F103RX ( Kyoso motor 11 windingen, Digi sprint regelaar.
De kosten bij elkaar? Wil ik eigenlijk niet eens weten.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robert.hendriks/Images/rc1.jpg

Ford Focus = TA03F, Lotus Elise = HPI Nitro, Mercedes CLK-GTR = TA03R

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robert.hendriks/Images/rc2.jpg

Ferrari = F103RX

Bij gebrek aan een werkende scanner kan ik geen foto's van de "techniek" laten zien :(

Snelheden by the way liggen tussen de 55 en 90 km/u :)

[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 05-10-2002 16:43 . Reden: Pics!! ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer benieuwd...cool spul man lol..

zo'n 1000 euro per auto denk ik...

Fotoos! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 13:16

Chop2000

Vroem

Frag or die schreef op 03 oktober 2002 @ 22:16:
Ik heb zelf 4 1/10 wagens. Een HPI Nitro RS4-2, een Tamiya Ta03R-TRF (Full Options, Supersnelle 10 windingen motor en een Tekin G12-CIII regelaar, Futaba S9403 servo), een Tamiya Ta03F-Pro (Carbon chassis, kogellagers, homokineetassen, Dyna-Run 13 windingen motor, EOS regelaar) Tamiya F103RX ( Kyoso motor 11 windingen, Digi sprint regelaar.
De kosten bij elkaar? Wil ik eigenlijk niet eens weten.

Als iemand pics wil zien, moet je ff zeggen hoe ik die het beste kan uploaden!!
PICS PICS PICS !!!

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 21:57
Het blijft toch nog heel stoer dit zeg, vooral met verbrangingsmotor!
Heeft iemand enig idee wat een goedkoop tweedehandje zou moeten kosten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet nog ergens Pics hebben liggen van mijn Rc het is een Tamiya met een Lexus Is200 Body }) :9~ :7 _/-\o_

Rijd 60 km's per uur!
alleen gebruik ik hem bijna nooit meer want mijn accu is verrot!! :'(
Kan er hoogstens 10 minuutjes mee rijden.
Ga komende zomer toch maar eens kijken voor een betere accu
want dit zuigt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

Mijn overbrenging is zo hoog, dat zelfs met Sanyo 2400SRC packs ik ongeveer 12 minuten kan rijden, dus dat zegt in principe niets.
Maar je kan beter wel investeren in goede packs en een hele goede snellader met ontlaadfunctie die zorgt dat de levensduur van je accu langer wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Laatst online: 21-10 17:23

Demo

Probleemschietende Tovenaar

[afbeelding]
Mijn god wat een mooi ding! :9~

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn serpent Impulse gaat 85km/h, vin ik hard zat :D wel op brandstof:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 00:23
Ik heb een opgevoerde Tamiya TL-01 met Renault Megane Maxi kap, gaat 60-70 met alu olieschokdempers, andere tandwielen enzo, stabilisatie.

kosten ver over de 700 euro, maar ik heb t er voor over.

ben nu aan t sparen voor een brandstof bigfoot :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat het zo duur is ik ga dek ik toch maar een op zolder kijken pf mijn nikko autotje nog heel is en dan even 2 12volts acuutjes erop hangen. vroem vroem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofke
  • Laatst online: 19-10-2023
Jullie brengen me op een leuk idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
Je kan bij de Intertoys nu een Subaru Impreza die 35 km/h loopt kopen voor 99 euro. Die is zeer goed opvoerbaar. Ik heb het zelf ook gedaan en ik zweer het je, hij gaat iets van 65 km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

65 km/u met zo'n wagentje! Gaat dat dan nog een beetje de hoek om? Of is het gas geven, uit laten rijden tot bijna 0, bochtje nemen en dan weer op het gas :) :) :)

Maar aan de andere kant, als hij die snelheid haalt voor die kosten _/-\o_
Altijd leuk, misschien een ideetje voor mijn broertje, blijven die van mij een beetje heel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is zo'n 1/10 wagen eigenlijk? meende iets van rond de 50 cm...klopt dat? Een HPI RS4 Pro3 bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

Gemiddelde Auto in het echt rond de 4 meter. Schaal 1/10, dus zo'n 40 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 23:24
Ik heb nog een scorcher 6x6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een:
traxxas t-maxx >:) ( 1/10 schaal monstertruck brandstof met 2,5cc picco motor top 65 km/h)
tamiya tgx >:) (1/8 schaal met os 15cv alu uitlaat en 2bak top 110 km/h)
team associated tc3 >:) ( 1/10 schaal touring car met 13x3 chrome touring motor electro en 2400mah. cellen)
kyosho mini z racer >:) (1/24 schaal rc auto electro met impreza en 360 modena body)

ben ik een rc junk NEE :( !!!!!!! ik werk gewoon in die troep :*) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10 00:17
Ik heb vroeger weleens zo'n ultra goedkoop geval gemod, ipv 4 1.5 volt batterijen 4 9 volt batterijen >:)

Moest alleen wel 2x 1.5 hebben voor het relais wat erop zat.

Dat ding was gewoon totaal onbestuurbaar want je kon niet traploos gas geven, ut was vol gas of helemaal niet.
1 tikje tegen die gaspook en dat ding lag meteen opzekop :(

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik heb geen bestuurbare autotje..... heb de mijnes van een trap van 20 treden af laten rijden (6 en 12 deed ie wel goed) toen ik 7 was... toen was ie dood...

ben nu aan t sparen voor een benzinevliegtuigje + afstandsbediening. kosten ongeveer 750 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hier wat neergezet volgens mijn activity list ook maar het staat nergens??? 8)7 8)7

moderator bezig geweest????????? |:( O-)

laat maar zeker server probleempje hij staat er nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

internetinfo schreef op 04 oktober 2002 @ 17:08:
Je kan bij de Intertoys nu een Subaru Impreza die 35 km/h loopt kopen voor 99 euro. Die is zeer goed opvoerbaar. Ik heb het zelf ook gedaan en ik zweer het je, hij gaat iets van 65 km/h.
Dat is niet duur. Maar hoe heb je hem dan opgevoerd? En heb je misschien pics? of filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Protech tech 1:10:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2579.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2580.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2581.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2582.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2583.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2584.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2585.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2586.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 28 juli 2002 @ 19:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

das mijn wagentje!

komen ook nog blauwe leds in als koplampen [van die inkoopactie...]

ps: groene gloed voorkant is van de backlight van mijn overleden conrad LCD >:)
nissan r34 >:)

kheb m ook alleen dan in de penzoil nismo uitvoering, xal binnenkort hier ff een pic spammen van dat ding.

hij rijdt om en nabij de 100 km / u >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf109
  • Laatst online: 16-10 13:12
[b][message=15445034,noline]
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~thielen/RC/DCP_2580.jpg
Leuke wagen, maar wat zonde van die kap

Had je die niet even fatsoenlijk kunnen dremelen en spuiten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 24-10 08:54
Zou ik mogen weten hoe je hem dan hebt opgevoerd?
ik ben namelijk van plan deze impreze ook te gaan kopen,
je krijgt er nu een gratis sprintmotor bij en dan zou ie 38 moeten gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had 2 jaar terug een "gemodificeerde" (lees getunede :P ) Porsche 911 GT1 1:10
- Parlemoure kleurige kap (ipv wit 8) )
- Kogellagers rondom
- Digisprint electronische regelaar
- Corally 12/3 gewikkelde motor
- 5 spaaks verchroomde velgen 8)
- Andere bandjes erop (slicks natuurlijk)
- Verlaagd (3 mm boven de grond ofzo)
- Stibilizer bars
- Andere verenset (sterk-matig-zwak)
- En natuulijk een zenderset

Nu heb ik een Kyocho 1:8 rally chassis met een Celica GT4 kap erop, super verhoogd (3cm-4cm voor-achter :P )
ligt voor geen meter op de weg, alleen RWD want ik heb een ongelukje gemaakt waardoor de HUB (wieldrager voor) naar de klote ging en er geen reserve te bestellen zijn -> hierdoor moest ik er net wat andere in "tweaken", resultaat was dat het wiel dichter bij chassis kwam te staan en dus de aandrijfstang niet meer paste -> geen 4WD :(
Daar zit nu de electronica in die ik indertijd bij mn porsche had (regelaar, motor, accu's en zenderzooi)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.vleeshouwers/Vette%20Porsche.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.vleeshouwers/Porsche%20chassis.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.vleeshouwers/Porsche%20met%20AB.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 11:47 . Reden: plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Narf schreef op 05 oktober 2002 @ 11:32:
[...]

Leuke wagen, maar wat zonde van die kap

Had je die niet even fatsoenlijk kunnen dremelen en spuiten :?
Heb em overgekocht van iemand die dat niet goed heeft gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in het Intertoys boek die Subaru Impreza. Die kon tot 38 km/h en je kreeg er een sprintmotor bij ofzo.... Ik zag dat iemand hem had opgevoerd dat hij harder liep maar hoe heb je dat gedaan dan? Is die subaru een leuke auto om mee te rijden/opvoeren? want ik ben van plan hem te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 24-10 08:54
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 16:37:
Ik zag in het Intertoys boek die Subaru Impreza. Die kon tot 38 km/h en je kreeg er een sprintmotor bij ofzo.... Ik zag dat iemand hem had opgevoerd dat hij harder liep maar hoe heb je dat gedaan dan? Is die subaru een leuke auto om mee te rijden/opvoeren? want ik ben van plan hem te gaan kopen.
me2 :P lijkt me wel grappig, 38 is toch al behoorlijk hard, en voor 100euro is het nog goed te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL dan wil ik je wel eens uitdagen voor een wedstrijdje want 65km LOL
wat heb je er dan allemaal meegedaan dat wil ik dan wel eens weten
want ik heb een profesionele 1/10 electro auto van team associated met een motortje van bijn 175 gulden en ik lap daar niet harder mee dan 68,3km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een link met info hierover of een howto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 10:28

iMars

Full time prutser

YT-Croc schreef op 05 oktober 2002 @ 11:55:
[...]

Heb em overgekocht van iemand die dat niet goed heeft gedaan...
Des te meer reden om 'm naar eigen smaak te modden ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog iets zoekt? hier dit is wel wat.... http://www.marktplaats.nl...zoek=&oudei=0&ref=&style=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje klein he ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max Groove
  • Laatst online: 22-07 18:26
zo'n typische combinatie, computers en raceautootjes

hoe oud waren we ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het hoeft toch niet altijd maar over die duffe 7 volt topics te gaan, en je hoeft het niet te lezen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 euro is best veel voor een niet Bit char-g...aan de verpakking te zien....gewoon een Bensu.
Weet dat het vrij lastig is ze hier te krijgen maar wij (als in ik en mijn collega's op kantoor) hebben die dingen ook uit thailand laten komen en waren rond de 15 euro per stuk kwijt. Maar goed...in alle winkels liggen ze ook voor 25..dus waarom ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max Groove schreef op 05 oktober 2002 @ 22:11:
zo'n typische combinatie, computers en raceautootjes

hoe oud waren we ook alweer?
Dit slaat nou werkelijk nergens op....wat doe je hier dan als je het niks vindt....bovendien kun je beide dingen zo ingewikkeld maken als je zelf wil dus...

Intertoys Nikkon autootjes or whatever is misschien voor kiddies maar ik laat me neefje niet zo gauw met me HPI RS4 Pro3 spelen...geen speelgoed namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

Ik ook niet, ik heb mijn TA03F eerst van een standaard 540 voorzien voor mijn jongere broertje ermee mocht rijden er met een oude kap mee mocht rijden. Overigens heb ik hem toen wel voorzien van een vette bumpert ;)

En dan nog weten ze hem ergens tegen aan te zetten, maar gelukkig zonder schade!! Nikko zuigt, dat is echt speelgoed :(

Ik heb nu een zender waarmee ik het max. gas mee kan terugregelen, dat is in zulke gevallen wel handig.

Sommige mensen, denken dat ze het weten. Er is bij mij iemand in de buurt die kocht een brandstof auto en die reed hem niet in, dus die had na een kwartier een vastloper en ontzettend veel schade 8)7 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Turkish op 06-10-2002 02:20 . Reden: Foutje wegpoetsen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag or die schreef op 06 oktober 2002 @ 02:15:
Ik ook niet, ik heb mijn TA03F eerst van een standaard 540 voorzien voor mijn jongere broertje ermee mocht rijden er met een oude kap mee mocht rijden. Overigens heb ik hem toen wel voorzien van een vette bumpert ;)

En dan nog weten ze hem ergens tegen aan te zetten, maar gelukkig zonder schade!! Nikko zuigt, dat is echt speelgoed :(

Ik heb nu een zender waarmee ik het max. gas mee kan terugregelen, dat is in zulke gevallen wel handig.

Sommige mensen, denken dat ze het weten. Er is bij mij iemand in de buurt die kocht een brandstof auto en die reed hem niet in, dus die had na een kwartier een vastloper en ontzettend veel schade 8)7 8)7
LOL ik krijg die dingen dagelijks onder me neus 8)7
of ze sluiten een vaartregelaar verkeerd om aan en dan blaze ze hem op
en zo kan ik nog wel een A4 tje volschrijven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheel off-topic:

Wat vinden jullie eigenlijk lekkerder rijden...een knuppelzender of een pistoolzender? (of wat de namen ook moge zijn... :) ) ??

Ik moet er morgen eentje voor mijn nieuwe wagen kopen maar twijfel nog tussen de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een pistoolzender is relaxter deze kan je makkelijker vasthouden, met een knuppelzender heb je dat ding altijd met gespannen armen vast.
persoonlijke mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 21:01
K heb 2 1:10 bigfoots, een kleiner race wagentje en een zweefvliegtuig. Doe er de laattste tijd niet meer zoveel mee, maar zijn wel brute bakken eigenlijk :)
Zal kijken of ik nog wat pics kan maken.

btw Ik vind persoonlijk knuppelzenders fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:55:
[...]

Hij is ook bijna 50 cm lang :) best wel beter...heb hem alleen nog niet gezien..
ga hem zondag ophalen......kan niet wachten hehehe :)
Deze koop ging dus helaas niet door omdat ik 'overboden' ben door iemand anders.... Naja...heb nu een andere.... een 1/18 HPI Micro RS4 en zo ziet ie er uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.hpi-europe.com/graphics/kitimages/601/microchas1m.jpg

en met de kap erop:

Afbeeldingslocatie: http://www.hpi-europe.com/graphics/kitimages/601/603.jpg

Heb dus alleen nog geen zender...morgen ff halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

Hpi's rijden fantastisch, goede wegligging en heel erg weinig speling op de bewegende delen, dus een goede keuze.
Ik zou gaan voor een knuppelzender met een iets betere dan standaardservo. Knuppelzenders voelt bij mij zeker natuurlijker aan en op den duur ook minder RSI gevoelig ;)

Ik zou de standaardservo vervangen door een Futaba S3001, want die is gekogellagerd en reageert stukken sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag or die schreef op 06 oktober 2002 @ 22:00:
Hpi's rijden fantastisch, goede wegligging en heel erg weinig speling op de bewegende delen, dus een goede keuze.
Ik zou gaan voor een knuppelzender met een iets betere dan standaardservo. Knuppelzenders voelt bij mij zeker natuurlijker aan en op den duur ook minder RSI gevoelig ;)

Ik zou de standaardservo vervangen door een Futaba S3001, want die is gekogellagerd en reageert stukken sneller :)
waar rij jij dan psies mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish

Turkish

zhé germans

Ik rijd zelf met een TA03R-TRF en TA03F-Pro (Tamiya's) een HPI Nitro RS4-2 en een Tamiya F103RX, de rest van de specs elders in dit draadje ;)
Ik stuur met een Graupner XR3-Race AM stuurknuppel zender (geheugen voor 3 modellen) en heb nog een standaard Attackie :)

Maar Tamiya's hebben een hele hoop Hop-Ups nodig om spelingvrij (lees strak) te rijden, zoals andere hubs en dergelijke. Hpi's hebben net als Serpent dat veel minder, die gaan zowieso al lekker de hoek om. Van Serpent weet ik het omdat ik bijna een Veteq 02 had gekocht, dus die heb ik wel eens geprobeerd (kewl!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow gave wagentjes :9~ :9~ lijkt me echt kewl om z'n ding te hebbe.. alleen heb er geen geld voor.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 00:36

[afbeelding]
Die Porsche kixx ass! Lijkt net echt!

Maaruhhh, one word: BENZINE.

Als je echt leuk wil rijden met modelauto's dan moet je toch echt voor de 2-takt benzinemotortjes gaan, ik heb een keer iemand ontmoet met een modelauto met een 3 cc 2-takt motortje er in en dat ding ging 150 km/h !!! >:) :7

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Pagina: 1 2 Laatste