wha!
Nou lekker is dat, ze kan zeker geen engels ofzo, mischien moet ik toch maar een tweede mem. card kopen om alle saves daar op te kopieren en veilig op te bergen ( heb een nichtje bijna 3 dat graag aan al mijn spul zit en dat is niet leuk vooral niet aan cd's en dvd's). Vrouwen en computers gaat in dit geval blijkbaar niet samen
en in dit geval is het ook zo veel computer spellen spelen krijg je geweldadige gedachtes.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Ze is 13 en zal wel dus niet zo goed Engels kunnen.stormblade32 schreef op 13 augustus 2002 @ 21:33:
Nou lekker is dat, ze kan zeker geen engels ofzo, mischien moet ik toch maar een tweede mem. card kopen om alle saves daar op te kopieren en veilig op te bergen ( heb een nichtje bijna 3 dat graag aan al mijn spul zit en dat is niet leuk vooral niet aan cd's en dvd's). Vrouwen en computers gaat in dit geval blijkbaar niet samenen in dit geval is het ook zo veel computer spellen spelen krijg je geweldadige gedachtes.
Is toch niet te geloven. Moet je dadelijk een backup van je backup maken....
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
wow kerel dat is balen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
waar slaat ie eigenlijk op ???
This space is occupied
Ze moeten voortaan een waarschuwing bij de spellen stoppen:
Laat geen kleine buurmeisjes zonder toezicht met je gamcube spelen.
Ik zou me toch boos zijn dat is volgens mij 60 + uur voor niets gespeeld
Laat geen kleine buurmeisjes zonder toezicht met je gamcube spelen.
Ik zou me toch boos zijn dat is volgens mij 60 + uur voor niets gespeeld
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Mijn razernij is niet kiddy
Ben nu weer bezig alles terug te halen en heb al Jigglydork en Dr. Mario erbij om het leed te verzachten... snik...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
niemand commentaar op mijn background die ik gebouwt heb?
hmmph
ik denk doe ook eens iets goeds voor de community! hehe
hmmph
ik denk doe ook eens iets goeds voor de community! hehe
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
mooi supa cewl enzo.. nou goed 
nehoor hij is wel mooi en mensen onderschatten wel wat voor werk dat soms is vooral met photoshop (ik haat dat programma, ik snap er geen reet van vooral dat layers crap.. geef mij maar gewoon paint)
waar heb je die pics voor het plaatje vandaan gehaald??
edit: word er nog gewerkt aan de Gamecube faq of laten we die maar zitten??
nehoor hij is wel mooi en mensen onderschatten wel wat voor werk dat soms is vooral met photoshop (ik haat dat programma, ik snap er geen reet van vooral dat layers crap.. geef mij maar gewoon paint)
waar heb je die pics voor het plaatje vandaan gehaald??
This space is occupied
Volgende keer memcard deruit trekken 
(zal je zien dat ze net dingen unlocked die je zelf nog niet had
)
(zal je zien dat ze net dingen unlocked die je zelf nog niet had
Sorry, maar ik lach me rotGolbeZeromus schreef op 13 augustus 2002 @ 21:22:
AAA...HHH
God gloeiende *********@#%$ tyfus.
Buurmeisje: Mag ik even computeren?
Ik: Ja tuurlijk. Hier hebbie SSBM, ik ga even roken.
Kom ik terug: AL MIJN TROPHIES WEG (279) !!!! 50 UUR BLOED ZWEET EN TRANEN WEG!!!!
AAA...HHH
Ik moet helemaal overfuckingnieuw beginnen!!!
Ik ben nu echt pissed!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is er even uit.
Oh my God... Buaaaaa...!!!!
Nou ja, tis maar een spelletje moet je maar denken [/dooddoener]
Komop met 13 begrijp je allang Engels, je hebt gewoon een evil buurmeisjeGolbeZeromus schreef op 13 augustus 2002 @ 21:37:
Ze is 13 en zal wel dus niet zo goed Engels kunnen.
Gelukkig weet Samus daar wel raad mee

idd dit gaat nergens over
Als het goed is komt ie er nog, maar het heeft geen haast hoop ikTekkenMaster schreef op 13 augustus 2002 @ 23:14:
Mijn 'theorie' over Clone Wars (met die lollige sprites als stormtroopers

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
best jammer dat je niet gewoon een save van het internet kunt plukken en gebruiken zoals voor de pc. Mischien kan dat later wel wie weetGolbeZeromus schreef op 13 augustus 2002 @ 22:11:
[...]
Mijn razernij is niet kiddy
Ben nu weer bezig alles terug te halen en heb al Jigglydork en Dr. Mario erbij om het leed te verzachten... snik...
Verwijderd
F*CK!!! Ik kom er net achter dat al mijn records van Waverace zijn gewist. Waarschijnlijk door een neefje van me. Moet ik GVD al die records weer gaan racen !!!!!!!
Gelukkig heb ik deze pics nog
http://members.home.nl/dpatty/
Gelukkig heb ik deze pics nog
Oh dus we gaan hier een trend zetten alles word opeens gewist. Of het is een complot van microsoft alle andere concurenten zo uitschakelen
Dan dit nog:
Hey, what happened to Donkey Kong Racing and Coconut Crackers? UPDATED: Hidden link, oh my!
It seems that Rare's official site (link above) has deleted links to both Donkey Kong Racing and DK Coconut Crackers from its "Forthcoming Projects" page. No explanation from the company is given, but it's worth noting that Diddy Kong Pilot is still listed.
Thanks to the many readers who spotted this and alerted us.
UPDATE: There is actually still a small, hidden link to Donkey Kong Racing. It is found in the space between the upcoming GameCube and GBA titles...move your mouse slowly and you'll find it. We have no way to tell whether this hidden link is a scripting error of some kind or just a sneaky move on Rare's part. There doesn't seem to be any such hidden link for DK Coconut Crackers.
Dit is een goede website voor Skies of Arcandia liefhebbers
http://www.planetdreamcast.com/soaworld/
en nog wat pics
http://www.gamecubexl.com...gi?newsid1029284416,45890,
Dan dit nog:
Hey, what happened to Donkey Kong Racing and Coconut Crackers? UPDATED: Hidden link, oh my!
It seems that Rare's official site (link above) has deleted links to both Donkey Kong Racing and DK Coconut Crackers from its "Forthcoming Projects" page. No explanation from the company is given, but it's worth noting that Diddy Kong Pilot is still listed.
UPDATE: There is actually still a small, hidden link to Donkey Kong Racing. It is found in the space between the upcoming GameCube and GBA titles...move your mouse slowly and you'll find it. We have no way to tell whether this hidden link is a scripting error of some kind or just a sneaky move on Rare's part. There doesn't seem to be any such hidden link for DK Coconut Crackers.
en nog wat pics
Verwijderd
was al langer bekend maar dat van die hidden link is nieuw voor mij.stormblade32 schreef op 14 augustus 2002 @ 08:10:
Oh dus we gaan hier een trend zetten alles word opeens gewist. Of het is een complot van microsoft alle andere concurenten zo uitschakelen
Dan dit nog:
en nog wat pics
ja daarom poste ik het juist
Door je buurmeisje heb je toch weer added replay-value gekregen? *gniffel*GolbeZeromus schreef op 13 augustus 2002 @ 21:37:
[...]
Ze is 13 en zal wel dus niet zo goed Engels kunnen.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
that's what you get when you just let everybody play with your gamecube...
hehe...
sorry
gecondoleerd
hehe...
gecondoleerd
Om 't ff makkelijk te maken:stormblade32 schreef op 14 augustus 2002 @ 08:25:
ja daarom poste ik het juist
Link naar DK racing
Link naar Donkey Kong Coconut Crackers
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
zijn er eigenlijk al plannen van nintendo om een schoonmaak cd uit te brengen voor de cube.
Een interresante artikeltje over xbox live en hackers
Spiegel: Hacker machen gegen Xbox Live mobil
14.08.02 - Spiegel Online berichtet heute über das Xbox Live Netzwerk von Mircrosoft. Demnach formieren sich bereits Hacker und andere Gruppen, um Xbox Live zu sabotieren. Ein IT-Spezialist der Hacker-Gruppe Nomad Mobil Research wird mit den Worten 'Die Xbox bietet die perfekte Plattform für Angriffe, ein Sicherheitsloch bietet sich immer. Bei Millionen verkaufter Xboxen könnten die Hacker massive Schäden anrichten' zitiert. Mehr Infos: CLICK (Spiegel Online: 'Die Hacker rüsten zum Schlachtfest')
Volgens mij mogen hackers microsoft niet.
14.08.02 - Spiegel Online berichtet heute über das Xbox Live Netzwerk von Mircrosoft. Demnach formieren sich bereits Hacker und andere Gruppen, um Xbox Live zu sabotieren. Ein IT-Spezialist der Hacker-Gruppe Nomad Mobil Research wird mit den Worten 'Die Xbox bietet die perfekte Plattform für Angriffe, ein Sicherheitsloch bietet sich immer. Bei Millionen verkaufter Xboxen könnten die Hacker massive Schäden anrichten' zitiert. Mehr Infos: CLICK (Spiegel Online: 'Die Hacker rüsten zum Schlachtfest')
lol ben benieuwt hoe het zal gaan met Xbox live.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Cool icoon die van time team..KeRsTmAnNeKe schreef op 13 augustus 2002 @ 23:44:
Volgende keer memcard deruit trekken
(zal je zien dat ze net dingen unlocked die je zelf nog niet had)
GolbeZeromus schreef op 13 augustus 2002 @ 21:22:
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
GolbeZeromus eq. loempia, kroket, ...... <- hier invullen (hmm.. kijk spontaan bassie en adriaan flashbacks)
Geintje, das niet zo leuk maar wat komen die kindertjes bij je doen. Mijn buurtkindertjes zijn gelukkig nog erg klein 2-3 jaar of zo en binnen kort ga ik ook nog verhuizen. dus... Maar succes met het herstellen van je score.
Ja.. je moet gewoon een broertje halen. Die kan gewoon nog eens een nieuw karakter of veld voor je unlocken..Phusebox schreef op 14 augustus 2002 @ 08:57:
that's what you get when you just let everybody play with your gamecube...
hehe...sorry
gecondoleerd
Maar hij moet eens wat wissen
Ik vind het gewoon lame van die hackers. laat ze op hoepelen, die mensen hebben gewoon geen respect voor gamers. Ze hebben veel geld neer geteld voor de XBOX te veel want gamecube had ook gekunt en die willen daar ook plezier van hebben.stormblade32 schreef op 14 augustus 2002 @ 10:50:
zijn er eigenlijk al plannen van nintendo om een schoonmaak cd uit te brengen voor de cube.
Maar uit dat verhaal over Animal Crossing? werkt dat dan niet online? moet je een beetje met je memory card gaan lopen zeulen? Het zou een uitstekende manier zijn om met je vrienden te handelen door de online verbinding.
edit:
volgens mij ben ik hier de enige.
Animal crossings lijkt mij ook wel leuk...
Verwijderd
Dude, dat zuigt man
Eigenlijk zouden ze die 'erase data optie' alleen in dat speciale boot screen moeten stoppen, op die manier kan er ook niks misgaan als buurmeisjes enzo erachter zitten
ja idd, hoe zit het met de FAQHoe zit het trouwens met de FAQ D3?
True, elke console wordt online wel gehacked.. Doe je niks tegenRareGast schreef op 14 augustus 2002 @ 15:12:
[...]
Ik vind het gewoon lame van die hackers. laat ze op hoepelen, die mensen hebben gewoon geen respect voor gamers. Ze hebben veel geld neer geteld voor de XBOX te veel want gamecube had ook gekunt en die willen daar ook plezier van hebben.
Maar uit dat verhaal over Animal Crossing? werkt dat dan niet online? moet je een beetje met je memory card gaan lopen zeulen? Het zou een uitstekende manier zijn om met je vrienden te handelen door de online verbinding.
edit:
volgens mij ben ik hier de enige.
Animal crossings lijkt mij ook wel leuk...
Animal Crossing is een familie game, dus iedereen heeft eigen character ofzo en je kan elkaar ook tegenkomen. Tenminste zoiets heb ik ervan begrepen, heb mij niet echt verdiept in Animal Crossing.
Trouwens Raregast, 4 posts achterelkaar wordt hier niet echt op prijs gesteld, daar hebben we een editknop voor
edit: dit knoppie dus:

Ja ik ben een rare....Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 15:50:
Trouwens Raregast, 4 posts achterelkaar wordt hier niet echt op prijs gesteld, daar hebben we een editknop voor
edit: dit knoppie dus: [afbeelding]
nieuwe Skies of arcadia Legend details @ DGS
Looks like we'll meet again ZelosDe nieuwe naam wordt Skies of Arcadia Legend. Het verhaal zal worden uitgebreid ten opzichte van originele Dreamcast-versie. Een nieuw karakter zal ook zijn opwachting maken. Een bounty hunter, Piasterwho genaamd.
De Cube-versie zal verbeterde graphics hebben, vooral merkbaar tijdens gevechten en in magische aanvallen. Nieuwe vijanden zullen naast de oude vertouwde vijanden hun opwachting maken.
Skies of Arcadia Legend komt later dit jaar uit in Japan. Het is nog niet bekend wanneer wij, nederige Europeanen, een versie kunnen verwachten. Hopelijk niet te lang want Skies of Arcadia was een retegoed spel op de Dreamcast.
Verwijderd
De release van Super Mario Sunshine zal niet ongemerkt aan de Amerikaan voorbij gaan. Ter ere van deze nieuwe game laat Nintendo namelijk een enorm grote kom met pasta maken. In totaal gaat er 1200 kilo aan ingredienten in. De Italiaanse kok Bucca di Beppo zal verantwoordelijk zijn voor deze delicatesse.
Maar dat is niet het enige. Fans van Mario worden opgeroepen zich te verkleden als deze loodgieter. De beste look-a-likes mogen dan in de kom met pasta springen enzo de eerste menselijke gehaktbal worden. Waarom iemand dat zou doen? Heel simpel, de winnaar krijgt een reisje naar Hawaii aangeboden. Daarnaast zijn er nog een aantal andere prijzen te winnen.
Nou, op het vliegtuig naar de states
Jaja, ik sta binnenkort in het woordenboek. Van Dale: GolbeZeromus: Een bepaald iemand die iets heel doms doet.GolbeZeromus eq. loempia, kroket, ...... <- hier invullen (hmm.. kijk spontaan bassie en adriaan flashbacks)
Ik heb ook een broertje. Die heeft in de events 30 - 40 een aantal irritante dingen gehaald. Hij is nu op vakantie en zal ook wel flippen als hij het hoort.Ja.. je moet gewoon een broertje halen. Die kan gewoon nog eens een nieuw karakter of veld voor je unlocken..
Moet je nu mijn character select lijst zien... Staan ze daar heel zielig met zn 16 en of zo. Mijn mannetjes vereenzamen op die lijst helemaal... Ze missen Ganondorf en Young Link enz. heel erg.
ROFL, ik heb wel al 2 keer gehad dat de files op mijn Memory Card corrupted waren, en dat ik de Memory Card moest formatteren. Ik las niet goed, dus ik drukte op OK, kreeg ik opeens in beeld 'formatting'! Dus ik sprong op van mijn bed en drukte nog net op tijd op de 'Power' knop van m'n Cube...dat krijg je met zo'n kut Memory Card van Piranha ofzow
Verwijderd
Hmm.. Largo Winch lijkt me wel een leuke titel.. Waarom? I dunno..
Grafisch ziet het er niet uit maar het idee spreekt me wel aan. James Bond achtig..
November dit jaar nog..
Grafisch ziet het er niet uit maar het idee spreekt me wel aan. James Bond achtig..
Trailer (zie ook Cube Europe)The Largo Winch videogame is based off of the best-selling European (mainly French) comic book of the same name. It features a globe-trotting, multimillionaire who involves himself in a great deal of espionage -- all in the name of good, of course.
Again Ubi Soft hasn't provided many details other than to say it is indeed based on the comic and will feature James Bond-esque gameplay. For instance, you may find yourself imprisoned and you'll have to use your wits to break out of the jail cell, and subsequently your stealth to escape the complex. Winch may be joined by his associates who, at times, include Israeli fighter pilots and Russian hackers. Largo Winch is scheduled to arrive on GameCube in 2002 with an "E" rating.
Winch's associates include Israeli fighter pilots and Russian hackers - not the type usually found hanging around Linklaters' lobby. Indeed, as one partner suggests, life at Linklaters "may not be as exciting as the comic suggests". But perhaps more exciting than life in Brussels?
November dit jaar nog..
lol ja.
3th party (mostly) sucks.
heb gelukkig nog geen corrupt shit gehad.
*klopt af*
Starsky & hutch screens
Starsky & hutch screens
Here are the charts for last week, which ended August 10th. As you can see, Super Smash Brothers still holds a strong grip in first place, in the Gamecube only charts. In the multi-platform charts, Super Smash Brothers is on the other side of the chart, towards the end.
Gamecube only Charts:
1. Super Smash Brothers Melee (Nintendo)
2. Pikmin (Nintendo)
3. Lost Kingdoms (Activision)
4. Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
5. Luigi's Mansion (Nintendo)
6. 007 Agent Under Fire (Electronic Arts)
7. Super Monkey Ball (Infogrames)
8. Sonic Adventure 2: Battle (Infogrames)
9. Spiderman: The Movie (Activision)
10. F1 2002 (Electronic Arts)
11. Burnout (Acclaim)
12. Wave Race Blue Storm (Nintendo)
13. Simpsons: Road Rage (Electronic Arts)
14. Tony Hawk's Pro Skater 3 (Activision)
15. International Superstar Soccer 2 (Konami)
16. Crazy Taxi (Infogrames)
17. SSX: Tricky (Electronic Arts)
18. 2002 FIFA World Cup (Electronic Arts)
19. NBA Courtside 2002 (Nintendo)
20. Legends of Wrestling (Acclaim)
NGC magazine deze maand:
Super Mario Sunshine - 96
(minpunt is de soms irritante camera)
Eternal Darkness - 89
(volgens hun een ResEvi beater, denk ik ook, Resident Evil is veel te lineair)
F1 2002 - 68 (weet niet meer zeker, maar zoiets)
Eternal Darkness - 89
F1 2002 bijna hetzelfde als op cube.ign.com (7) SMS krijgt overal goede cijfers en idd overal word de soms irritante camera genoemt.Phusebox schreef op 14 augustus 2002 @ 18:37:
NGC magazine deze maand:
Eternal Darkness - 89
Als ik al die onderstaande lijstjes met gamecube spellen lees die iedereen bezit,dan vraag ik mij af of er niemand is die International Superstar Soccer speelt.
Iemand (of meerdere personen) die dit net zoals ik een VETTE footie-game vinden.
En die bovenal vinden dat ze er redelijk goed in zijn.
Lijkt me zeer relaxed om eens tegen iemand dit spel te doen.
Misschien idee voor een nieuwe topic.
-GameCube:Internation Superstar Soccer---De Uitdaging-
Bla..bla..bla
Iemand (of meerdere personen) die dit net zoals ik een VETTE footie-game vinden.
Bla..bla..bla
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
Maatje van mij heeft dit spel ook en vindt dit spel een aanfluiting als je het vergelijkt met het origineel (lees: de N64 versie(s)).Brainsnack schreef op 14 augustus 2002 @ 18:44:
Als ik al die onderstaande lijstjes met gamecube spellen lees die iedereen bezit,dan vraag ik mij af of er niemand is die International Superstar Soccer speelt.
Bla..bla..bla
Ik heb er wel meerdere mensen over horen klagen.
Wow,de N64 versies waren juist echt bagger.Het leek wel alsof de spelers alleen in voorbestemde lijnen konden lopen.De versies op de SNES waren echt heet.
Blijven naar mijn mening een soort van revolutie voor gameplay in een footie-game.
Dan blijft er nog dat er zoals bekend 2 studio's zijn van Konami die steeds een ISS deel uitbrengen.Zoals Pro Evolution Soccer die allerlei prijzen wint,maar ik vind 'm erg moeilijk.
Wel erg goed en zeer gedetailleerd,erg realistisch,maar wel erg lastig.
Deze ISS voor de Gamecube speelt lekker,alleen zitten er volgens mij en volgens meerdere van mijn vrienden een paar vreemde bugs in het spel.
Hopen op een beter vervolg is dus zeer gewenst.
Blijven naar mijn mening een soort van revolutie voor gameplay in een footie-game.
Dan blijft er nog dat er zoals bekend 2 studio's zijn van Konami die steeds een ISS deel uitbrengen.Zoals Pro Evolution Soccer die allerlei prijzen wint,maar ik vind 'm erg moeilijk.
Deze ISS voor de Gamecube speelt lekker,alleen zitten er volgens mij en volgens meerdere van mijn vrienden een paar vreemde bugs in het spel.
Hopen op een beter vervolg is dus zeer gewenst.
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
hey, voor alle mensen die hun saves kwijt zijn.
we kunnen elkaar toch wel een handje helpen, je kopieert ze gewoon van iemand anders
scheelt i.i.g. wat tijd.
ik heb trouwens maar 100 trophies en geen waverace, dus aan mij heb je niet zoveel
we kunnen elkaar toch wel een handje helpen, je kopieert ze gewoon van iemand anders
scheelt i.i.g. wat tijd.
ik heb trouwens maar 100 trophies en geen waverace, dus aan mij heb je niet zoveel
Ik heb ISS 2, wel een aardig spel maar het haalt het naar mijn mening bij lange na niet bij ISS Pro Evolution op de PSX. Ik had bijna alleen voor PES een PS 2 gekocht, tot ik hoorde dat PES 2 ook op de GameCube uit gaat komen. Als het goed is al in november!Brainsnack schreef op 14 augustus 2002 @ 18:54:
Grab shell dude!
Verwijderd
Maakt het met SSBM nog uit of je classic doet met very easy of normal bijvoorbeeld. Anders kan ik eerst ff alles op very easy doen, toch wat trophy's erbij. Heb op hoger niveau nog ff wat problemen met die rechterhand
Nou ik heb ondertussen er alweer 16 uur Eternal darkness opzitten en ik zit nu ongeveer op 2/3 van het spel.
Jullie moeten wel even opletten als jullie het spel kopen dat je niet in het begin al meteen denkt van oh wat saai. Want het spel wordt echt op de minuut beter.
Ik dacht eerst dat het niet mooier/beter kon maar ik had het mis, ik heb vandaag heel wat mooie dingen gezien
Nou hier alvast 2 plaatjes (Clickable) :

Ik heb ook nog wel spoiler plaatjes, maar die willen jullie vast niet zien
Ps. I love Dolby Pro Logic
Jullie moeten wel even opletten als jullie het spel kopen dat je niet in het begin al meteen denkt van oh wat saai. Want het spel wordt echt op de minuut beter.
Ik dacht eerst dat het niet mooier/beter kon maar ik had het mis, ik heb vandaag heel wat mooie dingen gezien
Nou hier alvast 2 plaatjes (Clickable) :

Ik heb ook nog wel spoiler plaatjes, maar die willen jullie vast niet zien
Ps. I love Dolby Pro Logic
je 2de plaatje doet het niet.
Verwijderd
Hij's nog aan het uploaden slimpie
Japanse GameCube commercial (alle games)
http://www.bh.wakwak.com/~bill/mov/gc_cm.mpg
En nu het belangrijkste:
Final Fantasy Crystal Chronicle eerste beelden zijn erin verwerkt!

Hoofdfiguur
Alleen FF beelden
Best commercial ever!
Verwijderd
/me kan niet w88 op een hele lading spellen!Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:36:
Ik kan echt niet wachten totdat Eternal Darkness uit is
met welk spel begint het top seizoen voor alle cubers.. Resident evil?? over komt er nog eerder een vet spel (Aggresive inline skating)
This space is occupied
Verwijderd
bij mij begint het met aggresive inlineTekkenMaster schreef op 14 augustus 2002 @ 20:52:
met welk spel begint het top seizoen voor alle cubers.. Resident evil?? over komt er nog eerder een vet spel (Aggresive inline skating)
Verwijderd
Bij mij houd het niet op. Maar ja, wat wil je met dat speeltuig dat ik hier heb staan. Er komt altijd wel iets leuks uit, hoewel november toch wel meestal de beste maand is.TekkenMaster schreef op 14 augustus 2002 @ 20:52:
Ahh so Aggressive Inline it is..
welke datum staat ie op??
welke datum staat ie op??
This space is occupied
volgens dimensionplus op: 31/08/02.
Aggresive Inline review
ja lekker een 9,1
hier trouwens ook een leuk stukje uit de review:
Aggresive Inline review
ja lekker een 9,1
net zo goed als de Xbox en met nog meer opties ook.There is some very good news for GameCube owners, too. From a visual standpoint, the GCN version of Aggressive Inline is far more defined and fluid than its PS2 predecessor. The title not only boasts crisper textures and more filtering, it runs at a constant -- absolute and without fail -- 60 frames per second. This is a feat made all the more remarkable given the size and complexity of the levels, not to mention the pace of the action being presented to the gamer at any given moment. Indeed, the GCN and Xbox versions of the title are identical from a graphic standpoint. Even better, the GameCube version features a progressive scan mode for gamers with capable display setups. Another big hats off to Z-Axis for caring.
YES Nintendo + square = MAGIE !!!!! yes **** the PS2 versie geen random encounters enz.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 19:37:
[...]
Hij's nog aan het uploaden slimpie
Japanse GameCube commercial (alle games)
http://www.bh.wakwak.com/~bill/mov/gc_cm.mpg
En nu het belangrijkste:
Final Fantasy Crystal Chronicle eerste beelden zijn erin verwerkt!
[afbeelding]
Hoofdfiguur
Alleen FF beelden
Best commercial ever!
ik denk tot sms, dat is echt het top spel waar ik op wacht.
ik was er onder de indruk van mario64, en denk dat sms net zo leuk is.
verder robotech!!!!!!
alleen al voor dat spel had een cube of welke andere console dan ook gekocht. ik weet nog dat ik 's ochtend als klein jochie daarna zat te kijken op superchannel (?)
ik was er onder de indruk van mario64, en denk dat sms net zo leuk is.
verder robotech!!!!!!
alleen al voor dat spel had een cube of welke andere console dan ook gekocht. ik weet nog dat ik 's ochtend als klein jochie daarna zat te kijken op superchannel (?)
Woei, vandaag weer eens inkopen gedaan, kheb Burnout en Rogue Leader gekocht, net 2 uur Burnout gespeelt, toppie spel alleen zijn die crash replays soms irri en moet je niet meteen de snelste bak nemen als je et nog niet gespeelt hebt 
Van Rogue Leader hebbik alleen schijfje nog kunnen zien, meer niet
Kheb ook maar 2 verlengkabels voor de controllers gekocht, nu kannik weer relex op de bank zitten
Van Rogue Leader hebbik alleen schijfje nog kunnen zien, meer niet
Kheb ook maar 2 verlengkabels voor de controllers gekocht, nu kannik weer relex op de bank zitten
jeeh , terug van vakantie + verjaardag gehad gister (heb 2 verlengkabels gekregen, die zijn best wel handig (en voor 5 euro per stuk, niet te duur ofzo))
weet niet of deze site al eerder is gepost maar staat interview met yamauchi-san/miyamoto-san/iwata-san in.
http://xengamers.com/sections/news/8265/1/
klein stukje eruit, over samenwerking met square :
weet niet of deze site al eerder is gepost maar staat interview met yamauchi-san/miyamoto-san/iwata-san in.
http://xengamers.com/sections/news/8265/1/
klein stukje eruit, over samenwerking met square :
ow.. en wanneer komt SMB2 uit in europa ? want die ga ik als het goed is nog krijgen =) (of een ander cool 4 speler spel (sega soccer slam perhaps ?))Dengeki: Could you speak about some of the titles being developed by Square?
Yamauchi-san: One of my first actions with the Fund Q was to create a separate company for a group of Square developers working on a new Gamecube Final Fantasy title that will linkup with the GameBoy Advance. This is more than a matter involving Square or Nintendo individually; I feel that it has much greater importance. Here in Japan, Final Fantasy is a dependable franchise that sells quite well. Previous installments of the series sold more than 2.5 million units each, but with its most recent online version, Square's sales have dropped drastically. I think this signifies a big minus not only for Square, but for the entire Japanese industry. This means that the Final Fantasy title being developed for the GC/GBA must differentiate itself from the rest of the series. It shouldn't be the same as its predecessors.
From its early roots, substantial financial investments, and with the addition of powerful CG effects, Final Fantasy has matured into an impressive series. However, I feel the era of a two or three-year development phase for a single game has ended. It simply doesn't equal prosperity in the gaming business. Game companies are losing profits and facing the dilemma of shortening development cycles while maximizing game quality. I believe that we game creators have reached the point where we must give serious thought to this issue. A talented group of Square artists share that feeling, and they have started a project that attempts to face this challenge. How will Japanese gamers respond? If this new brand of Final Fantasy sells as well as previous incarnations, it will mean that audiences have recognized a game developed more quickly and at a lower cost than before. Developers everywhere are curious as to how it will turn out. They're all wondering on what sort of game we will create and how players react. Depending on the outcome, it will have an effect on how games are developed in the future. At its core, the Gamecube (and my personal fund) has the potential to make new things a reality and change the gaming market forever. We're taking a big chance, and I'm very excited about the possible results.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
kerstmisyamAUchi schreef op 15 augustus 2002 @ 05:04:
ow.. en wanneer komt SMB2 uit in europa ? want die ga ik als het goed is nog krijgen =) (of een ander cool 4 speler spel (sega soccer slam perhaps ?))
het word een dure kerst...
nou moet ik kiezen tussen alle vette cube games kopen in sept/okt/nov of een vette nieuwe pc halen...
This space is occupied
of allebeiTekkenMaster schreef op 15 augustus 2002 @ 08:03:
het word een dure kerst...nou moet ik kiezen tussen alle vette cube games kopen in sept/okt/nov of een vette nieuwe pc halen...
*best handig een fulltime baan
Ja, maar dan heb je weer minder tijd om te gamen.. Ten minste dat heb ik. Maar dat kan ook komen omdat ik nog niet ben verhuist.
volgens mij komt hij met kerstmis in Amerika uit begin 2003 in EU pas.
ff een vraagje, het zal vast in dit topic staan maar ik heb geen zin om dat helemaal door te spitten, komt FF X uit voor de cube of blijft die alleen voor de PS 2. FF X lijkt me echt een heel gaaf spel (heb ook FF 7 voor d PS), maar vraag me dus af of ik beter een cube kan kopen en wachten op de nieuwe FF of een PS2 met FF X.
Verwijderd
Voor zover bekend komt FFX niet op de cube, vergeet namelijk niet dat Sony 19% aandelen heeft in Square. PS2 met FFX lijkt me de beste optie voor jou want de Cube Final Fantasy laat minstens nog wel een jaar op zich wachten.Xplosive schreef op 15 augustus 2002 @ 10:54:
ff een vraagje, het zal vast in dit topic staan maar ik heb geen zin om dat helemaal door te spitten, komt FF X uit voor de cube of blijft die alleen voor de PS 2. FF X lijkt me echt een heel gaaf spel (heb ook FF 7 voor d PS), maar vraag me dus af of ik beter een cube kan kopen en wachten op de nieuwe FF of een PS2 met FF X.
Weet iemand trouwens waar ik de 64Mbit memkaartje kan kopen in Nederland/Buitenland?
En heeft er iemand al ervaring met zo'n kaartje of één die erop lijkt
En heeft er iemand al ervaring met zo'n kaartje of één die erop lijkt
Wat leuke plaatjes op cubezone gevonden.
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=8784
Eet smakelijk zal ik zeggen met bill die naar je staart.
console aantal vorige week totaal
PlayStation2 75.900 69.100 2.411.900
Game Boy Advance 51.900 50.800 1.613.200
Gamecube 13.300 13.700 703.500
WonderSwan Crystal 5.100 6.400 60.300
PSone 3.200 3.400 161.700
Xbox 3.000 3.500 235.100
Game Boy Color 1.300 900 67.700
WonderSwan Color 1.200 1.200 102.200
Ben de trotse bezitter van de spice controller en pikmin net gehuurd werkt erg verslaafend en is gewoon een leuk spel
http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=8784
Eet smakelijk zal ik zeggen met bill die naar je staart.
console aantal vorige week totaal
PlayStation2 75.900 69.100 2.411.900
Game Boy Advance 51.900 50.800 1.613.200
Gamecube 13.300 13.700 703.500
WonderSwan Crystal 5.100 6.400 60.300
PSone 3.200 3.400 161.700
Xbox 3.000 3.500 235.100
Game Boy Color 1.300 900 67.700
WonderSwan Color 1.200 1.200 102.200
Ben de trotse bezitter van de spice controller en pikmin net gehuurd werkt erg verslaafend en is gewoon een leuk spel
Dan zou ik eerst maar eens een PS2 met FFX huren want hij is mij smerig tegengevallenXplosive schreef op 15 augustus 2002 @ 10:54:

Ik ben dus blij dat ik de PS2/FFX box niet in een opwelling heb gekocht maar het zooitje gewoon geleend heb van een collega.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik word zeker gelijk verbannen als ik zeg dat ik burnout er veel beter uit vind zienschnumi schreef op 15 augustus 2002 @ 14:45:
16 nieuwe NFS: hot pursuit 2 ingame screens!!
wow dit ziet er![]()
uit.

Nou misschien, heel misschien is dit wel mooier...........

hier staat een lijstje over internet mogelijkheden van de 3 consoles, bij nintendo is het alleen nog niet bekend bij bijna alles.
http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm?det=1
Sabrewolf komt mischien naar de cube, maar ik heb het orgineel vroeger nooit gespeeld en nooit van gehoord is dat erg, want er is veel opwinding over dit spel.
http://www.xbox.com/system/onlinespecsheet.htm?det=1
Sabrewolf komt mischien naar de cube, maar ik heb het orgineel vroeger nooit gespeeld en nooit van gehoord is dat erg, want er is veel opwinding over dit spel.
Verwijderd
Ja, leuke vergelijking, bij de cube staat alles op To Be Determend 
Maar wat ik wel goed vind is dat je bij XBOX een vast tarief p/m hebt, bij de PS2 moet je voor sommige games betalen waardoor je soms zelfs duurder uit bent (hangt natuurlijk af van welke games je speelt)
Oh, dit heeft niet zoveel met de cube te maken
, maar op de site staat: North America, Japan, select European countries, Nov. 02 (live!)
Grote kans dat de Benelux weer genaait gaat worden
Maar wat ik wel goed vind is dat je bij XBOX een vast tarief p/m hebt, bij de PS2 moet je voor sommige games betalen waardoor je soms zelfs duurder uit bent (hangt natuurlijk af van welke games je speelt)
Oh, dit heeft niet zoveel met de cube te maken
Even nog over ISS2 voor de Cube, ik heb deze "moeten" kopen (bundel gedoe bij Games & Zo..) bij mijn Cube maar vond hem zo tegenvallen dat ik hem de dag erna alweer heb teruggebracht. ISSDeluxe op de SNES en ISS64 vond ik echt stukken beter, deze Cube versie heeft toch niet echt dat zelfde gevoel. Ik dacht ook nog eens de hele tijd dat ik een Fifa aan het spelen was, en ik haat Fifa games! |)
You look like I need a drink.
Verwijderd
Zou me niks verbazen, ik denk dat het online gebeuren met consoles hier nooit zo erg groot zal worden kijk maar naar de dreamcast.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:04:
Ja, leuke vergelijking, bij de cube staat alles op To Be Determend
Oh, dit heeft niet zoveel met de cube te maken, maar op de site staat: North America, Japan, select European countries, Nov. 02 (live!)
En ook voor de PS2 heb ik tot nu toe niks van het online gebeuren terug gezien.
Dit soort dingen zal in japan wel erg goed lopen en in amerika ook wel een beetje maar europa is altijd de lul
indeedDelirium2001 schreef op 15 augustus 2002 @ 16:17:
[...]
Ik word zeker gelijk verbannen als ik zeg dat ik burnout er veel beter uit vind zien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou misschien, heel misschien is dit wel mooier...........
[afbeelding]
ik vind dit ook maar lelijke zooi... damn
zo zag het er 4 jaar geleden op mijn PII ook uit
euhh er klopt sowieso niks van bij cube staat: narrowband only terwijl er ook broadband modems uitkomen?
Ik koop ook niet zo heel gauw wat in een opwelling maar ik zit nu dus te twijfelen tussen GC en PS2. Ze alle twee een keer huren is wel een idee ja.Copycat schreef op 15 augustus 2002 @ 14:51:
[...]
Dan zou ik eerst maar eens een PS2 met FFX huren want hij is mij smerig tegengevallen,terwijl ik toch een echte FF gek ben (ik vond VII en IX haast als eneige ook goed) Ik heb +/- 7 uur gespeeld en op de eerste 15 min. na is er niet veel te beleven. En heb je zowat om de 5 min. een FMV van minstens 10 min.
Ik ben dus blij dat ik de PS2/FFX box niet in een opwelling heb gekocht maar het zooitje gewoon geleend heb van een collega.
Wat voor spellen lijken je het leukst? Daar moet je natuurlijk je keus op baseren.Xplosive schreef op 15 augustus 2002 @ 18:27:
[...]
Ik koop ook niet zo heel gauw wat in een opwelling maar ik zit nu dus te twijfelen tussen GC en PS2. Ze alle twee een keer huren is wel een idee ja.
13 september kun je hem kopen kerel.Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:19:
hey allheb hier al een tijdje niet meer gepost. Ik zie dat er weer veel coole spellen uitkomt. Maar nu heb ik een vraagje, Resident Evil is toch nog niet uit hier in Nederland? Want op planet.nl lijkt net als of die al uit is
![]()
Hier is die artikel:
http://web.planet.nl/game/verslag/residentevil.html
Verwijderd
hey all
heb hier al een tijdje niet meer gepost. Ik zie dat er weer veel coole spellen uitkomt. Maar nu heb ik een vraagje, Resident Evil is toch nog niet uit hier in Nederland? Want op planet.nl lijkt net als of die al uit is
Hier is die artikel:
Hier is die artikel:
Verwijderd
wisten jullie dat waneer resident evil uitkomt
het slik ..........
VRIJDAG DE 13'e is !!!!
toeval ? you be the judge muhahaha
het slik ..........
VRIJDAG DE 13'e is !!!!
Verwijderd
Dat was al langer bekend (lees: Aantal gamecube delen geledenVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:37:
wisten jullie dat waneer resident evil uitkomt
het slik ..........
VRIJDAG DE 13'e is !!!!
Never judge a game by screens...... Als tie er beter uit ziet dan de ps2 dan zit het wel snor...lijkt me. Want ik stoor me nooit aan de ps2 graphics (bij normale spellen.) Bij die cheap ass spellen zijn de graphics natuurlijk minder. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik heb geen ps2 maar wel vaker op gespeeld
Verwijderd
Ik heb net bij savegames een RGB kabel gekocht voor €10, en het beeld is wel dergelijk een stuk scherper, cube in aangesloten op een 100hz Breedbeeld TV, ik wou eigenlijk de officieële kopen maar die was overal uitverkocht.
Poll: Wie gaat deel 10 openen?
• FLiP.m0
• schnumi
• TekkenMaster
• Phusebox
• ds
• stormblade
• SilverBolt
• Raregast
• D³
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Nu we toch alweer een aanzienlijk aantal hoge posts hebben wil ik maar gelijk even een poll van wie van jou het volgende deel mag/moet openen.
Sorry, er waren maar 9 opties. Ik heb de meeste bekende namen een beetje uitgezocht + namen die ook nog eens wat postten in de laatste 3 a 4 pagina's zodat er niet op ze gestemd kan worden terwijl ze misschien wel op vakantie zijn. Ben je niet op vakantie en sta je ook niet in de lijst? Tja sorry, better luck next time.
• FLiP.m0
• schnumi
• TekkenMaster
• Phusebox
• ds
• stormblade
• SilverBolt
• Raregast
• D³
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Nu we toch alweer een aanzienlijk aantal hoge posts hebben wil ik maar gelijk even een poll van wie van jou het volgende deel mag/moet openen.
Sorry, er waren maar 9 opties. Ik heb de meeste bekende namen een beetje uitgezocht + namen die ook nog eens wat postten in de laatste 3 a 4 pagina's zodat er niet op ze gestemd kan worden terwijl ze misschien wel op vakantie zijn. Ben je niet op vakantie en sta je ook niet in de lijst? Tja sorry, better luck next time.
idd NFS: hot pursuit 2 gebruikt dezelfde engine als op de Xbox versie. (ps2 heeft andere engine).Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 20:50:
[...]
Dat was al langer bekend (lees: Aantal gamecube delen geleden,heel oud dus
) .
Never judge a game by screens...... Als tie er beter uit ziet dan de ps2 dan zit het wel snor...lijkt me. Want ik stoor me nooit aan de ps2 graphics (bij normale spellen.) Bij die cheap ass spellen zijn de graphics natuurlijk minder. Maar ik heb er wel vertrouwen in.
Ik heb geen ps2 maar wel vaker op gespeeld.
En heb je wel gewoon links en rechts geluid nog? En niet dat je breedbeeld tv ten onrechte steeds op de 16:9 stand springt als je je cube aanzet? Dat had ik namelijk bij een goedkope RGB kabel die ik bij Futuremax had gekocht. Daarna toch maar een officiële nintendo kabel gekocht en die werkte meteen perfect (en zag er ook een stuk degelijker uit en gaf ook nog eens een veel beter beeld dan die goedkope kabel).Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:09:
Ik heb net bij savegames een RGB kabel gekocht voor €10, en het beeld is wel dergelijk een stuk scherper, cube in aangesloten op een 100hz Breedbeeld TV, ik wou eigenlijk de officieële kopen maar die was overal uitverkocht.
Maar als jouw kabel het wel goed doet, bestaan er blijkbaar wel goede third-party kabels.
Toevallig SaveGames Amsterdam-noord buikslotermeerplein??Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:09:
zal wel ..
daar werk ik dus af en toe
heb je nog de hele bolle gast gezien hij praat je echt alles aan die gozer

ikke ben moe

This space is occupied
Verwijderd
Jep, die was het 
Bolle gast? Neuh, alleen een wat oudere man die de hele tijd op een stoel zat
Bolle gast? Neuh, alleen een wat oudere man die de hele tijd op een stoel zat
Nu al
Hier alvast wat turok previewtje om je een beetje wakker te houden :
What a difference two weeks makes. When last we saw Turok: Evolution, it was looking a bit sickly. The framerate wasn't consistent, making it hard to enjoy the game at all. Now running at a consistent 30 fps, Turok can actually be enjoyed for what it is -- a straight shoot-em-up.
The Xbox version currently sports a near-solid 30 fps with only a few hitches, which tend to occur during multiple explosions. It's minor enough that it's likely to be smoothed out by the time the final game ships September 1. The GameCube, on the other hand, still gets a little framey in the outdoor levels. Indoors (and really that's where this game shines) the Cube version runs quite nicely. Though it appears a bit rougher than the Xbox version, it should be running at a strong 30 fps when it ships the first week of September.
You can see the game in action by checking out three new GameCube movies, or if you prefer looking at pretty stills, you can check out twenty new screens. And if you dig that giant Microsoft box thing you can check out three brand new Xbox movies and twenty-five new Xbox screens. You'll get a better idea of Turok's sharpness thanks to Xbox's direct frame buffer export, which yields better screenshots than the GCN.
Now that you're done gawking at the graphics, the real question (and the most important) still remains -- Is Turok fun? One of the hard things for a game is finding a solid balance. And I think that may hurt Turok a little bit because the later levels are a ton of fun, while the first two levels seem a bit too slow and empty. Once you get past those "get familiar with the game" levels, it's a chaingun-kickin' good time. Is it mindless fun? Yeah. It's basically running from room to room doing horrible things to people.
There's a story slipped in between each chapter (fifteen chapters in all) that tells of Turok's early days (see, this is a prequel a la that George Lucas movie thing). But really it's all about the violence. And there is plenty here. Blood splatters everywhere and victims can loose limbs, heads, and even their will to fight. Sometimes an outgunned man (err... beast) will throw down his gun and surrender. Don't let that stop you from letting loose a few shotgun rounds into his gut. Cap a guy in the head and he may actually stumble forward momentarily, searching for his missing melon, only to fall down, spurting blood everywhere.
Of course, you can't just wish people to be bloodied, you need to take arms against them if you want to inflict damage. In a first-person shooter, it's all about the guns and if there's one thing Turok has, it's guns aplenty. Rather than look at every weapon in the game, we'll just take a look at some of our favorites.
Minigun
This triple-barrel minigun is probably the favorite of the weapons in Turok. When you hit the trigger you'll see the barrels spin for a moment before the powerful beast begins spouting out streams of bullets. It's gratifying to watch your enemy dance as he's riddled with bullets, but equally as satisfying to watch stray bullets mark walls and even kick up dust on the ground.
Rocket Launcher
There's nothing more enjoyable than launching a rocket into a crowd of enemies and seeing them splatter -- some eviscerated on the spot, others (on the fringe of the explosion) knocked against walls. It's a great way to clear out a large group of enemies, but the heat wave effect given off as it launches (on Xbox and GameCube) is one of the best effects in the game.
Flamethrower
Call me an arsonist, but I love fire! Every game should have a flamethrower in it. And Turok makes good use. Not only is the environment flammable, but so are the enemies. Some scream like little girls as they run about flailing their arms like fools only to quickly burn up like a marshmallow put too close to the flame. Guess aliens never learned the "Stop, drop and roll" technique.
Electro-shocker
It's time for a little electroshock therapy with this nasty gun. For a few moments you can feel like the Emeperor (before Darth Vader snuffed him) as you send thousands of volts into your enemy. And don't worry, this isn't some close-range tazer. This baby can be shot from a distance and still zap your least-favorite buddy.
Gravity Disruptor Beam
Outside of your tomahawk, there's no hand-to-hand fighting in Turok. But why fight hand-to-hand when you can grab your enemies from afar? This tasty tool can snag a bad guy and slam them against walls or into other enemies. Pick-em up and bash their heads into a doorway. We promise it's fun.
There you have it, just a few select weapons from the world of Turok: Evolution. Look for more coverage of Turok in the coming weeks as we approach the September 1st release date.
Verwijderd
IK heb op mijzelf gestemd
. Niet dat ik die nieuwe topic perse wil openen maar om ook tenminste 1 stem te krijgen
. Wat ben ik soms toch egostisch
.
The name is Turok, Turok dinosaur hunter
dit lijkt me echt zon gruwelijk spel gewoon.. ik knal liever dinos dan mensen in spellen..
ik vind het enger als een Raptor achter me aan zit dan als er een soldaatje achter me aan zit
de sfeer word er anders door
dit lijkt me echt zon gruwelijk spel gewoon.. ik knal liever dinos dan mensen in spellen..
ik vind het enger als een Raptor achter me aan zit dan als er een soldaatje achter me aan zit
de sfeer word er anders door
This space is occupied
3 nieuwe Nightfire screens
die game ziet er ook zeer lekker uit.
nog meer NFS: Hot Pursuit2 screens
SC2 screens
lekker.
die game ziet er ook zeer lekker uit.
nog meer NFS: Hot Pursuit2 screens
SC2 screens
lekker.
beach spikers review IGN
lijkt me wel een leuk MP spelClosing Comments
Beach Spikers is a simple, decidedly unsophisticated volleyball game, but it also happens to be a lot of fun. The title has enough gameplay modes and options to keep all of us busy for a long time and the AI character building elements even longer. I've spent some 10 hours just building various characters up to their full potentials and had a great time doing it. But there's more to the game than just these areas; there are entire other modes to explore, from the Point Kick matches to the highly entertaining Beach Countdown, in which the volleyball becomes a ticking time bomb.
It's not a perfect game. There are some depth issues. There are times when the player should be able to hit the ball but can't simply because of design. There are also occasional camera problems. But as a multiplayer experience, it's hard to beat -- four human players will find this one of the most enjoyable, satisfying experiences to be had on GameCube. With very pretty visuals to boot, not to mention a create-a-character mode, there is a lot to explore here.
Recommended highly as an immensely enjoyable multiplayer game, and a fun, but shallow single-player one.
This space is occupied
Verwijderd
Zo ik sta zelfs in de poll.
/me voelt zich vereerd
Heb maar niet op mezelf gestemd is wel zo eerlijk
/me voelt zich vereerd
Heb maar niet op mezelf gestemd is wel zo eerlijk
Iemand heeft er op mij gestemd.Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 08:50:
IK heb op mijzelf gestemd. Niet dat ik die nieuwe topic perse wil openen maar om ook tenminste 1 stem te krijgen
. Wat ben ik soms toch egostisch
.
Dank u zeer.. ik ben vereerd.
Maar waarom staat Golbezeromus (hoe spreek je het trouwens uit Golbe-zero-mus?) er zelf niet in. (in zijn eigen lijstje)
edit: globe in golbe
die heeft dit deel geopend en het is GOLBE niet GLOBE en aj ik snap ook niet helemaal waar het op slaat
This space is occupied
AARRGGG zo'n hele lading screens en er zit maar 1 ingame schot tussen
Kunnen ze tegenwoordig aleen maar een racespel aanprijzen met super mooie herhalingen van je race i.p.v 't racen zelf......

Trouwens vreemd screenshot heet ps2_6.jpg, dus je weet nog niks
Verwijderd
Erm, euh.. euh.. Crap?GolbeZeromus schreef op 15 augustus 2002 @ 21:09:
Poll: Wie gaat deel 10 openen?
GZ, 'gee-zet'hoe spreek je het trouwens uit Globe-zero-mus?
Heeft er iemand nog intresse in de insider (ign) preview van Resident Evil 0.
Als jullie die graag willen zien dan post ik die wel effe.
gooi er maar op.Elroy schreef op 16 augustus 2002 @ 14:02:
Heeft er iemand nog intresse in de insider (ign) preview van Resident Evil 0.
Dit topic is gesloten.