=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OH god, Bel een ambulance, hij probeert z'n armen eraf te laten halen door een te groot voorwerp vast te pakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Finally heb ik een memorycard :) (Kon hem steeds niet halen vanwege werk :( )

Let's get ready to earn those thropy's !!

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hehe. :D

Metroid Prime impressie

dit word volgens mij echt een vette game. :9~ 8-)

Sonic collection release date US

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07
[FrEEzEr] schreef op 02 augustus 2002 @ 20:21:
Finally heb ik een memorycard :) (Kon hem steeds niet halen vanwege werk :( )

Let's get ready to earn those thropy's !!
Haha. Doe je best kerel. Er zijn er genoeg te verdienen.
zou die Sonic Collection de spellen laten zien in de kwaliteit zoals die toen was op de sega systemen?? of zal alles mooier zijn??
Denk toch echt dat het identiek blijft.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
zou die Sonic Collection de spellen laten zien in de kwaliteit zoals die toen was op de sega systemen?? of zal alles mooier zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Zelfde, stond geloof ik op cube.ign.com (nee keb nu geen direct-link :+)

Edit:

Nieuws voor de US/JAP GC owners:
Great day in Gmecube modding history

I recently developed a new mod for everyone who likes the way the gamecube looks just the way it is. Imagine, NO SWITCH for JPN and US games? No drilling, no mess, no switcch sticking out the side or back. Because this cuts down on time/money, I can offer this mod to you for as little as $20. This also makes the return time alot shorter. Just e-mail me at tech@bakaneko.com if you are interested since it has yet to be added to the ORDER page
Bron: http://www.bakaneko.com/gc/

Dit is de site van de bekende DrEggman en hij is betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Hij weet dus een manier om de bios aan te passen......... mooi.
Nu afwachten of hij binnenkort nieuws heeft over de pal bios.
PAL internal mod may have been solved

My internal information tells me that HKMods have discovered a way to play imports on a PAL machine and to allow PAL games to run on a US/JPN system. More news as I get it.
Geen freeloader meer nodig _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Delirium2001 op 02-08-2002 22:18 . Reden: typo ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 18:35:
Over die Mario reclame..

Ik heb em gezien en vond dat er duidelijk de draak wordt gestoken met de (alleged) kiddyimage. Als mensen de ironie ervan ontgaat is dat iets anders

Lijkt me marketingtechnisch wel verantwoord, je begint de campagne met eerst de tegenwerpingen belachelijk te maken, om vervolgens met bijvoorbeeld met een commercial te komen die SMS's meer *ahem* donkere kant toont, alle blije disneykinders uit de eerste commercial wegspuit, 4 walljumps maakt en stoer up-close knipoogt in de camera.

Ik weet (hoop) dat Nintendo weer een nieuwe standaard gaat zetten (GAMEPLAY) ongeacht de fanboys. Als Mario er weer is speelt een hele genaratie!
Sorry hoor, maar dat is veel te ver gezocht. Ik zie hier echt geen parodie in.. Nintendo: "Volgens de media is Mario kiddy, oh laten we dan maar een ultra kiddy commercial maken" - en daarna een stoere commercial maken. Not going to happen..

Heeft Nintendo wel een parodie in gedachte dan is dit gewoon een slechte commercial want het is totaal niet duidelijk. Het doet mij eerder denken aan die jaren tachtig cartoons waar ze op het eind een soort informatief filmpje laten zien (Inspector gadget comes to mind)

"Clean is better than dirty and, dirty is meaner than clean" - WTF?

Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Mario_Sunshine_226.jpg

Dit is de boodschap die Nintendo wil overbrengen, the kids moeten er immers iets van leren (aarde vervuilen is slecht!).
Geen freeloader meer nodig
Een mod zou beter zijn dan een bootdisc imo.. Swappen kan behoorlijk irritant worden. Ben benieuwd hoe dit met Resident Evil werkt. Ik zie het nu al voor me:
Elke keer wanneer je disc 2 erin moet stoppen moet je zeker eerst de freeloader laden.. NOOOOOOOOOO! THE HORROR...!

edit:

Voor de mensen die niet precies weten wat Skies of Arcadia is (zoals ik) maar toch een indruk willen krijgen van dit spel:
Eternal Arcadia Trailer - Livestream [320x240] (Dreamcast Trailer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:00:
[...]

Een mod zou beter zijn dan een bootdisc imo.. Swappen kan behoorlijk irritant worden. Ben benieuwd hoe dit met Resident Evil werkt. Ik zie het nu al voor me:
Elke keer wanneer je disc 2 erin moet stoppen moet je zeker eerst de freeloader laden.. NOOOOOOOOOO! THE HORROR...!
Alsof dat een ramp is de GC heeft toch de snelste laadtijden van alle consoles die paar seconden laden maakt mij geen reet uit.
/me wil zo graag een freeloader om sms en re 0 en starfox eerder te kunne spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Zolang ie maar regiovrij is maakt het mij niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Godver man , die SMS reclame is echt wel slecht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

het blijft echt wel irritant om elke keer als je een spel wil spelen eerst die bootdisc erin te doen... niet onwijs laden, maar wel erheen lopen, niet simpel meer disc zat er nog in aanzetten en hoppa.

had vandaag vliegtuig hier (met zijn jap/us cube) en dus sunshine gespeeld (geweldig, echt tof spel :) en die heeft dus klein switchje op de achterkant voor jap/us (heb trouwens moeite met tiepen omdat ik best wel bezopen ben van ons bbq avondje :)

dat werkt gewoon best netjes, als je dat zo hoort dan was het echt wel handiger om zo'n jap/us cube te kopen, want je hebt veel spellen sneller + goedkoper (thnx 2 the euro).

iig, dat switchen van discs blijft vervelend denk, was zelfs met mijn dc vervelend om te doen bij 2/3 spellen van de 100 die het niet meteen deden.

ff verder over de reclame.. vind hem op zich wel geinig, dat mario figuur in dat mario pak is cool, alleen blijkt nou wel dat die reclame onwijs serieus is, dan is het dus wel een slechte reclame.

iig, ik ben blij dat ik nog wat kan tikken op dit tijdstip, + na .. erm.. 24 grolschjes moet je ff de tikfouten + spelfouten negeren ;P

die HGGCT-spelavond kan hier ooit nog wel is gehouden worden.. maar het wordt redelijk BYOB (bring your own booze), maar dan wordt het wel gezellig :)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
yamAUchi schreef op 03 augustus 2002 @ 07:31:
... echt tof spel :) en die heeft ...

... van ons bbq avondje :) ...

... an wordt het wel gezellig :) ...
offtopic:
yamAUchi gebruikt in deze post voor het eerst ":)" in plaats van "=)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
yamAUchi schreef op 03 augustus 2002 @ 07:31:
het blijft echt wel irritant om elke keer als je een spel wil spelen eerst die bootdisc erin te doen... niet onwijs laden, maar wel erheen lopen, niet simpel meer disc zat er nog in aanzetten en hoppa.

had vandaag vliegtuig hier (met zijn jap/us cube) en dus sunshine gespeeld (geweldig, echt tof spel :) en die heeft dus klein switchje op de achterkant voor jap/us (heb trouwens moeite met tiepen omdat ik best wel bezopen ben van ons bbq avondje :)

dat werkt gewoon best netjes, als je dat zo hoort dan was het echt wel handiger om zo'n jap/us cube te kopen, want je hebt veel spellen sneller + goedkoper (thnx 2 the euro).

iig, dat switchen van discs blijft vervelend denk, was zelfs met mijn dc vervelend om te doen bij 2/3 spellen van de 100 die het niet meteen deden.

ff verder over de reclame.. vind hem op zich wel geinig, dat mario figuur in dat mario pak is cool, alleen blijkt nou wel dat die reclame onwijs serieus is, dan is het dus wel een slechte reclame.

iig, ik ben blij dat ik nog wat kan tikken op dit tijdstip, + na .. erm.. 24 grolschjes moet je ff de tikfouten + spelfouten negeren ;P

die HGGCT-spelavond kan hier ooit nog wel is gehouden worden.. maar het wordt redelijk BYOB (bring your own booze), maar dan wordt het wel gezellig :)
liever een bootdisc dan bye-bye 2 jaar garantie...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom een of geen xbox kopen???

BWAHAHAHA
IT'S EASY TO SPELL... PlayStasion? PlayStation Too? GameQube? Let's just stick with four easy letters.
IT BURNS CALORIES

Moving the Xbox from your bedroom to the den consumes approximately 3600 calories
BOOSTER SEAT FOR GRANDMA In recent scientific tests, researchers discovered that the Xbox has many uses. In this case, they discovered that the Xbox can help solve one of the most dangerous traffic problems in the world - old ladies who can't see over the steering wheel
en nog een leuke commentaar op de dvd speler:
They encounter problems, like the screen being too dim, or in the Xbox's case, it'll encounter a "fatal error" and will have to be shut down (i.e. Win Error 98457234098534:02OE; Using Xbox Too Long; Shutdown Initiated)
bwaahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 03 augustus 2002 @ 11:36:
[...]

liever een bootdisc dan bye-bye 2 jaar garantie...
Daar zit wat in :)
IT'S EASY TO SPELL... PlayStasion? PlayStation Too? GameQube? Let's just stick with four easy letters.
Mjah, en nog schrijven de meeste mensen 'Xbox' voud. 'X-box met streepje bijv'.
Logisch dat websites daar een paradie op maken, OXM vraagt er gewoon om. Moeten ze maar niet een artikel maken met 70 BS redenen om een Xbox te kopen. Wel komisch btw :)

Nieuwe StarFox screens:

Plaatje 1

Plaatje 2

Plaatje 3

Plaatje 4

Plaatje 5

Plaatje 6

Plaatje 7

Plaatje 8

Plaatje 9

Plaatje 10

Plaatje 11

Plaatje 12

Metroid Prime Teaser filmpje (8 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

daFubar schreef op 03 augustus 2002 @ 10:23:
[...]
offtopic:
yamAUchi gebruikt in deze post voor het eerst ":)" in plaats van "=)"
hehe, ik had al moeite om die : te vinden .. die = kon ik helemaal niet meer bereiken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

yamAUchi schreef op 03 augustus 2002 @ 13:52:
[...]

hehe, ik had al moeite om die : te vinden .. die = kon ik helemaal niet meer bereiken =)
staan ook zoveel toetsen op zo'n toetsenbord ;)

Area 51 was dat niet eerst een n64 spel ?

offtopic

ff een stomme vraag. Hoe post men plaatjes direct.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

[img]addres plaatje[/img]

dit bedoel je??

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

ja dat zal het wel zijn trouwens de nieuwe site van nintendo nl gezien. lijkt heel erg op com site.

www.nintendo.nl

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 23:00:

"Clean is better than dirty and, dirty is meaner than clean" - WTF?

[...]
Volgens mij gaat deze uitspraak over een actie die Nintendo voert in de US tegen straatvervuiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hands on: Zelda

dit word echt een mega vet spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..] SNIP URL [..]
<FONT COLOR=blue>ADMIN BREAK
Dit is illegaal en dit is spam... ook nog eens over vele topics verspreid. Je krijgt hier een Officiële Waarschuwing voor. Je mag vanaf nu op je tellen gaan passen. Check je mail. </FONT>

[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 03-08-2002 21:45 . Reden: Admin break ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

'haha' dikkie , tot nooit meer ziens als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

god wat een dom. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
heb niet gezien wat ie gedaan had.. vertel es !! (zonder precies te doen wat niet mocht natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Ik heb vandaag sonic 2 gehuurd (€4,50 voor 2 dagen bij afzetter videoland :r). Ik vind het een matig spel, te snel uitgespeeld (Ok ok replay value voor die ranks halen) en een klote camera!! Dus niet kopen die hap (jammer want sonic rules :)).

Anyways die nieuwe site van nintendo.nl is wel tof, iig beter dan de vorige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[FrEEzEr] schreef op 03 augustus 2002 @ 23:26:
Ik heb vandaag sonic 2 gehuurd (&#8364;4,50 voor 2 dagen bij afzetter videoland :r). Ik vind het een matig spel, te snel uitgespeeld (Ok ok replay value voor die ranks halen) en een klote camera!! Dus niet kopen die hap (jammer want sonic rules :)).
zo goedkoop!!!
bij onze videotheek ben je 5.50 kwijt voor -1- dag (over afzetten gesproken :r )
ik heb sonic ook ff gespeeld en vond hem errug leuk. IIG het eerste level met dat snowboarden tot de eerste baas dan.. toen snapte ik het niet helemaal met (hoe moet je hem raken??)

en de camera.. ja wat moet je daar over zeggen..
laten we het er maar op houden dat de een er meer last van heeft dan de ander
zelf vind ik het maar gezeur.
bij spiderman heb ik er nog nooit last van gehad
alleen bij GTA3 vond ik het erg irri (ik haat dat spel)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Volgens die hands-on is "stealth" nieuw in zelda , wel das toch niet waar . In Ocarina of Time moest je ook best stealthy te werk gaan in dat desert fortress .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 08-08 16:20
Nieuw filmpje metriod prime : Hier

En over het spel sonic vond ik de camera's ook zeer slecht, maar dat was alleen als je met de andere spelers aan het spelen was (dus niet met sonic).

En die "hands-on" van zelda vond ik maar niks, er werd echt veel te veel over de levels zelf enzo verteld. Ik ben maar gestopt met lezen.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
TekkenMaster schreef op 04 augustus 2002 @ 00:30:
[...]

en de camera.. ja wat moet je daar over zeggen..
laten we het er maar op houden dat de een er meer last van heeft dan de ander
zelf vind ik het maar gezeur.
De levels met sonic zijn iid wel goed speelbaar en valt de camera nog wel mee. Die levels zijn dan ook de enige die leuk zijn om te spelen, maar als je met tails/knuckles (of darkside) gaat dan is die camera echt een ramp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Reignman schreef op 03 augustus 2002 @ 23:11:
heb niet gezien wat ie gedaan had.. vertel es !! (zonder precies te doen wat niet mocht natuurlijk)
nou hij zette een link erop die leidde naar zijn handel in illigale spellen. 8)7
De levels met sonic zijn iid wel goed speelbaar en valt de camera nog wel mee. Die levels zijn dan ook de enige die leuk zijn om te spelen, maar als je met tails/knuckles (of darkside) gaat dan is die camera echt een ramp!
trouwens veel mensen zeggen dat SA1 veel beter was ook de camera. SA1 komt toch ook voor de Gc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Ik had net het filmpje gezien van metriod prime (deze).
En oh wat is dat een mooi filmpje over hoe het spel gaat, ik zat er :9~ naar te kijken.
Ik kan niet wachten voordat deze uit is :)
schnumi schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
[...]

ik kom niet verder als 5 sec ofzo en dan gaat hij niet verder. :'(
Probeer hem dan een gewoon op te slaan op je HD, rechter-muis > opslaan als

edit:

Mmm 1 jan 1970 :? rare quotes hebben ze hier >:)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Elroy schreef op 04 augustus 2002 @ 12:20:
En oh wat is dat een mooi filmpje over hoe het spel gaat, ik zat er :9~ naar te kijken.
Ik kan niet wachten voordat deze uit is :)
ik kom niet verder als 5 sec ofzo en dan gaat hij niet verder. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Elroy schreef op 04 augustus 2002 @ 12:20:
Ik kan niet wachten voordat deze uit is :)[...]
wat is er nauw zo leuk aan metroid??? ik heb de dvd bekeken die bij NGC magzine zat en vond het eigenlijk geen flikker aan.. het zag er erg mooi uit maar de guns waren allemaal zo saai (lees: hetzelfde)
ik wacht eerlijk gezecht veel meer op Aslylum (zie trailer een paar pagina's terug) das pas een mooi spel moet mooie GFX dit LIJKT met tot nu toe errug saai gewoon

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Metroid is cult man. Ik heb het uiteraard nog niet gespeeld, maar ik wacht met smart op dit spel. Iedereen die het heeft gespeeld is er lovend over.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
TekkenMaster schreef op 04 augustus 2002 @ 12:50:
[...]
wat is er nauw zo leuk aan metroid??? ik heb de dvd bekeken die bij NGC magzine zat en vond het eigenlijk geen flikker aan.. het zag er erg mooi uit maar de guns waren allemaal zo saai (lees: hetzelfde)
ik wacht eerlijk gezecht veel meer op Aslylum (zie trailer een paar pagina's terug) das pas een mooi spel moet mooie GFX dit LIJKT met tot nu toe errug saai gewoon
Achja het was ook een persoonlijke mening.
Je moet gewoon van dat gerne houden :)

Zal ik jouw dan maar even opvrolijken met een mortel kombat filmpje :
Filmpje

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
damn... nou ben ik es benieuwd of de freeloader morgen uitkomt

of weet iemand al dat dat niet het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
TekkenMaster schreef op 04 augustus 2002 @ 12:50:
[...]
Waar woon je? Kom ik je even inelkaar stompen. Tot je de eerste menselijke Maru Mari bent. *kick* Rollen maar knul.

8 jaar lang heb ik geiten geofferd en gewacht op een vervolg op het beste spel ooit. Metroid Prime wordt beter dan Zelda en Mario en alle andere insignificante pruts (behalve Mario Kart) bij elkaar. Als je 1 game in de hemel mocht spelen zou dat MP zijn. Als zeg ik, want met dit soort opmerkingen zit een tripje down to Norfair er dik in natuurlijk.

Maar er is hoop, ik zal ook namens jou een kaarsje aansteken in mijn gouden Chozo-statue. Het komt wel goed jongen, samen zullen we wachten op Haar terugkeer...

*Metroid theme.mp3 zwelt aan* Tat-tatadaaa tat tat tat tat tadaaa

Hele post: ;)

Doshin de Gigant (B&W vertaling) movies: (nu doen ze het :P)

1 | 2 | 3 | 4 | 5

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo-europe.com/compel/images/compel_images/media_mediaimage_platform_gcn_doshin_screenshots_03_Doshin3.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Dyxtra op 04-08-2002 15:17 . Reden: filmpjes - thanks Phuse ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 04 augustus 2002 @ 13:48:
[...]

Waar woon je? Kom ik je even inelkaar stompen. Tot je de eerste menselijke Maru Mari bent. *kick* Rollen maar knul.

8 jaar lang heb ik geiten geofferd en gewacht op een vervolg op het beste spel ooit. Metroid Prime wordt beter dan Zelda en Mario en alle andere insignificante pruts (behalve Mario Kart) bij elkaar. Als je 1 game in de hemel mocht spelen zou dat MP zijn. Als zeg ik, want met dit soort opmerkingen zit een tripje down to Norfair er dik in natuurlijk.

Maar er is hoop, ik zal ook namens jou een kaarsje aansteken in mijn gouden Chozo-statue. Het komt wel goed jongen, samen zullen we wachten op Haar terugkeer...

Doshin de Gigant (B&W vertaling) movies:

1 | 2 | 3 | 4 | 5

afbeelding
hehehe...

ps. je links naar de filmpjes doen het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 10:38

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 04 augustus 2002 @ 13:36:
damn... nou ben ik es benieuwd of de freeloader morgen uitkomt

of weet iemand al dat dat niet het geval is?
Ben (erg) bang van niet... Op www.play.com staat als release date namelijk 30/8...
Freeloader

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 04 augustus 2002 @ 16:33:
[...]

Ben (erg) bang van niet... Op www.play.com staat als release date namelijk 30/8...
Freeloader
hmm crap
dan hoef ik m ook niet
want vanaf september komer er genoeg spellen naar europa om me bezig te houden
dan mijn bestelling maar eens annuleren...
k*!zooi... dacht ik ff mario sunshine te spelen rond 27 augustus...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 04 augustus 2002 @ 16:37:
[...]
hmm crap
dan hoef ik m ook niet
want vanaf september komer er genoeg spellen naar europa om me bezig te houden
dan mijn bestelling maar eens annuleren...
k*!zooi... dacht ik ff mario sunshine te spelen rond 27 augustus...
:(
Ja ik word ook schijtziek van dat wachten... Hoe vaak is die Freeloader nou al uitgesteld?!?! Maar idd, vanaf september wordt het hier in Europa ook eindelijk feest.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Ode, hulde, felicitaties, ophemelingen, en dit soort woorden zijn zeker op zijn plaats voor D3 met de woorden die hij gebruikt waarom MP het beste spel zal moeten worden.

D3 gozer, jij zegt wat ik denk!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Hmm, ik ben zeer benieuwd naar Metriod. Heb het origineel nooit gespeeld maar ik begreep dat dat meer een platformer was? Waarom is iedereen dan nu al zo positief over een fps versie?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
jOzh schreef op 04 augustus 2002 @ 16:45:
Hmm, ik ben zeer benieuwd naar Metriod. Heb het origineel nooit gespeeld maar ik begreep dat dat meer een platformer was? Waarom is iedereen dan nu al zo positief over een fps versie?
Metroid was inderdaad een platformer. Een hele aparte op zich. Aangezien er bij deel 1 op de NES geen kaart was, dacht je altijd verdwaald te zijn. (ik tenminste). Daarbij komt de muziek! Echt geweldig. Hypnotiserend tot aan het bot. Metroid 2 en Super Metroid (deel 3) waren vervolgens weer net zo. Uiteraard met hun eigenschappen die bij die consoles horen.

Metroid Prime wordt zoals je misschien al weet ontwikkeld door het in Texas gebaseerde Retro Studios. Wat is er dan vervolgens beter om door de ogen van Samus weer een nieuwe planeet te verkennen? Ik had eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels of dit wel een verstandige keuze was (fps). Maar als je nu leest van mensen die het gespeeld hebben schijnt het niet de "doodnormale" fps te worden die je bijv. zo vaak op de PC ziet.

En stel dat MP klote wordt, dan hebben we nog altijd Metroid Fusion. Ontwikkeld door het orginele team van Metroid. Space Deer Force uit mijn hoofd noemen ze zichzelf. Uiteraard zonder Grandmaster G. Yokoi, de bedenker van de hele serie. (RIP).

Maar MP kan gewoon niet slecht worden, dat doet Nintendo ons niet aan. Nintendo, ik houd van jullie.

BTW, D3, kijk eens op www.minibosses.com. Daar kan je rockmuziek vandaan halen van allerlei oude spellen. Zo ook Metroid. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GolbeZeromus schreef op 04 augustus 2002 @ 16:55:
[...]

Metroid was inderdaad een platformer. Een hele aparte op zich. Aangezien er bij deel 1 op de NES geen kaart was, dacht je altijd verdwaald te zijn. (ik tenminste). Daarbij komt de muziek! Echt geweldig. Hypnotiserend tot aan het bot. Metroid 2 en Super Metroid (deel 3) waren vervolgens weer net zo. Uiteraard met hun eigenschappen die bij die consoles horen.

Metroid Prime wordt zoals je misschien al weet ontwikkeld door het in Texas gebaseerde Retro Studios. Wat is er dan vervolgens beter om door de ogen van Samus weer een nieuwe planeet te verkennen? Ik had eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels of dit wel een verstandige keuze was (fps). Maar als je nu leest van mensen die het gespeeld hebben schijnt het niet de "doodnormale" fps te worden die je bijv. zo vaak op de PC ziet.

En stel dat MP klote wordt, dan hebben we nog altijd Metroid Fusion. Ontwikkeld door het orginele team van Metroid. Space Deer Force uit mijn hoofd noemen ze zichzelf. Uiteraard zonder Grandmaster G. Yokoi, de bedenker van de hele serie. (RIP).

Maar MP kan gewoon niet slecht worden, dat doet Nintendo ons niet aan. Nintendo, ik houd van jullie.
nintendo gaat gewoon ass kicken met metroid prime...
kvind t wel een kiddy spel... vrolijke kleurtjes allemaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 04 augustus 2002 @ 13:48:
[...]

Dude, Metroid Prime sux!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Metroid Prime = geen goed spel?!!?!?

Kan iemand mij uitleggen waarom :?

Leek mij wel kewl eigenlijk, maar heb er verder niets van gezien behalve een paar screenshots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
.

[ Voor 0% gewijzigd door Phusebox op 04-08-2002 18:38 . Reden: aargh zie onderstaande post... foutje dus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 18:28:

Leek mij wel kewl eigenlijk, maar heb er verder niets van gezien behalve een paar screenshots :P
niemand hier weet of t wel of niet goed is... dus wacht maar tot het uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 18:27:
[...]

Dude, Metroid Prime sux!
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/2up.gif

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
He He beetje rustig hier ;) ........ ik weet 't ..... 't is ku* weer.........

Net als met zelda, we moeten gewoon ff afwachten.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 18:27:
[...]
Dude, Metroid Prime sux!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dumpp/samus_dsprutser_600.jpg
GolbeZeromus schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Ode, hulde, felicitaties, ophemelingen, en dit soort woorden zijn zeker op zijn plaats voor D3 met de woorden die hij gebruikt waarom MP het beste spel zal moeten worden.

D3 gozer, jij zegt wat ik denk!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
:D Thanks _/-\o_
Verwijderd schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:

Iedereen die de E³ demo heeft gespeeld is laaiend enthousiast, ds loopt te dollen :P (Hoop ik anders moet ik hem stompen ;))
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
BTW, D3, kijk eens op www.minibosses.com. Daar kan je rockmuziek vandaan halen van allerlei oude spellen. Zo ook Metroid. :9
Site is nu mega brak, maar bedankt, zal het zeker later nog ff checken.

Had ik trouwens al een keer Super Metroid Speed runs gepost? Helaas krijg ik die ZSNES movies niet aan de praat :| Misschien heb jij meer geluk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar, wanneer, en hoelaat? :)
D³ schreef op 01 januari 1970 @ 01:00
LOL :) Ze praat tegen mij, woei!

Vooruit, om het goed te maken:

Nieuwe Metroid plaatjes: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/m/metroid_gcn_aug1_ss14.jpg

Klik voor meer

Nieuwe Zelda pics:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/z/zelda_gcn_aug1_ss8.jpg

Klik voor meer

Nieuwe Starfox pics:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/s/starfox_gcn_aug1_ss6.jpg

Klik voor meer

Nieuwe Mario Party 4 pics:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/m/marioparty4_gcn_aug1_ss10.jpg
Klik voor meer

Nieuwe Rareware game?
Nintendo Official Magazine (UK): "After searching the internet, we have found loads of rumours of Rare making Perfect Dark 0, Rare have comfirmed that there is no Perfect Dark 0 in development. However, Rare has invited NOM to their offices to playtest on a top new action game. Which we will be the first to bring to you next month. Is this the Perfect Dark game for GameCube ? Or is it something new from the Rare kicthen, find out next month. Whatever it is, we will be the first to bring you news on this new game. So fingers crossed for agent Dark. You may be suprised."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Wie is dat rare paarse kereltje bij die Mario party pic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Waluigi.
Site is nu mega brak, maar bedankt, zal het zeker later nog ff checken.

Had ik trouwens al een keer Super Metroid Speed runs gepost? Helaas krijg ik die ZSNES movies niet aan de praat Misschien heb jij meer geluk.
Bij mij gaat alles gewoon goed.

Ik heb die Metroid speed test nog niet gezien nee.

Helaas heb ik alleen de Europese rom. En aangezien mijn #1 rom site niet meer bestaat en de andere aan het verhuizen is gaat dit vandaag niet meer lukken. Nog even geduld dus aub.

[ Voor 0% gewijzigd door GZ op 04-08-2002 19:48 . Reden: ff wat erbij getikt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 19:21:
[...]

Waar, wanneer, en hoelaat? :)

[...]

LOL :) Ze praat tegen mij, woei!

Vooruit, om het goed te maken:

Nieuwe Metroid plaatjes: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

afbeelding

Klik voor meer

Nieuwe Zelda pics:

afbeelding

Klik voor meer

Nieuwe Starfox pics:

afbeelding

Klik voor meer

Nieuwe Mario Party 4 pics:

afbeelding
Klik voor meer
Die van Fox ziet er erg cool uit. Zelda zal ik toch aan moeten wennen denk ik, 'k vindt het een beetje kiddisch weer.... :)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
Tja, dat kan. Wat veel mensen vergeten is dat er qua tekenstijl weinig is veranderd in vergelijking met Zelda: LttP. Volgens mij wordt dit spel "gewoon" LttP in 3D. Uber dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metroid prime sucks
mmmmm...(maarja zolang samus zuigt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Desolation Angel schreef op 04 augustus 2002 @ 19:33:
Wie is dat rare paarse kereltje bij die Mario party pic ?
Waluigi. Slechtste...Nintendo...character....EVER.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Lol , kan ik in komen ....

Maar waarom zegt Phuse dat 3rd party RGB kabel zuigt ? Ik heb een of andere Duitse kabel , volledig gold-plated , en het verschil met normale RGB is erg groot . Wat zou er dan verkeerd aan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 15-09 10:53
Desolation Angel schreef op 04 augustus 2002 @ 23:38:
Lol , kan ik in komen ....

Maar waarom zegt Phuse dat 3rd party RGB kabel zuigt ? Ik heb een of andere Duitse kabel , volledig gold-plated , en het verschil met normale RGB is erg groot . Wat zou er dan verkeerd aan zijn ?
Wat bedoel je nu precies? Dat die Duitste kabel nóg beter is, dan de officiele RGB kabel van Nintendo?

Maar ff vraagje aan degene die ook die GT-line Controller hebben gekregen bij hun Gamecube aankoop.. Hoe gammel is dat ding bij jullie? Bij mij valt er gewoon bijna niet meer op te spelen.. heel vaak een afwijking naar rechts, dan weer naar links.. echt een zwaar brak ding.. :r

BTW m'n Girlfriend is wel liev! :> Gisteren kwam ze met een nieuwe memory card aanzetten.. m'n eerste staat weeral vol.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
Ik zeg niet dat ie beter is dan die van Nintendo , maar ik vind de CINCH fiches erop al erg handig om de sound naar m'n versterker te laten gaan . Volgens alle reviews is hij iets minder goed dan die van Nintendo , iets minder warme kleuren , maar hij is dan ook maar 10€ ...
Het is alleszinds VEEEEL beter beeld dan de standard kabel bij de Cube , en ik vind 30€ zonder CINCH niet gerechtvaardigd van nintendo .

Het is btw de Brooklyn RGB SCART kabel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

blakez schreef op 04 augustus 2002 @ 23:57:
[Maar ff vraagje aan degene die ook die GT-line Controller hebben gekregen bij hun Gamecube aankoop.. Hoe gammel is dat ding bij jullie? Bij mij valt er gewoon bijna niet meer op te spelen.. heel vaak een afwijking naar rechts, dan weer naar links.. echt een zwaar brak ding.. :r
Ja, ik heb ook last van die afwijking. Bij Waverace bijvoorbeeld gaat die camera daardoor altijd schuinachter me hangen waardoor ik niks meer van de baan kan zien... |:(
Ik heb dan ook maar meteen een extra officiele erbij gekocht, want met die GT-shit valt idd niet te gamen. Voor mij alleen nog maar officiele stuff.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien helpen met de site waar je je gamecube-spellen kon verkopen? Ik wil SSB-M nl inruilen voor iets anders.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel medals heeft iedereen inmiddels met Rogue Leader? Ik heb nu 13 goude en 1 zilvere. Moet alleen nog goud op death star escape halen, dat is echt een kutmissie.
En dan endurance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde eigenlijk een winkel; ik vroeg het een beetje krom.
Die winkel kocht spellen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 04 augustus 2002 @ 19:59:
Tja, dat kan. Wat veel mensen vergeten is dat er qua tekenstijl weinig is veranderd in vergelijking met Zelda: LttP. Volgens mij wordt dit spel "gewoon" LttP in 3D. Uber dus.
wat kan er dan verkeerd gaan. :? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Schnumi, hoe vind je F1 2002? Ik hoorde dat het een mindere versie was dan die op de PS 2 en Xbox zouden verschijnen. Is dit waar of...?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
No problemo :)

Maar iedereen help me ffies. Ik wil een nieuw spel kopen (Tsja alleen ssbm gaat vervelen :)). Ik zit te twijfelen tussen luigi en pikmin of is er een ander spel die ik zeker moet hebben?? (BTW spellen die ik niet wil: Super Monkey Ball, Sonic, James Bond, Crazy Taxi, Ssx).

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 05 augustus 2002 @ 11:49:
Schnumi, hoe vind je F1 2002? Ik hoorde dat het een mindere versie was dan die op de PS 2 en Xbox zouden verschijnen. Is dit waar of...?
F1 2002 op de PS2 en Xbox schijnt ook niet fantastisch te zijn daar loopt het spel veel slechter en heb je een of andere vage slipstream meter ofzo :? ik vind het een leuk spel Phuse ook dacht ik. :

trouwens zie net dat ze bij Nedgame de Nintendo 251 blocks memcard binnen hebben gehad. :) wel €40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
schnumi schreef op 05 augustus 2002 @ 12:39:
[...]
trouwens zie net dat ze bij Nedgame de Nintendo 251 blocks memcard binnen hebben gehad. :) wel €40.
http://www.dimensionplus.nl/cube/boxes/game2.asp?pid=380038

Oftewel de Memorycard 251block (Nintendo) (USA) voor €34,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

wat nieuws gevonden op het net vinden jullie vast leuk.

NO PERFECT DARK ZERO!
Perfect Agent - Sunday, August 4, 2002
Nintendo Offical Magazine released this statement in their magazine earlier this month.

"After searching the internet, we have found loads of rumours of Rare making Perfect Dark 0, Rare have comfirmed that there is no Perfect Dark 0 in development. However, Rare has invited NOM (Nintendo Official Magazine) to their offices to playtest on a top new action game. Which we will be the first to bring to you next month. Is this the Perfect Dark game for GameCube ? Or is it something new from the Rare kicthen, find out next month. Whatever it is, we will be the first to bring you news on this new game. So fingers crossed for agent Dark. You may be suprised." - NOM

op gamefront.de staat een heel artikel over RE0 en dat wel eens gecensureerd kan worden. Omzo een lagere leeftijd te krijgen om beter in japan te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op 05 augustus 2002 @ 12:25:
[...]

No problemo :)

Maar iedereen help me ffies. Ik wil een nieuw spel kopen (Tsja alleen ssbm gaat vervelen :)). Ik zit te twijfelen tussen luigi en pikmin of is er een ander spel die ik zeker moet hebben?? (BTW spellen die ik niet wil: Super Monkey Ball, Sonic, James Bond, Crazy Taxi, Ssx).

Alvast bedankt :)
Tja, stiekem toch SSX Tricky? :) Vind het echt een leuk spel. Verder ben ik monkeyball verslaafd, maar dat moet je echt liggen. Is ook vooral leuk met meerdere spelers.
Ik vind Luigi's Mansion er erg goed uitzien, of in ieder geval erg sfeervol. Het is geloof ik alleen wel aan de korte kant, en ik hoor soms mensen die het een beetje eentonig vinden.
Tis jammer dat ik nog geen plek in de buurt weet waar ik cubespellen kan huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

ilyc schreef op 04 augustus 2002 @ 20:57:
[...]

Waluigi. Slechtste...Nintendo...character....EVER.... |:(
Hoe zullen ze toch op die naam gekomen zijn? :O

Zal dit dan de nieuwe rage worden: gewoon characters omdraaien? |:(

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Gerwin schreef op 05 augustus 2002 @ 14:38:
[...]
Hoe zullen ze toch op die naam gekomen zijn? :O

Zal dit dan de nieuwe rage worden: gewoon characters omdraaien? |:(
Heh, juist. En 1 Wario type figuur was genoeg. Duidelijk een zwak moment van Nintendo.
NO PERFECT DARK ZERO!
Perfect Agent - Sunday, August 4, 2002
Nintendo Offical Magazine released this statement in their magazine earlier this month.

[etc etc]
Hehe, NoM UK is het meest onbetrouwbare blad dat er maar is. Ze noemen zichzelf officieel maar ze plukken geruchten van internet, kunnen absoluut geen reviews schrijven, proberen tevergeefs grappig te zijn, en ik kan nog wel even doorgaan. Echt 1 van de slechtse bladen die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het xbox smashen mag niet en dat doe ik niet maar ik fluister stiekem een roddel door: Bill gates gaat zijn xbox failliet verklaren over 2 weken????? Net op powerweb gelezen en het zal waarschijnlijk een dikke roddel zijn want ze zijn al bezig met de xbox 2 of ze hebben gewoon gelogen en zitten dik te verliezen (ja ze zitten al dik te verliezen maar misschien meer dan dat ze zeggen). Dus hou je vingers gekruisd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah right, in de US verkoopt dat ding beter dan de cube hoor :P

Ik heb dat bericht even opgezocht, hij vermeld helemaal geen bron ofzo, alleen "via via"

Tuuuuuuuuuuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:14:

Ik heb dat bericht even opgezocht, hij vermeld helemaal geen bron ofzo, alleen "via via"

klopt, in de USA verkoopt hij beter maar ook daar maken ze een paar honderd dollar verlies per verkochte xbox, dus hoe meer ze er verkopen hoe meer verlies :*)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 17:46:
[...]
klopt, in de USA verkoopt hij beter maar ook daar maken ze een paar honderd dollar verlies per verkochte xbox, dus hoe meer ze er verkopen hoe meer verlies :*)
euhh nee hoe meer Xboxen ze verkopen hoe minder verlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

schnumi schreef op 05 augustus 2002 @ 17:47:
[...]

euhh nee hoe meer Xboxen ze verkopen hoe minder verlies. :)
huh?? als ze ruim 200 dollar verlies maken per X-box kunnen ze ze beter helemaal niet verkopen
als ze bv 200 xboxen verkopen is dus 200xruim 200 dollar = dus niet echt goed
maar als ze er minder verkopen is er dus ook minder x verlies (200 dollar)

maja ik kan het ook fout hebben (heb een beetje te veel gezopen)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
schnumi dat zie je net verkeerd :) MS heeft verlies bij elk verkochte xbox, ze moeten de winst halen bij de games. En een deel van die xbox kopers doen het hem alleen misschien voor de games die je van het internet ergens kan vandaan plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 17:14:

Ik zeg het maar. Ik heb duidelijk erbij gezet dat het een roddel is. Ja ik kan geen linjk plaatsen (van powerweb) :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Koffiezuiper schreef op 05 augustus 2002 @ 17:57:
schnumi dat zie je net verkeerd :) MS heeft verlies bij elk verkochte xbox, ze moeten de winst halen bij de games. En een deel van die xbox kopers doen het hem alleen misschien voor de games die je van het internet ergens kan vandaan plukken.
euhh ben ik slim of zijn jullie dom? :? (geintje) als microsoft 1 milj Xboxen produceert en ze verkopen er 1 milj dan is het toch beter dan dat ze er 800.000 verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

de productie kosten moeten ze er idd uithalen maar ze worden er IIG niet beter op ofzo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 17:46:
[...]
Das met de cube en welke andere console ook zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Ze stoppen echt niet met de xbox, dan krijgen ze nog meer boze scheldpartijen naar microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
schnumi schreef op 05 augustus 2002 @ 18:26:
[...]

euhh ben ik slim of zijn jullie dom? :? (geintje) als microsoft 1 milj Xboxen produceert en ze verkopen er 1 milj dan is het toch beter dan dat ze er 800.000 verkopen??
De productie kosten zijn meer dan voor de prijs dat ze in de winkel liggen. Tuurlijk is het beter dat ze 1 miljoen verkopen ipv 800k.
Maar hoe dan ook ze leiden verlies op elke verkochte xbox.
Ze maken alleen winst op de verkochte games en bij behorende producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 18:28:
[...]

Das met de cube en welke andere console ook zo :P
oh?? d8 het niet hoor.. volgens mij maakt Nintendo toch echt wel winst per verkochte console (Gamecube of Gameboy Advance)
alleen veel minder dan dat ze vroeger deden met andere consoles

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32

stormblade32

_-"Stormblade"-_

ik weet niet of jullie deze hoes van mario sunshine al hebben gezien dus post ik de link maar

http://www.gamecubexl.com...gi?newsid1028538292,40326,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Zo, keb vandaag toch maar ffies pikmin gehaald bij de makro en ik moet zeggen..... Pikmin Roels !! :D

Heeft iemand trouwens al die luigi poster van nintendo.nl gekocht van zijn sterren ?? Ik wil namelijk weten of het echt een poster is die je thuisgestuurd krijgt of gewoon een simpel plaatje voor op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Zal wel een plaatje zijn :)

Ik wacht ff af, maar het is erg aanlokkelijk die Pikmin screensaver te 'kopen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TekkenMaster schreef op 05 augustus 2002 @ 19:05:
[...]
oh?? d8 het niet hoor.. volgens mij maakt Nintendo toch echt wel winst per verkochte console (Gamecube of Gameboy Advance)
alleen veel minder dan dat ze vroeger deden met andere consoles
Neej :P

Geen enkele console bakker verdient geld met zijn console, waarom denk je dat die games zo duur zijn?

Is dezelfde tactiek die Gilette en Printer fabrikanten toepassen, het gebruiksartikel zo goedkoop mogelijk verkopen, en dan de verbruiksartikelen zo duur mogelijk, zo maak je meer winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luister maar niet naar kremers, hij geloofde ook niet dat mijn oom papa sem is. |:(

En hoezo spellen duur? Vroeger waren ze net zo duur/duurder
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.